რეგისტრაცია

"სპორტინგი" 0:1 "ბარსელონა"

image
გუნდების შემადგენლობები.
"ბარსელონა": ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ინიესტა, რობერტო, მესი, სუარესი.
"სპორტინგი": დუმბია, აკუნია, ფერნანდესი, მარტინსი, ბატალია, კარვალიო, კოენტრაუ, მატიე, კოატესი, პიჩინი, პატრისიუ.

გოლები: კოატესი 49'(ა.გ)

შეცვლები: დუმბია - ბას დოსტი 44'; ინიესტა - პაულინიო 80''; რობერტო - გომეში 87'; სუარესი - ვიდალი 89'.

ბარათები: მარტინსი 6'; კოენტრაუ 26''; დუმბია 40'; პიჩინი 53'; კოატესი 58'; ვიდალი 90+2'.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 28 სექტემბერი 2017 17:59
ციტატა: Rafinha alcantara
Golis avtori gavige da valikos strategias vafaseb :/ asvenebs chvens bichebs da avtogolebit gvagebinebs :ddd

მაგარი შენაძენი გყავთ :დდ
Rafinha alcantara 28 სექტემბერი 2017 15:14
Golis avtori gavige da valikos strategias vafaseb :/ asvenebs chvens bichebs da avtogolebit gvagebinebs :ddd
dato wiklauri 28 სექტემბერი 2017 13:57
YOCHAG BIJEBS
kortoxa23 28 სექტემბერი 2017 10:39
როგორც ვარაუდობდით კარგვეული ნაწილი რო რთული მატჩი გამოვიდოდა ყველაფერი ზუსტადაც რო ძნელად წარიმართა, მეტ გოლს ვარაუდობდი და მართლა არ მეგონა თუ ერთი ავტოგოლი გამოდგებოდა გადამწყვეტი გოლი, ყოველ 3-დღეში გვაქ თამაში და სულ ვერ გავანადგურებთ მეტოქეს ძალებს დაზოგვა უნდა მთავარი შედეგია, განადგურებას ველი ლალიგაში ლასპალმასის, იქ კი ლეოდან ჰეთრიკს ველი, ბოლო 2-თამაშია არ გვანებივრებს გოლებით და ლას პალმასი 3- გოლით უნდა დაამშვენოს, ფეხბურთში ყოველთვის ლოგიკა რო იყოს მაშინ ტოტალიზატორები დაიქცეოდნენ და კიარ აშენდებოდნენ, იმდენი მცოდნეა ფეხბურთის რო რავი ლოგიკაზე გათვლილ ფეხბურთით ყველა აშენდებოდა,
ამ ტურშიც წამოვიდა არალოგიკური ანგარიშები და საკმაოდ ბევრ მატჩში განსაკუთრებით გუშინდელ თამაშები
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
unnamedS 28 სექტემბერი 2017 09:43
ბავარიას პრობლემები აქვს,რეალურად წელს ეგ კონკურენტი არ არის..
(ჩვენთვის ეგეც კონკურენტია :D)
რეალი თავისთავად კკონკურენტია და რასაც გუშინ ვუყურე,მიუხედავად იმისა,რომ პარიზში იყო,პსჟ-მ სასწაულები გააკეთა :))))) არაფერი განსაკუთრებული,მაგრამ ტრიო ყავთ სასწაული..

მბაპე არის ძალიან კარგი ფეხბურთელი,ჭკვიანიც,თამამიც,გუშინ დავრწმუნდი რომ ნეიმარი მაგრად დაიჩაგრება და პირველობა რომ უნდოდა,ვერ მოვართვი :))))

ჩვენ კიდე,ლიგაზე,მაგრად გაგვიჭირდება წელს..
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Rafinha alcantara 28 სექტემბერი 2017 08:28
Mtavaria moviget :) :ddd
sandro 28 სექტემბერი 2017 00:52
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: born to be cule
ბავარია იმენა ფარჩაკია რა, ხამესი კაი ჭირი მოიშორა რეალმა. ნეიმარი და ალვეში რას უბერავენ და + მბაპე. პსჟ ერთ-ერთი მთავარი ფავორიტია ლიგის მოგების.

ციტატა: born to be cule
ბავარია იმენა ფარჩაკია რა, ხამესი კაი ჭირი მოიშორა რეალმა. ნეიმარი და ალვეში რას უბერავენ და + მბაპე. პსჟ ერთ-ერთი მთავარი ფავორიტია ლიგის მოგების.

იმედია მეორე ტაიმში მაინც მოუმატებენ, რობენი და რიბერი უნდა გამოიყვანოს ანჩელოტიმ.

beierni wels farchakia da arc gamkvirvebia
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 28 სექტემბერი 2017 00:50
წელს გასვლაზე რა ემართებათ თითქოს სასიარულოდ არიან გასულები. მასე დიდ გუნდებთან გავნადგურდებით. შთაბეჭდილება მრჩება, რომ სახლის გუნდი ვართ და გასვლაზე არაფერი არ გამოგვდის. გასვლით თამაშებს თამაშებად არ თვლაინ თუ რა არის. იუვე გაგვანადგურებს ასე თუ ვეთამაშეთ.
sandro 28 სექტემბერი 2017 00:46
cudad itamashes ar momewona suaresi pormashi ara mesi dadioda sagol dacvas
Giorgi JR 28 სექტემბერი 2017 00:45
ese tu vitamashet da psg gadagveyara sadme aseti tamashit dagvaxeven burts tavze :/ barcelona iyo tu dinamo ranairad tamashobdnen :/
Arnaiz 28 სექტემბერი 2017 00:42
დიდუუ რა გაჭირვებით მოვიგეთ...
DAVIT11 28 სექტემბერი 2017 00:26
ბარსელონაა თუ ფონიჭალA რაა ეს რომ მოგვგონ ღირსები ვართ
LIONEL MESSI 27 სექტემბერი 2017 23:59
ციტატა: DAVIT11
ვერ გავიგე სუარესმა გაიტანა თუ უბრალოდ ბურთი მოხვდა და კარში შევარდა?

კოატესს მოხვდა და ისე შევიდა კარში ბურთი.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 23:59
isev avtogoli.
DAVIT11 27 სექტემბერი 2017 23:57
ვერ გავიგე სუარესმა გაიტანა თუ უბრალოდ ბურთი მოხვდა და კარში შევარდა?
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 23:48
ნეიმარს ვუყურებ და მაგრად მწყდება გული :((( ტიპი რეებს შვრება, საოცარი შესაძლებლობების მქონეა ეს ჩემისა. მბაპე და ეს, ორი ახალგაზრდა და ტიტულზე დაგეშილები იგროკი. კავანიც დეზლია.
LIONEL MESSI 27 სექტემბერი 2017 23:46
ციტატა: born to be cule
ბავარია იმენა ფარჩაკია რა, ხამესი კაი ჭირი მოიშორა რეალმა. ნეიმარი და ალვეში რას უბერავენ და + მბაპე. პსჟ ერთ-ერთი მთავარი ფავორიტია ლიგის მოგების.

ციტატა: born to be cule
ბავარია იმენა ფარჩაკია რა, ხამესი კაი ჭირი მოიშორა რეალმა. ნეიმარი და ალვეში რას უბერავენ და + მბაპე. პსჟ ერთ-ერთი მთავარი ფავორიტია ლიგის მოგების.

იმედია მეორე ტაიმში მაინც მოუმატებენ, რობენი და რიბერი უნდა გამოიყვანოს ანჩელოტიმ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 23:43
ბავარია იმენა ფარჩაკია რა, ხამესი კაი ჭირი მოიშორა რეალმა. ნეიმარი და ალვეში რას უბერავენ და + მბაპე. პსჟ ერთ-ერთი მთავარი ფავორიტია ლიგის მოგების.
LIONEL MESSI 27 სექტემბერი 2017 23:43
კარგი პირველი ტაიმი ჩავატარეთ საბოლოო ჯამში, ბურთი გვიჭირავს, ერთი 3 სახიფათო შეტევაც შევქმენით მაგრამ გოლი გვაკლია.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 23:39
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ალვეში მენახოს დამწუხრებულიი :დდ

aramgonia ase damwuxrdes :dd me medzineba da 2:0 movigebt baiernis imedi kide maq ancheloti isetia meore taimshi psjs raelis kacma ar icis :ddd

კარგად უტევენ გოლს გაუტანენ ;დდდ
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 23:27
ციტატა: Heisenberg
ალვეში მენახოს დამწუხრებულიი :დდ

aramgonia ase damwuxrdes :dd me medzineba da 2:0 movigebt baiernis imedi kide maq ancheloti isetia meore taimshi psjs raelis kacma ar icis :ddd
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 23:18
ალვეში მენახოს დამწუხრებულიი :დდ
Sergio barca 27 სექტემბერი 2017 23:16
Dadet ra linki dzmurad
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 23:16
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
Mainc miyvars es ori mogalate :/ magram fashistebis sulis kveteba rom vici awi iwyeba yvelaferi :dd

რა ხარ შენ :დდდდ ბარსას არ უყურებ ?

barca isedac moigebs da yvelaze saintereso rac aris imas vuyureb :/ principshi klasikos vuyureb aket dani nei iqit xamesi tan ferebic emtxvevasavit :ddd

ხამესი მევასება ვაფანატებ :დდდ აგერ ნახავ თუ მოიგებს ბარსა :დდდ

mec momwons xa-mesi :ddd 2014wlis mundialis mere barcashi mindoda magram madridista agmochnda da magitoa axla hitlerista sastavshi :dd ori xeli maq ori fexi adamiani var vsuntqva rato ver vnaxav vitom :/ :dd

წააგებს და ჰააა :დდდდ ვერ ნახავთქოო :დდდ ხამესი გაიტანსსს უეჭველიიი

vnaxot vnaxot :dd gaitans aba ras izavs neimaris imedgacruebul saxis danaxma mainc gauxardeba guls :ddd au msaji ramagari kacia :ddd hitleri kinagam gaacocxla :dd
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 23:09
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
Mainc miyvars es ori mogalate :/ magram fashistebis sulis kveteba rom vici awi iwyeba yvelaferi :dd

რა ხარ შენ :დდდდ ბარსას არ უყურებ ?

barca isedac moigebs da yvelaze saintereso rac aris imas vuyureb :/ principshi klasikos vuyureb aket dani nei iqit xamesi tan ferebic emtxvevasavit :ddd

ხამესი მევასება ვაფანატებ :დდდ აგერ ნახავ თუ მოიგებს ბარსა :დდდ

mec momwons xa-mesi :ddd 2014wlis mundialis mere barcashi mindoda magram madridista agmochnda da magitoa axla hitlerista sastavshi :dd ori xeli maq ori fexi adamiani var vsuntqva rato ver vnaxav vitom :/ :dd

წააგებს და ჰააა :დდდდ ვერ ნახავთქოო :დდდ ხამესი გაიტანსსს უეჭველიიი
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 23:08
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
Mainc miyvars es ori mogalate :/ magram fashistebis sulis kveteba rom vici awi iwyeba yvelaferi :dd

რა ხარ შენ :დდდდ ბარსას არ უყურებ ?

barca isedac moigebs da yvelaze saintereso rac aris imas vuyureb :/ principshi klasikos vuyureb aket dani nei iqit xamesi tan ferebic emtxvevasavit :ddd

ხამესი მევასება ვაფანატებ :დდდ აგერ ნახავ თუ მოიგებს ბარსა :დდდ

mec momwons xa-mesi :ddd 2014wlis mundialis mere barcashi mindoda magram madridista agmochnda da magitoa axla hitlerista sastavshi :dd ori xeli maq ori fexi adamiani var vsuntqva rato ver vnaxav vitom :/ :dd
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 23:04
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
Mainc miyvars es ori mogalate :/ magram fashistebis sulis kveteba rom vici awi iwyeba yvelaferi :dd

რა ხარ შენ :დდდდ ბარსას არ უყურებ ?

barca isedac moigebs da yvelaze saintereso rac aris imas vuyureb :/ principshi klasikos vuyureb aket dani nei iqit xamesi tan ferebic emtxvevasavit :ddd

ხამესი მევასება ვაფანატებ :დდდ აგერ ნახავ თუ მოიგებს ბარსა :დდდ
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 23:02
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
Mainc miyvars es ori mogalate :/ magram fashistebis sulis kveteba rom vici awi iwyeba yvelaferi :dd

რა ხარ შენ :დდდდ ბარსას არ უყურებ ?

barca isedac moigebs da yvelaze saintereso rac aris imas vuyureb :/ principshi klasikos vuyureb aket dani nei iqit xamesi tan ferebic emtxvevasavit :ddd
unnamedS 27 სექტემბერი 2017 23:01
ბარსას ლინკზე რომ გადავდივარ ფრენბურთს მაჩვენებს,მიშველეთ :დ
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 22:57
ციტატა: Rafinha alcantara
Mainc miyvars es ori mogalate :/ magram fashistebis sulis kveteba rom vici awi iwyeba yvelaferi :dd

რა ხარ შენ :დდდდ ბარსას არ უყურებ ?
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:53
Mainc miyvars es ori mogalate :/ magram fashistebis sulis kveteba rom vici awi iwyeba yvelaferi :dd
unnamedS 27 სექტემბერი 2017 22:53
ციტატა: Heisenberg
გაიტანაააა პსჟ მ

სწრაფი გოლი მოსალოდნელი იყო :)))

ლინკი დადეთ რა
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 22:52
გაიტანაააა პსჟ მ
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:49
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
mamas vgavar :ddd

კაი არაფერში დაემგვანო ხო :DDD

kargi :ddddd
LIONEL MESSI 27 სექტემბერი 2017 22:41
მაგარი შემადგენლობაა, წარმატებები.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:40
ციტატა: Heisenberg
ორგანული არ ვიციი მიჭირს ძააან

egre rtulad ar aris :/ magalitad alkanis formulaa C2H2+2 da gekitxebian C tua 6 ra iqneba H formulasac giwers tyvila mivakvdi ameebis swavlas :ddd shens dros tu sheicvala rame ar vici :/ :d
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 22:38
ციტატა: kortoxa23
ვინ დაობს? ისე ვწერთ ერთმანეთ ხუმრობით დავა აქ არსად არაა

ხოო არ წამიკითიხა ბევრი კომენტარი იყო ძაან და ისე ჩანდა თითქოს დაობდით wink
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 22:34
უჰ იწყება მალე წავედი მე ტელევიზორში ჩავუჯდე, ნოუთბუქიდან გადავაერთებ wink თამაში მერე შემოვალ ალბათ საიტზე wink
THE_BARCA 27 სექტემბერი 2017 22:33
რობერტო მომწონს სასტავში როა
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 22:32
ორგანული არ ვიციი მიჭირს ძააან
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 22:28
წარმატებები ბარსას, ხვალამდე჻(
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:27
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
რაფინია სულ 1 წლით ხარ ჩემზე დიდი ;დდდ მეტით კი არაა

xoda martla miqelastan viqnebi mag dros :/ :ddd ui shen fizika biologias kide swavlob xo? :/ :dddddd

კიი ;დდდდ ვსწავლობ ;დდდ ნუ გიხარია ;დდდ

gadaob? :/ es ori sagani movishore da ar mixarodes :dd (qimia geografia miyvarda da am orshi ar vurev) :ddd

არადა ორივე მარტივიაა ;დდდდ ქიმია მოვიშორო დაა ;დდდ

ra aris martivi biologia kide xo magram fizikaze imdeni vitire damkvirvebeli sanam shemishvebda 30mde matvlevinebda :dd qimiaze vgijdebi :))) organuli iswavle kargad da chabarebuli gaq :dd gamocdilebidan geubnebi perioduli sistemistvis arc damixedia ise vwere :ddd

ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
ori chemxela rom xar ise ar unda qna rom geblatao mami :/ da ar geblatavebi ubralod mama shvilurad gexumrebi xolme :dddd
ras gulisxmob blatavshi eg calke sakitxavia kide :d

მაგას, მე ორი სიტყვა გეხუმრე და შენ მომაყარმომატატრე მთელი 16 წლის ნაგროვები ცოდნა :DDD

mamas vgavar :ddd
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:16
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
16 wlis var me :dd igadave da 28 wslis nacnobebs tqvenodit velaparakebi :ddd

აბა მე რატო მებლატავები 2 შენი ხნის რო ვარ მამა

ori chemxela rom xar ise ar unda qna rom geblatao mami :/ da ar geblatavebi ubralod mama shvilurad gexumrebi xolme :dddd
ras gulisxmob blatavshi eg calke sakitxavia kide :d
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 22:15
გამოვლინდა 10 საუკეთესო... ყველას წარმატებებს გისურვებთ...
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 22:14
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Rafinha alcantara

deidac gavxdi am saitze :ddd

რამდენისხარ?

დეიდებო ბიძიებო ათეული გამოქვეყნდაა჻) ორთავეს გილოცავთ ათეულში მოხვედრას, რათქმაუნდა ყველას ულოცავ, წარმატებები
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 22:12
ციტატა: Rafinha alcantara

deidac gavxdi am saitze :ddd

რამდენისხარ?
Kusha
Kusha 27 სექტემბერი 2017 22:12
Gtxovtt ra linki momecitt mere romm daiwyeba am saitzee
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 22:11
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
რაფინია სულ 1 წლით ხარ ჩემზე დიდი ;დდდ მეტით კი არაა

xoda martla miqelastan viqnebi mag dros :/ :ddd ui shen fizika biologias kide swavlob xo? :/ :dddddd

კიი ;დდდდ ვსწავლობ ;დდდ ნუ გიხარია ;დდდ

gadaob? :/ es ori sagani movishore da ar mixarodes :dd (qimia geografia miyvarda da am orshi ar vurev) :ddd

არადა ორივე მარტივიაა ;დდდდ ქიმია მოვიშორო დაა ;დდდ
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/

კარგი ბიძი გავიგე჻) წარმატებები჻)

mokled ra saitze var bidza myavs mama myavs deda da erti da an dzma minda samomavlod da egaa :ddd

რავი 28-წლის ვარ და კი უნდა დამიძახო჻) ისე ბევრმა მართლა ბიძიათ უნდა მომმართოს჻)

16 wlis var me :dd igadave da 28 wslis nacnobebs tqvenodit velaparakebi :ddd
შენობით მომართე რა პრობლემაა, არ ვარ ბრაზიანი ბიძია჻)

მე 12 წლის ვარ :დდ

deidac gavxdi am saitze :ddd
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 22:10
ციტატა: Couinbarca
ვერ ვხვდები რატომ დაობთ wink თქვენობით / შენობით მიმართვაზე თუ დაობთ, 18-ის ვარ მაგრამ აქ ვინმეს თქვენობით რატომ უნდა მივმართო? ფანკლუბია ბოლო და ბოლოს... wink

ვინ დაობს? ისე ვწერთ ერთმანეთ ხუმრობით დავა აქ არსად არაა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 22:08
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/

კარგი ბიძი გავიგე჻) წარმატებები჻)

mokled ra saitze var bidza myavs mama myavs deda da erti da an dzma minda samomavlod da egaa :ddd

რავი 28-წლის ვარ და კი უნდა დამიძახო჻) ისე ბევრმა მართლა ბიძიათ უნდა მომმართოს჻)

16 wlis var me :dd igadave da 28 wslis nacnobebs tqvenodit velaparakebi :ddd
შენობით მომართე რა პრობლემაა, არ ვარ ბრაზიანი ბიძია჻)

მე 12 წლის ვარ :დდ
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 22:08
ვერ ვხვდები რატომ დაობთ wink თქვენობით / შენობით მიმართვაზე თუ დაობთ, 18-ის ვარ მაგრამ აქ ვინმეს თქვენობით რატომ უნდა მივმართო? ფანკლუბია ბოლო და ბოლოს... wink
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:08
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
რაფინია სულ 1 წლით ხარ ჩემზე დიდი ;დდდ მეტით კი არაა

xoda martla miqelastan viqnebi mag dros :/ :ddd ui shen fizika biologias kide swavlob xo? :/ :dddddd

კიი ;დდდდ ვსწავლობ ;დდდ ნუ გიხარია ;დდდ

gadaob? :/ es ori sagani movishore da ar mixarodes :dd (qimia geografia miyvarda da am orshi ar vurev) :ddd
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 22:06
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/

კარგი ბიძი გავიგე჻) წარმატებები჻)

mokled ra saitze var bidza myavs mama myavs deda da erti da an dzma minda samomavlod da egaa :ddd

რავი 28-წლის ვარ და კი უნდა დამიძახო჻) ისე ბევრმა მართლა ბიძიათ უნდა მომმართოს჻)

16 wlis var me :dd igadave da 28 wslis nacnobebs tqvenodit velaparakebi :ddd
შენობით მომართე რა პრობლემაა, არ ვარ ბრაზიანი ბიძია჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 22:04
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/

კარგი ბიძი გავიგე჻) წარმატებები჻)

mokled ra saitze var bidza myavs mama myavs deda da erti da an dzma minda samomavlod da egaa :ddd

რავი 28-წლის ვარ და კი უნდა დამიძახო჻) ისე ბევრმა მართლა ბიძიათ უნდა მომმართოს჻)

16 wlis var me :dd igadave da 28 wslis nacnobebs tqvenodit velaparakebi :ddd
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 22:02
ხალხო რაზე დავობთ საერთოდ? wink
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 22:01
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
რაფინია სულ 1 წლით ხარ ჩემზე დიდი ;დდდ მეტით კი არაა

xoda martla miqelastan viqnebi mag dros :/ :ddd ui shen fizika biologias kide swavlob xo? :/ :dddddd

კიი ;დდდდ ვსწავლობ ;დდდ ნუ გიხარია ;დდდ
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:59
ციტატა: Heisenberg
რაფინია სულ 1 წლით ხარ ჩემზე დიდი ;დდდ მეტით კი არაა

xoda martla miqelastan viqnebi mag dros :/ :ddd ui shen fizika biologias kide swavlob xo? :/ :dddddd
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 21:56
რობერტოშეეეეეე love
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 21:54
რაფინია სულ 1 წლით ხარ ჩემზე დიდი ;დდდ მეტით კი არაა
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:53
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/

კარგი ბიძი გავიგე჻) წარმატებები჻)

mokled ra saitze var bidza myavs mama myavs deda da erti da an dzma minda samomavlod da egaa :ddd

რავი 28-წლის ვარ და კი უნდა დამიძახო჻) ისე ბევრმა მართლა ბიძიათ უნდა მომმართოს჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:53
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/

კარგი ბიძი გავიგე჻) წარმატებები჻)

mokled ra saitze var bidza myavs mama myavs deda da erti da an dzma minda samomavlod da egaa :ddd

ციტატა: Heisenberg
მერე გამასინჯეე ;დდდ 120 ის რომ გავხვდები მაშინ ;დდდდ მშივდად მოვკდდები ;დდდ

shen rom 120is iqnebi me mashin miqelastan viqnebi yavaze dapatijebuli :ddd
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:49
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/

კარგი ბიძი გავიგე჻) წარმატებები჻)

ციტატა: born to be cule
ციტატა: Couinbarca
არავინ არ იცის რობერტო რაკეტაზე მეტს გააკეთებს თუ არა, რაკეტა ხშირად ასრულებს შავ სამუშაოებს. რობერტოს ხშირად უწევდა პოზიციის ცვლილება, ხან სად იდგა და ხან სად ამიტომ არ ვიცით ერთ პოზიციაზე, რომ დავაყენოთ და დავტოვოტ რას იზამს. დღეს ალბათ კარგი შანსია გამოსაცდელად, მაგრამ ალბათ მაინც რაკეტას დააყენებს.

რაკიტიჩი არ მიყვარს მე, აი ეჭვი არ მეპარება რომ რობერტო მეტს გააკეთებს. რა ასპექტში შეიძლება აჯობოს? შავ სამუშაოს ძმაო კროსი ასრულებს, იმენა კლასი. რაკიტიჩი არაა ჩვენი დონის.

ვალიკო ძაან საინტერესოს შემოგვთავაზებს და სასტავში რაკიტიჩს და რობერტოს დააყენენს ხოლო წინ მარცხენა ფლანგზე ინიესტას აწევს
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:43
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?

me var abiturienti :ddd da or saganshi vemzadebi jer amitom vartavisuflad shedarebit :/
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 21:42
მერე გამასინჯეე ;დდდ 120 ის რომ გავხვდები მაშინ ;დდდდ მშივდად მოვკდდები ;დდდ
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 21:41
ციტატა: Couinbarca
არავინ არ იცის რობერტო რაკეტაზე მეტს გააკეთებს თუ არა, რაკეტა ხშირად ასრულებს შავ სამუშაოებს. რობერტოს ხშირად უწევდა პოზიციის ცვლილება, ხან სად იდგა და ხან სად ამიტომ არ ვიცით ერთ პოზიციაზე, რომ დავაყენოთ და დავტოვოტ რას იზამს. დღეს ალბათ კარგი შანსია გამოსაცდელად, მაგრამ ალბათ მაინც რაკეტას დააყენებს.

რაკიტიჩი არ მიყვარს მე, აი ეჭვი არ მეპარება რომ რობერტო მეტს გააკეთებს. რა ასპექტში შეიძლება აჯობოს? შავ სამუშაოს ძმაო კროსი ასრულებს, იმენა კლასი. რაკიტიჩი არაა ჩვენი დონის.
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:40
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ბოლოს ვერ მივხვდი ლდდდ უფრო დაწვრილებით ;დდდ

'd' ar damiweria gamomekide ert asoze :ddd narcisivit ar daasrulotqo :))

მე არაფერს არ ვასრულებ ;დდდდ

chems gaketebul snikerss tu miirtmevt 5 wutshi saaqao cxovrebas saasruleb :)ddd
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:40
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/

წამიერად შემოირბინოს ხოლმე჻) თქვენც მოსწავლე ხარ?
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 21:37
არავინ არ იცის რობერტო რაკეტაზე მეტს გააკეთებს თუ არა, რაკეტა ხშირად ასრულებს შავ სამუშაოებს. რობერტოს ხშირად უწევდა პოზიციის ცვლილება, ხან სად იდგა და ხან სად ამიტომ არ ვიცით ერთ პოზიციაზე, რომ დავაყენოთ და დავტოვოტ რას იზამს. დღეს ალბათ კარგი შანსია გამოსაცდელად, მაგრამ ალბათ მაინც რაკეტას დააყენებს.
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:37
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)

abiturienti tu aris da yvela saganshi emzadeba ar eqneba dro :/
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 21:37
ციტატა: P.Dybala
რაკიტიჩზზე ბევრად მეტს გააკეთებს რომ დააყენოს.

+1 თან გაცილებით ჩემი აზრით
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 21:36
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ბოლოს ვერ მივხვდი ლდდდ უფრო დაწვრილებით ;დდდ

'd' ar damiweria gamomekide ert asoze :ddd narcisivit ar daasrulotqo :))

მე არაფერს არ ვასრულებ ;დდდდ
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 21:36
ციტატა: born to be cule
რაკიტიჩის მაგიერ რობერტო დააყენოს რა იქნება რა, მაგრად მაინტერესებს სერხი როგორ ითამაშებს მაქ.

მეც ეგ მინდა. სერხი ახალგაზრდა, სწრაფი, ტექნიკური ნახევამრცველია. მონდომება არ აკლია. მე თუ მკითხავთ რაკიტიჩის მაგივრად ძირითადშიც უნდა იდგეს. 29 წლის რაკიტიჩი თუ ურს ამბობს სკამზე ჯდომაზე. რობერტო რატომ უნდა დაჯდეს. რაკიტიჩზზე ბევრად მეტს გააკეთებს რომ დააყენოს.
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:34
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ბოლოს ვერ მივხვდი ლდდდ უფრო დაწვრილებით ;დდდ

'd' ar damiweria gamomekide ert asoze :ddd narcisivit ar daasrulotqo :))
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 21:31
რაკიტიჩის მაგიერ რობერტო დააყენოს რა იქნება რა, მაგრად მაინტერესებს სერხი როგორ ითამაშებს მაქ.
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:24
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Couinbarca
ხალხო რატომ მიიჩნევთ სპორტინგს ასეთ ძლიერ გუნდათ wink სხვა საკითხია თუ "ბარსელონამ" ვერ ითამაშა შეიძლება მართლაც ფრე ვითამაშოთ, მაგრამ რატომ ვფიქრობთ, რომ ცუდად ითამაშებს? "ბარსელონამ" თუ კარგად ითამაშა რაღაა მაგ დროს სპორტინგი? არც არაფერი. ოპტიმისტები ვიყოთ ყოველთვის ჯობია.

ჯერ მარტო მატიე და კოენტრაო რომ გეყოლება, რა მაგ გუნდის სერიოზულობაზეა ბაზარი lol

არა სპორტინგს რო მთელი სერიოზულობით ვეთამაშოთ გადაუვლით მაგრამ არამგონია ასე გაწიროს ბარსამ თავი და ამის გათვალოსწინებით შეიძლება არ გამოვოდეს ისე როგორც ჩვენ გვინდა, 0-4 და 0-5 თები, ყოველ სამ დღეშია თანაში და თავს არ შეაკლავენ ანდა რა საჭიროა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 21:19
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ბოლოს ვერ მივხვდი ლდდდ უფრო დაწვრილებით ;დდდ
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 21:18
ციტატა: Couinbarca
ხალხო რატომ მიიჩნევთ სპორტინგს ასეთ ძლიერ გუნდათ wink სხვა საკითხია თუ "ბარსელონამ" ვერ ითამაშა შეიძლება მართლაც ფრე ვითამაშოთ, მაგრამ რატომ ვფიქრობთ, რომ ცუდად ითამაშებს? "ბარსელონამ" თუ კარგად ითამაშა რაღაა მაგ დროს სპორტინგი? არც არაფერი. ოპტიმისტები ვიყოთ ყოველთვის ჯობია.

ჯერ მარტო მატიე და კოენტრაო რომ გეყოლება, რა მაგ გუნდის სერიოზულობაზეა ბაზარი lol
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:18
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd

ჩანგელია სულ მთლად დაიკარგა, რას სწავლობს ამდენს჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:17
ციტატა: Heisenberg
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა

mecmagito davwere msajze :ddd
axla ise nu izav rom narcisivit aasrulo :ddd
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:16
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: GraciasXavi6
სპორტინგი ნამდვილად არაა ადვილი გუნდი, წესით უნდა გაგვიჭირდესს კიდეც მოგება, დამიჯერეთ ადვილად ვერ ვისეირნებთ მოედანზე

ვერ ვისეირნებთ, მაგრამ წესით უნდა მოვიგოთ. ხელწამოსაკრავი გუნდი არაა სპორტინგი, მაგრამ ჩვენ ბარსელონა ვართ და რა თქმა უნდა ფავორიტები ვართ ამ მატჩში. წესით უნდა მოვიგოთ.
ეც მჯერა რო რთული მატჩი უმდა გამოდგეს უხვგოლიანი, 2-3 მგონია არც ფრე გამიკვირდება და არც ტრაგედია იქნება, მინდა რო შევცდე და გავანადგუროთ

წესით უნდა მოვიგოთ მაგრამ მგონია, რომ გაგვიტანენ. ისე რამდენს ვლაპარაკობთ გაგვიჭირდება, გაგვიტანენო, შეიძლება ფრე დამთავრდესო, წავაგებთო. ენამ არ გვიყივლოს :დ

ღმერთმა დაგვიფაროს მითუმეტეს წაგება, ისედაც გვიან მომიწევს დაძინება და ნევებს ავყვები და კი მომიწევს გათენება჻) მიმდა ყველა გუნდი გავანადგუროთ ვინც კი ბარსას გადაეყრება მაგრამ ჩვენს ჭკუაზე სადააა჻(
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 21:15
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: kortoxa23
ვაა შენც გოგო ხარ ალკანტარავ჻) მომრავლდა გოგონები საიტზე, კრიიჰი ლეონესა ალკანტარა, კიდე არის ვინმე? მაგრად მიყვარს გოგო რო ფეხბურთის ფანია, იშვიათ შემთხვევაა ვიდრე მამაკაცები, ყოჩაღ გოგომები მშვენივრად ერკვევით ფეხბურთში

Leonella-ც გოგოა? არ ვიცოდი wink

ვა Leonella-c გოგო ყოფილა?! სულ გააზრებული კომენტარები უწერია.
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 21:15
ხალხო რატომ მიიჩნევთ სპორტინგს ასეთ ძლიერ გუნდათ wink სხვა საკითხია თუ "ბარსელონამ" ვერ ითამაშა შეიძლება მართლაც ფრე ვითამაშოთ, მაგრამ რატომ ვფიქრობთ, რომ ცუდად ითამაშებს? "ბარსელონამ" თუ კარგად ითამაშა რაღაა მაგ დროს სპორტინგი? არც არაფერი. ოპტიმისტები ვიყოთ ყოველთვის ჯობია.
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 21:13
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: GraciasXavi6
სპორტინგი ნამდვილად არაა ადვილი გუნდი, წესით უნდა გაგვიჭირდესს კიდეც მოგება, დამიჯერეთ ადვილად ვერ ვისეირნებთ მოედანზე

ვერ ვისეირნებთ, მაგრამ წესით უნდა მოვიგოთ. ხელწამოსაკრავი გუნდი არაა სპორტინგი, მაგრამ ჩვენ ბარსელონა ვართ და რა თქმა უნდა ფავორიტები ვართ ამ მატჩში. წესით უნდა მოვიგოთ.
ეც მჯერა რო რთული მატჩი უმდა გამოდგეს უხვგოლიანი, 2-3 მგონია არც ფრე გამიკვირდება და არც ტრაგედია იქნება, მინდა რო შევცდე და გავანადგუროთ

წესით უნდა მოვიგოთ მაგრამ მგონია, რომ გაგვიტანენ. ისე რამდენს ვლაპარაკობთ გაგვიჭირდება, გაგვიტანენო, შეიძლება ფრე დამთავრდესო, წავაგებთო. ენამ არ გვიყივლოს :დ
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:12
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგაზწ 3-0 მოიგო გუნდმა :დდ და 1-1 ამიტომ ბულკები არ ვართ :დდდ ჰოო მგონი ძაან გააბუქე :დდდ

bulki ara belas tortebi ufro :ddd erti simeones axchobt ar uyvars tkbili :ddd
xo axla kide wavikitxe da davrwmundi rom me me ar var da unda wavusnikerso :dddddd

სნიკერსი დიდი ხანია არ მიჭამია ;დდდ გამოაცხვე და დამპატიჟე ;დდდ ისე გოგო ჰომ ხარ შენ ? ;დდდ

ki gogo var da iset snikerss gagiketeb arasdros rom ar gagisijgavs da vegarc gasinjav damijere ;) :dddd madridistebistvis specialuri recepti maq chagawerineb ginda? :> :dddd

ვაა შენც გოგო ხარ ალკანტარავ჻) მომრავლდა გოგონები საიტზე, კრიიჰი ლეონესა ალკანტარა, კიდე არის ვინმე? მაგრად მიყვარს გოგო რო ფეხბურთის ფანია, იშვიათ შემთხვევაა ვიდრე მამაკაცები, ყოჩაღ გოგომები მშვენივრად ერკვევით ფეხბურთში

didiambavi chemnairi da chemze metad garkveuli gogoebi 1500ia :ddd
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: GraciasXavi6
სპორტინგი ნამდვილად არაა ადვილი გუნდი, წესით უნდა გაგვიჭირდესს კიდეც მოგება, დამიჯერეთ ადვილად ვერ ვისეირნებთ მოედანზე

ვერ ვისეირნებთ, მაგრამ წესით უნდა მოვიგოთ. ხელწამოსაკრავი გუნდი არაა სპორტინგი, მაგრამ ჩვენ ბარსელონა ვართ და რა თქმა უნდა ფავორიტები ვართ ამ მატჩში. წესით უნდა მოვიგოთ.
ეც მჯერა რო რთული მატჩი უმდა გამოდგეს უხვგოლიანი, 2-3 მგონია არც ფრე გამიკვირდება და არც ტრაგედია იქნება, მინდა რო შევცდე და გავანადგუროთ
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 21:10
ციტატა: kortoxa23
ვაა შენც გოგო ხარ ალკანტარავ჻) მომრავლდა გოგონები საიტზე, კრიიჰი ლეონესა ალკანტარა, კიდე არის ვინმე? მაგრად მიყვარს გოგო რო ფეხბურთის ფანია, იშვიათ შემთხვევაა ვიდრე მამაკაცები, ყოჩაღ გოგომები მშვენივრად ერკვევით ფეხბურთში

Leonella-ც გოგოა? არ ვიცოდი wink
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 21:09
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგაზწ 3-0 მოიგო გუნდმა :დდ და 1-1 ამიტომ ბულკები არ ვართ :დდდ ჰოო მგონი ძაან გააბუქე :დდდ

bulki ara belas tortebi ufro :ddd erti simeones axchobt ar uyvars tkbili :ddd
xo axla kide wavikitxe da davrwmundi rom me me ar var da unda wavusnikerso :dddddd

სნიკერსი დიდი ხანია არ მიჭამია ;დდდ გამოაცხვე და დამპატიჟე ;დდდ ისე გოგო ჰომ ხარ შენ ? ;დდდ

ki gogo var da iset snikerss gagiketeb arasdros rom ar gagisijgavs da vegarc gasinjav damijere ;) :dddd madridistebistvis specialuri recepti maq chagawerineb ginda? :> :dddd

ვაა შენც გოგო ხარ ალკანტარავ჻) მომრავლდა გოგონები საიტზე, კრიიჰი ლეონესა ალკანტარა, კიდე არის ვინმე? მაგრად მიყვარს გოგო რო ფეხბურთის ფანია, იშვიათ შემთხვევაა ვიდრე მამაკაცები, ყოჩაღ გოგომები მშვენივრად ერკვევით ფეხბურთში
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 21:08
ციტატა: GraciasXavi6
სპორტინგი ნამდვილად არაა ადვილი გუნდი, წესით უნდა გაგვიჭირდესს კიდეც მოგება, დამიჯერეთ ადვილად ვერ ვისეირნებთ მოედანზე

ვერ ვისეირნებთ, მაგრამ წესით უნდა მოვიგოთ. ხელწამოსაკრავი გუნდი არაა სპორტინგი, მაგრამ ჩვენ ბარსელონა ვართ და რა თქმა უნდა ფავორიტები ვართ ამ მატჩში. წესით უნდა მოვიგოთ.
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 21:08
ბარსა რომ აგებს მე აქ არ შემოვდივარ ;დდდ თუ შემოვედი ჩანგელას გამოო ;დდდ ვიცოდი რომ მსაჯზე დამიწერრდაა ;დდდ ჰო ისე ტიაგო მე აქ პირველი და უკანასკნელი მადრიდისტა ვარ ;დდ აბა შენ იციი გამიფრთხილდიი ;დდდ ასეთს ვერ იპოვი ვერსად ;დდდდდდ გამოვავლინე ნარცისობაა
Arnaiz 27 სექტემბერი 2017 21:07
ციტატა: GraciasXavi6
სპორტინგი ნამდვილად არაა ადვილი გუნდი, წესით უნდა გაგვიჭირდესს კიდეც მოგება, დამიჯერეთ ადვილად ვერ ვისეირნებთ მოედანზე

მაინც მგონია, რომ მარტივად მოვიგებთ wink
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 21:04
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგაზწ 3-0 მოიგო გუნდმა :დდ და 1-1 ამიტომ ბულკები არ ვართ :დდდ ჰოო მგონი ძაან გააბუქე :დდდ

bulki ara belas tortebi ufro :ddd erti simeones axchobt ar uyvars tkbili :ddd
xo axla kide wavikitxe da davrwmundi rom me me ar var da unda wavusnikerso :dddddd

სნიკერსი დიდი ხანია არ მიჭამია ;დდდ გამოაცხვე და დამპატიჟე ;დდდ ისე გოგო ჰომ ხარ შენ ? ;დდდ

ki gogo var da iset snikerss gagiketeb arasdros rom ar gagisijgavs da vegarc gasinjav damijere ;) :dddd madridistebistvis specialuri recepti maq chagawerineb ginda? :> :dddd

ჰომ არ მომკლავს ?- ;დდდდ რაღაც ისე დაწერე მადრიდისტებისთვის ;დდდდ

sanam madridistebistvis davwerdi manamdec unda minxvdariyavi magas :ddd kai xo shen ar mogklav kargi madridista chanxar :/ tan am saitze ertaderti madridista xar da unda mogifrtxilder :/ pepe gamaxsendeba shen gechxubebi ramodi 92 wutze gols gaitans shen gechxubebi roni ragac saswauls izavs (daaxloebit isets gushim pirveli taimis bolos rom chaidina orjar) shen gegadavebi iq marselo modrichi isko momewoneba shegiqeb da ase :ddddd mere shen shemoxval barca waagebs sibrdzneebs dawer mete getyvian msajebi rom ara ert tituls ver moigebdito da vixaliseb :/ :dddd
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 27 სექტემბერი 2017 21:04
დაიწყო 10 საუკეთესოს გამოვლენა და ყველა საიტზეა :დდდდდდ. წარმატებები ყველას.........
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 20:58
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგაზწ 3-0 მოიგო გუნდმა :დდ და 1-1 ამიტომ ბულკები არ ვართ :დდდ ჰოო მგონი ძაან გააბუქე :დდდ

bulki ara belas tortebi ufro :ddd erti simeones axchobt ar uyvars tkbili :ddd
xo axla kide wavikitxe da davrwmundi rom me me ar var da unda wavusnikerso :dddddd

სნიკერსი დიდი ხანია არ მიჭამია ;დდდ გამოაცხვე და დამპატიჟე ;დდდ ისე გოგო ჰომ ხარ შენ ? ;დდდ

ki gogo var da iset snikerss gagiketeb arasdros rom ar gagisijgavs da vegarc gasinjav damijere ;) :dddd madridistebistvis specialuri recepti maq chagawerineb ginda? :> :dddd

ჰომ არ მომკლავს ?- ;დდდდ რაღაც ისე დაწერე მადრიდისტებისთვის ;დდდდ
kortoxa23 27 სექტემბერი 2017 20:56
მოახლოვდა მატჩოს დრო და ათეულისაც჻) ასე რო დაძაბული წუთები და საათები გველის჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 20:55
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგაზწ 3-0 მოიგო გუნდმა :დდ და 1-1 ამიტომ ბულკები არ ვართ :დდდ ჰოო მგონი ძაან გააბუქე :დდდ

bulki ara belas tortebi ufro :ddd erti simeones axchobt ar uyvars tkbili :ddd
xo axla kide wavikitxe da davrwmundi rom me me ar var da unda wavusnikerso :dddddd

სნიკერსი დიდი ხანია არ მიჭამია ;დდდ გამოაცხვე და დამპატიჟე ;დდდ ისე გოგო ჰომ ხარ შენ ? ;დდდ

ki gogo var da iset snikerss gagiketeb arasdros rom ar gagisijgavs da vegarc gasinjav damijere ;) :dddd madridistebistvis specialuri recepti maq chagawerineb ginda? :> :dddd
Heisenberg საიტზეა
Heisenberg 27 სექტემბერი 2017 20:51
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგაზწ 3-0 მოიგო გუნდმა :დდ და 1-1 ამიტომ ბულკები არ ვართ :დდდ ჰოო მგონი ძაან გააბუქე :დდდ

bulki ara belas tortebi ufro :ddd erti simeones axchobt ar uyvars tkbili :ddd
xo axla kide wavikitxe da davrwmundi rom me me ar var da unda wavusnikerso :dddddd

სნიკერსი დიდი ხანია არ მიჭამია ;დდდ გამოაცხვე და დამპატიჟე ;დდდ ისე გოგო ჰომ ხარ შენ ? ;დდდ
Rafinha alcantara 27 სექტემბერი 2017 20:47
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგაზწ 3-0 მოიგო გუნდმა :დდ და 1-1 ამიტომ ბულკები არ ვართ :დდდ ჰოო მგონი ძაან გააბუქე :დდდ

bulki ara belas tortebi ufro :ddd erti simeones axchobt ar uyvars tkbili :ddd
xo axla kide wavikitxe da davrwmundi rom me me ar var da unda wavusnikerso :dddddd
born to be cule 27 სექტემბერი 2017 20:46
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: born to be cule
პსჟ რავი ყოველთვის მეკიდა მე პირადად, მნიშვნელობა არ აქვს ჩემთვის. მაგრამ შემადგენლობა ისეთი ჰყავთ ლიგის მოგება შეუძლიათ, ძალიან დიდი რესურსი აქვს გუნდს.

ეგრე ვარ მეც... არც მაგათი მოგება მეწყინება (გამიხარდება) და არც მაგათი წაგება. ნუ მთავარია ახლა "ბარსელონას" არ მოუგონ, მაგრამ მეეჭვება რაღაც თუ შეგხვდნენ კარგი ბედი დაადგეთ.

არ ვიცი გააჩნია, მაგრამ ფაქტია სასწაული შემადგენლობა ჰყავთ. მითუმეტეს ბარსა ახლა რასაც თამაშობს მე უკმაყოფილო ვარ, გააჩნია მაგ კონკრეტულს დროს რა როგორ იქნება, მაგრამ სასტავი ჩვენზე ნაკლები არ ჰყავთ.
DAVIT11 27 სექტემბერი 2017 20:45
არაფერი გუნდია პესეჟე. თხა ვიყიდე თხა გავყიდეა სუფთა.
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
9
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK