რეგისტრაცია
MANTIS.GE

კონკურსი: მოიგეთ "ბარსელონას" მაისური!

image
მოგესალმებით ჩვენო ერთგულო მომხმარებლებო!

VIVABARCA.GE აგრძელებს წამახალისებელ კონკურსს, რომელიც კიდევ ერთხელ გაახარებს ჩვენს მომხმარებლებს!

VIVABARCA.GE-სა და MANTIS.GE-ს კონკურსის გამარჯვებული საჩუქრად მიიღებს "ბარსელონას" ყველა გულშემატკივრისათვის საუკეთესო საჩუქარს, "ბარსელონას" ორიგინალ მაისურს, თუმცა ამასთან უნდა აღინიშნოს ისიც, რომ თუ გამარჯვებულს სურვილი ექნება სხვა კლუბის ან ნაკრების მაისური მიიღოს, ეს ასეც
მოხდება.

ახლა კი გავერკვეთ რაში მდგომარეობს კონკურსის წესები: იმისათვის, რომ აღნიშნული პრიზის მოგება შეძლოთ, საჭიროა საიტზე იყოთ აქტიური კომენტარების მხრივ (სიახლეების მხრივ აქტიურობა პლიუსად ჩაგეთვლებათ), თუმცა არ არის საკმარისი 1-2 სიტყვიანი უაზრო კომენტარების წერა, თქვენი კომენტარები უნდა იყოს მაქსიმალურად აზრიანი და რაც უფრო მეტ კომენტარს(აზრიან) დაწერთ, მით მეტი შანსი გექნებათ მაისურის მოგებისა. ის მომხმარებელი, რომელიც კომენტარებთან ერთად, საიტზე ხარისხიან და ბევრ სიახლეს დადებს, კონკურსის მოგების შანსს ერთიორად გაიზრდის. სიახლე, რომელსაც არ ექნება მითითებული წყაროს ლინკი (შესაბამის გრაფაში), არ გამოქვეყნდება, შესაბამისად, თქვენთვის არანაირ სარგებელს არ მოიტანს. აღნიშნული კონკურსი დაიწყება 1 სექტემბერს, ანუ დღეს, და დასრულდება ზუსტად ერთ თვეში, 1 ოქტომბერს.

კონკურსი დასრულდება 4 დღით ადრე, ანუ ამ შემთხვევაში 27 სექტემბერს. საიტის ადმინისტრაცია დაასახელებს 10 ყველაზე აქტიურ და აზრიან მომხმარებელს, შემდეგ კი გამოკითხვის საშუალებით თქვენ, საიტის მომხმარებლები გამოავლენთ საიტის საუკეთესო მოაზროვნე-ანალიტიკოსს. გამოკითხვა გაგრძელდება 1 ოქტომბრამდე. აღნიშნული კონკურსი გელით მომდევნო თვეებშიც.

სამწუხაროდ გამარჯვებული მხოლოდ ერთია და მათ ვისაც არ გაუმართლებთ შეუძლიათ შეიძინონ თავიანთი კლუბის მაისური ჩვენს პარტნიორ საიტზე - WWW.MANTIS.GE

აქვე შეგახსენებთ, რომ წინა კონკურსის გამარჯვებული გახდა - Giorgi Changelia. კონკურსში მონაწილეობის უფლება აქვს ყველა მომხარებელს, გარდა ადმინისტრაციის წევრებისა. წარმატებებს გისურვებთ!скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
koutinho23 27 სექტემბერი 2017 19:47
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: GraciasXavi6
მეგობრებო მოემზადეთ, ხვალ 21:00-22:00 საათის შუალედში გამოქვეყნდება საუკეთესო მოაზროვნეთა ათეული, იაქტიურეთ დღეს და ხვალ მაქსიმალურად ბევრი, წარმატებებს გისურვებთ.

დღევანდელი და ხვალინდელი კომენტარები რაღას შველის჻) ხვალ საღამოს 5-ის მერე თქვენთან ვიქნები჻(

ეჰ არ მცალია თორე მანდ არ უნდა ვიყო჻) უბრალოდ წერა მეზარება თორეე
kortoxa23 26 სექტემბერი 2017 16:56
ციტატა: GraciasXavi6
მეგობრებო მოემზადეთ, ხვალ 21:00-22:00 საათის შუალედში გამოქვეყნდება საუკეთესო მოაზროვნეთა ათეული, იაქტიურეთ დღეს და ხვალ მაქსიმალურად ბევრი, წარმატებებს გისურვებთ.

დღევანდელი და ხვალინდელი კომენტარები რაღას შველის჻) ხვალ საღამოს 5-ის მერე თქვენთან ვიქნები჻(
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
kortoxa23 25 სექტემბერი 2017 21:25
მოახლოვდა ათეულიც, საინტერესო და დაძაბული დღეები იწყება, აშკარად კარგი ათეული უნდა შეიქმნას და რაც მთავარია თანაბარი ბრძოლა იქნება჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
coutinho 11 droze bartomeu 21 სექტემბერი 2017 14:50
ra magaria
--------------------
არუნდა დაგავიწყდეთ 08.03.2017 საუკეთესო დღე ბარსელონას და კულეების ისტორიაში!
Visca barcaaaaa
Visca barcaaaaa 21 სექტემბერი 2017 11:40
Gamarjobat axali var didi xania barcas gulshematkivari var da imedia mimigebt
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 17:38
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D

ორივეჯერ ვთქვი ფავორიტი და ორივემ მოიგო, ასე რო ამ თვეში შევიკავებ თავს჻)

აუ, თქვი რა :D

წინა გათამაშებაში მე დამასახელე?

წინათ შენ დაგასახელე მანამდე კი გრაციასხავი჻)

ახლაც თქვი, კაცურად...

ფეისბუქზე თორე მერე ყველა იტაცებს ამ აზრს და ყველა მას აძლევს჻) ეს ხუმრობით წინა 2-გამარჯვებული ღირსეული იყო

ან აქ თქვი, ან Fb-ზე მომწერე...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 16 სექტემბერი 2017 17:34
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D

ორივეჯერ ვთქვი ფავორიტი და ორივემ მოიგო, ასე რო ამ თვეში შევიკავებ თავს჻)

აუ, თქვი რა :D

წინა გათამაშებაში მე დამასახელე?

წინათ შენ დაგასახელე მანამდე კი გრაციასხავი჻)

ახლაც თქვი, კაცურად...

ფეისბუქზე თორე მერე ყველა იტაცებს ამ აზრს და ყველა მას აძლევს჻) ეს ხუმრობით წინა 2-გამარჯვებული ღირსეული იყო
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 17:32
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D

ორივეჯერ ვთქვი ფავორიტი და ორივემ მოიგო, ასე რო ამ თვეში შევიკავებ თავს჻)

აუ, თქვი რა :D

წინა გათამაშებაში მე დამასახელე?

წინათ შენ დაგასახელე მანამდე კი გრაციასხავი჻)

ახლაც თქვი, კაცურად...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 16 სექტემბერი 2017 17:31
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D

ორივეჯერ ვთქვი ფავორიტი და ორივემ მოიგო, ასე რო ამ თვეში შევიკავებ თავს჻)

აუ, თქვი რა :D

წინა გათამაშებაში მე დამასახელე?

წინათ შენ დაგასახელე მანამდე კი გრაციასხავი჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 17:29
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D

ორივეჯერ ვთქვი ფავორიტი და ორივემ მოიგო, ასე რო ამ თვეში შევიკავებ თავს჻)

აუ, თქვი რა :D

წინა გათამაშებაში მე დამასახელე?
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
koutinho23 16 სექტემბერი 2017 16:42
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D

ორივეჯერ ვთქვი ფავორიტი და ორივემ მოიგო, ასე რო ამ თვეში შევიკავებ თავს჻)

ალბათ არ გინდა შენი თავი დაწერო უხერხულია჻) ისე ნამდვილად ფავორიტი ხარ ჩემი აზრით და ჰეთრიკს აუცილებლად შეასრულებ და ათეულში მესამედ მოხვდები
kortoxa23 16 სექტემბერი 2017 16:39
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D

ორივეჯერ ვთქვი ფავორიტი და ორივემ მოიგო, ასე რო ამ თვეში შევიკავებ თავს჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 16:22
ციტატა: kortoxa23
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)

ვინ მიგაჩნია მაინც ფავორიტად? :D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 16 სექტემბერი 2017 15:32
ამ თვეში მომრავლდა მოაზროვნეები და ფეხბურთის კარგი მცოდნეები, ძაან არაპროგნოზირებადი ათეული იქნება, იმედია ჰეთრიქს შევასრულებ჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
koutinho23 13 სექტემბერი 2017 16:04
konkursi magrad daidzabeba da imedia me to xma shemova vodre Cina konkursze
Giorgi Changelia 11 სექტემბერი 2017 19:32
აბიდალის დაბ. დღეა, დამიდეთ ეგ სიალხე, თორე ხვალ აღარ ვარგა :)
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
luisito;l.messi;jr 9 სექტემბერი 2017 15:29
ციტატა: kule forever
Siaxleebi rogor unda davdo vinmem mitxarit ra

მარჯვენა ზედა კუთხეში აწერია ჩემი გვერდი შედი მანდ და ამოვა ფანჯარა აირჩიე "სიახლის დამატება" ყველაფერს რო დაწერ(წყაროს მითითება აუცილებელია) შემდეგ დაამატებ, ყველაფერი თუ გამართულად და სწორედ გეწერება დაგიდებენ...
kule forever 9 სექტემბერი 2017 13:35
Siaxleebi rogor unda davdo vinmem mitxarit ra
--------------------
მეტი ვიდრე კლუბი
Giorgi Changelia 7 სექტემბერი 2017 16:34
ციტატა: unnamedS
ციტატა: Giorgi Changelia
როგორ ხართ? :D ახლა მოვედი...


ვა ვა :დ პრივეტ ძმა..

თვალს აკლდი :)))

:D
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
unnamedS 7 სექტემბერი 2017 16:24
ციტატა: Giorgi Changelia
როგორ ხართ? :D ახლა მოვედი...


ვა ვა :დ პრივეტ ძმა..

თვალს აკლდი :)))
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Giorgi Changelia 7 სექტემბერი 2017 09:07
როგორ ხართ? :D ახლა მოვედი...
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
Couinbarca 5 სექტემბერი 2017 14:06
ციტატა: unnamedS
ახლანდელ გამოკითხვაში,ბარომეუს წასვლაზე,ვინ დააჭირეთ 'არა'-ს ხელი აწიეთ,მაგრად მაინტერესებს wink

დიდი ალბათობით ან ვიღაც ისეთი ვისაც კიდია ბართომეუ წავა არ წავა, ან სხვა გუნდის ფანი, რომელსაც "ბარსელონას" ეს მდგომარეობა სიამოვნებს. wink
unnamedS 5 სექტემბერი 2017 13:13
ახლანდელ გამოკითხვაში,ბარომეუს წასვლაზე,ვინ დააჭირეთ 'არა'-ს ხელი აწიეთ,მაგრად მაინტერესებს wink
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
elenemesi10 3 სექტემბერი 2017 18:39
ძალიან კარგია რომ კიდევ გაქვთ ასეთი კონკურსი მე ,აქვს ბარსას მაისური მაგრამ მსურს მოვიგო კიდევ მქონდეს ჩემი სყვარელი კლბის მაისური წარმატებებს გისურვებთ!!
--------------------
ე.ხატისაშვილი.
johan cruyff^^ 3 სექტემბერი 2017 11:34
ციტატა: FCBarca
თუ გამარჯვებული ერთია დავიჯერო ასე პატივისცემით მიმართავთ მოიგე-თ?

ციტატა: FCBarca
თუ გამარჯვებული ერთია დავიჯერო ასე პატივისცემით მიმართავთ მოიგე-თ?

პრობლემა გაქვს რამე? lol
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 3 სექტემბერი 2017 11:25
როგორ მინდა ლივერპული ვნახო გამწარებული....და კოუ რო არაფერში გამოადგებათ მაგით მინდა ტკბობა რა....
ზუკა 3 სექტემბერი 2017 11:05
იმედია ეხლა მაინც ვიზავ რამეს !
FCBarca 3 სექტემბერი 2017 08:58
თუ გამარჯვებული ერთია დავიჯერო ასე პატივისცემით მიმართავთ მოიგე-თ?
--------------------
Impossible is nothing
johan cruyff^^ 2 სექტემბერი 2017 18:08
ციტატა: საბა გოგსაძე
მინდა მეც შემეძლოს ამ საიტზე სიახლეების განთავსება როგორ მოვახერხო ეს?რა არის ამისთვის საჭირო?წინასწარ მადლობა დახმარებისთვის

გამარჯობა საბა, პირადში მომწერე და აგიხსნი
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
მინდა მეც შემეძლოს ამ საიტზე სიახლეების განთავსება როგორ მოვახერხო ეს?რა არის ამისთვის საჭირო?წინასწარ მადლობა დახმარებისთვის
kortoxa23 2 სექტემბერი 2017 16:50
ციტატა: johan cruyff^^
••••მეგობრებო, სხვა საიტებზე ჩემი ნიკით, johan cruyff^^ სხვა მომხმარებლები არიან და მე არ გეგონოთ)) ამ საიტზე ვარ მარტო :) ••••

კარგი ნაცნობი იქაც იცნობს შენს ხელწერას჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
johan cruyff^^ 2 სექტემბერი 2017 16:32
••••მეგობრებო, სხვა საიტებზე ჩემი ნიკით, johan cruyff^^ სხვა მომხმარებლები არიან და მე არ გეგონოთ)) ამ საიტზე ვარ მარტო :) ••••
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kortoxa23 2 სექტემბერი 2017 16:23
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Viva-Catalonia
სასწაულია საიტია მოკლედ !! ფაქტობრივად ეხლახანს დასრულდა წინა კონკურსი და უკვე ახალი დაიწყო , ბრავო ბრავო მალე ეს საიტი საუკეთესო გახდება !!

ჩვენც ხელი უნდა შეუწყოთ, ყოველ თვე ტარდება კონკურსი ეს უკვე მესამეა

^____^ ჯერ სად ხართ, რა სიურპრიზები გელოდებათ

თქვენ სიურპრიზებით გაგვახარეთ ჩვენ კი რითაც შეგვეძლება გვერდში ამოგიდგებით
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
johan cruyff^^ 2 სექტემბერი 2017 15:49
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Viva-Catalonia
სასწაულია საიტია მოკლედ !! ფაქტობრივად ეხლახანს დასრულდა წინა კონკურსი და უკვე ახალი დაიწყო , ბრავო ბრავო მალე ეს საიტი საუკეთესო გახდება !!

ჩვენც ხელი უნდა შეუწყოთ, ყოველ თვე ტარდება კონკურსი ეს უკვე მესამეა

^____^ ჯერ სად ხართ, რა სიურპრიზები გელოდებათ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kortoxa23 2 სექტემბერი 2017 13:48
ციტატა: Viva-Catalonia
სასწაულია საიტია მოკლედ !! ფაქტობრივად ეხლახანს დასრულდა წინა კონკურსი და უკვე ახალი დაიწყო , ბრავო ბრავო მალე ეს საიტი საუკეთესო გახდება !!

ჩვენც ხელი უნდა შეუწყოთ, ყოველ თვე ტარდება კონკურსი ეს უკვე მესამეა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Viva-Catalonia 2 სექტემბერი 2017 13:25
სასწაულია საიტია მოკლედ !! ფაქტობრივად ეხლახანს დასრულდა წინა კონკურსი და უკვე ახალი დაიწყო , ბრავო ბრავო მალე ეს საიტი საუკეთესო გახდება !!
leonella 2 სექტემბერი 2017 12:34
ყველას წარმატებებს გისურვებთ

ციტატა: LIONEL MESSI
წარმატებები ყველას.

შენც ასევე
Couinbarca 2 სექტემბერი 2017 12:21
ციტატა: THE_BARCA
აღარაფერია სიახლე? ბართომეუს წათრევა მაინც გაოფიციალურდეს...სასაცილო გახადა კლუბი.....

დიდი იმედი მაქვს ლივერპული ვერ გამოიყენებს კოუტინიოს... და იმისი იმედი მაქვს რო ვერაფერს ვერ მოიგებს... მეზიზღება კლოპი... რომელმაც პატივიბარ სცა ფეხბურთელის გადაწყვეტილებას... და კიდე მთელინლივერპულის ხელისუფლება... რათუნდათ ფეხბურთელი რომელსაც არუნდა იქ თამაში... კლოპს ბევრჯელ ვნახავ გამწარებულს...

კლოპზე არ იყო დამოკიდებული მაგის გაშვება-არ გაშვება. კლოპი გამოირჩევა ფეხბურთელების აზრის პატივისცემით მგონი, ეგ არ იყო მთელი დორტმუნდი რო დაყიდა ვისაც კი სურვილი ქონდა? wink ხელმძღვანელობა ყავს ლივერპულს ზედმეტად ნაბიჭვარი.
LIONEL MESSI 2 სექტემბერი 2017 12:17
წარმატებები ყველას.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
THE_BARCA 2 სექტემბერი 2017 08:58
აღარაფერია სიახლე? ბართომეუს წათრევა მაინც გაოფიციალურდეს...სასაცილო გახადა კლუბი.....

დიდი იმედი მაქვს ლივერპული ვერ გამოიყენებს კოუტინიოს... და იმისი იმედი მაქვს რო ვერაფერს ვერ მოიგებს... მეზიზღება კლოპი... რომელმაც პატივიბარ სცა ფეხბურთელის გადაწყვეტილებას... და კიდე მთელინლივერპულის ხელისუფლება... რათუნდათ ფეხბურთელი რომელსაც არუნდა იქ თამაში... კლოპს ბევრჯელ ვნახავ გამწარებულს...
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:53
ციტატა: Couinbarca
THE_BARCA
მოდი აგიხსნი მე იქ, რაც დავწერე. კორტოხა-ს არცერთი სიახლე არ უდევს და კომენტარები აქვს და მაინც მოხვდა 2-ვეჯერ ათეულშითო, ანუ ამით იმას გავუსვი ხაზი, რომ ნებისმიერს აქვს კონკურსში გამარჯვების შანსი, თავისთავად ისიც გითხრეს უკვე, რომ მხოლოდ "იუზერები" ანუ ამ შემთხვევაში "კულეები" იღებენ მონაწილეობას კონკურსში, რაც იმას ნიშნავს, რომ მწერალი ვერანაირად ვერ გაიმარჯვებს, უბრალოდ თუ იუზერს სურს, რომ კომენტარებთან ერთად დაამატოს სიახლეები ეს პლიუსი იქნება 10-ეულში მოსახვედრად, ხოლო იმ ათეულში უკვე ირჩევს მხოლოდ ხალხი ხმების რაოდენობით გამოვლინდება გამარჯვებული, ეს ყველაფერი პოსტშიც წერია გარკვევით, თუმცა ალბათ კარგად არ წაგიკითხავს.

გასაგებია... ყველაფერი გავიგე:)))

ნეიმარის ტრანსფერის გამოძიება დაიწყო უეფამ...არვიცი რავიფიქრო... რაარის გამოსაძიებელი მანდ?...

ნახეთ ერთ საათში დი მარიას ტრანსფერი გაოფიციალურდება:)))) ესე მგონია...
Couinbarca 1 სექტემბერი 2017 23:44
THE_BARCA
მოდი აგიხსნი მე იქ, რაც დავწერე. კორტოხა-ს არცერთი სიახლე არ უდევს და კომენტარები აქვს და მაინც მოხვდა 2-ვეჯერ ათეულშითო, ანუ ამით იმას გავუსვი ხაზი, რომ ნებისმიერს აქვს კონკურსში გამარჯვების შანსი, თავისთავად ისიც გითხრეს უკვე, რომ მხოლოდ "იუზერები" ანუ ამ შემთხვევაში "კულეები" იღებენ მონაწილეობას კონკურსში, რაც იმას ნიშნავს, რომ მწერალი ვერანაირად ვერ გაიმარჯვებს, უბრალოდ თუ იუზერს სურს, რომ კომენტარებთან ერთად დაამატოს სიახლეები ეს პლიუსი იქნება 10-ეულში მოსახვედრად, ხოლო იმ ათეულში უკვე ირჩევს მხოლოდ ხალხი ხმების რაოდენობით გამოვლინდება გამარჯვებული, ეს ყველაფერი პოსტშიც წერია გარკვევით, თუმცა ალბათ კარგად არ წაგიკითხავს.
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:40
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ

არაფერი ძმას ვენაცვალე... თუ რამე იქნება აუცილებლად გამოვხატავ ჩემს აზრს... :)))

დასენაცვალე, ეგრე სჯობია wink

მართლა?

გარკვევით დავწერე,რომ საიტზე არათემატური კომენტარებისგან თავი უნდაშეიკავოთ,,,გასათვალისწინებელია აუცილებლად

კარგი რა:))) პასუხის შესაბამისად მოვიქეცი:))))

კოუტინიოს სახელისბგაგონებაც აღარ მინდა... :))) ძაან დავიღალე ამ ტრანსფერის მოლოდინით...მე შევეგუე რონეს აღარ მოვა...

ციტატა: Couinbarca
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ

არაფერი ძმას ვენაცვალე... თუ რამე იქნება აუცილებლად გამოვხატავ ჩემს აზრს... :)))

გოგოა wink wink

არვიცოდი
Couinbarca 1 სექტემბერი 2017 23:36
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ

არაფერი ძმას ვენაცვალე... თუ რამე იქნება აუცილებლად გამოვხატავ ჩემს აზრს... :)))

გოგოა wink wink
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 23:33
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ

არაფერი ძმას ვენაცვალე... თუ რამე იქნება აუცილებლად გამოვხატავ ჩემს აზრს... :)))

დასენაცვალე, ეგრე სჯობია wink

მართლა?

გარკვევით დავწერე,რომ საიტზე არათემატური კომენტარებისგან თავი უნდაშეიკავოთ,,,გასათვალისწინებელია აუცილებლად
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:32
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ

არაფერი ძმას ვენაცვალე... თუ რამე იქნება აუცილებლად გამოვხატავ ჩემს აზრს... :)))

დასენაცვალე, ეგრე სჯობია wink

მართლა?
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 23:29
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ

არაფერი ძმას ვენაცვალე... თუ რამე იქნება აუცილებლად გამოვხატავ ჩემს აზრს... :)))

დასენაცვალე, ეგრე სჯობია wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:28
ციტატა: johan cruyff^^
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ

არაფერი ძმას ვენაცვალე... თუ რამე იქნება აუცილებლად გამოვხატავ ჩემს აზრს... :)))
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 23:26
The_barca..კარგი ძმა wink კიდევ თუ გაქვს რამე შენიშვნა, გისმენ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:25
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: THE_BARCA
კაი კაცი ხარ... მე ახალი ვარ და ეხლა ვგებულობ ბევრ რაღაცას ამ საიტთდან დაკავშირებით... და რაც წავიკითხე იმის შესაბამისი პოსტი დავწერე აქ... :))) ხო გესმის


მერე ჯიგარსონ ერთ რამეს გირრჩევ ახალი რო ხარ, ჯერ უნდა იკითხო დაბრალდებები მერე უნდა წააყენო wink წარმატებები კონკურსში

რაძმახარ გრაციასჩავიი lol love

მე არავის მიმართ არ წამიყენებია ბრალდება... უბრალოდ ზოგადი აზრი ვთქვი და მგონი არარის ციდი როცა საკუთარ აზრს გამოხატავ... ხო ესეა

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
სიახლის წყაროც რო იყოს აუცილებელი კარგი იქნებოდა... უფრო სწორად სავალდებულო უნდა იყოს სიახლის წყარო.... ჩემი აზრით...

სიახლის წყაროს გარეშე არ ქვეყნდება სიახლე <3 მითითებულაი მგონი ტექსტი თუ წაიკითხეთ

სიახლის დამატებაში რო შევედი იქ წავიკითხე... წყარო სადაც წერია იქ არის მითითებული რო არარის აუცილებელიო ამას ვამბობ

დავით, უსამართლობააო და შესაბამისი რეაქცია მოვახდინოთო, მე ვიყავი? lol

უსამართლობაა თქო რამეზე დავწერე?... ან ვინმეზე? მე დავწერე ზოგადად უსამართლობაზე... და ვთქვი რო თუ უსამართლობა იქნება ისერებმა შესაბამისი რეაქცია უნდა გამოხატონ მეთქი... :))))
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 23:25
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: THE_BARCA
კაი კაცი ხარ... მე ახალი ვარ და ეხლა ვგებულობ ბევრ რაღაცას ამ საიტთდან დაკავშირებით... და რაც წავიკითხე იმის შესაბამისი პოსტი დავწერე აქ... :))) ხო გესმის


მერე ჯიგარსონ ერთ რამეს გირრჩევ ახალი რო ხარ, ჯერ უნდა იკითხო დაბრალდებები მერე უნდა წააყენო wink წარმატებები კონკურსში

რაძმახარ გრაციასჩავიი lol love

მე არავის მიმართ არ წამიყენებია ბრალდება... უბრალოდ ზოგადი აზრი ვთქვი და მგონი არარის ციდი როცა საკუთარ აზრს გამოხატავ... ხო ესეა

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
სიახლის წყაროც რო იყოს აუცილებელი კარგი იქნებოდა... უფრო სწორად სავალდებულო უნდა იყოს სიახლის წყარო.... ჩემი აზრით...

სიახლის წყაროს გარეშე არ ქვეყნდება სიახლე <3 მითითებულაი მგონი ტექსტი თუ წაიკითხეთ

სიახლის დამატებაში რო შევედი იქ წავიკითხე... წყარო სადაც წერია იქ არის მითითებული რო არარის აუცილებელიო ამას ვამბობ

დავით, უსამართლობააო და შესაბამისი რეაქცია მოვახდინოთო, მე ვიყავი? lol

[quote=THE_BARCA][quote=johan cruyff^^][quote=GraciasXavi6][quote=THE_BARCA]

[quote=johan cruyff^^][quote=THE_BARCA]სიახლის წყაროც რო იყოს აუცილებელი კარგი იქნებოდა... უფრო სწორად სავალდებულო უნდა იყოს სიახლის წყარო.... ჩემი აზრით...[/quote]
სიახლის წყაროს გარეშე არ ქვეყნდება სიახლე <3 მითითებულაი მგონი ტექსტი თუ წაიკითხეთ[/quote]
სიახლის დამატებაში რო შევედი იქ წავიკითხე... წყარო სადაც წერია იქ არის მითითებული რო არარის აუცილებელიო ამას ვამბობ[/quote]
ეგ კოკურსს გარე ქმედებების დროს...ისე ამ სიახლეში გარკვევით წერია რა და როგორ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:23
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: THE_BARCA
კაი კაცი ხარ... მე ახალი ვარ და ეხლა ვგებულობ ბევრ რაღაცას ამ საიტთდან დაკავშირებით... და რაც წავიკითხე იმის შესაბამისი პოსტი დავწერე აქ... :))) ხო გესმის


მერე ჯიგარსონ ერთ რამეს გირრჩევ ახალი რო ხარ, ჯერ უნდა იკითხო დაბრალდებები მერე უნდა წააყენო wink წარმატებები კონკურსში

რაძმახარ გრაციასჩავიი lol love

მე არავის მიმართ არ წამიყენებია ბრალდება... უბრალოდ ზოგადი აზრი ვთქვი და მგონი არარის ციდი როცა საკუთარ აზრს გამოხატავ... ხო ესეა

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
სიახლის წყაროც რო იყოს აუცილებელი კარგი იქნებოდა... უფრო სწორად სავალდებულო უნდა იყოს სიახლის წყარო.... ჩემი აზრით...

სიახლის წყაროს გარეშე არ ქვეყნდება სიახლე <3 მითითებულაი მგონი ტექსტი თუ წაიკითხეთ

სიახლის დამატებაში რო შევედი იქ წავიკითხე... წყარო სადაც წერია იქ არის მითითებული რო არარის აუცილებელიო ამას ვამბობ
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 23:20
ციტატა: THE_BARCA
სიახლის წყაროც რო იყოს აუცილებელი კარგი იქნებოდა... უფრო სწორად სავალდებულო უნდა იყოს სიახლის წყარო.... ჩემი აზრით...

სიახლის წყაროს გარეშე არ ქვეყნდება სიახლე <3 მითითებულაი მგონი ტექსტი თუ წაიკითხეთ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:19
სიახლის წყაროც რო იყოს აუცილებელი კარგი იქნებოდა... უფრო სწორად სავალდებულო უნდა იყოს სიახლის წყარო.... ჩემი აზრით...
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 23:18
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: THE_BARCA
კაი კაცი ხარ... მე ახალი ვარ და ეხლა ვგებულობ ბევრ რაღაცას ამ საიტთდან დაკავშირებით... და რაც წავიკითხე იმის შესაბამისი პოსტი დავწერე აქ... :))) ხო გესმის


მერე ჯიგარსონ ერთ რამეს გირრჩევ ახალი რო ხარ, ჯერ უნდა იკითხო დაბრალდებები მერე უნდა წააყენო wink წარმატებები კონკურსში

რაძმახარ გრაციასჩავიი lol love
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:17
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
რჩევა მათ, ვინც აქტიურობას აპირებთ:

კომენტარები- თუ დაწერთ უაზრო და სტატიის თემას აცდენილ კომენტარს, არ ჩაგეთვლებათ აქტივობაში..იგივე ვრცელდება ორსიტყვიან კომენტარებზეც.

ვინც სიახლეების წერას აპირებთ: არ დააკოპიროთ სხვა საიტებიდან, მითუმეტეს ქართულენოვანიდან. არ გამოიყენოთ google translate-ში გადათარგმნილები.. თუ სიტყვის ზუსტი მნიშვნელობა არ გახსოვთ, მოძებნეთ სინონიმები და მარტივად მიხვდებით.

სიახლე უნდა იყოს გამართული როგორც გრამატიკულად, ისე შინაარსობრივად. გამოყავით აბზაცები. მცირე შეცდომებსა და აცდენებს, რასაკვირველია, გაგისწორებთ, თუ სიახლის შიგთავსი რამე ღირებულს შეიცავს.

სიახლის დაწერამდე კარგად გადახედეთ საიტს, იგივე რომ არ დაწეროთ.

წარმატებები ყველას lol წინა ორმა კონკურსმა მშვენივრად ჩაიარა და იმედია ესეც გაამართლებს wink
by Joohann

და უსერებს რა შანსებიბაქვთ? :))) კაცურად დაწერე... მე პირველად შევეცსწარი ამ კონკურსს და მართლა მაინტერესებს...))))

ნებისმიერ იუზერს აქვს შანსი, რადგან თანაბარია ყველა. უბრალოდ ვინც სიახლეს დაწერს, პლიუსად ჩაეთვლება.
1. ადმინისტრაცია სრულიად სამართლიანი წესით ადგენს 10-ეულს.. ჰკიტხეთ წინა მონაწილეებს,პრეტენზია თუ ჰქონდა ვინმეს/
2. ათეულის გამოვლენის შემდეგ სწორედ ამ იუზერებს გაქვთ უფლება, გაამარჯვებინოთ საუკეთესოს... თუშენ მაგალითად მოგწონს ვინმე,ვინც კომენტარებს წერს აზრიანს,იმას მისცემ ხმას...თუ სიახლეები მოგწონს სხვისი, იმას..
-------------------------------------------------------------------------------

ამ შემთხვევაში,ადმინისტრაცასთან პრეტენზია არაა გამართლებული,რადგან თავად მომხმარებლებმა გაამარჯვებინეს ისეთ მომხმარებლებს,რომლებიც კომენტარებთან ერთდ, სიახლეებს წერდნენ.+ წინა კონკურსის გამარჯვებულს 3400 კომენტარამდე ჰქონდა, იმის წინას 1100///ასე რომ..თან იმსახუებდნენ საუკეტესო მოაზროვნის წოდებებს love

გასაგებია... მადლობა ყურადღებისთვის ძმა... მე უბრალოდ მაინტერესებდა და ეხლა გავიგე... წარმატებები ყველას
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:12
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: THE_BARCA
წაიკითხე რაც წერია... ერთერთ მწერალს ერთიბსიახლე არააქვს და ორივეჯერ ათეულში ყოფილა... მწერლებმა ზოგადად უნსა იზრუნოთ უსერებზე.. ხო ესეა? :)))


კაი კაცი მომისმინე, მწერალი არ იღებს კონკურსშ მონაწილეობას, წინა ორივე კონკურსის გამარჯვებული მაშინ ჩვეულებრივი მომმარებელიიყო ანუ იუზერი, რა სამართალზეა საუბარი? სიახლის დაწერა შენც შეგიძლია ჩვეულებრივად, ვენ რედაქტორები და მწერლები არ ვიღებთ კონკურსში მონაწილეობას

კაი კაცი ხარ... მე ახალი ვარ და ეხლა ვგებულობ ბევრ რაღაცას ამ საიტთდან დაკავშირებით... და რაც წავიკითხე იმის შესაბამისი პოსტი დავწერე აქ... :))) ხო გესმის
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 23:12
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: johan cruyff^^
რჩევა მათ, ვინც აქტიურობას აპირებთ:

კომენტარები- თუ დაწერთ უაზრო და სტატიის თემას აცდენილ კომენტარს, არ ჩაგეთვლებათ აქტივობაში..იგივე ვრცელდება ორსიტყვიან კომენტარებზეც.

ვინც სიახლეების წერას აპირებთ: არ დააკოპიროთ სხვა საიტებიდან, მითუმეტეს ქართულენოვანიდან. არ გამოიყენოთ google translate-ში გადათარგმნილები.. თუ სიტყვის ზუსტი მნიშვნელობა არ გახსოვთ, მოძებნეთ სინონიმები და მარტივად მიხვდებით.

სიახლე უნდა იყოს გამართული როგორც გრამატიკულად, ისე შინაარსობრივად. გამოყავით აბზაცები. მცირე შეცდომებსა და აცდენებს, რასაკვირველია, გაგისწორებთ, თუ სიახლის შიგთავსი რამე ღირებულს შეიცავს.

სიახლის დაწერამდე კარგად გადახედეთ საიტს, იგივე რომ არ დაწეროთ.

წარმატებები ყველას lol წინა ორმა კონკურსმა მშვენივრად ჩაიარა და იმედია ესეც გაამართლებს wink
by Joohann

და უსერებს რა შანსებიბაქვთ? :))) კაცურად დაწერე... მე პირველად შევეცსწარი ამ კონკურსს და მართლა მაინტერესებს...))))

ნებისმიერ იუზერს აქვს შანსი, რადგან თანაბარია ყველა. უბრალოდ ვინც სიახლეს დაწერს, პლიუსად ჩაეთვლება.
1. ადმინისტრაცია სრულიად სამართლიანი წესით ადგენს 10-ეულს.. ჰკიტხეთ წინა მონაწილეებს,პრეტენზია თუ ჰქონდა ვინმეს/
2. ათეულის გამოვლენის შემდეგ სწორედ ამ იუზერებს გაქვთ უფლება, გაამარჯვებინოთ საუკეთესოს... თუშენ მაგალითად მოგწონს ვინმე,ვინც კომენტარებს წერს აზრიანს,იმას მისცემ ხმას...თუ სიახლეები მოგწონს სხვისი, იმას..
-------------------------------------------------------------------------------

ამ შემთხვევაში,ადმინისტრაცასთან პრეტენზია არაა გამართლებული,რადგან თავად მომხმარებლებმა გაამარჯვებინეს ისეთ მომხმარებლებს,რომლებიც კომენტარებთან ერთდ, სიახლეებს წერდნენ.+ წინა კონკურსის გამარჯვებულს 3400 კომენტარამდე ჰქონდა, იმის წინას 1100///ასე რომ..თან იმსახუებდნენ საუკეტესო მოაზროვნის წოდებებს love
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:09
მწერლებს და საიტის ადმინისტრაციას მოვუწოდებ რო უსერებზე გაამახვილონ იმაზე მეტი ყურადღება ვიდრე აქვთ.... და წაახალისონ უსერები... იმიტო რო საიტი იფუნქციონირებს მაშინ როცა ეყოლება უსერი... და არა მწერლები... სიახლის წერას მაშინ აქვს აზრი როცა უსერი კითხულობს და აფიქსირებს თავის მოსაზრებას...ძაან მარტივადაა საქმე... :))))
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:07
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: THE_BARCA
როგორც ჩანს მწერლებს აქვთ ყველაზე დიდი შანსი ვინც სიახლეებს წერს საიტზე... :))) შესაბამისად მე როგორც ჩვეულებრივ უსერს ეს კონკურსი ალბათ არაფერს მომიტანს (99.9%) კარგია რო აქტიურობა მოიმატებს საიტზე.... ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა, ეხლა ყველა გააქტიურდება... :))))

აგერ კორტოხას 1 სიახლე არააქ და ორივეჯერ იყო 10-ეულში მეორეჯერ მეორეზეც გავიდა, პირველ კონკურსზე არ ვიცი wink

ციტატა: P.Dybala
მაისურის ზომას გაითვალისწინებენ?

თავისთავად

ხოდა აქ თუ რამე ისე ხდება რაც არ შეესაბამება სიმართლეს და რეალობას უსერებმა უნდა იმოქმედონ... ან დაყოვონ საიტი ან ერთხმად მოითხოვონ სამართალი... და არამარტო უსერებმა... ყველამ ვისაც უყვარს სიმართლე...ადმინისტრაცია თუ უაერს არ ცემს პატივს და უსერი დატოვებს საიტს მწერლებმა წერონ რამდენიც გინდა... უაზრო გახდება ყველაფერი..))))

დააკონკრეტეთ რას მოითხოვთ და თუ ღირებული იქნება, განვიხილავთ:))

წაიკითხე რაც წერია... ერთერთ მწერალს ერთიბსიახლე არააქვს და ორივეჯერ ათეულში ყოფილა... მწერლებმა ზოგადად უნსა იზრუნოთ უსერებზე.. ხო ესეა? :)))
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 23:02
ციტატა: johan cruyff^^
რჩევა მათ, ვინც აქტიურობას აპირებთ:

კომენტარები- თუ დაწერთ უაზრო და სტატიის თემას აცდენილ კომენტარს, არ ჩაგეთვლებათ აქტივობაში..იგივე ვრცელდება ორსიტყვიან კომენტარებზეც.

ვინც სიახლეების წერას აპირებთ: არ დააკოპიროთ სხვა საიტებიდან, მითუმეტეს ქართულენოვანიდან. არ გამოიყენოთ google translate-ში გადათარგმნილები.. თუ სიტყვის ზუსტი მნიშვნელობა არ გახსოვთ, მოძებნეთ სინონიმები და მარტივად მიხვდებით.

სიახლე უნდა იყოს გამართული როგორც გრამატიკულად, ისე შინაარსობრივად. გამოყავით აბზაცები. მცირე შეცდომებსა და აცდენებს, რასაკვირველია, გაგისწორებთ, თუ სიახლის შიგთავსი რამე ღირებულს შეიცავს.

სიახლის დაწერამდე კარგად გადახედეთ საიტს, იგივე რომ არ დაწეროთ.

წარმატებები ყველას lol წინა ორმა კონკურსმა მშვენივრად ჩაიარა და იმედია ესეც გაამართლებს wink
by Joohann

და უსერებს რა შანსებიბაქვთ? :))) კაცურად დაწერე... მე პირველად შევეცსწარი ამ კონკურსს და მართლა მაინტერესებს...))))
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 22:59
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: THE_BARCA
როგორც ჩანს მწერლებს აქვთ ყველაზე დიდი შანსი ვინც სიახლეებს წერს საიტზე... :))) შესაბამისად მე როგორც ჩვეულებრივ უსერს ეს კონკურსი ალბათ არაფერს მომიტანს (99.9%) კარგია რო აქტიურობა მოიმატებს საიტზე.... ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა, ეხლა ყველა გააქტიურდება... :))))

აგერ კორტოხას 1 სიახლე არააქ და ორივეჯერ იყო 10-ეულში მეორეჯერ მეორეზეც გავიდა, პირველ კონკურსზე არ ვიცი wink

ციტატა: P.Dybala
მაისურის ზომას გაითვალისწინებენ?

თავისთავად

ხოდა აქ თუ რამე ისე ხდება რაც არ შეესაბამება სიმართლეს და რეალობას უსერებმა უნდა იმოქმედონ... ან დაყოვონ საიტი ან ერთხმად მოითხოვონ სამართალი... და არამარტო უსერებმა... ყველამ ვისაც უყვარს სიმართლე...ადმინისტრაცია თუ უაერს არ ცემს პატივს და უსერი დატოვებს საიტს მწერლებმა წერონ რამდენიც გინდა... უაზრო გახდება ყველაფერი..))))

დააკონკრეტეთ რას მოითხოვთ და თუ ღირებული იქნება, განვიხილავთ:))
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 22:58
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: P.Dybala
კოუხე რა ხდება კარგი ?

კარგი კიარა აღაფერი ხდება კოუზე და არც მქონდა იმედი... სანამ ბართომეუ იქნება პრეზიდენტი.... ვითომ მბამპეზე ჩალიჩობდნენო წერენ... როცა ნახევარდაცვაა დღეს პრობლემა

მბაპეზე ჩალიჩბდნენ თან მაშინ როცა უკვე პსჟ-ში იყო არენდით გადასული :დ

ანუ ეგ იმას ნიშნავს რო ტყუილი ბაზარია და პიარის თემაა რო აქტივობაში ჩაეთვალოს ბართომეუს... რო აიი ჩალიჩობდნენ მბპაპეზე... :)))
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 22:55
რჩევა მათ, ვინც აქტიურობას აპირებთ:

კომენტარები- თუ დაწერთ უაზრო და სტატიის თემას აცდენილ კომენტარს, არ ჩაგეთვლებათ აქტივობაში..იგივე ვრცელდება ორსიტყვიან კომენტარებზეც.

ვინც სიახლეების წერას აპირებთ: არ დააკოპიროთ სხვა საიტებიდან, მითუმეტეს ქართულენოვანიდან. არ გამოიყენოთ google translate-ში გადათარგმნილები.. თუ სიტყვის ზუსტი მნიშვნელობა არ გახსოვთ, მოძებნეთ სინონიმები და მარტივად მიხვდებით.

სიახლე უნდა იყოს გამართული როგორც გრამატიკულად, ისე შინაარსობრივად. გამოყავით აბზაცები. მცირე შეცდომებსა და აცდენებს, რასაკვირველია, გაგისწორებთ, თუ სიახლის შიგთავსი რამე ღირებულს შეიცავს.

სიახლის დაწერამდე კარგად გადახედეთ საიტს, იგივე რომ არ დაწეროთ.

წარმატებები ყველას lol წინა ორმა კონკურსმა მშვენივრად ჩაიარა და იმედია ესეც გაამართლებს wink
by Joohann
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
P.Dybala 1 სექტემბერი 2017 22:55
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: P.Dybala
კოუხე რა ხდება კარგი ?

კარგი კიარა აღაფერი ხდება კოუზე და არც მქონდა იმედი... სანამ ბართომეუ იქნება პრეზიდენტი.... ვითომ მბამპეზე ჩალიჩობდნენო წერენ... როცა ნახევარდაცვაა დღეს პრობლემა

მბაპეზე ჩალიჩბდნენ თან მაშინ როცა უკვე პსჟ-ში იყო არენდით გადასული :დ
--------------------
ყველაზე დიდებული ის არ არის, ვინც 3-4 მეტოქეს ატყუებს. საუკეთესო ისაა, ვინც ამას ყველაზე კარგად აკეთებს. მარტივად და გამორჩეულად. - პეპ გვარდიოლა.
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 22:52
ციტატა: P.Dybala
კოუხე რა ხდება კარგი ?

კარგი კიარა აღაფერი ხდება კოუზე და არც მქონდა იმედი... სანამ ბართომეუ იქნება პრეზიდენტი.... ვითომ მბამპეზე ჩალიჩობდნენო წერენ... როცა ნახევარდაცვაა დღეს პრობლემა
P.Dybala 1 სექტემბერი 2017 22:50
კოუზე რა ხდება კარგი ? recourse request sad what crying no
--------------------
ყველაზე დიდებული ის არ არის, ვინც 3-4 მეტოქეს ატყუებს. საუკეთესო ისაა, ვინც ამას ყველაზე კარგად აკეთებს. მარტივად და გამორჩეულად. - პეპ გვარდიოლა.
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 22:45
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: THE_BARCA
როგორც ჩანს მწერლებს აქვთ ყველაზე დიდი შანსი ვინც სიახლეებს წერს საიტზე... :))) შესაბამისად მე როგორც ჩვეულებრივ უსერს ეს კონკურსი ალბათ არაფერს მომიტანს (99.9%) კარგია რო აქტიურობა მოიმატებს საიტზე.... ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა, ეხლა ყველა გააქტიურდება... :))))

აგერ კორტოხას 1 სიახლე არააქ და ორივეჯერ იყო 10-ეულში მეორეჯერ მეორეზეც გავიდა, პირველ კონკურსზე არ ვიცი wink

ციტატა: P.Dybala
მაისურის ზომას გაითვალისწინებენ?

თავისთავად

ხოდა აქ თუ რამე ისე ხდება რაც არ შეესაბამება სიმართლეს და რეალობას უსერებმა უნდა იმოქმედონ... ან დაყოვონ საიტი ან ერთხმად მოითხოვონ სამართალი... და არამარტო უსერებმა... ყველამ ვისაც უყვარს სიმართლე...ადმინისტრაცია თუ უაერს არ ცემს პატივს და უსერი დატოვებს საიტს მწერლებმა წერონ რამდენიც გინდა... უაზრო გახდება ყველაფერი..))))
kortoxa23 1 სექტემბერი 2017 22:45
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: THE_BARCA
როგორც ჩანს მწერლებს აქვთ ყველაზე დიდი შანსი ვინც სიახლეებს წერს საიტზე... :))) შესაბამისად მე როგორც ჩვეულებრივ უსერს ეს კონკურსი ალბათ არაფერს მომიტანს (99.9%) კარგია რო აქტიურობა მოიმატებს საიტზე.... ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა, ეხლა ყველა გააქტიურდება... :))))

აგერ კორტოხას 1 სიახლე არააქ და ორივეჯერ იყო 10-ეულში მეორეჯერ მეორეზეც გავიდა, პირველ კონკურსზე არ ვიცი wink

ციტატა: P.Dybala
მაისურის ზომას გაითვალისწინებენ?

თავისთავად

პირველზეც არც მე მიმიქცევია ყურადღება჻)
ყველას წარმატებები, კოუს ტრანსფერმა გამანადგურა იმედია კარგი სეზონი გამომაფხიზლებს჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Couinbarca 1 სექტემბერი 2017 22:42
ციტატა: THE_BARCA
როგორც ჩანს მწერლებს აქვთ ყველაზე დიდი შანსი ვინც სიახლეებს წერს საიტზე... :))) შესაბამისად მე როგორც ჩვეულებრივ უსერს ეს კონკურსი ალბათ არაფერს მომიტანს (99.9%) კარგია რო აქტიურობა მოიმატებს საიტზე.... ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა, ეხლა ყველა გააქტიურდება... :))))

აგერ კორტოხას 1 სიახლე არააქ და ორივეჯერ იყო 10-ეულში მეორეჯერ მეორეზეც გავიდა, პირველ კონკურსზე არ ვიცი wink

ციტატა: P.Dybala
მაისურის ზომას გაითვალისწინებენ?

თავისთავად
kortoxa23 1 სექტემბერი 2017 22:40
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: johan cruyff^^
ამ საიტზე ერთადერთი კრუიფია ;))

ნუ გაღორდები ახლ შენც wink

WTFF lol ღორობას მწამებ ამხელა კაცს?

არადა ბევრს კაცი გონიხარ ნამდვილი კაცი჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 1 სექტემბერი 2017 22:37
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: P.Dybala
წარმატებები , ყველას .შეიძლება არასრულწლოვანმა მოიგოს? მაგალითად მე , 12 წლის ვარ

ასაკს არ აქვს მნიშვნელობა lol

მაისურის ზომას გაითვალისწინებენ? lol wink
--------------------
ყველაზე დიდებული ის არ არის, ვინც 3-4 მეტოქეს ატყუებს. საუკეთესო ისაა, ვინც ამას ყველაზე კარგად აკეთებს. მარტივად და გამორჩეულად. - პეპ გვარდიოლა.
THE_BARCA 1 სექტემბერი 2017 22:34
როგორც ჩანს მწერლებს აქვთ ყველაზე დიდი შანსი ვინც სიახლეებს წერს საიტზე... :))) შესაბამისად მე როგორც ჩვეულებრივ უსერს ეს კონკურსი ალბათ არაფერს მომიტანს (99.9%) კარგია რო აქტიურობა მოიმატებს საიტზე.... ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა, ეხლა ყველა გააქტიურდება... :))))
Couinbarca 1 სექტემბერი 2017 22:24
ციტატა: johan cruyff^^

WTFF lol ღორობას მწამებ ამხელა კაცს?

კაცს? wink wink
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 22:13
ციტატა: P.Dybala
წარმატებები , ყველას .შეიძლება არასრულწლოვანმა მოიგოს? მაგალითად მე , 12 წლის ვარ

ასაკს არ აქვს მნიშვნელობა lol
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
P.Dybala 1 სექტემბერი 2017 22:06
წარმატებები , ყველას .შეიძლება არასრულწლოვანმა მოიგოს? მაგალითად მე , 12 წლის ვარ
--------------------
ყველაზე დიდებული ის არ არის, ვინც 3-4 მეტოქეს ატყუებს. საუკეთესო ისაა, ვინც ამას ყველაზე კარგად აკეთებს. მარტივად და გამორჩეულად. - პეპ გვარდიოლა.
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 22:02
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: johan cruyff^^
ამ საიტზე ერთადერთი კრუიფია ;))

ნუ გაღორდები ახლ შენც wink

WTFF lol ღორობას მწამებ ამხელა კაცს?
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
Couinbarca 1 სექტემბერი 2017 21:34
ციტატა: johan cruyff^^
ამ საიტზე ერთადერთი კრუიფია ;))

ნუ გაღორდები ახლ შენც wink
kortoxa23 1 სექტემბერი 2017 21:31
ანუ იგივე კონკურსი მე უფრი მრავალ ფეროვან კონკურს ველოდი, ყველას წარმატება, ბევრს არ შეუძლია სიახლეების წერა ამით მათ სუსტად არ უნდა იგრძნოთ თავი, წინათაც დავწერა სიახლეების მწერლები ცალკე ათეული თუ არადა ხუთეული, ხოლო მხოლოდ კომენტარებით მოაზროვნები ცალკე, რა იქნა 2-მაიკა, მესმის ვინც სიახლეებს წერს ისინი კომენტარებში აქტიური და საზრიანები არიან მარა მწერლები ცალკე, მხოლოდ კომენტარებით ვინც შემოიფარგლება ცალკე,
ისიც მესმის რო ხალხი ირჩევს მარა ორად რო გაიყოს უფრო მეტი სტიმული იქნება თორე მე პირადად პრეტენზია არ მაქ და არც მექნება.
2-ჯერ ჩატარდა კონკურსი და მადლობა დაფასებისთვის რო ორივეჯერ ათეულში მოვხდი, ამ სტიმულმა ამ საიტზე უფრო დამაახლოვა და ბარსამანიადან ცოდა არ იყოს აქტიურობიდან მომწყვიდა, კიდევ ერთხელ მადლობა ამ 2-კონკურში დაფასებისთვის, ეს საიტი ისე შემიყვარდა დილას რო წავალ სახლიდან სამსახურიდან გამომდინარე სახში 6-საათზე ვბრუნდები და ტელეში ვარ ჩავარდნილი჻) თუ ვინმეს ჩემი გრძელი კომენტარით ან ახსნით ვინმეს თავი შევაწყინე წაკითხვის დროს იზვინი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
johan cruyff^^ 1 სექტემბერი 2017 21:24
ციტატა: Cruyff9
Warmatebebi yvelas!!!siaxle rogor davdoo??admin momwere

ამ საიტზე ერთადერთი კრუიფია ;))
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
SANDREXX 1 სექტემბერი 2017 21:04
ციტატა: გიორგი2003
ისე მეც მაინტერესებს როგორ დავდო სიახლეები


საიტის მთავარ გვერდზე, მარჯვენა ზედა ბოლოში მოცემულია - "ჩემი გვერდი". "ჩემი გვერდი"-ს დაკლიკვის შემდეგ ამოსულ ფანჯარაში მოცემული იქნება "სიახლის დამატება", საიდანაც ხდება სიახლის დამატება.
Couinbarca 1 სექტემბერი 2017 21:03
ციტატა: SANDREXX
საქართველოს მაშტაბით მოქმედებს ადგილზე მიტანის სერვისი.

კარგი წარმატებები ყველას.
SANDREXX 1 სექტემბერი 2017 21:01
ციტატა: Couinbarca
ვთქვათ მოვიგე, ხოდა არ ვარ თბილისელი ანუ ვარ ქუთაისში, მე უნდა ჩამოვიდე თბილისში თუ არის მიტანის სერვისი?


საქართველოს მაშტაბით მოქმედებს ადგილზე მიტანის სერვისი.
გიორგი2003 1 სექტემბერი 2017 20:59
ისე მეც მაინტერესებს როგორ დავდო სიახლეები
--------------------
გიორგი სანიკიძე
Couinbarca 1 სექტემბერი 2017 20:59
ვთქვათ მოვიგე, ხოდა არ ვარ თბილისელი ანუ ვარ ქუთაისში, მე უნდა ჩამოვიდე თბილისში თუ არის მიტანის სერვისი?
Cruyff9 1 სექტემბერი 2017 20:56
Warmatebebi yvelas!!!siaxle rogor davdoo??admin momwere
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
12
2
ძაძა
9
3
ბაკამბუ
8
4
როდრიგო
7
5
სანაბრია
7
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
სისტო
7
2
გუარდადო
6
3
გუედესი
5
4
ვასი
4
5
სოლერი
4
გამოკითხვა

უნდა გამოეყოს თუ არა კატალონია ესპანეთს?

FACEBOOK