რეგისტრაცია
MANTIS.GE

მესი ჩემპიონთა ლიგის ჰიმნს ფორტეპიანოზე ასრულებს [ViDEO]

image
რამდენიმე საათის წინ Adidas football-ის ოფიციალურმა Twitter-ის გვერდმა საინტერესო ვიდეო გამოაქვეყნა. აღნიშნულმა ვიდეორგოლმა ფეხბურთის გულშემატკივრებში დიდი აჟიოტაჟი გამოიწვია, რადგან ყველა გაოცებული დარჩა მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელის ახალ ამპლუაში ხილვით.

საქმე ისაა, რომ კატალონიის "ბარსელონას" არგენტინელი მეგავარსკვლავი, ლიონელ მესი ფორტეპიანოზე ჩემპიონთა ლიგის ჰიმნს ასრულებს. შეგახსენებთ, რომ, აღნიშნული ჩემპიონატის ფარგლებში, ხვალ თბილისის დროით, 22:45 საათზე "ლურჯ-ბროწეულისფერები" ტურინის "იუვენტუსს" უმასპინძლებენ და დაძაბულ შეხვედრაში გამარჯვების მოპოვებას შეეცდებიან. მანამდე კი დატკბით ლიონელ მესის შესრულებით.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
LIONEL MESSI 12 სექტემბერი 2017 12:46
ყველაფერში როგორი ნიჭიერია :)
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
MaxoBarca 11 სექტემბერი 2017 22:50
კარიერის დასრულების შემდეგ black sea arenaze გეპატიჟებით ძმაო ყველა ჩამოიყვანეს და შენ რა დაააშავე თან შენი ჩამოსვლა გაგვახარებს :დდდდ ახლა გამოხტება რონალდო და ფლეიტაზე დაკვრას დაიწყებს :დდდდ და მერე ყანამადრიდზე იტყვიან კაცმა მოიფიქრა მესი რა შუაშიაო :დდდდ
sxartimari საიტზეა
sxartimari 11 სექტემბერი 2017 22:41
aqamde shens marcxena fexze vloculobdit, exla ra ginda leoo, xelze gemtxvion fanebi mesiasavit?!
chveni mister GENIALUROBAAAAA!!!!
Rafinha alcantara 11 სექტემბერი 2017 21:53
Me aba jiliuba busis garda araferi vici :dddd
finals rom movigebt shen daukari homni mocart :ddd
kortoxa23 11 სექტემბერი 2017 21:50
ციტატა: johan cruyff^^
ვახხ lol არმჯერა

ეჰ ლეგენდობას რაუთხარი თორე დიდი ვერაფელი჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
leonella 11 სექტემბერი 2017 21:30
ამ ჰიმნზე მაგარი არაფერია ერთი დიდი სიამოვნებაა როიწყება და ამ ხმას იგებ მე პირადად მაჯრიალებს ხოლმე.ლეპზე კი რა შეიძლება ითქვას ყველაფერი გამოსდის ნუ სისხლშიაქვს გენიაურობა და რას იზავ
luisito;l.messi;jr 11 სექტემბერი 2017 21:28
ნიჭიერი რომ დაიბადები...
P.Dybala 11 სექტემბერი 2017 21:27
როგორ ყველაფერში ნიჭიერია.
--------------------
ყველაზე დიდებული ის არ არის, ვინც 3-4 მეტოქეს ატყუებს. საუკეთესო ისაა, ვინც ამას ყველაზე კარგად აკეთებს. მარტივად და გამორჩეულად. - პეპ გვარდიოლა.
kaizersoza საიტზეა
kaizersoza 11 სექტემბერი 2017 21:10
sheni yvelaferchiki deda ...... .)))))))))))))

xval chemiponta ligis matchebis shemdeg mesis galakoncertia dagegmili)))))
Viva-Catalonia 11 სექტემბერი 2017 21:06
ნიჭიერია ეს შობელძაღლი :დდ
johan cruyff^^ 11 სექტემბერი 2017 20:56
ვახხ lol არმჯერა
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
12
2
ძაძა
9
3
ბაკამბუ
8
4
როდრიგო
7
5
სანაბრია
7
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
სისტო
7
2
გუარდადო
6
3
გუედესი
5
4
ვასი
4
5
სოლერი
4
გამოკითხვა

უნდა გამოეყოს თუ არა კატალონია ესპანეთს?

FACEBOOK