რეგისტრაცია

გასული კვირის მნიშვნელოვანი მოვლენები "ბარსელონაში" [ვიდეო]

image
კატალონიის "ბარსელონას" ფეხბურთელებმა 2017 წელი უკვე დაასრულეს და ამჟამად საშობაო არდადეგები აქვთ აღებული. ამასობაში, კლუბი ცდილობს, რომ გულშემატკივრებმა ყურადღება არ მოადუნონ და საინტერესო ვიდეოს გვთავაზობს.

ვიდეორგოლში ჩანს, თუ რა მნიშვნელოვანი მოვლენები მოხდა და რითი დაგვამახსოვრა თავი გასულმა კვირამ:

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
LIONEL MESSI 26 დეკემბერი 2017 18:02
ციტატა: luisito;l.messi;jr
მართლა ძალიან კარგი და წარმატებული კვირა გვქონდა რეალთან ამხელა ანგარიშით გამარჯვებას არ მოველოდი...

სიმართლე გითხრა არც მე.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
luisito;l.messi;jr საიტზეა
luisito;l.messi;jr 25 დეკემბერი 2017 15:34
მართლა ძალიან კარგი და წარმატებული კვირა გვქონდა რეალთან ამხელა ანგარიშით გამარჯვებას არ მოველოდი...
lasha lionel 25 დეკემბერი 2017 14:49
ბრავო ბარსელონას სეზონის ნახევარი ისე დავამთავრეთ რომ წაგება არ გვაქვს ყველატურნირზე 26 ჩავატარეთ და აქედან 21 მოვიგეთ და 5 ფრე დამთავრდა ასევე ყველა ტურნირზე 62 გოლი გაიტანა გუნდმა და მხოლოდ 9 გაუშვა, ეს კი საუკეთესო შედეგია ამ სეზონში და ეს ყველაფერი ვალვედეს გუნდში კარგი მმუშაობის დამსახურება, ტერ შტეგენი და მესი ამ სეზონში არიან საუკეთესოები ბარსელონადან სხვებიც კარგგები არიან მაგრამ ამ ორმა ფეხბურთელმა ძალიან დიდი როლი ითამაშა გუნდისთვის,იმედია მეორე ნახევარშიც ესე გავაგრძელებთ.
VIVABARSA!
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 25 დეკემბერი 2017 14:07
ციტატა: kaizersoza
2017 wlis yvelaze dasamaxsovrebeli fraza rac ki wamikitxavs aris es)))))))

ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა..")))))))))))))

mere gamodian da barsas ra magari rekoshetebi yavs balelshikebi imena seqtaao amboben))))))))))
shen mogikvi roni martla nerviulobdi?)))))) vaaax ras ar gaigonen da naxav))))))))))

magram rekordia rac chemi tvalit vnaxe halaze, tips rom xuan mata mcveli egona imitom rom pes-is tamashi tavis dzamakacs mcvalad eyena))))))))))

მაგაზე მეც მაგარი ვიღადავე ნერვიულობდა და ფეხი ააცილაო :დდდდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 13:44
ციტატა: sxartimari
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ეს მზეობა თქვენც რო არ წაიკითხოთ დიდი შეცდომა იქნება :დდ

"მესის პენალი გააქვს - გენიოსია

რონალდოს პენალი გააქვს - პენალდოა

რატო? აქვს ამაზე ვინმეს პასუხი ??

ყველამ ნახა რო კლასიკოში მესიმ რონალდოს ვერ აჯობა. ის პასი პაულინიოზე მართლაც საოცარი იყო - გენიალური, მარა გარდა ამისა რამით აშკარად აჯობა? მესი ფლეიმეიქერობს და ლოგიკურია რომ პასებს არიგებს, თან კარგ პასებს. ეტყობა რო ბევრს ვარჯიშობს ამ ასპექტში - ძალიან ბევრს."

"პირველ გოლს ბურთს როგორ უნდა შეხებოდა? ამის შანსი არ ქონია.. რა 50% მაგის დამსახურება იყო...

ვარჯიში ყველა საფეხბურთო ასპექტში შეიძლება. როდის უნდა გააკეთო პასი შენ წარმოიდგინე მაგაზეც შეიძლება ვარჯიში.
კონკრეტულ მიმართულებას ირჩევს და მასში მეტად ვითარდება. მესი ბურთთან ერთად ბევრს ვარჯიშობს, ძალიან ბევრს."

"10 კაციან დემორალიზებულ და მარცხშეგუებულ რეალთან თუ საგოლე კომბინაცია დაიწყო ეს ბევრ ნიშნავს? ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა.."

ვისი სიბრძნეა ეს? :))

ციტატა: kaizersoza
P.Dybala დღეს, 11:02 პასუხი
halamadridis margalitebia)))))))

მარგალიტი კი არა, 80-იან წლებში ყავის მარცვლებს რომ მოხალავდნენ ხოლმე და მისგან მძივებს აკეთებდნენ, აი ის მარცვლებიააააა.....:D:D:D:D:D

Is rogor mgwonth reali ori tavith maghla idga danarchen gundebze da magitom moigo liga orjer zedizedo. Arada barcelonam bolo sami shexvedra bernabeuze reals mougo saertho angarishith 10-2. Sakaifo saitia.shedi gadaxede zogiertis komentars imena mokvdebi sicilith.Gutis pasi rom messis pass jobia eg dghemde jerat.dddd

Da kidev.rojebi sul imas gaidzaxian fexburthis gamo vinc kacs sheuarawyofas miayenebs imis ise da aseo da meore wuthas dedis prochs utrialeben vinc realze dawers rames cuds. Karoche aghar gavagrdzeleb yvelas tavis kacobith gaumarjos cxovrebashi.
sxartimari 25 დეკემბერი 2017 12:56
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
ეს მზეობა თქვენც რო არ წაიკითხოთ დიდი შეცდომა იქნება :დდ

"მესის პენალი გააქვს - გენიოსია

რონალდოს პენალი გააქვს - პენალდოა

რატო? აქვს ამაზე ვინმეს პასუხი ??

ყველამ ნახა რო კლასიკოში მესიმ რონალდოს ვერ აჯობა. ის პასი პაულინიოზე მართლაც საოცარი იყო - გენიალური, მარა გარდა ამისა რამით აშკარად აჯობა? მესი ფლეიმეიქერობს და ლოგიკურია რომ პასებს არიგებს, თან კარგ პასებს. ეტყობა რო ბევრს ვარჯიშობს ამ ასპექტში - ძალიან ბევრს."

"პირველ გოლს ბურთს როგორ უნდა შეხებოდა? ამის შანსი არ ქონია.. რა 50% მაგის დამსახურება იყო...

ვარჯიში ყველა საფეხბურთო ასპექტში შეიძლება. როდის უნდა გააკეთო პასი შენ წარმოიდგინე მაგაზეც შეიძლება ვარჯიში.
კონკრეტულ მიმართულებას ირჩევს და მასში მეტად ვითარდება. მესი ბურთთან ერთად ბევრს ვარჯიშობს, ძალიან ბევრს."

"10 კაციან დემორალიზებულ და მარცხშეგუებულ რეალთან თუ საგოლე კომბინაცია დაიწყო ეს ბევრ ნიშნავს? ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა.."

ვისი სიბრძნეა ეს? :))

ციტატა: kaizersoza
P.Dybala დღეს, 11:02 პასუხი
halamadridis margalitebia)))))))

მარგალიტი კი არა, 80-იან წლებში ყავის მარცვლებს რომ მოხალავდნენ ხოლმე და მისგან მძივებს აკეთებდნენ, აი ის მარცვლებიააააა.....:D:D:D:D:D
kaizersoza 25 დეკემბერი 2017 11:12
P.Dybala დღეს, 11:02 პასუხი
halamadridis margalitebia)))))))
P.Dybala 25 დეკემბერი 2017 11:02
ციტატა: M10 S9 D11
ეს მზეობა თქვენც რო არ წაიკითხოთ დიდი შეცდომა იქნება :დდ

"მესის პენალი გააქვს - გენიოსია

რონალდოს პენალი გააქვს - პენალდოა

რატო? აქვს ამაზე ვინმეს პასუხი ??

ყველამ ნახა რო კლასიკოში მესიმ რონალდოს ვერ აჯობა. ის პასი პაულინიოზე მართლაც საოცარი იყო - გენიალური, მარა გარდა ამისა რამით აშკარად აჯობა? მესი ფლეიმეიქერობს და ლოგიკურია რომ პასებს არიგებს, თან კარგ პასებს. ეტყობა რო ბევრს ვარჯიშობს ამ ასპექტში - ძალიან ბევრს."

"პირველ გოლს ბურთს როგორ უნდა შეხებოდა? ამის შანსი არ ქონია.. რა 50% მაგის დამსახურება იყო...

ვარჯიში ყველა საფეხბურთო ასპექტში შეიძლება. როდის უნდა გააკეთო პასი შენ წარმოიდგინე მაგაზეც შეიძლება ვარჯიში.
კონკრეტულ მიმართულებას ირჩევს და მასში მეტად ვითარდება. მესი ბურთთან ერთად ბევრს ვარჯიშობს, ძალიან ბევრს."

"10 კაციან დემორალიზებულ და მარცხშეგუებულ რეალთან თუ საგოლე კომბინაცია დაიწყო ეს ბევრ ნიშნავს? ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა.."

ვისი სიბრძნეა ეს? :))
Heisenberg
Heisenberg 25 დეკემბერი 2017 10:40
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
2017 wlis yvelaze dasamaxsovrebeli fraza rac ki wamikitxavs aris es)))))))

ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა..")))))))))))))

mere gamodian da barsas ra magari rekoshetebi yavs balelshikebi imena seqtaao amboben))))))))))
shen mogikvi roni martla nerviulobdi?)))))) vaaax ras ar gaigonen da naxav))))))))))

magram rekordia rac chemi tvalit vnaxe halaze, tips rom xuan mata mcveli egona imitom rom pes-is tamashi tavis dzamakacs mcvalad eyena))))))))))

დათოს დაწერილია ჰოო ? ;დდდდ ჰალაზე რომ არის დათო ;დდ

ar maxsovs))))

ეგ იქნებოდა რონალდოს პერსო ფანიაა
kaizersoza 25 დეკემბერი 2017 10:37
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: kaizersoza
2017 wlis yvelaze dasamaxsovrebeli fraza rac ki wamikitxavs aris es)))))))

ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა..")))))))))))))

mere gamodian da barsas ra magari rekoshetebi yavs balelshikebi imena seqtaao amboben))))))))))
shen mogikvi roni martla nerviulobdi?)))))) vaaax ras ar gaigonen da naxav))))))))))

magram rekordia rac chemi tvalit vnaxe halaze, tips rom xuan mata mcveli egona imitom rom pes-is tamashi tavis dzamakacs mcvalad eyena))))))))))

დათოს დაწერილია ჰოო ? ;დდდდ ჰალაზე რომ არის დათო ;დდ

ar maxsovs))))
Heisenberg
Heisenberg 25 დეკემბერი 2017 10:28
ციტატა: kaizersoza
2017 wlis yvelaze dasamaxsovrebeli fraza rac ki wamikitxavs aris es)))))))

ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა..")))))))))))))

mere gamodian da barsas ra magari rekoshetebi yavs balelshikebi imena seqtaao amboben))))))))))
shen mogikvi roni martla nerviulobdi?)))))) vaaax ras ar gaigonen da naxav))))))))))

magram rekordia rac chemi tvalit vnaxe halaze, tips rom xuan mata mcveli egona imitom rom pes-is tamashi tavis dzamakacs mcvalad eyena))))))))))

დათოს დაწერილია ჰოო ? ;დდდდ ჰალაზე რომ არის დათო ;დდ
kaizersoza 25 დეკემბერი 2017 10:14
2017 wlis yvelaze dasamaxsovrebeli fraza rac ki wamikitxavs aris es)))))))

ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა..")))))))))))))

mere gamodian da barsas ra magari rekoshetebi yavs balelshikebi imena seqtaao amboben))))))))))
shen mogikvi roni martla nerviulobdi?)))))) vaaax ras ar gaigonen da naxav))))))))))

magram rekordia rac chemi tvalit vnaxe halaze, tips rom xuan mata mcveli egona imitom rom pes-is tamashi tavis dzamakacs mcvalad eyena))))))))))
Heisenberg
Heisenberg 25 დეკემბერი 2017 10:00
ზოგი რა მატყუარაააა
Luis Suarez 9 25 დეკემბერი 2017 08:59
ციტატა: M10 S9 D11
ეს მზეობა თქვენც რო არ წაიკითხოთ დიდი შეცდომა იქნება :დდ

"მესის პენალი გააქვს - გენიოსია

რონალდოს პენალი გააქვს - პენალდოა

რატო? აქვს ამაზე ვინმეს პასუხი ??

ყველამ ნახა რო კლასიკოში მესიმ რონალდოს ვერ აჯობა. ის პასი პაულინიოზე მართლაც საოცარი იყო - გენიალური, მარა გარდა ამისა რამით აშკარად აჯობა? მესი ფლეიმეიქერობს და ლოგიკურია რომ პასებს არიგებს, თან კარგ პასებს. ეტყობა რო ბევრს ვარჯიშობს ამ ასპექტში - ძალიან ბევრს."

"პირველ გოლს ბურთს როგორ უნდა შეხებოდა? ამის შანსი არ ქონია.. რა 50% მაგის დამსახურება იყო...

ვარჯიში ყველა საფეხბურთო ასპექტში შეიძლება. როდის უნდა გააკეთო პასი შენ წარმოიდგინე მაგაზეც შეიძლება ვარჯიში.
კონკრეტულ მიმართულებას ირჩევს და მასში მეტად ვითარდება. მესი ბურთთან ერთად ბევრს ვარჯიშობს, ძალიან ბევრს."

"10 კაციან დემორალიზებულ და მარცხშეგუებულ რეალთან თუ საგოლე კომბინაცია დაიწყო ეს ბევრ ნიშნავს? ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა.."

მე მეგონა შენ კულემ დაწერე ეგ და გადავირიე.ბოლოს რომ წავიკითხე ჰალაზე დაწერესო გული მომილბა :-)
Tigresa 25 დეკემბერი 2017 08:37
ციტატა: M10 S9 D11
ეს მზეობა თქვენც რო არ წაიკითხოთ დიდი შეცდომა იქნება :დდ

"მესის პენალი გააქვს - გენიოსია

რონალდოს პენალი გააქვს - პენალდოა

რატო? აქვს ამაზე ვინმეს პასუხი ??

ყველამ ნახა რო კლასიკოში მესიმ რონალდოს ვერ აჯობა. ის პასი პაულინიოზე მართლაც საოცარი იყო - გენიალური, მარა გარდა ამისა რამით აშკარად აჯობა? მესი ფლეიმეიქერობს და ლოგიკურია რომ პასებს არიგებს, თან კარგ პასებს. ეტყობა რო ბევრს ვარჯიშობს ამ ასპექტში - ძალიან ბევრს."

"პირველ გოლს ბურთს როგორ უნდა შეხებოდა? ამის შანსი არ ქონია.. რა 50% მაგის დამსახურება იყო...

ვარჯიში ყველა საფეხბურთო ასპექტში შეიძლება. როდის უნდა გააკეთო პასი შენ წარმოიდგინე მაგაზეც შეიძლება ვარჯიში.
კონკრეტულ მიმართულებას ირჩევს და მასში მეტად ვითარდება. მესი ბურთთან ერთად ბევრს ვარჯიშობს, ძალიან ბევრს."

"10 კაციან დემორალიზებულ და მარცხშეგუებულ რეალთან თუ საგოლე კომბინაცია დაიწყო ეს ბევრ ნიშნავს? ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა.."

Auuu mec vnaxe eg komentari halaze da ai arc unda gasce egets pasuxi, eg tu ver dainaxa rit da rogor ajoba shabats mesim ronaldos, martla azri ar akvs laparaks..
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 25 დეკემბერი 2017 02:57
ეს მზეობა თქვენც რო არ წაიკითხოთ დიდი შეცდომა იქნება :დდ

"მესის პენალი გააქვს - გენიოსია

რონალდოს პენალი გააქვს - პენალდოა

რატო? აქვს ამაზე ვინმეს პასუხი ??

ყველამ ნახა რო კლასიკოში მესიმ რონალდოს ვერ აჯობა. ის პასი პაულინიოზე მართლაც საოცარი იყო - გენიალური, მარა გარდა ამისა რამით აშკარად აჯობა? მესი ფლეიმეიქერობს და ლოგიკურია რომ პასებს არიგებს, თან კარგ პასებს. ეტყობა რო ბევრს ვარჯიშობს ამ ასპექტში - ძალიან ბევრს."

"პირველ გოლს ბურთს როგორ უნდა შეხებოდა? ამის შანსი არ ქონია.. რა 50% მაგის დამსახურება იყო...

ვარჯიში ყველა საფეხბურთო ასპექტში შეიძლება. როდის უნდა გააკეთო პასი შენ წარმოიდგინე მაგაზეც შეიძლება ვარჯიში.
კონკრეტულ მიმართულებას ირჩევს და მასში მეტად ვითარდება. მესი ბურთთან ერთად ბევრს ვარჯიშობს, ძალიან ბევრს."

"10 კაციან დემორალიზებულ და მარცხშეგუებულ რეალთან თუ საგოლე კომბინაცია დაიწყო ეს ბევრ ნიშნავს? ბურთს ფეხი ააცილა - იმიტო რო ძალიან ნერვიულობდა.."
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 02:08
keinis ara kliuvertis to davde :d keini kide chemi azrit nebismier grandshi magrad itamashebda :d
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 01:58
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Messi.jordan.federer
Brat chemi pirveli gubdi 94^95 wlebis formaciis aiaxi iyo romelsac vgulshematkivrobdi

ოო ეგ წლები ჩემთვის უცხოა. მე მოგვიანებით 98ის მუნდიალზე დავიწყე ბეხბურთის ყურება, 2000 იდან ჰოლანდიის ქომაგობა და შესაბამისად ავირჩიე ბარსელონაც თორე მაშინ რა ხანაც გვქონდა კარგად გემახსოვრება :)) ჩვენი ზეიმი დეპორტივო ვალენსიაზე გამარჯვება იყო და მორჩა, პლიუს გალანძია მუნდიალს მიღა დარჩა.. მოკლედ ლაივში უმძიმესი საფეხბურთო ყმაწვილბავშვობა მქონდა, მხოლოდ სონი ფლეისტეიშენი მიკმაყოფილებდა გამარჯვების გრძნობას :))

Mag wlebi cudath darcha chems mexsierebashi.
Jer holandia da argentinis gzebi rom gadaikvetha.mere penlebshi rom waages braziliastan 1^2 finalshi.

Mere evropaze italiam rogor gamogvagdo 1^2 finalshi?
Ori penalti ver gaitanes tamashshi da mere isev penlebshi waages.
Es penlebi wyevlasavith iyo holandiuri fexburtistvis.

Nakrebi xo datanjuli iyo,manamde aiaxma iuvestan waago kide ligis finali penlebshi.arada mag tamashshi gadaurbines iuves,magram rogorc yoveltvis avtobusebi dactroleibusebith mividnen penlrbamde.

Amitom ar mevaseba italiis nakrebi ds saertod italiuri gundebi
Ubralod ver vigeb ra siamovnebas ghebuloben italiis nakrebis gulshematkuvrrbi maseti fexburtisgsn an thundac italiuri gundebis fanebi. Ar vici,ghmertma damifaros ubalelshiko iseth gunds romelic 90 wutidan 75 wuthi dacvsshi dgas da elodeba tavis shanss an kontrze sheagdos an stsndattidan,an uaresi penlebamde miiyvanos saqme.
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 01:57
ციტატა: Clever Liar
დაგვათენდა ბაი ბაი

hetrikic naxe barem :ddd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 01:55
ციტატა: soier
dzlivs gaexsna goneba)) ase she kaco ro gadaekide am arturebs da vinc dedmam dawyevla yvela barsahsi ro mogyavda dges))

realuri vincaaa imatze vambob me tore sanes da azars vin mogcems :d artura da upamekanos rac sheexeba paulinio da umtitivit arian axla egeni mara rogor gaamartla im orma kargad ici :d ase iqnebian esenic tu movlen :dd

My Webpage dzaan magari gaisrola :dd My Webpage es cota xnis win iyo da aq hetriki sheasrula da aqac magari golebi sheagdo :d gansakutrebit meore :d
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 01:37
My Webpage neta es kliuverti rogor ganvitardeba :d dges sheagdo eg goli :d da wels ramdenime gaitana egeti, 18 wlisaa da marcxena vingeria :d
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 01:32
ციტატა: Clever Liar
My Webpage

1,26 იდან ნახეთ კუმანი რა კაცი იყო. ჰოი საცოდაო გალანძია :((

Brat chemi pirveli gubdi 94^95 wlebis formaciis aiaxi iyo romelsac vgulshematkivrobdi.
Ra gundi yavda van gaals? Zeedorfi,kluiverti,litmaneni,overmarsi,dzmebi de burebi,blindi,raicigeri,kanu ravi dedis mseravi gundi.ori weli dominanti iyo evropashi. Dedis asos uxnavdnen nebismier grands.
Meore gundi ratqma unda barcelona iyo. Saertod fexburti stoichkovma,kumanma, romariom da danarchenma sastavma shemayvara.barcelonasadmi siyvaruli albath mas shemdeg gamighrmavda rac aiaxis sastavi gadmobargda barcelonashi.klyiverti,frank de buri.raicigeri, mogvianebith overmarsi da litmanenic.
kumani martla done mcveli iyo.
Fexburts rom vtamashobdi maswavlebeli kumans madarebda.dddd kumani aris barcelonas holandiis da msoflio fexbuetis legenda. Madlobeli var rom mis tamashs moveswari cocxlad.
Msoflioze da evropaze holandias da argentinas vqomagob mudam. Am ori nakrebis tamashisgan vighebdi siamovnebas.
Magrad mitydeba holandias cudi pakalenia rom yavs.imedia wamova axali thaoba
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 01:31
ციტატა: Messi.jordan.federer
Me getyvi anushki.
Xavi jobia iniestas.chemgan daimaxsovre es.dddd

vici ro xavi girchevnia adrec gitqvams :d

ციტატა: Clever Liar
კი ლივერპულში რომ არის.. მეტი გოლის ალღო აქვს და საშემსრულებლო ოსტატობაც.. სანეც მაგარია რათქმაუნდა, მარა რაღაც ბევრ მომენტში სანჩესივით აფუჭებს ბოლო ფაზას და მასეთ ფაფხურზე ნერვები მეშლება მაგრად..

axla cud formashia mane mara sharshan da sezonis startze dafrinavda :d maaagram 25 wlis ragac ucnaur xasiatis mqone manes yidvas mgoni 21 wlis nichieri sanes yidva ajobebda mara orive ararealuri chans :d koutinio ufro realuria da ufro gvchirdeba kidec :d
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 01:16
ციტატა: ani-barca
ციტატა: Clever Liar
დელიხტს რატომღაც არ ვარ დაკვირვებული

18 wlisaa da aqeben magrad :d dgesac aiaqsis tamashi mqonda chartuli da komentatorma didi talantia ar gaachereben amas aiaqshi didxanso :d rac vnaxe tavit magrad tamashobs fizikuradac dzlieria, fexitac kaia, ravi kvelaferi aq :d tan 18 isaa jer :d

ai de lixti jobia tu upamekano eg iseti rtuli kitxvaa axla chemtvis rogoric xavi tu iniesta :d

Me getyvi anushki.
Xavi jobia iniestas.chemgan daimaxsovre es.dddd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 01:12
ციტატა: soier
maga Upamecanos xom yidulobs barsa Tu ragac ese maxsovs?

daiwera mara bevrze iwereba :dd axla ieri minas iyidian da mere vnaxot, de lixti ufro realuri chans :d
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 01:10
Upamekano mec mevaseba.raghacith ia ia tures waagavs. Dzalian minda kidev ertxel vixilo tures nairi klasni centri barcelonashi.

Ia ia ture chemi ert erti sayvareli fexburtelia.dzalian guli damwyda sitishi rom gadavida.

Momkalith da am ieri minasi ar mjera. Tylarjo fexburteli chans.


Rac sheexeba serxi robertos.es kaci donea ukve. Ukve siamovnebas vghebylob misi tamashith rig epizodebshi. Kidev unda moumatos da ufro klasni gaxdes.
Rakitichis dayenebas shemtev naxevarmcvelad,martla jobia roberto daayenos valdom.
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 01:07
ციტატა: Clever Liar
დელიხტს რატომღაც არ ვარ დაკვირვებული

18 wlisaa da aqeben magrad :d dgesac aiaqsis tamashi mqonda chartuli da komentatorma didi talantia ar gaachereben amas aiaqshi didxanso :d rac vnaxe tavit magrad tamashobs fizikuradac dzlieria, fexitac kaia, ravi kvelaferi aq :d tan 18 isaa jer :d

ai de lixti jobia tu upamekano eg iseti rtuli kitxvaa axla chemtvis rogoric xavi tu iniesta :d
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 01:03
ციტატა: Messi.jordan.federer
Axali umtiti ki ara axali shavi maldini unda dagewera albat xo?dddd

erti da igivea ukve eg :ddd umtiti xo shavi maldinia da axali umtitic shavi maldinia ra :d mara kvela shavi maldini xo ar iqneba amitom qleverma kai idea momawoda :d shavi kumani :dd

ციტატა: Clever Liar
მომწონს მინაც, რასაც ვნახულობ ფიზიკურად ძლიერია ძან და ჟილკიანი

1.95ia tavze ise tamashobs ramoss 10 dan 10s ro ajobebs :d fizikuradac dzlieria mara ise dacvashi rogor dgas da fexit rogor tamashobs eg arvici :d ai upamekanos rac vnaxe pasebic dzaan kai aq
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 01:00
ციტატა: ani-barca
ციტატა: Messi.jordan.federer
anis daujerebdi da artursac gadmoviyvandi.ddd

https://www.youtube.com/watch?v=2XuDrwBcEds&t=102s da axali umtitsac :ddd

Axali umtiti ki ara axali shavi maldini unda dagewera albat xo?dddd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:55
ციტატა: Clever Liar
ესენი არცერთს არ იყიდიან მაინც, კმაყოფილი არიან უკვე ვერმაელენით :)))

ieri minas iyidian albat zamtarshi da zafxulshi vnaxot :d mgoni ufro de lixts iyidian :d
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 00:55
ციტატა: Clever Liar
უპამეკანო იმენა შავი კუმანია :DDD

Ra magari iqneba shavi maldini da shavi kumani thu gveyoleba dacvashi.ddddd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:54
ციტატა: Messi.jordan.federer
sheidzleba ase arc fiqrobdes,magram me piradad ase mimachnia.

me rasac vuyureb dzaan magrad tamashobs alkantara :d 1 mizezi rato ar cdilobs shedizleba gamosasyidi 190 milioni iyos :d meore is ro magis poziciaze silva da de bruini yavs :d

ციტატა: Clever Liar
უპამეკანო იმენა შავი კუმანია :DDD

dzaan magari mcvelia tan 19 wlisaa jer :d eg da de lixti centr mcvelebshi amomavali varskvlavebi chanan :d

ციტატა: Messi.jordan.federer
Tetri bairaghebi xom gaqvs nayurebi,limona rom eubneba im parazits,me imitom gjobivar shen rom devdariani varo.hoda raketac imitom jobnis orives rom barcelonas fexburtelia da tamashobs espanethis chempionatshi. Aq mokvda bazari magath shedarebaze.

magit jobia veratisac tiagosac koutiniosac da pogbasac mara realurad is otxi jobia :( :d
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 00:45
ციტატა: ani-barca
ციტატა: soier
kai aba amixseni erti ra aq gaketebuli veratis iseti gansakurebuli rom turme shedarebac ar sheileba ra gaaketa karierulkad rakitichze da meti ? ra gaaketa istei veratim rac rakitichs ar gauketebia klibistvis an tundac nakrebistvis ai ra sainteresia mteli tavis dgeda moswreba lazaretshi agtdia . da txunelasavit sul miwashia garchobili))

verati da alkantara arian chakargulebi uazro chempionatebshi da magitom ar chanan, rakitichi barcelonashia da su yuradgebis centrshia egaa da eg :d tore is ori ro jobia rakitichs ori azri araa magashi :d

rato undoda barcas verati? iniestas ar moswondat? :ddd vabshe arcaa shemtevi naxevarmcveli verati, undodat ra tqma unda rakitichis shemcvlelad, barcasac ra tqma unda verati erchivna rakitichs ubralod ar gamoushves

Anushki veratim da alkantaram tavis tavebs daabralon orivem rom aseth chempionatebshi uwevth tamashi.

Tetri bairaghebi xom gaqvs nayurebi,limona rom eubneba im parazits,me imitom gjobivar shen rom devdariani varo.hoda raketac imitom jobnis orives rom barcelonas fexburtelia da tamashobs espanethis chempionatshi. Aq mokvda bazari magath shedarebaze. Raze wavida alkantara barcelonadan? Da kidev ra mainterebs ici ani? Gvardiola ratom ar cdilobs alkantaras yidvas sitishi? Ra ver uyidiaan thu ra mizezi unda iyos sheni azrith? Mithumetes gvardiolam chvenze uket icis rom totaluri fexburti naxevardacvazea damokudebuli.gvardiolas safexburtho xedva da filosofia teqnikur da chkvian naxevarmcvelebzea damokidebuli. Ratom ar cdilobs alkantaras gadabirebas? Chemi azrith fiqrobs rom ar aris is done romelic gauqachavs.sheidzleba ase arc fiqrobdes,magram me piradad ase mimachnia.
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:42
https://www.youtube.com/watch?v=hYqyTUwOWGU amis driblingebi da pasebi menaneba kide :d rogor ar daitoves da sad gaushves :d tfuii :d
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:38
ციტატა: Messi.jordan.federer
kantes

au es dzaan mxecia :d ragac mxriv veratize da alkantaraze winac vayeneb :d neta amas tu uweria gamosasyidi :d kvelganaa tipi egeti musha fexburteli ar arsebobs mgoni dges :d

ციტატა: soier
vaaaxx)))))))))))

raze :ddd upamekanoze? :dd eg ici ra donea :d umtitizec cudad iyo xalxi es vinaao mara me vidzaxdi shavi maldiniatqo da aha :ddd ukve legendad tvlis xalxi :d
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:35
ციტატა: Clever Liar
პონტში ვეიგლიც მაგრად მომწონს.

eg ufro mgoni chamshlelia :d tan bayerni qorivit dascqeriso :dd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:31
ციტატა: Messi.jordan.federer
anis daujerebdi da artursac gadmoviyvandi.ddd

https://www.youtube.com/watch?v=2XuDrwBcEds&t=102s da axali umtitsac :ddd
Messi.jordan.federer 25 დეკემბერი 2017 00:30
Arturis moyvanas mec mivesalmebi. Libertatoresis tasis mogeba arc isethi advilia rogorc evropidan chans.hoda chempioni gundidan zustad arturze midis taciaoba.

Me mainc damayenon sportul direqtorad barcelonashi,ani barcas egreve mrchevelad davnishavdi satransfero sakitxebshi. Dddd
Egreve movagrialebdi koutinios da kantes,anis daujerebdi da artursac gadmoviyvandi.ddd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:28
veratis undoda barcashi tamashi :d 2-3 wlis winac aqvs natqvami chemi kumiria iniesta da barcas satamasho stili zalian momwonso, welsac ra ambebi iyo is erti tve, mere xelaifs undoda shexvedroda mag temaze da ro shexvda da gamovida tqva bednieri var psgshio :ddddd minimum avtomati miado shublze xalifam :d

ციტატა: Clever Liar
ოკ ვნახავ .. მუსიკა ადელის ჰელოუა და ეგ მიქსი ვერ ვიპოვე ვინაა

https://www.youtube.com/watch?v=hnGCYHA9Awg&t=344s es naxe jobia :d

klasnia unda mixvde wesit :ddd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:18
21 wlisaa :d braziliis nakrebshic axlaxans gamoidzaxes ukve :d da bevri grandi interesdebaa :d mat shoris barca :d da rac mtavaria barcas formit gaichita 1 tvis win :ddd foto gadaigo ra :d

tan 50 milioni girs da gremios fexburteli 50 milioni ukve temaa :dd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:16
ციტატა: Clever Liar
Clever Liar

https://www.youtube.com/watch?v=hnGCYHA9Awg&t=344s amas uyure ufro kargad chawvdebi :ddd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:14
ციტატა: Clever Liar
ვინაა არტურა :)))

My Webpage artur melo amomavali minimum tiago alkantara maqsimum xavi :ddd xo barem musicis saxelic mitxari damaviwyda :dd
ani-barca 25 დეკემბერი 2017 00:09
ციტატა: Clever Liar
Clever Liar

artura ar mogwons? :dd

au dzaan magaria es artura :d vuyureb da magrad miswordeba magis tamashi :dd eg mainc iyidos am brmam :d
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 23:55
ციტატა: soier
kai aba amixseni erti ra aq gaketebuli veratis iseti gansakurebuli rom turme shedarebac ar sheileba ra gaaketa karierulkad rakitichze da meti ? ra gaaketa istei veratim rac rakitichs ar gauketebia klibistvis an tundac nakrebistvis ai ra sainteresia mteli tavis dgeda moswreba lazaretshi agtdia . da txunelasavit sul miwashia garchobili))

verati da alkantara arian chakargulebi uazro chempionatebshi da magitom ar chanan, rakitichi barcelonashia da su yuradgebis centrshia egaa da eg :d tore is ori ro jobia rakitichs ori azri araa magashi :d

rato undoda barcas verati? iniestas ar moswondat? :ddd vabshe arcaa shemtevi naxevarmcveli verati, undodat ra tqma unda rakitichis shemcvlelad, barcasac ra tqma unda verati erchivna rakitichs ubralod ar gamoushves
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 23:47
ციტატა: soier
icine icine)) da magitom iyo Sharsha jibeshi chaisves))) patara veratiko)) My Webpage

verati da rakitichtan eg arafer shuashia :dd kanonit unda isjebodes rac shen tqvi eg :ddd

koutinio verati alkantara pogba de bruini isko kante romelime daetriat ra iqneboda :dd iyos eriqseni mainc :dd an artura :ddd
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 23:34
ციტატა: soier
ufro metsac getyvi mag txunela veratisac jobia eg mdzinare

:ddddddddddddddddddddddddddddddddddd
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 23:21
ციტატა: soier
ufro metsac getyvi mag txunela veratisac jobia eg mdzinare

ვერატის რაკიტიჩი საერთოდ ვერაფრით ვერ ჯობია, აი ერთი ასპექტი მითხარი. ერთი ტრავმებს არ იღებს ეს :დ
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 23:18
ციტატა: soier
fuuu goemshic sheadara wavedi))My Webpage

gomeshs jobia orive :dd rakitichic waiyvane :ddd
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 23:18
ციტატა: soier
ციტატა: ani-barca
esec aranaklebi dartyma da goli realis karshi gomeshisgan mara raa

fuuu goemshic sheadara wavedi))My Webpage

ძაან გევასება ბრატ რაკიტიჩი როგორც სჩანს wink
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 23:14
ციტატა: M10 S9 D11
კაი რა რა არტური მაგრად არ მჯერა მაგ ბიჭის რა უნდა მაგას ბარსაში ტიაგო ან საული მორჩა ბაზარი

ვერცერთს ვერ იყიდიან და ეგაა უბედურება. ამიტომ არ იქნება ცუდი, ბევრი არგუმენტია უკვე თუ რატომ შეიძლება მაგ ბიჭის მოყვანა.
P.Dybala 24 დეკემბერი 2017 23:07
ციტატა: born to be cule
შემადგენლობით პსჟ უკეთესია ყველაზე ჩემი აზრით, ყველა თუ ფორმაში ეყოლებათ რეალს დიდ პრობლემებს შეუქმნიან. თუნდაც შეტევა აიღე ყველაფერს რო თავი დაანებო, ნახევარდაცვაც კარგი ჰყავთ და რესურსიც დიდი. მწვრთნელი უმაღლესი დონის და ამიტომ პსჟ სულ არაა ხელწამოსაკრავი გუნდი.

სიტიზე ძლიერი მაინც არ მგონია პსჟ. გვარდიოლას მეტი რესურსი აქვს. თან პსჟ ზამთარში შეიძლება დასუსტდეს.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 23:07
ციტატა: soier
sircvilia am chiamaias rakitichs rogor midareb))

pauzec egre ambobdnen mara yvelaze shedegiani naxevarmcvelia 1 wris mere mtel la ligashi :dd ai eg bichi orives ajobebs :ddd
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 24 დეკემბერი 2017 23:05
კაი რა რა არტური მაგრად არ მჯერა მაგ ბიჭის რა უნდა მაგას ბარსაში ტიაგო ან საული მორჩა ბაზარი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 23:05
ციტატა: soier
marto amitom ar unda ambobde mag sashinelebas)) bolomde uyure gagiswordebaMy Webpage mere amas uyure))))My Webpage

ai mand ra gaaketa gansakutrebuli :dd carieli adgili iyo tavidan bolomde, modrichi ar gamoekida, kovachichi gaecala da martivad gaiara da mere gauketa pasi robertos ra iyo mand fantastika :dd gols rac sheexeba kai iyo da madloba mara ahaa esec aranaklebi dartyma da goli realis karshi gomeshisgan mara raa mere :dd https://www.youtube.com/watch?v=79UA3okvHaM
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 23:05
ციტატა: ani-barca
https://www.youtube.com/watch?v=l_EOFAb2M04 ai aqac gamochnda 1.17 wutze arturas klasi :dd rogor dainaxa tavisiani da ucbad rogori pasi gauketa tan daxvewilad :d araa dasakargitqo vambob :d

გადაურეკე ბართოს მერე wink
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 23:02
https://www.youtube.com/watch?v=l_EOFAb2M04 ai aqac gamochnda 1.17 wutze arturas klasi :dd rogor dainaxa tavisiani da ucbad rogori pasi gauketa tan daxvewilad :d araa dasakargitqo vambob :d
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 23:00
ციტატა: ani-barca
rakitichianad gadaxti :ddd

მეგონა მარტო მე მქონდა ასეთი დამოკიდებულება მაგაზე, მარა ყოფილან კიდე wink უბრალოდ რომ გადახედო, მინიმუმ 4 ნახევარმცველს ვიტყვი რაკიტიჩზე უკეთესს. ნუ პოგბა, ვერატი, ტიაგო, კროსი რაც ახლა გამახსენდა.
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 24 დეკემბერი 2017 22:59
ციტატა: born to be cule
ამ გომეშს ხომ არ დაადგა საშველი, ვალენსიაში რა კარგი იყო და ბარსაში სულ ჩაიკარგა. სადამ დროა ეგ და არდა მოიშორონ, ვერმალენიც უნდა წავიდეს ალბათ. აი პაკოზე ვამბობდი, მაგრამ ბოლო თამაშებში მომწონს. დენისსაც არ წყალობს და არ ვიცი ეტყობა არც ეგ შედის მის გეგმებში, მარა გომეშის დატოვებას დენისი დარჩეს მირჩევნია.

გომეშმა უნდა ითამაშოს აპორნიკად ყველაზე კარგად მაგ პოზიციაზე გამოსდის თამაში
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:57
ციტატა: soier
My Webpage ))))))

rakitichianad gadaxti :ddd
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:55
ციტატა: P.Dybala
ისე, რეალურად რომ გადახედო, ყველაზე კარგი შემადგენლობა ჰყავთ.

შემადგენლობით პსჟ უკეთესია ყველაზე ჩემი აზრით, ყველა თუ ფორმაში ეყოლებათ რეალს დიდ პრობლემებს შეუქმნიან. თუნდაც შეტევა აიღე ყველაფერს რო თავი დაანებო, ნახევარდაცვაც კარგი ჰყავთ და რესურსიც დიდი. მწვრთნელი უმაღლესი დონის და ამიტომ პსჟ სულ არაა ხელწამოსაკრავი გუნდი.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:53
ციტატა: P.Dybala
ტოტენჰემი მაგარი ფარჩაკი და არასტაბილური გუნდია.

sharshan premierligashi iyvnen stabilurebi da 85 qulaze meti aiges mgoni :d wels ligaze ufro tamashoben, bernabeuze free mere saxlshi amotenes reali, iqit dortmunds orive tamashi mouges :d da vabshe kvelaze meti qula totem aigo jgufur etapze 32 gundidan :d
P.Dybala 24 დეკემბერი 2017 22:51
ციტატა: ani-barca
ციტატა: born to be cule
შეიძლება ისეთმა გუნდმა მოიგოს სულ არ ველოდოთ რავიცი

me tavidan totenhemi da chelsi davasaxele farul favoritebshi :ddd ise siti da psg chans mara ras gaigeb :d ai psgs ro guardiola yavdes tamamad mtavar favoritad gamovacxadebdi :d

ტოტენჰემი მაგარი ფარჩაკი და არასტაბილური გუნდია.
DON ANDRESS 24 დეკემბერი 2017 22:51
კარგი კვირა იყო ნამდვილად.წარმატებები.მჯერა წაუგებელი სერია კიდევ დიდხანს გაგრძელდება
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:51
რაკიტიჩი არ არის ბარსას კალიბრის იგროკი, ერთი კარგი თამაშით ნუ განსაზღვრავთ. მითუმეტეს კოვაჩიჩის შეცდომის ბრალი უფრო იყო, ვიდრე რაკიტიჩის დამსახურება.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:50
ციტატა: soier
magas rakitichi mzinarec ajobebs)) ra rakitichi gadaob? daje eg gomeshsac ver ajobebs rasac vuyureb))

rakitichi zustadac ro mdzinarea moedanze :ddd bevrad meti resursi aq arturas rakitichze da davijero ver atyob? :dd gomeshi kide vabshe vistanaa :dd

ციტატა: soier
ai me viun mida movide )) maram sadaa My Webpage

My Webpage My Webpage egre tua ai es ori daxatavda axla barcelonas kvelaze metad mara sad arian :dd
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:48
ამ გომეშს ხომ არ დაადგა საშველი, ვალენსიაში რა კარგი იყო და ბარსაში სულ ჩაიკარგა. სადამ დროა ეგ და არდა მოიშორონ, ვერმალენიც უნდა წავიდეს ალბათ. აი პაკოზე ვამბობდი, მაგრამ ბოლო თამაშებში მომწონს. დენისსაც არ წყალობს და არ ვიცი ეტყობა არც ეგ შედის მის გეგმებში, მარა გომეშის დატოვებას დენისი დარჩეს მირჩევნია.
P.Dybala 24 დეკემბერი 2017 22:48
ციტატა: ani-barca
ციტატა: born to be cule
შეიძლება ისეთმა გუნდმა მოიგოს სულ არ ველოდოთ რავიცი

me tavidan totenhemi da chelsi davasaxele farul favoritebshi :ddd ise siti da psg chans mara ras gaigeb :d ai psgs ro guardiola yavdes tamamad mtavar favoritad gamovacxadebdi :d

სიტია ფავორიტი, მაგრამ მაინც არ მგონია მაგათ მოიგონ. wink . ისე, რეალურად რომ გადახედო, ყველაზე კარგი შემადგენლობა ჰყავთ.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:45
ციტატა: born to be cule
შეიძლება ისეთმა გუნდმა მოიგოს სულ არ ველოდოთ რავიცი

me tavidan totenhemi da chelsi davasaxele farul favoritebshi :ddd ise siti da psg chans mara ras gaigeb :d ai psgs ro guardiola yavdes tamamad mtavar favoritad gamovacxadebdi :d
P.Dybala 24 დეკემბერი 2017 22:44
ვალვერდე კიდე იმაში არ მომწონს, რომ ახალგაზრდებს დიდად არ ენდობა. აი დენისა აიღე. რა კარგად იწყებდა სეზონს, მაგრამ მერე მასაც არ მისცა ვალვერდემ ბევრი დრო და ეხლა ვეღარაა ისეთი. ვისაც მომატება ეტყობოდა სუარესი იყო, მაგრამ მის მაგივრად ბოლოს გომეშს ათამაშებდა. აი ატლეტიკოსთან და ატლეტიკთან ძირითადში რო დააყენა. ჩაისვარა მანდაც ტრადიციულად. აკადემიიდანაც შეიძლება დაწინაურება ალენიასი და არნაისის. განსაკუთრებით ხოსე, რადგან ასაკიც აქვს ისეთი, რომ თუ რამე შეუძლია ახლა უნდა გვანახოს.
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:42
ციტატა: ani-barca
ციტატა: born to be cule
რასაც ელოდნენ თითქოს ვერ ამართლებს ისე, ნუ პსჟ-ში ისეთი ხალხია ამის პოზიციაზე არცაა ამის ადგილი. სადამ დროა უნდა წავიდეს სადმე, მაგრამ აშკარაა რომ ვერ ამართლებს იმედებს

shemtev naxevarmcvelad atamasheben da ufro vingeria es :d bayernshi unda wavides chirdebat iq vinme kai flangeli, daberdnen riberi da robeni, nu robeni tu fexzea klasnia axlac mara travmiania dzaan :d

მომავალში კომანი და დრაქსლერი შეუტევენ ალბათ მაგათ ფლანგზე. ნუ ამ სეზონში ვნახოთ, ბავარია ჩათვალე 1/4 ფინალშია და რიბერი რობენი თუ ჯანმრთელად ჰყავდათ თავისუფლად იბრძოლებენ ლიგისთვის. მარა პსჟ ან სიტი მგონია, მერე ბარსა-ბავარია-რეალი. მაგრამ ლიგა ისეთია, შეიძლება ისეთმა გუნდმა მოიგოს სულ არ ველოდოთ რავიცი wink შეიძლება წელს ასეთი რამ მოხდეს მგონია.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:41
ციტატა: soier
kai moiyave eg arturi vis magivard atamashebdi?)

tavidan ra tqma unda rakitichis :d tu gaamartlebda darcheboda mand tu arada skami mzadaa :ddd gomeshs da rafinias ajobebs :d
temo 54 24 დეკემბერი 2017 22:40
admin ra ubedurebaa es latinuri shrifti, ar SeiZleba qarTuli Srifti daayenoT aq Semosvla da klaviaturi gadayeneba mombezrda, albaT agarc Semoval
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:38
ციტატა: born to be cule
რასაც ელოდნენ თითქოს ვერ ამართლებს ისე, ნუ პსჟ-ში ისეთი ხალხია ამის პოზიციაზე არცაა ამის ადგილი. სადამ დროა უნდა წავიდეს სადმე, მაგრამ აშკარაა რომ ვერ ამართლებს იმედებს

shemtev naxevarmcvelad atamasheben da ufro vingeria es :d bayernshi unda wavides chirdebat iq vinme kai flangeli, daberdnen riberi da robeni, nu robeni tu fexzea klasnia axlac mara travmiania dzaan :d
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:37
ციტატა: ani-barca
draqsleri

რასაც ელოდნენ თითქოს ვერ ამართლებს ისე, ნუ პსჟ-ში ისეთი ხალხია ამის პოზიციაზე არცაა ამის ადგილი. სადამ დროა უნდა წავიდეს სადმე, მაგრამ აშკარაა რომ ვერ ამართლებს იმედებს.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:37
ციტატა: P.Dybala
რავი, მე ვნახე მაინცდამაინც ის ვიდეო რომელშიც არ ვარგა? :)) შენ თუ ევრჯერ გინახია მისი თამაში არ ვიცი. ბევრი აქებთ და თუ კარგი ბიჭია მოიყვანონ, ჩემგან რა მიდის?! :დ უბრალოდ არ არის ამ მუდამ პერსპექტიული ფეხბურთელების დრო. ვინმე შემდგარი ვარსკვლავი იყიდონ. აი დრაქსლერი გაასწორებდა. რამდენი ღირს ხო არ იცით?

draqsleri ufro vingeria :d es naxevarmcvelia da naxevarmcveli ufro sachiroa axla :d varskvlavi kide koutinio unda iyidon :d grizmansac tu moayoleben kai iqneba :d es artura desertad ra :dd

arc draqsleri gvawyenda piriqit mara psgshi dziritadshi atamasheben da ar mgonia wamovides tan eg germanelia da tu sadme wava ufro bayernshi :d tan riberi da robeni midian nel nela da dachirdebat vingerebi :d
P.Dybala 24 დეკემბერი 2017 22:34
ციტატა: ani-barca
ციტატა: P.Dybala
ვუყურე მეც ერთი-ორჯერ მის ვიდეოებს და დიდად არ დამევასა. რავი განსაკუთრებული ვერაფერი შევატყვე. ლუკას ლიმაც კარგი ჩანდა ვიდეოებში, მაგრამ რამდენიმე თამაში რომ ვნახე ვაბშე ჩაისვარა

artura rato ar mogewona arvici :d mshvenivrad tamashobs :d burttan kargadaa swrafi moqnili da teqnikuria, pasic kai aq da kreatiulic chans :d nu videoebidan chanda eg kvelaferi da ise rogor itamashebs tan barcashi eg arvici :d me vigacam mitxra arturaze da metqi ra arturi wesieri vinme moiyvanootqo da is magrad miqebda da ro vuyure mec momewonaaa :dd tan amxela braziliis nakrebshi tyuilad ar gamoidzaxebdnen :d

რავი, მე ვნახე მაინცდამაინც ის ვიდეო რომელშიც არ ვარგა? :)) შენ თუ ევრჯერ გინახია მისი თამაში არ ვიცი. ბევრი აქებთ და თუ კარგი ბიჭია მოიყვანონ, ჩემგან რა მიდის?! :დ უბრალოდ არ არის ამ მუდამ პერსპექტიული ფეხბურთელების დრო. ვინმე შემდგარი ვარსკვლავი იყიდონ. აი დრაქსლერი გაასწორებდა. რამდენი ღირს ხო არ იცით?
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:33
ციტატა: ani-barca
mec vigaca miqebda da metqi ra dros arturaa vinme kai moiyvanontqo mara ro vuyure momewona :d grandebic dainteresdnen da braziliis nakrebshic gamoidzaxes da ravici :d tan 21 wlisaa axla iwyebs yvelafers :d me mominda ro iyidon :d

ვინიციუსი დაკარგეს და იმედია ამას იყიდიან, არ ვარ წინააღმდეგი ამის მოსვლის. ჟესუსი კი არ იყო დასაკარგი თავის დროზე, მაგარი იგროკი დადგება ეგ.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:32
ციტატა: born to be cule
მაგრამ ბევრი აქებს, ასევე გრანდებიც დაინტერესდნენ და ეტყობა რაღაც ნიჭს ხედავენ მაგ ბიჭში.

mec vigaca miqebda da metqi ra dros arturaa vinme kai moiyvanontqo mara ro vuyure momewona :d grandebic dainteresdnen da braziliis nakrebshic gamoidzaxes da ravici :d tan 21 wlisaa axla iwyebs yvelafers :d me mominda ro iyidon :d

ციტატა: soier
tore eg myavs arnold shvarcnegeri exla)) ..... uyure rabtalantia)My Webpage

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f7/Arthur_Melo.jpg/220px
-Arthur_Melo.jpg sad es da sad denisi :d es ufro chamdgaria :d
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:30
რაკიტიჩს რაც შეეხება, გუშინ მომეწონა, მაგრამ მომკაკით და მაინც ვფიქრობ უკეთეს ნახევარმცველს ვიმსახურებთ. ნუ დამაბრალებთ ამოჩემას, მარა იგივე აზრზე ვარ wink
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:29
ციტატა: soier
tore eg myavs arnold shvarcnegeri exla)) ..... uyure rabtalantia)My Webpage

es ufro sxvanairad dgas mindorze :d ufro dzlieria fizikurad :d ai denis ro vuyureb su mgonia ro gadatydeba :ddd dzaan gamxdaria da eg ushlis xels :dd
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:28
ციტატა: P.Dybala
ვუყურე მეც ერთი-ორჯერ მის ვიდეოებს და დიდად არ დამევასა. რავი განსაკუთრებული ვერაფერი შევატყვე. ლუკას ლიმაც კარგი ჩანდა ვიდეოებში, მაგრამ რამდენიმე თამაში რომ ვნახე ვაბშე ჩაისვარა

artura rato ar mogewona arvici :d mshvenivrad tamashobs :d burttan kargadaa swrafi moqnili da teqnikuria, pasic kai aq da kreatiulic chans :d nu videoebidan chanda eg kvelaferi da ise rogor itamashebs tan barcashi eg arvici :d me vigacam mitxra arturaze da metqi ra arturi wesieri vinme moiyvanootqo da is magrad miqebda da ro vuyure mec momewonaaa :dd tan amxela braziliis nakrebshi tyuilad ar gamoidzaxebdnen :d
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:25
არ მაქვს მაგ არტურის თამაშები ნანახი, ვიდეოებით კიდე რთულია იმსჯელო. მაგრამ ბევრი აქებს, ასევე გრანდებიც დაინტერესდნენ და ეტყობა რაღაც ნიჭს ხედავენ მაგ ბიჭში. მე ვერაფერს ვიტყვი, მარა შეიძლება მისი მოყვანა და კარგ იგროკად დაყენება.
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 24 დეკემბერი 2017 22:25
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: M10 S9 D11
აუ აკადემიის ბავშვმა რა გოლი თხარაა საღოლ

მაგარი თაობა გვეზრდება <3

ხავი სიმონსის გაზრდას ველოდები სულ მოუთქმელად
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 24 დეკემბერი 2017 22:22
ციტატა: ani-barca
https://www.youtube.com/watch?v=sfiO7Z_74fk&t=237s videoebit bolomde kargad ver sheafaseb mara ravi rasac vuyureb dzaan kargad tamashobs da etyoba ro dzaan nichieria :d neta iyidon

ვუყურე მეც ერთი-ორჯერ მის ვიდეოებს და დიდად არ დამევასა. რავი განსაკუთრებული ვერაფერი შევატყვე. ლუკას ლიმაც კარგი ჩანდა ვიდეოებში, მაგრამ რამდენიმე თამაში რომ ვნახე ვაბშე ჩაისვარა.

ციტატა: M10 S9 D11
აუ აკადემიის ბავშვმა რა გოლი თხარაა საღოლ

მაგარი თაობა გვეზრდება <3
M10 S9 D11 საიტზეა
M10 S9 D11 24 დეკემბერი 2017 22:14
აუ აკადემიის ბავშვმა რა გოლი თხარაა საღოლ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:14
რობერტო ნახევარდაცვაში უკეთესია ვიდრე მარჯვნივ ფაქტია. რობერტო მარჯვნივ არაა ცუდი კი, მაგრამ გუშინ თუნდაც რაღაც წუთები ითამაშა და დრიბლინგებით გაარღვია იქაურობა. პახოდუ სემედუს იმხელა ნიჭი აქვს არ შეიძლება მაგ კაცის სკამზე დასმა, შემოვიდა და რო შეიჭრა ეგრევე კი ნახეთ და კინაღამ გოლი გაიტანა. რაკიტიჩმა გუშინ მაგრად ითამაშა და ვაფასებ, მაგრამ დარწმუნებული ვარ რობერტო მაგაზე მეტს გააკეთებდა.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 22:09
ციტატა: soier
kai gacerdi exla)) denis suareszec shemizlia uketesi videobis dadeba))

denisi fizikuradaa dzaan susti da magitom ver qachavs bolomde ai es egeti susti araa :d tan amashi is momwons ro swrafi da moqnili fexburtelia rac aklia rakitichs :d

pasic kai aq ravi iyidon kai chans :d mere ar vinanot :d tan 21 wlisaa :d https://www.youtube.com/watch?v=hnGCYHA9Awg&t=565s uyuret tavidan bolomde mogewonebat :d

tan braziliis nakrebshic ukve gamoudzaxebiat, es ukve bevrs nishnavs :d
born to be cule 24 დეკემბერი 2017 22:07
საშობაოდ მაგარი საჩუქარი გაგვიკეთეს ბიჭებმა, ასეთ დასასრულს ნამდვილად არ ველოდი.
ani-barca 24 დეკემბერი 2017 21:58
https://www.youtube.com/watch?v=sfiO7Z_74fk&t=237s videoebit bolomde kargad ver sheafaseb mara ravi rasac vuyureb dzaan kargad tamashobs da etyoba ro dzaan nichieria :d neta iyidon
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK