რეგისტრაცია
MANTIS.GE

ნეიმარმა "პსჟ-ში" გადასვლის რეალური მიზეზი გაამხილა

image
ბრაზილიელმა ვარსკვლავმა, ნეიმარ ჟუნიორმა ინგლისისა და ბრაზილიის დაპირისპირებამდე ბავშვებს "პსჟ-ში" გადასვლის რეალური მიზეზი გაუმხილა:

"- რატომ დატოვე "ბარსელონა" და "პსჟ-ში" რატომ გადახვედი?
- რადგან მინდა, რომ საფრანგეთის ლიგა მსოფლიოს საუკეთესო ლიგა გავხადო"

შეგახსენებთ, რომ ნეიმარმა "კამპ ნოუ" ამ ზაფხულს დატოვა და პარიზულ კლუბს 222 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეუერთდა. უკანასკნელი ინფორმაციით, ეს, შესაძლოა, მადრიდის "რეალში" გადასვლის მიზნითაც გააკეთა.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DAVIT11 17 ნოემბერი 2017 02:57
ციტატა: messidona
როგორ მინდა ისე დაასრულოს ამ პიტალომ კარიერა რომ ოქროს ბურთი ვერ მოიგოს აი მაგაზე მაგრად არაფერი გამისწორდება. ღორი დდშვც

Bazari ar aris

ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: DonAndres
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ

კონკურსი იწყება? :)

ნატოში უნდა მიგვიღონ?

მესამე მსოფლიო ომი იწყება wink

რვისთვის იქნება ალბათ რაცხა. სიურპრიზი.

მესიმ კოტრაქტი გახაგძლივა სამუდამო

ნატოში მაგარი იყო :))) მესის სურპრიზი რა სურპრიზია მესისგან აღარაფერი გვიკვირს...რეალშიც რომ გადავიდეს ეგეც აღარ გაგვიკვირდება
messidona 16 ნოემბერი 2017 22:26
როგორ მინდა ისე დაასრულოს ამ პიტალომ კარიერა რომ ოქროს ბურთი ვერ მოიგოს აი მაგაზე მაგრად არაფერი გამისწორდება. ღორი დდშვც
M10 S9 D11 16 ნოემბერი 2017 22:15
აუფ საფრანგეთუს ჩემპიონატის გასაძლიერებლად გადავიდა პესეჟეში ბიჭი თქვა ამანაც რაა შენც არ მყავდე ახლა სუპერმენი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LIONEL MESSI 16 ნოემბერი 2017 21:31
ჩემს ფეხებს გააძლიერებს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 16 ნოემბერი 2017 21:02
1.barsadan xelmdzgvanelobis gamo wavedi
2. garemos gamocvla msurda
3.psj -shi megobrebis gamo wavedi
4. barsa bartomeus gamo davtove
5.psj-shi chempionta ligis mosagebad gadavedi
6. mindoda safrangetis liga gamedzlierebina.
ra versia darcha kide , ertad chamoweros furcelze da waikitxos rom zedmeti shekitxva agar darches))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
varskvlavi xar msoflio giyruebs da yvela tveshi axalaxal tyuilebs igoneb, ra usircxvilo gaxda...

exla bavshvebis daboleba daiwyo yvelaze uaresi rac ari)))))))))))))
lasha lionel 16 ნოემბერი 2017 20:33
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: DonAndres
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ

კონკურსი იწყება? :)

ნატოში უნდა მიგვიღონ?

მესამე მსოფლიო ომი იწყება wink

რვისთვის იქნება ალბათ რაცხა. სიურპრიზი.

მესიმ კოტრაქტი გახაგძლივა სამუდამო
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Tigresa 16 ნოემბერი 2017 20:07
Hah! Erti kaci ro ligas sauketesod xdiddes iyidda erovnuli ligac vinmes bolo-bolo ertze ramenairad gavaxerxebdit magram erti kaci 10 gunds grandad ver akcevs da qveynis ligas kide yurebads. Rogor gonia magas neta, ramdeni uyurebs liga 1 -is tamashebs. Bati eg
P.Dybala 16 ნოემბერი 2017 19:45
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: DonAndres
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ

კონკურსი იწყება? :)

ნატოში უნდა მიგვიღონ?

მესამე მსოფლიო ომი იწყება wink

რვისთვის იქნება ალბათ რაცხა. სიურპრიზი.
kortoxa23 16 ნოემბერი 2017 19:44
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: P.Dybala
რამდენი ხანი უნდა იდოს ჩემი სიალეები მოდერაციაზე?... 2-3 დღის წინ დავეწერე. არ ამოწმებთ??.... ან დადეთ ან წაშალეთ რა...

ციტატა: kortoxa23
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kortoxa23
ტრუხაააააააააააა! მარტო ნეიმარს ამხელა ამბიცია როგორ უნდა ქონდეს რო ლიგა-1-თი მსოფლიოს საუკეთესო გახადოს? ლიგას მოვაგებინებო ეგ უფრო რეალური იქნებოდა

egec tkva adre :D

და რომელი თქვა? ლიგას მოვაგებინებო თუ ლიგა-1 საუკეთესოს გავხდიო?

ჩემპიონთა ლიგის მოსაგებად გადავედიო მააგას ზაფხულში ამბობდა, ახლა ალბათ მიზნები შეცვალა და ლიგა 1-ის საუკეთესოდ გახდომა უფრო გაუადვილდება ;დდ

ეგ ავღნიშნე ზუსტად რო ლიგის მოსაგებად გადავედიო და ახლა თურმე ლიგა-1 აინტერესებს, როცა ნეიმარის ტრანსფერი განხორციელდა და ყველა ამ მიზეზის ძებნა დავიწყეთ თავიდანვე თქვი რო ეს რეალში გადასასვლელად შორი გზის შემოვლაა, ეს რო ვთქვი ბევრმა გამცინა მარა უკვე მთელი მსოფლიო საუბრობს ამ ტრანსფერზე
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
johan cruyff^^ 16 ნოემბერი 2017 19:43
ციტატა: DonAndres
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ

კონკურსი იწყება? :)

ნატოში უნდა მიგვიღონ?

მესამე მსოფლიო ომი იწყება wink
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
born to be cule 16 ნოემბერი 2017 19:41
ციტატა: DonAndres
ნატოში უნდა მიგვიღონ?

Dddddddddddddddddddddddd
DonAndres 16 ნოემბერი 2017 19:40
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ

კონკურსი იწყება? :)

ნატოში უნდა მიგვიღონ?
P.Dybala 16 ნოემბერი 2017 19:38
ციტატა: johan cruyff^^
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ

კონკურსი იწყება? :)
born to be cule 16 ნოემბერი 2017 19:38
ციტატა: johan cruyff^^
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ

კონკურსი ანუ? wink lol
johan cruyff^^ 16 ნოემბერი 2017 19:36
სიურპრიზი გელოდებათ;დდ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
P.Dybala 16 ნოემბერი 2017 19:34
პირიქით ნეიმარის და მბაპეს პსჟ-ში გადასვლით უფრო დასუსტდა ლიგა 1. ფქტიურად კონკურენტი აღარ ჰყავს ჩემპიონატში. ლიგა 1 კაი ხანი ვერ ავა მაღალ დონეზე.
luisito;l.messi;jr 16 ნოემბერი 2017 19:24
რა რეალური მიზეზი თვითონ შეუძლია პსჟ გახადოს პოპულარული მაგრამ ლიგა რომელშიც მოასპარეზე გუნდებიდან 99% ძალიან სუსტია საუკეთესო ვერ გახდება მონაკოც დასუსტდა და პსჟ ერთ პიროვნულ ლიდერად იქცა, მე არ ვფიქრობ რომ პსჟ შეძლებს ჩემპიონთა ლიგას არ მჯერა ეგეთი გუნდების, ნამდვილი ფულის ტომარაა გუნდი კი არა ფეხბურთელები ერთმანეთს კონკურენციას უწევენ და გუნდურად არ თამაშობენ რაც ფეხბურთში დამღუპველია, ინდივიდუალურად ძლიერი შემადგენლობა ყავს პსჟ-ს და სწორედ ამიტომ ახერხებს ჯერ-ჯერობით კარგად თამაშს მაგრამ სადღაც უდროუ დროს მაინც გაჭედავს, მისი პსჟ-ში გადასვლის რეალური მიზეზი მგონი თვითონაც ვერ გაურკვევია თუ რეალი იყო მისი ოცნების გუნდი მაშინ რატო გადავიდა ბარსელონაში რა სამაგაიერო ხომ არ გადაუხადა რადგან ბავშვობაში უარი თქვა რეალმა ნეიმარის ყიდვაზე მისი ოცნების გუნდი რეალი რომ ყოფილიყო ბარსელონაში გადასვლამდე გადავიდოდა და არც ბარსელონაში ითამაშებდა ესეთი დიდი სიყვარულით და მეგობრულად, რავიცი მე მაინც არ მჯერა რომ რეალში გადავა...
johan cruyff^^ 16 ნოემბერი 2017 19:22
ციტატა: P.Dybala
რამდენი ხანი უნდა იდოს ჩემი სიალეები მოდერაციაზე?... 2-3 დღის წინ დავეწერე. არ ამოწმებთ??.... ან დადეთ ან წაშალეთ რა...

ციტატა: kortoxa23
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kortoxa23
ტრუხაააააააააააა! მარტო ნეიმარს ამხელა ამბიცია როგორ უნდა ქონდეს რო ლიგა-1-თი მსოფლიოს საუკეთესო გახადოს? ლიგას მოვაგებინებო ეგ უფრო რეალური იქნებოდა

egec tkva adre :D

და რომელი თქვა? ლიგას მოვაგებინებო თუ ლიგა-1 საუკეთესოს გავხდიო?

ჩემპიონთა ლიგის მოსაგებად გადავედიო მააგას ზაფხულში ამბობდა, ახლა ალბათ მიზნები შეცვალა და ლიგა 1-ის საუკეთესოდ გახდომა უფრო გაუადვილდება ;დდ
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
P.Dybala 16 ნოემბერი 2017 19:21
რამდენი ხანი უნდა იდოს ჩემი სიალეები მოდერაციაზე?... 2-3 დღის წინ დავეწერე. არ ამოწმებთ??.... ან დადეთ ან წაშალეთ რა...
kortoxa23 16 ნოემბერი 2017 19:20
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: kortoxa23
ტრუხაააააააააააა! მარტო ნეიმარს ამხელა ამბიცია როგორ უნდა ქონდეს რო ლიგა-1-თი მსოფლიოს საუკეთესო გახადოს? ლიგას მოვაგებინებო ეგ უფრო რეალური იქნებოდა

egec tkva adre :D

და რომელი თქვა? ლიგას მოვაგებინებო თუ ლიგა-1 საუკეთესოს გავხდიო?
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
johan cruyff^^ 16 ნოემბერი 2017 19:14
ციტატა: kortoxa23
ტრუხაააააააააააა! მარტო ნეიმარს ამხელა ამბიცია როგორ უნდა ქონდეს რო ლიგა-1-თი მსოფლიოს საუკეთესო გახადოს? ლიგას მოვაგებინებო ეგ უფრო რეალური იქნებოდა

egec tkva adre :D
--------------------
ვიყენებ მხოლოდ Vivabarca.ge-ს ექაუნთს..
kortoxa23 16 ნოემბერი 2017 19:13
ტრუხაააააააააააა! მარტო ნეიმარს ამხელა ამბიცია როგორ უნდა ქონდეს რო ლიგა-1-თი მსოფლიოს საუკეთესო გახადოს? ლიგას მოვაგებინებო ეგ უფრო რეალური იქნებოდა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
13
2
ძაძა
9
3
ბაკამბუ
9
4
ასპასი
8
5
როდრიგო
8
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
სისტო
8
2
გუარდადო
6
3
გუედესი
5
4
ალბა
5
5
ფორნალსი
5
გამოკითხვა

უნდა გამოეყოს თუ არა კატალონია ესპანეთს?

FACEBOOK