რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 2:2 "სელტა"

image
გუნდების შემადგენლობები
"ბარსელონა":
ტერ შტეგენი, პიკე, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, ინიესტა, სუარესი, მესი, პაულინიო, ალბა, სერხი რობერტო, უმტიტი.
"სელტა": რუბენი, მალო, სოლა, ფონტასი, სისტო, მენდესი, სანჩესი, ლობოტკა, ვასი, გონსალესი, ასპასი.

გოლები: ასპასი 20'; მესი 22'; სუარესი 62'; გომესი 70';

ბარათები: სუარესი 2'; რონკალია 74'; სანჩესი 81'; ვერმალენი 83'; რუბენი 86'; ვასი 87'; სისტო 88'; მალო 90+5';

ცვლილებები: სოლა - კაბრალი 5'; ინიესტა - დენის სუარესი 53'; მენდესი - რონკალია 64'; უმტიტი - ვერმალენი 72'; რაკიტიჩი - პაკო 79'; სანჩესი - ერნანდესი 84';скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 3 დეკემბერი 2017 16:19
ბარსა 4-3-3 ტაქტიკას უნდა დაუბრუნდეს.ეს არაა 4-4-2 უფრო 4-1-3-2ს გავს და ძაან არაეფექტურია.მე 4-3-3ს ვანიჭებ ყველა წყობებს შორის უპირატესობას.
lionel123 3 დეკემბერი 2017 12:50
კარგი მატჩი ჩავატარეთ 3 ქულას ვიმსახურებთით უამრავი მომენტი გვქონდა ტერ შტეგენი ძალიან მაგარი იყო როდესაც სეზონი დაიწყო ადვილი მეტოქეები გვყავდა და ახლა გართულდა შემდეგი მატჩი ვილიარეალთან გვაქვს თან გასვლაზე იმ მატჩში 4–3–3 ტაქტიკით უნდა ვითამაშოთ
kortoxa23 3 დეკემბერი 2017 03:37
როგორც ვივარაუდე რეალმაც დაკარგა ქულები ეს უკვე კარგია, უკეთესი იყო 10-ქულამდე გაგვეზარდა უმტიტის ტრანვის ფონზე რადგან ვილიარეალში ქულების დაკარგვის შანსია ასევე კლასიკოშიც, უმტიტს თუ 2-თვიანი ტრანვა აქ მაშინ ზამთარში 2-ცენტრალური მცველია მოსაყვანი იერი მინა უეჭველი ფასიდან გამომდინარე არაა დასაკარგი და დე ლიხტი ან ვანდეიკი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
kaizersoza 3 დეკემბერი 2017 02:27
zidani geniosia raaa!!! morata moicila da golaviki benzema daitova))))))))))))))))
14 turshi ori goli gaitana chempioni gundis cxrianma))))))))) saidanaa mainc aseti genia es zidani)))))))) gamoicno 24 wlis morata gayida, 29 wlis dondola benzema daitova >
moratas 9 goli 4 asisti aqvs inglishi))))
kaizersoza 3 დეკემბერი 2017 02:15
31-летний футболист повторил антирекорд, который был ранее установлен Пабло Альфаро (Севилья) и Хави Агуадо (Сарагоса). Отметим, что все три футболиста-антирекрдсмена являются центральными защитниками.

ara misaloci ambavi yofila ramosma anti rekordi daamyara )))))))))
es misi me-19 witeli baratia)))))) primerashi amdenjer karierashi aravin gavardnila)))))))))) agvistoshi agumeorebia rekordi da dges daamxo imena))))))))))))))))
gilocavt madridistebo!!! rekordsmeni gyavt gundshi)))))))))

aqamde amat qondat 18 witeli karierashi........Пабло Альфаро (Севилья) и Хави Агуадо (Сарагоса)
ramosma me 19 miigo, memgoni istoriul rekords daamyarebs sanam, karieras daasrulebs magas vegaravin daeweva)))))))))))))))))
ani-barca 3 დეკემბერი 2017 02:07
ციტატა: Clever Liar
ar gaumartlazec araa mxolod. ar itamashes 100% mosagebad.. zereled ekidebodnen bevr rames..

axla guardiolas barcasavit wels saertod ar utamashiat :ddd pirvel rigshi ar gamartleba iyo :d 100%ani goli ar chagvitvales da umtitma ra momentshi miigo travma :d ar gamartleba iyo eg aba ra iyo :d 2 tves tovebs da plius goli moyva magas :d magas jobda janmrtelad yofiliyo da vabshe waegot :dd
Messi.jordan.federer 3 დეკემბერი 2017 02:06
ციტატა: ani-barca
dges ki barcas saswaulad ar gaumartla :d jer ramdeni momenti gaafuches, 3-4 momenti iyo roca titqmis carieli iyo kari da ver gaitanes, ki maxvili iyo kutxe mara maqedan 1 mainc gasatani iyo sul minimum, calke lainsmenis sibrmaveshi ar gaumartlat, 100%ani goli ar chatvala da yvelaze metad ar gaumartlat umtitis epizodshi, 2 tviani travma miigo da magas moyva golic, arada ro ar miego eg travma arc is momenti sheiqmneboda, mokled ar gamartlebis dge iyo barcastvis :d magram bilbaom gagvaxara :ddd

ციტატა: Messi.jordan.federer
Unsuem es ra gviqna?ddd Gveli gagvizrdia ubeshi.ddd isev chveniani thu gamogvismevs cels

imedia unsue realtanac gaagorebs minimum fres :d 18 turshi aqvt saxlshi tan realtan, ise ki etyoboda seltas ro barcashi namushevari kaci wvrtnida :d mogebazec ki iwevdnen da mtlad dacviti tamashi ar utamashiat :d

Mec magis imedi maqvs da darwmunebuli var realtan gaormagebuli dzaliebit itamasheben. Sheidzleba mougos kidec reals saxlshi.
kaizersoza 3 დეკემბერი 2017 02:05
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Clever Liar
exla naxavt tqven umtitis gareshe racaa barsa da misi dacvis pike burji ertad :))

პიკე ის არაა რამოს რომ ჯობია ?

ramosi isa raa anti rekords rom xsnis witeli baratebit primerashi?)))))))))))))) dgesac rom gagigdes?))))))))))) sameulshi iyo antirekordebis tu sworad maxsovs exla dawinaurdeboda)))))))))))))
ani-barca 3 დეკემბერი 2017 01:51
dges ki barcas saswaulad ar gaumartla :d jer ramdeni momenti gaafuches, 3-4 momenti iyo roca titqmis carieli iyo kari da ver gaitanes, ki maxvili iyo kutxe mara maqedan 1 mainc gasatani iyo sul minimum, calke lainsmenis sibrmaveshi ar gaumartlat, 100%ani goli ar chatvala da yvelaze metad ar gaumartlat umtitis epizodshi, 2 tviani travma miigo da magas moyva golic, arada ro ar miego eg travma arc is momenti sheiqmneboda, mokled ar gamartlebis dge iyo barcastvis :d magram bilbaom gagvaxara :ddd

ციტატა: Messi.jordan.federer
Unsuem es ra gviqna?ddd Gveli gagvizrdia ubeshi.ddd isev chveniani thu gamogvismevs cels

imedia unsue realtanac gaagorebs minimum fres :d 18 turshi aqvt saxlshi tan realtan, ise ki etyoboda seltas ro barcashi namushevari kaci wvrtnida :d mogebazec ki iwevdnen da mtlad dacviti tamashi ar utamashiat :d
Messi.jordan.federer 3 დეკემბერი 2017 01:49
ციტატა: ani-barca
8 qula darcha dzalashiii :d ^_^

Bilbaos fexburtelebma valverdes ujigres.dddd
Unsuem es ra gviqna?ddd Gveli gagvizrdia ubeshi.ddd isev chveniani thu gamogvismevs cels
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Messi.jordan.federer
Reali seviliastan ramosis kazemiros da karvaxalis gareshe saintereso sanaxavi iqneba

კაზემირო რატო არ იქნება მე-5 ყვითელი მიიღო?

Ki
ani-barca 3 დეკემბერი 2017 01:45
8 qula darcha dzalashiii :d ^_^
Messi.jordan.federer 3 დეკემბერი 2017 01:45
Rac sheexeba umtitis tramvas ratq.a unda cudia,magram araushavs vermaeleni dadgeba sanam maskerano dabrundeba.
Ubralod viliarealtan gadavagorot rogorme da mere aghar meshinia. Bolis da bolod maske dadgeba umtitis adgilze.
Sportingtan unda gadaaxalisos gundi aucileblad valdom.
M10 S9 D11 3 დეკემბერი 2017 01:43
ციტატა: Messi.jordan.federer
Reali seviliastan ramosis kazemiros da karvaxalis gareshe saintereso sanaxavi iqneba

კაზემირო რატო არ იქნება მე-5 ყვითელი მიიღო?
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Messi.jordan.federer 3 დეკემბერი 2017 01:42
Reali seviliastan ramosis kazemiros da karvaxalis gareshe saintereso sanaxavi iqneba
DAVIT11 2 დეკემბერი 2017 23:58
ვისი ბრალია?
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 23:51
ციტატა: Clever Liar
ოჰ მაინე ქლაინე ფროილაინ, იჰ ვერდე ტყლაშააან გიბესსენ .. დავხატე ნემცური , მე არიელი ვარ ნამდვილი ;DDDDD

:D :D maine vati < 3 :ddd
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 23:40
ციტატა: Clever Liar
წამოდგა ჰიტლერი და არ მიმხელენ თუ რა ხდება?

:D hitlers rom chemi germanuli moesmina cocxlad damarxvas ar makmarebda :dd
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 22:46
ციტატა: Berno
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Berno

გუთენ აბენდ

sprechen sie deutsch? :dddd

nur ein bisschen deutsch

am besten)))
born to be cule 2 დეკემბერი 2017 22:30
ეს სიახლე აიღეთ. აღარავინ წერს მაინც.
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 22:28
ციტატა: Berno

გუთენ აბენდ

sprechen sie deutsch? :dddd
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 20:27
ციტატა: kortoxa23
უმტიტიმ თუ მრავალ კვირიანი ტრანვა მიიღო ფაფუ ქულებიიიიიიიიიიიი

უმნიშვნელოვანესი ფეხბურთელი გახდა ბარსასთვის და ძლიერ დაგვაკლდება ამ პერიოდში. იმედია კლასიკომდე მაინც გამოჯანმრთელდება.
--------------------
Mes Que Un Club
Heisenberg 2 დეკემბერი 2017 20:10
ციტატა: Clever Liar
exla naxavt tqven umtitis gareshe racaa barsa da misi dacvis pike burji ertad :))

პიკე ის არაა რამოს რომ ჯობია ?
kortoxa23 2 დეკემბერი 2017 20:07
უმტიტიმ თუ მრავალ კვირიანი ტრანვა მიიღო ფაფუ ქულებიიიიიიიიიიიი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 19:48
ატლეტიკო აგებს 0-1-ს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 19:20
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lasha lionel
სამწუხაროდ ქულები დავკარეთ მაგრამ არ წაგვიგია რაც მთავარია და რაც მთავარია სუარესმა დ მესიმ გოლის გატანა შეძლეს

მთავარი მოგებაა.. უნდა მოეგოთ სელტასთვის. არ მომწონ ეს ვალვერდე რა. გუნდი ვერ თამაშობს.

მარტო ვალვერდეზეც არაა შემოქმედებითი ფეხბურთელები არ ყავს და მაგის გარეშე სხვანაირად თამაში არ შეგვიძლია

მკვდარი რაკიტიჩის მაგივრად ხომ შეუძლია რობერტოს ან დენის თამაში? და სემედოსი კიდე. ტიპს ადაპტაციის გავლის საშალება არ მისცა.
--------------------
Mes Que Un Club
dato112 2 დეკემბერი 2017 19:00
gomeshi shedis xalxo formashi
kortoxa23 2 დეკემბერი 2017 18:30
ეეჰ ეს ძაან ცუდია, ერთარდერთი მატჩი სადაც ქულების დაკარგვას არ ველოდით და დავკარგეთ დღესდღეობით ეს სელტაა მარა არაუშავს, წინ ბარსააა! ნუ დაიწყებთ გუნდის გინებას, დღეს რეალიც ქულებს დაკარგავს, ჯობდა დაზღვეული ვყოფილიყავით და თამაში მოგვეგო მარა ჩვენც ხო უნდა წაუშტეროთ? ეს სეზონის სენია!
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
matrix 2 დეკემბერი 2017 18:28
ეს ვერმაელენი გასაგდებიაა გუნდიდან ! ! ! !
kaizersoza 2 დეკემბერი 2017 18:20
zedized or laligis tamashi 4 qula dagvakargines amat dedas... sh.......

meore taimshi presingi ar iyo da uigbloba gavixsenot shtangebi da gamouyenebeli as procentiani momentebi. magram msajebma dgesac tavisi sityva tqves.
Sergio barca 2 დეკემბერი 2017 18:17
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lasha lionel
სამწუხაროდ ქულები დავკარეთ მაგრამ არ წაგვიგია რაც მთავარია და რაც მთავარია სუარესმა დ მესიმ გოლის გატანა შეძლეს

მთავარი მოგებაა.. უნდა მოეგოთ სელტასთვის. არ მომწონ ეს ვალვერდე რა. გუნდი ვერ თამაშობს.

მარტო ვალვერდეზეც არაა შემოქმედებითი ფეხბურთელები არ ყავს და მაგის გარეშე სხვანაირად თამაში არ შეგვიძლია
anireal
anireal 2 დეკემბერი 2017 18:12
ციტატა: M10 S9 D11
მოდი და ნუ იტყვი რო იმ არ ჩათვლილ გოლს გავლენა არ მოუხდენია თამაშზე ის რო ჩაეთვალათ ვაფშე სხვა იგრა წავიდოდა პირველსავე ტაიმში მოუმთავრებდა ბარსა

antikvari kaci xar shni adgili muzeumshia
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 18:09
მოდი და ნუ იტყვი რო იმ არ ჩათვლილ გოლს გავლენა არ მოუხდენია თამაშზე ის რო ჩაეთვალათ ვაფშე სხვა იგრა წავიდოდა პირველსავე ტაიმში მოუმთავრებდა ბარსა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
anireal
anireal 2 დეკემბერი 2017 18:09
dro iyo ukve barcasac daekarga qulebi dzalebis dazogvit yvela tamashs ver moigeb 6 qulas iqneba ukve sxvaoba da yvelaferi ukve realze iqneba damokidebuli . msds mokitxva chemgan :)))))))
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 18:04
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lasha lionel
სამწუხაროდ ქულები დავკარეთ მაგრამ არ წაგვიგია რაც მთავარია და რაც მთავარია სუარესმა დ მესიმ გოლის გატანა შეძლეს

მთავარი მოგებაა.. უნდა მოეგოთ სელტასთვის. არ მომწონ ეს ვალვერდე რა. გუნდი ვერ თამაშობს.

უმიტიტსს ტრამვა მიუღია თამაშის დროს იმედია სერიუზული არაფეი იქნება
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
PAULINHO15 2 დეკემბერი 2017 18:04
ფუუუ რაააა რა თამაში ვერ მოვიგეთ არადა მთელი თამაში ჩვენი იყო.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 18:03
არაუშავს არაუშავს რეალი დაკარგავს ქულებს ატლეტიკთან ვალენსია მოგვიახლოვდება 1 ქულით ხვალ მოუგებს ხეტაფეს მთავარია უმტიტის ტრამვა არ აღმოჩნდეს სერიოზული
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 18:01
ციტატა: lasha lionel
სამწუხაროდ ქულები დავკარეთ მაგრამ არ წაგვიგია რაც მთავარია და რაც მთავარია სუარესმა დ მესიმ გოლის გატანა შეძლეს

მთავარი მოგებაა.. უნდა მოეგოთ სელტასთვის. არ მომწონ ეს ვალვერდე რა. გუნდი ვერ თამაშობს.
--------------------
Mes Que Un Club
sany 2 დეკემბერი 2017 18:00
ეე რა თამაში ვერ მოვიგეთ
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 17:59
სამწუხაროდ ქულები დავკარეთ მაგრამ არ წაგვიგია რაც მთავარია და რაც მთავარია სუარესმა დ მესიმ გოლის გატანა შეძლეს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi JR 2 დეკემბერი 2017 17:58
amis dedac :/ gundi ver utevs es ra ubedurebaa :/
Sergio barca 2 დეკემბერი 2017 17:43
es yvelaferi krizisis dawyebaze xomar mianishnebs gundshi? ashkaraa ro gundi ver utevs eg treneris bralia daxazuli kombinaciebi cotaa dzaan
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 17:38
იმედია უმტიტის ტრამვა სერიოზული არაა შეძლევს შემდეგ შეხვედრაში თამაშს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 17:35
Pinpongis tamashi dauwyiat amat :/
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 17:33
ჯანდაბა გაგვიტანეს მაინც
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 17:33
დდშვც 2-2 და პახოდუ უმტიტივ დაიტრამვა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 17:29
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
პეპე ;დდდ

canzuras nu argvev :))))

:dddd
--------------------
Mes Que Un Club
PAULINHO15 2 დეკემბერი 2017 17:29
შევიდა მგონი სუაა ფორმაში :დდდდდ
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 17:27
ციტატა: Heisenberg
პეპე ;დდდ

canzuras nu argvev :))))
Sergio barca 2 დეკემბერი 2017 17:25
sagol bichebs damsaxurebuli golia tan datan chempionoba ikveteba
PAULINHO15 2 დეკემბერი 2017 17:25
Gooooooooolllllllllllllllllllllll suuaaaaaaaaaa
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 17:24
გოოოოოოოოოოოოოლლლლლლლლლლლლლლ ლუის სუაესიიიიიიიიიიიიიიიი
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 17:24
გოოოოოოოლ ელ პისტოლეროოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 17:21
ციტატა: kortoxa23
დაძაბული იგრაა როგორც ჩანს, ვსვავ და ვერ უყურებ თამაშს, იმედია დალევას არ ჩამაშხამებს, კარგია რო ლეომ უგოლო სერია შეწყვიტა, ეს მატჩი აუცილებლად მოსაგებია!

ვერც მე ვუყურებ. :)))
--------------------
Mes Que Un Club
Heisenberg 2 დეკემბერი 2017 17:20
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
პასუხი

ოჰჰ კაიზერ ;დდდდ ბოლო კლასიკო გაიხსენე იმის წინა კლასიკოც კიდევ ;დდდ რამდენი კლასიკოს ჩამოთვლა შემიძლია სადაც მსაჯმა გაწირა რეალი ;დდდ მე არ მახსოვს ბარსა გაეწიროს როდესმე ;დდ

me ar maxsovs klasiko sadac tqveni feburteli gasagdebi ar yofiliyos . an marselo an pepe an ramosi, imito rom bogmis buketebi arian.

და რამოს არ აგდებენ თუ რაა ? ;დდდდ რავი პეპე როდის იყო გასაგდები აი მართლა მაინტერესებს ? ;დდდ ლიგაზე ჰო გააგდეს ალვეშის სიმულიანტობის გამო მეტი რა გინდა ;დდდ აი მარსელო ვაფშე რა შუაშია ;დდ

რა შუაშია და ბარსელონამ 5-0 რო გადაკუზა მაშინ რეალი მარსელომ ამგ შეხვედრაში წითელი მიღო

5-0 ზე მე საუბარი არ მაქვს მე ბოლო დროინდელ კლასიკოებზე ვამბობ
Sergio barca 2 დეკემბერი 2017 17:19
dges buskeci shesanishnavad tamashobs
kortoxa23 2 დეკემბერი 2017 17:19
დაძაბული იგრაა როგორც ჩანს, ვსვავ და ვერ უყურებ თამაშს, იმედია დალევას არ ჩამაშხამებს, კარგია რო ლეომ უგოლო სერია შეწყვიტა, ეს მატჩი აუცილებლად მოსაგებია!
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 17:19
ინი რატო შეცვალა, ტრამვა ხომ არ მიიღო?
--------------------
Mes Que Un Club
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 17:14
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
პასუხი

ოჰჰ კაიზერ ;დდდდ ბოლო კლასიკო გაიხსენე იმის წინა კლასიკოც კიდევ ;დდდ რამდენი კლასიკოს ჩამოთვლა შემიძლია სადაც მსაჯმა გაწირა რეალი ;დდდ მე არ მახსოვს ბარსა გაეწიროს როდესმე ;დდ

me ar maxsovs klasiko sadac tqveni feburteli gasagdebi ar yofiliyos . an marselo an pepe an ramosi, imito rom bogmis buketebi arian.

და რამოს არ აგდებენ თუ რაა ? ;დდდდ რავი პეპე როდის იყო გასაგდები აი მართლა მაინტერესებს ? ;დდდ ლიგაზე ჰო გააგდეს ალვეშის სიმულიანტობის გამო მეტი რა გინდა ;დდდ აი მარსელო ვაფშე რა შუაშია ;დდ

რა შუაშია და ბარსელონამ 5-0 რო გადაკუზა მაშინ რეალი მარსელომ ამგ შეხვედრაში წითელი მიღო
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Heisenberg 2 დეკემბერი 2017 17:11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
პასუხი

ოჰჰ კაიზერ ;დდდდ ბოლო კლასიკო გაიხსენე იმის წინა კლასიკოც კიდევ ;დდდ რამდენი კლასიკოს ჩამოთვლა შემიძლია სადაც მსაჯმა გაწირა რეალი ;დდდ მე არ მახსოვს ბარსა გაეწიროს როდესმე ;დდ

me ar maxsovs klasiko sadac tqveni feburteli gasagdebi ar yofiliyos . an marselo an pepe an ramosi, imito rom bogmis buketebi arian.

და რამოს არ აგდებენ თუ რაა ? ;დდდდ რავი პეპე როდის იყო გასაგდები აი მართლა მაინტერესებს ? ;დდდ ლიგაზე ჰო გააგდეს ალვეშის სიმულიანტობის გამო მეტი რა გინდა ;დდდ აი მარსელო ვაფშე რა შუაშია ;დდ
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 17:10
ციტატა: P.Dybala
როგორი თამაშია? ვერ ვუყურებ.
არჩათვლილი გოლი ვინ გაიტანა? იქნებ დამილინკოთ მაგაზე ვიდეო :)

სუარესმა გაიოტანა მაგრამ თამაშ გარე მდგომარობა დაფიქსირდა ისე გოლები გაიტანეს იაგო ასპასმა და ლეო მესი ანგარიშია 1-1
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 17:09
ციტატა: DonAndres

აბაა, რა დაჩაგრულები ხართ :\ ნწნწ

:ddddd

videoganmeoreba uechveli gvinda momavali wlidan :/ magram chven iseti bedi gvaq seltas mdgomareobashi viqnebt tul :ddd
kaizersoza 2 დეკემბერი 2017 17:09
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
პასუხი

ოჰჰ კაიზერ ;დდდდ ბოლო კლასიკო გაიხსენე იმის წინა კლასიკოც კიდევ ;დდდ რამდენი კლასიკოს ჩამოთვლა შემიძლია სადაც მსაჯმა გაწირა რეალი ;დდდ მე არ მახსოვს ბარსა გაეწიროს როდესმე ;დდ

me ar maxsovs klasiko sadac tqveni feburteli gasagdebi ar yofiliyos . an marselo an pepe an ramosi, imito rom bogmis buketebi arian.
NightCrawler 2 დეკემბერი 2017 17:07
რან კრეატიოლი ცენზურაა :D
Heisenberg 2 დეკემბერი 2017 17:06
ციტატა: kaizersoza
პასუხი

ოჰჰ კაიზერ ;დდდდ ბოლო კლასიკო გაიხსენე იმის წინა კლასიკოც კიდევ ;დდდ რამდენი კლასიკოს ჩამოთვლა შემიძლია სადაც მსაჯმა გაწირა რეალი ;დდდ მე არ მახსოვს ბარსა გაეწიროს როდესმე ;დდ
kaizersoza 2 დეკემბერი 2017 17:06
Heisenberg დღეს, 17:00
daedot 5 penalti 5-0 rom waaget nichia iqneboda)))))))))))))))))))
mara ar udeben gawires reali wlebia))))))))))
an 6-2 rom waaget xom sheidzleboda 4 penlti daedo mara chawyobilia yvelaferi \\\\\\\\\\)))))))))))
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 17:05
როგორი თამაშია? ვერ ვუყურებ.
არჩათვლილი გოლი ვინ გაიტანა? იქნებ დამილინკოთ მაგაზე ვიდეო :)
--------------------
Mes Que Un Club
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 17:04
იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
NightCrawler 2 დეკემბერი 2017 17:02
აგუგუნდა პერესის მანქანა,სუდიის ჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰჰ დავენაცვლე:)
kaizersoza 2 დეკემბერი 2017 17:02
ციტატა: PAULINHO15
გაუმარჯოს ბიჭებს ახალი ვარ კარგი პირველი ტაიმი იყო იმედია მოიგებენ ამ მატჩს.

gaumarjos! ki movigebt uewveli tu msjebma chagvitvales))))))) ragac 1000 %-iani golebi gvwirdeba rom chatvalon,

[quote=Heisenberg][quote=BaRCeLoNiSiMOo][quote=Heisenberg][quote=kaizersoza]14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))[/quote]
სამაგიეროდ საკუთარ კარში უკვე მერამდენე თამაში პენალტებს არ უდებენ ბარსას ;დდდ ნუ წელს ისეთი არაფერი მაგრამ წინა სეზონში იყო შემთხცევები სადაც მსაჯებმა ბარსას კარში პენალტი არ დადეს ;დ ისე საწუწუნოც არაფერი გაქვთ აგერ რაც სეზონი დაიწყო ყველა მსაჯის შეცდომა რეალის წინააღმდეგ იყო მაგრამ არაფერს არ ვამბობ[/quote]
[quote=Heisenberg][quote=kaizersoza]14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))[/quote]
ჯერ სად პენალტი და სად გასული 100 % იანი გოლი. მერე კიდე ბარსას კარში პენალტი არ დაუდევთო იძახი და მანახე ერთი ან დამილინკე ეგეთი მომენტი სადაც 100% იანი პენალტი იყო ან წინა სეზონში და ან ამ სეზონში. რეალს მსაჯები კი არ ებრძვიან საშინელ ფორმაშია გუნდი თვითონ და რომელმა მსაჯის შეხდომამ დააკარგინა ქულა ამ სეზონში რეალს იქნებ ეგ მაინც მითხრა.[/quote]
ამ სეზონში არა თქო ვთქვი უკვე და წინა სეზონში ბევრის გახსენება შეიძლება ;დდ ერთ გეტყვი მადრიდის რეალი ;დდ პირველივე წუთებზე არ დადებული პენალტი ;დდ საერთოდ კლასიკოში რეალს რომ პენლებს არ უდებენ ეს ახალი ამბავი არაა ;დდდ და ამ სეზონში რამდენიც გინდა ნახეე რეალს რამდენი დააკარგვინეს . ყველას ჩამოთვლა მეზარება მაგრამ ერთს გეტყვი ჟირონასთან 3 ქულაა . არადა გუნდი 1 ქულას იმსახურებდა .[/quote]
romel klasikoebshi 5-0 rom waaget da 6-2?))) getanxmebi mand msajebma gagvatanines golebi))))))))))))
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 17:00
ციტატა: PAULINHO15
გაუმარჯოს ბიჭებს ახალი ვარ კარგი პირველი ტაიმი იყო იმედია მოიგებენ ამ მატჩს.

სალამი ახალო ქულევ
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Heisenberg 2 დეკემბერი 2017 17:00
[quote=BaRCeLoNiSiMOo][quote=Heisenberg][quote=kaizersoza]14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))[/quote]
სამაგიეროდ საკუთარ კარში უკვე მერამდენე თამაში პენალტებს არ უდებენ ბარსას ;დდდ ნუ წელს ისეთი არაფერი მაგრამ წინა სეზონში იყო შემთხცევები სადაც მსაჯებმა ბარსას კარში პენალტი არ დადეს ;დ ისე საწუწუნოც არაფერი გაქვთ აგერ რაც სეზონი დაიწყო ყველა მსაჯის შეცდომა რეალის წინააღმდეგ იყო მაგრამ არაფერს არ ვამბობ[/quote]
[quote=Heisenberg][quote=kaizersoza]14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))[/quote]
ჯერ სად პენალტი და სად გასული 100 % იანი გოლი. მერე კიდე ბარსას კარში პენალტი არ დაუდევთო იძახი და მანახე ერთი ან დამილინკე ეგეთი მომენტი სადაც 100% იანი პენალტი იყო ან წინა სეზონში და ან ამ სეზონში. რეალს მსაჯები კი არ ებრძვიან საშინელ ფორმაშია გუნდი თვითონ და რომელმა მსაჯის შეხდომამ დააკარგინა ქულა ამ სეზონში რეალს იქნებ ეგ მაინც მითხრა.[/quote]
ამ სეზონში არა თქო ვთქვი უკვე და წინა სეზონში ბევრის გახსენება შეიძლება ;დდ ერთ გეტყვი მადრიდის რეალი ;დდ პირველივე წუთებზე არ დადებული პენალტი ;დდ საერთოდ კლასიკოში რეალს რომ პენლებს არ უდებენ ეს ახალი ამბავი არაა ;დდდ და ამ სეზონში რამდენიც გინდა ნახეე რეალს რამდენი დააკარგვინეს . ყველას ჩამოთვლა მეზარება მაგრამ ერთს გეტყვი ჟირონასთან 3 ქულაა . არადა გუნდი 1 ქულას იმსახურებდა .
PAULINHO15 2 დეკემბერი 2017 16:57
გაუმარჯოს ბიჭებს ახალი ვარ კარგი პირველი ტაიმი იყო იმედია მოიგებენ ამ მატჩს.
BaRCeLoNiSiMOo 2 დეკემბერი 2017 16:56
[quote=Heisenberg][quote=kaizersoza]14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))[/quote]
სამაგიეროდ საკუთარ კარში უკვე მერამდენე თამაში პენალტებს არ უდებენ ბარსას ;დდდ ნუ წელს ისეთი არაფერი მაგრამ წინა სეზონში იყო შემთხცევები სადაც მსაჯებმა ბარსას კარში პენალტი არ დადეს ;დ ისე საწუწუნოც არაფერი გაქვთ აგერ რაც სეზონი დაიწყო ყველა მსაჯის შეცდომა რეალის წინააღმდეგ იყო მაგრამ არაფერს არ ვამბობ[/quote]
[quote=Heisenberg][quote=kaizersoza]14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))[/quote]
ჯერ სად პენალტი და სად გასული 100 % იანი გოლი. მერე კიდე ბარსას კარში პენალტი არ დაუდევთო იძახი და მანახე ერთი ან დამილინკე ეგეთი მომენტი სადაც 100% იანი პენალტი იყო ან წინა სეზონში და ან ამ სეზონში. რეალს მსაჯები კი არ ებრძვიან საშინელ ფორმაშია გუნდი თვითონ და რომელმა მსაჯის შეხდომამ დააკარგინა ქულა ამ სეზონში რეალს იქნებ ეგ მაინც მითხრა.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 16:56
კარგი პირველი ტაიმი იყო ნუ იყო პატარა შეცდომები და გოლიც გაგვიტანეს თუმცა საბოლოო ჯამში მშვენიერი პირველი ტაიმი ვაჩვენეთ უბრალოდ ეს ქერა*ლე რაკიტიჩი გასათრევია მოედნიდან იდია მეორე ტაიმი უკეთესი იქნება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 2 დეკემბერი 2017 16:55
sami tavdamsxmelit unda etamasha , gaapobda aqamde seltas bolo wlebshi erterti cudi dacva yavs
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:55
მეტი ყურადღება მართებთ ბარსელონას დაცვის ხაზს მეორე ტაიმში აუცილებლად უნდა გამოასწორონ თორე სელტამ თუ ესე გაგძელა კონტრ იერიშები მაშინ ბარსელონას ძალიან დიდი პრობლემები შექმნება.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
DonAndres 2 დეკემბერი 2017 16:53
ციტატა: Heisenberg
სამაგიეროდ საკუთარ კარში უკვე მერამდენე თამაში პენალტებს არ უდებენ ბარსას ;დდდ ნუ წელს ისეთი არაფერი მაგრამ წინა სეზონში იყო შემთხცევები სადაც მსაჯებმა ბარსას კარში პენალტი არ დადეს ;დ ისე საწუწუნოც არაფერი გაქვთ აგერ რაც სეზონი დაიწყო ყველა მსაჯის შეცდომა რეალის წინააღმდეგ იყო მაგრამ არაფერს არ ვამბობ

აბაა, რა დაჩაგრულები ხართ :\ ნწნწ
nikoloz shengelia 2 დეკემბერი 2017 16:51
ბარსამ ესმარჩი უნდა მოიგოს მაგრამ გაუჭირდება ორივე გუნდი კარგ ფორმაშია მაგრამ ბარსამ ქულები არ უნდა დაკარგოს
Heisenberg 2 დეკემბერი 2017 16:49
ციტატა: kaizersoza
14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))

სამაგიეროდ საკუთარ კარში უკვე მერამდენე თამაში პენალტებს არ უდებენ ბარსას ;დდდ ნუ წელს ისეთი არაფერი მაგრამ წინა სეზონში იყო შემთხცევები სადაც მსაჯებმა ბარსას კარში პენალტი არ დადეს ;დ ისე საწუწუნოც არაფერი გაქვთ აგერ რაც სეზონი დაიწყო ყველა მსაჯის შეცდომა რეალის წინააღმდეგ იყო მაგრამ არაფერს არ ვამბობ
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 16:43
მეც მინდა ყურება
--------------------
Mes Que Un Club
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:43
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
rame kai linki ar icit? davitanje, versad ver vuyureb )

ჩვენ საიტზე დევს ლინკი

მანდ ვერ ვუყურებ. სხვა რამე არ იცით?

რვი სილკ სპორტ 1 ზე გადის და თუ არ გიჩვენებს მაშინ ამ ლინკზე ნახეhttp://www.totalsportek.com/barcelona-live-stream/
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 16:42
აუუ მესი რეებს შვება მოუტანოს ვინმემ ტაშტები სელტას მცველებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 16:41
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
rame kai linki ar icit? davitanje, versad ver vuyureb )

ჩვენ საიტზე დევს ლინკი

მანდ ვერ ვუყურებ. სხვა რამე არ იცით?
--------------------
Mes Que Un Club
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:40
ციტატა: bequna
Gaumarjos bichebs axaali var teleti ver vuyureb

კეთილი იყოს შენი ფეხი ჩვენს საიტზე ახალო ქულევ
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 16:40
ციტატა: bequna
Gaumarjos bichebs axaali var teleti ver vuyureb

გაგიმარჯოს ძმა...
--------------------
Mes Que Un Club
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:38
ციტატა: P.Dybala
rame kai linki ar icit? davitanje, versad ver vuyureb )

ჩვენ საიტზე დევს ლინკი
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
bequna 2 დეკემბერი 2017 16:38
Gaumarjos bichebs axaali var teleti ver vuyureb
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:37
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: lasha lionel
ეს სუარესი სულ თამაშ გარე მდგომარეობაში როგორ არის

არ იყო თამაშგარე სუფთა გოლი არ ჩაგვითვალეს

ესს მსაჯები ან დებილები არეიან ან კიდე რეალის მოსყიდულია
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 2 დეკემბერი 2017 16:36
rame kai linki ar icit? davitanje, versad ver vuyureb )
--------------------
Mes Que Un Club
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 16:35
ციტატა: lasha lionel
ეს სუარესი სულ თამაშ გარე მდგომარეობაში როგორ არის

არ იყო თამაშგარე სუფთა გოლი არ ჩაგვითვალეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 2 დეკემბერი 2017 16:32
14 tamashi sami goli ar chagvitvales)))))))))))) mogi....ant la ligis msajta brigada)))))
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:32
ეს სუარესი სულ თამაშ გარე მდგომარეობაში როგორ არის
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 16:31
ეეეეე სუდიააა არ იყო თამაშგარე იბიომატ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:28
გოოოოოოოოოოოოოოოოლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლლ მესი
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 16:27
გოოოოოოლ მეეეესიიიიიიი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:26
ჯანდაბა გაგვიტანეს დაცვა ჩავარდა
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 16:24
აუუ გაათრიეთ ეს რაკიტიჩი უკვე ნერვებზე ამშალა რა ბურთი დაკარგა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 2 დეკემბერი 2017 16:16
ციტატა: saba barca
ციტატა: CuLe MSD
Unuversalze gadis? Elifi gadavrto da gadavrio chemi mezobeli? :ddd

არ გადის მაგრამ საიტზეა

saitzerom aris vici magram compi gafuchebuli maq da vervuyureb :(
M10 S9 D11 2 დეკემბერი 2017 16:14
აუუუ რა ქნა მესიიიმ არწყევინა სელტას მცველებს პროსტა გოლი ვერ გაიტანა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 2 დეკემბერი 2017 16:08
მოკლედ რაა თამაში არა დაწყებული სუარესმა უკვე ყვითელი ბარათი აიღო.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
10
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK