რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 4:0 "დეპორტივო"

image
გუნდების შემადგენლობები
"ბარსელონა": ტერ შტეგენი, პიკე, რაკიტიჩი, ინიესტა, სუარესი, მესი, პაულინიო, ალკასერი, ალბა, რობერტო, ვერმალენი
"დეპორტივო": რუბენი, ხუანფრანი, ფერნანდო ნავარო, სიდნეი, ფაბიანი, ემრე ჩოლაკი, კარლეს ხილი, ადრიანი, გილერმე, ბორხესი, ლუკასი

გოლები: სუარესი 29', 47'; პაულინიო 41', 75';

ჯარიმები: ფაბიანი 32';

ცვლილებები: ალკასერი - ვიდალი 23'; ინიესტა - გომეში 56'; გილერმე - ვალვერდე 63'; ალბა - დინი 81'; კარლეს ხილი - ბორხა ვალე 84';скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
lasha lionel 18 დეკემბერი 2017 17:09
სალამი ქულესბ ახალა კი დავიწყებ ხვალინდელი თამაშების შეჯამებას,ტერ შტეგენი აკრგი იყო კიდევ ერთი მატჩი სადაც კარები მშრალად შეინახა,დაცვის ხაზს არა უშავდა, ვერმაელენს არ დაუტევებია ცუდი შთაბეჭდილება,პიკეც კარგი იყო რობერტო ისევ დაცვაში დაყენეს მაგრამ ამანაც კარგად ითამაშა პიკე და ალბასც შესანიშნავი იყო, რაც შეხება ნახევარ დაცვას რაკეტას არა უშავდა ინიესტა კარგი იყო, პაულინიო კი იყო საუკეთესო იმ შეხვედრაში ბევრეი ზუსტი პასი გაკეთა, 2 გოლიც გაიტანა, პაულინიო მათალაც ამათლებს და იმედია ესე გაგძელებს, ინიესტას არა უშავდა, ხოლო თრავდასხმას რავი მესის ძალიან უიღბლო დღე ჰქონდა 3 ჯერ შტანგას და 11 მეტრიანის გატანაც ვერ შეძლო,ხოლო სუარესი კი საუკეთესო იყო ამ შეხვედრაში პაულინიოსთან ერთად,მანაც ორი გოლი შეაგდო ასევე ერთ ეპიზოდში 100% გოლი არ ჩაუთვალეს რაც ძალიან სამწუხაროა და ესპანეთსი აუცელებლად უნდა დაინერგოს ვიდეო რეფერი, ხოლო მთლიანდად კარგი თამაში ვითამაშეთ იმედია ელ კლასიკოზე შევძლებთ 3 ქულის აღებას წარმატებები ბიჭებს.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 14:49
ციტატა: visca el barca
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
აუ ამ მეკარეს დაგინებული აქვს მესის არ გავატანინებო :დდდდ

ისე, რუბენი "ლევანტეში" როცა თამაშობდა, მაშინაც გააფუჭა ლეომ პენალტი, მაგრამ მერე ამოტენა მაინც. 4:1 მოვიგეთ.

მეც მახსოვს, ისე სილესენის წასვლის შემთხვევაში ეს თუ მოიყვანეს კაი იქნება

არა, ბებერია.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 18 დეკემბერი 2017 13:22
aramgonia 4-3-3 -it itamashos, sami arc nominaluri tavdamsxmeli gvyavs tan dacvashi zamenis kaci gvidgas, 4-3-3 -it tamashi saxifatoa, vermalenis pontshi, rac sheexeba arnaus mgonia rom waiyvans,
shtego, silenseni, pike, maske vermaleni, dini, alba, vidali, roberto, raketa, paulinio, denisi, iniesta, gomeshi, sua messi,
ai es arsis 16 kaci romelic mwyobrshia, romel ors daamatebs, ara mgonia arda waiyvanos, isev B gundidan arnaisi alenia, unda miamatos chemi azrit.
tramva moishushes rafiniamac mgoni, ardamac da dembelemac magram ra azri aqvs amat tamashs, formashi ar iqnebian. isev B gundis xalxi jobia.
phillippe coutinho 18 დეკემბერი 2017 13:09
gaumarjo didi xania agar hemovulvar mere parolic gadamavickda da iev igive niki gavakete imedia mimigebt facezec var barca milanit
--------------------
Phillippe coutinho
dato112 18 დეკემბერი 2017 13:02
Chemi azrit pau marcxena vinegar unda iyos da 4-3-3 naxevar dacva marjvniv raketa shuashi busi marcxniv ini da egaa rasityvi ani

marcxnidan pau unda iyos vingerad nazevardacvashi ini busi raketa da 4-3-3 ras ityvit
Tigresa 18 დეკემბერი 2017 12:59
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: don pike
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: ani-barca
ციტატა: kaizersoza
mgoni vermalens daayenebs, da busketsi - paulinios dausvams sayrdenze chamshlelad, da mgonia rom 4-2-3-1 -it itamashebs. centri ini-mesi-raketa,
dacvashi mgonia rom samedus ar daayenebs, robertos vfiqrob isev da vidals zamenistvis sheinaxavs.

shtegeni roberto pike alba rakitichi buskeci iniesta pauilinio messi suaresi am 10 kacs 100% daayenebs, ubralod gasarkvevia maskes daayenebs tu vermalens :d

100% vici maskes ar daayenebs,)))))) maske tan juja tan formashi ara utamashebeli amdeni xnis ar arsebobs.


გეთანხმები და მეც ვფიქრობ რომ მასე სწორი იქნება,ნუ მერე შეიძლება გადაწყობა ანგარიშიდან გამომდინარე.ბუსი და პაუ უნდა იყვნენ ჩამშლელად ან ბუსი და რაკეტა და პაუმ ცოტა წინ იმუშაოს და ამ ორ საყრდენსაც დაეხმარება.ინი მესი და ან პაუ ან რაკეტა,ან რაკეტას მაგივრად რობერტოც კაი იქნება და სემედუ ძირითადში,მაგრამ გამოუცდელობის გათვალისწინებით შეიძლება ვალომ რობერტოს დააყენოს. და წინ სუა ასეთი შემადგენლობა მინდა კლასიკოზე,ნუ მესის სივრცეები და თავისუფლება როგორც ყოველთვის.უკან ვიდალიც კაი იქნება და სემედუ ნუ სემედუ როგორც აღვნიშნე შეიძლება სათადარიგოზე დასვას გამოუცდელობის გამო,ამ შემთხვევაში ვიდალიც არაა ცუდი ვარიანტი და რობერტო წიინ მარა შეიძლება რობერტო უკან დააყენოს,პიკე და აუცილებლად ვერმალენი მინდა და ალბა,ბუსი ჩამშლელად.ვნახოთ მე ასე მინდა მარა ვალო გაითვალისწინებს ჩემს აზრებს?

vfiqrob vidals shetevistvis shemoinaxavs shemtevi faqtiurad ar gvyavs zamenaze, dembele axaltramvamoshushebuli, delofeus tramva aqvs, pakos tramva aqvs, shemtevebidan vidali denisa, gomeshi gvyavs marto, zamenaze, sheidzleba arnaisi amowios barsa B-dan da tu dzaan gagviwirda miaxmaros gunds, arnaisi isedac unda waiyvanos chemi azrit, shetevashi garibulad vart.

Mesmis rom arnaisi gamoucdelia aset mnishvnelovan matchebshi da grandtan ar utamashia arasdros, magram cota xnit rom gaiyvanos moedanze kargi ikneba da ratom: b gundis motamashea, romelsac aqvs ambicia pirvel gundshi tamashis da tavis carmochenis, shesabamisac maksimums dadebs moedanze da vfiqrob sakmarisad nichieria rom tavisi mondomebit kargad itamashos.
don pike 18 დეკემბერი 2017 12:57
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: don pike
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: ani-barca
ციტატა: kaizersoza
mgoni vermalens daayenebs, da busketsi - paulinios dausvams sayrdenze chamshlelad, da mgonia rom 4-2-3-1 -it itamashebs. centri ini-mesi-raketa,
dacvashi mgonia rom samedus ar daayenebs, robertos vfiqrob isev da vidals zamenistvis sheinaxavs.

shtegeni roberto pike alba rakitichi buskeci iniesta pauilinio messi suaresi am 10 kacs 100% daayenebs, ubralod gasarkvevia maskes daayenebs tu vermalens :d

100% vici maskes ar daayenebs,)))))) maske tan juja tan formashi ara utamashebeli amdeni xnis ar arsebobs.


გეთანხმები და მეც ვფიქრობ რომ მასე სწორი იქნება,ნუ მერე შეიძლება გადაწყობა ანგარიშიდან გამომდინარე.ბუსი და პაუ უნდა იყვნენ ჩამშლელად ან ბუსი და რაკეტა და პაუმ ცოტა წინ იმუშაოს და ამ ორ საყრდენსაც დაეხმარება.ინი მესი და ან პაუ ან რაკეტა,ან რაკეტას მაგივრად რობერტოც კაი იქნება და სემედუ ძირითადში,მაგრამ გამოუცდელობის გათვალისწინებით შეიძლება ვალომ რობერტოს დააყენოს. და წინ სუა ასეთი შემადგენლობა მინდა კლასიკოზე,ნუ მესის სივრცეები და თავისუფლება როგორც ყოველთვის.უკან ვიდალიც კაი იქნება და სემედუ ნუ სემედუ როგორც აღვნიშნე შეიძლება სათადარიგოზე დასვას გამოუცდელობის გამო,ამ შემთხვევაში ვიდალიც არაა ცუდი ვარიანტი და რობერტო წიინ მარა შეიძლება რობერტო უკან დააყენოს,პიკე და აუცილებლად ვერმალენი მინდა და ალბა,ბუსი ჩამშლელად.ვნახოთ მე ასე მინდა მარა ვალო გაითვალისწინებს ჩემს აზრებს?

vfiqrob vidals shetevistvis shemoinaxavs shemtevi faqtiurad ar gvyavs zamenaze, dembele axaltramvamoshushebuli, delofeus tramva aqvs, pakos tramva aqvs, shemtevebidan vidali denisa, gomeshi gvyavs marto, zamenaze, sheidzleba arnaisi amowios barsa B-dan da tu dzaan gagviwirda

gunds, arnaisi isedac unda waiyvanos chemi azrit, shetevashi garibulad vart.


მასეც აკეთებს ხოლმე ძმაა,ეგეც რეალურია მითუმეტეს უცდია მასე მარა ეგ იმ შემთხვევაში თუ გადააწყო ან 4-3-3 ითამაშა,ისე ამ ტაქტიკაში პაუც შეიძლება შეტევაში მესის და სუასთან ერთად.
kaizersoza 18 დეკემბერი 2017 12:51
ციტატა: don pike
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: ani-barca
ციტატა: kaizersoza
mgoni vermalens daayenebs, da busketsi - paulinios dausvams sayrdenze chamshlelad, da mgonia rom 4-2-3-1 -it itamashebs. centri ini-mesi-raketa,
dacvashi mgonia rom samedus ar daayenebs, robertos vfiqrob isev da vidals zamenistvis sheinaxavs.

shtegeni roberto pike alba rakitichi buskeci iniesta pauilinio messi suaresi am 10 kacs 100% daayenebs, ubralod gasarkvevia maskes daayenebs tu vermalens :d

100% vici maskes ar daayenebs,)))))) maske tan juja tan formashi ara utamashebeli amdeni xnis ar arsebobs.


გეთანხმები და მეც ვფიქრობ რომ მასე სწორი იქნება,ნუ მერე შეიძლება გადაწყობა ანგარიშიდან გამომდინარე.ბუსი და პაუ უნდა იყვნენ ჩამშლელად ან ბუსი და რაკეტა და პაუმ ცოტა წინ იმუშაოს და ამ ორ საყრდენსაც დაეხმარება.ინი მესი და ან პაუ ან რაკეტა,ან რაკეტას მაგივრად რობერტოც კაი იქნება და სემედუ ძირითადში,მაგრამ გამოუცდელობის გათვალისწინებით შეიძლება ვალომ რობერტოს დააყენოს. და წინ სუა ასეთი შემადგენლობა მინდა კლასიკოზე,ნუ მესის სივრცეები და თავისუფლება როგორც ყოველთვის.უკან ვიდალიც კაი იქნება და სემედუ ნუ სემედუ როგორც აღვნიშნე შეიძლება სათადარიგოზე დასვას გამოუცდელობის გამო,ამ შემთხვევაში ვიდალიც არაა ცუდი ვარიანტი და რობერტო წიინ მარა შეიძლება რობერტო უკან დააყენოს,პიკე და აუცილებლად ვერმალენი მინდა და ალბა,ბუსი ჩამშლელად.ვნახოთ მე ასე მინდა მარა ვალო გაითვალისწინებს ჩემს აზრებს?

vfiqrob vidals shetevistvis shemoinaxavs shemtevi faqtiurad ar gvyavs zamenaze, dembele axaltramvamoshushebuli, delofeus tramva aqvs, pakos tramva aqvs, shemtevebidan vidali denisa, gomeshi gvyavs marto, zamenaze, sheidzleba arnaisi amowios barsa B-dan da tu dzaan gagviwirda miaxmaros gunds, arnaisi isedac unda waiyvanos chemi azrit, shetevashi garibulad vart.
don pike 18 დეკემბერი 2017 12:31
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: ani-barca
ციტატა: kaizersoza
mgoni vermalens daayenebs, da busketsi - paulinios dausvams sayrdenze chamshlelad, da mgonia rom 4-2-3-1 -it itamashebs. centri ini-mesi-raketa,
dacvashi mgonia rom samedus ar daayenebs, robertos vfiqrob isev da vidals zamenistvis sheinaxavs.

shtegeni roberto pike alba rakitichi buskeci iniesta pauilinio messi suaresi am 10 kacs 100% daayenebs, ubralod gasarkvevia maskes daayenebs tu vermalens :d

100% vici maskes ar daayenebs,)))))) maske tan juja tan formashi ara utamashebeli amdeni xnis ar arsebobs.


გეთანხმები და მეც ვფიქრობ რომ მასე სწორი იქნება,ნუ მერე შეიძლება გადაწყობა ანგარიშიდან გამომდინარე.ბუსი და პაუ უნდა იყვნენ ჩამშლელად ან ბუსი და რაკეტა და პაუმ ცოტა წინ იმუშაოს და ამ ორ საყრდენსაც დაეხმარება.ინი მესი და ან პაუ ან რაკეტა,ან რაკეტას მაგივრად რობერტოც კაი იქნება და სემედუ ძირითადში,მაგრამ გამოუცდელობის გათვალისწინებით შეიძლება ვალომ რობერტოს დააყენოს. და წინ სუა ასეთი შემადგენლობა მინდა კლასიკოზე,ნუ მესის სივრცეები და თავისუფლება როგორც ყოველთვის.უკან ვიდალიც კაი იქნება და სემედუ ნუ სემედუ როგორც აღვნიშნე შეიძლება სათადარიგოზე დასვას გამოუცდელობის გამო,ამ შემთხვევაში ვიდალიც არაა ცუდი ვარიანტი და რობერტო წიინ მარა შეიძლება რობერტო უკან დააყენოს,პიკე და აუცილებლად ვერმალენი მინდა და ალბა,ბუსი ჩამშლელად.ვნახოთ მე ასე მინდა მარა ვალო გაითვალისწინებს ჩემს აზრებს?
kaizersoza 18 დეკემბერი 2017 11:14
ციტატა: ani-barca
ციტატა: kaizersoza
mgoni vermalens daayenebs, da busketsi - paulinios dausvams sayrdenze chamshlelad, da mgonia rom 4-2-3-1 -it itamashebs. centri ini-mesi-raketa,
dacvashi mgonia rom samedus ar daayenebs, robertos vfiqrob isev da vidals zamenistvis sheinaxavs.

shtegeni roberto pike alba rakitichi buskeci iniesta pauilinio messi suaresi am 10 kacs 100% daayenebs, ubralod gasarkvevia maskes daayenebs tu vermalens :d

100% vici maskes ar daayenebs,)))))) maske tan juja tan formashi ara utamashebeli amdeni xnis ar arsebobs.
ani-barca 18 დეკემბერი 2017 11:11
ციტატა: kaizersoza
mgoni vermalens daayenebs, da busketsi - paulinios dausvams sayrdenze chamshlelad, da mgonia rom 4-2-3-1 -it itamashebs. centri ini-mesi-raketa,
dacvashi mgonia rom samedus ar daayenebs, robertos vfiqrob isev da vidals zamenistvis sheinaxavs.

shtegeni roberto pike alba rakitichi buskeci iniesta pauilinio messi suaresi am 10 kacs 100% daayenebs, ubralod gasarkvevia maskes daayenebs tu vermalens :d
Tigresa 18 დეკემბერი 2017 11:09
გუშინ ჰალაზე კომენტარებსი ვნახე, ყველა რატომღაც ფიქრობს, რომ დიდი ანგარიშით მოგვიგებენ კლასიკოზე. ბარსა როგორ ფორმაშიც არ უნდა იყოს, დინამო თბილისი კი არაა, მით უმეტეს კლასიკოზე ეგეთი პროგნოზებისგან მე ყოველთვის ვიკავებ თავს, ყველაფერი შეიძლება მოხდეს.. შარშან ამ დროს რა საშინელ ფორმაში იყო რეალი, ჩვენ დიდი ანგარიშებით ვიგებდით და კი გაგვიტანა რამოსმა ბოლო წამებზე. ისეთი თავდაჯერებულები არიან, თითქოს მოგების ჟინი მარტო რეალის ფეხბურთელებს ქონდეთ:)) ჩვენ სამი ფორვარდი გვაკლია (პაკო, დეულოფეუ და დემბელე), ასევე უდიდესი დანაკლისი იქნება უმტიტიც (რაც მოწინააღმდეგე გუნდის ფანეს უზომოდ უხარიათ:)), მაგრამ ბოლომდე უნდა ვიბრძოლოთ მაინც და ფრეზეც არ ვიტყოდი უარს მე პირადად, ნუ მოგება ხო საერთოდ დაგვხატავდა.
kaizersoza 18 დეკემბერი 2017 10:58
ციტატა: ani-barca
shtegeni
semedu pike maskerano(verma) alba
roberto rakitichi paulinio iniesta
messi suaresi

swori iqneba ase tu daayenebs klasikoze :d

maskerano ara gadatelaven realis jorebi))), magati koziri sajarimoshi meore sartulze brdzolaa maske tan utamashebeli tan juja, gamoricxulia, gamoricxulia ar daayenebs da sworic iqneba, vermaleni an busketsi dacvashi, tu gavitvaliswinebt imas rom vermalenma normalurad itamasha, mgoni vermalens daayenebs, da busketsi - paulinios dausvams sayrdenze chamshlelad, da mgonia rom 4-2-3-1 -it itamashebs. centri ini-mesi-raketa,
dacvashi mgonia rom samedus ar daayenebs, robertos vfiqrob isev da vidals zamenistvis sheinaxavs.
ani-barca 18 დეკემბერი 2017 10:52
shtegeni
semedu pike maskerano(verma) alba
roberto rakitichi paulinio iniesta
messi suaresi

swori iqneba ase tu daayenebs klasikoze :d


vaime buskeci :ddd eg kai iqneboda rakitichis magivrad mara ar izavs magas :d
kaizersoza 18 დეკემბერი 2017 10:11
kaizersoza გუშინ, 16:47 პასუხი
რედაქტირება

ციტატა: ani-barca
shtegeni
semedu pike vermaleni alba
paulinio gomeshi roberto
messi suaresi alkaseri

ar izavs mara mainc :d

buskets gamovricxav rom daayenos,
da velodebi 4-3-3 -it itmashebs,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,shtego,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,
............roberto.......pike........vermaleni........alba,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,paulinio,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,raketa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,iniesta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,.mesi,,,,,,,,,,,,,,,,,sua,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pako,,,,,,,,,,,,
4-3-3-it tamashs velodebi da didi shotit mogebas!!!!!!!!!! )))))))))))))))))))))))
kide gamovicani sastavi))) valverde ar ginda shegcvalo xolme?)))))))))) xelfasi shen rom gadzleven imis 20% meyofa))))))))))
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 09:02
Clever liar
martivimisaxvedria ise skumbriastvalebit iyureboda metqi shtanga tu gigebentqo :dd
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: CuLe MSD
Vicodi rom ver gaitanda ai vgrdznobdi :))

Shens grdznobebs venacvale ddd

:dddddd ise penalzebs sul vicnob xolme :dd
Rivaldo 18 დეკემბერი 2017 08:36
maladec gunds kargat itamashes visiamovne tamashit ....
visca el barca 18 დეკემბერი 2017 08:34
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
აუ ამ მეკარეს დაგინებული აქვს მესის არ გავატანინებო :დდდდ

ისე, რუბენი "ლევანტეში" როცა თამაშობდა, მაშინაც გააფუჭა ლეომ პენალტი, მაგრამ მერე ამოტენა მაინც. 4:1 მოვიგეთ.

მეც მახსოვს, ისე სილესენის წასვლის შემთხვევაში ეს თუ მოიყვანეს კაი იქნება
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
kaizersoza 18 დეკემბერი 2017 04:37
https://streamable.com/vprfx
ori dirka or wamshi, antirekordi)))))))))))))
SHOTAMESSI10 18 დეკემბერი 2017 02:33
ესეც ჩემი 200 კომენტარი VIVABARCA.GE-ზე
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
Messi.jordan.federer 18 დეკემბერი 2017 02:12
ციტატა: CuLe MSD
Vicodi rom ver gaitanda ai vgrdznobdi :))

Shens grdznobebs venacvale ddd
Monadire 18 დეკემბერი 2017 01:53
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
გილოცავთ ბრწყინვალე გამარჯვებას ძალაი კარგად ითამაშა გუნდა რასაც ქვია ვისიამოვნე ყველამ ძალაინ კარგად ითამაშა მესიმ დაღუნა დღეს შტანგები ცუდია რო ვერ გაიტანა მარა არაუშავს რაც დეპორტივოს ვერ გაუტანა რეალს გაუყრის 23-ში

"ელ კლასიკოს" ვიგებთ!!!!!!!!!!!

კანეშნა თან მოშნი ანგარიშით უნდა მოვუგოთ ყველაზე პრახადნოი დვორი დაცვა ყავს რეალს ამ სეზონში პლიუს კარვახალი და რამოსი არ ეყოლება მემგონი
Mesi dges shankebs zomavda gio
G
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:50
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
გილოცავთ ბრწყინვალე გამარჯვებას ძალაი კარგად ითამაშა გუნდა რასაც ქვია ვისიამოვნე ყველამ ძალაინ კარგად ითამაშა მესიმ დაღუნა დღეს შტანგები ცუდია რო ვერ გაიტანა მარა არაუშავს რაც დეპორტივოს ვერ გაუტანა რეალს გაუყრის 23-ში

"ელ კლასიკოს" ვიგებთ!!!!!!!!!!!

კანეშნა თან მოშნი ანგარიშით უნდა მოვუგოთ ყველაზე პრახადნოი დვორი დაცვა ყავს რეალს ამ სეზონში პლიუს კარვახალი და რამოსი არ ეყოლება მემგონი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 01:45
ციტატა: Monadire
Dzalian kargi tamashi iyo shecdomac iyo ik msajis magram mainc gavimarjvett Am gamarjvrbas vulocav yvela barcelonas pans

ლეოს არ უმართლებდა დღეს, ძაან თან

ციტატა: M10 S9 D11
გილოცავთ ბრწყინვალე გამარჯვებას ძალაი კარგად ითამაშა გუნდა რასაც ქვია ვისიამოვნე ყველამ ძალაინ კარგად ითამაშა მესიმ დაღუნა დღეს შტანგები ცუდია რო ვერ გაიტანა მარა არაუშავს რაც დეპორტივოს ვერ გაუტანა რეალს გაუყრის 23-ში

"ელ კლასიკოს" ვიგებთ!!!!!!!!!!!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:43
გილოცავთ ბრწყინვალე გამარჯვებას ძალაი კარგად ითამაშა გუნდა რასაც ქვია ვისიამოვნე ყველამ ძალაინ კარგად ითამაშა მესიმ დაღუნა დღეს შტანგები ცუდია რო ვერ გაიტანა მარა არაუშავს რაც დეპორტივოს ვერ გაუტანა რეალს გაუყრის 23-ში
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Monadire 18 დეკემბერი 2017 01:43
Dzalian kargi tamashi iyo shecdomac iyo ik msajis magram mainc gavimarjvett Am gamarjvrbas vulocav yvela barcelonas pans
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 01:43
ციტატა: M10 S9 D11
აუ ამ მეკარეს დაგინებული აქვს მესის არ გავატანინებო :დდდდ

ისე, რუბენი "ლევანტეში" როცა თამაშობდა, მაშინაც გააფუჭა ლეომ პენალტი, მაგრამ მერე ამოტენა მაინც. 4:1 მოვიგეთ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Monadire 18 დეკემბერი 2017 01:41
Am tamashi ar gaumartla messi magram arachveulebrivad itamasha kargi sagole pasi gaketa kidevac
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 01:40
Am matchshi paulinios da shtangis garda yvelaferi gavartyi :ddd dzilinebisa yvelas wavedi me :) <3
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 01:40
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
LOOL ვიღაცამს რო უთქვამს, მსოლფიო ჩემპიონატზე ვინც პირველ გოლს გაიტანს, იმის სახელს დავარქმევო და მარსელომ ავტოგოლი გაიტანა

ეგ არ ვიცოდი და პელე რო ქვია ერთს 62ის მუნდიალზე გტანილი გოლის გამო ვიცი :)))

სიმართლე არაა, რაღაც ხუმრობა მაქ მოსმენილი. მერე მოფერებით ავთოს ეძახდნენო :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:29
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: M10 S9 D11
აუ ამ მეკარეს დაგინებული აქვს მესის არ გავატანინებო :დდდდ

samagierod paulinios ar tkens guls :ddddddd

ori ukiduresoba gvyavs :d pako romelic yoveltvis iq dgas sadac ar unda idges da paulinio romelic sul iq dgas sadac sachiroa :)dd

მაგას უკიდურესობაში ვერ ჩვუთვლი პაუს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 01:23
ციტატა: M10 S9 D11
აუ ამ მეკარეს დაგინებული აქვს მესის არ გავატანინებო :დდდდ

samagierod paulinios ar tkens guls :ddddddd

ori ukiduresoba gvyavs :d pako romelic yoveltvis iq dgas sadac ar unda idges da paulinio romelic sul iq dgas sadac sachiroa :)dd
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:23
გოოოოოლ პაულინიო დუბლიიიი მე-4 შტანგა :დდდდდდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Monadire 18 დეკემბერი 2017 01:22
Paulinio isev meore goli jigi aris
Messi.jordan.federer 18 დეკემბერი 2017 01:21
ციტატა: SHOTAMESSI10
არ დანიშნული პენალტი

Arc viocnebod imaze rom realis mociqulebi penlebs dagvinishaven.penlebi kiara kuleebo 100%golebs ar gvitvlian rais penlebi.dddd
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:19
აუ ამ მეკარეს დაგინებული აქვს მესის არ გავატანინებო :დდდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 01:17
Vicodi rom ver gaitanda ai vgrdznobdi :))
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:16
ეე რა ქენი სუა :დდდდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
SHOTAMESSI10 18 დეკემბერი 2017 01:15
მესის 3 ძელი
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:14
მე-3 შტანგა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Monadire 18 დეკემბერი 2017 01:14
Kide zomavs am shtangebs messi
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 01:14
Mesi ise izavs ukarebos datovebs deportivos )))
SHOTAMESSI10 18 დეკემბერი 2017 01:12
არ დანიშნული პენალტი
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 01:09
პენალი იყო სუდიაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 01:09
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
D ara mama pirveli xar (mixvdebi) ;) :ddddd

კი შენს მერე მამა :)))) აჭარაბეთი არა ტყლაპი..მოგებული აჭარას გარდა არასდროს არავინაა მანდ

kai raiyo vixumre :ddd
mesim erti rom gaitanas pakos raketad chavtvli da chem tavs vangad :ddddd

ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
D ara mama pirveli xar (mixvdebi) ;) :ddddd

კი შენს მერე მამა :)))) აჭარაბეთი არა ტყლაპი..მოგებული აჭარას გარდა არასდროს არავინაა მანდ

kai raiyo vixumre :ddd
mesim erti rom gaitanas paulinios raketad chavtvli da chem tavs vangad :ddddd
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 01:02
სხვათაშორის სუარესი დღეს ფლანგზე ცუდი არაა. ნუ მისი ადგილი მაინც არაა კრაი და სხვა დროს არ უნდა ათამაშოს ხოლმე.
Messi.jordan.federer 18 დეკემბერი 2017 01:01
Axlidan uyure barcela vs reali 5-0 da reali vs barcelona 2-6 da mere mesaubre gedmaghlobith.dddd
Kargad uyure mag tamashebshi natlaf chans zustad thu rogori pirveli gundi iyo reali yovelthvis.dddd
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:57
საღოლ ბიჭებს. დღეს მაგრად თამაშობენ
Messi.jordan.federer 18 დეკემბერი 2017 00:55
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Messi.jordan.federer
Saertod realis da misi fexburyelebis dedas vtene
Saertod aq fuchura gundis fexburtelebis ganxilva ratom midis?
Daexios barcelonas 100 weli fuchuris reali.
Amoidgit xma madridistebma ara peresis nayidi titulebis shemdeg?
Dabrundeba gvardiola bqrcelonashi wava klasikoebshi isev calkara tamadhi da isev vixilavth monebs mijachvuls sakuthsr sajarimlstan.dddd

გვარდიოლამდე ბარსა რას შვებოდა ;დდდდ ერთი ეგ გაქვს სალაპარაკო ;დდდ რეალი კი ყოველთვის პირველი იყოო ;დდდ სისულელეა იმის თქმა რომ ბარსა დომინირებდა სულ ;დდდდდდ

Reali rodis iyo pirveli yovelthvis?
60 wlebis shemdeg reali saertod xsenebashic ar iyo dedis fuchurs urtyamdnen evropis grandebi 98 wlamde.
98shic msajis shecdomith iuvestan,afsaitith gtanili goli, roma volfsburgi siti da atletikostan afsaitit goli finalshi.bavariadtan 100% ar gagdebuli kazemiro,romlis pasitac gaitana ylifonaldom pirveli goli.
Marazmulad mogebuli titulebith blataobth?

Saerthod aranairi survili ar maqvs shentan fexburtze visaubro. Dzalian gtxov nu damicitireb amis shemdeg.

Rac sheexeba qvis xanadhi mogebul titulebs,evropashi yvrlaze naklebad espanethi dazaralda meore msoflio omis gamo da amitom iyo rom igulaves frankos mociqulebma axlad sheqmnil turnirze sadac tavidan 4 gundi gamodioda da shemdgomshic sanam safexburto qveynebi ar momagrdnen omis zaralisgan. Vis efexburteboda mag wlebshi?
Di stefanoc romelis sulis chamdgmeli iyo realis im droindeli warmatebis tavidan barcelonashi tamashobda da mere rogor aghmochnda realshi eg mtelma msofliom icis samxret koreis garda.ddd
Mere rom daiqoqnen italiuri inglisuri da da germanuli gundebi aseve benfika da aiaqsi taviant oqros wlebshi realis xsenebac ar iyo ukve.dddd
90 wlebis dasawyisshi milans yavs gaxeuli reali 5-0.dddd xo zustad shen rogorc ambob yoveltvis pirveli iyovo,eg sheni pirvel gundi yoveltvis gaylisdzirebuli yavdat sinamdvileshi pirvel gundebs.
Magram yoveltvis pirveli gundi dddd

Nu ras vizamt barcelonas ar axvedreben shalkeebs zedized 2jer 1^8 finalebshi,ar axvedreben apoelebs da volfsburgebs 1^4 finalebshi,ar axvedreben 1^2 finalebidan yvelaze sust gundebs da finalebshi tamashgaredan gatanil golebs ar gvitvlidnen.
Karoche reali aris yvala drois yvelaze bindzuri gundi msoflioshi.
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:55
ციტატა: Sergio barca
suaresi ixldeba sagol sagol

ძაან მიხარია. გვჭირდება ჯეკას კარგი თამაში.
Monadire 18 დეკემბერი 2017 00:54
Suarezis archveulebrivi goli da robertos arachveulebrivi pasi
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 00:54
Suas dubli davsvi :ddd da am bolo dros bevrs vartyavs :/
isada acharabetze rogor davregistrirde? :/ :dddddddd
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:54
გოოოოოოოლ პისტოლეროოოოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:54
სუას დუბლიიიი!.... ცუდი სტარტის მერე უკვე ბომბარდირთა დავაშიც შევიდა ჯეკა. ლეო ეხლა შენი დროა.

ყოჩაღ სერხის, მაგარი პასი გააკეთა...
Sergio barca 18 დეკემბერი 2017 00:53
suaresi ixldeba sagol sagol
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:51
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Clever Liar
ისე ალკასერი მეტოქის აბუჩად აგდების გამო გააძევეს თუ რატო გავიდა?

ტრამვა მიიღო

საშიში მაინც არამგონია რამე იყოს. დიდი არაფერი დაზიანება მიუღია. წელს კარგად გამოიყურება და არ იქნება კარგი ტრამვა. თან საკმაოდ გვყავს ხალხი ლაზარეთში
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 00:51
ციტატა: Clever Liar
მესი და ანტონელა რამოდენომე წუთის წინ ოფიციალურად შეთანხმდნენ რო მომდევნო შვილს შტანგას დაარქმევენ..

:D :D ara mama pirveli xar (mixvdebi) ;) :dddddd
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:50
ციტატა: Clever Liar
ისე ალკასერი მეტოქის აბუჩად აგდების გამო გააძევეს თუ რატო გავიდა?

ტრამვა მიიღო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:50
ლეო ასისტებსაც აგროვებს. 5 აქვს უკვე
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:49
იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Monadire 18 დეკემბერი 2017 00:49
Daiwyo meore taimi warmatebebi
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:49
რა გოლი, რა გოლი არ ჩათუთვალა მატეო ლაოსმა სუარესს. ეჰ, თან რა ბურთი; რაბონა გოლი როდის გაიტანა "ბარსამ", არ მახსოვს. თქვენ?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:48
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
რაკიტიჩმა 1-2 კარგი პასი გააკეთა

ქუსლით იყო მაგარი

ხო. ალბასაც კარგი გაუყოლა მაგრამ მაგ პასს ნალუბოი გააკეთებდა ))
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:47
მე-3 არ ჩათვილი გოლი ეს უკვე მარაზმია ორმა არ ჩათვლილმა გოლმა 4 ქულა დაგვაკარგვინა დღეს ვიგებდთ მარა ასე არ შეიძლება ზედიზედ სამ თამაშში 3 გოლი არ ჩაგვითვალეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:46
ციტატა: P.Dybala
რაკიტიჩმა 1-2 კარგი პასი გააკეთა

ქუსლით იყო მაგარი
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:46
კარგი პირველი ტაიმი იყო. ყველამ კარგად ითამაშა. ნუ ვიდალი მაინც დიდი არაფერი. რაკიტიჩმა 1-2 კარგი პასი გააკეთა მაგრამ მაინც არა რა. დალშე ყველა მომეწონა. მესი აქტიურობს, კარგია მაგრამ წაიღეს ტვინი ამ შტანგებმა. სუასთვის ჩაეთვალათ რა ის გოლი. იქნებ მეორე ტაიმშიც გაიტანოს და ჰეთ-თრიკი იქნებოდა კარგი. რამდენი ხანია არ შეუსრულებია.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:45
ციტატა: Sergio barca
ციტატა: Monadire
ციტატა: Giorgi Changelia
კიდევ 1 არჩათვლილი გოლი, ფუ რა. ოხ მატეო ლაოს... თან რა მაგარი გოლი, სუარესმა რაბონათი დაარტყა...

Getanxmebi gioo

სუდიები ერთმანეთს ეჯიბრებიან ვინ უფრო მეტ ფოლს არ ჩათვლის წლის ბოლოს პრემია ყოფილა გამარჯვებულზე

"რეალს" რომ არ ჩაუთვალონ ასეთი გოლი, წარმომიდგენია მადრიდისტების...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Sergio barca 18 დეკემბერი 2017 00:44
ციტატა: Monadire
ციტატა: Giorgi Changelia
კიდევ 1 არჩათვლილი გოლი, ფუ რა. ოხ მატეო ლაოს... თან რა მაგარი გოლი, სუარესმა რაბონათი დაარტყა...

Getanxmebi gioo

სუდიები ერთმანეთს ეჯიბრებიან ვინ უფრო მეტ ფოლს არ ჩათვლის წლის ბოლოს პრემია ყოფილა გამარჯვებულზე
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:44
ციტატა: Monadire
Messi jer zomavs shtangebs da imedia meore tamze damtvrebs am zomvas

რამდენჯერ გაარტყა უკვე

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
არაფერს რო არ ამბობთ, თამაშს არ უყურებთ ხალხო?

აუ ხო რა თამაშის დროს იაქტიურეთ რა

ხო, ეგეც, მარა მე არ ჩათვლილლ გოლზე ვთქვი
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:43
ციტატა: Giorgi Changelia
არაფერს რო არ ამბობთ, თამაშს არ უყურებთ ხალხო?

აუ ხო რა თამაშის დროს იაქტიურეთ რა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:43
ციტატა: Clever Liar
მესი და ანტონელა რამოდენომე წუთის წინ ოფიციალურად შეთანხმდნენ რო მომდევნო შვილს შტანგას დაარქმევენ..

LOOL ვიღაცამს რო უთქვამს, მსოლფიო ჩემპიონატზე ვინც პირველ გოლს გაიტანს, იმის სახელს დავარქმევო და მარსელომ ავტოგოლი გაიტანა wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Monadire 18 დეკემბერი 2017 00:43
ციტატა: Giorgi Changelia
კიდევ 1 არჩათვლილი გოლი, ფუ რა. ოხ მატეო ლაოს... თან რა მაგარი გოლი, სუარესმა რაბონათი დაარტყა...

Getanxmebi gioo
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:42
ციტატა: THE_BARCA
მადლობა ყურადღებისთვის, ამდენი ლინკები არიყო საჭირო....

http://gooool.org/online/64793-barselona-deportivo-smotret-onlayn-17122017.html
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 18 დეკემბერი 2017 00:42
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: sany
მომეჩვენა თუ მეკარემ შიგნიდან გამოიტანა ხაზი უკვე გადაკვეთილი ქონდა

რა თქმა უნდა

არაფერს რო არ ამბობთ, თამაშს არ უყურებთ ხალხო?

ვუყურებ, მაგრამ თან რომ ვწერო ეგრე ვერა რა რაღაც.
Monadire 18 დეკემბერი 2017 00:42
Ra burti ar chautvsles suarezs
THE_BARCA 18 დეკემბერი 2017 00:41
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: THE_BARCA
მადლობა ყურადღებისთვის, ამდენი ლინკები არიყო საჭირო....

უნივერსალზე გადის ან ტელევიზორში უყურე ან მაივიდეოზე

არავარ საქართველოში თორე მოვახერხებდი ამდენს ძმა.....

ვნახე ლინკი...))))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:41
ციტატა: DON ANDRESS
ყველა კარგად თამაშობს.ნუ ლუისი და ინიესტა+მესი რაღაც სასწაულია.ლეომ უნდა ამოტენოს დეპორტივო მეორე ტაიმში გოლებით.სუარესის მომენტში ნეტა იყო გოლი?ძაან მაგრად დაარტყა

პირველი გოლის დროს, ინიესტამ რა მაგარი ჩაუწოდა მესის, არგენტინლმაც ჩამოიღო და "პისტოლეროს" გაატანინა. მაგარი იყო რა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
THE_BARCA 18 დეკემბერი 2017 00:41
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: THE_BARCA
მადლობა ყურადღებისთვის, ამდენი ლინკები არიყო საჭირო....

უნივერსალზე გადის ან ტელევიზორში უყურე ან მაივიდეოზე

არავარ საქართველოში თორე მოვახერხებდი ამდენს ძმა.....
CuLe MSD 18 დეკემბერი 2017 00:40
Ara ra raketazec ki warmovdgine gaitanstqo magram pauliniom ra qna :ddd ai mesize ra unda vtqva tavidan survili gamichnda is oqros buci tavshi mertya :) magram gadavifiqre codnaa :) vafshe rom vagebdet armainteresebs :) am gundurobas yvelaze metad vafaseb barcashi im or tripletze metadac ki :dd <3
SHOTAMESSI10 18 დეკემბერი 2017 00:40
100% გოლი არ ჩაუთვალეს სუარესს
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
Monadire 18 დეკემბერი 2017 00:40
Messi jer zomavs shtangebs da imedia meore tamze damtvrebs am zomvas
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:40
ციტატა: sany
მომეჩვენა თუ მეკარემ შიგნიდან გამოიტანა ხაზი უკვე გადაკვეთილი ქონდა

რა თქმა უნდა

არაფერს რო არ ამბობთ, თამაშს არ უყურებთ ხალხო?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:39
სუარესი უნდა გაიყვანოს ვალომ თორე გამოკრავს ყვითელს ხელს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Monadire 18 დეკემბერი 2017 00:39
Paulinio giji aris da kide ra burti ar chautvales suarezs
THE_BARCA 18 დეკემბერი 2017 00:39
მადლობა ყურადღებისთვის, ამდენი ლინკები არიყო საჭირო....
DON ANDRESS 18 დეკემბერი 2017 00:38
ყველა კარგად თამაშობს.ნუ ლუისი და ინიესტა+მესი რაღაც სასწაულია.ლეომ უნდა ამოტენოს დეპორტივო მეორე ტაიმში გოლებით.სუარესის მომენტში ნეტა იყო გოლი?ძაან მაგრად დაარტყა
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:38
ძალაინ მაგარი პირველი ტაიმი იყო აი ძალიან ყველამ მაგრა ითამაშა აფსოლიტურად ყველამ იმედია მეორე ტაიმი უკეთესი იქნება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tigresa 18 დეკემბერი 2017 00:38
Gvekaifebian es msajebi tu specialurad aketeben neta, meramdened da raga maincdamainc chventan esl3bat amdenjer tan
sany 18 დეკემბერი 2017 00:37
მომეჩვენა თუ მეკარემ შიგნიდან გამოიტანა ხაზი უკვე გადაკვეთილი ქონდა
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 18 დეკემბერი 2017 00:37
კიდევ 1 არჩათვლილი გოლი, ფუ რა. ოხ მატეო ლაოს... თან რა მაგარი გოლი, სუარესმა რაბონათი დაარტყა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:31
გოოოოოოოოლ პაულინიოოოოოო მესიმ მეორედ გაარტყა უკვე შტანგას
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
THE_BARCA 18 დეკემბერი 2017 00:30
ლინკი მინდა პაბრაცკი რა ბიჭბო,ტელეთი რო გავხსნა, საქართველოში არ ვარ და სიქი არაა აქ....
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:24
აი რატო გამოიყვანა ვიდალი? გამოეყვანა დენისი და დაეყენებინა მარცხნივ ეხლა ისევ სუა გადავადა აირევა ყველაფერი არადა რა კარგად დაიწყო გუნდმა



გოოოოოოოოლ სუაააააა რა პასი გააკეთა დონმა რა პასიიიიი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
SHOTAMESSI10 18 დეკემბერი 2017 00:13
ალკასერი დაშავდა
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 18 დეკემბერი 2017 00:11
ეე პაკო დაიტრამვა ცუდია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tigresa 18 დეკემბერი 2017 00:08
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: DAVIT11
Linki მომწერეთ ბიჭებო გთხოვთ

უნივერსალზეა

არ ვარ საქართველოში

http://0eb.net/video/1391899.html
აჰა ძმა

არ ვარგა :(

http://gooool.org/online/64793-barselona-deportivo-smotret-onlayn-17122017.html
Aq naxe sxvadasxva linkebia
DAVIT11 17 დეკემბერი 2017 23:58
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: DAVIT11
Linki მომწერეთ ბიჭებო გთხოვთ

უნივერსალზეა

არ ვარ საქართველოში

http://0eb.net/video/1391899.html
აჰა ძმა

არ ვარგა :(
Heisenberg
Heisenberg 17 დეკემბერი 2017 23:57
ციტატა: Messi.jordan.federer
Saertod realis da misi fexburyelebis dedas vtene
Saertod aq fuchura gundis fexburtelebis ganxilva ratom midis?
Daexios barcelonas 100 weli fuchuris reali.
Amoidgit xma madridistebma ara peresis nayidi titulebis shemdeg?
Dabrundeba gvardiola bqrcelonashi wava klasikoebshi isev calkara tamadhi da isev vixilavth monebs mijachvuls sakuthsr sajarimlstan.dddd

გვარდიოლამდე ბარსა რას შვებოდა ;დდდდ ერთი ეგ გაქვს სალაპარაკო ;დდდ რეალი კი ყოველთვის პირველი იყოო ;დდდ სისულელეა იმის თქმა რომ ბარსა დომინირებდა სულ ;დდდდდდ
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 17 დეკემბერი 2017 23:45
ციტატა: DAVIT11
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: DAVIT11
Linki მომწერეთ ბიჭებო გთხოვთ

უნივერსალზეა

არ ვარ საქართველოში

http://0eb.net/video/1391899.html
აჰა ძმა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued