რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 5:0 "მურსია"

image
გუნდების შემადგენლობები
"ბარსელონა": სილესენი, სემედუ, პიკე, დენის სუარესი, დეულოფეუ, ალკასერი, დინიე, ვიდალი, ვერმალენი, ალენა, ორიოლ ბუსკეტსი.
"მურსია": სანტომე, ვეგა, მელგარი, ორფილა, მატეოსი, სანჩეზი, ნადჯიბი, ჟუანმა, რენატო, ლორენტე, მოლინერო.

გოლები: ალკასერი 16'; პიკე 56'; ვიდალი 60'; დენის სუარესი 74'; არნაისი 79';

ბარათები:

ცვლილებები: პიკე - კოსტასი 58'; ორიოლ ბუსკეტსი - სერხი რობერტო 62'; სემედუ - არნაისი 63'; მატეოსი - ორტიზი 64'; სანჩეზი - სანტიაგო 69';скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
P.Dybala 1 დეკემბერი 2017 08:54
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: born to be cule
ადმინ არ გეწყინოს, მარა პასიურობ. რაღა დროს ეს სიახლეა?

არაუშავს, რაღაც მიზეზი არი თორე დღეში 10-15 სიახლეს დებდნენ ხვალიდან გამოასწორებენ, როგორც წინათ ახლაც რო ისე გავბრაზდეთ და ავტეხოთ ერთი ამბავი არ გამოვა, მე შენზე არ მაქ საუბარი ზოგადად ვამბობ, წინანდელი სიმწრით დავალაგეთ გარბოდა ხალხი საიტიდან მოთმინება გვმართებს თუნდაც ხვალაც ვერაფელი მოახერხონ მე მაინც ამ საიტის გვერდით ვარ და არ მიმდა წინამდებარე საიტებივით დაემართოს, შენ ძაან ცდილობ რო ეს საიტი წინ წავიდეს რისთვისაც ჩემგან დიდი პატივისცემა გაქ, ასე რო ვაცადოთ ხვალინდელი დღე მგონი ესაა ჩვენი თანადგომა ჩვენ კი ვიაქტიუროთ ერთმანეთან პოლემიკაში შევიდეთ რო საიტს არ დაეძინოს ამასობაში კი აქამდე ორ სუპერმენად შერაცხული მწერლები ისევ დაიქოქებიან

მერე იმდენს დადებენ რომ წაკითხვა დამეზარება. :)))

:D marto chemi tavi megona egeti :d bevris wakoitxva sul mezareba xolme da zogze mxolod sataurit shemovifarglebi an vinaxav da merevkitxulob :):dd

გამიკვირდა კიდეც შენ რომ არ დაწერე ეგეთი კომი :დდდ
CuLe MSD 1 დეკემბერი 2017 08:50
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: born to be cule
ადმინ არ გეწყინოს, მარა პასიურობ. რაღა დროს ეს სიახლეა?

არაუშავს, რაღაც მიზეზი არი თორე დღეში 10-15 სიახლეს დებდნენ ხვალიდან გამოასწორებენ, როგორც წინათ ახლაც რო ისე გავბრაზდეთ და ავტეხოთ ერთი ამბავი არ გამოვა, მე შენზე არ მაქ საუბარი ზოგადად ვამბობ, წინანდელი სიმწრით დავალაგეთ გარბოდა ხალხი საიტიდან მოთმინება გვმართებს თუნდაც ხვალაც ვერაფელი მოახერხონ მე მაინც ამ საიტის გვერდით ვარ და არ მიმდა წინამდებარე საიტებივით დაემართოს, შენ ძაან ცდილობ რო ეს საიტი წინ წავიდეს რისთვისაც ჩემგან დიდი პატივისცემა გაქ, ასე რო ვაცადოთ ხვალინდელი დღე მგონი ესაა ჩვენი თანადგომა ჩვენ კი ვიაქტიუროთ ერთმანეთან პოლემიკაში შევიდეთ რო საიტს არ დაეძინოს ამასობაში კი აქამდე ორ სუპერმენად შერაცხული მწერლები ისევ დაიქოქებიან

მერე იმდენს დადებენ რომ წაკითხვა დამეზარება. :)))

:D marto chemi tavi megona egeti :d bevris wakoitxva sul mezareba xolme da zogze mxolod sataurit shemovifarglebi an vinaxav da merevkitxulob :):dd
P.Dybala 1 დეკემბერი 2017 08:35
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: born to be cule
ადმინ არ გეწყინოს, მარა პასიურობ. რაღა დროს ეს სიახლეა?

არაუშავს, რაღაც მიზეზი არი თორე დღეში 10-15 სიახლეს დებდნენ ხვალიდან გამოასწორებენ, როგორც წინათ ახლაც რო ისე გავბრაზდეთ და ავტეხოთ ერთი ამბავი არ გამოვა, მე შენზე არ მაქ საუბარი ზოგადად ვამბობ, წინანდელი სიმწრით დავალაგეთ გარბოდა ხალხი საიტიდან მოთმინება გვმართებს თუნდაც ხვალაც ვერაფელი მოახერხონ მე მაინც ამ საიტის გვერდით ვარ და არ მიმდა წინამდებარე საიტებივით დაემართოს, შენ ძაან ცდილობ რო ეს საიტი წინ წავიდეს რისთვისაც ჩემგან დიდი პატივისცემა გაქ, ასე რო ვაცადოთ ხვალინდელი დღე მგონი ესაა ჩვენი თანადგომა ჩვენ კი ვიაქტიუროთ ერთმანეთან პოლემიკაში შევიდეთ რო საიტს არ დაეძინოს ამასობაში კი აქამდე ორ სუპერმენად შერაცხული მწერლები ისევ დაიქოქებიან

მერე იმდენს დადებენ რომ წაკითხვა დამეზარება. :)))
DAVIT11 1 დეკემბერი 2017 07:43
მე მაინც გამოვარჩევდი სემედუს ვიდალს და დენის სუარესს
დეულოფეუმ და პაკომ ვთვლი რომ აქაც ჩაიჯვა
Messi.jordan.federer 1 დეკემბერი 2017 06:21
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
გაიხარეთ მე მჯერა თქვენი და ამიტომაც დავწერე თქვენს სასარგებლოთ კომენტარი, 10-წელია ვარ ბარსას საიტებზე და მხოლოდ ბარსამანიამ გაქაჩა ყველა ჩაიძირა, იმედია ამ საიტსაც იგივე არ დაემართება, ამ საიტმა ბარსამანია დამავიწყა

გაქ ბარსამანიაზე ექაუნთი?

ადრე ვიყავი kortoxa23 შემდეგ ტელეფონი გამივცვალე კომპიუტერის ვინდოუსი გადავაყენე და რომელიც მახსოვდა ელ ფოსტა და პაროლი არასწორიაო მეუბნება, ახლა kortoxa არის ჩემი ექაუნთი, არ ვაქტიურობ 10-კომენტარი მაქ სულ დაწერილი, ჩვენ ვიაქტიუროთ კომენტარებში ხვალ გამოსწორდება ყველაფერიო დაგვპირდეს და ჩვენც ვენდოთ და ვადროვოთ

კატალონიის "ბარსელონას" რომ უკვე დიდი ხანია სურს მადრიდის "ატლეტიკოს" ფორვარდის, ანტუან გრიზმანის დამატება ეს ამბავი არახალია. როგორც ჩანს, თავად ფრანგ მოთამაშესაც უნდა "ბლაუგრანაში" გადაბარგება.

ბრიტანული გამოცემა SUN-ის ინფორმაციით, გრიზმანმა კატალონიური გრანდის მესვეურებს მისი გამოსასყიდი თანხის გადახდა ურჩია.

საინტერესოა, რომ 25 წლის ფორვარდის გამოსასყიდი თანხის ოდენობას სულრაღაც 87 მილიონი ფუნტი შეადგენს, რაც დღევანდელი ფასების გათვალისწინებით საკმაოდ დაბალია. შესაბამისად, თუ ფეხბურთელიც და გუნდის თანახმაა, მაშინ "ბარსას" გრიზმანის დამატება იოლად შეუძლია.

Chemi azrith grizmani ar aris is fexburteli romelic barcelonas warmatebashi daexmareba.
Dembele sheuwyvilon messis win 4.4.2 taqtikashi.ragha grizmanebshi xarjVen anden fuls.
Barcas mcvelebi da baxevarncvelebi ufro ufro chirdeba exla vidre shemtevebi.
Mesi moamaragon da magaze magari gamtani vin unda moiyvanon?
kortoxa23 30 ნოემბერი 2017 23:59
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
გაიხარეთ მე მჯერა თქვენი და ამიტომაც დავწერე თქვენს სასარგებლოთ კომენტარი, 10-წელია ვარ ბარსას საიტებზე და მხოლოდ ბარსამანიამ გაქაჩა ყველა ჩაიძირა, იმედია ამ საიტსაც იგივე არ დაემართება, ამ საიტმა ბარსამანია დამავიწყა

გაქ ბარსამანიაზე ექაუნთი?

ადრე ვიყავი kortoxa23 შემდეგ ტელეფონი გამივცვალე კომპიუტერის ვინდოუსი გადავაყენე და რომელიც მახსოვდა ელ ფოსტა და პაროლი არასწორიაო მეუბნება, ახლა kortoxa არის ჩემი ექაუნთი, არ ვაქტიურობ 10-კომენტარი მაქ სულ დაწერილი, ჩვენ ვიაქტიუროთ კომენტარებში ხვალ გამოსწორდება ყველაფერიო დაგვპირდეს და ჩვენც ვენდოთ და ვადროვოთ

კატალონიის "ბარსელონას" რომ უკვე დიდი ხანია სურს მადრიდის "ატლეტიკოს" ფორვარდის, ანტუან გრიზმანის დამატება ეს ამბავი არახალია. როგორც ჩანს, თავად ფრანგ მოთამაშესაც უნდა "ბლაუგრანაში" გადაბარგება.

ბრიტანული გამოცემა SUN-ის ინფორმაციით, გრიზმანმა კატალონიური გრანდის მესვეურებს მისი გამოსასყიდი თანხის გადახდა ურჩია.

საინტერესოა, რომ 25 წლის ფორვარდის გამოსასყიდი თანხის ოდენობას სულრაღაც 87 მილიონი ფუნტი შეადგენს, რაც დღევანდელი ფასების გათვალისწინებით საკმაოდ დაბალია. შესაბამისად, თუ ფეხბურთელიც და გუნდის თანახმაა, მაშინ "ბარსას" გრიზმანის დამატება იოლად შეუძლია.
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
DAVIT11 30 ნოემბერი 2017 23:26
მე მაინც გამოვარჩევდი სემედუს ვიდალს და დენის სუარესს

დეულოფეუმ და პაკომ ვთვლი რომ აქაც ჩაიჯვა
kortoxa23 30 ნოემბერი 2017 23:15
ციტატა: born to be cule
ადმინ არ გეწყინოს, მარა პასიურობ. რაღა დროს ეს სიახლეა?

არაუშავს, რაღაც მიზეზი არი თორე დღეში 10-15 სიახლეს დებდნენ ხვალიდან გამოასწორებენ, როგორც წინათ ახლაც რო ისე გავბრაზდეთ და ავტეხოთ ერთი ამბავი არ გამოვა, მე შენზე არ მაქ საუბარი ზოგადად ვამბობ, წინანდელი სიმწრით დავალაგეთ გარბოდა ხალხი საიტიდან მოთმინება გვმართებს თუნდაც ხვალაც ვერაფელი მოახერხონ მე მაინც ამ საიტის გვერდით ვარ და არ მიმდა წინამდებარე საიტებივით დაემართოს, შენ ძაან ცდილობ რო ეს საიტი წინ წავიდეს რისთვისაც ჩემგან დიდი პატივისცემა გაქ, ასე რო ვაცადოთ ხვალინდელი დღე მგონი ესაა ჩვენი თანადგომა ჩვენ კი ვიაქტიუროთ ერთმანეთან პოლემიკაში შევიდეთ რო საიტს არ დაეძინოს ამასობაში კი აქამდე ორ სუპერმენად შერაცხული მწერლები ისევ დაიქოქებიან
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 23:15
ჩემი სიახლეები მაინც დადეთ :). 4 ცალი მიწერია :)
born to be cule 30 ნოემბერი 2017 22:55
ადმინ არ გეწყინოს, მარა პასიურობ. რაღა დროს ეს სიახლეა?
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 22:54
ციტატა: kortoxa23
გაიხარეთ მე მჯერა თქვენი და ამიტომაც დავწერე თქვენს სასარგებლოთ კომენტარი, 10-წელია ვარ ბარსას საიტებზე და მხოლოდ ბარსამანიამ გაქაჩა ყველა ჩაიძირა, იმედია ამ საიტსაც იგივე არ დაემართება, ამ საიტმა ბარსამანია დამავიწყა

გაქ ბარსამანიაზე ექაუნთი?
kortoxa23 30 ნოემბერი 2017 22:52
ციტატა: Mes Que Un Club
აღვადგენთ ხვალვე აქტიურობას.

გაიხარეთ მე მჯერა თქვენი და ამიტომაც დავწერე თქვენს სასარგებლოთ კომენტარი, 10-წელია ვარ ბარსას საიტებზე და მხოლოდ ბარსამანიამ გაქაჩა ყველა ჩაიძირა, იმედია ამ საიტსაც იგივე არ დაემართება, ამ საიტმა ბარსამანია დამავიწყა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Mes Que Un Club 30 ნოემბერი 2017 22:32
აღვადგენთ ხვალვე აქტიურობას.
--------------------
Madrid Cabron Salud El Campeon
born to be cule 30 ნოემბერი 2017 22:13
რაღაც ვერაა თავის ადგილზე. ამდენი ხანი ასეთი რაღაც (
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 22:11
ციტატა: DonAndres
აუ ახლა შემოვედი საიტზე, რა წაიკითხავს ამდენ სიახლეს, ამიტოა ცუდი მთელი დღე გასული რომ ხარ

დღეს არ დადებულა არაფერი :(
DonAndres 30 ნოემბერი 2017 20:47
აუ ახლა შემოვედი საიტზე, რა წაიკითხავს ამდენ სიახლეს, ამიტოა ცუდი მთელი დღე გასული რომ ხარ
kortoxa23 30 ნოემბერი 2017 20:11
კარგი მატჩი იყო, კარგად გამოიყენეს ბიჭებმა ეს მატჩი თითქმის ყველამ დადებითად წარმოადგინა თავი უკმაყოფილო არავინ დარჩებოდა, პაკოს არ უფრენია მართალია მაგრამ კარგია რო გოლი გაიტანა, სელტასთან ლეომ მინიმუმ დუბლი უნდა გაიტანოს თორე კავანი ძაან გაბლატავდა ოქროს ბუცისტვის ბრძოლაში უკვე 17-გოლი აქ, რაც შეეხება დღევანდელ დღეს არაუშავს იყო დრო როცა სიახლეებს დღეში 10-15 დებდნენ და კომენტარი თითოზე 5-ზე მეტი არ იყო, იმედია ხვალიდან გამოსწორდება ყველაფერი, დღევანდელი ეპატიებათ ძაან მაგრად მუშაობენ და ჩვენც დაუდგეთ გვერდით
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 19:30
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ლეომ უდა შეაგდოს აუცილებლად. გაუგრძელდა უგოლო სერია.

კი, იმედია მინიმუმ 1 გოლს გაუტანს ლეო სელტას.

შარშან დაიხიეს სელტა მესიმ და ნეიმარმა. მაგრამ ის ფულის მონა წავიდა მაგის.... 2015-206 სეზონში რო შეაგდო ისეთი ბომბა გოლი უნდა გაუტანოს..
BeAst 30 ნოემბერი 2017 19:27
დღეს არაფერი სიახლე არ დაგიდიათ :/ მარტო მე 4 ახალი ამბავი გამოვაგზავნე :/ როდემდე უნდა გაგრძელდეს ეს ყველაფერი რომ მიხვდეთ მწერლები დანიშნოთ?
LIONEL MESSI 30 ნოემბერი 2017 19:13
ციტატა: P.Dybala
ლეომ უდა შეაგდოს აუცილებლად. გაუგრძელდა უგოლო სერია.

კი, იმედია მინიმუმ 1 გოლს გაუტანს ლეო სელტას.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 19:11
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ამ სეზონში კამპ ნოუზე ყველა მოგვება გვაქვს ხო?

კი.

სელტას რა ანგარიშით მოვუგებთ თქვენი აზრით? ბოლო ორ სეზონში ვანადგურებთ.

4-0 ან 5-0

მე არამგონია წელსაც დიდი ანგარიში. 2-0, 3-1, ჰაჰა 3-0.

3-0 უფრო რეალურია მაგრამ გამორიცხული არაფერია.

ლეომ უდა შეაგდოს აუცილებლად. გაუგრძელდა უგოლო სერია.

ციტატა: born to be cule
Ai ratoa mwerlebi admin savhiro? 2 kaci fizikurad rtulia amdens gaudzgves two da aha.

აქამდე არ ვუჩივოდით სიახლეების ნაკლებობას, მაგრამ დღეს საერთოდ არ დადებულა.
born to be cule 30 ნოემბერი 2017 19:04
Ai ratoa mwerlebi admin savhiro? 2 kaci fizikurad rtulia amdens gaudzgves two da aha.
M10 S9 D11 30 ნოემბერი 2017 18:58
მოკვდა საიტი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LIONEL MESSI 30 ნოემბერი 2017 18:40
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ამ სეზონში კამპ ნოუზე ყველა მოგვება გვაქვს ხო?

კი.

სელტას რა ანგარიშით მოვუგებთ თქვენი აზრით? ბოლო ორ სეზონში ვანადგურებთ.

4-0 ან 5-0

მე არამგონია წელსაც დიდი ანგარიში. 2-0, 3-1, ჰაჰა 3-0.

3-0 უფრო რეალურია მაგრამ გამორიცხული არაფერია.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 18:34
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ამ სეზონში კამპ ნოუზე ყველა მოგვება გვაქვს ხო?

კი.

სელტას რა ანგარიშით მოვუგებთ თქვენი აზრით? ბოლო ორ სეზონში ვანადგურებთ.

4-0 ან 5-0

მე არამგონია წელსაც დიდი ანგარიში. 2-0, 3-1, ჰაჰა 3-0.
LIONEL MESSI 30 ნოემბერი 2017 18:17
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ამ სეზონში კამპ ნოუზე ყველა მოგვება გვაქვს ხო?

კი.

სელტას რა ანგარიშით მოვუგებთ თქვენი აზრით? ბოლო ორ სეზონში ვანადგურებთ.

4-0 ან 5-0
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 18:16
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: P.Dybala
ამ სეზონში კამპ ნოუზე ყველა მოგვება გვაქვს ხო?

კი.

სელტას რა ანგარიშით მოვუგებთ თქვენი აზრით? ბოლო ორ სეზონში ვანადგურებთ.
LIONEL MESSI 30 ნოემბერი 2017 18:15
ციტატა: P.Dybala
ამ სეზონში კამპ ნოუზე ყველა მოგვება გვაქვს ხო?

კი.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 18:12
ამ სეზონში კამპ ნოუზე ყველა მოგვება გვაქვს ხო?
LIONEL MESSI 30 ნოემბერი 2017 18:10
ციტატა: dato112
esec chveni 14matchiani waugebeli seria

esec chveni 14matchiani waugebeli seria

14 რატომ 20 მატჩიანი წაუგებელი სერიაა საერთოდ ამ სეზონში.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
dato112 30 ნოემბერი 2017 18:05
esec chveni 14matchiani waugebeli seria

esec chveni 14matchiani waugebeli seria
luisito;l.messi;jr 30 ნოემბერი 2017 17:37
ძალიან კარგად ითამაშეს დენის სუარესი ძალიან ტექნიკური და ნიჭიერია საგრძნობლად მოუმატა თამაშს, დინიმაც მაგრად ითამაშა ალენია ძალიან მაგარი მალე უნდა დააწინაურონ, არნაისი კი ძალიან მომწონს შეიძლება ზოგი ფიქრობს რომ უკვე 22 წლისაა და აქამდე მეტი უნდა ქონდეს გაკეთებული მაგრამ მე მჯერა მისი მართალია ამ ასაკში უფრო მეტი უნდა ქონდეს დამტკიცებული მაგრამ ფაქტია მაგარი ფეხბურთელია თან რაღაც უცნაური ტიპია და სწორედ ეს უცნაურობა მომწონს მასში...
LIONEL MESSI 30 ნოემბერი 2017 15:43
კარგი თამაში ჩაუტარებიათ საღოლ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
DAVIT11 30 ნოემბერი 2017 15:26
მე მაინც გამოვარჩევდი სემედუს ვიდალს და დენის სუარესს

დეულოფეუმ და პაკომ ვთვლი რომ აქაც ჩაიჯვა
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 15:05
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
ვერ ვუყურე. როგორ ითამაშეს ბიჭებმა?

სალამი დიბო მოკლედ ბიჭებმა ითმაშეს შესანიშნავად 5-0 გავანადგურეთ გოლები გაიტანა:პაკო ალკასერმა,პიკემ,ვიდალმა,დენის სუარესმა და არნაისმა.
ასისტები გაკეთა: ვიდალმა,რობერტომ,ნელსომ სემედუ და დენის სუარესი.
მთლიანობაში კი ძალიან კარგი შეხვედრა ჩატარეს ბიჭებმა.

მე-20 წუთამდე ვუყურე, მერე გაჭედა კომპიუტერმა
lasha lionel 30 ნოემბერი 2017 15:03
ციტატა: P.Dybala
ვერ ვუყურე. როგორ ითამაშეს ბიჭებმა?

სალამი დიბო მოკლედ ბიჭებმა ითმაშეს შესანიშნავად 5-0 გავანადგურეთ გოლები გაიტანა:პაკო ალკასერმა,პიკემ,ვიდალმა,დენის სუარესმა და არნაისმა.
ასისტები გაკეთა: ვიდალმა,რობერტომ,ნელსომ სემედუ და დენის სუარესი.
მთლიანობაში კი ძალიან კარგი შეხვედრა ჩატარეს ბიჭებმა.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Tigresa 30 ნოემბერი 2017 10:04
დინიე არავის მოგეწონათ? საკმაოდ აქტიური იყო გუშინ შეტევაში. გამოვარჩევდი რობერტოს (თავისი სასწაული პასით), ვიდალს, არნაისს, ალენიას და რა თქმა უნდა დენის სუარესს. ბუსკეტსიც მომეწონა. დეულოფეუ და პაკოც ძალიან ცდილობდნენ და მონდომებულები იყვნენ, მაგრამ შეცდომები იყო ბევრი. ძლიან კარგად ვითამაშეთ ართმევაზე. ბურთი როგორც კი ჩაუვარდებოდა მოწინააღმდეგეს, თითქმის მაშინვე ვართმევდით, არ აცდიდნენ გადასვლას საჯარიმოსკენ.
CuLe MSD 30 ნოემბერი 2017 09:01
Yvela mkvdari gushin gacocxlda da rafaze momeca imedi :d
P.Dybala 30 ნოემბერი 2017 08:16
ვერ ვუყურე. როგორ ითამაშეს ბიჭებმა?
sandro 30 ნოემბერი 2017 01:01
arnaisi magari igrokia dawinauron 1 gundshi
M10 S9 D11 30 ნოემბერი 2017 00:38
რა იყო ხალხო თამაშის დროს რატო არ აქტიურობდით? რახან ასნავნოით არ ვთამაშობდით მაგიტომ არ ჩთვალეთ საჭროთ რო გეყურებინათ? თუმცა ლუბოი თამაშის დროს აქ არაა აქტიურობა სამწუხაროა სამეუხარო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tigresa 30 ნოემბერი 2017 00:24
Simboluri 5-0 dges:)
M10 S9 D11 30 ნოემბერი 2017 00:24
ბრავო ბრავო ბიჭებს იმენა ვისიამოვნე თამაშით აფსოლიტურად ყველამ მაგრად ითამაშა დეულოფეუს გარდა ორივე ტაიმში ერთი ხე იყო სასწრაფოდ უნდა მოაშორონ გუნდიდან ამ ზამთარშივე არნაისი და ალანია უნდა დააწინაურონ მე-2 და მე-3 გოლები ალენიას ჭკვიანურ თამაშს მოყვა ბრავო ბრავო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi JR 30 ნოემბერი 2017 00:24
აუ არნაისი რა გვყავს. ძაან ნიჭიერი ბიჭია. დენისი კიდე მაგრად მევასება ამ სეზონში ძაან გაიხსნა თავის თავზეც იღებს უკვე ასეთ თამაშებს და თან ტექნიკაცააქვს. პაკოც გაიხსნა შედარებით ამ სეზონში და ათამაშდა მოკლედ ზამენად გამოდგება. დეულოფეუ ძაან უფანტაზიო ბიჭია რაა :/ გაიგდებს ბურთს და მიყვება მაგას მეც ვაკეთებ ხოლმე :/
Sergio barca 30 ნოემბერი 2017 00:11
memgoni msoflios axali talanti ezrdeba arniasis saxit imedia ligaze bolo tamashshi dro miecema mag bichs nichieri chans da golis algo aq rac mtavaria
M10 S9 D11 30 ნოემბერი 2017 00:06
გოოოოოოოლ დენიიიის რა პასი გაუჩითა რობერტოოომ საღოლ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tigresa 30 ნოემბერი 2017 00:04
Visac ar daezara yvelam gaitana:) sheicodet cota
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 23:48
გოოოოოოლ ვიდააალ სემედუს ასისტი თან რა საკაიფო კომბინაცია გაითამაშეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kortoxa23 29 ნოემბერი 2017 23:48
რატომღაც არაა აქტიურობა და რატო? ალბათ სასტავი რო არ თამაშობს ხოო?/არააქ მაგას მნიშვნელობა ბარსას ახლაც უნდა უდგეთ გვერდით, ამ ლანძღვაში ვოდალმა გოლი და საგოლე პასიც გააკეთა჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 23:25
მშვენიერი პირველი ტაიმი იყო ბურთი სულ ჩვენ გვეჭირა ერთადერთი დენისი და ვიდალი არ მომეწონა არნაისი და რობეტო უნდა შემოიყვანონ მაგათ მაგივრად
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 29 ნოემბერი 2017 23:23
ციტატა: johan cruyff^^
ვერვუყურებ, როგორი თამაშია?

pirveli mercxalis pontia)))))0
Tigresa 29 ნოემბერი 2017 23:21
Es dinie momcons da ra vkna:)) semedu xo ragac sascaulia, magram erti-orjer ise gaigdo burti, vegar daecia:) gamoiyvanos kukurela da arnaisi, ras izaven mainteresebs
johan cruyff^^ 29 ნოემბერი 2017 23:20
ვერვუყურებ, როგორი თამაშია?
CuLe MSD 29 ნოემბერი 2017 23:15
Pakitos sago :dd zedized kopas 4je vigebt 5jer tu vistan var saertod? :ddd
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 23:06
დენისი და ვიდალი გასაყვანია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 29 ნოემბერი 2017 23:04
ოხ ალენია რამხელაზე აცილა
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
kortoxa23 29 ნოემბერი 2017 23:01
ციტატა: M10 S9 D11
გოოოოლ პაკოოოოო

იმედია გაიხსნება პაკიტო, მასზე ბევრი კარგი ვარიანტია ზამენისთვის მაგრამბრატომღაც მაინც მჯერა პაკოსი, მეც მომხრე ვარ რო წავიდეს და მის ნაცვლად თუნდაც ანდრე სილვა მოიყვანონ ზამენისთვის
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 22:50
გოოოოლ პაკოოოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 29 ნოემბერი 2017 22:33
ციტატა: kortoxa23
____________სილესენი______

სემედუ__პიკე__ვერმალენი__დინი

_____დენისი___ორიელ/ბუსკეცი

_ვიდალი____ალენია__დეულოფეო

__________პაკო ალკასერი___
ასეთია სასტავიც და განლაგებაც, ცოტა არიყოს დენისი მეხამუშება მაგ პოზიციაზე

ციტატა: P.Dybala
11 აცილა. :) ეგეც ანტირეკორდი იყო. შემდეგ მატჩში იმენა სნაიპერი იყო

ლეგენდარული ანტირეკორდი ლეგენდარულ რეკორდით შეცვალა თან ეგრევე მომდევნო მატჩში, სპორტში ყველაფერი ხდება

როცა კარი თამაშობს კალათბურთს მითუმეტეს.
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 22:28
იწყება თამაში წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kortoxa23 29 ნოემბერი 2017 22:23
____________სილესენი______

სემედუ__პიკე__ვერმალენი__დინი

_____დენისი___ორიელ/ბუსკეცი

_ვიდალი____ალენია__დეულოფეო

__________პაკო ალკასერი___
ასეთია სასტავიც და განლაგებაც, ცოტა არიყოს დენისი მეხამუშება მაგ პოზიციაზე

ციტატა: P.Dybala
11 აცილა. :) ეგეც ანტირეკორდი იყო. შემდეგ მატჩში იმენა სნაიპერი იყო

ლეგენდარული ანტირეკორდი ლეგენდარულ რეკორდით შეცვალა თან ეგრევე მომდევნო მატჩში, სპორტში ყველაფერი ხდება
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 29 ნოემბერი 2017 22:18
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.

NBA-ის ერთ მატჩში ვის აქვს ყველაზე მეტი სამქულიანი ჩაგდებული? :)

სტეფ კარის, 158-მატჩამდე ქონდა ჩატარებული სადაც ყველა მატჩში მინიმუმ 1-სამქულიანი ქონდა ჩაგდებული, ეს სერია შეწყვოტა კარიმ თან 12-სამ ქულიანი ააცილა, შემდეგ მატჩში 13 სამქულიანი ჩააგდო და მოხსნა ყველა დროის სამქულიანის რეკორდი჻) წინა რეკორდი 12-სამ ქულიანი 3-კაცს ეკუთვნოდა და ერთერთი ამ სამიდან სტეფ კარი იყო

11 სამქულიანი რო ააცილა ეგ იყო მაგარი ღადაობა. :) ზოგი ვაბშე ფარსაც ვერ გაარტყა :)

11-დააცილა?ე 12-დააცილა მახსოვდა, ტიპმა ადგა და ყველა დროის რეკორდი მოხსნა სამქულიანების (13)

11 აცილა. :) ეგეც ანტირეკორდი იყო. შემდეგ მატჩში იმენა სნაიპერი იყო.
kortoxa23 29 ნოემბერი 2017 22:16
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.

NBA-ის ერთ მატჩში ვის აქვს ყველაზე მეტი სამქულიანი ჩაგდებული? :)

სტეფ კარის, 158-მატჩამდე ქონდა ჩატარებული სადაც ყველა მატჩში მინიმუმ 1-სამქულიანი ქონდა ჩაგდებული, ეს სერია შეწყვოტა კარიმ თან 12-სამ ქულიანი ააცილა, შემდეგ მატჩში 13 სამქულიანი ჩააგდო და მოხსნა ყველა დროის სამქულიანის რეკორდი჻) წინა რეკორდი 12-სამ ქულიანი 3-კაცს ეკუთვნოდა და ერთერთი ამ სამიდან სტეფ კარი იყო

11 სამქულიანი რო ააცილა ეგ იყო მაგარი ღადაობა. :) ზოგი ვაბშე ფარსაც ვერ გაარტყა :)

11-დააცილა?ე 12-დააცილა მახსოვდა, ტიპმა ადგა და ყველა დროის რეკორდი მოხსნა სამქულიანების (13)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 29 ნოემბერი 2017 21:40
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.

NBA-ის ერთ მატჩში ვის აქვს ყველაზე მეტი სამქულიანი ჩაგდებული? :)

სტეფ კარის, 158-მატჩამდე ქონდა ჩატარებული სადაც ყველა მატჩში მინიმუმ 1-სამქულიანი ქონდა ჩაგდებული, ეს სერია შეწყვოტა კარიმ თან 12-სამ ქულიანი ააცილა, შემდეგ მატჩში 13 სამქულიანი ჩააგდო და მოხსნა ყველა დროის სამქულიანის რეკორდი჻) წინა რეკორდი 12-სამ ქულიანი 3-კაცს ეკუთვნოდა და ერთერთი ამ სამიდან სტეფ კარი იყო

11 სამქულიანი რო ააცილა ეგ იყო მაგარი ღადაობა. :) ზოგი ვაბშე ფარსაც ვერ გაარტყა :)
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 21:34
აი რატო დააყენა ვიდალი შეტევაში რა უნდა მაგ პოზიციაზე დაეყენებინა არნაისი დალშე კაია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kortoxa23 29 ნოემბერი 2017 20:05
ციტატა: P.Dybala
სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.

NBA-ის ერთ მატჩში ვის აქვს ყველაზე მეტი სამქულიანი ჩაგდებული? :)

სტეფ კარის, 158-მატჩამდე ქონდა ჩატარებული სადაც ყველა მატჩში მინიმუმ 1-სამქულიანი ქონდა ჩაგდებული, ეს სერია შეწყვოტა კარიმ თან 12-სამ ქულიანი ააცილა, შემდეგ მატჩში 13 სამქულიანი ჩააგდო და მოხსნა ყველა დროის სამქულიანის რეკორდი჻) წინა რეკორდი 12-სამ ქულიანი 3-კაცს ეკუთვნოდა და ერთერთი ამ სამიდან სტეფ კარი იყო
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 19:49
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Forever barca
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ვიგებთ დღეს
სილესენი
სემედუ პიკე ვერმაელენი დინი
ალენია რობერტო დენისი
დეულოფეუ ალკასერი არნაისი

სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.
პიკე არანისი რობერტო სათადარიგოზე იქნება ვიდალი იქნება შეყევაში

სადიდან მოიტანე ეგ ინფიო?

tviterze aris https://pbs.twimg.com/media/DPy45SHXUAEZDv7.jpg და რობერტოს არ დაყენებს არც პიკეს და მე რომ შემადგენლობა დავწერე ქვემოთ აი ის უნდა გამოიყვანონ

ერთი საათით ადრე სახელდება შემადგენლობა და რანაირად აიგეს ამათმა ეგ ალბათ სავარაუდო შემადგენობაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 29 ნოემბერი 2017 19:47
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Forever barca
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ვიგებთ დღეს
სილესენი
სემედუ პიკე ვერმაელენი დინი
ალენია რობერტო დენისი
დეულოფეუ ალკასერი არნაისი

სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.
პიკე არანისი რობერტო სათადარიგოზე იქნება ვიდალი იქნება შეყევაში

სადიდან მოიტანე ეგ ინფიო?

tviterze aris https://pbs.twimg.com/media/DPy45SHXUAEZDv7.jpg და რობერტოს არ დაყენებს არც პიკეს და მე რომ შემადგენლობა დავწერე ქვემოთ აი ის უნდა გამოიყვანონ
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 19:44
ციტატა: Forever barca
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ვიგებთ დღეს
სილესენი
სემედუ პიკე ვერმაელენი დინი
ალენია რობერტო დენისი
დეულოფეუ ალკასერი არნაისი

სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.
პიკე არანისი რობერტო სათადარიგოზე იქნება ვიდალი იქნება შეყევაში

საიდან მოიტანე ეგ ინფიო?
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Forever barca 29 ნოემბერი 2017 19:42
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ვიგებთ დღეს
სილესენი
სემედუ პიკე ვერმაელენი დინი
ალენია რობერტო დენისი
დეულოფეუ ალკასერი არნაისი

სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.
პიკე არანისი რობერტო სათადარიგოზე იქნება ვიდალი იქნება შეყევაში
--------------------
პელე:''მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მარადონა:მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
რონალდო:"მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მესი:"იმაზე უფრო ვზრუნავ რომ კარგი ადამიანი ვიყო ვიდრე მსოფლიოს საუკეთესო"
P.Dybala 29 ნოემბერი 2017 19:42
ციტატა: M10 S9 D11
ვიგებთ დღეს
სილესენი
სემედუ პიკე ვერმაელენი დინი
ალენია რობერტო დენისი
დეულოფეუ ალკასერი არნაისი

სწორი სასტავია. ალბათ ამით ათამაშებს.

NBA-ის ერთ მატჩში ვის აქვს ყველაზე მეტი სამქულიანი ჩაგდებული? :)
M10 S9 D11 29 ნოემბერი 2017 19:35
ვიგებთ დღეს
სილესენი
სემედუ პიკე ვერმაელენი დინი
ალენია რობერტო დენისი
დეულოფეუ ალკასერი არნაისი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
luisito;l.messi;jr 29 ნოემბერი 2017 19:16
კარგია რობერტო რომ დაბრუნდა დღეს უნდა ითამაშოს, არნაისმაც უნდა ითამაშოს აუცილებლად დაგვანახოს რა შეუძლია, ასევევე კარლეს ალენიაც იქნება ისე სუარესიც რო შეეყვანა განაცხადში ცუდი არ იქნებოდა იქნებ სუსტ გუნდთან მაინც გაიხსნას...
Forever barca 29 ნოემბერი 2017 19:10
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Forever barca
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: lasha lionel
დღეს ასეთი შემადგენლობა მინდა:
-------------------სილესენი------------
-----ვიდალი------ვერმაელენი------დავიდ კოსტასი---დინი-----
--------------დენის სუარეს-------ორიოლ ბუსკეთსი--------კარლეს ალენა----
--------------არნაისი-------------------------დეულეფუე-----
-----------------------------პაკო ალკასერი----------

იმედია ზუსტად მაგ შემადგენლობას დააყენებს.

ჩემი აზრით სარისკოა ესეთი წყობა რეალმა გიშინ ფრე ითამაშა მართალია რეალი ვერ მივა ბარსამდე მაგრამ ცოტა სარისკოა.და კიდევ კაპიტანი ვინ იქნება პიკემ რო არ ათამაშოს

pirveli tamashi 3-0 gvaqvs mogebuli ram shegashinat)))) arcerti sastavit 3-0 ar wavagebt mursiastan. )))

არ მეშინია ფრე არ მინდაა))
--------------------
პელე:''მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მარადონა:მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
რონალდო:"მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მესი:"იმაზე უფრო ვზრუნავ რომ კარგი ადამიანი ვიყო ვიდრე მსოფლიოს საუკეთესო"
kaizersoza 29 ნოემბერი 2017 18:58
ციტატა: Forever barca
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: lasha lionel
დღეს ასეთი შემადგენლობა მინდა:
-------------------სილესენი------------
-----ვიდალი------ვერმაელენი------დავიდ კოსტასი---დინი-----
--------------დენის სუარეს-------ორიოლ ბუსკეთსი--------კარლეს ალენა----
--------------არნაისი-------------------------დეულეფუე-----
-----------------------------პაკო ალკასერი----------

იმედია ზუსტად მაგ შემადგენლობას დააყენებს.

ჩემი აზრით სარისკოა ესეთი წყობა რეალმა გიშინ ფრე ითამაშა მართალია რეალი ვერ მივა ბარსამდე მაგრამ ცოტა სარისკოა.და კიდევ კაპიტანი ვინ იქნება პიკემ რო არ ათამაშოს

pirveli tamashi 3-0 gvaqvs mogebuli ram shegashinat)))) arcerti sastavit 3-0 ar wavagebt mursiastan. )))
Forever barca 29 ნოემბერი 2017 18:40
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: lasha lionel
დღეს ასეთი შემადგენლობა მინდა:
-------------------სილესენი------------
-----ვიდალი------ვერმაელენი------დავიდ კოსტასი---დინი-----
--------------დენის სუარეს-------ორიოლ ბუსკეთსი--------კარლეს ალენა----
--------------არნაისი-------------------------დეულეფუე-----
-----------------------------პაკო ალკასერი----------

იმედია ზუსტად მაგ შემადგენლობას დააყენებს.

ჩემი აზრით სარისკოა ესეთი წყობა რეალმა გიშინ ფრე ითამაშა მართალია რეალი ვერ მივა ბარსამდე მაგრამ ცოტა სარისკოა.და კიდევ კაპიტანი ვინ იქნება პიკემ რო არ ათამაშოს
--------------------
პელე:''მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მარადონა:მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
რონალდო:"მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მესი:"იმაზე უფრო ვზრუნავ რომ კარგი ადამიანი ვიყო ვიდრე მსოფლიოს საუკეთესო"
sxartimari 29 ნოემბერი 2017 18:11
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: lasha lionel
დღეს ასეთი შემადგენლობა მინდა:
-------------------სილესენი------------
-----ვიდალი------ვერმაელენი------დავიდ კოსტასი---დინი-----
--------------დენის სუარეს-------ორიოლ ბუსკეთსი--------კარლეს ალენა----
--------------არნაისი-------------------------დეულეფუე-----
-----------------------------პაკო ალკასერი----------

იმედია ზუსტად მაგ შემადგენლობას დააყენებს.

პიკე აუცილებლად იქნება, კაპიტანი ხომ ჭირდებათ..
LIONEL MESSI 29 ნოემბერი 2017 16:56
ციტატა: lasha lionel
დღეს ასეთი შემადგენლობა მინდა:
-------------------სილესენი------------
-----ვიდალი------ვერმაელენი------დავიდ კოსტასი---დინი-----
--------------დენის სუარეს-------ორიოლ ბუსკეთსი--------კარლეს ალენა----
--------------არნაისი-------------------------დეულეფუე-----
-----------------------------პაკო ალკასერი----------

იმედია ზუსტად მაგ შემადგენლობას დააყენებს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 29 ნოემბერი 2017 16:41
ციტატა: lasha lionel
სემადუ არა ჰყავს განაცხადშიი მგონი თან არა მგინია რომ სემადუ დაყენოს საერთოდ ვალო სემედუს რთულ მეტოქებთან აყენებს მურსიალის ნაირ წყალ წაღებულ გუნდთან არ ათამაშებს.

ჰყავს სემედო განაცხადში. ნუ რთულ გუნდებთან კი ათამაშებს, მაგრამ სუსტ გუნდებთან თამაშში უნდა შეეწყოს კლუბს. ითამაშა ვალენსიასთან მაგრამ რა გააკეთა? ვერაფერი, რადგან ჯერ კარგად ვერ შეეწყო გუნდს. ნუ არ ათამაშა თავის დროზე ვალვერდემ და იმიტომ.
lasha lionel 29 ნოემბერი 2017 16:31
ციტატა: P.Dybala
ჯობია სემდო ათამაშოს. ბოლო დროს არაა კარგ ფორმაში, რადგან ვალო არ ათამაშებდა თავიდანვე სისტემატიურად. ვალენსიასთან აჭრილი იყო. ბევრი შეცდომა მოსდიოდა. ისე კუკურელა რატო არ დააწინაურა? მასაც უნდა მიეცეს დრო ხოლმე.

სემადუ არა ჰყავს განაცხადშიი მგონი თან არა მგინია რომ სემადუ დაყენოს საერთოდ ვალო სემედუს რთულ მეტოქებთან აყენებს მურსიალის ნაირ წყალ წაღებულ გუნდთან არ ათამაშებს.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 29 ნოემბერი 2017 16:29
ჯობია სემდო ათამაშოს. ბოლო დროს არაა კარგ ფორმაში, რადგან ვალო არ ათამაშებდა თავიდანვე სისტემატიურად. ვალენსიასთან აჭრილი იყო. ბევრი შეცდომა მოსდიოდა. ისე კუკურელა რატო არ დააწინაურა? მასაც უნდა მიეცეს დრო ხოლმე.
lasha lionel 29 ნოემბერი 2017 16:25
დღეს ასეთი შემადგენლობა მინდა:
-------------------სილესენი------------
-----ვიდალი------ვერმაელენი------დავიდ კოსტასი---დინი-----
--------------დენის სუარეს-------ორიოლ ბუსკეთსი--------კარლეს ალენა----
--------------არნაისი-------------------------დეულეფუე-----
-----------------------------პაკო ალკასერი----------
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
kortoxa23 29 ნოემბერი 2017 16:24
რობერტო აუცილებლად უნდა ათამაშოს მიუხედავად ახალად მოშუშებული ტრანვისა,
________________სილესენი________
ვიდალი_ვერმალენი_კოსტასი_დინი
_______________რობერტო______
______პაულინიო_______ალენია
_დეულოფეო_ალკასერი__დენისი
შეცვლაზე კი მეორე ტაიმში
ვიდალი=სემედუ
დენისი=არნაისი
რობერტო=ორიოლ ბუსკეცი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
CuLe MSD 29 ნოემბერი 2017 15:59
Kopa es iseti temaa vaida rame utitulod ar davrchebit :ddd
P.Dybala 29 ნოემბერი 2017 15:19
ვაა სერხი დაბრუნდა... კარგია. იმედია ნახევარში ათამაშებს დღესაც და ზოგადადაც. ისე პიკეს რაღა უნდოდა. ეგეც დაესვენეინა. ვერმალენი და ბარსა ბ-ს მცველი დაეყენებინა.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK