რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 3:0 "ლას პალმასი"

image
გუნდების შემადგენლობები
"ბარსელონა": ტერ შტეგენი, რობერტო, პიკე, მასკერანო, ალბა, ბუსკეტსი, პაულინიო, დენისი, ვიდალი, მესი, სუარესი.
"ლას პალმასი": კალიერი, პლასერესი, ვიერა, ტანანე, აკვილანი, ერნანი, მაკედო, ნავარო, ლემოსი, ერერა, ჩიჩისოლა.

გოლები: ბუსკეტსი 49'; მესი 71'; მესი 77';

ბარათები: პაულინიო 34'; პიკე 35'; ბუსკეტსი 45'; ალბა 45+1'; ლ. სუარესი 51'; ნავარო 59';

შეცვლები: რაკიტიჩი - პაულინიო 47'; ვიდალი - ინიესტა 79'; ერნანი - გომესი 78'; ტანანე - ტოლედო 78'; ინიესტა - გომეში 84'скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
VISCA EL BARSAA 1 ოქტომბერი 2017 21:19
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
კარგია რომ მოვიგეთ. ცუდი სანახავია ცარიელი კამპ ნოუ, მაგრამ რას ვიზამ. იქაური ხალხისთვის კატალონიის დამოუიდებლობა უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე ლა ლიგის ერთი უბრალო მატჩი. კარგი უდანაკარგოდ რომ ვაგრძელებთ ჩემპინატს. ბურთის ფლობაში მცირე უპირატესობა გვქონდა. აასრულა ნათქვამი იმათ მწვრთნელმა. დაიჭირეს ბურთი. დარტყმით კი კარში 10-1-ზე იყო ჩვენ სასარგებლოდ. სეზონის სტარტა, 100%იანი მაჩვენებელი გვაქვს, მაგრამ ვალვერდე მაინც რაღც არ მომწონს. რა გაუჭირა სემედოს საქმე თამაშგამოშვებოთ რომ ათამაშებს. რობერტოზე ხომ აღარ მაქვს ლაპარაკი. დატანჯა ტიპი, მაშინ როცა მარჯვენა მცველის პოზიციაზე ორი ფეხბურთელი გვყავს, რომელთაგან ერთი ახალი გადმოსულია, მართალია კარგად თამაშობს, მაგრამ გუნდთან შეგუება კიდევ სჭირდება. ნახევარდაცვაში გვაქვს პრობლემა და იმის მაგივრად, რომ ის ფეხბურთელი რომელიც უნივერსალია და ნახევარდაცვაში გამოგვადგება შეაგუოს მაგ პოზიციას და ნახოს როგორ ითამაშებს, მიდის და ათამაშებს მარჯვენა მცველად რომელზეც კარგად ვერ თამაშობს, ამასთან ერად ტალანტს უკარგავ ფეხბურთელს. კარგი რა. დატანჯა მაგ იდიოტმა. მე თუ მკითხავთ რობერტო ძირითადშიც (ნახევარდაცვაში) იმსახურებს ადგილს. რაკიტიჩზე მეტს მაინნც გააკეთებს. სემედო კი ყოველ მატჩში უნდა ათამაშოს.

ვალვერდემ ყოველ მატჩის დროს უნდა ამთხაროს ნერვებზე, სანამ დაიწყებოდა თამაში დავწერე ტაქრიკა რომლითაც ითამაშებდა და ამ უაზრომ ზუსტად რო ისე ითამაშა, მესმის რო შედეგი არის მარა დავიჯერო სემედუ მარჯვენა მცველად და რობერტო ნახევარ მცველად თამაშს გააფუჭებენ? რა დასვენება უნდა სემედუს ტიპს თამაშები არ გადაუბია, სეზონი ხურდება და სემედუს ბოლომდე შეთამაშების საშუალებას არ აძლვს, არადა როცა ითამაშა ყველა თამაში ძაან მაგარი შდაბეჭდილება დატოვა, დასვენება თუ უნდა არის ბუსკეცი

რა დამოკიდებლობა კატალონია ესპანეთია სეპარატისტების დედას ****
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
kortoxa23 1 ოქტომბერი 2017 21:12
ციტატა: P.Dybala
კარგია რომ მოვიგეთ. ცუდი სანახავია ცარიელი კამპ ნოუ, მაგრამ რას ვიზამ. იქაური ხალხისთვის კატალონიის დამოუიდებლობა უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე ლა ლიგის ერთი უბრალო მატჩი. კარგი უდანაკარგოდ რომ ვაგრძელებთ ჩემპინატს. ბურთის ფლობაში მცირე უპირატესობა გვქონდა. აასრულა ნათქვამი იმათ მწვრთნელმა. დაიჭირეს ბურთი. დარტყმით კი კარში 10-1-ზე იყო ჩვენ სასარგებლოდ. სეზონის სტარტა, 100%იანი მაჩვენებელი გვაქვს, მაგრამ ვალვერდე მაინც რაღც არ მომწონს. რა გაუჭირა სემედოს საქმე თამაშგამოშვებოთ რომ ათამაშებს. რობერტოზე ხომ აღარ მაქვს ლაპარაკი. დატანჯა ტიპი, მაშინ როცა მარჯვენა მცველის პოზიციაზე ორი ფეხბურთელი გვყავს, რომელთაგან ერთი ახალი გადმოსულია, მართალია კარგად თამაშობს, მაგრამ გუნდთან შეგუება კიდევ სჭირდება. ნახევარდაცვაში გვაქვს პრობლემა და იმის მაგივრად, რომ ის ფეხბურთელი რომელიც უნივერსალია და ნახევარდაცვაში გამოგვადგება შეაგუოს მაგ პოზიციას და ნახოს როგორ ითამაშებს, მიდის და ათამაშებს მარჯვენა მცველად რომელზეც კარგად ვერ თამაშობს, ამასთან ერად ტალანტს უკარგავ ფეხბურთელს. კარგი რა. დატანჯა მაგ იდიოტმა. მე თუ მკითხავთ რობერტო ძირითადშიც (ნახევარდაცვაში) იმსახურებს ადგილს. რაკიტიჩზე მეტს მაინნც გააკეთებს. სემედო კი ყოველ მატჩში უნდა ათამაშოს.

ვალვერდემ ყოველ მატჩის დროს უნდა ამთხაროს ნერვებზე, სანამ დაიწყებოდა თამაში დავწერე ტაქრიკა რომლითაც ითამაშებდა და ამ უაზრომ ზუსტად რო ისე ითამაშა, მესმის რო შედეგი არის მარა დავიჯერო სემედუ მარჯვენა მცველად და რობერტო ნახევარ მცველად თამაშს გააფუჭებენ? რა დასვენება უნდა სემედუს ტიპს თამაშები არ გადაუბია, სეზონი ხურდება და სემედუს ბოლომდე შეთამაშების საშუალებას არ აძლვს, არადა როცა ითამაშა ყველა თამაში ძაან მაგარი შდაბეჭდილება დატოვა, დასვენება თუ უნდა არის ბუსკეცი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 1 ოქტომბერი 2017 20:59
კარგია რომ მოვიგეთ. ცუდი სანახავია ცარიელი კამპ ნოუ, მაგრამ რას ვიზამ. იქაური ხალხისთვის კატალონიის დამოუიდებლობა უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე ლა ლიგის ერთი უბრალო მატჩი. კარგი უდანაკარგოდ რომ ვაგრძელებთ ჩემპინატს. ბურთის ფლობაში მცირე უპირატესობა გვქონდა. აასრულა ნათქვამი იმათ მწვრთნელმა. დაიჭირეს ბურთი. დარტყმით კი კარში 10-1-ზე იყო ჩვენ სასარგებლოდ. სეზონის სტარტა, 100%იანი მაჩვენებელი გვაქვს, მაგრამ ვალვერდე მაინც რაღც არ მომწონს. რა გაუჭირა სემედოს საქმე თამაშგამოშვებოთ რომ ათამაშებს. რობერტოზე ხომ აღარ მაქვს ლაპარაკი. დატანჯა ტიპი, მაშინ როცა მარჯვენა მცველის პოზიციაზე ორი ფეხბურთელი გვყავს, რომელთაგან ერთი ახალი გადმოსულია, მართალია კარგად თამაშობს, მაგრამ გუნდთან შეგუება კიდევ სჭირდება. ნახევარდაცვაში გვაქვს პრობლემა და იმის მაგივრად, რომ ის ფეხბურთელი რომელიც უნივერსალია და ნახევარდაცვაში გამოგვადგება შეაგუოს მაგ პოზიციას და ნახოს როგორ ითამაშებს, მიდის და ათამაშებს მარჯვენა მცველად რომელზეც კარგად ვერ თამაშობს, ამასთან ერად ტალანტს უკარგავ ფეხბურთელს. კარგი რა. დატანჯა მაგ იდიოტმა. მე თუ მკითხავთ რობერტო ძირითადშიც (ნახევარდაცვაში) იმსახურებს ადგილს. რაკიტიჩზე მეტს მაინნც გააკეთებს. სემედო კი ყოველ მატჩში უნდა ათამაშოს.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 20:48
ციტატა: VISCA EL BARSAA
უყურეთ კოუტინიომ რა გოლი თხარა ნიუკარლს ბართომეუს მოუ**** დედის მუტელი რო ვერც ერიქსენი და ვერც კოუტინიო რო ვერ იყიდა #bartomeu out

ნუ ბართომეუსი ისნად, მაგრამ ამ შემთხვევაში კლოპის და ლივერპულის ხემძღვანელობის უფრო.
kortoxa23 1 ოქტომბერი 2017 20:46
მიუხედავათ იმისა რაც კატალონიის ქუჩებში ხდებოდა, ძაან მაგარი შედეგი დააფიქსირეს, ბრავო ბიჭებს ამ გამარჯვებისთვის
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
leonella 1 ოქტომბერი 2017 20:44
როგორი ცუდი დასანახი იყო ცარიელი კამპ ნოუ მაშინ როცა ბარსელონა მატჩს ატარებდა,ეს მოედანი თავისი ფანებით უბრალოდ გენიალურია ოჯახი რომლის თითოეული წევრი ერთმანეთს ავსებს.იმედია მეორედ მსგავსი რამის ხილვა აღარ მოგვიწევს,ხოლო რაც შეეხება მატჩს ჩვეულებრივი ვარჯიშს გავდა ზედმეტი ძალების დახარჯვის გარეშე უკვე მერამდენე მატჩს ვიგებთ.
VISCA EL BARSAA 1 ოქტომბერი 2017 20:41
უყურეთ კოუტინიომ რა გოლი თხარა ნიუკარლს ბართომეუს მოუ**** დედის მუტელი რო ვერც ერიქსენი და ვერც კოუტინიო რო ვერ იყიდა #bartomeu out
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 20:40
ციტატა: matrix
vinemem amxisenit samedu rato ar tamshbs tramva aq rame tu ratooo ar atamashebs ?

valikom tqva semedu kargi bichia da martiv tamashebshi davasvenebo da daasvena rogorc chans :/
matrix 1 ოქტომბერი 2017 20:32
vinemem amxisenit samedu rato ar tamshbs tramva aq rame tu ratooo ar atamashebs ?
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 20:24
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: lasha lionel
messim dubli gaiforma het-rikic gaiforme da mere tu ginda daqichoqeb

mtlad pokeri rom sheasrulos dachoqeba mainc zedmetia :dd

ise shenc martalixar messim itamasha dges kargad xolo danarchenebma ki chaisvares

yvelas rom kargad etamasha unda dagechoqa? :dd imedia gadaob :dd

xo ratqmaunda gadaob aba matala xoar dauchuqeb shevardnaze xoara bolos dabolos/ddddd

ise ki dauchoqebda magas kaci :ddddd
lasha lionel 1 ოქტომბერი 2017 20:21
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: lasha lionel
messim dubli gaiforma het-rikic gaiforme da mere tu ginda daqichoqeb

mtlad pokeri rom sheasrulos dachoqeba mainc zedmetia :dd

ise shenc martalixar messim itamasha dges kargad xolo danarchenebma ki chaisvares

yvelas rom kargad etamasha unda dagechoqa? :dd imedia gadaob :dd

xo ratqmaunda gadaob aba matala xoar dauchuqeb shevardnaze xoara bolos dabolos/ddddd
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
kule forever 1 ოქტომბერი 2017 20:11
Me Denisa momewona magrad

Gomeshi gasashvebia
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 20:11
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: lasha lionel
messim dubli gaiforma het-rikic gaiforme da mere tu ginda daqichoqeb

mtlad pokeri rom sheasrulos dachoqeba mainc zedmetia :dd

ise shenc martalixar messim itamasha dges kargad xolo danarchenebma ki chaisvares

yvelas rom kargad etamasha unda dagechoqa? :dd imedia gadaob :dd
LIONEL MESSI 1 ოქტომბერი 2017 20:11
გილოცავთ მორიგ გამარჯვებას, მეორე ტაიმში დავიწყეთ შეტევები რამაც იმოქმედა მატჩის ბედზე და საბოლოოოდ მოვიგეთ დიდი ანგარიშით, ნუ ლეომ ისევ გაგვაოცა და ბუსის ვულოცავ პირველ გოლს წლევანდელ ლა ლიგის გათამაშებაში.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 20:09
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Rafinha alcantara
gauchirdeba :ddd

წინა წელსაც ახლოს იყო ორივეს ბომბარდირი გამხადრიყო, მაგრამ კი აახია რონალდუმ აფსაიტებით ლიგის ბომბარდირობა.

araushavs rac iyo iyo :/
lasha lionel 1 ოქტომბერი 2017 20:07
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: lasha lionel
messim dubli gaiforma het-rikic gaiforme da mere tu ginda daqichoqeb

mtlad pokeri rom sheasrulos dachoqeba mainc zedmetia :dd

ise shenc martalixar messim itamasha dges kargad xolo danarchenebma ki chaisvares
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 20:06
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
Levanim wausnikersa tu ramafiaa? :/

კე :)) სუარესიც მიხვდა 87ე წუთზე რო ფეხბურთი უნდა ეთამაშა :D

cota daugvianebia mixvedra :ddd su rom qartveli yoviliyo rachveli iqneboda :ddd <3
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 20:06
მოვიგეთ. გილოცავთ მოგებას, როგორც საყურებლად საშინელი იყო ფანობის არ ყოლის გამო...
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 20:05
ციტატა: Rafinha alcantara
gauchirdeba :ddd

წინა წელსაც ახლოს იყო ორივეს ბომბარდირი გამხადრიყო, მაგრამ კი აახია რონალდუმ აფსაიტებით ლიგის ბომბარდირობა.
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 20:04
ციტატა: lasha lionel
messim dubli gaiforma het-rikic gaiforme da mere tu ginda daqichoqeb

mtlad pokeri rom sheasrulos dachoqeba mainc zedmetia :dd
lasha lionel 1 ოქტომბერი 2017 20:02
messim dubli gaiforma het-rikic gaiforme da mere tu ginda daqichoqeb
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 20:01
Levanim wausnikersa tu ramafiaa? :/
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:58
ციტატა: born to be cule
ეგ რომ არ გვყავდეს, დარხეული გვექნებოდა მაგრად. გუნდის 90% მესია დღესდღეობით, მის გარეშე ბარსელონა არ ვიცი რა უნდა ყოფილიყო.

ყოველ თამაშში ამტკიცებს თანაც ფაქტიურად ტიპი მაგას.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:53
ციტატა: Couinbarca
იმენა მესი წელს გოლების მანქანაა... აუცილებლად უნდა გახდეს ლა ლიგის და ჩემპიონთა ლიგის ბომბარდირი.

ეგ რომ არ გვყავდეს, დარხეული გვექნებოდა მაგრად. გუნდის 90% მესია დღესდღეობით, მის გარეშე ბარსელონა არ ვიცი რა უნდა ყოფილიყო.
johan cruyff^^ 1 ოქტომბერი 2017 19:52
VAAX ლეოო;დ
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 19:52
ციტატა: Couinbarca
იმენა მესი წელს გოლების მანქანაა... აუცილებლად უნდა გახდეს ლა ლიგის და ჩემპიონთა ლიგის ბომბარდირი.

gauchirdeba :ddd
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:50
იმენა მესი წელს გოლების მანქანაა... აუცილებლად უნდა გახდეს ლა ლიგის და ჩემპიონთა ლიგის ბომბარდირი.
VISCA EL BARSAA 1 ოქტომბერი 2017 19:50
ციტატა: born to be cule
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რაკეტიჩს

ამას გავიძახი ამდენი ხანია, მაგრამ ზოგს რო ჰკითხო იმხელა სამუშაოს ასრულებს wink ტიპი იმენა განსაკუთრებით ბოლო დროს სულ დამძორდა, კრეატიულობა 0, ტეხნიკა 0, შეტევებს ჰო როგორ ანელებს, ორთაბრძოლებშიც ისვრის და ენერგიულიც არაა, ბარსელონას დონე რომ არაა ფაქტია ეგ. კროს შეხედე და მერე ამას, კროსია ძმაო ნახევარმცველი და არა ეს მკვდარი არსება.

დენის უნდა მიეცეს მეტი დრო წელს გაიბრწყინებს რაკეტიჩის ხოხიალს ალენია ათამაშონ ნიჭი აქვს რობერტოსაც მეტი დრო ჭირდება ლა მასია დიდების დაბრუნების გზა #bartomeu out
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
lasha lionel 1 ოქტომბერი 2017 19:49
gooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll leo messi
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:48
ციტატა: Couinbarca
გამონათებები აქვს ტიპს და ზოგჯერ მართლა ასრულებს რთულ სამუშაოს, მაგრამ სტაბილური არ არის იშვიათია ეს ყველაფერი და ესაა ყველაზე ცუდი. ერკსენი სწორედ ამიტომ მინდოდა.

ვერატი ან ტიაგო მინდოდა ყველაზე მეტად მე. ნუ ერიკსენიც კაი იქნებოდა, მაგრამ ჩემი აზრით ყველაზე კარგი მაინც ამ ორიდან ერთ-ერთი იქნებოდა.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:45
ციტატა: born to be cule
ამას გავიძახი ამდენი ხანია, მაგრამ ზოგს რო ჰკითხო იმხელა სამუშაოს ასრულებს ტიპი იმენა განსაკუთრებით ბოლო დროს სულ დამძორდა, კრეატიულობა 0, ტეხნიკა 0, შეტევებს ჰო როგორ ანელებს, ორთაბრძოლებშიც ისვრის და ენერგიულიც არაა, ბარსელონას დონე რომ არაა ფაქტია ეგ. კროს შეხედე და მერე ამას, კროსია ძმაო ნახევარმცველი და არა ეს მკვდარი არსება.

გამონათებები აქვს ტიპს და ზოგჯერ მართლა ასრულებს რთულ სამუშაოს, მაგრამ სტაბილური არ არის იშვიათია ეს ყველაფერი და ესაა ყველაზე ცუდი. ერკსენი სწორედ ამიტომ მინდოდა.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:43
ციტატა: VISCA EL BARSAA
რაკეტიჩს

ამას გავიძახი ამდენი ხანია, მაგრამ ზოგს რო ჰკითხო იმხელა სამუშაოს ასრულებს wink ტიპი იმენა განსაკუთრებით ბოლო დროს სულ დამძორდა, კრეატიულობა 0, ტეხნიკა 0, შეტევებს ჰო როგორ ანელებს, ორთაბრძოლებშიც ისვრის და ენერგიულიც არაა, ბარსელონას დონე რომ არაა ფაქტია ეგ. კროს შეხედე და მერე ამას, კროსია ძმაო ნახევარმცველი და არა ეს მკვდარი არსება.
VISCA EL BARSAA 1 ოქტომბერი 2017 19:36
რობერტო რატო გამოჭიმა დაცვაში ნახევარდაცვაში როგორც ჩანს რაკეტიჩს ვერ ართმევს ადგილს. ვალვერდე ეს რაკეტიჩი კუსავით მოძრაობს ნახევარდაცვაში რობერტო ბუსკეთსი დენის ინიესტა წინ მესი სუარესი უნდა იყოს ლა მასია დიდების დაბრუნების გზა
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 19:35
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Rafinha alcantara
vingaitana? :/ vin miudzgvna goli cariel stadions :ddd ise romel kutxeshi agnishna :ddd sadac culeebi isxdnen iq :dddd

ბუსკეცმა გაიტანა მესის ჩაწოდებით. wink კი აღნიშნა ცარიელ სტადიონზე wink

:D au rasasacilo sanaxavi iqneboda :ddd ara rasvervuyureb momikvdes tavi :ddd

ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Couinbarca
იმენა მთელი გუნდი გაგვიყვითლდა მგონი რა ხდება... wink

4 ჯერ დაარღვიეს თამაშის წესი და 5 ყვითელი ბარათი აქვთ, ცალკე კომედია :DD

kataloniuri ferebi aafrialebines msajs :dddd
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:30
ციტატა: Rafinha alcantara
vingaitana? :/ vin miudzgvna goli cariel stadions :ddd ise romel kutxeshi agnishna :ddd sadac culeebi isxdnen iq :dddd

ბუსკეცმა გაიტანა მესის ჩაწოდებით. wink კი აღნიშნა ცარიელ სტადიონზე wink
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 19:28
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Rafinha alcantara
jibashi :Ddddddd
ara qulebis dakargva wlis bolosac gveyofa :dd

სეზონის პირველი ნახევრის "მეორე ნახევარში" იმდენად რთული კალენდარი გვექნება მერე უკვე ამასთან შადერბით, რომ მართლაც ძალიან ცუდი იქნება ახლა ქულების დაკარგვა, კარგია რომ ჯერ-ჯერობით ვიგებთ wink

vingaitana? :/ vin miudzgvna goli cariel stadions :ddd ise romel kutxeshi agnishna :ddd sadac culeebi isxdnen iq :dddd
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:27
იმენა მთელი გუნდი გაგვიყვითლდა მგონი რა ხდება... wink
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:26
ბაიერნს რა ჭირთ ჰერტასთანაც ვეღარ იგებენ. ჩამიჯვეს ბილეთში... wink
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:26
ბუსიშეეეეე
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:24
ციტატა: Rafinha alcantara
jibashi :Ddddddd
ara qulebis dakargva wlis bolosac gveyofa :dd

სეზონის პირველი ნახევრის "მეორე ნახევარში" იმდენად რთული კალენდარი გვექნება მერე უკვე ამასთან შადერბით, რომ მართლაც ძალიან ცუდი იქნება ახლა ქულების დაკარგვა, კარგია რომ ჯერ-ჯერობით ვიგებთ wink
lasha lionel 1 ოქტომბერი 2017 19:24
ციტატა: born to be cule
ციტატა: G.M.
მადლობთ ინფორმაციისთვის. კატალონიელების გამოყოფას მხარს ვუჭერ იმ შემთხვევაში, თუ "ბარსელონა" ლა ლიგაში თამაშს ისევ შეძლებს (თუ არის ეს შესაძლებელი საერთოდ) არ მინდა ნაღდად საფრანგეთის ლიგაში ამათი თამაში, ჯერ მარტო ელ-კლასიკო ღირს ყველაფრად.. :/

ბარსელონა ლა ლიგის გარეშე და ლა ლიგა ბარსელონას გარეშე წარმოუდგენელია. ბარსელონა დასუსტდება ძალიან საფრანგეთის ლიგაში თუ გადავა, ასევე რეალსაც აღარ ექნება მოტივაცია, რადგან ფიზიკურად აღარ ეყოლებათ კონკურენტი ლა ლიგაზე და ბაიერნს რაც ემართება, ლიგაზე ეგ ბედი ექნება რეალს. არანაირად არ აწყობს ეს არც ერთ მხარეს და ბოლოს იმ ფეხბურთს რა ვუთხარი კლასიკო რო აღარ იქნება.

martalixar barsatu laligidan tu agar iqneba espanetis chempionati popularobas dakargavs bols dabolos el clasicoebi agar iqneba da fexburtic azrs dakargavs
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 19:23
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Rafinha alcantara
Au xalxi martla ar aris? :/ ra mosawyeni iqneba warmomidgenia :/ ise aset tamashs ki waagebda kaci :ddd

მოიცა რა წაგება... სადაა დასაკარგი ქულები wink

jibashi :Ddddddd
ara qulebis dakargva wlis bolosac gveyofa :dd
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:23
ციტატა: born to be cule
ციტატა: G.M.
მადლობთ ინფორმაციისთვის. კატალონიელების გამოყოფას მხარს ვუჭერ იმ შემთხვევაში, თუ "ბარსელონა" ლა ლიგაში თამაშს ისევ შეძლებს (თუ არის ეს შესაძლებელი საერთოდ) არ მინდა ნაღდად საფრანგეთის ლიგაში ამათი თამაში, ჯერ მარტო ელ-კლასიკო ღირს ყველაფრად.. :/

ბარსელონა ლა ლიგის გარეშე და ლა ლიგა ბარსელონას გარეშე წარმოუდგენელია. ბარსელონა დასუსტდება ძალიან საფრანგეთის ლიგაში თუ გადავა, ასევე რეალსაც აღარ ექნება მოტივაცია, რადგან ფიზიკურად აღარ ეყოლებათ კონკურენტი ლა ლიგაზე და ბაიერნს რაც ემართება, ლიგაზე ეგ ბედი ექნება რეალს. არანაირად არ აწყობს ეს არც ერთ მხარეს და ბოლოს იმ ფეხბურთს რა ვუთხარი კლასიკო რო აღარ იქნება.

ნამდვილად ნეტა თუ გამოეყოფიან "ბარსელონა" ლა ლიგაში დატოვონ რა. ისე დიდი შანსია მაგის, რადგან "ბარსელონას" წასვლით ჩემპიონატიდან, დიდ ზარალს მიიღებენ.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:21
ციტატა: G.M.
მადლობთ ინფორმაციისთვის. კატალონიელების გამოყოფას მხარს ვუჭერ იმ შემთხვევაში, თუ "ბარსელონა" ლა ლიგაში თამაშს ისევ შეძლებს (თუ არის ეს შესაძლებელი საერთოდ) არ მინდა ნაღდად საფრანგეთის ლიგაში ამათი თამაში, ჯერ მარტო ელ-კლასიკო ღირს ყველაფრად.. :/

ბარსელონა ლა ლიგის გარეშე და ლა ლიგა ბარსელონას გარეშე წარმოუდგენელია. ბარსელონა დასუსტდება ძალიან საფრანგეთის ლიგაში თუ გადავა, ასევე რეალსაც აღარ ექნება მოტივაცია, რადგან ფიზიკურად აღარ ეყოლებათ კონკურენტი ლა ლიგაზე და ბაიერნს რაც ემართება, ლიგაზე ეგ ბედი ექნება რეალს. არანაირად არ აწყობს ეს არც ერთ მხარეს და ბოლოს იმ ფეხბურთს რა ვუთხარი კლასიკო რო აღარ იქნება.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:20
ციტატა: G.M.
მადლობთ ინფორმაციისთვის. კატალონიელების გამოყოფას მხარს ვუჭერ იმ შემთხვევაში, თუ "ბარსელონა" ლა ლიგაში თამაშს ისევ შეძლებს (თუ არის ეს შესაძლებელი საერთოდ) არ მინდა ნაღდად საფრანგეთის ლიგაში ამათი თამაში, ჯერ მარტო ელ-კლასიკო ღირს ყველაფრად.. :/

გამოყოფის შემთხვევაში არის რამდენიმე ვარიანტი თუ ლიგა მიიღებს, მათ შორის პრემიერ ლიგაც, მაგრამ მაგ შემთხვეაში ხომ ერთი გუნდი უნდა ამოაგდონ რაც რამდენად შესაძლებელია რავიცი ძაან უცნაური სიტვაციია.
G.M. 1 ოქტომბერი 2017 19:18
მადლობთ ინფორმაციისთვის. კატალონიელების გამოყოფას მხარს ვუჭერ იმ შემთხვევაში, თუ "ბარსელონა" ლა ლიგაში თამაშს ისევ შეძლებს (თუ არის ეს შესაძლებელი საერთოდ) არ მინდა ნაღდად საფრანგეთის ლიგაში ამათი თამაში, ჯერ მარტო ელ-კლასიკო ღირს ყველაფრად.. :/
johan cruyff^^ 1 ოქტომბერი 2017 19:17
ციტატა: Couinbarca

არა, კლუბის გადაწყვეტილებაა..საერთოდ არ ატარებდნენ დღეს და ფეხბურთელების თხოვნით ჩატარდა
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:15
ციტატა: Rafinha alcantara
Au xalxi martla ar aris? :/ ra mosawyeni iqneba warmomidgenia :/ ise aset tamashs ki waagebda kaci :ddd

მოიცა რა წაგება... სადაა დასაკარგი ქულები wink
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 19:15
Au xalxi martla ar aris? :/ ra mosawyeni iqneba warmomidgenia :/ ise aset tamashs ki waagebda kaci :ddd
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:14
ციტატა: G.M.
მოვლენებს ვარ მე ჩამორჩენილი და ვინმემ გამაგებინეთ რა ხდება, რატო არაა ხალხი სტადიონზე?

რატო არაა და კატალონიაში ხომ არის გაფიცვა ესპანეთიდან გამოყოფისთვის და დამოუკიდებლობისთვის და არავინ მოსულა სტადიონზე.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:14
ციტატა: G.M.
მოვლენებს ვარ მე ჩამორჩენილი და ვინმემ გამაგებინეთ რა ხდება, რატო არაა ხალხი სტადიონზე?

რეფერენდუმია კატალონიაში და შესაბამისად ხალხი ვერ მივიდა სტადიონზე.
luisito;l.messi;jr 1 ოქტომბერი 2017 19:13
19 წუთის დაწყებული იყო თამაში რომ ვუყურე ძალიან მძიმე საყურებელია კამპ ნოუს ცარიელი სკამები...სერხი რობერტოს მარჯვენა მცველის რანგში ყურებით დავიღალე რატომ ტანჯავს არ მესმის დააყენოს ნახევარმცველად როდესაც გუნდში ვიდალი და სემედუ გყავს რატომ უნდა დააყენო რობერტო მარჯვენა მცველად არ მესმის(ამას მერამდენედ ვწერ უკვე სათვალავი ამერია) სუარესი ისედაც ცუდ ფორმაშია და მანამ ფორმაში შევა იქამდე მაინც დააყენოს ცენტრფორვარდად მესი ან მარჯვენა ფლანგზე ან ცრუ ცხრიანად ერთი სიტყვით გუნდზე მოქმედებს კატალონიაში შექმნილი სიტუაცია ძალიან ცუდი რამ ხდება...კამპ ნოუს ცარიელი ტრიბუნების ყურება მათზე ძალიან მოქმედებს
johan cruyff^^ 1 ოქტომბერი 2017 19:13
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: LIONEL MESSI
სასტავ კარგი ლინკი მომეცით რა დავიტანჯე მაგრად ჭედავს.

ვერც მე ვნახე wink თავიდან ვუყურებდი, მაგრამ გაითიშა. ახლა რაც ვნახე ჭედავს.

http://gooool.org/online/62514-barselona-las-palmas-smotret-onlayn-01102017.htm
l
G.M. 1 ოქტომბერი 2017 19:12
მოვლენებს ვარ მე ჩამორჩენილი და ვინმემ გამაგებინეთ რა ხდება, რატო არაა ხალხი სტადიონზე?
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:12
პიკე-უმტიტიდან ერთიც რო დაიმტვრას პიზდეც, მასკერანოს არასტაბილურობა, ვერმალენი ჰო მთელი სეზონია ლაზარეთშია. დაეტოვებინათ მარლინი, სათამაშო დროს მისცემდნენ და გამოცდილებას აქაც მიიღებდა, თუ უშვებდნენ კიდე, მოეყვანათ უნდა ვინმე. ვერმალენი გინდ გყოლია, გინდ არა. თავის დროზევე არ უნდა შეგვეტენა.
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 19:11
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Rafinha alcantara
sheni natesavi barselonashi cxovrobs? :/

კი "ბარსელონაში" ცხოვრობს 5 წელია უკვე, როგორც კი პონტი ჩავარდება და საატესტატო გამოცდებს დავამთავრებ მოვგაზავ "ბარსელონაში" ზაფხულზე wink

kakras ertad vamtavrebt da ar wamiyvan? :/ :dddd
I.Rakitic4 1 ოქტომბერი 2017 19:07
ციტატა: born to be cule
ციტატა: I.Rakitic4
ვალვერდე მოგი**** უნიჭო დედისტრაკი.
გადააჯმევინრ მესის მარჯვენა ფლანგზე და შეწიე სუარესი ცენტრში. შიგ ხო არ გაქ იმენა დოდოლა **** ხარ.

მაგრად უ****ვებს მართლაც, სადამდე უნდა გაგრძელდეს წარმოდგენა არ მაქვს ამის ექსპერიმენტები.

ეს თი იმაზე ჩალიჩობს მესი ბომბარდირი გახადოს. მაგრად მახატია მესის ბომბარდირობა. გახეა წინა წელს მარა ჩემი სლე მოიგო გუნდმა. მარცხენა ფლანგი იმენა მკვდარია და მარჯვენქც პახოდუ. თან უკან ჩამოდის მესი და წინ არწვინ რჩება. ეს ვიდალია და სუ მესის ეძებს.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:06
ციტატა: I.Rakitic4
რაც უვარგოდა სუარეს და როსგამოც ვიყიდეთ იმასკლავ შე განდონა კაცო.
დეუ დააყენე და სემედუ ხო შეიძლება. მასკერანოც რა დასლევდა სულ.

იმენა გეთანხმები, სუარესის შესაძლებლობებს კლავს მაგრად.
I.Rakitic4 1 ოქტომბერი 2017 19:05
რაც უვარგოდა სუარეს და როსგამოც ვიყიდეთ იმასკლავ შე განდონა კაცო.
დეუ დააყენე და სემედუ ხო შეიძლება. მასკერანოც რა დასლევდა სულ.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:05
მოკლედ საშინელი პირველი ტაიმი იყო.. დიდი შანისა, რომ ვერც მოვიგოთ.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:05
ციტატა: I.Rakitic4
ვალვერდე მოგი**** უნიჭო დედისტრაკი.
გადააჯმევინრ მესის მარჯვენა ფლანგზე და შეწიე სუარესი ცენტრში. შიგ ხო არ გაქ იმენა დოდოლა **** ხარ.

მაგრად უ****ვებს მართლაც, სადამდე უნდა გაგრძელდეს წარმოდგენა არ მაქვს ამის ექსპერიმენტები.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:04
ციტატა: LIONEL MESSI
სასტავ კარგი ლინკი მომეცით რა დავიტანჯე მაგრად ჭედავს.

ვერც მე ვნახე wink თავიდან ვუყურებდი, მაგრამ გაითიშა. ახლა რაც ვნახე ჭედავს.
LIONEL MESSI 1 ოქტომბერი 2017 19:03
სასტავ კარგი ლინკი მომეცით რა დავიტანჯე მაგრად ჭედავს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
I.Rakitic4 1 ოქტომბერი 2017 19:03
ვალვერდე მოგი**** უნიჭო დედისტრაკი.
გადააჯმევინრ მესის მარჯვენა ფლანგზე და შეწიე სუარესი ცენტრში. შიგ ხო არ გაქ იმენა დოდოლა **** ხარ.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 19:02
ციტატა: born to be cule
იმედია სეზონის მეორე ნაწილში უკვე ჩამოყალიბდება და მიხვდება ყველაფერს ვინ როგორ გამოიყენოს, ამის იმედი მაქვს დიდი.

უნდა მიხვიდეს, უნდა. მაგას თუ ვერ მიხვდა მაშინ ზედმეტია ლაპარაკი ყოველგვარ დიდი ტურნირის მოგებაზე, შეიძლება "ლა ლიგის" მოგებაც კი გაგვიჭირდეს. ასევე ზამთარში ტრანსფერებს ველოდები, ვნახთ რა...
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 19:00
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: born to be cule
ენრიკეს მსგავსი ხუშტურები აქვს, თან უბედურება ისაა რომ ნაკლები არა. ის რომ ათამაშებდა რობერტოს, არ ჰყავდა მარჯვნივ ვიდალის გარდა არავინ რომელმაც ტრავმა მიიღო მერე და ამას ორი იგროკი ჰყავს მარჯვნივ. დავიჯერო ვერ მიხვდა წინა მატჩებში რომ რობერტომ ვერაფერი ქნა? როცა არჩევანი გაქ, რაღატომ აკეთებ ასე?

ნუ ეგაა საქმე ზუსტად, რომ პასუხის გაცემა მაგ კითხვაზე თითქმის შეუძლებელია. გაქვს რესურსი და არ იყენებ რავიცი, რავიცი...

იმედია სეზონის მეორე ნაწილში უკვე ჩამოყალიბდება და მიხვდება ყველაფერს ვინ როგორ გამოიყენოს, ამის იმედი მაქვს დიდი.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:58
ციტატა: born to be cule
ენრიკეს მსგავსი ხუშტურები აქვს, თან უბედურება ისაა რომ ნაკლები არა. ის რომ ათამაშებდა რობერტოს, არ ჰყავდა მარჯვნივ ვიდალის გარდა არავინ რომელმაც ტრავმა მიიღო მერე და ამას ორი იგროკი ჰყავს მარჯვნივ. დავიჯერო ვერ მიხვდა წინა მატჩებში რომ რობერტომ ვერაფერი ქნა? როცა არჩევანი გაქ, რაღატომ აკეთებ ასე?

ნუ ეგაა საქმე ზუსტად, რომ პასუხის გაცემა მაგ კითხვაზე თითქმის შეუძლებელია. გაქვს რესურსი და არ იყენებ რავიცი, რავიცი...
kortoxa23 1 ოქტომბერი 2017 18:58
რა გადაეკიდა ამ სემედუს, დააყენე თავის პოზიციაზე ხოლო რობერტო წინ აწიე ხო შეიძლება გააკეთო შე შობერძაღლო, პიკე არ უნდა დაეყენებია მასზე მაგრად იმოქმედებს გარეთ რაც ხდება და ნერვებზე იქნება აშლილი, ვატყობ თავსაც გაიგდებს
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 18:53
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: born to be cule
ამ ვიდალის წინა გაწევა და რობერტოს მარჯვნივ დაყენება უკვე ჩვევად ექცა ბლინ, სემედუ დაეყენებინა კაცი ადაპტაციას მალე გაივლიდა და რობერტო ნახევარდაცვაში.

სემედუმ რამდენი ითამაშა იმდენი კარგი შთაბეჭდილება დატოვა, მაგრამ რათ გინდა...

ენრიკეს მსგავსი ხუშტურები აქვს, თან უბედურება ისაა რომ ნაკლები არა. ის რომ ათამაშებდა რობერტოს, არ ჰყავდა მარჯვნივ ვიდალის გარდა არავინ რომელმაც ტრავმა მიიღო მერე და ამას ორი იგროკი ჰყავს მარჯვნივ. დავიჯერო ვერ მიხვდა წინა მატჩებში რომ რობერტომ ვერაფერი ქნა? როცა არჩევანი გაქ, რაღატომ აკეთებ ასე?
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:50
ციტატა: born to be cule
ამ ვიდალის წინა გაწევა და რობერტოს მარჯვნივ დაყენება უკვე ჩვევად ექცა ბლინ, სემედუ დაეყენებინა კაცი ადაპტაციას მალე გაივლიდა და რობერტო ნახევარდაცვაში.

სემედუმ რამდენი ითამაშა იმდენი კარგი შთაბეჭდილება დატოვა, მაგრამ რათ გინდა...
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 18:48
ციტატა: Clever Liar
აი ამიტო არ მევასება მაშერანო დაცვაში, ნესბიერი გუნდის და ფეხბურთელის წინააღმდეგ ასე იცისყოველთვუს, ძალით იგონებს ხიფათს, თან სულ მეკარის სიახლოვეს..

ამ ვიდალის წინა გაწევა და რობერტოს მარჯვნივ დაყენება უკვე ჩვევად ექცა ბლინ, სემედუ დაეყენებინა კაცი ადაპტაციას მალე გაივლიდა და რობერტო ნახევარდაცვაში.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:47
ციტატა: Clever Liar
აი ამიტო არ მევასება მაშერანო დაცვაში, ნესბიერი გუნდის და ფეხბურთელის წინააღმდეგ ასე იცისყოველთვუს, ძალით იგონებს ხიფათს, თან სულ მეკარის სიახლოვეს..

ახლა რამდენჯერმე ქონდათ შანსი, რომ ნორმალურად თუ ითამაშებდნენ გოლი გაეტანათ. სივრცეები დატოვეს ძაან ბევჯერ, მეურვეობათ უჭირთ, მოკლედ დაცვაში პრობლემები კვლავ არის. მაშერანოში კიდევ გეთანხმები, რამდენადაც კარგია ხოლმე იმდენად ცუდია ხოლმე დაცვაში.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 18:41
ციტატა: barsamanias fani
Magari sashinelebaa, tan kvela fiqrobs garet Ra xdeba meshinia bichebze use at imoqmedos to qulebi dakargos

მანიაზე რა ნიკი გაქვს?
barsamanias fani
barsamanias fani 1 ოქტომბერი 2017 18:38
Magari sashinelebaa, tan kvela fiqrobs garet Ra xdeba meshinia bichebze use at imoqmedos to qulebi dakargos
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:36
ციტატა: born to be cule
ტაქტიკაც და თამაშის ხარისხიც საშინელია, ძლიერ გუნდებთან ასეთი თამაშით გავპაზორდებით. დემბელე რომ გამოვა, მარხნივ უნდა დააყენოს, შუაში სუარესი და მარჯვნივ მესი. ამ შემთხვევაში ყველაფერი დალაგდება და სუაც ასე დაკარგული არ იქნება.

კი ნამდვილად. მე სუარესის ასეთ ფორმას უფროსწორად ფორმაში ვერ შესვლას ტაქტიკას და სუარესის პოზიციას ვაბრალებ. არ არის სუარესის პოზიცია და მოკლან თუ უნდათ. ტიპიური ფორვარდია ტიპი და მარცხნიდან არბენიებენ არ შეიძლება რა... დემბელე კიდე როდის დაბრუნდება, ჩვენც რა ბედი გვაქვს რა ძლივს ერთი ტრანსფერი გავაკეთეთ და იმანაც ჩაგვიშხამა ყველაერი.

აუ მაგარი სტრესია ისე ასეთ ცარიელ სტადიონზე თამაში, როცა გადავსებულს ხარ მიჩვეული + გარეთ ასეთი ამბებია და შენ სტადიონზე გიწევს სირბილი. იმედია ძაან არ იმოქმედებს და მოიგებენ მაინც.
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 18:32
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: born to be cule
რობერტოს რა ცუდად ექცევა ვალვერდე, მაგის ადგილზე დავტოვებდი ბარსას. იცის რომ მაგ ბიჭის პოზიციაზე არის ნახევარდაცვაში და რატომ ტანჯავს ტყუილად? როცა მარჯვნივ სემედუ და ვიდალი გვყავს. ვერ ვხვდები და ვერც მიხვდები ამას.

ან რობერტოს რას ერჩის ან სემედუს? დააყენოს ეს რობერტო თავის პოზიციაზე და ათმაშოს სემედუ მიცეს დრო, ხომ ხედავს, რომ მაგრად თამაშობს სემედუ და ასეთ თამაშებში უნდა სწორედ დრო, რომ მეტად განვითარდეს. ან სუარესს სად ათამაშებს ვაფშე? არ მომწონს ვალვერდეს ტაქტიკა და მომკალით...

ტაქტიკაც და თამაშის ხარისხიც საშინელია, ძლიერ გუნდებთან ასეთი თამაშით გავპაზორდებით. დემბელე რომ გამოვა, მარხნივ უნდა დააყენოს, შუაში სუარესი და მარჯვნივ მესი. ამ შემთხვევაში ყველაფერი დალაგდება და სუაც ასე დაკარგული არ იქნება.
luisito;l.messi;jr 1 ოქტომბერი 2017 18:32
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: luisito;l.messi;jr
თამაშს სად უყურებთ? მობილურის ლინკი ვინმემ თუ იცით მითხარით რა...

აქ ვუყურებ მე პირადად, წესით უნდა გახსნას მობილურზეც. https://ok.ru/video/328107564605

მადლობა მაგრამ სამწუხაროდ არ მიხსნის...
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:31
ციტატა: born to be cule
რობერტოს რა ცუდად ექცევა ვალვერდე, მაგის ადგილზე დავტოვებდი ბარსას. იცის რომ მაგ ბიჭის პოზიციაზე არის ნახევარდაცვაში და რატომ ტანჯავს ტყუილად? როცა მარჯვნივ სემედუ და ვიდალი გვყავს. ვერ ვხვდები და ვერც მიხვდები ამას.

ან რობერტოს რას ერჩის ან სემედუს? დააყენოს ეს რობერტო თავის პოზიციაზე და ათმაშოს სემედუ მიცეს დრო, ხომ ხედავს, რომ მაგრად თამაშობს სემედუ და ასეთ თამაშებში უნდა სწორედ დრო, რომ მეტად განვითარდეს. ან სუარესს სად ათამაშებს ვაფშე? არ მომწონს ვალვერდეს ტაქტიკა და მომკალით...

ციტატა: Clever Liar
აუ აბა, პესში რო ტრენინგს ჩართავ და რაღაც ქუჩის ფეხბურთის უღიმღამო სიტუაციაა ისეა აქაც ზუსტად რა :))

ზუსტად ეგ გამხსენდა მეც wink იქაც ასე მარტო ფეხბურთელების და ბურთის ხმა, რომ ისმის wink
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 18:28
რობერტოს რა ცუდად ექცევა ვალვერდე, მაგის ადგილზე დავტოვებდი ბარსას. იცის რომ მაგ ბიჭის პოზიციაზე არის ნახევარდაცვაში და რატომ ტანჯავს ტყუილად? როცა მარჯვნივ სემედუ და ვიდალი გვყავს. ვერ ვხვდები და ვერც მიხვდები ამას.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:27
ციტატა: luisito;l.messi;jr
თამაშს სად უყურებთ? მობილურის ლინკი ვინმემ თუ იცით მითხარით რა...

აქ ვუყურებ მე პირადად, წესით უნდა გახსნას მობილურზეც. https://ok.ru/video/328107564605
luisito;l.messi;jr 1 ოქტომბერი 2017 18:26
თამაშს სად უყურებთ? მობილურის ლინკი ვინმემ თუ იცით მითხარით რა...
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:25
ციტატა: Clever Liar
სადააა ხალხი, აუ რა საზიზღღობააა

წარმოიდგინე მსგავსი სიტვაცია, რომ იყოს საქართველოში ვინ მივიდოდით სტადიონზე. ნუ სტადიონზე არც ახლა არ დადის ჩვენთან ხალხი, მაგრამ ამ დონის გუნდი, რომც გვყავდეს მაინც wink

რამხელა მმნიშვნელობა აქ მაყურებელს თამაშისთვის, რა მოსაწყენი თამაშია. wink
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:21
აუ რა ცუდი სიტვაციაა ისე ხალხი რო არაა სტადიონზე.
kortoxa23 1 ოქტომბერი 2017 18:21
ციტატა: Rafinha alcantara
ციტატა: Couinbarca
ბიჭებო მატჩი უეჭველი ჩატარდება მაინც იცით? ძაან საშინელი სიტვაციიაო, ნათესავს ველაპარაკე ახლახანს, სტადიონზე წასასვლელად ვის ცხელაო.

sheni natesavi barselonashi cxovrobs? :/

თამაში უკვე დაიწყო
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:20
ციტატა: Rafinha alcantara
sheni natesavi barselonashi cxovrobs? :/

კი "ბარსელონაში" ცხოვრობს 5 წელია უკვე, როგორც კი პონტი ჩავარდება და საატესტატო გამოცდებს დავამთავრებ მოვგაზავ "ბარსელონაში" ზაფხულზე wink
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 18:16
ციტატა: Couinbarca
ბიჭებო მატჩი უეჭველი ჩატარდება მაინც იცით? ძაან საშინელი სიტვაციიაო, ნათესავს ველაპარაკე ახლახანს, სტადიონზე წასასვლელად ვის ცხელაო.

sheni natesavi barselonashi cxovrobs? :/
kortoxa23 1 ოქტომბერი 2017 18:16
ციტატა: Couinbarca
რა ამბავია, რა ნამუსი რეებზეა ლაპარაკი... ნამუს ნურავინ ეხებით... არ დავმალავ და გუშინ ღამით დავწერე კლასელების ჯგუფში, რომ ხმა მოეცათ, ბევრი მათგანი არის კიდეც ჩემგან ამ საიტის მომხმარებელი, მარგამ არამგონია მაინც ერთ ღამაში 25-ივეს მოეცა ჩემთვის ხმა. დიდი შანსია, რომ გაიბაგათქო ქვევითაც დავწერე და კარგად ვიცი "დლე"-ს ძრავა რას წარმოადგენს, ამიტომ ვიმეორებ, რომ მაგ ყველაფრის გადმოწმება შესაძლებელია.

როგორც ათეულის მონაწილე ხშირად ვამოწმებდი რეიტინგს, პირველის წუთებზე გქონდა 30-ხმა, ჩემს საჭმელის ჭამაში ხმა შემოვიდა 25-მეთქი რა ხდებათქო ყოველ წუთში ხმა ადიოდა და თან რეგისტრაციასაც ვამოწმებდი იმატებდა შენს რეიტინგთან ერთად, ამის შესახებ რო ვთქვი კომენტარში 2275-რეგისტრაციაზე გაჩერდა მალევე როცა თავად 67-ზე ადი, ეს ყველაფერი ხდება არასრულ 2-საათში ანუ 37-ხმა ეგაა საეჭვო და ამიტო ატყდა ამდენი ამბავი, ყველას გეუბნებით ლაივში არავის მხარდაჭერა მინდა თავად გადაწყვითეთ ვარ თუ არა ამდენი ხმის ღირსი, მე ვამბობ რო არაააა! როცა საიტზე p.dibalas-5 xma
Kouinbarsas-7
to best kules-5 xma
aqedan gamomdinare amdeni xma chemtvis zedmetia da barsamanias nacnobebi romlebic amis mere gamochnda da ukve 6-7 xma Monca geubnebit ar minda, roca does 90% gadawkvetili iko gamarjvebuli da saatnaxevarshi icvleba amis mere azri ar aq konkurs, mag faqtis dawkebamde 30-45-ze Iko da uceb uazrod avarda xmebi chemic ki nacnobi faqtis gamo da chemze xmis micema shewkvitet da mec nu gamogkavart gamkalbeli, es Shen gexeba umeteswilad barsamanielo nacnobo
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
VISCA EL BARSAA 1 ოქტომბერი 2017 18:16
ყველა სეპარატისტის დედას **** კატალონია ესპანეთია აფხაზეთი სამაჩაბლო ტაო კლაეჯეთი ზაქათალა კახი სოჭი. ჰერეთი ლაზეთი ჭანეთი საქართველოა
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 18:13
ციტატა: Couinbarca
ბიჭებო მატჩი უეჭველი ჩატარდება მაინც იცით? ძაან საშინელი სიტვაციიაო, ნათესავს ველაპარაკე ახლახანს, სტადიონზე წასასვლელად ვის ცხელაო.

ხალხის გარეშე ჩატარდება როგორც ვიცი მე.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 18:11
ბიჭებო მატჩი უეჭველი ჩატარდება მაინც იცით? ძაან საშინელი სიტვაციიაო, ნათესავს ველაპარაკე ახლახანს, სტადიონზე წასასვლელად ვის ცხელაო.
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 18:11
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
:D a mashin vigebt kaco :ddd

აბა მე რა ვიკითხე :))) კაი ბატონო ჩავუჯექი აბა ერთი, ამ სეზონში 3 თამაში მაქ მთლად ბარსასი ნანახი :DDD

kidebevristvis giyurebia :dd me 2s vuyure :dd da + amasac ver vuyureb :( shemova me pirveli taimis mere da uceb mikomendatore :ddd
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 18:00
ციტატა: modrichi
gamarjobat Axali var, madridista var magram obieqturi:) kaegi konkursi gaqvt, halamadrids ahevtavazeb:) kortoxa23 adre halamadridze xo ar kofilxar? dzaan nacnobi Niki gaq

miyvars madridista stumrebi :))) xshirad shemodi xolme :d

ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
damoukidebloba moipoves? :/tu moipoves gind mogvigia gind ara :dd

მერავიცი ეხლა მოვედი, დავჯექი თუარა გადაგხედეთ და ისე ყველაფერზე საუბრობდით მიტო ვიკითხე ამბავი :DDDD

:D a mashin vigebt kaco :ddd
BARCA 4EVER 1 ოქტომბერი 2017 17:54
Gamarjobat axali var warmatebebi barsaS
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 17:51
ციტატა: modrichi
gamarjobat Axali var, madridista var magram obieqturi:) kaegi konkursi gaqvt, halamadrids ahevtavazeb:) kortoxa23 adre halamadridze xo ar kofilxar? dzaan nacnobi Niki gaq

ძმაო კეთილი იყოს შენი მოსვლა, რსც მეტი ვიქნებით უკეთესია. ალაზე რა ნიკით ხარ? მეცოდინები ალბათ.
Arnaiz 1 ოქტომბერი 2017 17:50
რა ამბავია, რა ნამუსი რეებზეა ლაპარაკი... ნამუს ნურავინ ეხებით... არ დავმალავ და გუშინ ღამით დავწერე კლასელების ჯგუფში, რომ ხმა მოეცათ, ბევრი მათგანი არის კიდეც ჩემგან ამ საიტის მომხმარებელი, მარგამ არამგონია მაინც ერთ ღამაში 25-ივეს მოეცა ჩემთვის ხმა. დიდი შანსია, რომ გაიბაგათქო ქვევითაც დავწერე და კარგად ვიცი "დლე"-ს ძრავა რას წარმოადგენს, ამიტომ ვიმეორებ, რომ მაგ ყველაფრის გადმოწმება შესაძლებელია.
barsamanias fani
barsamanias fani 1 ოქტომბერი 2017 17:49
ახალგისტრილებული ვარ ხმა კი კორტოხას მივეცი როგორც ძველ მეგობარს ბარსამანიადან, ხშირად შემოვდიოდი საიტზე და კონკურსში მას უჭერდი მხარს და ჩემი მეგობარმა ბარსამანიადან მხარი მას დაუჭირა, წავიკითე აქ მიმოწერა და ნამდვილად 30-ხმა ქონდა 12-საათამდე და ასე უცებ ამსენი ხმა როგორ მოაგროვა 67. რეგისტრაცია მანამდე რამდენი იყო ნამდვილად არ ვიცი და სად ვნახო ისიც მარა ფაქტია რო 2-საათში 37-ხმა ეჭვს ბადებს, ამ საიტზე ვაპირებ აქტიურობას და არ მინდა ეგეთი სისულელე ხსებოდეს, ჯობს კონკურსის დროს გაითიშოს რეგისტრაცია რადგან არ მოხდეს გაყალბება, ბევრი ნაცნობი მყაავს და ვთხოვ ხმა მისცენ რადგან ასე უსამართლო გამარჯვენა არ მოხვდეს, ყველას გირჩევთ რეაგირება მოახდინეთ, თორე მომდევნო კონკურში იქნებ მეც მივხსე აქ და გასახარი არაფწლი იქნება მომდევნოსი სხვა იქნება ერთპიროვნული რცეული[/quote]
ნამდვილად არ მინდა ეგეთი გამარჯვება, ისედაც ჩემა დიშვილმა 5-ხმა მომცა და ახლა მითხრა იმან კიდე ცალკე მომიშალა ნერვები, თუ ვინმეს მართლა მოწონდა ჩემი გამოხატული აზრი და ხმა მომცა ყველად მადლობა, კაიზერსონა სად ხარ იქნებ შენც მოგყვე჻)[/quote]
ratomac ara? mase tua gamarjveba egre ikos, fesbuqzec mkavs nacnobebi[/quote]
რომელი ნაცნობი ხარ ბარსამანიადან? გეყოფა, რა გინდა ჩაიშალოს კონკურსი? შემოგზავნილი ხოარახარ:)[/quote]
pm-shi mogwer, reagireba saertot ar xdeba? nu gwkins ubralod daxmareba minda, kouinbarsas namusi the aq meter sakutar tabs xma ar unda misces, ukve davgqsaqse szvebic romlebic saertod gadmovibire barsamaniadan da am saitze iqnebian, imedia komebis bumi iqneba[/quote]
სიახლეების წერა შეგიძლია?[/quote]
siaxleebis wera nagdat ar vici, sxva ucxouri saitebi Dan to unda gadmovtargmno tax at shemidzlia, dakopireba da mere sagrdznoblad shecvla ki:) kortoxa ukve davawie kaizeras:) imedia ar miwkenen, Shen dzaan magrad momwonxar da rato ase cota xma?
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 17:48
ციტატა: Clever Liar
ჰე ვიგებთ დღეს ვაგებთ თუ კატალუნიობას ავღნიშნავთ

damoukidebloba moipoves? :/tu moipoves gind mogvigia gind ara :dd
modrichi
modrichi 1 ოქტომბერი 2017 17:45
gamarjobat Axali var, madridista var magram obieqturi:) kaegi konkursi gaqvt, halamadrids ahevtavazeb:) kortoxa23 adre halamadridze xo ar kofilxar? dzaan nacnobi Niki gaq
Rafinha alcantara 1 ოქტომბერი 2017 17:40
ციტატა: Lomtadze
Universalize xom araa?

arao :(
born to be cule 1 ოქტომბერი 2017 17:40
ციტატა: barsamanias fani
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: barsamanias fani
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: barsamanias fani
ციტატა: born to be cule
როგორ მომშალა ამ ახვარმა ბლინ, ასეთი რამე არავის უკადრია ჩემთან მიმართებაში. გააზრება რომ არ გეცოდინება და უვიცი რომ ხარ მაგან იცის ეგ ყველაფერი და ყურმოკრულზე რო ბჟუტაობ რაღაცას.

daikide mec barsamaniadan var, ise agmerteben titqos saocari moazrovne ikos, ki azrovnebs magram zedmetebic mosdis

ახალი დარეგისტრილებული ვარ ხმა კი კორტოხას მივეცი როგორც ძველ მეგობარს ბარსამანიადან, ხშირად შემოვდიოდი საიტზე და კონკურსში მას უჭერდი მხარს და ჩემი მეგობარმა ბარსამანიადან მხარი მას დაუჭირა, წავიკითე აქ მიმოწერა და ნამდვილად 30-ხმა ქონდა 12-საათამდე და ასე უცებ ამსენი ხმა როგორ მოაგროვა 67. რეგისტრაცია მანამდე რამდენი იყო ნამდვილად არ ვიცი და სად ვნახო ისიც მარა ფაქტია რო 2-საათში 37-ხმა ეჭვს ბადებს, ამ საიტზე ვაპირებ აქტიურობას და არ მინდა ეგეთი სისულელე ხსებოდეს, ჯობს კონკურსის დროს გაითიშოს რეგისტრაცია რადგან არ მოხდეს გაყალბება, ბევრი ნაცნობი მყაავს და ვთხოვ ხმა მისცენ რადგან ასე უსამართლო გამარჯვენა არ მოხვდეს, ყველას გირჩევთ რეაგირება მოახდინეთ, თორე მომდევნო კონკურში იქნებ მეც მივხსე აქ და გასახარი არაფწლი იქნება მომდევნოსი სხვა იქნება ერთპიროვნული რცეული

ნამდვილად არ მინდა ეგეთი გამარჯვება, ისედაც ჩემა დიშვილმა 5-ხმა მომცა და ახლა მითხრა იმან კიდე ცალკე მომიშალა ნერვები, თუ ვინმეს მართლა მოწონდა ჩემი გამოხატული აზრი და ხმა მომცა ყველად მადლობა, კაიზერსონა სად ხარ იქნებ შენც მოგყვე჻)

ratomac ara? mase tua gamarjveba egre ikos, fesbuqzec mkavs nacnobebi

რომელი ნაცნობი ხარ ბარსამანიადან? გეყოფა, რა გინდა ჩაიშალოს კონკურსი? შემოგზავნილი ხოარახარ:)

pm-shi mogwer, reagireba saertot ar xdeba? nu gwkins ubralod daxmareba minda, kouinbarsas namusi the aq meter sakutar tabs xma ar unda misces, ukve davgqsaqse szvebic romlebic saertod gadmovibire barsamaniadan da am saitze iqnebian, imedia komebis bumi iqneba

სიახლეების წერა შეგიძლია?
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK