რეგისტრაცია

"ვილიარეალი" 0:2 "ბარსელონა"

image
გუნდების შემადგენლობები
"ვილიარეალი":
ასენხო, მარიო, ალვარო, ვიქტორ რუიზი, კოშტა, სორიანო, როდრიგო, სემედუ, ტრიგეროსი, რაბა, ბაკამბუ.
"ბარსელონა":ტერ შტეგენი, პიკე, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, დენის სუარესი, სუარესი, მესი, პაულინიო, ალბა, რობერტო, ვერმალენი.

გოლები: სუარესი 72'; მესი 83';

ბარათები: ბუსკეტსი 45'; რაბა 60' (წითელი ბარათი); ბაკამბუ 61';

ცვლილებები: დენის სუარესი - პაკო ალკასერი 58'; სორიანო - რუკალვინა 64'; პაულინიო - ვიდალი 68'; ბუსკეტსი - გომეში 86';скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
CuLe MSD 12 დეკემბერი 2017 22:36
[quote=Heisenberg][quote=Heisenberg]
დასავლეთში წავიდეთ ? :დდ[/quote]
wavidet moskovshi (es ise gamaxsenda) :ddddddd
frtebi gaq? :/ :ddd[/quote]
მექნება :დდ წამო და მექნება უცებ :დ მოიცა მოსკოვში ჰო ცივააა ? :დდ[/quote]
'frtiani angelizi myavxar' :dddddd 2018wlis zafxulamde datbeba da mere wavidet mundialze ertad :ddd manamde dasavletshi gavachrat :ddddd
Heisenberg
Heisenberg 12 დეკემბერი 2017 22:26
[quote=Heisenberg]
დასავლეთში წავიდეთ ? :დდ[/quote]
wavidet moskovshi (es ise gamaxsenda) :ddddddd
frtebi gaq? :/ :ddd[/quote]
მექნება :დდ წამო და მექნება უცებ :დ მოიცა მოსკოვში ჰო ცივააა ? :დდ
CuLe MSD 12 დეკემბერი 2017 22:22
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd

მეც ვეძებ მზეს მეც მინდა ძაან ამიტომ გულით ვეძებ ;დდ

tbilqveynebshi gafrindi da momitane mze :ddddd tan ufro romanWiuli iqneba chitebic gamoyvebian :dddddd au ukve dzan vbodav :ddddd

მაქა სანთელს და შამპანურს მოგიტანთ LOL wink

shen ra murmanis ekalivit xar :ddddd

კარგი, არ შეგიშლით.

ზურა, მეჯვარედ ხო მეტყვი? wink

:D :D :D me megona 'ar getyvit' erqva :ddddddd

ციტატა: Heisenberg

დასავლეთში წავიდეთ ? :დდ

wavidet moskovshi (es ise gamaxsenda) :ddddddd
frtebi gaq? :/ :ddd
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 12 დეკემბერი 2017 22:07
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd

მეც ვეძებ მზეს მეც მინდა ძაან ამიტომ გულით ვეძებ ;დდ

tbilqveynebshi gafrindi da momitane mze :ddddd tan ufro romanWiuli iqneba chitebic gamoyvebian :dddddd au ukve dzan vbodav :ddddd

მაქა სანთელს და შამპანურს მოგიტანთ LOL wink

shen ra murmanis ekalivit xar :ddddd

კარგი, არ შეგიშლით.

ზურა, მეჯვარედ ხო მეტყვი? wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 12 დეკემბერი 2017 22:05
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd

მეც ვეძებ მზეს მეც მინდა ძაან ამიტომ გულით ვეძებ ;დდ

tbilqveynebshi gafrindi da momitane mze :ddddd tan ufro romanWiuli iqneba chitebic gamoyvebian :dddddd au ukve dzan vbodav :ddddd

მაქა სანთელს და შამპანურს მოგიტანთ LOL wink

shen ra murmanis ekalivit xar :ddddd
Heisenberg
Heisenberg 12 დეკემბერი 2017 22:05
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd

მეც ვეძებ მზეს მეც მინდა ძაან ამიტომ გულით ვეძებ ;დდ

tbilqveynebshi gafrindi da momitane mze :ddddd tan ufro romanWiuli iqneba chitebic gamoyvebian :dddddd au ukve dzan vbodav :ddddd

დასავლეთში წავიდეთ ? :დდ
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 12 დეკემბერი 2017 22:02
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd

მეც ვეძებ მზეს მეც მინდა ძაან ამიტომ გულით ვეძებ ;დდ

tbilqveynebshi gafrindi da momitane mze :ddddd tan ufro romanWiuli iqneba chitebic gamoyvebian :dddddd au ukve dzan vbodav :ddddd

მაქა სანთელს და შამპანურს მოგიტანთ LOL wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 12 დეკემბერი 2017 21:39
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd

მეც ვეძებ მზეს მეც მინდა ძაან ამიტომ გულით ვეძებ ;დდ

tbilqveynebshi gafrindi da momitane mze :ddddd tan ufro romanWiuli iqneba chitebic gamoyvebian :dddddd au ukve dzan vbodav :ddddd
Heisenberg
Heisenberg 12 დეკემბერი 2017 18:42
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd

მეც ვეძებ მზეს მეც მინდა ძაან ამიტომ გულით ვეძებ ;დდ
CuLe MSD 12 დეკემბერი 2017 16:31
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ებიჭო აიღეთ ვინმემ ეს სტატია lol

რას გიშლის? :D

nervebs :ddd
ara ra logika maq vklav :ddd
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 12 დეკემბერი 2017 16:23
ციტატა: born to be cule
ებიჭო აიღეთ ვინმემ ეს სტატია lol

რას გიშლის? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 12 დეკემბერი 2017 15:51
ებიჭო აიღეთ ვინმემ ეს სტატია lol
CuLe MSD 12 დეკემბერი 2017 15:41
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ

am siciveshi yinvas radunda modzebna? :ddd me mzesvedzeb rom gavtbe da argdomebia gulit tore vipovidi ;) :ddddd
Heisenberg
Heisenberg 12 დეკემბერი 2017 14:50
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

გეკადრებაა ? :დდ უბრალოდ არ მინდა დაიკარგო :დდ შენთვის მე მინდა მზე და შენ ეძებ ყინვას :დდდ (რას გრიინ ) :დდ
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 23:07
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

თქვენ მეტი საქმე არ გაქვთ? LOL wink

:D :D meravici kitxe amas :dd

:))) :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 11 დეკემბერი 2017 23:00
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

თქვენ მეტი საქმე არ გაქვთ? LOL wink

:D :D meravici kitxe amas :dd
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 22:55
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd

თქვენ მეტი საქმე არ გაქვთ? LOL wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 11 დეკემბერი 2017 22:44
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: CuLe MSD
FcB 5-0 Rma :P
maca bicho wigniunda davwero 'rogor vaqciot 24 saatshi madridista culed' :ddd

როცა იბერია გაბრწყინდება მაშინ ვიქნები მე კულე :დდ

ertguli bichi yofilxar da suaresis gamo mizizgeb? :dddd tuargcxvenia :dddd
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 21:20
ციტატა: P.Dybala
ისე, ადმინ ამ სიხლის აღებას არ აპირებ?

:D შემოსული არაა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 21:08
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
მე აღარ შევდივარ. სათაურებს როგორს უკეთებს ხედავ? ბევრი ნახვის გამო. ან რა მოკლე სიახლეებია. მესი რო იყო სასამართლოში დაბარებული, მანდ რატო დადეს? "რეალთან" რა კავშირში იყო? ფუ მაგათი...

9-10 წლის ბავშვის დაწერილი გეგონება. შესავალიც ხო რაღაც უაზრობა აქვს ყველა სიახლეს. მესის სასამართლოზე არ ვიცოდი.

ინდოელებს ეთხოვა ფანტაზია ისეთ იდიოტობებს წერს

ისე 1 მწერალი ჰყავთ სულ?

მემგონი ორი ერთს ჰალა აწერია და მეორე არ ვიცი

ისე მგონი ორი ჰაყვთ და ორივეს ჰალა აწერია. თითქოს ეგრეც მახსოვს.

ისე, ადმინ ამ სიხლის აღებას არ აპირებ?
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 20:57
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
მე აღარ შევდივარ. სათაურებს როგორს უკეთებს ხედავ? ბევრი ნახვის გამო. ან რა მოკლე სიახლეებია. მესი რო იყო სასამართლოში დაბარებული, მანდ რატო დადეს? "რეალთან" რა კავშირში იყო? ფუ მაგათი...

9-10 წლის ბავშვის დაწერილი გეგონება. შესავალიც ხო რაღაც უაზრობა აქვს ყველა სიახლეს. მესის სასამართლოზე არ ვიცოდი.

ინდოელებს ეთხოვა ფანტაზია ისეთ იდიოტობებს წერს

ისე 1 მწერალი ჰყავთ სულ?

მემგონი ორი ერთს ჰალა აწერია და მეორე არ ვიცი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:53
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
მე აღარ შევდივარ. სათაურებს როგორს უკეთებს ხედავ? ბევრი ნახვის გამო. ან რა მოკლე სიახლეებია. მესი რო იყო სასამართლოში დაბარებული, მანდ რატო დადეს? "რეალთან" რა კავშირში იყო? ფუ მაგათი...

9-10 წლის ბავშვის დაწერილი გეგონება. შესავალიც ხო რაღაც უაზრობა აქვს ყველა სიახლეს. მესის სასამართლოზე არ ვიცოდი.

ინდოელებს ეთხოვა ფანტაზია ისეთ იდიოტობებს წერს

ისე 1 მწერალი ჰყავთ სულ?
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 20:51
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
მე აღარ შევდივარ. სათაურებს როგორს უკეთებს ხედავ? ბევრი ნახვის გამო. ან რა მოკლე სიახლეებია. მესი რო იყო სასამართლოში დაბარებული, მანდ რატო დადეს? "რეალთან" რა კავშირში იყო? ფუ მაგათი...

9-10 წლის ბავშვის დაწერილი გეგონება. შესავალიც ხო რაღაც უაზრობა აქვს ყველა სიახლეს. მესის სასამართლოზე არ ვიცოდი.

ინდოელებს ეთხოვა ფანტაზია ისეთ იდიოტობებს წერს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:48
ციტატა: Giorgi Changelia
მე აღარ შევდივარ. სათაურებს როგორს უკეთებს ხედავ? ბევრი ნახვის გამო. ან რა მოკლე სიახლეებია. მესი რო იყო სასამართლოში დაბარებული, მანდ რატო დადეს? "რეალთან" რა კავშირში იყო? ფუ მაგათი...

9-10 წლის ბავშვის დაწერილი გეგონება. შესავალიც ხო რაღაც უაზრობა აქვს ყველა სიახლეს. მესის სასამართლოზე არ ვიცოდი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 20:46
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემთვისაც. რეიტინგში (Top.ge) მე-9 ადგილზე ვართ.

ჰალა მეოთხეა :)

ესა სამართალი.

აბა :)

ადმინი ჰყავთ ვაბშე მაგარი. საიდან ამდენი ფანტაზია?

აუ ხო.. დღითიდღე მაოცებს :))

მე აღარ შევდივარ. სათაურებს როგორს უკეთებს ხედავ? ბევრი ნახვის გამო. ან რა მოკლე სიახლეებია. მესი რო იყო სასამართლოში დაბარებული, მანდ რატო დადეს? "რეალთან" რა კავშირში იყო? ფუ მაგათი...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:44
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემთვისაც. რეიტინგში (Top.ge) მე-9 ადგილზე ვართ.

ჰალა მეოთხეა :)

ესა სამართალი.

აბა :)

ადმინი ჰყავთ ვაბშე მაგარი. საიდან ამდენი ფანტაზია?

აუ ხო.. დღითიდღე მაოცებს :))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 20:42
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემთვისაც. რეიტინგში (Top.ge) მე-9 ადგილზე ვართ.

ჰალა მეოთხეა :)

ესა სამართალი.

აბა :)

ადმინი ჰყავთ ვაბშე მაგარი. საიდან ამდენი ფანტაზია?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:40
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემთვისაც. რეიტინგში (Top.ge) მე-9 ადგილზე ვართ.

ჰალა მეოთხეა :)

ესა სამართალი.

აბა :)
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 20:39
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემთვისაც. რეიტინგში (Top.ge) მე-9 ადგილზე ვართ.

ჰალა მეოთხეა :)

ესა სამართალი.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემთვისაც. რეიტინგში (Top.ge) მე-9 ადგილზე ვართ.

ჰალა მეოთხეა :)
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 20:36
ციტატა: lasha lionel
არა სტეფ ორ ბრიჯზე არა მაგრამ კაპნნოუზე გამანადგურებელი ანგარიშით მოვუგებთ.

ინგლისში ფრე შეიძლება.

ციტატა: born to be cule
პირველი საიტია vivabarca ჩემთვის. ასეთი ჯიგარი გარემო არი სადმე? გენაცვალეთ ბიჭებო.

ჩემთვისაც. რეიტინგში (Top.ge) მე-9 ადგილზე ვართ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 20:32
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
არა ან მოვიგებთ ან კიდე ფრე დამთავრდება.

გავხეევთ!!

მოედანზე დავმარხავთ არისტოკრატებს არისტოკრატიულად

"სტემფორდ ბრიჯზე"

არა სტეფ ორ ბრიჯზე არა მაგრამ კაპნნოუზე გამანადგურებელი ანგარიშით მოვუგებთ.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 20:29
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
არა ან მოვიგებთ ან კიდე ფრე დამთავრდება.

გავხეევთ!!

მოედანზე დავმარხავთ არისტოკრატებს არისტოკრატიულად

"სტემფორდ ბრიჯზე"
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 20:28
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
არა ან მოვიგებთ ან კიდე ფრე დამთავრდება.

გავხეევთ!!

მოედანზე დავმარხავთ არისტოკრატებს არისტოკრატიულად
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 20:27
პირველი საიტია vivabarca ჩემთვის. ასეთი ჯიგარი გარემო არი სადმე? გენაცვალეთ ბიჭებო.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 20:25
ციტატა: lasha lionel
არა ან მოვიგებთ ან კიდე ფრე დამთავრდება.

გავხეევთ!!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 20:25
ციტატა: Giorgi Changelia
ლეო გაიტანს "არისტოკრატებთან"!

არა ან მოვიგებთ ან კიდე ფრე დამთავრდება.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 20:24
ლეო გაიტანს "არისტოკრატებთან"!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:23
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ბარსა ჩელსიზე რა ანგარიშები გგონიათ?

ლონდონში 1-2 კამპ ნოუზე 3-0

გასვლაზე 0-1/1-1 სახლში 2-0

ლონდონში-1-3 კაპ ნოუზე 3-0

ეგრეც არაა
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 20:18
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ბარსა ჩელსიზე რა ანგარიშები გგონიათ?

ლონდონში 1-2 კამპ ნოუზე 3-0

გასვლაზე 0-1/1-1 სახლში 2-0

ლონდონში-1-3 კაპ ნოუზე 3-0
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:09
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ბარსა ჩელსიზე რა ანგარიშები გგონიათ?

ლონდონში 1-2 კამპ ნოუზე 3-0

გასვლაზე 0-1/1-1 სახლში 2-0
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 20:07
ციტატა: P.Dybala
ბარსა ჩელსიზე რა ანგარიშები გგონიათ?

ლონდონში 1-2 კამპ ნოუზე 3-0
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 20:06
ციტატა: P.Dybala
ბარსა ჩელსიზე რა ანგარიშები გგონიათ?

ორი მატ ჯამში 5-1 ჩვენს სასარგებნლოდ.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:04
ბარსა ჩელსიზე რა ანგარიშები გგონიათ?
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 20:02
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც

შემადგენლობას გააჩნია, ვინმე არ დაეტრამვონ, მაგრამ აქეთ კეინს რა გააჩერებს? :D

60%-40% შანსები იუვეს სასარგებლოდ მხოლოდ და მხოლოც ერთი ფაქტორის გათვალისეინებით ფლეიოფში თამაშის გამოცდილებით აჯობებს იუვე ტოტეს

თან იუვეს საკაოდ ძრიელი დაცვა ყავს თან კარრებში ვინ უყენიათ აბა კარგად გაიხსენეთ.

ხო ტოტე ფლეიოფის ნაგრუსკას შეუჩვეველია ასე რომ ჩემი აზრით იუვე გავა

შეიძლება...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 20:02
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

დიდი არაფერი გუნდი არაა ტოტენჰემი. ლიგაზე კარგად მიდიან, მაგრამ პრემიერ ლიგაში საშალო დონის გუნდებთან ვერ იგებენ. არასტაბილური გუნდია, იუვე გავა.

მეც "იუვეს" გასვლა მინდა ჯიჯის გამო. რამე და თუ ჩვენ ვერ მოვიგეთ ლიგა, ბუფონმა მაინც მოიგოს იქნებ :(

ბარსამ თუ მოიგო და იუვემ ვერა ჯიჯის და დიბალას პონტში მაინც გამისწორდება.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:58
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც

შემადგენლობას გააჩნია, ვინმე არ დაეტრამვონ, მაგრამ აქეთ კეინს რა გააჩერებს? :D

მარტო ერთი კეინი ვერაფერს ვერ გახდება შენ ხომ არ დაგავიწყტდა იუვეს კარებში ვინ ყავს

Gianluigi Buffon! მომავალში შესნის როგორ მოიაზრებთ მის შემცვლელად? გახარებუოლი იქნება პოლონელი wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 19:58
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც

შემადგენლობას გააჩნია, ვინმე არ დაეტრამვონ, მაგრამ აქეთ კეინს რა გააჩერებს? :D

60%-40% შანსები იუვეს სასარგებლოდ მხოლოდ და მხოლოც ერთი ფაქტორის გათვალისეინებით ფლეიოფში თამაშის გამოცდილებით აჯობებს იუვე ტოტეს

თან იუვეს საკაოდ ძრიელი დაცვა ყავს თან კარრებში ვინ უყენიათ აბა კარგად გაიხსენეთ.

ხო ტოტე ფლეიოფის ნაგრუსკას შეუჩვეველია ასე რომ ჩემი აზრით იუვე გავა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:57
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

დიდი არაფერი გუნდი არაა ტოტენჰემი. ლიგაზე კარგად მიდიან, მაგრამ პრემიერ ლიგაში საშალო დონის გუნდებთან ვერ იგებენ. არასტაბილური გუნდია, იუვე გავა.

მეც "იუვეს" გასვლა მინდა ჯიჯის გამო. რამე და თუ ჩვენ ვერ მოვიგეთ ლიგა, ბუფონმა მაინც მოიგოს იქნებ :(
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 19:56
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც

შემადგენლობას გააჩნია, ვინმე არ დაეტრამვონ, მაგრამ აქეთ კეინს რა გააჩერებს? :D

60%-40% შანსები იუვეს სასარგებლოდ მხოლოდ და მხოლოც ერთი ფაქტორის გათვალისეინებით ფლეიოფში თამაშის გამოცდილებით აჯობებს იუვე ტოტეს

თან იუვეს საკაოდ ძრიელი დაცვა ყავს თან კარრებში ვინ უყენიათ აბა კარგად გაიხსენეთ.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 19:54
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც

შემადგენლობას გააჩნია, ვინმე არ დაეტრამვონ, მაგრამ აქეთ კეინს რა გააჩერებს? :D

60%-40% შანსები იუვეს სასარგებლოდ მხოლოდ და მხოლოც ერთი ფაქტორის გათვალისეინებით ფლეიოფში თამაშის გამოცდილებით აჯობებს იუვე ტოტეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 19:51
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

დიდი არაფერი გუნდი არაა ტოტენჰემი. ლიგაზე კარგად მიდიან, მაგრამ პრემიერ ლიგაში საშალო დონის გუნდებთან ვერ იგებენ. არასტაბილური გუნდია, იუვე გავა.
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 19:51
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც

შემადგენლობას გააჩნია, ვინმე არ დაეტრამვონ, მაგრამ აქეთ კეინს რა გააჩერებს? :D

მარტო ერთი კეინი ვერაფერს ვერ გახდება შენ ხომ არ დაგავიწყტდა იუვეს კარებში ვინ ყავს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:49
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც

შემადგენლობას გააჩნია, ვინმე არ დაეტრამვონ, მაგრამ აქეთ კეინს რა გააჩერებს? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 19:48
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსველი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.

რავი მე იუვე მგონია მაინც
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:48
ციტატა: lasha lionel
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.

თითქმის ყველა წყვილის გამსვლელი ვივარაუდე და ეს მატჩი მეეჭვება. "ტოტეს" ფიქრობს ხალხი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 11 დეკემბერი 2017 19:45
აღარ დააციტიროთ თორე გავგიჟდები
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 19:45
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი

ეგრე ძლიერი თუა "პსჟ", მეორე მატჩში რა მოუვიდათ "ბაიერნთან"? 3:1 ვინ წააგოო ვინაო? LOL wink

მეც მაგას ვამბობ სიმტკიცე აკლია პესეჟეს

გეთახმებით პსეჟს სიმტკიცეც და ასევე სტაბილურობა აკლია შეიძლება დასაწყისში კარგგად დაიწყონ სეზონი მაგრამ რაღაც მომენტში შეიძლება აურიონ ისევ, ჩემი აზრით პირველ შეხვედრას მოიგგბს პსჟ მაგრამ აი ბერნაბეუზე რას გახდება რეალთან ეგ კიდე საკითხავია,
ტოტეჰემ იუვენტუსზე რას ფიქრობთ.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:45
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი

ეგრე ძლიერი თუა "პსჟ", მეორე მატჩში რა მოუვიდათ "ბაიერნთან"? 3:1 ვინ წააგოო ვინაო? LOL wink

პირველ ადგილზე გავიდნენ :))) ბოლომდე არ დახარჯულან თან.

თორე დაახევდნენ თავზე ყველაფერს...

პირველ თამაშში ქე ნახე.

"ბაიერნი" არ იყო სრული შემადგენლობით, არც ნოიერი იყო და ულრაიხმა შეცდომები დაუშვა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:43
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი

ეგრე ძლიერი თუა "პსჟ", მეორე მატჩში რა მოუვიდათ "ბაიერნთან"? 3:1 ვინ წააგოო ვინაო? LOL wink

პირველ ადგილზე გავიდნენ :))) ბოლომდე არ დახარჯულან თან.

თორე დაახევდნენ თავზე ყველაფერს...

პირველ თამაშში ქე ნახე.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:42
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი

ეგრე ძლიერი თუა "პსჟ", მეორე მატჩში რა მოუვიდათ "ბაიერნთან"? 3:1 ვინ წააგოო ვინაო? LOL wink

პირველ ადგილზე გავიდნენ :))) ბოლომდე არ დახარჯულან თან.

თორე დაახევდნენ თავზე ყველაფერს...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 19:41
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი

ეგრე ძლიერი თუა "პსჟ", მეორე მატჩში რა მოუვიდათ "ბაიერნთან"? 3:1 ვინ წააგოო ვინაო? LOL wink

მეც მაგას ვამბობ სიმტკიცე აკლია პესეჟეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:41
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი

ეგრე ძლიერი თუა "პსჟ", მეორე მატჩში რა მოუვიდათ "ბაიერნთან"? 3:1 ვინ წააგოო ვინაო? LOL wink

პირველ ადგილზე გავიდნენ :))) ბოლომდე არ დახარჯულან თან.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:40
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი

ეგრე ძლიერი თუა "პსჟ", მეორე მატჩში რა მოუვიდათ "ბაიერნთან"? 3:1 ვინ წააგოო ვინაო? LOL wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 19:38
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.

რა არი იცი კი წინა სეზონთან შედარებით გაძლიერდა პესეჟე მარა დიდი წნეხის ქვეშ მოქცევას ვერ უძლება თუნდაც 6-1 აიღე რამხელა უპირატესობა ქონდათ მარა კამპ ნოუზე იმენა პანიკაში ჩავარდნენ და მაგიტომაც მოვუგეთ პარიზში შეიძლება მოუგონ რეალს მარა მთავარი იგრა ბერნაბეუზე იქნება ბერნაბეუზე გამოჩნდება ყველაფერი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:37
"რეალი" სმოლოვის ტრანსფერს ჩარხავს :D ასენსიო უკმაყოფილოა სათამაშო დროით...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 11 დეკემბერი 2017 19:36
ციტატა: M10 S9 D11
რაო რეალს უნდა ვუბალეშიკო პესეჟესთანო? აი კულემ რეალს რატო უნდა უბალეშიკოს ან მადრიდისტამ ბარსას ვერ ვხვდები მოძულე გუნდის ბალეშიკობა არ გამიგია

კულეობა პირველ რიგში ბარსას სიყვარულს ნიშნავს და არა რეალის სიძულვის, პირადად მე მე რეალს, როგორც ყველაზე ძლიერ კონკურენტს ისე ვუყურებ, სიძულვით არ მძულს
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:35
დონარუმას ყიდვაც უნდა ხელაიფს. რეებს ინდომებს "პსჟ". თუ გადავიდა დონარუმა, კაცი არ ყოფილა ეგ. "მილანმა" მას შანსი მისცა, როცა გუნდში აბაიტი და დიეგო ლოპესი იყო, ახლა კი სტორარი ზის სათადარიგოზე.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:34
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...

გამოჩნდება ეგ მალე. წლებია ცდილობენ. მიზანი დაისახეს და თავისუფლად შეუძლიათ განხორციელება.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:32
ციტატა: born to be cule
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

შეკრული გუნდი არაა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:32
-----ტრაპი----
ალვეში---სილვა---მარკინიოსი---კურსავა
ვერატი----რაბიო---მოტა (დიმკა)
მბაპე---კავანი----ნეიმარი

თქვენ განსაჯეთ :))

ციტატა: M10 S9 D11
რაო რეალს უნდა ვუბალეშიკო პესეჟესთანო? აი კულემ რეალს რატო უნდა უბალეშიკოს ან მადრიდისტამ ბარსას ვერ ვხვდები მოძულე გუნდის ბალეშიკობა არ გამიგია

+111 ფაქტია რეალურად ასეა
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 11 დეკემბერი 2017 19:31
რაო რეალს უნდა ვუბალეშიკო პესეჟესთანო? აი კულემ რეალს რატო უნდა უბალეშიკოს ან მადრიდისტამ ბარსას ვერ ვხვდები მოძულე გუნდის ბალეშიკობა არ გამიგია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:30
ციტატა: DonAndres
ციტატა: born to be cule
ციტატა: DonAndres
ციტატა: born to be cule
ზოგადად იასნია რეალი რომ რამდენიმე თავით მაღლაა, მაგრამ ამ ეტაპზე პსჟ უძლიერესი გუნდია და ვერ ჩამოწერ.

უძლიერესი რატოა?

გადახედე შემადგენლობას და მივხვდები. ერთ-ერთი უძლიერესი შემადგენლობა ჰყავთ ფაქტია.

მხოლოდ შემადგენლობით არ განისაზღვრება გუნდის სიძლიერე, სუსტიათქო არ ვამბობ, მაგრამ უძლიერესი ნამდვილად არაა

მწვრთნელიც უმაღლესი დონე. არ ვამბობ საუკეთესოს, მარა მართლა ძლიერი ჰყავთ.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:29
ციტატა: DonAndres
ციტატა: born to be cule
ციტატა: DonAndres
ციტატა: born to be cule
ზოგადად იასნია რეალი რომ რამდენიმე თავით მაღლაა, მაგრამ ამ ეტაპზე პსჟ უძლიერესი გუნდია და ვერ ჩამოწერ.

უძლიერესი რატოა?

გადახედე შემადგენლობას და მივხვდები. ერთ-ერთი უძლიერესი შემადგენლობა ჰყავთ ფაქტია.

მხოლოდ შემადგენლობით არ განისაზღვრება გუნდის სიძლიერე, სუსტიათქო არ ვამბობ, მაგრამ უძლიერესი ნამდვილად არაა

ამჯერად DonAndres-ს ვეთანხმები... არაა ერთიანი გუნდი. ან კავანისა და ნეიმარს შეხედე. ემერი რომ არა, ახლაც ედინსონი დაარტყამდა პენალტებს. კავანიმ თქვა, მეგობრები არ ვართო. რა გუნდია ეს?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 11 დეკემბერი 2017 19:28
ციტატა: born to be cule
ციტატა: DonAndres
ციტატა: born to be cule
ზოგადად იასნია რეალი რომ რამდენიმე თავით მაღლაა, მაგრამ ამ ეტაპზე პსჟ უძლიერესი გუნდია და ვერ ჩამოწერ.

უძლიერესი რატოა?

გადახედე შემადგენლობას და მივხვდები. ერთ-ერთი უძლიერესი შემადგენლობა ჰყავთ ფაქტია.

მხოლოდ შემადგენლობით არ განისაზღვრება გუნდის სიძლიერე, სუსტიათქო არ ვამბობ, მაგრამ უძლიერესი ნამდვილად არაა
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:27
ციტატა: DonAndres
ციტატა: born to be cule
ზოგადად იასნია რეალი რომ რამდენიმე თავით მაღლაა, მაგრამ ამ ეტაპზე პსჟ უძლიერესი გუნდია და ვერ ჩამოწერ.

უძლიერესი რატოა?

გადახედე შემადგენლობას და მივხვდები. ერთ-ერთი უძლიერესი შემადგენლობა ჰყავთ ფაქტია.
FcB 5-0 Rma :P 11 დეკემბერი 2017 19:26
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

გახევით არამგონია გახიოს. კაი კამანდა ჰყავს პსჟ-ს და აუცილებლად გაუჭირდებათ. შარშანდელივით ძლიერი აღარაა რეალი, პსჟ კი პირიქით - გაძლიერდა.

ჯერ თებერვალს დაელოდე . რეალი დეკემბერში მაშინაც არ იყო ფორმაში მაგრამ მეორე ნახევარში შეიცვალა სიტუაციაა

ნახევარდაცვა ჰყავს რეალს ძლიერი და აი ეს ფაქტორი კი მართლა შეუწყობს ხელს რეალს. მარა მბაპეს და ნეიმარის შეჩერება რთული იქნება ფაქტია.

პსჟმ უნდა გაგლიჯოს რეალი :დ შავი ჩიჩილაკი მარსელო და უტრაკო რამოსი უნდა გააგიჟონ ნემომ და მბამპემ :დდ
DonAndres 11 დეკემბერი 2017 19:26
ციტატა: born to be cule
ზოგადად იასნია რეალი რომ რამდენიმე თავით მაღლაა, მაგრამ ამ ეტაპზე პსჟ უძლიერესი გუნდია და ვერ ჩამოწერ.

უძლიერესი რატოა?
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:25
ზოგადად იასნია რეალი რომ რამდენიმე თავით მაღლაა, მაგრამ ამ ეტაპზე პსჟ უძლიერესი გუნდია და ვერ ჩამოწერ.
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 19:23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
გუნდში სადაც ნეიმარი და მბაპეა, ჯერ მარტო მაგიტომ არ უნდა ჩამოწეროთ. წლებია იბრძვიან რომ რსც შეიძლება შორს წავიდნენ და ლიგა მოიგონ, მბაპეს დს ნეიმარის ყიდვით თვალსაჩინოა ეს ფაქტორი. მიზანი აქვს დასახული, ჰყავთ უმაღლესი დონის მწვრთნელი და იგროკები. არაა გამორიცხული რეალმა გამოაგდოს, მარა ასე გატენის ცოტა ისეთი ნათქვამია ))

სავარაუდო ანგარიშები ჩამოწერე აბა wink

პარიზში 2:2
"სანტიაგო ბერნაბეუზე" 3:1

ანუ პირველი მატჩი ფრე და მეორე "რეალის" მოგება. მაგარი არ იქნება, ზუსტად თუ დავსვი? wink

პსჟ სახლში ალბათ მოიგებს. ისე კი რთულაია ამ წყვილიდან ფავორიტი დაასახელო.
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:18
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

გახევით არამგონია გახიოს. კაი კამანდა ჰყავს პსჟ-ს და აუცილებლად გაუჭირდებათ. შარშანდელივით ძლიერი აღარაა რეალი, პსჟ კი პირიქით - გაძლიერდა.

ჯერ თებერვალს დაელოდე . რეალი დეკემბერში მაშინაც არ იყო ფორმაში მაგრამ მეორე ნახევარში შეიცვალა სიტუაციაა

ნახევარდაცვა ჰყავს რეალს ძლიერი და აი ეს ფაქტორი კი მართლა შეუწყობს ხელს რეალს. მარა მბაპეს და ნეიმარის შეჩერება რთული იქნება ფაქტია.
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 19:17
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

გახევით არამგონია გახიოს. კაი კამანდა ჰყავს პსჟ-ს და აუცილებლად გაუჭირდებათ. შარშანდელივით ძლიერი აღარაა რეალი, პსჟ კი პირიქით - გაძლიერდა.

ჯერ თებერვალს დაელოდე . რეალი დეკემბერში მაშინაც არ იყო ფორმაში მაგრამ მეორე ნახევარში შეიცვალა სიტუაციაა

შარშან უფრო კაი სასტავი ჰყავდა. წელს არ მგონია რეალმა რამე ღირებული მოიგოს
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:17
ციტატა: born to be cule
გუნდში სადაც ნეიმარი და მბაპეა, ჯერ მარტო მაგიტომ არ უნდა ჩამოწეროთ. წლებია იბრძვიან რომ რსც შეიძლება შორს წავიდნენ და ლიგა მოიგონ, მბაპეს დს ნეიმარის ყიდვით თვალსაჩინოა ეს ფაქტორი. მიზანი აქვს დასახული, ჰყავთ უმაღლესი დონის მწვრთნელი და იგროკები. არაა გამორიცხული რეალმა გამოაგდოს, მარა ასე გატენის ცოტა ისეთი ნათქვამია ))

სავარაუდო ანგარიშები ჩამოწერე აბა wink

პარიზში 2:2
"სანტიაგო ბერნაბეუზე" 3:1

ანუ პირველი მატჩი ფრე და მეორე "რეალის" მოგება. მაგარი არ იქნება, ზუსტად თუ დავსვი? wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 11 დეკემბერი 2017 19:17
სალამი სასტავს ახლა კი შევაჯაამებ გუშინდელ შეხვედრას, გუშინ არც თუ ისე კარგად ვითამაშეთ ვინაიდან შეცდომები იყო ბევრი ასევე ყველაზე დიდი პრობლემა იყო ის რომ, ძალაინ ბევრ კარგ მომენტებს ვერ ვიყენებდით, ტერ სტეგენი იყო კარგი ძალიან ბვერი რთული ბურთი მოიგერია,რაც შეხებვა დაცვის ხაზს,ვალვედემ ბოლოს და ბოლოს ვერ შეიგნო რომ რეობერტო არ უნდა ათამაშოს დაცვაში, რობერტომ კარგად ითამაშა, ასევე პიკეც ბრწყინვალე იყო ვერმაელენსაც არაუშავდა,ალბა კი შესანიშნავი იყო შეტევეში ძალიან ხშირად ეხმარებოდა და ასევე ბევრი სახიფათო პასებიც გაკეთა, რაც შეხება ნახევარ დაცვას პაულინიო კარგი იყო ბუსკეთსიც ასევე კარგი იყო ხოლო დენისიმ კი ძალიან უსახურად ითამაშა,რაც შეხება თავბდასხმაას სუარესი აქტიურებდა და გოლის გატანა შეძლო ხოლო ლეო კი მართალია კარგი გოლი გაიტანა მაგრამ შეცდომები ბევრი იყო, რაც შეხება შეცვალზე შემოსულებს, ვიდალ კარგი იყო და პაკოსაც არ დაუტოვებია ცუდი შთაბეჭდილება.
მთლიანობაში არ იყო ცუდი შეხვედრა მაგრამ მეტი შეგვეძლო.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
FcB 5-0 Rma :P 11 დეკემბერი 2017 19:16
ციტატა: DonAndres
ციტატა: FcB 5-0 Rma :P
ციტატა: DonAndres
ციტატა: FcB 5-0 Rma :P
ორივემ რომ წააგოს ? :/

პუტინის სიკვდილიც ხომ არ გინდა??

პუტინმა რა დამიშავა :/

არაფერი კაი კაცია, ისე ვთქვი

კიდე კაი შეგეშალა თორე ივანიშილის სიკვდილსაც იტყოდი შენ :დდ
Heisenberg
Heisenberg 11 დეკემბერი 2017 19:15
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

გახევით არამგონია გახიოს. კაი კამანდა ჰყავს პსჟ-ს და აუცილებლად გაუჭირდებათ. შარშანდელივით ძლიერი აღარაა რეალი, პსჟ კი პირიქით - გაძლიერდა.

ჯერ თებერვალს დაელოდე . რეალი დეკემბერში მაშინაც არ იყო ფორმაში მაგრამ მეორე ნახევარში შეიცვალა სიტუაციაა
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:14
გუნდში სადაც ნეიმარი და მბაპეა, ჯერ მარტო მაგიტომ არ უნდა ჩამოწეროთ. წლებია იბრძვიან რომ რსც შეიძლება შორს წავიდნენ და ლიგა მოიგონ, მბაპეს დს ნეიმარის ყიდვით თვალსაჩინოა ეს ფაქტორი. მიზანი აქვს დასახული, ჰყავთ უმაღლესი დონის მწვრთნელი და იგროკები. არაა გამორიცხული რეალმა გამოაგდოს, მარა ასე გატენის ცოტა ისეთი ნათქვამია ))
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 19:14
ციტატა: DonAndres
ციტატა: P.Dybala
კულე და რეალისკენ... :)

ხდება ხოლმე, ნუ გიკვირს

ერთხელ მეც მეგონა რომ ეგრე იქნებოდა, მაგრამ არა. რეალისკენ როგორ უდა ვიყო?! :)
DonAndres 11 დეკემბერი 2017 19:13
ციტატა: FcB 5-0 Rma :P
ციტატა: DonAndres
ციტატა: FcB 5-0 Rma :P
ორივემ რომ წააგოს ? :/

პუტინის სიკვდილიც ხომ არ გინდა??

პუტინმა რა დამიშავა :/

არაფერი კაი კაცია, ისე ვთქვი
FcB 5-0 Rma :P 11 დეკემბერი 2017 19:13
ციტატა: DonAndres
ციტატა: FcB 5-0 Rma :P
ორივემ რომ წააგოს ? :/

პუტინის სიკვდილიც ხომ არ გინდა??

პუტინმა რა დამიშავა :/
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 19:12
ციტატა: Giorgi Changelia
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

გახევით არამგონია გახიოს. კაი კამანდა ჰყავს პსჟ-ს და აუცილებლად გაუჭირდებათ. შარშანდელივით ძლიერი აღარაა რეალი, პსჟ კი პირიქით - გაძლიერდა.
Heisenberg
Heisenberg 11 დეკემბერი 2017 19:11
ციტატა: M10 S9 D11
როგორ მოხდა რო რეალს ძლიერი გუნდი შეხვდა მარა რათ გინდა ამოქმედდება პერესის მაფია და სუდიები გააკეთებენ გასაკეთებელს

ააა დაიწერა ასეთი კომიც :დდდ ველოდი ველოდი დროული იყოო :დდ
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

ნუ უხუმრები დამიჯერე )))

ვერა ვერა, თორე კი
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DonAndres 11 დეკემბერი 2017 19:10
ციტატა: P.Dybala
კულე და რეალისკენ... :)

ხდება ხოლმე, ნუ გიკვირს
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:08
ციტატა: DonAndres
ციტატა: Giorgi Changelia
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

მაგაზე არავინ დაობს

მე მაინც არასდროს ვიქნები მადრიდელებისკენ... "პსჟ"-ს ეთამაშონ და თუ გინდა იმას...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 11 დეკემბერი 2017 19:08
ციტატა: DonAndres
ციტატა: P.Dybala
რატო? :დ

და რატომ არა??

კულე და რეალისკენ... :)
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:08
ციტატა: Giorgi Changelia
გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

ნუ უხუმრები დამიჯერე )))
DonAndres 11 დეკემბერი 2017 19:07
ციტატა: Giorgi Changelia
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...

მაგაზე არავინ დაობს
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 11 დეკემბერი 2017 19:06
ტყუილად დაობთ. "რეალი" გამორიცხულია ამ ეტაპზე გამოვარდს. გახევენ "პარი სენ-ჟერმენს"...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 11 დეკემბერი 2017 19:05
და პსჟ რა? ხალაიფის ბრალია ბართო პიტალო რომაა? ან ნეიმარი ძალით წაიყვანეს? უნდოდა და წავიდა.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK