რეგისტრაცია
MANTIS.GE

მაროტა: "ინიესტა "ბარსაში" დარჩება"

image
ტურინის "იუვენტუსის" გენერალური დირექტორი, ჯოზეპე მაროტა დარწმუნებულია, რომ ანდრეს ინიესტა "ბარსელონასთან" კონტრაქტს აუცილებლად გაახანგრძლივებს.

"ინიესტა დიდი ჩემპიონია, მაგრამ მას ხელშეკრულება აქვს "ბლაუგრანასთან", რომელსაც აუცილებლად გაანაახლებს. ანდრესს კლუბის ხელმძღვანელობასთან კარგი ურთიერთობა აქვს და კატალონიელებისთვის უმნიშვნელოვანესი ფეხბურთელია. ამიტომ ვფიქრობ, რომ ის "კამპ ნოუზე" დარჩება." – განაცხადა მაროტამ.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
leonella 13 სექტემბერი 2017 19:29
აუცილელად დარჩება ჯერ კიდევ შესწებს ძალა იმისა რომ დაგვეხმაროს მთავარია ტრამვიანობას მოუკლოს და ეგ არის გუშინ რამაგარი იყო როგორცუნდა ისე თამაშობდა გააწამა მცველები
VISCA EL BARSAA 13 სექტემბერი 2017 17:53
PUTAaaaa
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
kortoxa23 13 სექტემბერი 2017 17:27
ეჰ მეგობარო აყოლილხარ ბექემის პიარ კამპანიას და ეგაა, ლამპარდი ინიესტაზე დიდი ფეზბურთი თუ ითამაშა ასევე ფიგუმ დავბერდი კაცი და ჯერ არ გამიგია჻) ბევრი წაიკითხავს ჩვენს მიმოწერას და სავარაუდოდ გაგცემენ პასუხს, დღეს დიდი მატჩი მაქ ფეხბურთსში წლებია არ მითამაშია და ვემზადები, ახსნის დრო არ მაქ თორე ბაზარი არააა[/quote]
არავის გაერჭოთ ;) შენ და შენი ახსნილი მეგობარო :)[/quote]
რააა ვინ ვის უნდა გაერჭოს შენ აზრზე ხარ რეებს მწერ? მაგატი სუყველას დედაც რაა მაგათ გულისტვის რას მწერ აზრზე ხარ? მომწერე შენი პირადი ნომერი

დავიტ 11 პმშ მომწერე შენი ნომერი და ვინ ვის გაერწობა განახებ, რაც ხარ ამჟღავნებ, მე მესხი ვარ თუ ვინც ვარ შენიბტრაკის საქმე არაა და აზრს ლამაზ ფარგლებში ვხატავ და ჩარჩოში ჯდება შენ გადმოდიხარ პირად შეურაწყოფაზე, ამომალულხარ კომპიუტერის წინ და მებლატავები, ერთი შემეხმიანე ვინ ხარ ფეხბურთელების გულისთვის პირად შეურაწყოფაზე რო გამოდიხარ, იმედი გაქ რო ვინ მომაგნებს და შემრჩებაო, შეიძლება ადგე და კიდე მეტი უარესი მომწერი ეგ უჯვე შენ შეგნებაზეა დამოკიდებული მარა რო იცოდე უნახავი არავინაა, ადმინ ყურადრება მიაქციე მიმოწერას და მე გაბრაზებულზე ფეხბურთელის მიმართ ცენზურას რო გამოვიყენებ მაგისთვის კიარ უნდა დამადო ბანი ასეთი ქცევისთვის უნდა ადებდე ბანს და ამ საიტს ნუ დაამსგავსებთ ბარსამანიას, 5-წელია ბარსამანიაზე ვარ და ასე ერთხელ ცუდათ მომწერა ძუძგამ და კიც მიიღო ამ საიტზე შენ პირველი ხარ და ეგეთები არ გინდა დამცინავი საუბარი, მე შენ პირადში არ გეხები და ვიღაც ბექემის გულისთვის და ფიგუს გულისთვის ქარტველ კაცს არ უნდა აწყენინო ეს შენს შეგნებაზეა დამოკიდებული
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
DAVIT11 13 სექტემბერი 2017 17:12
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: DAVIT11
მოდრიჩი იგივეა რაც იყო როსიცკი ჟოსე პარკი დავიდ სილვა . ინიესტა კი გატუზო ლამპარდი გიგზის კლასს მიეკუთვნება.
ხავი კი უფრო მაღალი კლასის წარმომადგენლებთან დახასიათდება ბექემი ფიგუ ნედვედი. თუმცა ზოგჯერ ინიესტა ზიდანსაც მაგონებს

ინიესტას წინ მაღალ ფენიდან რომელს აყენებ? ზიდანზე დავა შეიძლება, აგრეთვე გიგზიზე დაბალ ფენიდან როგორც შენ გაქ ჩამოთვლილი, დანარჩენს რა პონტში ადარებ ინიესტას? ზიდანი და გიგზის გარდა ყველას ინიესტა აღემატება, ნუ გიგზი ფლანგის თავდამსხმელი იყო ზოგადად

ბექემი და ფიგუ მეგობარო ჯერ მარტო კუთხურის ჩამწოდებლები იყვნენ და ჯარიმის დამრტყმელები, რასაც ხავი უძღვებოდა ბარსაში და არა ინიესტა, ეხლა კი მესი აკეთებს და რაკიტიჩი. შენ ნუ ეხუმრები ბექემის და ფიგუს სახელს. გიგზი იმიტომ რომ შეაბერდა მან იუს ფილოსოფიას აგრეთვე ლამპარდი ჩელსისა და ინგლისის ოსტატი იყო. გიგზიც და ლამპარდიც თმაშობდა ბექემთან ერთად მაგრამ ორივეზე მაღლა იდგა ბექემი.

ეჰ მეგობარო აყოლილხარ ბექემის პიარ კამპანიას და ეგაა, ლამპარდი ინიესტაზე დიდი ფეზბურთი თუ ითამაშა ასევე ფიგუმ დავბერდი კაცი და ჯერ არ გამიგია჻) ბევრი წაიკითხავს ჩვენს მიმოწერას და სავარაუდოდ გაგცემენ პასუხს, დღეს დიდი მატჩი მაქ ფეხბურთსში წლებია არ მითამაშია და ვემზადები, ახსნის დრო არ მაქ თორე ბაზარი არააა

არავის გაერჭოთ ;) შენ და შენი ახსნილი მეგობარო...კითხვა არ იცი თუ აზრი ვერ გამოგაქვს მაინც ვერ ვხვდები. რა ლამპარდი ჯობია წესიერად წაიკითხე და მერე გამოთქვი აზრი გენიოსო დიდი მატჩი ეხლა შენც მესხი არ შეცვალო .
kortoxa23 13 სექტემბერი 2017 16:57
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: DAVIT11
მოდრიჩი იგივეა რაც იყო როსიცკი ჟოსე პარკი დავიდ სილვა . ინიესტა კი გატუზო ლამპარდი გიგზის კლასს მიეკუთვნება.
ხავი კი უფრო მაღალი კლასის წარმომადგენლებთან დახასიათდება ბექემი ფიგუ ნედვედი. თუმცა ზოგჯერ ინიესტა ზიდანსაც მაგონებს

ინიესტას წინ მაღალ ფენიდან რომელს აყენებ? ზიდანზე დავა შეიძლება, აგრეთვე გიგზიზე დაბალ ფენიდან როგორც შენ გაქ ჩამოთვლილი, დანარჩენს რა პონტში ადარებ ინიესტას? ზიდანი და გიგზის გარდა ყველას ინიესტა აღემატება, ნუ გიგზი ფლანგის თავდამსხმელი იყო ზოგადად

ბექემი და ფიგუ მეგობარო ჯერ მარტო კუთხურის ჩამწოდებლები იყვნენ და ჯარიმის დამრტყმელები, რასაც ხავი უძღვებოდა ბარსაში და არა ინიესტა, ეხლა კი მესი აკეთებს და რაკიტიჩი. შენ ნუ ეხუმრები ბექემის და ფიგუს სახელს. გიგზი იმიტომ რომ შეაბერდა მან იუს ფილოსოფიას აგრეთვე ლამპარდი ჩელსისა და ინგლისის ოსტატი იყო. გიგზიც და ლამპარდიც თმაშობდა ბექემთან ერთად მაგრამ ორივეზე მაღლა იდგა ბექემი.

ეჰ მეგობარო აყოლილხარ ბექემის პიარ კამპანიას და ეგაა, ლამპარდი ინიესტაზე დიდი ფეზბურთი თუ ითამაშა ასევე ფიგუმ დავბერდი კაცი და ჯერ არ გამიგია჻) ბევრი წაიკითხავს ჩვენს მიმოწერას და სავარაუდოდ გაგცემენ პასუხს, დღეს დიდი მატჩი მაქ ფეხბურთსში წლებია არ მითამაშია და ვემზადები, ახსნის დრო არ მაქ თორე ბაზარი არააა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
DAVIT11 13 სექტემბერი 2017 16:37
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: DAVIT11
მოდრიჩი იგივეა რაც იყო როსიცკი ჟოსე პარკი დავიდ სილვა . ინიესტა კი გატუზო ლამპარდი გიგზის კლასს მიეკუთვნება.
ხავი კი უფრო მაღალი კლასის წარმომადგენლებთან დახასიათდება ბექემი ფიგუ ნედვედი. თუმცა ზოგჯერ ინიესტა ზიდანსაც მაგონებს

ინიესტას წინ მაღალ ფენიდან რომელს აყენებ? ზიდანზე დავა შეიძლება, აგრეთვე გიგზიზე დაბალ ფენიდან როგორც შენ გაქ ჩამოთვლილი, დანარჩენს რა პონტში ადარებ ინიესტას? ზიდანი და გიგზის გარდა ყველას ინიესტა აღემატება, ნუ გიგზი ფლანგის თავდამსხმელი იყო ზოგადად

ბექემი და ფიგუ მეგობარო ჯერ მარტო კუთხურის ჩამწოდებლები იყვნენ და ჯარიმის დამრტყმელები, რასაც ხავი უძღვებოდა ბარსაში და არა ინიესტა, ეხლა კი მესი აკეთებს და რაკიტიჩი. შენ ნუ ეხუმრები ბექემის და ფიგუს სახელს. გიგზი იმიტომ რომ შეაბერდა მან იუს ფილოსოფიას აგრეთვე ლამპარდი ჩელსისა და ინგლისის ოსტატი იყო. გიგზიც და ლამპარდიც თმაშობდა ბექემთან ერთად მაგრამ ორივეზე მაღლა იდგა ბექემი.
kortoxa23 13 სექტემბერი 2017 16:27
ციტატა: DAVIT11
მოდრიჩი იგივეა რაც იყო როსიცკი ჟოსე პარკი დავიდ სილვა . ინიესტა კი გატუზო ლამპარდი გიგზის კლასს მიეკუთვნება.
ხავი კი უფრო მაღალი კლასის წარმომადგენლებთან დახასიათდება ბექემი ფიგუ ნედვედი. თუმცა ზოგჯერ ინიესტა ზიდანსაც მაგონებს

ინიესტას წინ მაღალ ფენიდან რომელს აყენებ? ზიდანზე დავა შეიძლება, აგრეთვე გიგზიზე დაბალ ფენიდან როგორც შენ გაქ ჩამოთვლილი, დანარჩენს რა პონტში ადარებ ინიესტას? ზიდანი და გიგზის გარდა ყველას ინიესტა აღემატება, ნუ გიგზი ფლანგის თავდამსხმელი იყო ზოგადად
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
DAVIT11 13 სექტემბერი 2017 16:24
მოდრიჩი იგივეა რაც იყო როსიცკი ჟოსე პარკი დავიდ სილვა . ინიესტა კი გატუზო ლამპარდი გიგზის კლასს მიეკუთვნება.
ხავი კი უფრო მაღალი კლასის წარმომადგენლებთან დახასიათდება ბექემი ფიგუ ნედვედი. თუმცა ზოგჯერ ინიესტა ზიდანსაც მაგონებს
koutinho23 13 სექტემბერი 2017 16:11
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: born to be cule
ინიესტა არის გენოსი ხალხო, უბრალოდ სიტყვებით ვერ ავღწერ მაგ კაცს. აი მოდრიჩი ხო რა მაგარია და როგორ მევასება, მაგრამ უბრალოდ ინიესტას დონემდე ვერ მივა რა, ვისაც ფეხბურთი უყვარს დამეთანხმება. ინიესტა რასაც აკეთებს მოედანზე, მაგას მოდრიჩი ვერ გააკეთებს!

გეთანხმები, რასაც მოედანზე აკეთებს რთულია ოვაციებით არ შეხვდე ამ ჯადოქრობებს.

მოდრიჩს ვინ დააყენებს ინიესტას დონეზე, რა უცოდინარი უნდა იყო კაცი რო ეგ თქვა, დარწმუნებული ვარ საკუთარი მამაც არ იტყვის რო ჩემი შვილი ინიესტაზე დიადი ფეხბურთელიაო

მადრიდისტების აზრით, მესის რონალდუ ჯობია და მაგას არ იტყვიან?

ძაან ტრამვიანი გახდა . მოიშალა პაჭიკოს გარმონივით. მეორე მესამე თამაშზე ტრამვა ექნება გარანტირებული ვარ. ეს არის ინიესტას დიდი და მთავარი პრობლემა

აქ კარიერულად ვაფასებთ ინიესტას და მოდრიჩს, ინიესტამ ახლა რო დაამთავროს კარიერა და მოდრიჩმა 40-წლამდე ითამაშოს მაინც ვერ გაუთანაბრდება, ნუ გერავათ დღევანდელი სიტუაცია საერთოდ გავლილ მოღვაწეობასა და სიდიადეზე, რონალდო მესსის შედარება უფრო ლოგიკაშია ვიდრე მოდრიჩი ინიესტასი, სად ერეკლე და სად ჩემი ხეო჻)

მოდრიჩის ინიესტას გვერდით დაყენება დანაშაულია მის წინ დაყენება კი ფეხბირთზე საუბრიდან სამოდამოდ ჩამოცილებილი უნდა იქნეს
kortoxa23 13 სექტემბერი 2017 15:51
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: born to be cule
ინიესტა არის გენოსი ხალხო, უბრალოდ სიტყვებით ვერ ავღწერ მაგ კაცს. აი მოდრიჩი ხო რა მაგარია და როგორ მევასება, მაგრამ უბრალოდ ინიესტას დონემდე ვერ მივა რა, ვისაც ფეხბურთი უყვარს დამეთანხმება. ინიესტა რასაც აკეთებს მოედანზე, მაგას მოდრიჩი ვერ გააკეთებს!

გეთანხმები, რასაც მოედანზე აკეთებს რთულია ოვაციებით არ შეხვდე ამ ჯადოქრობებს.

მოდრიჩს ვინ დააყენებს ინიესტას დონეზე, რა უცოდინარი უნდა იყო კაცი რო ეგ თქვა, დარწმუნებული ვარ საკუთარი მამაც არ იტყვის რო ჩემი შვილი ინიესტაზე დიადი ფეხბურთელიაო

მადრიდისტების აზრით, მესის რონალდუ ჯობია და მაგას არ იტყვიან?

ძაან ტრამვიანი გახდა . მოიშალა პაჭიკოს გარმონივით. მეორე მესამე თამაშზე ტრამვა ექნება გარანტირებული ვარ. ეს არის ინიესტას დიდი და მთავარი პრობლემა

აქ კარიერულად ვაფასებთ ინიესტას და მოდრიჩს, ინიესტამ ახლა რო დაამთავროს კარიერა და მოდრიჩმა 40-წლამდე ითამაშოს მაინც ვერ გაუთანაბრდება, ნუ გერავათ დღევანდელი სიტუაცია საერთოდ გავლილ მოღვაწეობასა და სიდიადეზე, რონალდო მესსის შედარება უფრო ლოგიკაშია ვიდრე მოდრიჩი ინიესტასი, სად ერეკლე და სად ჩემი ხეო჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
DAVIT11 13 სექტემბერი 2017 15:41
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: born to be cule
ინიესტა არის გენოსი ხალხო, უბრალოდ სიტყვებით ვერ ავღწერ მაგ კაცს. აი მოდრიჩი ხო რა მაგარია და როგორ მევასება, მაგრამ უბრალოდ ინიესტას დონემდე ვერ მივა რა, ვისაც ფეხბურთი უყვარს დამეთანხმება. ინიესტა რასაც აკეთებს მოედანზე, მაგას მოდრიჩი ვერ გააკეთებს!

გეთანხმები, რასაც მოედანზე აკეთებს რთულია ოვაციებით არ შეხვდე ამ ჯადოქრობებს.

მოდრიჩს ვინ დააყენებს ინიესტას დონეზე, რა უცოდინარი უნდა იყო კაცი რო ეგ თქვა, დარწმუნებული ვარ საკუთარი მამაც არ იტყვის რო ჩემი შვილი ინიესტაზე დიადი ფეხბურთელიაო

მადრიდისტების აზრით, მესის რონალდუ ჯობია და მაგას არ იტყვიან?


ძაან ტრამვიანი გახდა . მოიშალა პაჭიკოს გარმონივით. მეორე მესამე თამაშზე ტრამვა ექნება გარანტირებული ვარ. ეს არის ინიესტას დიდი და მთავარი პრობლემა
Giorgi Changelia 13 სექტემბერი 2017 15:39
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: born to be cule
ინიესტა არის გენოსი ხალხო, უბრალოდ სიტყვებით ვერ ავღწერ მაგ კაცს. აი მოდრიჩი ხო რა მაგარია და როგორ მევასება, მაგრამ უბრალოდ ინიესტას დონემდე ვერ მივა რა, ვისაც ფეხბურთი უყვარს დამეთანხმება. ინიესტა რასაც აკეთებს მოედანზე, მაგას მოდრიჩი ვერ გააკეთებს!

გეთანხმები, რასაც მოედანზე აკეთებს რთულია ოვაციებით არ შეხვდე ამ ჯადოქრობებს.

მოდრიჩს ვინ დააყენებს ინიესტას დონეზე, რა უცოდინარი უნდა იყო კაცი რო ეგ თქვა, დარწმუნებული ვარ საკუთარი მამაც არ იტყვის რო ჩემი შვილი ინიესტაზე დიადი ფეხბურთელიაო

მადრიდისტების აზრით, მესის რონალდუ ჯობია და მაგას არ იტყვიან?
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
kortoxa23 13 სექტემბერი 2017 15:35
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: born to be cule
ინიესტა არის გენოსი ხალხო, უბრალოდ სიტყვებით ვერ ავღწერ მაგ კაცს. აი მოდრიჩი ხო რა მაგარია და როგორ მევასება, მაგრამ უბრალოდ ინიესტას დონემდე ვერ მივა რა, ვისაც ფეხბურთი უყვარს დამეთანხმება. ინიესტა რასაც აკეთებს მოედანზე, მაგას მოდრიჩი ვერ გააკეთებს!

გეთანხმები, რასაც მოედანზე აკეთებს რთულია ოვაციებით არ შეხვდე ამ ჯადოქრობებს.

მოდრიჩს ვინ დააყენებს ინიესტას დონეზე, რა უცოდინარი უნდა იყო კაცი რო ეგ თქვა, დარწმუნებული ვარ საკუთარი მამაც არ იტყვის რო ჩემი შვილი ინიესტაზე დიადი ფეხბურთელიაო
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
LIONEL MESSI 13 სექტემბერი 2017 15:23
ციტატა: born to be cule
ინიესტა არის გენოსი ხალხო, უბრალოდ სიტყვებით ვერ ავღწერ მაგ კაცს. აი მოდრიჩი ხო რა მაგარია და როგორ მევასება, მაგრამ უბრალოდ ინიესტას დონემდე ვერ მივა რა, ვისაც ფეხბურთი უყვარს დამეთანხმება. ინიესტა რასაც აკეთებს მოედანზე, მაგას მოდრიჩი ვერ გააკეთებს!

გეთანხმები, რასაც მოედანზე აკეთებს რთულია ოვაციებით არ შეხვდე ამ ჯადოქრობებს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
born to be cule საიტზეა
born to be cule 13 სექტემბერი 2017 15:07
ინიესტა არის გენოსი ხალხო, უბრალოდ სიტყვებით ვერ ავღწერ მაგ კაცს. აი მოდრიჩი ხო რა მაგარია და როგორ მევასება, მაგრამ უბრალოდ ინიესტას დონემდე ვერ მივა რა, ვისაც ფეხბურთი უყვარს დამეთანხმება. ინიესტა რასაც აკეთებს მოედანზე, მაგას მოდრიჩი ვერ გააკეთებს!
Rafinha alcantara 13 სექტემბერი 2017 14:48
Rasmelaparakebi martla :ddd
DAVIT11 13 სექტემბერი 2017 14:08
ნელსონ სემედუმ ისეთი გვიხსნა ერთ მომენტში რომ რავი რაა წაგებას გადაგვარჩინა.ინიესტა საუკეთესო იყო გუშინ
Mes Que Un Club საიტზეა
Mes Que Un Club 13 სექტემბერი 2017 13:59
ციტატა: Giorgi Changelia
ირაკლი, PM გაათავისუფლე wink

დავაცარიელე lol
--------------------
Madrid Cabron Salud El Campeon
Giorgi Changelia 13 სექტემბერი 2017 13:54
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ირაკლი, PM გაათავისუფლე wink

PM რა არის?

პირადი შეტყობინება და ვწერ ხოლმე მე რაც დავდე, რაგდან ერთი და იგივე არ დავწეროთ.
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
P.Dybala 13 სექტემბერი 2017 13:54
ციტატა: Giorgi Changelia
ირაკლი, PM გაათავისუფლე wink

PM რა არის?

ინიესტამ შესანიშნავად ითამაშა გუშინ. არაა ინი იმის კაცი, რომ ბარსა დატოვოს. ბოლომდე ბარსას ერთგული იქნება დ ო ნ ა ნ დ რ ე ს ი ! ! !
--------------------
ყველაზე დიდებული ის არ არის, ვინც 3-4 მეტოქეს ატყუებს. საუკეთესო ისაა, ვინც ამას ყველაზე კარგად აკეთებს. მარტივად და გამორჩეულად. - პეპ გვარდიოლა.
Giorgi Changelia 13 სექტემბერი 2017 13:45
ირაკლი, PM გაათავისუფლე wink
--------------------
El Clasico - 5:0, 2:6, 3:4, 0:4, 2:3.

ფეხბურთი - ყველა დროის საუკეთესო სპორტის სახეობა!
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
12
2
ძაძა
9
3
ბაკამბუ
8
4
როდრიგო
7
5
სანაბრია
7
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
სისტო
7
2
გუარდადო
6
3
გუედესი
5
4
ვასი
4
5
სოლერი
4
გამოკითხვა

უნდა გამოეყოს თუ არა კატალონია ესპანეთს?

FACEBOOK