რეგისტრაცია

"ბილბაო" 0:2 "ბარსელონა"

image
გუნდების სასტარტო შემადგენლობები
"ბილბაო": არისაბალაგა, ბოვედა, ლაპორტა, ლეკუე, ნუნესი, სან ხოსე, იტურასპე, უილიამსი, კორდობა, ადურისი.
"ბარსელონა": ტერ შტეგენი, პიკე, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, სუარესი, მესი, პაულინიო, ალბა, რობერტო, გომეში და უმტიტი.

გოლები: მესი 37'; პაულინიო 92+2';

ბარათები: იტურასპე 41'; ბუსკესტი 46'; პიკე 61'; პაულინიო 75'; უმტიტი 81';

ცვლილებები: სან ხოსე - ბენატი 68'; გომეში - სემედუ 83'; უილიამსი - სუსაეტა 83';скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
lasha lionel 29 ოქტომბერი 2017 12:24
ბარსელონას ფანებო ყველას გილოცავთ ამ გამარჯვებას მართალია მოვიგეთ მარა თამაშის ხარის იყო დაბალი მარა მაინც გილოცავთ ქულებო
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
VISCA EL BARSAA 29 ოქტომბერი 2017 10:37
ვალვერდე რა იქნება ეს რაკეტიჩი მოაშორო ძირთადს დენის მეტი დრო სჭირდება ასევ პაულინიოს
--------------------
მუდამ ბარსელონელი
Rafinha alcantara 29 ოქტომბერი 2017 10:20
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
ver vitan katebs knuti an lekvi rom getqva kide xo :dd
an me ramelekvistvaleboda tavis droze gadamayole :ddd

Paulinion ra iramasa :ddd

რას გადაგაყოლე? :))
sityvis masalad vtqvi :ddd
არ ვიცი მე ვერაფერი დავინახე მაგის ნათამაშები და :))

rom meyurebina mec egre vityodi albat :/ universali da jandaba imat :( da tu ggonia ramosi rom 92wutze itans manamde rame fasels aketebs dzan cdebi :/ me rasac vuyure tavisi shecdomis gamosworebashi etvleba is goli :/
Sergio barca 29 ოქტომბერი 2017 09:52
rogorc chans roberto am sezonshic dziritadis marjvena mcveli iqneba gomeshi dges ufro gabedulad tamashobda kai iqneba olimpiakostnac tu atamashebs adre tu gvian unda gaixsnas eg bichi
kortoxa23 29 ოქტომბერი 2017 09:46
მნიშვნელოვანი 3-ქულაბავიღეთ, ყოველთვის გვიჭირს სან მამესზე თამაში, ამ ვალიკომ რა შესცა ამ სემედუს რა უბედურებააააა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
FcB 5-0 Rma :D 29 ოქტომბერი 2017 02:32
აღარ აქტიურობთ ხალხო.. :დ რაშია საქმე.
Rafinha alcantara 29 ოქტომბერი 2017 01:14
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
:d((

ეგ რ აიყო ახლა, კატის თვალები მონაბე და მოგეფერო უნდა თუ იარაღი გადავტენო და მოგცე სქაინეტის ამოსაბუგათ :DDD

ver vitan katebs knuti an lekvi rom getqva kide xo :dd
an me ramelekvistvaleboda tavis droze gadamayole :ddd

Paulinion ra iramasa :ddd
B_U_B_A 29 ოქტომბერი 2017 00:39
GILOCAVT DADZABULI IYO MEORE TAIMI
Rafinha alcantara 28 ოქტომბერი 2017 23:57
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
vai beti imati rom daglili var da kargad ver viyvureb tore davrekavdi ofisshi :@ rapontia? Xval rom gamoertad mokvdebidnen? :

დამპლები ეგენი

:d((
Rafinha alcantara 28 ოქტომბერი 2017 23:46
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
:D :D chemi mezoblebi 5sizmars xedaven :dd auu rato ar irtveba ra chirs? :/ gushin an xval gaecheda raga dges uf :(

ბევრი ამბობს მაგას .. მარტო შენთან არ გაუჭედავს, ფასიანია სხვა პროვაიდერებისთვის რგორც ჩანს უკვე, ალბათ მალე მაი ვიდეოზეც აღარ იქნება

vai beti imati rom daglili var da kargad ver viyvureb tore davrekavdi ofisshi :@ rapontia? Xval rom gamoertad mokvdebidnen? :@
gio barca 28 ოქტომბერი 2017 23:45
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: gio barca
ბიჭებო ფოტ როგორ დავაყენო?

ეხლა აგიხსნი პირად გვერდზე რო შეხვალ დაბლა წერია ავატარის დაყენება შემდეგ დაწვები და აოგიგდებს შენი კომბიუტერის ფაილებს და თუ იმ ფაილებში გექნება სურათი იმას ჩასვამ დაა შენ პროფილის ფოტოც დაყენდება იმედია არ გაგიჭირდება

madloba
Rafinha alcantara 28 ოქტომბერი 2017 23:37
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Rafinha alcantara
Au maqtisati vis gaqvt? :/

უყურე მაივიდეოდან გადადი მეზობელთან

:D :D chemi mezoblebi 5sizmars xedaven :dd auu rato ar irtveba ra chirs? :/ gushin an xval gaecheda raga dges uf :(
Rafinha alcantara 28 ოქტომბერი 2017 23:28
Au maqtisati vis gaqvt? :/
saba barca 28 ოქტომბერი 2017 23:26
გოლლლლლლლ
--------------------
მეტი ვიდრე კლუბი!
Visca barca!!!
Rafinha alcantara 28 ოქტომბერი 2017 23:01
Au sastav ra mainteresebs universalze rom vrtav arxi kodirebuliao da 5 wutis win chveulebrivad achvenebda (bolos vnaxe icinoda momentia:D) :/ raunda? :/
Niggaaa 28 ოქტომბერი 2017 22:44
ციტატა: B_U_B_A
romel arxze iqneba xo ar icit

http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4 Aq uyure

http://www.myvideo.ge/tv/silk_sport4 aq uyuret yvelam :D <3
B_U_B_A 28 ოქტომბერი 2017 22:39
romel arxze iqneba xo ar icit
luisito;l.messi;jr საიტზეა
luisito;l.messi;jr 28 ოქტომბერი 2017 22:07
ფუუ სავარაუდო შემადგენლობა რა კარგი იყო და ეს რა არი სად არის სემედუ ისევ რობერტო უნდა დატანჯოს მარჯვენა მცველად, რობერტოს ამოუვა ეს ყველაფერი ყელში და დატოვებს გუნდს ღირსებიც ვიქნებით...
Sergio barca 28 ოქტომბერი 2017 21:43
miuxedavad imisa ro gomeshi ver gaixsma valverdem ertxel kide unda cados motivacia misces da aatamashos da kide tusr gamouvida gaushvas sxvagan ise ra prikoli iqneba gomeshi ro atamashdes tan ise ro super varskvlavi gaxdes
johan cruyff^^ 28 ოქტომბერი 2017 21:43
სემედუუუუუუუუუუუუუ სადაააააააააააა
lasha lionel 28 ოქტომბერი 2017 20:33
ციტატა: gio barca
ბიჭებო ფოტ როგორ დავაყენო?

ეხლა აგიხსნი პირად გვერდზე რო შეხვალ დაბლა წერია ავატარის დაყენება შემდეგ დაწვები და აოგიგდებს შენი კომბიუტერის ფაილებს და თუ იმ ფაილებში გექნება სურათი იმას ჩასვამ დაა შენ პროფილის ფოტოც დაყენდება იმედია არ გაგიჭირდება
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
gio barca 28 ოქტომბერი 2017 20:21
ბიჭებო ფოტ როგორ დავაყენო?
born to be cule 28 ოქტომბერი 2017 18:57
ციტატა: PAULINHO15
ტერ შტეგენი, სემედუ-პიკე-უმტიტი-ალბა,
პაულინიო-ბუსკეტსი-რობერტო
მესი-სუარესი-დენისი
ეს შემადგენლობა გასწორებდა

პაულინიოს და რობერტოს ადგილს შეუცვლიდი. პაულინიოს აქვს კრეატივი სხვათაშორის უფრო, რატომღაც მგონია რომ რაკიტიჩის ადგილზე უკეთესი იქნებოდა რობერტო.
luisito;l.messi;jr საიტზეა
luisito;l.messi;jr 28 ოქტომბერი 2017 15:42
რთული თამაში იქნება დიდი იმედი მაქ ვალვერდე უაზრო როტაციებს არ მიმართავს, რობერტო აუცილებლად ნახევარმცველად უნდა ათამაშოს, სემედუ თავის ადგილას, პაულინიო საჭიროა ატლეტიკთან, სუარესმა სასტარტოდან უნდა დაიწყოს თუ არაფერი გამოუვიდა შემდეგ შეცვალოს...
kule forever 28 ოქტომბერი 2017 15:35
samartlianobistvis isic tqvit rom am klubtan aq wagebuli yvelaze didi angarishit barsas 13-1
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
born to be cule 28 ოქტომბერი 2017 15:17
ბარსას მოგება დავდე, იმედია არ გამისხავენ ბილეთს. საკმაოდ ბევრი თამაში დავდე, თუმცა ყველაზე მეტად ამ თამაშის მეშინია, მარა მაინც მგონია რომ გავიმარჯვებთ. მთავარია ვალვერდემ ახალი ექსპერიმენტები არ მოიგინოს.

კაროჩე რა, რაღაც რო გულით გინდა და მუღამში გეჯმება! კომენტარების წერა გეგონება ასვალტის დაგება იყოს, დავწერე გულით და მაგას არა კადრულობს, ხათრი არ გაქვთ ჩემი ანუ.
lasha lionel 28 ოქტომბერი 2017 14:12
ამ შეხვედრას 1-3 მოვიგეთ 1000% დაწმუნებული ვარ აი ნახავთ
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 28 ოქტომბერი 2017 14:06
ჰა სასატავ დაყარეთ კომები, ნუ ზარმაცობთ lol
LIONEL MESSI 28 ოქტომბერი 2017 13:48
ციტატა: born to be cule
ციტატა: LIONEL MESSI
LIONEL MESSI

იმედია ვალვერდე გომეშს არ გამოთხრის ნახევარდაცვაში ახლა, რობერტო-პაულინიოს დუეტი მაინტერესებს მაგრად.

იმედია.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
johan cruyff^^ 28 ოქტომბერი 2017 13:32
12-1ს ვაგებთ wink
born to be cule 28 ოქტომბერი 2017 13:29
ციტატა: LIONEL MESSI
LIONEL MESSI

იმედია ვალვერდე გომეშს არ გამოთხრის ნახევარდაცვაში ახლა, რობერტო-პაულინიოს დუეტი მაინტერესებს მაგრად.
LIONEL MESSI 28 ოქტომბერი 2017 13:27
წარმატებებს ვუსურვებ ჩვენს ბიჭებს, დღეს მორიგი გამარჯვება უნდა მოვიპოვოთ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
born to be cule 28 ოქტომბერი 2017 13:26
მნიშვნელოვანი გამარჯვება იქნება, იმედია მოვიგებთ!
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK