რეგისტრაცია

"სელტა" 1:1 "ბარსელონა"

image
გუნდების შემადგენლობები
"სელტა": სერხიო ალვარესი, უგო მალიო, ფონტასი, კასტრო, გომესი, ლობოტკა, სანჩესი, დანიელი ვასი, მაკსიმილიანო გომესი, ასპასი, სისტო.
"ბარსელონა": სილესენი, სემედუ, პიკე, ბუსკეტსი, დენის სუარესი, პაულინიო, დინიე, გომეში, ვიდალი, ვერმალენი, ხოსე არნაისი.

გოლები: არნაისი 15'; სისტო 31';

ბარათები: ფონტასი 26'; ანდრე გომეში 64';

ცვლილებები: სისტო - ემრე მორი 67'; დანიელ ვასი - მენდესი 68'; პაულინიო - რაკიტიჩი 71'; არნაისი - დემბელე 72'; ვიდალი - რობერტო 76'; კასტრო - რონკაგლია 82';скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Football Is My Life 5 იანვარი 2018 17:08
ციტატა: Messi.jordan.federer
Gaumarjos kai bichebs da gogoebs.

Thu valverdes da messis chafiqrebuli aqvth tripleti,mashin unda ixmaron selta nou kampze.tan isic gasatvaliswinebelia rom gundma sheidzleba koutinio da mina iyidos,aseth shemtxvevashi resursi gaizrdeba da ukve tripletistvisac sheidzleba brdzola.
Messis suaresis da i iestas gareshec sakmaod dzlieri gundi yofila barcelona.gushin darwmunebuli viyavi rom selta mogvigebda,.
Magram kitxvis nishnebi datoves mainc ganmeorebithi tamashis win.thu gundi kous da minas iyidis mashin seltas gadaurbenen da ukve seriozulad shexedaven tripletis temas thu arada jobia seltastan gamovardet,vidre gavidet da mere peresis mociqulebma atletikostan dagvajaxon. Seltastan tamashis mere gunds ori sakmaod dzneli gasvlebia aqvs sosiedadi da betisi,es ori tamashi aucileblad mosagebia.exla nebismieri mopovebuli 3 qula pirdapir urtyavs ert adgilas reals mdzimed.d

Dominoshi aris asethi rusuli gamotqma.kajdi pitachok, saperniku vjopu talchok.ddd

გაუმარჯოს ძმა, რომელიმე საიტზე ხომ არ იყავი ადრე?
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
P.Dybala 5 იანვარი 2018 17:04
ციტატა: Messi.jordan.federer
Gaumarjos kai bichebs da gogoebs.

Thu valverdes da messis chafiqrebuli aqvth tripleti,mashin unda ixmaron selta nou kampze.tan isic gasatvaliswinebelia rom gundma sheidzleba koutinio da mina iyidos,aseth shemtxvevashi resursi gaizrdeba da ukve tripletistvisac sheidzleba brdzola.
Messis suaresis da i iestas gareshec sakmaod dzlieri gundi yofila barcelona.gushin darwmunebuli viyavi rom selta mogvigebda,.
Magram kitxvis nishnebi datoves mainc ganmeorebithi tamashis win.thu gundi kous da minas iyidis mashin seltas gadaurbenen da ukve seriozulad shexedaven tripletis temas thu arada jobia seltastan gamovardet,vidre gavidet da mere peresis mociqulebma atletikostan dagvajaxon. Seltastan tamashis mere gunds ori sakmaod dzneli gasvlebia aqvs sosiedadi da betisi,es ori tamashi aucileblad mosagebia.exla nebismieri mopovebuli 3 qula pirdapir urtyavs ert adgilas reals mdzimed.d

Dominoshi aris asethi rusuli gamotqma.kajdi pitachok, saperniku vjopu talchok.ddd

გაგიმარჯოს ძმა.
კოუტინიო და მინა რესურსს კი გაზრდიან, მაგრამ კოუ ლიგაზე ვერ გამოგვადგება. (ნუ ლა ლიგა დიდი ალბათობით ჩვენია და კოპა დიდად არ მაინტერესებს. ფაქტიურდ შემადგენლობა იგივე დარჩება. ერთი ისაა, რომ უჩლ-ზე დასვენებული ინიესტა გვეყოლება, მაგრამ დალშე ხო იგივე იქნება და მარტო დასვენებული ინიესტაც ვერ გვიშელის ვერაფერს. მძორ რაკიტიჩს მაინც სულ სასტავში აყენებს ვალვერდე. რავი რაკიტიჩით რა უნდა მოვიგოთ. რობერტოსაც არ წევს ნახევარში. ნუ რავი ძაან გაგვიჭირდება ლიგაზე, მაგრამ მაინც შეიძლება გამოგვივიდეს რაღაც.
--------------------
Mes Que Un Club
Messi.jordan.federer 5 იანვარი 2018 16:58
Gaumarjos kai bichebs da gogoebs.

Thu valverdes da messis chafiqrebuli aqvth tripleti,mashin unda ixmaron selta nou kampze.tan isic gasatvaliswinebelia rom gundma sheidzleba koutinio da mina iyidos,aseth shemtxvevashi resursi gaizrdeba da ukve tripletistvisac sheidzleba brdzola.
Messis suaresis da i iestas gareshec sakmaod dzlieri gundi yofila barcelona.gushin darwmunebuli viyavi rom selta mogvigebda,.
Magram kitxvis nishnebi datoves mainc ganmeorebithi tamashis win.thu gundi kous da minas iyidis mashin seltas gadaurbenen da ukve seriozulad shexedaven tripletis temas thu arada jobia seltastan gamovardet,vidre gavidet da mere peresis mociqulebma atletikostan dagvajaxon. Seltastan tamashis mere gunds ori sakmaod dzneli gasvlebia aqvs sosiedadi da betisi,es ori tamashi aucileblad mosagebia.exla nebismieri mopovebuli 3 qula pirdapir urtyavs ert adgilas reals mdzimed.d

Dominoshi aris asethi rusuli gamotqma.kajdi pitachok, saperniku vjopu talchok.ddd
P.Dybala 5 იანვარი 2018 16:21
ციტატა: CuLe MSD
Kait raiyo vixumre :D piriqit mixaria saitis aseti aqtiuroba <3

wink
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 15:11
ციტატა: DON ANDRESS
ეგრე ბაიერნს რომ მოუგო ბარსამ 3-0 პირველი ბურთი ახლო კუთხეში გაუშვა ნოიერმა.მეორე თავზე გადაუგდო მესიმ.მიდი ეხლა და თქვი ცუფი მეკარეა ნოიერიო.შეცდომა ყველას მოსდის და სილესენი ძაან მაგარი მეკარეა

ციტატა: beqa13-13
სილესენი ყურადგებით რომ ყოფილიყო მაგ გოლს არ გაუშვებდა და რაც შეხება ნოიერს მას პირველ გოლში ვერ დავადანაშაულებთ რადგან პირველი გოლის დროს ბურთი მეკარის წინ დაეცა და ისე შევიდა და ამაში ვერ დავადანაშაულებთ და მეორე ბურთის დროს ასე გაბითურებენ დაცვის ხაზს და ერთი ერთზე გახვალ მაშინ მეკარემ რა უნდა ქანას დაუყენეთ დაცვა და მერე გადაუგდეთ თავზე

მითია, რომ ახლო კუთხეში არ გაუშვას გოლი. ნოიერზე საერთოდ რატომ დაიწყეთ ლაპარაკი? მაგას რა უნდა ექნა მესისთან? მე სხვა სულელური მომენტი გამახსენდა უცებ, როცა თითქმის დაგორებულივით დაურტყეს და ხელებსა და ფეხბეს შორის გაუძვრა. "შალკეში" როცა თამაშობდა, ძაან შორს გამოვდა და თავით მოიგერია ბურთი, შემდეგ კი სტანკოვიჩმა ცენტრიდან გაუტანა, ასევე აზერბაიჯანთან მატჩისას, კუთხური ჩაქწოდეს და თავის კარში შეგადო. ბუფონიც მინახავს, როცა ბურთი ვერ გააჩერა ნორმალურად და შემდეგ აართვეს, გაუტანეს. ამით იმის თქმა მინდა, რომ შცდომა ყველას მოსდის.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 5 იანვარი 2018 14:35
Kait raiyo vixumre :D piriqit mixaria saitis aseti aqtiuroba <3
lasha lionel 5 იანვარი 2018 14:31
სალამი ქულებს და ახლა კი დავიწყებ გუშინდელი მატჩის შეჯამებას, პირველი ტაიმი არ იყო ცუდი ბევრი მომენტი შექმნეს და გოლის გატანაც შეძლეს არნაისი იყო ძალიან კარგი და აუცილებლად უნდა დაწინაურონ პირველ გუნდში, სილესენსაც არა უშავდა,დაცვის ხაზი ასე თუ ისე იყო კარგი,სემედუ არ მომეწონა ხშირად მართავდა ბურთს და შეცდომებს უშვებედა, პიკე ვერმაელენს კარგი იყო და დინჯად არა უშავდა, ნახევარ დაცვა იყო კარგი პაულინიომაც არ დაუტოვებია ცუდი შთაბეჭდილება ჩემზე და არც ადრე გომეში იყო ცუდი საგოლე გადაცემა გააკეთა რითაც არნაისი შეძლო გოლის გატანა, ვიდალი და რაკეტას არ უთამაშიათ ცუდად მაგრამ მეტი შეძლოთ,და დემბელეც რაც შეხება ეტყობოდა რომ ბოლომდე არ იყო მზად დამშესაბამისად თავის გამოჩენა ვერ შეძლო, მთლიანობაში არ იყო ცუდი თამაში მაგრამ მეტი შეგვეძლო.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 5 იანვარი 2018 13:45
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ??? ?????

ესე ჯობია ძმა. wink

კი ძმა და იზვინი შმთხვევით შენ მოგწერე :D

რა იზვინი. wink არაფერია, ისე გითხარი wink

იმედია ძმა მალე კოუთინიოს ტრანსფერს მიულოცავთ ერთმანეთს :-D :-D

ნეტა ეგ მოხდეს და..
--------------------
Mes Que Un Club
beqa13-13 5 იანვარი 2018 13:43
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ??? ?????

ესე ჯობია ძმა. wink

კი ძმა და იზვინი შმთხვევით შენ მოგწერე :D

რა იზვინი. wink არაფერია, ისე გითხარი wink

იმედია ძმა მალე კოუთინიოს ტრანსფერს მიულოცავთ ერთმანეთს :-D :-D
P.Dybala 5 იანვარი 2018 13:39
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ??? ?????

ესე ჯობია ძმა. wink

კი ძმა და იზვინი შმთხვევით შენ მოგწერე :D

რა იზვინი. wink არაფერია, ისე გითხარი wink
--------------------
Mes Que Un Club
beqa13-13 5 იანვარი 2018 13:38
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ??? ?????

ესე ჯობია ძმა. wink

კი ძმა და იზვინი შმთხვევით შენ მოგწერე :D
P.Dybala 5 იანვარი 2018 13:30
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ??? ?????

ესე ჯობია ძმა. wink
--------------------
Mes Que Un Club
beqa13-13 5 იანვარი 2018 13:23
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ??? ?????
P.Dybala 5 იანვარი 2018 13:20
ციტატა: beqa13-13
შენ არ ამბობ ამას Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd ??

მე არ ვამბობ wink
--------------------
Mes Que Un Club
beqa13-13 5 იანვარი 2018 13:11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

დიდი ხანი ვწერდით და.. wink

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ???

მე მეუბნები? wink

შენ არ ამბობ ამას Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd ??
P.Dybala 5 იანვარი 2018 13:06
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

დიდი ხანი ვწერდით და.. wink

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ???

მე მეუბნები? wink
--------------------
Mes Que Un Club
beqa13-13 5 იანვარი 2018 13:03
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

დიდი ხანი ვწერდით და.. wink

შენთვის უნდა დაგველოდებინა აბა როდის შემოხვიდოდი ???
P.Dybala 5 იანვარი 2018 12:55
ციტატა: CuLe MSD
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd

დიდი ხანი ვწერდით და.. wink
--------------------
Mes Que Un Club
beqa13-13 5 იანვარი 2018 12:49
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში

შეეძლო აღება, მაგრამ მთლად ვერ გავკიცხავთ. კი იყო ახლო კუთხეში, მაგრამ ძალიან ძლიერად დაარტყა დანიელმა შემტევმა. ნათქვამია, მეკარე ახლო კუთხეში არ უნდა უშვებდესო, მაგრამ ყოველთვის ამის გამო ვერ ვუსაყვედურობთ მეკარეს; მითია ეგ ციტატა.

კი ძლიერი დარტყმა იყო მაგრამ მეკარე ხარ და შენი ვალდებულება ეგ ძლიერი დარტყმები მოიგერიო მაშინ თუ ძლიერ დარტყმულს გაუშვებ მაშინ რა მეკარე ხარ

შეცდომა ვის არ მოსდის? თან უთამაშებელია, მხოლოდ ვარჯიშზე დგას და მესი აწვალებს wink ტერ შტეგენსაც მოსდიოდა ეგეთები, ნოერისაც ბევრჯერ მინახავს და თვით ბუფონის wink სილესენს ვერ დავადანაშაულებთ დიდად, უფრო დაცვას - პიკე რას შლიდა ხელებს, გაეგრძელებინა თამაში, ხო იცი რომ მსაჯი პიტალოა. მოკლედ, სილესენით კმაყოფილი ვარ, ბევრი კარგი ბურთიც მოიგერია. ეგრე ვალდესი რამდენ შეცდომას უშვებდა, მაგრამ ხოა ჩვენი ლეგენდა?!

მესის მაკრატელა ნახეთ ვარჯიშზე? რა დააჭედა ტერ შტეგენს. მოკლედ, თანაგუნდელებსაც არ ინდობს wink

ხელი თვითონ სილესენმაც აწია ასე რომ ვთქვათ ძან კუთხიდან გაუშვა სილესენმა რის გამოც გუნდა ეს თამაში ვერ მოიგო და ამით იმის თქმა მინდა რომ სილესენი არ არის ის მეკარე ბარსას კარს რომ იცავდეს ბარსას უფრო უკეთესი მეკარე უნდა ყავდეს სათადარიგო სკამზე და სილესენი იმიტომ არის უთამაშე რომ ასეთ შეცდომებს უშვებს და იმიტომაც ზის სკამზე :D

მაგრამ, სილესენი უფრო ყურადრებით იყო მერე და მიხვდა, რომ მსაჯი არაფერს არ აპირებდა. იასპერი ძალიან კარგი მეკარეა, თან სათადარიგოზე უკეთესს ვერ ვინატრებთ, პრეტენზიაც არ აქ; მან იცოდა, თუ სად მიდოდა და რატომ, "ბარსელონა" ძალიან უყვარს, + "აიაქსის" აღრზდილია და ეს ბევრს ნიშნავს. რაც შეეხება სკამს, სათადარიგოზე იმიტომ ზის, რომ ტერ შტეგენი პირველია, რა თქმა უნდა. სილესენს კი არა, ვის არ მსოდის შეცდომა. არაა პრობლემა ამ მატჩის ფრედ დასრულება, "კამპ ნოუზე" მოვუგებთ განმეორებით მატჩს.

სილესენი ყურადგებით რომ ყოფილიყო მაგ გოლს არ გაუშვებდა და რაც შეხება ნოიერს მას პირველ გოლში ვერ დავადანაშაულებთ რადგან პირველი გოლის დროს ბურთი მეკარის წინ დაეცა და ისე შევიდა და ამაში ვერ დავადანაშაულებთ და მეორე ბურთის დროს ასე გაბითურებენ დაცვის ხაზს და ერთი ერთზე გახვალ მაშინ მეკარემ რა უნდა ქანას დაუყენეთ დაცვა და მერე გადაუგდეთ თავზე
CuLe MSD 5 იანვარი 2018 12:39
Uchemot 512 komi ra pontia? :ddd
Tigresa 5 იანვარი 2018 12:31
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Tigresa
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Tigresa
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

სად არ ყავდათ პენალდოო გაიტანდა მაგ ორ პენალტს და ოქროს ბურთს მიცემდნენ მაგარ გატეხილში იქნება ეხლა ეგ

Aba aba.. tan eget gundebtan gatana uyvars zalian:)

რონალდო გატეხილშია მსაჯებზე და ზიდანზე, მსაჯებზე იმითაა გატეხილში რო 2-პენალტის დადებას თუ აპირებდით რატო არ შემითანხმდითო, ზიდანს კი გაუტრაკა განაცხადში გყოლოდი რა იცი რა ხდებოდაო, კაროჩე ერთი ამბებია რააა჻)

Ise xumroba ikit iyos da mgonia am zafxuls cava eg realidan..

Koutinioze tkves nike-s sheukveta barcam ukve maisurebio dasamzadeblad.. gveshvela vitom?
ჰარი კეინის მოსვლის შემთხვევაში წავა სავარაუდოთ, ისიც მესმის რო კეინი ცენტრ ფორვარდია მაგრამ ისეთი ტიპის იგროკია რო მასზე უნდა აეწყოს შეტევა რაც რონალდოს კლუბიდან გაქცევის მიზეზი იქნება

Tan magis ambavi ro vici gabrazebulia mesis meti xelfasi rom aqvs
DON ANDRESS 5 იანვარი 2018 12:31
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში

შეეძლო აღება, მაგრამ მთლად ვერ გავკიცხავთ. კი იყო ახლო კუთხეში, მაგრამ ძალიან ძლიერად დაარტყა დანიელმა შემტევმა. ნათქვამია, მეკარე ახლო კუთხეში არ უნდა უშვებდესო, მაგრამ ყოველთვის ამის გამო ვერ ვუსაყვედურობთ მეკარეს; მითია ეგ ციტატა.

კი ძლიერი დარტყმა იყო მაგრამ მეკარე ხარ და შენი ვალდებულება ეგ ძლიერი დარტყმები მოიგერიო მაშინ თუ ძლიერ დარტყმულს გაუშვებ მაშინ რა მეკარე ხარ

შეცდომა ვის არ მოსდის? თან უთამაშებელია, მხოლოდ ვარჯიშზე დგას და მესი აწვალებს wink ტერ შტეგენსაც მოსდიოდა ეგეთები, ნოერისაც ბევრჯერ მინახავს და თვით ბუფონის wink სილესენს ვერ დავადანაშაულებთ დიდად, უფრო დაცვას - პიკე რას შლიდა ხელებს, გაეგრძელებინა თამაში, ხო იცი რომ მსაჯი პიტალოა. მოკლედ, სილესენით კმაყოფილი ვარ, ბევრი კარგი ბურთიც მოიგერია. ეგრე ვალდესი რამდენ შეცდომას უშვებდა, მაგრამ ხოა ჩვენი ლეგენდა?!

მესის მაკრატელა ნახეთ ვარჯიშზე? რა დააჭედა ტერ შტეგენს. მოკლედ, თანაგუნდელებსაც არ ინდობს wink

ხელი თვითონ სილესენმაც აწია ასე რომ ვთქვათ ძან კუთხიდან გაუშვა სილესენმა რის გამოც გუნდა ეს თამაში ვერ მოიგო და ამით იმის თქმა მინდა რომ სილესენი არ არის ის მეკარე ბარსას კარს რომ იცავდეს ბარსას უფრო უკეთესი მეკარე უნდა ყავდეს სათადარიგო სკამზე და სილესენი იმიტომ არის უთამაშე რომ ასეთ შეცდომებს უშვებს და იმიტომაც ზის სკამზე :D

მაგრამ, სილესენი უფრო ყურადრებით იყო მერე და მიხვდა, რომ მსაჯი არაფერს არ აპირებდა. იასპერი ძალიან კარგი მეკარეა, თან სათადარიგოზე უკეთესს ვერ ვინატრებთ, პრეტენზიაც არ აქ; მან იცოდა, თუ სად მიდოდა და რატომ, "ბარსელონა" ძალიან უყვარს, + "აიაქსის" აღრზდილია და ეს ბევრს ნიშნავს. რაც შეეხება სკამს, სათადარიგოზე იმიტომ ზის, რომ ტერ შტეგენი პირველია, რა თქმა უნდა. სილესენს კი არა, ვის არ მსოდის შეცდომა. არაა პრობლემა ამ მატჩის ფრედ დასრულება, "კამპ ნოუზე" მოვუგებთ განმეორებით მატჩს.

ეგრე ბაიერნს რომ მოუგო ბარსამ 3-0 პირველი ბურთი ახლო კუთხეში გაუშვა ნოიერმა.მეორე თავზე გადაუგდო მესიმ.მიდი ეხლა და თქვი ცუფი მეკარეა ნოიერიო.შეცდომა ყველას მოსდის და სილესენი ძაან მაგარი მეკარეა
P.Dybala 5 იანვარი 2018 12:29
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ობიანგის! მაგარი გაჭედა. სასწაული დარტყმა იყო. სონისაც, რა თქმა უნდა, მაგრამ ეს უფრო საკაიფოდ ჩაეჭედა. უფრო შორიც იყო მგონი.

მეც ობიანგის მირჩევნია, მაგრამ ის ფაქტორიცაა, რომ ჰეუნგ-მინ სონი ცაციაა და მარჯვენათი რა გაიტანა.

არ ვიცოდი თუ ცაცია იყო.საღოლ მაშინ. :) მარა ობიანგის მაინც ლამაზი იყო. ვესთ ჰემის მოგება მინდოდა.
--------------------
Mes Que Un Club
kortoxa23 5 იანვარი 2018 11:18
ციტატა: Tigresa
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Tigresa
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

სად არ ყავდათ პენალდოო გაიტანდა მაგ ორ პენალტს და ოქროს ბურთს მიცემდნენ მაგარ გატეხილში იქნება ეხლა ეგ

Aba aba.. tan eget gundebtan gatana uyvars zalian:)

რონალდო გატეხილშია მსაჯებზე და ზიდანზე, მსაჯებზე იმითაა გატეხილში რო 2-პენალტის დადებას თუ აპირებდით რატო არ შემითანხმდითო, ზიდანს კი გაუტრაკა განაცხადში გყოლოდი რა იცი რა ხდებოდაო, კაროჩე ერთი ამბებია რააა჻)

Ise xumroba ikit iyos da mgonia am zafxuls cava eg realidan..

Koutinioze tkves nike-s sheukveta barcam ukve maisurebio dasamzadeblad.. gveshvela vitom?
ჰარი კეინის მოსვლის შემთხვევაში წავა სავარაუდოთ, ისიც მესმის რო კეინი ცენტრ ფორვარდია მაგრამ ისეთი ტიპის იგროკია რო მასზე უნდა აეწყოს შეტევა რაც რონალდოს კლუბიდან გაქცევის მიზეზი იქნება
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Tigresa 5 იანვარი 2018 10:55
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Tigresa
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

სად არ ყავდათ პენალდოო გაიტანდა მაგ ორ პენალტს და ოქროს ბურთს მიცემდნენ მაგარ გატეხილში იქნება ეხლა ეგ

Aba aba.. tan eget gundebtan gatana uyvars zalian:)

რონალდო გატეხილშია მსაჯებზე და ზიდანზე, მსაჯებზე იმითაა გატეხილში რო 2-პენალტის დადებას თუ აპირებდით რატო არ შემითანხმდითო, ზიდანს კი გაუტრაკა განაცხადში გყოლოდი რა იცი რა ხდებოდაო, კაროჩე ერთი ამბებია რააა჻)

Ise xumroba ikit iyos da mgonia am zafxuls cava eg realidan..

Koutinioze tkves nike-s sheukveta barcam ukve maisurebio dasamzadeblad.. gveshvela vitom?
kortoxa23 5 იანვარი 2018 09:04
ციტატა: Tigresa
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

სად არ ყავდათ პენალდოო გაიტანდა მაგ ორ პენალტს და ოქროს ბურთს მიცემდნენ მაგარ გატეხილში იქნება ეხლა ეგ

Aba aba.. tan eget gundebtan gatana uyvars zalian:)

რონალდო გატეხილშია მსაჯებზე და ზიდანზე, მსაჯებზე იმითაა გატეხილში რო 2-პენალტის დადებას თუ აპირებდით რატო არ შემითანხმდითო, ზიდანს კი გაუტრაკა განაცხადში გყოლოდი რა იცი რა ხდებოდაო, კაროჩე ერთი ამბებია რააა჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Tigresa 5 იანვარი 2018 08:45
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

სად არ ყავდათ პენალდოო გაიტანდა მაგ ორ პენალტს და ოქროს ბურთს მიცემდნენ მაგარ გატეხილში იქნება ეხლა ეგ

Aba aba.. tan eget gundebtan gatana uyvars zalian:)
kaizersoza 5 იანვარი 2018 03:35
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
mekaris garda mand vin daushva miutevebeli poziciuri shecdoma)))))))))
mtavars ar ambot vermaleni charcha absaidshi mteli gundi aiwia da eg ori metrit win iyo yvela mcvelebze, nabiji rom gadaedga win afsaidi iyo, eseti udono rom iqnebi, mcvelebisgan ori metrit win ra ginda aiwie droulad da magari uwyinari momenti xdeboda eg navesi chvveulebrivi iavni afsaidi iyo, nu mere silensenis bralia da isev da isev mcvelebis romlebic gacherdnen. da momentis ganmuxtvas droulad ar sheecadnen.

მანდ რთული იყო ამოსვლა. მაქსი ლოპესმა ბურთი მიიღო და ეგრევე, პაუზის გარეშე, პასი გააკეთა. სილესენს გამოსვლაც შეეძლო ისე, თან კართან ბევრი მცველი იყო.

))))))) ra rtuli iyo jer yvelaze gvian chavida dacvashi, mere egreve kiara sami pasi gaketda mcvelebi amovidnen da es idga,,,, egreve navesi kiara busketsi tu vigac chauxta fexebshi da ramodenime wami pasi ver gaaketa qveynis dro qonda pozicia sheerchia magram es debilivit idga da navesis mere xelebi gashala afsaidiao,))))))
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 03:15
ციტატა: kaizersoza
mekaris garda mand vin daushva miutevebeli poziciuri shecdoma)))))))))
mtavars ar ambot vermaleni charcha absaidshi mteli gundi aiwia da eg ori metrit win iyo yvela mcvelebze, nabiji rom gadaedga win afsaidi iyo, eseti udono rom iqnebi, mcvelebisgan ori metrit win ra ginda aiwie droulad da magari uwyinari momenti xdeboda eg navesi chvveulebrivi iavni afsaidi iyo, nu mere silensenis bralia da isev da isev mcvelebis romlebic gacherdnen. da momentis ganmuxtvas droulad ar sheecadnen.

მანდ რთული იყო ამოსვლა. მაქსი ლოპესმა ბურთი მიიღო და ეგრევე, პაუზის გარეშე, პასი გააკეთა. სილესენს გამოსვლაც შეეძლო ისე, თან კართან ბევრი მცველი იყო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 5 იანვარი 2018 03:13
mekaris garda mand vin daushva miutevebeli poziciuri shecdoma)))))))))
mtavars ar ambot vermaleni charcha absaidshi mteli gundi aiwia da eg ori metrit win iyo yvela mcvelebze, nabiji rom gadaedga win afsaidi iyo, eseti udono rom iqnebi, mcvelebisgan ori metrit win ra ginda aiwie droulad da magari uwyinari momenti xdeboda eg navesi chvveulebrivi iavni afsaidi iyo, nu mere silensenis bralia da isev da isev mcvelebis romlebic gacherdnen. da momentis ganmuxtvas droulad ar sheecadnen.
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 03:12
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში

შეეძლო აღება, მაგრამ მთლად ვერ გავკიცხავთ. კი იყო ახლო კუთხეში, მაგრამ ძალიან ძლიერად დაარტყა დანიელმა შემტევმა. ნათქვამია, მეკარე ახლო კუთხეში არ უნდა უშვებდესო, მაგრამ ყოველთვის ამის გამო ვერ ვუსაყვედურობთ მეკარეს; მითია ეგ ციტატა.

კი ძლიერი დარტყმა იყო მაგრამ მეკარე ხარ და შენი ვალდებულება ეგ ძლიერი დარტყმები მოიგერიო მაშინ თუ ძლიერ დარტყმულს გაუშვებ მაშინ რა მეკარე ხარ

შეცდომა ვის არ მოსდის? თან უთამაშებელია, მხოლოდ ვარჯიშზე დგას და მესი აწვალებს wink ტერ შტეგენსაც მოსდიოდა ეგეთები, ნოერისაც ბევრჯერ მინახავს და თვით ბუფონის wink სილესენს ვერ დავადანაშაულებთ დიდად, უფრო დაცვას - პიკე რას შლიდა ხელებს, გაეგრძელებინა თამაში, ხო იცი რომ მსაჯი პიტალოა. მოკლედ, სილესენით კმაყოფილი ვარ, ბევრი კარგი ბურთიც მოიგერია. ეგრე ვალდესი რამდენ შეცდომას უშვებდა, მაგრამ ხოა ჩვენი ლეგენდა?!

მესის მაკრატელა ნახეთ ვარჯიშზე? რა დააჭედა ტერ შტეგენს. მოკლედ, თანაგუნდელებსაც არ ინდობს wink

ხელი თვითონ სილესენმაც აწია ასე რომ ვთქვათ ძან კუთხიდან გაუშვა სილესენმა რის გამოც გუნდა ეს თამაში ვერ მოიგო და ამით იმის თქმა მინდა რომ სილესენი არ არის ის მეკარე ბარსას კარს რომ იცავდეს ბარსას უფრო უკეთესი მეკარე უნდა ყავდეს სათადარიგო სკამზე და სილესენი იმიტომ არის უთამაშე რომ ასეთ შეცდომებს უშვებს და იმიტომაც ზის სკამზე :D

მაგრამ, სილესენი უფრო ყურადრებით იყო მერე და მიხვდა, რომ მსაჯი არაფერს არ აპირებდა. იასპერი ძალიან კარგი მეკარეა, თან სათადარიგოზე უკეთესს ვერ ვინატრებთ, პრეტენზიაც არ აქ; მან იცოდა, თუ სად მიდოდა და რატომ, "ბარსელონა" ძალიან უყვარს, + "აიაქსის" აღრზდილია და ეს ბევრს ნიშნავს. რაც შეეხება სკამს, სათადარიგოზე იმიტომ ზის, რომ ტერ შტეგენი პირველია, რა თქმა უნდა. სილესენს კი არა, ვის არ მსოდის შეცდომა. არაა პრობლემა ამ მატჩის ფრედ დასრულება, "კამპ ნოუზე" მოვუგებთ განმეორებით მატჩს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
beqa13-13 5 იანვარი 2018 03:04
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში

შეეძლო აღება, მაგრამ მთლად ვერ გავკიცხავთ. კი იყო ახლო კუთხეში, მაგრამ ძალიან ძლიერად დაარტყა დანიელმა შემტევმა. ნათქვამია, მეკარე ახლო კუთხეში არ უნდა უშვებდესო, მაგრამ ყოველთვის ამის გამო ვერ ვუსაყვედურობთ მეკარეს; მითია ეგ ციტატა.

კი ძლიერი დარტყმა იყო მაგრამ მეკარე ხარ და შენი ვალდებულება ეგ ძლიერი დარტყმები მოიგერიო მაშინ თუ ძლიერ დარტყმულს გაუშვებ მაშინ რა მეკარე ხარ

შეცდომა ვის არ მოსდის? თან უთამაშებელია, მხოლოდ ვარჯიშზე დგას და მესი აწვალებს wink ტერ შტეგენსაც მოსდიოდა ეგეთები, ნოერისაც ბევრჯერ მინახავს და თვით ბუფონის wink სილესენს ვერ დავადანაშაულებთ დიდად, უფრო დაცვას - პიკე რას შლიდა ხელებს, გაეგრძელებინა თამაში, ხო იცი რომ მსაჯი პიტალოა. მოკლედ, სილესენით კმაყოფილი ვარ, ბევრი კარგი ბურთიც მოიგერია. ეგრე ვალდესი რამდენ შეცდომას უშვებდა, მაგრამ ხოა ჩვენი ლეგენდა?!

მესის მაკრატელა ნახეთ ვარჯიშზე? რა დააჭედა ტერ შტეგენს. მოკლედ, თანაგუნდელებსაც არ ინდობს wink

ხელი თვითონ სილესენმაც აწია ასე რომ ვთქვათ ძან კუთხიდან გაუშვა სილესენმა რის გამოც გუნდა ეს თამაში ვერ მოიგო და ამით იმის თქმა მინდა რომ სილესენი არ არის ის მეკარე ბარსას კარს რომ იცავდეს ბარსას უფრო უკეთესი მეკარე უნდა ყავდეს სათადარიგო სკამზე და სილესენი იმიტომ არის უთამაშე რომ ასეთ შეცდომებს უშვებს და იმიტომაც ზის სკამზე :D
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 02:54
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში

შეეძლო აღება, მაგრამ მთლად ვერ გავკიცხავთ. კი იყო ახლო კუთხეში, მაგრამ ძალიან ძლიერად დაარტყა დანიელმა შემტევმა. ნათქვამია, მეკარე ახლო კუთხეში არ უნდა უშვებდესო, მაგრამ ყოველთვის ამის გამო ვერ ვუსაყვედურობთ მეკარეს; მითია ეგ ციტატა.

კი ძლიერი დარტყმა იყო მაგრამ მეკარე ხარ და შენი ვალდებულება ეგ ძლიერი დარტყმები მოიგერიო მაშინ თუ ძლიერ დარტყმულს გაუშვებ მაშინ რა მეკარე ხარ

შეცდომა ვის არ მოსდის? თან უთამაშებელია, მხოლოდ ვარჯიშზე დგას და მესი აწვალებს wink ტერ შტეგენსაც მოსდიოდა ეგეთები, ნოერისაც ბევრჯერ მინახავს და თვით ბუფონის wink სილესენს ვერ დავადანაშაულებთ დიდად, უფრო დაცვას - პიკე რას შლიდა ხელებს, გაეგრძელებინა თამაში, ხო იცი რომ მსაჯი პიტალოა. მოკლედ, სილესენით კმაყოფილი ვარ, ბევრი კარგი ბურთიც მოიგერია. ეგრე ვალდესი რამდენ შეცდომას უშვებდა, მაგრამ ხოა ჩვენი ლეგენდა?!

მესის მაკრატელა ნახეთ ვარჯიშზე? რა დააჭედა ტერ შტეგენს. მოკლედ, თანაგუნდელებსაც არ ინდობს wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
beqa13-13 5 იანვარი 2018 02:49
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში

შეეძლო აღება, მაგრამ მთლად ვერ გავკიცხავთ. კი იყო ახლო კუთხეში, მაგრამ ძალიან ძლიერად დაარტყა დანიელმა შემტევმა. ნათქვამია, მეკარე ახლო კუთხეში არ უნდა უშვებდესო, მაგრამ ყოველთვის ამის გამო ვერ ვუსაყვედურობთ მეკარეს; მითია ეგ ციტატა.

კი ძლიერი დარტყმა იყო მაგრამ მეკარე ხარ და შენი ვალდებულება ეგ ძლიერი დარტყმები მოიგერიო მაშინ თუ ძლიერ დარტყმულს გაუშვებ მაშინ რა მეკარე ხარ
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 02:46
ციტატა: beqa13-13
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში

შეეძლო აღება, მაგრამ მთლად ვერ გავკიცხავთ. კი იყო ახლო კუთხეში, მაგრამ ძალიან ძლიერად დაარტყა დანიელმა შემტევმა. ნათქვამია, მეკარე ახლო კუთხეში არ უნდა უშვებდესო, მაგრამ ყოველთვის ამის გამო ვერ ვუსაყვედურობთ მეკარეს; მითია ეგ ციტატა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
beqa13-13 5 იანვარი 2018 02:44
სილესენს უნდა აეგო სისტოს დარტყმული კი ძლიერი იყო მაგრამ მეკარე ხარ და უნდა დაიცვა ახლო კუთხე სილესენმა უპატიებელი შეცდომა დაუშვა რითაც ბარსამ ვერ მოიგო ეს თამაში
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 02:39
ციტატა: P.Dybala
წავედი მეც. შეიძლება ცოტა ხანი ვეღარ შემოვიდე ხოლმე. :)))

Fb-ზე შედი.

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

სად არ ყავდათ პენალდოო გაიტანდა მაგ ორ პენალტს და ოქროს ბურთს მიცემდნენ მაგარ გატეხილში იქნება ეხლა ეგ

აბა ბიჭო, წარმომიდგენია რა ხასიათზე იქნება ახლა.

ციტატა: P.Dybala
ობიანგის! მაგარი გაჭედა. სასწაული დარტყმა იყო. სონისაც, რა თქმა უნდა, მაგრამ ეს უფრო საკაიფოდ ჩაეჭედა. უფრო შორიც იყო მგონი.

მეც ობიანგის მირჩევნია, მაგრამ ის ფაქტორიცაა, რომ ჰეუნგ-მინ სონი ცაციაა და მარჯვენათი რა გაიტანა.

ციტატა: Football Is My Life
ფეხბურთელთა შეფასებები (ჩემი ვერსიით)
სილესენი - 6 რამდენიმე ბურთი კი აიღო მაგრამ სისტოს დარტყმულის აღება შეიძლებოდა.
სემედუ - 9 სისტოს გოლში მასაც მიუძღვის "წვლილი" მაგრამ შეტევებში კარგად ერთვებოდა და რამდენიმე სახიფათო მომენტი შექმნა.
პიკე - 6 საკმაოდ არადამაჯერებელი იყო, მაგრამ უხეში შეცდომა არდაუშვია.
ვერმაელენი - 7 საკმაოდ ნორმალურად იდგა და ცუდად არ უთამაშია.
დინი - 8 დაცვაში სოლიდური იყო და შეტევებშიც იღებდა მონაწილეობას.
ბუსკეტსი - 8 როგორც ყოველთვის, შავ სამუშაოს კარგად ასრულებდა.
დენისი - 6 მას არაუშავდა, მაგრამ "ფაფხურობდა"
პაულინიო - 6 ეს არ ყოფილა მისი საუკეთესო მატჩი, მაგრამ არც ყველაზე ცუდი იყო.
გომეში - 7 კარგი პირველი ტაიმი ჩაატარა, რასაც მეორეზე ვერ ვიტყვით.
ვიდალი - 5 შეუმჩნეველი იყო და ღირებული არაფერი შეუქმნია
არნაისი - 8 გოლი გაიტანა და საკმაოდ მონდომებული იყო.

რაკიტიჩი - 6 ცუდად არ შემოსულა, მაგრამ არც გაუბრწყინია.
დემბელე - 6 იგივეს ვიტყოდი მასზე, მაგრამ დიდ-ხნიანი უთამაშებლობის შემდეგ ეს მოულოდნელი არ იყო.
რობერტო - 7 რამდენჯერმე გაამწვავა თამაში.

კარგია!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 5 იანვარი 2018 02:08
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

სად არ ყავდათ პენალდოო გაიტანდა მაგ ორ პენალტს და ოქროს ბურთს მიცემდნენ მაგარ გატეხილში იქნება ეხლა ეგ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 5 იანვარი 2018 02:00
წავედი მეც. შეიძლება ცოტა ხანი ვეღარ შემოვიდე ხოლმე. :)))

ციტატა: Giorgi Changelia
პედრო ობიანგის გოლი თუ სონი? :D ობიანგის 9-ანში გავიდა და სონის - მაგრა უცნაურად მოიჭრა.

ობიანგის! მაგარი გაჭედა. სასწაული დარტყმა იყო. სონისაც, რა თქმა უნდა, მაგრამ ეს უფრო საკაიფოდ ჩაეჭედა. უფრო შორიც იყო მგონი.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:59
პედრო ობიანგის გოლი თუ სონი? :D ობიანგის 9-ანში გავიდა და სონის - მაგრა უცნაურად მოიჭრა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:57
ციტატა: Tigresa
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

ტოტე-ვესთჰემს უყურე? რა გოლები დააჭედეს. )))

Ara, ar minaxia. Fre damtavrda egec.. arastabiluri gundia totec, ert dges reals mouges, meore dges bevrad sust gundtan caages.. nu otxeulshi ki unda shevidnen cesit , kargi fecburtelebi yavt zalian, tu ar caartves zafxulamde:)

არც მე მევასება. ფარჩაკი გუნდია. ისეტებთა კარგავს ხოლმე ქულებს რო რავი. თასზე ვესთ ჰემთან 2-0-ზე 2-3 წააგეს :)). დღეს მაგარი გოლები გავიდა. პირველი ოგიანგმა გაჭედა შორიდან ცხირანში, მერე სონმაც შორიდან ძაან მაგარი..
--------------------
Mes Que Un Club
Tigresa 5 იანვარი 2018 01:54
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

ტოტე-ვესთჰემს უყურე? რა გოლები დააჭედეს. )))

Ara, ar minaxia. Fre damtavrda egec.. arastabiluri gundia totec, ert dges reals mouges, meore dges bevrad sust gundtan caages.. nu otxeulshi ki unda shevidnen cesit , kargi fecburtelebi yavt zalian, tu ar caartves zafxulamde:)
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:52
ციტატა: Tigresa
Ori penaltit moiges:)

ტოტე-ვესთჰემს უყურე? რა გოლები დააჭედეს. )))

მესამე შეაგდო მაიორალმა
--------------------
Mes Que Un Club
Tigresa 5 იანვარი 2018 01:48
Ori penaltit moiges:)
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:45
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
არა, მომავალ წელს მექნება.

17 დეკემბერს არ გქონდა? მე მანამდე გაგიცანი ფბ-ზე და 16-ის არ მითხარი?

16 გავხდი ხო და მომავალ წელს მექნება ოქროსი :D არა, 15-ს გეტყოდი.

16 მახსოვდა. :))

ციტატა: frombarselona
reali afarchakebs atkacian nirsias 0-1 kovachichi isko shemovidnen benzemas albat bolostvis inaxavs gemriel lukmas:d

ხო, ბოლოსკენ თუ გაუჭირდათ ბენზო შემოვა და წაუბენზემებს..

frombarselona პმ ნახე :))
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:41
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..

2014 წლსი მერე თუ უყურებ, 2.5 წელი რანაირად გამოდის? ისე, ცუდია, რომ მუნდიალზე ყველა ფეხბურთელს არ იცნობდი ხო?

2012 wels daviwye ai tugaxsovt is matchi italia germania ami mandedan mere mundials da finali ro waago argentinam ramagrad gamityda xoaricit

ბალოტელიმ რომ შეუგდო ნოიერს 2 გოლი? :D

xoo eg matchi shen gaaq nayurebi liveshi?

კი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..

2014 წლსი მერე თუ უყურებ, 2.5 წელი რანაირად გამოდის? ისე, ცუდია, რომ მუნდიალზე ყველა ფეხბურთელს არ იცნობდი ხო?

2012 wels daviwye ai tugaxsovt is matchi italia germania ami mandedan mere mundials da finali ro waago argentinam ramagrad gamityda xoaricit

ბალოტელიმ რომ შეუგდო ნოიერს 2 გოლი? :D

xoo eg matchi shen gaaq nayurebi liveshi?
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:38
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
არა, მომავალ წელს მექნება.

17 დეკემბერს არ გქონდა? მე მანამდე გაგიცანი ფბ-ზე და 16-ის არ მითხარი?

16 გავხდი ხო და მომავალ წელს მექნება ოქროსი :D არა, 15-ს გეტყოდი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:37
ციტატა: Giorgi Changelia
არა, მომავალ წელს მექნება.

17 დეკემბერს არ გქონდა? მე მანამდე გაგიცანი ფბ-ზე და 16-ის არ მითხარი?
--------------------
Mes Que Un Club
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:37
reali afarchakebs atkacian nirsias 0-1 kovachichi isko shemovidnen benzemas albat bolostvis inaxavs gemriel lukmas:d
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:36
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..

2014 წლსი მერე თუ უყურებ, 2.5 წელი რანაირად გამოდის? ისე, ცუდია, რომ მუნდიალზე ყველა ფეხბურთელს არ იცნობდი ხო?

2012 wels daviwye ai tugaxsovt is matchi italia germania ami mandedan mere mundials da finali ro waago argentinam ramagrad gamityda xoaricit

ბალოტელიმ რომ შეუგდო ნოიერს 2 გოლი? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:36
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..

2014 წლსი მერე თუ უყურებ, 2.5 წელი რანაირად გამოდის? ისე, ცუდია, რომ მუნდიალზე ყველა ფეხბურთელს არ იცნობდი ხო?

2012 wels daviwye ai tugaxsovt is matchi italia germania ami mandedan mere mundials da finali ro waago argentinam ramagrad gamityda xoaricit

იტალია გერმანია რომელი ბალოტელიმ რო გაჩხირა დუბლი ეგ?
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:36
ციტატა: soier
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
soier

მე რამდენის ვიქნები აბა? :D

My Webpage )))

დაახლოებით.

კაი ჯანდაბას ჩემი თავი და ვიტყვი 16ს

ზუსტად :D

ციტატა: P.Dybala
შენ შარშან ოქროს დაბადების დღე გქონდა ხო?

არა, მომავალ წელს მექნება.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:35
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..

2014 წლსი მერე თუ უყურებ, 2.5 წელი რანაირად გამოდის? ისე, ცუდია, რომ მუნდიალზე ყველა ფეხბურთელს არ იცნობდი ხო?

კი არ ვიცნობდი, თითქმის არავის. მესის მარტო :D მამაჩემისგან ისიც, არგენტინას ბალეშიკობდა და სულ მესის გაქონდა, იქიდან მესმოდა. პირველად კარგად გაივგე მესი ირანს რო აჯახა ბოლო წუთზე.
2014 წელს დავიწყე თვალის მიდევნება და ძირითადად მსოფლიოს მატჩებს ვუყურე. მერე უკვე კარგად ჩავუღრმავდი და 2,5 წელია რაც უკვე სისტემატიურად ვუყურებ. ფეხბურთელების შესახებაც გავეცანი ინფორმაციებს.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:33
ციტატა: soier
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
soier

მე რამდენის ვიქნები აბა? :D

My Webpage )))

დაახლოებით.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:33
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
soier

მე რამდენის ვიქნები აბა? :D

შენ შარშან ოქროს დაბადების დღე გქონდა ხო?
--------------------
Mes Que Un Club
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:32
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..

2014 წლსი მერე თუ უყურებ, 2.5 წელი რანაირად გამოდის? ისე, ცუდია, რომ მუნდიალზე ყველა ფეხბურთელს არ იცნობდი ხო?

2012 wels daviwye ai tugaxsovt is matchi italia germania ami mandedan mere mundials da finali ro waago argentinam ramagrad gamityda xoaricit
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:32
ციტატა: soier
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: soier
ციტატა: P.Dybala
P.Dybala დღეს,

12 წლის ხარ?

კი

ღმერთმა გაგზარდოს და გაგაძლიეროს მალადეც შენ)))

მადლობა <3
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:31
ციტატა: soier
soier

მე რამდენის ვიქნები აბა? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:31
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: frombarselona
ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო

ნეიმარი დაფრინავდა... თან "ბარსელონაში" მივიდა. დიბალას არ დასცალდა დიდი ხანი თამაში სამხრეთ ამერიკაში.

MESII ??VICI RAPASUXIC IQNEBA MARA IUTUBIS VIDEOBIT VER VAFASEB

მესის პროფესიონალურ დონეზე სამხრეთ-ამერიკაში არ უთამაშია. ნეიმარმა ითამაშა, დიბალამაც არა დიდი ხანი. მესიმ 13 წლისამ დატოვა არგენტინა და ბარსაში წავიდა. რივერ პლეიტსაც უნდოდა თუმცა სიმაღლესთან დაკავშირებით რო ემკურნალათ ვერ ახერხებდნენ მაგას, ფინანსურად და ბარსამ თქვა ვუმკურნალებთო. იმის მერე კი აღზარდა ლა მასიამ ლეო და აქცია მსოფლიოში საუკეთესო ფეხბურთელად. სხვა გუნდში რომ არ უთამაშია ეგ შენც გეცოდინება.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:30
ციტატა: P.Dybala
ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..

2014 წლსი მერე თუ უყურებ, 2.5 წელი რანაირად გამოდის? ისე, ცუდია, რომ მუნდიალზე ყველა ფეხბურთელს არ იცნობდი ხო?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:30
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
MAG WLEBS RA DAMAVIWYEBS FINALI MAINC IUVENTUSTAN

მაგარი იგრა იყო. ჩავიც გვყავდა. ზამენაზე იჯდა მაგრამ მარა მაინც. პედროც იყო. რაკიტიჩიც კარგი იყო მაგ წელს. ზღაპრული სეზონი გვქონდა. ნეტა წელსაც იგივე განმეორდეს.

"ბარსელონამ" თქვა, რომ ყევალფერს გააკეთბდნენ, რათა ჩავი თასით გაეცილებინათ!

ხო გააცილეს ლეგენდა!!! იქით არ თქვეს პირლოს როგორ გავაცილებთო? :))

იმათ იცოდნენ, რომ წააგებდნენ მაინც :D

სანამ ბუფონი თამაშობს იუვე ვერ მოიგებს ლიგას :D ეგეც მიდის უკვე.

ekutnis jijis ise liga
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:29
ობიანგმა რა გოლი გაიტანა!

ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: frombarselona
ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო

ნეიმარი დაფრინავდა... თან "ბარსელონაში" მივიდა. დიბალას არ დასცალდა დიდი ხანი თამაში სამხრეთ ამერიკაში.

MESII ??VICI RAPASUXIC IQNEBA MARA IUTUBIS VIDEOBIT VER VAFASEB

მესი? wink მაგას რად უნდა კომენტარი. ბავშვობაში კი 10-12 გოლი გაჰქონდა ერთ მატჩში.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:28
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
MAG WLEBS RA DAMAVIWYEBS FINALI MAINC IUVENTUSTAN

მაგარი იგრა იყო. ჩავიც გვყავდა. ზამენაზე იჯდა მაგრამ მარა მაინც. პედროც იყო. რაკიტიჩიც კარგი იყო მაგ წელს. ზღაპრული სეზონი გვქონდა. ნეტა წელსაც იგივე განმეორდეს.

"ბარსელონამ" თქვა, რომ ყევალფერს გააკეთბდნენ, რათა ჩავი თასით გაეცილებინათ!

ხო გააცილეს ლეგენდა!!! იქით არ თქვეს პირლოს როგორ გავაცილებთო? :))

იმათ იცოდნენ, რომ წააგებდნენ მაინც :D

სანამ ბუფონი თამაშობს იუვე ვერ მოიგებს ლიგას :D ეგეც მიდის უკვე.
--------------------
Mes Que Un Club
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:27
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: frombarselona
ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო

ნეიმარი დაფრინავდა... თან "ბარსელონაში" მივიდა. დიბალას არ დასცალდა დიდი ხანი თამაში სამხრეთ ამერიკაში.

MESII ??VICI RAPASUXIC IQNEBA MARA IUTUBIS VIDEOBIT VER VAFASEB
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:26
ციტატა: soier
ციტატა: P.Dybala
P.Dybala დღეს,

12 წლის ხარ?

კი
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:26
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
MAG WLEBS RA DAMAVIWYEBS FINALI MAINC IUVENTUSTAN

მაგარი იგრა იყო. ჩავიც გვყავდა. ზამენაზე იჯდა მაგრამ მარა მაინც. პედროც იყო. რაკიტიჩიც კარგი იყო მაგ წელს. ზღაპრული სეზონი გვქონდა. ნეტა წელსაც იგივე განმეორდეს.

"ბარსელონამ" თქვა, რომ ყევალფერს გააკეთბდნენ, რათა ჩავი თასით გაეცილებინათ!

ხო გააცილეს ლეგენდა!!! იქით არ თქვეს პირლოს როგორ გავაცილებთო? :))

იმათ იცოდნენ, რომ წააგებდნენ მაინც :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:26
ციტატა: frombarselona
ციტატა: P.Dybala
2,5 წელი დაახლოებით.

MEC EGRE XO MARA 16IS VAR DA MENANEBA IS WLEBI RAC SHEMEDZLO RO LEGENDEBISTVIS MEYUREBINA

ცუდია ეგ. მეც შემეძლო იქამდე მეყურებინა ფეხბურთისთვის, მაგრამ არ მაინტერესებდა მაშინ ეს სპორტი. 2014-ში მუნდიალის მერე შემიყვარდა..
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:25
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
2 წლიანი იჯარით გაუშვეს, დაბრუნების უფლებით და იმედია დაიბრუნებენ.

ხო, არენდითაა "ნიცაში" და იმედია, არ მიჰყიდიან.

ხო არ აკვირდები ნიცას თამაშებს? იცი როგორ თამაშობს მარლონი?

ნორმალურად, მაგრამ მაინცდამაინც დიდი დრო არ აქ. ევროპა ლიგაზეც გოტიე ლორისი-რასინ კოლის დუეტი იყო მგონი. მარლონი ბოლოს "ლილისთან" ვნახე და ყვითელი მიიღო :D დანტესთან ერთად იყო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:23
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
MAG WLEBS RA DAMAVIWYEBS FINALI MAINC IUVENTUSTAN

მაგარი იგრა იყო. ჩავიც გვყავდა. ზამენაზე იჯდა მაგრამ მარა მაინც. პედროც იყო. რაკიტიჩიც კარგი იყო მაგ წელს. ზღაპრული სეზონი გვქონდა. ნეტა წელსაც იგივე განმეორდეს.

"ბარსელონამ" თქვა, რომ ყევალფერს გააკეთბდნენ, რათა ჩავი თასით გაეცილებინათ!

ხო გააცილეს ლეგენდა!!! იქით არ თქვეს პირლოს როგორ გავაცილებთო? :))
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:22
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
MAG WLEBS RA DAMAVIWYEBS FINALI MAINC IUVENTUSTAN

მაგარი იგრა იყო. ჩავიც გვყავდა. ზამენაზე იჯდა მაგრამ მარა მაინც. პედროც იყო. რაკიტიჩიც კარგი იყო მაგ წელს. ზღაპრული სეზონი გვქონდა. ნეტა წელსაც იგივე განმეორდეს.

"ბარსელონამ" თქვა, რომ ყევალფერს გააკეთბდნენ, რათა ჩავი თასით გაეცილებინათ!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:21
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
2 წლიანი იჯარით გაუშვეს, დაბრუნების უფლებით და იმედია დაიბრუნებენ.

ხო, არენდითაა "ნიცაში" და იმედია, არ მიჰყიდიან.

ხო არ აკვირდები ნიცას თამაშებს? იცი როგორ თამაშობს მარლონი?
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:21
ციტატა: frombarselona
ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო

ნეიმარი დაფრინავდა... თან "ბარსელონაში" მივიდა. დიბალას არ დასცალდა დიდი ხანი თამაში სამხრეთ ამერიკაში.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:20
ციტატა: frombarselona
RAMDENI WELIA RAC FEXBURTS UYUREB DAKVIRVEBIt

2,5 წელი დაახლოებით.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:19
ციტატა: P.Dybala
2 წლიანი იჯარით გაუშვეს, დაბრუნების უფლებით და იმედია დაიბრუნებენ.

ხო, არენდითაა "ნიცაში" და იმედია, არ მიჰყიდიან.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:19
ციტატა: frombarselona
MAG WLEBS RA DAMAVIWYEBS FINALI MAINC IUVENTUSTAN

მაგარი იგრა იყო. ჩავიც გვყავდა. ზამენაზე იჯდა მაგრამ მარა მაინც. პედროც იყო. რაკიტიჩიც კარგი იყო მაგ წელს. ზღაპრული სეზონი გვქონდა. ნეტა წელსაც იგივე განმეორდეს.
--------------------
Mes Que Un Club
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:19
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
NUMASIAM MAGRA GAUQACHA JERJEROBIT 0-1 DA KUTXUREBsHI JOBNIS NUMASIA IGADAVE

მაინც მოიგებენ... :)) მარა ბენზემა არაა სასტავში და არაა გამორიცხული წააგონ :))

MOIGEBEN MARA NUMASIASTAN ERTI GOLI ARAFERIA MADRIDISTEBISTVIS DA SAERTOD ASET SHEXVEDRASHI FANEBI UNDAA GAXARO BEVRI GOLEBIT MARA HA REALIA

ციტატა: frombarselona
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
meore shexvedra chventan magra chaatara dzaan mara iuventusi ar gamoushvebs erti ori sezoni egre mgonia

თუ ყიდვაა ახლავე უნდა ვიყიდოთ, მერე ფასიც იმხელა ექნება, რო ესენი ვერ შეძლებენ მოყვანას. ისე თუ ვიჩალიჩებთ შეიძლბა მესის ფაქტორის გამოყენებაც. დაებაზრება არგენტინაში და დაეხმარება ბარსას ყიდვაში.

დიდიხანიარარის რაც ფეხბურთს ვუყურებ და... ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო

არც მე. :) 12 წლის ვარ მარტო :)). ნუ ნეიმარი მაგარი იყო დიბალას ასაკში. დიბალა ახლა 24-ისაა, ნეი 25. 5 თებერვალს აქვს დაბადების დღე. 26 ის ჩათვალე თუ გინდა. 2 წლის წინ ნეი მაგარი იყო. 2015-16-შიც და მანამდეც, წინა 2014-15 წლებშიც გეცოდინება ბარსას როგორი სეზონიც ქონდა და ნეიმარიც ბრწყნავდა.

ALBAT 12SHI KULEOBIS WLEBI IGULISXME

MAG WLEBS RA DAMAVIWYEBS FINALI MAINC IUVENTUSTAN

ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
ALBAT 12SHI KULEOBIS WLEBI IGULISXME

არა :), 12 წლის ვარ.

RAMDENI WELIA RAC FEXBURTS UYUREB DAKVIRVEBIt
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:14
ციტატა: frombarselona
ALBAT 12SHI KULEOBIS WLEBI IGULISXME

არა :), 12 წლის ვარ.
--------------------
Mes Que Un Club
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:13
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
meore shexvedra chventan magra chaatara dzaan mara iuventusi ar gamoushvebs erti ori sezoni egre mgonia

თუ ყიდვაა ახლავე უნდა ვიყიდოთ, მერე ფასიც იმხელა ექნება, რო ესენი ვერ შეძლებენ მოყვანას. ისე თუ ვიჩალიჩებთ შეიძლბა მესის ფაქტორის გამოყენებაც. დაებაზრება არგენტინაში და დაეხმარება ბარსას ყიდვაში.

დიდიხანიარარის რაც ფეხბურთს ვუყურებ და... ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო

არც მე. :) 12 წლის ვარ მარტო :)). ნუ ნეიმარი მაგარი იყო დიბალას ასაკში. დიბალა ახლა 24-ისაა, ნეი 25. 5 თებერვალს აქვს დაბადების დღე. 26 ის ჩათვალე თუ გინდა. 2 წლის წინ ნეი მაგარი იყო. 2015-16-შიც და მანამდეც, წინა 2014-15 წლებშიც გეცოდინება ბარსას როგორი სეზონიც ქონდა და ნეიმარიც ბრწყნავდა.

ALBAT 12SHI KULEOBIS WLEBI IGULISXME
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:12
ციტატა: frombarselona
NUMASIAM MAGRA GAUQACHA JERJEROBIT 0-1 DA KUTXUREBsHI JOBNIS NUMASIA IGADAVE

მაინც მოიგებენ... :)) მარა ბენზემა არაა სასტავში და არაა გამორიცხული წააგონ :))
--------------------
Mes Que Un Club
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:11
NUMASIAM MAGRA GAUQACHA JERJEROBIT 0-1 DA KUTXUREBsHI JOBNIS NUMASIA IGADAVE
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:09
ციტატა: Tigresa
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
Martalia vitom? Mcvelia xo? Chemi mokrzalebuli azrit, mcvelze metad am cutas naxevarmcveli gvchirdeba. Dacvashi ar gvichirs: roberto, semedu (vidalic albat;)), pike umtiti, vermaelani, dini, alba.. mokled vinme gmertma daifaros da ro dashavdes shemcvlelic gvyavs, ai erti kargi naxevarmcveli ki gvaklia namdvilad

ნუ საერთოდ ბარსას ნახევარდაცვაში სჭირდება ყველაზე მეტად გაძლიერება, მაგრამ ცენტრ.მცველიც საჭიროა. ვინც ჩამოთვალე ყველა ცენტრ.მცველი ხო არაა. :)) მასკე შეიძლება წავიდეს, ვერმა შეიძლება დაშავდეს და ზამენაზე აღარ გვრჩებიან. ისედაც 2 საიმედო ზამენა მაინც მინიმუმ საჭიროა, გადაიღლებიან პიკე და უმტიტი. ვერ გაქაჩავენ მთელი სეზონი. როგორც ცოტა ხნის წინ მოხდა შეიძლება დისკვალიფიკაციაც მიიღოს ვინმემ. ნუ ყველაზე კარგი იქნებოდა მარლონი დაგვეტოვებინა და თუნდაც ვერმაც დარჩენილიყო. მაგრამ მინას მოყვანას მაინც დიდი არაფერი არ უნდა. თვითონ გადმოვა, პალმეირასიც თანახმაა. მისცენ 14 მილიონი და ეგაა.

Marlonze getanxmebi, didi shecdoma iyo mag bichis gashveba, potenciali konda ashkarad..

2 წლიანი იჯარით გაუშვეს, დაბრუნების უფლებით და იმედია დაიბრუნებენ.

ციტატა: Giorgi Changelia
ახლა რომ გვყავდეს დიბალა, არგენტინის ნაკრებსაც როგორ დაეხმარებოდა ეს.

იქ სამპაოლი არ აყენებს მაინც ერთად და აქ მაინც შეთამაშდებოდნენ. არადა რა კაი შემტევები ჰაყვს არგენტინას და უნდა შეთამაშდნენ. იმედია ერთ რეგულარულ სასტავს დააყენებს სამპაოლი (არა ბენდეტოებით და ვიღაც ბანძი იგროკებით) და ამხააგურებში შეათამაშებს გუნდს.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:07
ციტატა: frombarselona
ბიჭებო თქვენი აზრი მაინტერესებს ნავასმა კასილასი რატო ჩაანაცვლა იობა@ნი

კეპა არისაბალაგას ყიდულობენ ახლა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:07
ციტატა: frombarselona
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
meore shexvedra chventan magra chaatara dzaan mara iuventusi ar gamoushvebs erti ori sezoni egre mgonia

თუ ყიდვაა ახლავე უნდა ვიყიდოთ, მერე ფასიც იმხელა ექნება, რო ესენი ვერ შეძლებენ მოყვანას. ისე თუ ვიჩალიჩებთ შეიძლბა მესის ფაქტორის გამოყენებაც. დაებაზრება არგენტინაში და დაეხმარება ბარსას ყიდვაში.

დიდიხანიარარის რაც ფეხბურთს ვუყურებ და... ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო

არც მე. :) 12 წლის ვარ მარტო :)). ნუ ნეიმარი მაგარი იყო დიბალას ასაკში. დიბალა ახლა 24-ისაა, ნეი 25. 5 თებერვალს აქვს დაბადების დღე. 26 ის ჩათვალე თუ გინდა. 2 წლის წინ ნეი მაგარი იყო. 2015-16-შიც და მანამდეც, წინა 2014-15 წლებშიც გეცოდინება ბარსას როგორი სეზონიც ქონდა და ნეიმარიც ბრწყნავდა.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 01:05
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
meore shexvedra chventan magra chaatara dzaan mara iuventusi ar gamoushvebs erti ori sezoni egre mgonia

თუ ყიდვაა ახლავე უნდა ვიყიდოთ, მერე ფასიც იმხელა ექნება, რო ესენი ვერ შეძლებენ მოყვანას. ისე თუ ვიჩალიჩებთ შეიძლბა მესის ფაქტორის გამოყენებაც. დაებაზრება არგენტინაში და დაეხმარება ბარსას ყიდვაში.

ახლა რომ გვყავდეს დიბალა, არგენტინის ნაკრებსაც როგორ დაეხმარებოდა ეს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 5 იანვარი 2018 01:05
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
Martalia vitom? Mcvelia xo? Chemi mokrzalebuli azrit, mcvelze metad am cutas naxevarmcveli gvchirdeba. Dacvashi ar gvichirs: roberto, semedu (vidalic albat;)), pike umtiti, vermaelani, dini, alba.. mokled vinme gmertma daifaros da ro dashavdes shemcvlelic gvyavs, ai erti kargi naxevarmcveli ki gvaklia namdvilad

ნუ საერთოდ ბარსას ნახევარდაცვაში სჭირდება ყველაზე მეტად გაძლიერება, მაგრამ ცენტრ.მცველიც საჭიროა. ვინც ჩამოთვალე ყველა ცენტრ.მცველი ხო არაა. :)) მასკე შეიძლება წავიდეს, ვერმა შეიძლება დაშავდეს და ზამენაზე აღარ გვრჩებიან. ისედაც 2 საიმედო ზამენა მაინც მინიმუმ საჭიროა, გადაიღლებიან პიკე და უმტიტი. ვერ გაქაჩავენ მთელი სეზონი. როგორც ცოტა ხნის წინ მოხდა შეიძლება დისკვალიფიკაციაც მიიღოს ვინმემ. ნუ ყველაზე კარგი იქნებოდა მარლონი დაგვეტოვებინა და თუნდაც ვერმაც დარჩენილიყო. მაგრამ მინას მოყვანას მაინც დიდი არაფერი არ უნდა. თვითონ გადმოვა, პალმეირასიც თანახმაა. მისცენ 14 მილიონი და ეგაა.

Marlonze getanxmebi, didi shecdoma iyo mag bichis gashveba, potenciali konda ashkarad..
frombarselona 5 იანვარი 2018 01:02
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
meore shexvedra chventan magra chaatara dzaan mara iuventusi ar gamoushvebs erti ori sezoni egre mgonia

თუ ყიდვაა ახლავე უნდა ვიყიდოთ, მერე ფასიც იმხელა ექნება, რო ესენი ვერ შეძლებენ მოყვანას. ისე თუ ვიჩალიჩებთ შეიძლბა მესის ფაქტორის გამოყენებაც. დაებაზრება არგენტინაში და დაეხმარება ბარსას ყიდვაში.

დიდიხანიარარის რაც ფეხბურთს ვუყურებ და... ნეიმარი დიბალას ასაკში როგორი იყო
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:01
ციტატა: Poulinho
დააყენე დააყენე გადახალისბული შემადგემლობა და მოიგებ! ფუ! დადგმული იყო უეჭველი რა აღრ გაუშვეს მეტი

კოპაა მაინც და შეიძლება არ აკეთებს ვალო მაინც მაგაზე დიდი აქცენტს.
--------------------
Mes Que Un Club
Tigresa 5 იანვარი 2018 01:01
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Tigresa
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ise exla vnaxe statia, turme ieri mina gviyidia? Icit vinmem rame? Tanagundelma dacerao twitter-ze..

ხო ბარსამაინაზე ვნახე ეგ სიახლე

Martalia vitom? Mcvelia xo? Chemi mokrzalebuli azrit, mcvelze metad am cutas naxevarmcveli gvchirdeba. Dacvashi ar gvichirs: roberto, semedu (vidalic albat;)), pike umtiti, vermaelani, dini, alba.. mokled vinme gmertma daifaros da ro dashavdes shemcvlelic gvyavs, ai erti kargi naxevarmcveli ki gvaklia namdvilad

shetevaze ras ityvi

Me vfiqrob arc sheteva araa problema. Mesi da sua karg formashi arian, pakoc ki:) ager demboc sheva ert 4 tamashis mere formashi, shetamashdeba da egaa.. aket arnaisi momcons zalian da imedia aci xshirad atamashebs, mokled shetevis problemas ver vxedav. Dembele ro sheva formashi eg da semedo sascaulebs izaven ase mgonia (nu tu marjvena flangze itamadha). Sascauli bichia semedo, nu roberto tu acia zem9t xo saertod.. mokled, bevri izaxis rom barcas cels mosagebad resursi ar aqvs, rasac me ar vetanxmrbi, faqtia, rom scori taktikit tamashma mogvca shedegi
P.Dybala 5 იანვარი 2018 01:00
ციტატა: Tigresa
Martalia vitom? Mcvelia xo? Chemi mokrzalebuli azrit, mcvelze metad am cutas naxevarmcveli gvchirdeba. Dacvashi ar gvichirs: roberto, semedu (vidalic albat;)), pike umtiti, vermaelani, dini, alba.. mokled vinme gmertma daifaros da ro dashavdes shemcvlelic gvyavs, ai erti kargi naxevarmcveli ki gvaklia namdvilad

ნუ საერთოდ ბარსას ნახევარდაცვაში სჭირდება ყველაზე მეტად გაძლიერება, მაგრამ ცენტრ.მცველიც საჭიროა. ვინც ჩამოთვალე ყველა ცენტრ.მცველი ხო არაა. :)) მასკე შეიძლება წავიდეს, ვერმა შეიძლება დაშავდეს და ზამენაზე აღარ გვრჩებიან. ისედაც 2 საიმედო ზამენა მაინც მინიმუმ საჭიროა, გადაიღლებიან პიკე და უმტიტი. ვერ გაქაჩავენ მთელი სეზონი. როგორც ცოტა ხნის წინ მოხდა შეიძლება დისკვალიფიკაციაც მიიღოს ვინმემ. ნუ ყველაზე კარგი იქნებოდა მარლონი დაგვეტოვებინა და თუნდაც ვერმაც დარჩენილიყო. მაგრამ მინას მოყვანას მაინც დიდი არაფერი არ უნდა. თვითონ გადმოვა, პალმეირასიც თანახმაა. მისცენ 14 მილიონი და ეგაა.
--------------------
Mes Que Un Club
Poulinho 5 იანვარი 2018 00:59
დააყენე დააყენე გადახალისბული შემადგემლობა და მოიგებ! ფუ! დადგმული იყო უეჭველი რა აღრ გაუშვეს მეტი
P.Dybala 5 იანვარი 2018 00:56
ციტატა: frombarselona
meore shexvedra chventan magra chaatara dzaan mara iuventusi ar gamoushvebs erti ori sezoni egre mgonia

თუ ყიდვაა ახლავე უნდა ვიყიდოთ, მერე ფასიც იმხელა ექნება, რო ესენი ვერ შეძლებენ მოყვანას. ისე თუ ვიჩალიჩებთ შეიძლბა მესის ფაქტორის გამოყენებაც. დაებაზრება არგენტინაში და დაეხმარება ბარსას ყიდვაში.
--------------------
Mes Que Un Club
frombarselona 5 იანვარი 2018 00:54
ციტატა: Tigresa
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ise exla vnaxe statia, turme ieri mina gviyidia? Icit vinmem rame? Tanagundelma dacerao twitter-ze..

ხო ბარსამაინაზე ვნახე ეგ სიახლე

Martalia vitom? Mcvelia xo? Chemi mokrzalebuli azrit, mcvelze metad am cutas naxevarmcveli gvchirdeba. Dacvashi ar gvichirs: roberto, semedu (vidalic albat;)), pike umtiti, vermaelani, dini, alba.. mokled vinme gmertma daifaros da ro dashavdes shemcvlelic gvyavs, ai erti kargi naxevarmcveli ki gvaklia namdvilad

shetevaze ras ityvi
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 00:52
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Wtf man
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Wtf man
ციტატა: P.Dybala
ორჯერ იყო ეგეთი მომენტი მგონი. თუ დეპორმა ქნა მაშინ,არ მახსოვს ზუსტად.

კი ტენერიფე იყო მგონი ორჯერ ბოლო ტურში დააკარგვინა რეალს ქულები და ჩვენ მოგვაგებინა ლა ლიგა რომელ წლებში იყო არ მახსოვს ზუსტად

მგონი მიჯრით იყო. წლები არ მახსოვს.

90იანი წლები იყო მგონი

კი. ჩანგელიას ეცოდინება :)

კი, 90-იანებში იყო, კერძოდ, 1991/92 წელბის სეზონი მგონი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 5 იანვარი 2018 00:52
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Tigresa
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Tigresa
Ise exla vnaxe statia, turme ieri mina gviyidia? Icit vinmem rame? Tanagundelma dacerao twitter-ze..

რომელ საიტზეა

Barcamania-ze..

madloba egsaiti arvicodi dges gavige kai saitia ise

Martla? Ak naxevari xalxi ikidan vart gadmosulebi:) nu me yovelshemtxvevashi ik viyavi
frombarselona 5 იანვარი 2018 00:52
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Giorgi Changelia
თქვენი აზრით, გადავა კეინი "რეალში"? თან "რეალს" და "ტოტენჰემს" კარგი სატრანსფერო ურთიერთობა (მოდრიჩი, ბეილი) აქვთ, + ბეილს და ფულს სთავაზობენო. მაგრამ, კეინს არ ენდომება შირერის რეკორდების დამყარება და სხვა პრემირ ლიგის მიღწევებიც?

კეინს დიბალა მირჩევნია უფრო გიჯია

რა თქმა უნდა, დიბალა უფრო კარგი იქნება ჩვენთვის. ნეტა შეძლონ მოყვანა. იჩალიჩონ ზაფხულში. თავიდან ცხრიანზე და მერე მესის ადგილას. ძაან მაგარი იქნება.

meore shexvedra chventan magra chaatara dzaan mara iuventusi ar gamoushvebs erti ori sezoni egre mgonia
Tigresa 5 იანვარი 2018 00:51
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tigresa
Ise exla vnaxe statia, turme ieri mina gviyidia? Icit vinmem rame? Tanagundelma dacerao twitter-ze..

ხო ბარსამაინაზე ვნახე ეგ სიახლე

Martalia vitom? Mcvelia xo? Chemi mokrzalebuli azrit, mcvelze metad am cutas naxevarmcveli gvchirdeba. Dacvashi ar gvichirs: roberto, semedu (vidalic albat;)), pike umtiti, vermaelani, dini, alba.. mokled vinme gmertma daifaros da ro dashavdes shemcvlelic gvyavs, ai erti kargi naxevarmcveli ki gvaklia namdvilad
frombarselona 5 იანვარი 2018 00:50
ციტატა: Tigresa
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Tigresa
Ise exla vnaxe statia, turme ieri mina gviyidia? Icit vinmem rame? Tanagundelma dacerao twitter-ze..

რომელ საიტზეა

Barcamania-ze..

madloba egsaiti arvicodi dges gavige kai saitia ise
Tigresa 5 იანვარი 2018 00:48
ციტატა: frombarselona
ციტატა: Tigresa
Ise exla vnaxe statia, turme ieri mina gviyidia? Icit vinmem rame? Tanagundelma dacerao twitter-ze..

რომელ საიტზეა

Barcamania-ze..
P.Dybala 5 იანვარი 2018 00:46
ციტატა: Wtf man
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Wtf man
ციტატა: P.Dybala
ორჯერ იყო ეგეთი მომენტი მგონი. თუ დეპორმა ქნა მაშინ,არ მახსოვს ზუსტად.

კი ტენერიფე იყო მგონი ორჯერ ბოლო ტურში დააკარგვინა რეალს ქულები და ჩვენ მოგვაგებინა ლა ლიგა რომელ წლებში იყო არ მახსოვს ზუსტად

მგონი მიჯრით იყო. წლები არ მახსოვს.

90იანი წლები იყო მგონი

კი. ჩანგელიას ეცოდინება :)
--------------------
Mes Que Un Club
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
10
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK