რეგისტრაცია

ლა ლიგა - კორუფცია, პოლიტიკა, თუ უბრალოდ დაბალი დონე

image
ლა ლიგა, რა გახსენდებათ როდესაც ამ ჩენმპიონატის სახელი გესმით? "ბარსელონა"? "რეალი"? თუ უბრალოდ ფიქრობთ, რომ მსოფლიოს საუკეთესო ჩემპიონატი? რთულია ვინმე არ დაგეთანხმოს იმაში, რომ ლა ლიგა ყველაზე მეტად დომინირებს, განსაკუთრებით კი ბოლო რამდენიმე წელია.

თუმცა არსებობს ფაქტორი, რაც ამ ჩემპიონატის დონეს ერთი ორად აქვეითებს, ალბათ შეუძლებელია თვალში საშინლად არ გაგეჩხიროთ პრიმერა დივიზიონის მსაჯების საშინლად დაბალი დონე, ეს არის მოცემულობა, რომელიც არ შეშვენის, და უფრო მეტიც, არ ეკადრება ლა ლიგის დონის ჩემპიონატს.

თუმცა შეიძლება გაჩნდეს მოსაზრება, უშეცდომო არავინაა, მსაჯებიც ადამიანები არიან, ცდებიან, ამისგან დაზღვეული არცერთი კლუბია, თუ დავუფიქრდებით ამ აზრს აქვს არსებობის უფლება, რა თქმა უნდა შეუძლებელია ეს ყველაფერი მუდმივად ხდებოდეს, ყველა ტურში, ძალიან ბევრი გუნდის სასარგებლოდ, თუ საუბედუროდ. თუმცა ჩვენ მაინც ჩვენი გუნდის გვაწუხებს.

გასულ სეზონში მსაჯების უხეში შეცდომა ყველაზე მეტად ძვირად სწორედ კატალონიურ გრანდს დაუჯდა, "ბარსელონამ" 2016/17 წლების სეზონში მსაჯების უხეში შეცდომების გამო, არც მეტი არც ნაკლები 9 ქულა დაკარგა, ხოლო როგორც მოგეხსენებათ პრიმერას მოქმედმა ჩმპიონებმა სულ რაღაც 3 ქულით სძლიეს კატალონიურ გრანდს, რისი თქმის საფუძველს გვაძლევს ეს ფაქტი? ალბათ ყველანი მიხვდით, რომ არა ლა ლიგის მსაჯების მსგავსი უხეში შეცდომები, პრიმერას ჩემპიონები სწორედ "ლურჯ-ბროწეულისფერები" იქნებოდნენ.

რას ვიტყვით მიმდინარე სეზონზე? "ბარსელონამ" ამ სეზონში უკვე დაკარგა 4 ქულა, ასევე სწორად მსაჯების არაკომპეტენტურობის გამო. უნდა აღინიშნოს ისიც, რომ აქ საუბარი არ არის საკამათო ეპიზოდებზე, ორივე არ ჩათვლილი გოლის დროს აშკარად თვალსაჩინო იყო, რომ ერთ ეპიზოდში ბურთმა ძალიან დიდ მანძილზე გადაკვეთა კარის ხაზი, ხოლო მეორე შემთხვევაში მსაჯმა აბსურდული თამაშგარე მდგომარეობა დააფიქსირა, ეს კი გვაძლევს დაფიქრების საფუძველს, ხომ არ დაგვიჯდება მსაჯების ეს შეცდომები იმავე ფასად, რა ფასადაც გასულ სეზოში.

თუმცა არსებობს კიდევ ერთი მხარე, ეს უბრალოდ დაბალი დონეა, თუ ძალიან დიდი კორუფცია. ფაქტია, რომ ლა ლიგა მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მდიდარი ჩემპიონატია, რაც მათ აძლევს თავისუფალ საშვალებას, რომ დანერგონ ეგრედ წოდებული ვიდეო რეფერის ფუნქცია, რაც სხვა სპორტის სახეობებში საკმაოდ კარგად გამოიყენება, და რისი პრაქტიკაც უკვე იყო რამდენიმე ჩემპიონატზე, თუმცა მიუხედავად ამ ყველაფრისა, ლა ლიგა თავს არიდებს ამ ინოვაციის მათ ჩემპიონატში შემოტანას, შეიძლება ამის მთავარი მიზეზიც სწორედ კორუფცია იყოს, რაც საკმაოდ დიდ არალეგალურ შემოსავალს ნიშნავს ჩემპიონატისთვის.

თუმცა გარდა კორუფციისა, ასევე არსებობს საფუძვლიანი მიზეზი იმისა, რომ ვიფიქროთ, ხომ არ ებრძვის ლა ლიგა კონკრეტულად კატალონიურ "ბარსელონას" პოლიტიკური ნიშნით? რადგან ყველას მოგეხსენებათ, რომ კატალონიასა და ესპანეთის ხელუფლებებს შორის ძალიან დაძაბული სიტუაციაა, რაც ხშირ შემთხვევაში სპორტშიც გადადის, გვინდა ეს თუ არა.

და ბოლოს, რაც არ უნდა იყოს მიზეზი ლა ლიგის მსგავსი დაბალი დონისა მსაჯებთან მიმართებაში, ფაქტია, რომ "ბარსელონას" ეს შეცდომები ტიტულის ფასადაც კი უჯდება. იმედი ვიქონიოთ, რომ ოდესღაც ბოლო მოეღება პრიმერა დივიზიონში მსაჯების გაუნათლებლობას, კორუფციას, თუ პოლიტიკის სპორტში აღრევით გამოწვეულ შეცდომებს.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
lukacho 5 დეკემბერი 2017 21:16
ამ მსაჯს სიამოვნებით ჩავთხრიდი პირში 45 ზომა ფეხს:)
LIONEL MESSI 5 დეკემბერი 2017 17:37
იმედია მომავალს წელს მაინც გვეშველება და დანერგავენ ვიდეო რეფერის.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
lasha lionel საიტზეა
lasha lionel 5 დეკემბერი 2017 14:56
ვიდეო რეფერი უნდა დაინერგოს ლალიგაში!
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
DON ANDRESS 5 დეკემბერი 2017 12:33
ვიდეო რეფერი შემოიღონ მომდევნო სეზონიდან
Tigresa 5 დეკემბერი 2017 10:23
ციტატა: Messi.jordan.federer
Rusuli visac gesmit jigrebo gadadit da ubralod tvali gadaavlet rusebis komentarebs realze da peresze. Amas marto barcelonss qomagebi ar amboben.nebismieri gundis fani wers komentarebshi rasac me vwer da rogorc me vfiqrob peredis korufciul ambebze. Madridistas rom kitxo damsaxurebulad mougia wina wels ligac da la ligac.ddddd Thurme marto kuleebi ar vaghiarebt amas.Ra msajebi? Ddddd reali rodis ito msajebit daxmarebit igebdnen titulebs?dddd an peresi da chawyoba? Es vis gaugia saertod?ddddRealma thurme imitom moigo 2 jer zedized liga rom yvela gundze erti tavit maghla mdgara.ddddddddddddddddd

ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, რომ სპეციალურად არ დანერგეს აქამდე ეგ ვიდეორეფერი... ჯერ შარშან ხომ დაგვაკარგვინეს ლა ლიგა და შარშანწინ ლიგა და ნუ ის ფაქტი რაც აღნიშნე, რეალის ძალით მოგება ორჯერ, ეგ დამიჯერე თვითონ მადრიდისტებმაც კარგად იციან, არ აღიარებენ ხმამაღლა, თორემ იციან.. აბა ბარსა ყოფილიყო. შარშან ერთადერთი გასაპროტესტებელი ბარსას სასარგებლოდ იყო პსჟ-სთან პენალტი სუარესზე და დღემდე მაგას ლაპარაკობენ და წარმოიდგინე მსაჯს რომ იგივე გაეკეთებინა რაც მაგათთან ბაიერნთან თამაშზე და ატლეტიკოსთან ფინალზე გააკეთა, მაშინ ხო აღარ იტყოდნენ სამართლიანიაო, მაგრამ ნუ რადგან რეალი იყო, ესე იგი სამართლიანად მოიგეს ყველაფერი. ნუ ეს პენალდო ცალკე საქმეა კიდე, სამ თამაშში გამოიჩინა თავი 50-დან, იქამდე არაფერი გაუკეთებია, იმ სამ თამაშშიც, თანაგუნდელების დიდი შრომის გარეშე ვერაფერს იზამდა, არც იქ მოუკლია თავი, კართან იდგა მარტო. ნუ რას ვიზამთ, იმედია მესი ასე გააგრძელებს და მე-6 ოქროს ბურთიც მოვა
Giorgi Changelia 5 დეკემბერი 2017 09:10
2018 წლის სეზონამდე (ვიდეო რეფერი) ეს მსაჯები კიდევ რამდენ შეცდომას დაუშვებენ და რა მოხდება რა....
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Messi.jordan.federer 5 დეკემბერი 2017 01:19
Aravitari dabali done. Yvelaferi zemodan imarteba.rato saertashoriso tamashebshi ar ushveben espaneli msajebi shecdomebs. Roca chempionta ligis,evropis ligis nakrebebis evropis chempionatze da msoflio chempionatze. Iq xom normalurad msajoben?

Espanetshi ukve tema agorda rom msajebis done dabalia razec korufcionerebi chumad icinian. Ra dabali done? kargit ra.krishtiano penaldus epoqashi reali orjer gaxda chempioni da orivejer msajebis uxeshi ganzrax shecdomebit.es uneblie shecdomebi ar iyo.
Kargi sheidzleba unebliet ertxel mogivides shecdoma orjer samjer ramdenjer? Tan sul erti gundis sawinaaghmdegod da meore gundis sasargeblot cdebian unebliet? Rogorc resls umartlebs sul chempionta ligis kenchisyrashi isea zustad espanetshic dabali donis msajoba.
Wels 3^4shecdoma daushves realis sawinaaghmdegod egec imitom rom xalxma ifiqros marto barcelonas ar chagraven msajebio.
Igive gaaketa peresma ligaze. Kenchisyris chawyobis teema rom augorda reals da peress adga da sxva xerxs mimarta.sheaxvedres bavarias rata kenchisyris chawyobis tema gamqraliyo da rojam msajebi moisyida da ise gacda bavarias.
Guli mereva ukve am yvelaferze.
Bartomeuc rom xmas ar ighebs eg aris yvelaze sawyeni.dgas da uyurebs rogor tenis peresi ukana nalshi reals tasebs da pediks oqros burtebs. Portugaliis evropis chempionobac chemtvis piradad sasacilo temaa.

Rusuli visac gesmit jigrebo gadadit da ubralod tvali gadaavlet rusebis komentarebs realze da peresze. Amas marto barcelonss qomagebi ar amboben.nebismieri gundis fani wers komentarebshi rasac me vwer da rogorc me vfiqrob peredis korufciul ambebze.
Madridistas rom kitxo damsaxurebulad mougia wina wels ligac da la ligac.ddddd Thurme marto kuleebi ar vaghiarebt amas.
Ra msajebi? Ddddd reali rodis ito msajebit daxmarebit igebdnen titulebs?dddd an peresi da chawyoba? Es vis gaugia saertod?dddd

Realma thurme imitom moigo 2 jer zedized liga rom yvela gundze erti tavit maghla mdgara.ddddddddddddddddd
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 4 დეკემბერი 2017 23:31
კარგი სტატიაა... :) ისე ესპანელ მსაჯემაც რომ წაიკითხონ ეს არ იქნება ცუდი. იქნებ სინდისმა შეაწუხოთ :))))

My Webpage ისე ესეც ბლოგია და შეიტანეთ ბლოგების ჩამონათვალში :)
M10 S9 D11 4 დეკემბერი 2017 23:30
მსაჯების დაბალი დონეცაა ლა ლიგაში კორუფციაც და პოლიტიკაც ბოლო ორი განსაკუთრებით ბარსას წინააღმდეგ მოქმედებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Sergio barca 4 დეკემბერი 2017 23:29
orive ertad korufciac da dabali donec
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
9
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK