რეგისტრაცია

"ხეტაფე" 1:2 "ბარსელონა" - მატჩის მიმოხილვა

image
დღეს, თბილისის დროით 18:15 საათზე, კატალონიელები სტუმრად "ხეტაფეს" დაუპირისპირდნენ, ბევრი ამ მატჩში კატალონიელთა ადვილ გამარჯვებას წინასწარმეტყველებდა, თუმცა "ბარსელონელებს" 3 ქულის აღება ძალიან გაუჭირდათ, შესაბამისად ანგარიშშიც მინიმალური სხვაობა დაფიქსირდა, 1-2.

აღსანიშნავია, რომ "ბარსელონას" ორივე გოლი მეორე ტაიმში გავიდა, ორივეს ავტორები კი შეცვლაზე შემოსული ნახევარმცველები, დენის სუარესი და პაულინიო გახლდათ, ეს გოლი კი პაულინიოსთვის სადებიუტო იყო.

სამწუხაროდ მატჩის საწყის წუთებზევე "ბარსელონას" იძულებითი ცვლილების განხორციელება მოუწია, დემბელეს კუნთი დაეჭიმა, რის შემდეგაც მოედანზე დეულოფეუ გამოჩნდა, ესპანელი მატჩის მსვლელობის დროს საკმაოდ აქტიური იყო.

აქვე გეტყვით, რომ დღეს გაშვებული გოლით "ბარსელონამ" 4 მატჩიანი სერია შეწყვიტა, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" ამ მოგებით კვლავ ცხრილის ერთპიროვნული ლიდერები არიან.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
kortoxa23 17 სექტემბერი 2017 11:54
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
"ლივერპულის" ნახევარმცველმა, ფილიპე კოუტინიომ აღნიშნა, რომ "ბარსელონაში" არშემდგარ ტრანსფერზე არ ფიქრობს.

25 წლის ბრაზილიელის თქმით, ეს ისტორია წარსულს ჩაბარდა.

"ბარსელონას" წინადადება მაინტერესებდა, მაგრამ ახლა "ლივერპულსა" და ბრაზილიის ეროვნულ ნაკრებში წარმატებული სეზონის ჩატარებაზე ვარ კონცენტრირებული", - ციტირებს კოუტინიოს სიტყვებს ESPN.

"ბარსელონასგან" წინადადების მიღება დიდი პატივი იყო. თუმცა ჩემთვის "ლივერპულში" თამაშიც ასევე დიდი პატივია", - დაამატა ფილიპემ.

შეგახსენებთ, გასულ ზაფხულს კატალონიურმა გრანდმა მერსისაიდელთა ვარსკვლავის ხელში ჩაგდება არაერთხელ სცადა.

gainteresebda kiara klops rom tavi daeqnia axla barcashi iqnebodi :dd

ისე კარგად განმარტა ყველა მიახვედრა რო ბარსელონაში გადასვლა სურდა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 17 სექტემბერი 2017 11:37
ციტატა: kortoxa23
"ლივერპულის" ნახევარმცველმა, ფილიპე კოუტინიომ აღნიშნა, რომ "ბარსელონაში" არშემდგარ ტრანსფერზე არ ფიქრობს.

25 წლის ბრაზილიელის თქმით, ეს ისტორია წარსულს ჩაბარდა.

"ბარსელონას" წინადადება მაინტერესებდა, მაგრამ ახლა "ლივერპულსა" და ბრაზილიის ეროვნულ ნაკრებში წარმატებული სეზონის ჩატარებაზე ვარ კონცენტრირებული", - ციტირებს კოუტინიოს სიტყვებს ESPN.

"ბარსელონასგან" წინადადების მიღება დიდი პატივი იყო. თუმცა ჩემთვის "ლივერპულში" თამაშიც ასევე დიდი პატივია", - დაამატა ფილიპემ.

შეგახსენებთ, გასულ ზაფხულს კატალონიურმა გრანდმა მერსისაიდელთა ვარსკვლავის ხელში ჩაგდება არაერთხელ სცადა.

gainteresebda kiara klops rom tavi daeqnia axla barcashi iqnebodi :dd
kortoxa23 17 სექტემბერი 2017 11:25
"ლივერპულის" ნახევარმცველმა, ფილიპე კოუტინიომ აღნიშნა, რომ "ბარსელონაში" არშემდგარ ტრანსფერზე არ ფიქრობს.

25 წლის ბრაზილიელის თქმით, ეს ისტორია წარსულს ჩაბარდა.

"ბარსელონას" წინადადება მაინტერესებდა, მაგრამ ახლა "ლივერპულსა" და ბრაზილიის ეროვნულ ნაკრებში წარმატებული სეზონის ჩატარებაზე ვარ კონცენტრირებული", - ციტირებს კოუტინიოს სიტყვებს ESPN.

"ბარსელონასგან" წინადადების მიღება დიდი პატივი იყო. თუმცა ჩემთვის "ლივერპულში" თამაშიც ასევე დიდი პატივია", - დაამატა ფილიპემ.

შეგახსენებთ, გასულ ზაფხულს კატალონიურმა გრანდმა მერსისაიდელთა ვარსკვლავის ხელში ჩაგდება არაერთხელ სცადა.
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
DAVIT11 17 სექტემბერი 2017 11:07
ბართომეუს ბრალია ყველაფერი. ბარსელონაში რომ პაკო გეყოლება მესის შემწყობლად და ეგეც რომ დამტვრეული გეყოლება გუნდში. ერთი მესისაც მიარტყავენ ფეხში და სამ თველს ეგეც გამოტოვებს.
kortoxa23 17 სექტემბერი 2017 08:52
ვალვერდეს ძალიან დიდი სამუშაო აქ გასაწევი, თავდასხმაში გაგვიჭირდება, დემბელე ვერ ფრინავდა ჯერ დებიუტანდია მაგრამ ტრანვის შემდეგ ადაპტაციის გავლა კიდე დიდხანს მოუწევს, ისედაც უჭირდა და ეს უნდოდა? ძაან ცუდი რამ მოხვდა დემბელეს ტრანვა სხვა ძირითადის ტრანვა ჯონდა, სეზონი გახურდადა როდის უნდა მოერგოს ეს ბიჭი არვიცი რააა, კოუტინიო იყო აუცილებლად მოსაყვანი და ვამბობდი კიდეც ტრიოდან რომელიმეს არ ყიფნასი წინ აიწევსთქო და ამ სიტუაციის მეშინოდა, სწორედ ახლა აიწევდა წინ და შეუწყვილდებოდა ტრიოს ჩვენ კი ასე სანერვიულო არ გვექნებოდა, ეიბართან და ჟირონასთან არ გაგვიჭირსება ლიგაზე კი სპორტინგთან რთული მატჩი გველის, აშკარად ჩანს ნეიმარის არ ყოფნა და სუარესის უფორმობა, ერთი სიტყვით სრული სვლით მივდივართ მაგრამ აშკარად უკმაყოფილო ვარ თამაშის ხარისხით, არაა ის სწრაფი მოკლე კომბინაციები რომელიც ყოველთვის იყო ბარსელონას პლიუსი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 17 სექტემბერი 2017 08:31
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/

შუა ტური რომ იყოს კიდე ჰოო ;დდ მაგრამ ბოლო ტური იყო გუნდს მოგება არ არაფერში სჭირდებოდა თან რეალი ფულსაც უხდიდა და აი რატო უნდა მოეგოო ;დდ

"ბარსელონაც" სთავაზობდა, უფრო მეტს თან... "მალაგაც" რა მაგრად თამაშობდა და მაგ გოლის შემდეგ ხალისი დაკარგა, თორე სანდრო გაგიტანდათ უეჭველი.

კაი ბიჭოო გაჩერდი გთხოვ ;დდდდდ ყველაფერი სუფთად იყოო ;დდ და ვიღაც სანდრომ რეალს რა უნდა ექნა ;დდ

რა იყო სუფთად ტო?! რამოსის დარტყმის შემდეგ არ იყო აფსაიდი, მაგრამ კამენისგან ასხლეტილი ბურთი ვარანს მოხვდა და ბენზემას მიუვიდა, როემლიც თამაშგარეში იყო.

ert rames ver vvdebi :/ ra azri aq axla am yvelafris gansjas reals tas waartmeven da barcas misceven tu ra? :dd tan msajebi barcasac wyalobsxolme dzan ishviatad magram mainc da amitom davanebot amas tavi mtavaria axla ra sitvaiaa da bolos ra iqneba amitom warsuls nu mivtirit :ddd

აწი არაფერი ეშველება, მაგრამ მადრიდისტას აქეთ რომ აქვს პრეტენზია, გავახსენე ესენი :)))

madridistebs ronis sauketesoobazec aqvt pretenziebi magram amaze kiarunda shevedavot sircxvilia ubralod :))))
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 23:41
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/

შუა ტური რომ იყოს კიდე ჰოო ;დდ მაგრამ ბოლო ტური იყო გუნდს მოგება არ არაფერში სჭირდებოდა თან რეალი ფულსაც უხდიდა და აი რატო უნდა მოეგოო ;დდ

"ბარსელონაც" სთავაზობდა, უფრო მეტს თან... "მალაგაც" რა მაგრად თამაშობდა და მაგ გოლის შემდეგ ხალისი დაკარგა, თორე სანდრო გაგიტანდათ უეჭველი.

კაი ბიჭოო გაჩერდი გთხოვ ;დდდდდ ყველაფერი სუფთად იყოო ;დდ და ვიღაც სანდრომ რეალს რა უნდა ექნა ;დდ

რა იყო სუფთად ტო?! რამოსის დარტყმის შემდეგ არ იყო აფსაიდი, მაგრამ კამენისგან ასხლეტილი ბურთი ვარანს მოხვდა და ბენზემას მიუვიდა, როემლიც თამაშგარეში იყო.

ert rames ver vvdebi :/ ra azri aq axla am yvelafris gansjas reals tas waartmeven da barcas misceven tu ra? :dd tan msajebi barcasac wyalobsxolme dzan ishviatad magram mainc da amitom davanebot amas tavi mtavaria axla ra sitvaiaa da bolos ra iqneba amitom warsuls nu mivtirit :ddd

აწი არაფერი ეშველება, მაგრამ მადრიდისტას აქეთ რომ აქვს პრეტენზია, გავახსენე ესენი :)))
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 16 სექტემბერი 2017 23:32
გვარდიოლას სტატიაზე გადმოდით სასტავ.
წითელი ეშმაკი
წითელი ეშმაკი 16 სექტემბერი 2017 23:31
გილოცავთ 3:)
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 22:55
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
რა დააწერინე? :D

ნიკ ნეიმი :დ

DonAndres დააწერინე მაისურზე? :D

არა ინიესტა :d 8 ნომრით

მარტო ინიესტა თუ A. Iniesta? wink

marto iniesta

რატო? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 22:53
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
რა დააწერინე? :D

ნიკ ნეიმი :დ

DonAndres დააწერინე მაისურზე? :D

არა ინიესტა :d 8 ნომრით

მარტო ინიესტა თუ A. Iniesta? wink

marto iniesta
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 22:39
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
რა დააწერინე? :D

ნიკ ნეიმი :დ

DonAndres დააწერინე მაისურზე? :D

არა ინიესტა :d 8 ნომრით

მარტო ინიესტა თუ A. Iniesta? wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 22:39
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
რა დააწერინე? :D

ნიკ ნეიმი :დ

DonAndres დააწერინე მაისურზე? :D

არა ინიესტა :d 8 ნომრით
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 22:25
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
რა დააწერინე? :D

ნიკ ნეიმი :დ

DonAndres დააწერინე მაისურზე? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 22:07
ციტატა: Heisenberg
დააგდო რაფინიამ თეთრი ცვრისახოცი ;დდდ

mshvidobis madziebeli var :dddddddd
Arnaiz 16 სექტემბერი 2017 22:01
ციტატა: DonAndres
რომ ცდილობს მაინც კარგია :დ იმედია წაუვა ნელ-ნელა თამაში

არა ახლა ეგ ბაზარი არაა, რომ საკაიფოთ ცრდილობდა და მაგრად ვაფასებ მაგას, ხეტაფესნაირ გუნდებთან უნდა მიეცეს მაგას სწორედ სათამაშო გამოდცილება, მაგრამ თუ გამწვავება არ ისწავლა ნელ-ნელა არ გამოვა არაფერი არადა ძაან მაგარ იმედებს ვამყარებ მაგ ბიჭზე.
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 21:54
ციტატა: Couinbarca
ისე დააკვირდთ, რომ დეულოფეუს ერთ ფინტი აქვს დამუღამებული და სულ იმას აკეთებს? ადგილზე აკეთებს ფინტს და გაიგდებს ბურთს ვერც ეწევა მერე, ისევ იგივეს შვება და ბოლოს ან ბურთს კარგავს ან უკან იძლევა პასს. აშკარად აკლია სათამაშო პრაქტიკა.

რომ ცდილობს მაინც კარგია :დ იმედია წაუვა ნელ-ნელა თამაში
Arnaiz 16 სექტემბერი 2017 21:52
ისე დააკვირდთ, რომ დეულოფეუს ერთ ფინტი აქვს დამუღამებული და სულ იმას აკეთებს? ადგილზე აკეთებს ფინტს და გაიგდებს ბურთს ვერც ეწევა მერე, ისევ იგივეს შვება და ბოლოს ან ბურთს კარგავს ან უკან იძლევა პასს. აშკარად აკლია სათამაშო პრაქტიკა.
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 21:52
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა

liga rac moiget geyot ra :ddd atletiko da reals kargi damokidebuleba aqvt erti ligashi ar axarebs meores meore la ligashi da ase tanaarseboben ertad :ddd ugvirgvino samefo klubia reali :ddd

რაის კარგიი ;დდდ სიმეონეს ისე გაუხარდა ქულა რომ დაგვაკარგვინა ;დდ რავი გერბზე გვირგვინი არის დაა ;დდ ისე ლიგა მეც მომბეზრდა რაა ;დდ ვეღარ ვითვლი უკვეე ;დდ მაინც ა რავინ გვეწევა დაა ;დდ

shegircxva 11 ligis tasi gerbs rom ver amartlebt :dd isa da tasta tasi dinamosac mogebuli aq ;)

მოიცა 12 ლიგა არ გვაქ ? ;დდდ ეგ თასების თასი მეორე ევროპა ლიგაა ;დ ისე კი კაია რომ მოიგეს

ukve vegarc vitvli turme :/ dedaratovarcocxali :ddd kai mashin homohabilisis droindeli tasebi zezvas da mziasac aq mogebuli :ddd dzanmagaria rom moviget faqtiurad pirveli da boloa :D

არაუშავს იმდენი ლიგა აქვს რეალს მადრიდისტებიც კი ვერ ვითვლით ;დდდ ჰოო ბოლოა ;დდ სამწუხაროდ

tqven tu tvla ar icit realis titulebs daabralet ra :dd araushavs awi gaswavlit barca ;)
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:51
დააგდო რაფინიამ თეთრი ცვრისახოცი ;დდდ
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 21:49
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/

შუა ტური რომ იყოს კიდე ჰოო ;დდ მაგრამ ბოლო ტური იყო გუნდს მოგება არ არაფერში სჭირდებოდა თან რეალი ფულსაც უხდიდა და აი რატო უნდა მოეგოო ;დდ

"ბარსელონაც" სთავაზობდა, უფრო მეტს თან... "მალაგაც" რა მაგრად თამაშობდა და მაგ გოლის შემდეგ ხალისი დაკარგა, თორე სანდრო გაგიტანდათ უეჭველი.

კაი ბიჭოო გაჩერდი გთხოვ ;დდდდდ ყველაფერი სუფთად იყოო ;დდ და ვიღაც სანდრომ რეალს რა უნდა ექნა ;დდ

რა იყო სუფთად ტო?! რამოსის დარტყმის შემდეგ არ იყო აფსაიდი, მაგრამ კამენისგან ასხლეტილი ბურთი ვარანს მოხვდა და ბენზემას მიუვიდა, როემლიც თამაშგარეში იყო.

ert rames ver vvdebi :/ ra azri aq axla am yvelafris gansjas reals tas waartmeven da barcas misceven tu ra? :dd tan msajebi barcasac wyalobsxolme dzan ishviatad magram mainc da amitom davanebot amas tavi mtavaria axla ra sitvaiaa da bolos ra iqneba amitom warsuls nu mivtirit :ddd
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:44
ბიჭო ბიჭოოოოო ;დდდდდ გუნდი 1 -0 ის იგებდა და ჩანგელას იმედი ჰქონდა რომ გაუტანდა მალაგას ;დდ ჩანგელ რონალდუს გოლიც აფსაიდი იყო ჰოო ? ;დდდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:38
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/

შუა ტური რომ იყოს კიდე ჰოო ;დდ მაგრამ ბოლო ტური იყო გუნდს მოგება არ არაფერში სჭირდებოდა თან რეალი ფულსაც უხდიდა და აი რატო უნდა მოეგოო ;დდ

"ბარსელონაც" სთავაზობდა, უფრო მეტს თან... "მალაგაც" რა მაგრად თამაშობდა და მაგ გოლის შემდეგ ხალისი დაკარგა, თორე სანდრო გაგიტანდათ უეჭველი.

კაი ბიჭოო გაჩერდი გთხოვ ;დდდდდ ყველაფერი სუფთად იყოო ;დდ და ვიღაც სანდრომ რეალს რა უნდა ექნა ;დდ

რა იყო სუფთად ტო?! რამოსის დარტყმის შემდეგ არ იყო აფსაიდი, მაგრამ კამენისგან ასხლეტილი ბურთი ვარანს მოხვდა და ბენზემას მიუვიდა, როემლიც თამაშგარეში იყო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 21:38
ციტატა: Giorgi Changelia
რა დააწერინე? :D

ნიკ ნეიმი :დ
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:35
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/

შუა ტური რომ იყოს კიდე ჰოო ;დდ მაგრამ ბოლო ტური იყო გუნდს მოგება არ არაფერში სჭირდებოდა თან რეალი ფულსაც უხდიდა და აი რატო უნდა მოეგოო ;დდ

"ბარსელონაც" სთავაზობდა, უფრო მეტს თან... "მალაგაც" რა მაგრად თამაშობდა და მაგ გოლის შემდეგ ხალისი დაკარგა, თორე სანდრო გაგიტანდათ უეჭველი.

კაი ბიჭოო გაჩერდი გთხოვ ;დდდდდ ყველაფერი სუფთად იყოო ;დდ და ვიღაც სანდრომ რეალს რა უნდა ექნა ;დდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:35
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ერთხელ კონკურსზე თქვი მაგარი: მატერია როგორია, ხო სუნთქავსო? LOOL

არადა რა შემართებით დავიწყე რო იცოდე მაგ კონკურსი, მერე დამეზარა ძალიან :დ

ბარსამანიაზე ხო მოიგე? :D

კი, ზუსტად ერთი წლის წინ, Writer-ს და მე ერთნაირი ქულები გვქონდა, პროსტა დროში ვაჯობე

მსგავსი მაისურია? წარწერით?

წინ სპონსორის წარწერა არ აქვს, დანარჩენი კი

რა დააწერინე? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 21:33
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ერთხელ კონკურსზე თქვი მაგარი: მატერია როგორია, ხო სუნთქავსო? LOOL

არადა რა შემართებით დავიწყე რო იცოდე მაგ კონკურსი, მერე დამეზარა ძალიან :დ

ბარსამანიაზე ხო მოიგე? :D

კი, ზუსტად ერთი წლის წინ, Writer-ს და მე ერთნაირი ქულები გვქონდა, პროსტა დროში ვაჯობე

მსგავსი მაისურია? წარწერით?

წინ სპონსორის წარწერა არ აქვს, დანარჩენი კი
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:33
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/

შუა ტური რომ იყოს კიდე ჰოო ;დდ მაგრამ ბოლო ტური იყო გუნდს მოგება არ არაფერში სჭირდებოდა თან რეალი ფულსაც უხდიდა და აი რატო უნდა მოეგოო ;დდ

"ბარსელონაც" სთავაზობდა, უფრო მეტს თან... "მალაგაც" რა მაგრად თამაშობდა და მაგ გოლის შემდეგ ხალისი დაკარგა, თორე სანდრო გაგიტანდათ უეჭველი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:33
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/

შუა ტური რომ იყოს კიდე ჰოო ;დდ მაგრამ ბოლო ტური იყო გუნდს მოგება არ არაფერში სჭირდებოდა თან რეალი ფულსაც უხდიდა და აი რატო უნდა მოეგოო ;დდ
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 21:30
ციტატა: Heisenberg
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ

oh shen egre idzaxe da mag dros aris malaga yvelaze sashishi bolo matchi realtan es rogor ar unda movigoto :/ es didiaraferi gundebi barcastan da realtan rom ideben tavs da mere msoflios sauketeso gundebi rom xdebian reals da barcas movugeto ar ici? :/
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:28
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ერთხელ კონკურსზე თქვი მაგარი: მატერია როგორია, ხო სუნთქავსო? LOOL

არადა რა შემართებით დავიწყე რო იცოდე მაგ კონკურსი, მერე დამეზარა ძალიან :დ

ბარსამანიაზე ხო მოიგე? :D

კი, ზუსტად ერთი წლის წინ, Writer-ს და მე ერთნაირი ქულები გვქონდა, პროსტა დროში ვაჯობე

მსგავსი მაისურია? წარწერით?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 21:28
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ერთხელ კონკურსზე თქვი მაგარი: მატერია როგორია, ხო სუნთქავსო? LOOL

არადა რა შემართებით დავიწყე რო იცოდე მაგ კონკურსი, მერე დამეზარა ძალიან :დ

ბარსამანიაზე ხო მოიგე? :D

კი, ზუსტად ერთი წლის წინ, Writer-ს და მე ერთნაირი ქულები გვქონდა, პროსტა დროში ვაჯობე
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:26
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა

liga rac moiget geyot ra :ddd atletiko da reals kargi damokidebuleba aqvt erti ligashi ar axarebs meores meore la ligashi da ase tanaarseboben ertad :ddd ugvirgvino samefo klubia reali :ddd

რაის კარგიი ;დდდ სიმეონეს ისე გაუხარდა ქულა რომ დაგვაკარგვინა ;დდ რავი გერბზე გვირგვინი არის დაა ;დდ ისე ლიგა მეც მომბეზრდა რაა ;დდ ვეღარ ვითვლი უკვეე ;დდ მაინც ა რავინ გვეწევა დაა ;დდ

shegircxva 11 ligis tasi gerbs rom ver amartlebt :dd isa da tasta tasi dinamosac mogebuli aq ;)

მოიცა 12 ლიგა არ გვაქ ? ;დდდ ეგ თასების თასი მეორე ევროპა ლიგაა ;დ ისე კი კაია რომ მოიგეს

ukve vegarc vitvli turme :/ dedaratovarcocxali :ddd kai mashin homohabilisis droindeli tasebi zezvas da mziasac aq mogebuli :ddd dzanmagaria rom moviget faqtiurad pirveli da boloa :D

არაუშავს იმდენი ლიგა აქვს რეალს მადრიდისტებიც კი ვერ ვითვლით ;დდდ ჰოო ბოლოა ;დდ სამწუხაროდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:25
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ერთხელ კონკურსზე თქვი მაგარი: მატერია როგორია, ხო სუნთქავსო? LOOL

არადა რა შემართებით დავიწყე რო იცოდე მაგ კონკურსი, მერე დამეზარა ძალიან :დ

ბარსამანიაზე ხო მოიგე? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 21:22
ციტატა: Giorgi Changelia
ერთხელ კონკურსზე თქვი მაგარი: მატერია როგორია, ხო სუნთქავსო? LOOL

არადა რა შემართებით დავიწყე რო იცოდე მაგ კონკურსი, მერე დამეზარა ძალიან :დ
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 21:21
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა

liga rac moiget geyot ra :ddd atletiko da reals kargi damokidebuleba aqvt erti ligashi ar axarebs meores meore la ligashi da ase tanaarseboben ertad :ddd ugvirgvino samefo klubia reali :ddd

რაის კარგიი ;დდდ სიმეონეს ისე გაუხარდა ქულა რომ დაგვაკარგვინა ;დდ რავი გერბზე გვირგვინი არის დაა ;დდ ისე ლიგა მეც მომბეზრდა რაა ;დდ ვეღარ ვითვლი უკვეე ;დდ მაინც ა რავინ გვეწევა დაა ;დდ

shegircxva 11 ligis tasi gerbs rom ver amartlebt :dd isa da tasta tasi dinamosac mogebuli aq ;)

მოიცა 12 ლიგა არ გვაქ ? ;დდდ ეგ თასების თასი მეორე ევროპა ლიგაა ;დ ისე კი კაია რომ მოიგეს

ukve vegarc vitvli turme :/ dedaratovarcocxali :ddd kai mashin homohabilisis droindeli tasebi zezvas da mziasac aq mogebuli :ddd dzanmagaria rom moviget faqtiurad pirveli da boloa :D
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:18
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ბურთი რომ 70 ხაზით გადაკვეთს ხაზს და არ ჩაგითვლიან, ამის გამო კი მნიშვნელოვან ქულებს კარგავ... ამ დროს კი "რეალს" ბოლო, გამამწყვეტ ტურში რა გოლს უთვლი, ასევე ჩემპიონთა ლიგაზე...

თან დოლარის კურსი რამხელაზეა აწეული, ნწნწ

აუ, რა ტიპია ეს რა wink

მაგარი ძმაა, მაგრა მევასება მეც :დ

ერთხელ კონკურსზე თქვი მაგარი: მატერია როგორია, ხო სუნთქავსო? LOOL wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:18
ჩანგელ რამე ახალი თქვი მომბეზრდა ეგ უკვეე ;დდდ სულ მაგ ბეტისმა დაგაკარგვინათ ჩემპიონობა რააა ;დდდ ანდა ბოლო ტურში მსაჯზე ხსენება არ იყო საერთოდ და ამან სად დაინახა ;დდ ან მალაგა რომელსაც მოგება არაფერში სჭირდებოდა აი როგორ მოუგებდა რეალს ;დდდ
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 21:17
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ბურთი რომ 70 ხაზით გადაკვეთს ხაზს და არ ჩაგითვლიან, ამის გამო კი მნიშვნელოვან ქულებს კარგავ... ამ დროს კი "რეალს" ბოლო, გამამწყვეტ ტურში რა გოლს უთვლი, ასევე ჩემპიონთა ლიგაზე...

თან დოლარის კურსი რამხელაზეა აწეული, ნწნწ

აუ, რა ტიპია ეს რა wink

მაგარი ძმაა, მაგრა მევასება მეც :დ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:16
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ბურთი რომ 70 ხაზით გადაკვეთს ხაზს და არ ჩაგითვლიან, ამის გამო კი მნიშვნელოვან ქულებს კარგავ... ამ დროს კი "რეალს" ბოლო, გამამწყვეტ ტურში რა გოლს უთვლი, ასევე ჩემპიონთა ლიგაზე...

თან დოლარის კურსი რამხელაზეა აწეული, ნწნწ

აუ, რა ტიპია ეს რა wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 21:15
ციტატა: Giorgi Changelia
ბურთი რომ 70 ხაზით გადაკვეთს ხაზს და არ ჩაგითვლიან, ამის გამო კი მნიშვნელოვან ქულებს კარგავ... ამ დროს კი "რეალს" ბოლო, გამამწყვეტ ტურში რა გოლს უთვლი, ასევე ჩემპიონთა ლიგაზე...

თან დოლარის კურსი რამხელაზეა აწეული, ნწნწ
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:15
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა

liga rac moiget geyot ra :ddd atletiko da reals kargi damokidebuleba aqvt erti ligashi ar axarebs meores meore la ligashi da ase tanaarseboben ertad :ddd ugvirgvino samefo klubia reali :ddd

რაის კარგიი ;დდდ სიმეონეს ისე გაუხარდა ქულა რომ დაგვაკარგვინა ;დდ რავი გერბზე გვირგვინი არის დაა ;დდ ისე ლიგა მეც მომბეზრდა რაა ;დდ ვეღარ ვითვლი უკვეე ;დდ მაინც ა რავინ გვეწევა დაა ;დდ

shegircxva 11 ligis tasi gerbs rom ver amartlebt :dd isa da tasta tasi dinamosac mogebuli aq ;)

მოიცა 12 ლიგა არ გვაქ ? ;დდდ ეგ თასების თასი მეორე ევროპა ლიგაა ;დ ისე კი კაია რომ მოიგეს
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:14
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.

წესიერად მოაზროვნე მადრიდისტებთან, მე მაგალითად, მიყვარს საუბარი და კამათი.

მსაჯები რომ არ გეკეროს პირზე კი გესაუბრებოდი ;დდდ

უკვე ზედმეტია მსაჯების მიერ "რეალის"... არ შეიძლება, როცა მადრიდსტას რამე პრეტენზია აქ, ეგ არ უთხრა :D

ისე იძახი თითქოს ბარსას ჩაგრავენ მსაჯები რაა ;დდდდ გამოიყვანა აქ უცოდველი კრავი ბარსა ;დდ

ბურთი რომ 70 ხაზით გადაკვეთს ხაზს და არ ჩაგითვლიან, ამის გამო კი მნიშვნელოვან ქულებს კარგავ... ამ დროს კი "რეალს" ბოლო, გამამწყვეტ ტურში რა გოლს უთვლი, ასევე ჩემპიონთა ლიგაზე...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 21:13
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა

liga rac moiget geyot ra :ddd atletiko da reals kargi damokidebuleba aqvt erti ligashi ar axarebs meores meore la ligashi da ase tanaarseboben ertad :ddd ugvirgvino samefo klubia reali :ddd

რაის კარგიი ;დდდ სიმეონეს ისე გაუხარდა ქულა რომ დაგვაკარგვინა ;დდ რავი გერბზე გვირგვინი არის დაა ;დდ ისე ლიგა მეც მომბეზრდა რაა ;დდ ვეღარ ვითვლი უკვეე ;დდ მაინც ა რავინ გვეწევა დაა ;დდ

shegircxva 11 ligis tasi gerbs rom ver amartlebt :dd isa da tasta tasi dinamosac mogebuli aq ;)
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:12
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.

წესიერად მოაზროვნე მადრიდისტებთან, მე მაგალითად, მიყვარს საუბარი და კამათი.

მსაჯები რომ არ გეკეროს პირზე კი გესაუბრებოდი ;დდდ

უკვე ზედმეტია მსაჯების მიერ "რეალის"... არ შეიძლება, როცა მადრიდსტას რამე პრეტენზია აქ, ეგ არ უთხრა :D

ისე იძახი თითქოს ბარსას ჩაგრავენ მსაჯები რაა ;დდდდ გამოიყვანა აქ უცოდველი კრავი ბარსა ;დდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:11
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.

წესიერად მოაზროვნე მადრიდისტებთან, მე მაგალითად, მიყვარს საუბარი და კამათი.

მსაჯები რომ არ გეკეროს პირზე კი გესაუბრებოდი ;დდდ

უკვე ზედმეტია მსაჯების მიერ "რეალის"... არ შეიძლება, როცა მადრიდსტას რამე პრეტენზია აქ, ეგ არ უთხრა :D

ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.

წესიერად მოაზროვნე მადრიდისტებთან, მე მაგალითად, მიყვარს საუბარი და კამათი.

მეც მასე ვარ, უფრო კარგია დაჟე ბევრი განსხვავებული აზრი და კამათი. წეღან რომ იყო მარკო ასენსიოს ნიკით მადრიდისტა ეგეც კაი ტიპი ჩანს.

ხო, ეგეც კარგი და ობიექტური იყო. იმედია, კიდევ შემოვა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 16 სექტემბერი 2017 21:10
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.

წესიერად მოაზროვნე მადრიდისტებთან, მე მაგალითად, მიყვარს საუბარი და კამათი.

მეც მასე ვარ, უფრო კარგია დაჟე ბევრი განსხვავებული აზრი და კამათი. წეღან რომ იყო მარკო ასენსიოს ნიკით მადრიდისტა ეგეც კაი ტიპი ჩანს.
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:09
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.

წესიერად მოაზროვნე მადრიდისტებთან, მე მაგალითად, მიყვარს საუბარი და კამათი.

მსაჯები რომ არ გეკეროს პირზე კი გესაუბრებოდი ;დდდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 21:06
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.

წესიერად მოაზროვნე მადრიდისტებთან, მე მაგალითად, მიყვარს საუბარი და კამათი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 21:02
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა

liga rac moiget geyot ra :ddd atletiko da reals kargi damokidebuleba aqvt erti ligashi ar axarebs meores meore la ligashi da ase tanaarseboben ertad :ddd ugvirgvino samefo klubia reali :ddd

რაის კარგიი ;დდდ სიმეონეს ისე გაუხარდა ქულა რომ დაგვაკარგვინა ;დდ რავი გერბზე გვირგვინი არის დაა ;დდ ისე ლიგა მეც მომბეზრდა რაა ;დდ ვეღარ ვითვლი უკვეე ;დდ მაინც ა რავინ გვეწევა დაა ;დდ
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 20:53
ციტატა: Heisenberg
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა

liga rac moiget geyot ra :ddd atletiko da reals kargi damokidebuleba aqvt erti ligashi ar axarebs meores meore la ligashi da ase tanaarseboben ertad :ddd ugvirgvino samefo klubia reali :ddd
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 20:48
ატლეტიკოს სად აქვს ახლა მაგის თავი ;დდდ ლიგა უნდათ მაგრამ რეალი არ ახარებს ;დდ ლა ლიგაში ბარსა ;დდ და ასე რაა ;დდდ ყველაფერი ნაღდად არააა ;დდდ ნუ კოპას დაგითმობთ მემეტება მე ეგ თქვენთვის ;დდ ნუ ლიგა რომ ვერ მოიგოს რეალმა პრობლემა არაა ;დდ აი ლა ლიგა უეჭველი რეალისიაა
DonAndres 16 სექტემბერი 2017 20:47
საშინელი თამაში იყო, სუარესზე აღარაფერს ვამბობ, ტიპი მძორია
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 20:46
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ

:D :D shenggonia ar vici meciqarviyavi rom gikidet :dddd

ის პატენტი ჰომ არ აღმოვნდა ? :დდ იმედია ვიეტნამურიაა

jer ar damitestavs vergetyvi :dd
aliluia raganc gavitanet da moviget :D gilocav Heisenberg mravals daeswari :dd chventanertad :ddd

მე არა მეორესთვის უნდა მოგელოცა :დდდ უნდა გეთქვა ვიზიარებ :დდ

sheni chirimera shenze kargad vici vis ramivuloco da rodis ;) :dd kai xo jandabas viziareb am mwuxarebas kidev bevrjer gameziarebinos :ddd

კი გინდა ბევრჯერ მოხდეს მაგრამ არ იქნება ისე ყველაფერი როგორც გვინდა ;დდ ახლა კი მოგიწევს ბევრჯერ ჩემი დამწუხრება მაგრამ სეზონის ბოლოს ;დდ აქეთ უნდა დაგამწუხრო

sezonis bolomde sheidzleba atletikom dagvamwuxros orime :dd kohabitacias mivagwiot :ddd orivem vicit rom barcas da realic sauketesoebi arian vistvis rogor eg gemovnebazea :) da isic orivem vicit axla es tamashi rom wagvedo barca mainc sauketeso iqneboda iseve rogorc reali amave shemtxvevashi :) xoda ramindoda metqva amit :) orive sauketesoa magram wels barcasia yvelaferi da argvinda kamati :ddd
born to be cule 16 სექტემბერი 2017 20:42
ციტატა: P.Dybala
საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?

ვინც კორექტულად შემოდის და არაფერს აშავებს რატო არ უნდათ? არ გეწყინოს ბრატ, მაგრამ ძაან ცუდად გამოგივიდა მადრიდისტებმა გამოიღეთო არ უნდა გეთქვა.
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 20:41
დიბალა ხარ თუ ვინც ხარ შენი საქმე არაა მე აქ ვიქნები თუ არაა . შენ აქ ვერ დამიშლი შემოსვლას . ახლა კი დააყენე ერთი ადგილი
P.Dybala 16 სექტემბერი 2017 20:39
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ

მართალი ხარ სულ ასე კი არ იქნება ხან მე12ეზე იქნებით ხანაც გასავარდნ ზონაში, რას მე10ს ვერ შეინარჩუნებ, ეჰ რას იზავ :დდდდდდ

ოჰჰ რა ხუმარა ხარ :დდ ცირკი ხარ ცირკი :დდ

მადრიდისტებს გირჩევნიათ ხვალ სოსიედადისა გამოიღოთ

იიიიი ვინ გასწავლაა ? არ მოგამტვრიო ეგ თითები . უზრდელი ბიჭიი შენ თვითონ იცი რა დაწერე ?

საერთოდ მადრიდისტებს რა უნდათ აქ?
--------------------
Mes Que Un Club
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 20:39
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ

:D :D shenggonia ar vici meciqarviyavi rom gikidet :dddd

ის პატენტი ჰომ არ აღმოვნდა ? :დდ იმედია ვიეტნამურიაა

jer ar damitestavs vergetyvi :dd
aliluia raganc gavitanet da moviget :D gilocav Heisenberg mravals daeswari :dd chventanertad :ddd

მე არა მეორესთვის უნდა მოგელოცა :დდდ უნდა გეთქვა ვიზიარებ :დდ

sheni chirimera shenze kargad vici vis ramivuloco da rodis ;) :dd kai xo jandabas viziareb am mwuxarebas kidev bevrjer gameziarebinos :ddd

კი გინდა ბევრჯერ მოხდეს მაგრამ არ იქნება ისე ყველაფერი როგორც გვინდა ;დდ ახლა კი მოგიწევს ბევრჯერ ჩემი დამწუხრება მაგრამ სეზონის ბოლოს ;დდ აქეთ უნდა დაგამწუხრო
kortoxa23 16 სექტემბერი 2017 20:37
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
სხვაგან ვიყავი, თამაშს ვერ ვუყურე და ვისაც არ გეზარებათ შეგიძლიათ ვრცლად და დეტალურად დამიწეროთ ვინ როგორ ითამაშა? საერთოდ გუნდი როგორ გამოიყურებოდა. P l e a s e

უკმაყოფილო ვარ მე. ჯერ იქიდან დავიწყოთ რომ ვალვერდემ ძაან უაზრობა გააკეთა რობერტოს მარჯვნივ დაყენებით, საგოლე გადაცემა გააკეთა, მაგრამ ვერ ითამაშა როგორც საჭიროა. ნახევარდაცვაში უნდა ყოფილიყო თვიდანვე სერხი და მარჯვნივ ვიდალი ან სემედუ. სუარესი იყო გვამი და ბოლო დროს არ ვიცი რა ჭირს სუას. უმტიტი შესანიშნავი იყო, ამ ინიესტას და რაკიტიჩს კიდე ზედიზედ ამდენი თამაში გადაბმულად თამაში რომ უწევთ გადაღლილები არიან, თავიდანვე დენისი და რობერტო უნდა ყოფილიყვნენ. დენისი და პაულინიო კარგად შემოვიდნენ. ერთმანეთში კომბიმირება უჭირთ მაინც ასე მეჩვენება, მაგრამ იმედია ყველაფერი მალე გამოსწორდება. დემბელეს ტრამვა იმედია სერიოზული არაა.

ვალვერდესიც გამკვირვებია ნახევარმცველის პრობლემა უფრო არ გვაქს? მარჯვენა მცველი ვიყიდეთ, ვინც გვყავდა იმანაც მოიშუშა ტრამვა და იმას რატო აყენებს ვინც ნახევარმცველად უფრო წაგვადგება. დენისი-ბუსკეტსი(პაულინიო)-რობერტო უნდა ყოფილიყო ნახევარდაცვის ხაზი. მარჯვენა მცველად შეიძლებოდა ვიდალის დაყენებაც. სუარესი ბოლ დროს ცუდად გამოიყურება თან კრაიზე უწევს. არ ვიცი რა. ფორვარდის პრობლემაღა გვაკლდა, ეს დემბელე კიდე დადგეს იმ დალოცვილ მარცხენა ფლანგზე თუ არა და მარჯვენა შემტევი მოეყვანათ. სუარესს მოსამატებელი აქვს სუფთა ძროზხაა რა. გაშვებითაც არ გაუშვებენ, მესის ძმაკაცია. არც მე მინდა რო გაუშვან, მაგრამ თუ არ მოუმატა სერიოზული პრობლემები შეგვექმნება.

კერ ადრეა სუარესის ჩამოწერა მაგრამ თავად შენ უნდა მოხვიდე დიბალავ, მაგარი თავდამბალი ბიჭია, კოუტინიოს არ მოყვანის შემთხვევაში, ალკანტარა და დიბალა ერთად,
-------ალკანტარა--ბუსკეცი
----დიბალა--მესსი--დემბელე
---------------სუარესი-------
სუარესი მოუკლებს და დიბალას მოუწევს მისი შეცვლა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 20:37
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ

მართალი ხარ სულ ასე კი არ იქნება ხან მე12ეზე იქნებით ხანაც გასავარდნ ზონაში, რას მე10ს ვერ შეინარჩუნებ, ეჰ რას იზავ :დდდდდდ

ოჰჰ რა ხუმარა ხარ :დდ ცირკი ხარ ცირკი :დდ

მადრიდისტებს გირჩევნიათ ხვალ სოსიედადისა გამოიღოთ

იიიიი ვინ გასწავლაა ? არ მოგამტვრიო ეგ თითები . უზრდელი ბიჭიი შენ თვითონ იცი რა დაწერე ?
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 20:36
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ

:D :D shenggonia ar vici meciqarviyavi rom gikidet :dddd

ის პატენტი ჰომ არ აღმოვნდა ? :დდ იმედია ვიეტნამურიაა

jer ar damitestavs vergetyvi :dd
aliluia raganc gavitanet da moviget :D gilocav Heisenberg mravals daeswari :dd chventanertad :ddd

მე არა მეორესთვის უნდა მოგელოცა :დდდ უნდა გეთქვა ვიზიარებ :დდ

sheni chirimera shenze kargad vici vis ramivuloco da rodis ;) :dd kai xo jandabas viziareb am mwuxarebas kidev bevrjer gameziarebinos :ddd
P.Dybala 16 სექტემბერი 2017 20:34
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ

მართალი ხარ სულ ასე კი არ იქნება ხან მე12ეზე იქნებით ხანაც გასავარდნ ზონაში, რას მე10ს ვერ შეინარჩუნებ, ეჰ რას იზავ :დდდდდდ

ოჰჰ რა ხუმარა ხარ :დდ ცირკი ხარ ცირკი :დდ

მადრიდისტებს გირჩევნიათ ხვალ სოსიედადისა გამოიღოთ
--------------------
Mes Que Un Club
luisito;l.messi;jr 16 სექტემბერი 2017 20:29
თამაშის დაწყებამდე ვამბობდი: დიდი ანგარიშით მოვიგებთ, მესი მენიმუმ დუბლს შეასრულებს, დემბელე და ნილსონი სადებიუტო გოლს გაიტანს თქო და ამ დროს პაულინიომ არ თხარა გამარჯვების გოლი...საღოლ მაგას, დენისმაც რა ლამაზი გოლი გაიტანა ეტყობა დენისს პოტენციალი და კლასი მაგრად მეიმედება დენისი, სერხი რობერტოს პოზიცია არაა ეს მარჯვენა მცველი და ათამაშონ რა ნახევარ დაცვაში რისთვის ვიყიდეთ ნილსონ სემედუ თან რა მაგარ ფორმაშია რატო არ შემოყავდა, ცუდია გოლი ხეტაფეს რო გავატანინეთ ისე რა ლამაზი გოლი გაგვიტანა, სუარესმა ძალიან ბევრი უნდა ივარჯიშოს თორე სულ ამოვარდა ფორმიდან თავის თავს აღარ გავს მაგრამ იმედი მაქვს რომ მალე ჩადგება ფორმაში...მაგარი მოხოდილი იყო ხეტაფე და მთლიანობაში ნორმალურად ვითამაშეთ მაგრამ გუნდში ცვლილებებია საჭირო...
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 20:29
ციტატა: lucho pepi cruif
Paulinho aris meore ramosi boloshi itans gols

ramosamde chemp ligaze igives gaketeba tan finalshi aklia :/ :dd

ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ

მართალი ხარ სულ ასე კი არ იქნება ხან მე12ეზე იქნებით ხანაც გასავარდნ ზონაში, რას მე10ს ვერ შეინარჩუნებ, ეჰ რას იზავ :დდდდდდ

ოჰჰ რა ხუმარა ხარ :დდ ცირკი ხარ ცირკი :დდ

xan me10 adgilze iqnebit xan me10ze aba su me10ze xom ar iqnebit :ddd
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 20:23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ

მართალი ხარ სულ ასე კი არ იქნება ხან მე12ეზე იქნებით ხანაც გასავარდნ ზონაში, რას მე10ს ვერ შეინარჩუნებ, ეჰ რას იზავ :დდდდდდ

ოჰჰ რა ხუმარა ხარ :დდ ცირკი ხარ ცირკი :დდ
P.Dybala 16 სექტემბერი 2017 20:23
ციტატა: born to be cule
ციტატა: P.Dybala
სხვაგან ვიყავი, თამაშს ვერ ვუყურე და ვისაც არ გეზარებათ შეგიძლიათ ვრცლად და დეტალურად დამიწეროთ ვინ როგორ ითამაშა? საერთოდ გუნდი როგორ გამოიყურებოდა. P l e a s e

უკმაყოფილო ვარ მე. ჯერ იქიდან დავიწყოთ რომ ვალვერდემ ძაან უაზრობა გააკეთა რობერტოს მარჯვნივ დაყენებით, საგოლე გადაცემა გააკეთა, მაგრამ ვერ ითამაშა როგორც საჭიროა. ნახევარდაცვაში უნდა ყოფილიყო თვიდანვე სერხი და მარჯვნივ ვიდალი ან სემედუ. სუარესი იყო გვამი და ბოლო დროს არ ვიცი რა ჭირს სუას. უმტიტი შესანიშნავი იყო, ამ ინიესტას და რაკიტიჩს კიდე ზედიზედ ამდენი თამაში გადაბმულად თამაში რომ უწევთ გადაღლილები არიან, თავიდანვე დენისი და რობერტო უნდა ყოფილიყვნენ. დენისი და პაულინიო კარგად შემოვიდნენ. ერთმანეთში კომბიმირება უჭირთ მაინც ასე მეჩვენება, მაგრამ იმედია ყველაფერი მალე გამოსწორდება. დემბელეს ტრამვა იმედია სერიოზული არაა.

ვალვერდესიც გამკვირვებია ნახევარმცველის პრობლემა უფრო არ გვაქს? მარჯვენა მცველი ვიყიდეთ, ვინც გვყავდა იმანაც მოიშუშა ტრამვა და იმას რატო აყენებს ვინც ნახევარმცველად უფრო წაგვადგება. დენისი-ბუსკეტსი(პაულინიო)-რობერტო უნდა ყოფილიყო ნახევარდაცვის ხაზი. მარჯვენა მცველად შეიძლებოდა ვიდალის დაყენებაც. სუარესი ბოლ დროს ცუდად გამოიყურება თან კრაიზე უწევს. არ ვიცი რა. ფორვარდის პრობლემაღა გვაკლდა, ეს დემბელე კიდე დადგეს იმ დალოცვილ მარცხენა ფლანგზე თუ არა და მარჯვენა შემტევი მოეყვანათ. სუარესს მოსამატებელი აქვს სუფთა ძროზხაა რა. გაშვებითაც არ გაუშვებენ, მესის ძმაკაცია. არც მე მინდა რო გაუშვან, მაგრამ თუ არ მოუმატა სერიოზული პრობლემები შეგვექმნება.
--------------------
Mes Que Un Club
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 20:22
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ

:D :D shenggonia ar vici meciqarviyavi rom gikidet :dddd

ის პატენტი ჰომ არ აღმოვნდა ? :დდ იმედია ვიეტნამურიაა

jer ar damitestavs vergetyvi :dd
aliluia raganc gavitanet da moviget :D gilocav Heisenberg mravals daeswari :dd chventanertad :ddd

მე არა მეორესთვის უნდა მოგელოცა :დდდ უნდა გეთქვა ვიზიარებ :დდ
lucho pepi cruif 16 სექტემბერი 2017 20:19
Paulinho aris meore ramosi boloshi itans gols
kortoxa23 16 სექტემბერი 2017 20:16
ციტატა: Giorgi Changelia
პაულინიო გოოოოოლ :D :D :D გამარჯვების გოლი LOL

ბევრს არ გვინდოდა მისი მოყვანა, მაგრამ ზოგიერთი კი ვამბობდით თურანს აჯობებს. მოაშორონ ეგ თურქი, ასევე ვერმაელენი და მოიყვანონ კოუტინიო! ან სხვა ნორმალური მარცხენა ვინგერი. ისე, ჩინეთში კარგი შედეგი ჰქონდა პაუს, "გუანჩჯოუ ევერგრანდში" 2 სეზონში 17 გოლი გაიტანა ნახევარმცველმა. ბრაზილიის ნაკრებშიც კარგად თამაშობს და იმედია, რამდნეიმე წელი სათადარიგოზე გამოდგება.

პაულინიო მიტო არ გვინდოდა რო მეტი ამბიცია გვქონდა
ვერატი
ალკანტარა
ერიქსენი
დიმარია
კოუტინიო
დრაქსლერი
ლემარი, ბევრი განსხვავებული სტილისაა მაგრამბყველა ნახევარ დაცვაში გამოგვადგებოდა, ამათ ფონზე ვის უნდოდა პაულინიო ერთი მაინც გამოვოდეს და თქვა, გვამ გომეშს და თურანს რათქმაუნდა უნდა აჯიბოს, შენზე არ მაქ საუბარი მაგრამ პაულინიოს გოლი ნუ დააფეთებს ბევრს და ნუ იტყვით რო გამართლებული ტრანსფერი იყო, ბევრად მეტის ღირსია ბარსელონა! დღევანდელი დღისთვის კი მადლობას გადაუხდი და არეწყინება თუ კიდე ბევჯერ გაგვახარებს მაგრამ ბარსელონა მეტის ღირსია ნამდვილად და დღევანდელი თამაშით ნუ ვიზეიმებთ, შედეგი გვაქ ესაა მთავარი მაგრამ ძაან მძიმეთ თამაშობენ, მესსი მეორე ტაიმში გამოცოცხლდა და 6-დრიბლინგი გააკეთა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
born to be cule 16 სექტემბერი 2017 20:15
ციტატა: P.Dybala
სხვაგან ვიყავი, თამაშს ვერ ვუყურე და ვისაც არ გეზარებათ შეგიძლიათ ვრცლად და დეტალურად დამიწეროთ ვინ როგორ ითამაშა? საერთოდ გუნდი როგორ გამოიყურებოდა. P l e a s e

უკმაყოფილო ვარ მე. ჯერ იქიდან დავიწყოთ რომ ვალვერდემ ძაან უაზრობა გააკეთა რობერტოს მარჯვნივ დაყენებით, საგოლე გადაცემა გააკეთა, მაგრამ ვერ ითამაშა როგორც საჭიროა. ნახევარდაცვაში უნდა ყოფილიყო თვიდანვე სერხი და მარჯვნივ ვიდალი ან სემედუ. სუარესი იყო გვამი და ბოლო დროს არ ვიცი რა ჭირს სუას. უმტიტი შესანიშნავი იყო, ამ ინიესტას და რაკიტიჩს კიდე ზედიზედ ამდენი თამაში გადაბმულად თამაში რომ უწევთ გადაღლილები არიან, თავიდანვე დენისი და რობერტო უნდა ყოფილიყვნენ. დენისი და პაულინიო კარგად შემოვიდნენ. ერთმანეთში კომბიმირება უჭირთ მაინც ასე მეჩვენება, მაგრამ იმედია ყველაფერი მალე გამოსწორდება. დემბელეს ტრამვა იმედია სერიოზული არაა.
jorjin 16 სექტემბერი 2017 20:14
sagooollll paulino gilocavt kulebo
lasha lionel 16 სექტემბერი 2017 20:13
esec ase barselonam moigo gilocavt yvelas barcelonas gulshematkivrebo ise denis suaresma matlac brwyinvaled itamasha,barcelonas gamarjveba schirdeba paulinio mova bolo wutze gamarjvebis goli gindat ixilot paulinio mova/ddd
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 16 სექტემბერი 2017 20:10
სხვაგან ვიყავი, თამაშს ვერ ვუყურე და ვისაც არ გეზარებათ შეგიძლიათ ვრცლად და დეტალურად დამიწეროთ ვინ როგორ ითამაშა? საერთოდ გუნდი როგორ გამოიყურებოდა. P l e a s e
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 20:10
ციტატა: ter stegen
sagool paulinio
gamogvadga ai tu ar gamogvadga tavidan aravis undoda :d

ტერ შტეგენი მოვიდა, რა გოლი გაუშვი დღეს? :D :D :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
leonella 16 სექტემბერი 2017 20:09
აი ხომ ვთქვი შემოვაბრუნებთქო,არდაგვინიშნეს პენალტი რამოდენიმე მომენტში უსამართლოდაც მოგვექცნენ მაგრამ როგორმა ბარცელონა შეძლო ქამბექის გაკეთება,არა ეს სულ სხვა გუნდია რაიბრძოლეს პროსტა
გიორგი2003 16 სექტემბერი 2017 20:09
მოვიგეთ
--------------------
გიორგი სანიკიძე
ter stegen
ter stegen 16 სექტემბერი 2017 20:08
sagool paulinio
gamogvadga ai tu ar gamogvadga tavidan aravis undoda :d
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 20:08
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ

:D :D shenggonia ar vici meciqarviyavi rom gikidet :dddd

ის პატენტი ჰომ არ აღმოვნდა ? :დდ იმედია ვიეტნამურიაა

jer ar damitestavs vergetyvi :dd
aliluia raganc gavitanet da moviget :D gilocav Heisenberg mravals daeswari :dd chventanertad :ddd
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 20:07
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ

მართალი ხარ სულ ასე კი არ იქნება ხან მე12ეზე იქნებით ხანაც გასავარდნ ზონაში, რას მე10ს ვერ შეინარჩუნებ, ეჰ რას იზავ :დდდდდდ

LOOOOOOOL wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 16 სექტემბერი 2017 20:07
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ

მართალი ხარ სულ ასე კი არ იქნება ხან მე12ეზე იქნებით ხანაც გასავარდნ ზონაში, რას მე10ს ვერ შეინარჩუნებ, ეჰ რას იზავ :დდდდდდ
--------------------
Mes Que Un Club
tiglafalasar2 16 სექტემბერი 2017 20:06
xom vambobdi denisi udzliers bichia da paulinio udzlieresi zamena metqi <3
lasha lionel 16 სექტემბერი 2017 20:04
pauliniom gaitana esec misi sadebiuto goli axa gamogvadga tu ara aba exla gabedet da aginet kide bravo paulinio
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 20:04
პაულინიო გოოოოოლ :D :D :D გამარჯვების გოლი LOL

ბევრს არ გვინდოდა მისი მოყვანა, მაგრამ ზოგიერთი კი ვამბობდით თურანს აჯობებს. მოაშორონ ეგ თურქი, ასევე ვერმაელენი და მოიყვანონ კოუტინიო! ან სხვა ნორმალური მარცხენა ვინგერი. ისე, ჩინეთში კარგი შედეგი ჰქონდა პაუს, "გუანჩჯოუ ევერგრანდში" 2 სეზონში 17 გოლი გაიტანა ნახევარმცველმა. ბრაზილიის ნაკრებშიც კარგად თამაშობს და იმედია, რამდნეიმე წელი სათადარიგოზე გამოდგება.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lucho pepi cruif 16 სექტემბერი 2017 20:03
Sagol pau magari kacia
გიორგი2003 16 სექტემბერი 2017 20:02
პაულინიომ გაიტანა
--------------------
გიორგი სანიკიძე
basa7 16 სექტემბერი 2017 20:01
ა შენი პაულინიო, რა აგინეს საწყალს:))))))))))))))))
გიორგი2003 16 სექტემბერი 2017 20:01
პაულინიომ გაიტანა
--------------------
გიორგი სანიკიძე
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 20:00
ციტატა: Giorgi Changelia
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...

აი რა გიხარიაა :დდდდ სულ ასე კი არ იქნებაა :დდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 19:57
"რეალს" "ლეგანესი" უსწრებს LOL "ბარსსელონა" 1-ლი პოზიცია, "რეალი" 10-ე.

ებიჯო გაუტანეთ "ხეტაფეს", რა უაზროდ ვკარგავთ 2 ქულას, რა ფრე...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 19:57
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ

:D :D shenggonia ar vici meciqarviyavi rom gikidet :dddd

ის პატენტი ჰომ არ აღმოვნდა ? :დდ იმედია ვიეტნამურიაა
basa7 16 სექტემბერი 2017 19:55
პრობლემა გვაქვს , მაღალ ტემპში ზუსტად და კაგად ვერ თამაშობენ
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 19:47
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
დენისმა რა გოლი გაიტანა... გომეში და იგი იხსნებიან ნელ-ნელა. დენისს კლასი ეტყობა, "რეალთანაც" რომ შემოვიდა, როგორ ამწვავდებდა. არდა და ტ. ვერმაელენი გასაშვებია და კოუტინიო მოსაყვანი!

ჰოო აი რეალთან შეგვაშინა რაა ;დდდ დაგვაფრთხო ფანებიი ;დდდ

sanam migabrunet geyo :Dddd
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 19:47
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Giorgi Changelia
დენისმა რა გოლი გაიტანა... გომეში და იგი იხსნებიან ნელ-ნელა. დენისს კლასი ეტყობა, "რეალთანაც" რომ შემოვიდა, როგორ ამწვავდებდა. არდა და ტ. ვერმაელენი გასაშვებია და კოუტინიო მოსაყვანი!

ჰოო აი რეალთან შეგვაშინა რაა ;დდდ დაგვაფრთხო ფანებიი ;დდდ

მაგი დავწერე სადმე? ეგ მესის მრავალჯერ გაუკეთებია თქვენთვის :)))
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lucho pepi cruif 16 სექტემბერი 2017 19:44
Midit unda movigot es tamashi midiiit
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 19:44
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ

:D :D shenggonia ar vici meciqarviyavi rom gikidet :dddd
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 19:43
ციტატა: Giorgi Changelia
დენისმა რა გოლი გაიტანა... გომეში და იგი იხსნებიან ნელ-ნელა. დენისს კლასი ეტყობა, "რეალთანაც" რომ შემოვიდა, როგორ ამწვავდებდა. არდა და ტ. ვერმაელენი გასაშვებია და კოუტინიო მოსაყვანი!

ჰოო აი რეალთან შეგვაშინა რაა ;დდდ დაგვაფრთხო ფანებიი ;დდდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 19:42
მეორეც გაუტანეთ ტო!!! რა ფრე, ასეთი უაზრო ქულების კარგვა არ გვჭირდება!!!!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Rafinha alcantara 16 სექტემბერი 2017 19:41
Es ukve momwons :D martla 1:5 vigebt mgoni :/ :dd
Heisenberg 16 სექტემბერი 2017 19:41
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ნამდვილი მე ვარ აქ ;დდ ჩანგელ ფიზიკა ა რაა ქიმიაა

fasdakleba iyo da ertis fasad ori gvyavxar :ddd

თბილისი მოლში იყო ფასდაკლება ;დდ
Giorgi Changelia 16 სექტემბერი 2017 19:40
დენისმა რა გოლი გაიტანა... გომეში და იგი იხსნებიან ნელ-ნელა. დენისს კლასი ეტყობა, "რეალთანაც" რომ შემოვიდა, როგორ ამწვავდებდა. არდა და ტ. ვერმაელენი გასაშვებია და კოუტინიო მოსაყვანი!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
10
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK