რეგისტრაცია

"ბარსელონამ" ღია სავარჯიშო სესია გამართა [ვიდეო]

image
დღეს, 11:30 საათზე კატალონიის "ბარსელონამ" "მინი ესტადიზე" ღია ვარჯიში გამართა, რომელსაც 12000 გულშემატკივარი დაესწრო.

სავარჯიშო სესიაში მონაწილეობა პირველი გუნდის ყველა წარმომადგენელმა, გარდა არდა თურანისა და რაფინიასი, მიიღო. ასევე აღსანიშნავია სარეზერვო გუნდის ფეხბურთელის, ხოსე არნაისის გამოჩენაც, რომელმაც "სელტასთან" მატჩში გოლის გატანა მოახერხა.

გთავაზობთ სავარჯიშო სესიის ვიდეო მასალას:

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 6 იანვარი 2018 12:44
კარგია.წაუგებელი სერია დიდხანს გაგრძელდება.არნაისი კარგია რომ რეგულარულად ვარჯიშობს პირველ გუნდთან ერთად.მალე უნდა დააწინაურონ ეს ბიჭი
Tigresa 6 იანვარი 2018 12:16
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: johan cruyff^^
დღეს 87%-ით მინას პრეზენტაცია იქნება...ჯერ დაიწწერა, აგენტეები უკვე იყვნენ ბარსელონაშიო, ახლა დაცვის წევრები გაგზავნეს კამპ ნოუზეო

კოუზე რა ხდება?

Molaparakebebi mimdinareobs jer kideo..
P.Dybala 6 იანვარი 2018 12:03
ციტატა: johan cruyff^^
დღეს 87%-ით მინას პრეზენტაცია იქნება...ჯერ დაიწწერა, აგენტეები უკვე იყვნენ ბარსელონაშიო, ახლა დაცვის წევრები გაგზავნეს კამპ ნოუზეო

კოუზე რა ხდება?
Tigresa 6 იანვარი 2018 11:44
ციტატა: johan cruyff^^
დღეს 87%-ით მინას პრეზენტაცია იქნება...ჯერ დაიწწერა, აგენტეები უკვე იყვნენ ბარსელონაშიო, ახლა დაცვის წევრები გაგზავნეს კამპ ნოუზეო

Ikneba arturic moayolon da egaa, kou ver dagvexmareba ligaze..
johan cruyff^^ 6 იანვარი 2018 11:29
დღეს 87%-ით მინას პრეზენტაცია იქნება...ჯერ დაიწწერა, აგენტეები უკვე იყვნენ ბარსელონაშიო, ახლა დაცვის წევრები გაგზავნეს კამპ ნოუზეო
LIONEL MESSI 6 იანვარი 2018 10:34
კარგია ბიჭებო, ხვალ უნდა გავაპოთ ლევანტე.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
CuLe MSD 6 იანვარი 2018 10:21
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: basa7
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))

მესი არ გვინდაო ან ტერ შტეგენი? სერხი რობერტო და ბუსკეტსზე რას იტყვიან ნეტა...

jekas dzvali rom gadaugdo mainc arsad wava :ddd
gurgenidze 6 იანვარი 2018 08:28
Liverma lemari iyidaoo.. mgoni kou martla modis
beqa13-13 6 იანვარი 2018 06:08
იმედია ამ ვარჯიშზე მალე კოუტინიოსაც ვიხილავთ

ციტატა: Monadire
ციტატა: Giorgi Changelia
ოუ, იმ ფანების ადგილას ვიყოთ...

აბა ბიჩო იკ დაგვსვას ჩვენნ

კი გასწორებდა მანდ ყოფნა და საკუთარი თვალით ნახვა როგორ ვარჯიშობენ
Monadire 6 იანვარი 2018 05:28
აკ ხალხი მალე კოუტინიოს ხელმოწერასაც ითხოვდეს იკნებააააა
Riquelme 10 6 იანვარი 2018 05:15
Официально: Йерри Мина — игрок «Барселоны».

Сумма трансфера: 14 миллионов евро.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 02:32
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: basa7
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))

მესი არ გვინდაო ან ტერ შტეგენი? სერხი რობერტო და ბუსკეტსზე რას იტყვიან ნეტა...

ნიკო მუნჯის არ უნდა ლივერპულს? მოინდომა სუარესი მესიც მივცეთ და დემბელე ხურდაში

ფულით უნდა იყიდონ როგორმე! 8 იანვარს უნდა გაოფიციალურდესო.

თუ მაინც და მაინც ფეხბურთელი უნდათ არდა რაფინია დეულოფეუ და 20 მილიონი მისცენ იაფშიც გამოვალთ და სამ შიბლასაც მოვიშორებთ

რავიცი რა მოხდება რა. "პსჟ"-მ ნეიმარი გადაიბირა და კოუტინიო რა გახდა "ბარსელონასთვის". ეჰ, ახლა "ბარსა" - "პსჟ"-ს ვუყურებდი, 6:1-ს და როგორ მწყდება ისევ გული... მანდ მაინც არ წასულიყო ნემო რა...

ვან დეიკმა რა გაიტანა "ევერტონთან", 84' წუთზე.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 6 იანვარი 2018 02:28
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: basa7
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))

მესი არ გვინდაო ან ტერ შტეგენი? სერხი რობერტო და ბუსკეტსზე რას იტყვიან ნეტა...

ნიკო მუნჯის არ უნდა ლივერპულს? მოინდომა სუარესი მესიც მივცეთ და დემბელე ხურდაში

ფულით უნდა იყიდონ როგორმე! 8 იანვარს უნდა გაოფიციალურდესო.

თუ მაინც და მაინც ფეხბურთელი უნდათ არდა რაფინია დეულოფეუ და 20 მილიონი მისცენ იაფშიც გამოვალთ და სამ შიბლასაც მოვიშორებთ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 02:21
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: basa7
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))

მესი არ გვინდაო ან ტერ შტეგენი? სერხი რობერტო და ბუსკეტსზე რას იტყვიან ნეტა...

ნიკო მუნჯის არ უნდა ლივერპულს? მოინდომა სუარესი მესიც მივცეთ და დემბელე ხურდაში

ფულით უნდა იყიდონ როგორმე! 8 იანვარს უნდა გაოფიციალურდესო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 6 იანვარი 2018 02:16
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: basa7
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))

მესი არ გვინდაო ან ტერ შტეგენი? სერხი რობერტო და ბუსკეტსზე რას იტყვიან ნეტა...

ნიკო მუნჯის არ უნდა ლივერპულს? მოინდომა სუარესი მესიც მივცეთ და დემბელე ხურდაში
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 01:52
ციტატა: basa7
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))

მესი არ გვინდაო ან ტერ შტეგენი? სერხი რობერტო და ბუსკეტსზე რას იტყვიან ნეტა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
sany 6 იანვარი 2018 01:51
ციტატა: basa7
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))

დიდი მოითხოვა ხალიან დაუბანელი მიიღებს, ტრაკში გაიკეთოს ამიერიდან კოუტინიო და ირბინონ ცხენებივით როგორც დარბიან თავის გამოსირებული სალაჰით
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 01:49
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
მარა "ხეტაფეს" სტადიონზე ხო მოვუღეთ ბოლო :D :D :D საღო თორნიკეს, მანამდე კი ყაზაიშვილმა წაიღო მგონი ბურთი და ჯიღაურის ასისტი. დე ხეას სახეს რა დამავიწყებს

eg matchi tavidan bolomde prikoli iyo :))))

"საქართველოს ნაკრები ამარცხებს ესპანეთის ნაკრებს" - ამაზე ვიგუდებდი სიცილით :D ან რა შემადგენლობით იყო ესპანეთი, მიუხედავად იმისა, რომ ამხანაგური იყო. დე ხეა, ხუანფრანი, რამოსი, პიკე, ალბა, ტიაგო ალკანტარა, ინეისტა, პედრო და ყველა რა :D და რამდენი ხანი გავუძელით, ინიესტამ ძელს გაარტყა, მერე მეკარემაც აიღო რამდენი. თან მაგ მატჩშიც მიიღო მეკარემ ტრამვა, რევიშვილი იდგა მგონი და გაიყვანეს. ეგ იყო ღადაობა, მატჩი არ შეჩერებულა თითქმის არსად, სულ ჩვენს ნახევრაზე იყო ესპანეთი და 8 წუთი თუ რამდენი იყო რომ დაამატეს...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
basa7 საიტზეა
basa7 6 იანვარი 2018 01:48
ლივეერმა სუარესი მოითხოვაო ფულთან ერთადო:)))))))))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 01:40
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
სოლდადომ არ გაგვიტანა? ლორია გოლის დროს არ იდგა ხო? ტრამვა მიიღო მგონი.

hoo ravi me ratomgac pedro maxsovda. ki loriam travma miigo imdeni ifrina kacma :))

მარა "ხეტაფეს" სტადიონზე ხო მოვუღეთ ბოლო :D :D :D საღო თორნიკეს, მანამდე კი ყაზაიშვილმა წაიღო მგონი ბურთი და ჯიღაურის ასისტი. დე ხეას სახეს რა დამავიწყებს wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 6 იანვარი 2018 01:32
აუ წავიკითხე კომები და ამეტირა :დდ მე ვიყავი მაგ თამაშზე იუვე ბარსს თამაში როგორც კი მორჩა მაგ წუთიდან დავიწყე ფულის შეგროვება და ბლეთების ყიდვის დღე როგორც კი მოვიდა მამაჩემმა წაღო ფული და სამი ბილეთი მოიტანა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 01:24
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
ესპანეთის მატჩზე რომელზე იყავი? 1:0 რომ წავაგეთ?

ჰო ლორია რო მეორე დღეს რეალში ან ბარსელონაში პაჩწი გადასული იყო უკვე :))) აუ რა ითამაშა და აუ რა ატმოსფერო იყო დინამოზე, მაგის ნახევარიც არ იყო ბარსა სევილიაზე :)))

პედროს გაუხმა ფეხი, ნეტა არ შემოთრეუიყო ზამენიდან ვაბშე...

სოლდადომ არ გაგვიტანა? ლორია გოლის დროს არ იდგა ხო? ტრამვა მიიღო მგონი.

პ.ს. "რეალი" და "ბარსა" არა, "ჩელსი" :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 01:14
ციტატა: Clever Liar
არაუშავს ჩანგელ, აწი ეგენი აღარ ჩამოვლენ, მაგრამ ჩვენ ჩავაკითხოთ რა პრობლემა არი :)))

ესპანეთის მატჩზე რომელზე იყავი? 1:0 რომ წავაგეთ?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 6 იანვარი 2018 01:04
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
აუ, ეგეთი კაცი შემხვედროდა..

არც მანამდე შემხვედრია და არც მას მერე ეგ კაცი მე მადლობა რო მეთქვა გულიანი :)) უეჭ იესოს გამოგზავნილი ანგელოსი იყო :))) ყველაზე ღადაობა რაიყო იცი? ხო ყველა ვენებს იჭრიდა დიდიან პატარიანად მაგ თამაშისთვის, იმ დღეს 2ნი ვიყავით ჩვენ და 3 ბილეთი გვქონდა, ვისაც დავურეკეთ არავინ წამოვიდა ჩვენიანი. ზოგს 70 ლარი ეძვირა და ზოგმა ეხლა ვერ მოვასწრებ მომზადებასო, ვითომ
დინამოზე პატარძლად ვეპატიჟებოდით :DDDD მერე ვიღაც დაგვხდა ჩვენი სექტორის შესასვლელთან და 50 ლარი მოგვცა, ისევ იმან გვიჯიგრა ვინც ბილეთები მოგვყიდა, იმას დაურეკავს ვიღაცისითვის, ბიჭებს აქვთ ერთი ბილეთი ზედმეტადო :))

Dagereka chemtvis mere:))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 01:04
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Giorgi Changelia
აუ, ეგეთი კაცი შემხვედროდა..

არც მანამდე შემხვედრია და არც მას მერე ეგ კაცი მე მადლობა რო მეთქვა გულიანი :)) უეჭ იესოს გამოგზავნილი ანგელოსი იყო :))) ყველაზე ღადაობა რაიყო იცი? ხო ყველა ვენებს იჭრიდა დიდიან პატარიანად მაგ თამაშისთვის, იმ დღეს 2ნი ვიყავით ჩვენ და 3 ბილეთი გვქონდა, ვისაც დავურეკეთ არავინ წამოვიდა ჩვენიანი. ზოგს 70 ლარი ეძვირა და ზოგმა ეხლა ვერ მოვასწრებ მომზადებასო, ვითომ
დინამოზე პატარძლად ვეპატიჟებოდით :DDDD მერე ვიღაც დაგვხდა ჩვენი სექტორის შესასვლელთან და 50 ლარი მოგვცა, ისევ იმან გვიჯიგრა ვინც ბილეთები მოგვყიდა, იმას დაურეკავს ვიღაცისითვის, ბიჭებს აქვთ ერთი ბილეთი ზედმეტადო :))

აღარ ვიხსენებ მაგ მატჩს და არც მსიამოვნებს. არადა რა მატჩი!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 00:57
ციტატა: Heisenberg
ბედი არ გინდა 4 წელიწადში 3 ჯერ მოიგო გუნდმა ლიგა და მაშინ ვერ მოიგო როცა სუპერთასი თბილიში იყო :დდდდ

აუ, ნეტა საერთოდ არ ყოფილიყო. ახა FB-ზე მესის ფოტო ვნახე თბილისში გადაღებული და... :(
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 6 იანვარი 2018 00:56
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: Tigresa
Ai gamartlebac magas kviaaa... eh, ikneb me cavide mainc da kamp nouze mainc megirsos naxva

მთავარია სურვილი მხოლოდ ოცნებად არ გქონდეს და აუცილებლად აისრულებ.. არ გეგონოს რო ერთდრესაც ფერია მოვა ხელს მოგკიდებს და კამპ ნოუზე დაგსვამს, მაგრამ თუ ეცდები მთელი გულით და საქმით, აუცილებლად აღმოჩნდები შენს ასყვარელ ტრიბუნაზე მითუმეტეს დღეს წასვლის პრობლემაა სადმე თუ უკან დაბრუნების :))

:)) makvs gegmebshi, vici ro tavisit araferi mova, magram yvelaze usamartlo rames getyvi: santiago bernabeuze var namyofi (ara tamashze, ise) da kamp nouze ara, sad gamovyo sircxvilit tavi:)
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 00:56
ციტატა: M.T.S
ბიჭები ლივერპულ-ევერტონს ვინმე უყურებთ?

რატო?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M.T.S 6 იანვარი 2018 00:54
ბიჭები ლივერპულ-ევერტონს ვინმე უყურებთ?
Heisenberg
Heisenberg 6 იანვარი 2018 00:54
ბედი არ გინდა 4 წელიწადში 3 ჯერ მოიგო გუნდმა ლიგა და მაშინ ვერ მოიგო როცა სუპერთასი თბილიში იყო :დდდდ
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 00:51
ციტატა: Clever Liar
ბილეთები ჯი ყიდდა ხო სუპერთასის ბილეთებს? :)) რაც მე ფედერაცია და მაგ სისტემის მომგონი დაჩოქილი ვწყევლე და ვაფურთხე ვაბშე რანაირად ცოცოხლობენ თუ სიტყვას ოდნავ მაინც აქვს არსი და მნიშვნელობა მიკვირს.. 2 ივე გაყიდვის დღეს რიგში რომ უნდა დამდგარიყავი 2-2 ღამე ერთი წამითაც არ მიძინია და არც თვალი მომიცილებია რიგისთვის.. ხოდა პირველად ტრიბუნაზე ადგილი რომ უნდა ამერჩია მაშინ დაეკიდა საიტი და მეორედ ფულის გადარიცხვის დროს გამოვვარდი.. დასქრინულიც მქონდა დაჟე ფოტოები.. ნერწყვი არ მქონდა პირში სისხლს ვაფურთხებდი სიმწრისგან. ვის არ დავურეკე ვინ არ შევაწუხე ბილეთი ვერავინ მიშოვა 150 ლარში მეტი არც მქონდა ფული.. ის დღეები ჩისტა მკვდარი ვიყავი, ერთი რაც მახარებდა იყო ნეიმარი რომარ ჩამოდიოდა ბატონების გამო და ვლოცულობდი ნეტა მესიც არ ჩამოვიდეს და ალვეშითქო, რადგან ესპანეთის მატჩზე კი ვიყავი ნამყოფი :DDDD მარა ღმერთი არარსებობსო არავინ გაბედოს.. თამაშის დღეს სამსახურში ვიღაც კაცი შემოვიდა დილით და 3 ბილეთ მაქვს თამშის და თუგინდათ 200 ლარად მოგცემთ სამივესო :))))))))

აუ, ეგეთი კაცი შემხვედროდა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 6 იანვარი 2018 00:45
ციტატა: Clever Liar
ბილეთები ჯი ყიდდა ხო სუპერთასის ბილეთებს? :)) რაც მე ფედერაცია და მაგ სისტემის მომგონი დაჩოქილი ვწყევლე და ვაფურთხე ვაბშე რანაირად ცოცოხლობენ თუ სიტყვას ოდნავ მაინც აქვს არსი და მნიშვნელობა მიკვირს.. 2 ივე გაყიდვის დღეს რიგში რომ უნდა დამდგარიყავი 2-2 ღამე ერთი წამითაც არ მიძინია და არც თვალი მომიცილებია რიგისთვის.. ხოდა პირველად ტრიბუნაზე ადგილი რომ უნდა ამერჩია მაშინ დაეკიდა საიტი და მეორედ ფულის გადარიცხვის დროს გამოვვარდი.. დასქრინულიც მქონდა დაჟე ფოტოები.. ნერწყვი არ მქონდა პირში სისხლს ვაფურთხებდი სიმწრისგან. ვის არ დავურეკე ვინ არ შევაწუხე ბილეთი ვერავინ მიშოვა 150 ლარში მეტი არც მქონდა ფული.. ის დღეები ჩისტა მკვდარი ვიყავი, ერთი რაც მახარებდა იყო ნეიმარი რომარ ჩამოდიოდა ბატონების გამო და ვლოცულობდი ნეტა მესიც არ ჩამოვიდეს და ალვეშითქო, რადგან ესპანეთის მატჩზე კი ვიყავი ნამყოფი :DDDD მარა ღმერთი არარსებობსო არავინ გაბედოს.. თამაშის დღეს სამსახურში ვიღაც კაცი შემოვიდა დილით და 3 ბილეთ მაქვს თამშის და თუგინდათ 200 ლარად მოგცემთ სამივესო :))))))))

Ai gamartlebac magas kviaaa... eh, ikneb me cavide mainc da kamp nouze mainc megirsos naxva
kaizersoza 6 იანვარი 2018 00:20
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: sany
ციტატა: kaizersoza
arsenali, totenhemi, sauthemptoni omi chagdeba arnaisze))))))

დედიმისის არ უნდათ ნეტა

aq tu garantia ver miigo wava debilia totenhemze da arsenalze uari tqvas da barsa B-shi itamashos? ise kai gamosasyidi chauweria barsas kontraqtshi 20 milioni funt sterlingi,

"არსენალში" დაიღუპება ეგ და "ტორენჰემში" ხო საერთოდ. ლუკას პერესის მაგალითი გაიხსენე, შორს რომ არ წავიდეთ. "საუთჰემპტონსაც" გაბიადინი და ჩარლი ოსტინი ჰყავს.

barsa b-shi gadarcheba? urchevnia wavides tu satamasho dros ver miigebs tan barsa skolis agzrdili araa saocrad uyvardes es klubi da mteli kariera shewiros, zamenistvis araa cudi, iniesta momavlidan sheidzleba vabshe wavides kou ukan daiwevda es win sheidzlebda.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 00:17
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: sany
ციტატა: kaizersoza
arsenali, totenhemi, sauthemptoni omi chagdeba arnaisze))))))

დედიმისის არ უნდათ ნეტა

aq tu garantia ver miigo wava debilia totenhemze da arsenalze uari tqvas da barsa B-shi itamashos? ise kai gamosasyidi chauweria barsas kontraqtshi 20 milioni funt sterlingi,

"არსენალში" დაიღუპება ეგ და "ტორენჰემში" ხო საერთოდ. ლუკას პერესის მაგალითი გაიხსენე, შორს რომ არ წავიდეთ. "საუთჰემპტონსაც" გაბიადინი და ჩარლი ოსტინი ჰყავს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 6 იანვარი 2018 00:15
ციტატა: sany
ციტატა: kaizersoza
arsenali, totenhemi, sauthemptoni omi chagdeba arnaisze))))))

დედიმისის არ უნდათ ნეტა

aq tu garantia ver miigo wava debilia totenhemze da arsenalze uari tqvas da barsa B-shi itamashos? ise kai gamosasyidi chauweria barsas kontraqtshi 20 milioni funt sterlingi,
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 00:14
ციტატა: kaizersoza
balagem kontraqtebi ukve shedgenilia koutiniozeo 150-160 milion evrozea saubari momaval kvirashi koutinios gaaoficialurebs barsao. ))))))

რამდენიმე თვის წინ ამბობდა, "ლივერპული" ამტკიცებს, რომ არ იყიდებაო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 6 იანვარი 2018 00:12
balagem kontraqtebi ukve shedgenilia koutiniozeo 150-160 milion evrozea saubari momaval kvirashi koutinios gaaoficialurebs barsao. ))))))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 6 იანვარი 2018 00:10
ციტატა: kaizersoza
sawyali ieri mina)))))))))))))))))) 22 milioni dolaris xelfasze moawera barsastan xelio, anu 5 weliwadshi 22 milion dolars gamoimushavebs barsashi))))))))))))) zogs naxevar welshi aqvs es xelfasi, ))))

რატოა საწყალი? მსოფლიოს საუკეთესო გუნდში მოდის. თუ გაამართლა, მოუმატებენ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 6 იანვარი 2018 00:07
ციტატა: Tigresa
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

dortmundshi rom miego tramva ra sheicvleboda? germaniashi male moushushebdnen tu ra? :/

ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd

რაღაცაში მართალი ხარ. :))

uazrobashic aris simartle da simartleshic chans uazroba :dddd chemeburi versia movifiqre am wams :dddd

ხო, მთლად უაზრობაც არ გამოგივიდა :)) აი, ეს ვარჯიში საქართველოში რო ჩატარებულყიო მაშინ უფრო მართალი იქნებოდი ://

saqartveloshi rom iyvnen da televizorit vuyurebdi da cremlebs vgvridi ra damaviwyebs magas :/ mteli dge xo vtirodi metqi axla dinamoze unda viyotqo da ara aqtqo mere shevegue azrs rom televizorit unda meyurebina mere shuqi wavida ormagad daviwye tirili mere shuqi movida gamixarda tamashs chavujeqi dnamoze rom davinaxe bichebi xelaxla avtirdi :/ da mteli 90 wuti vtirodi :( mere gamixarda rom saqartvelo kargad daamaxsovrdebodat am mogebit da gamixarda :)
P.S imdeni vwere aravin rom ar waikitxos mainc davdeb :)d chem tkivils giziarebt :ddd

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
:ddddd

?

gogo frchxilebshi gamecina meti araferi :d

Ai ise araferze damcydomia guli cxovrebashi im dges stadionze ro ar viyavi.. iseti xalxi iyo casuli cxovrebashi pirvelad ro uyurebdnen fexburts da ubralod "tbilisshi barca chamovida da yvela midis da me rogor unda gamovaklde" egre ro cavida.. anu ar ainteresebdat, magram radgan yvela laparakobda ifikres kargi ikneba ragacao da cavidnen:( me kide bileti ver vishove, imis dro ar mkonda im rigshi vmdgariyavi samsaxuris gamo da gadamyidvelebi sashinel fasebs adebdnen

;(
Tigresa 6 იანვარი 2018 00:06
ციტატა: sany
ციტატა: Tigresa
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Tigresa
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

Kai axla 4 tve ar utamashia, ikamdec 3 tveshi 2 matchi itamasha da mere tramva miigo da ras elodi? Me piradad saertod ar mkonda aranairi molodini dembistan mimartebashi am tamashshi, gamoiyvans aci cot-cota xani da sheachvevs nel-nela. Pirveli travma yofila tan mistvis, codoa, dro da motmineba chirdeba da gaxdeba iseti rogoric gvinda

საინტერესოა რას იზამს. იმედია ათამაშდება აქაც.

ნელ-ნელა უნდა შეეჩვიოს გუნდს. დაგვჭირდება მისი კარგი თამაში.

Chwmi azrit chelsistan ujve ukneba formashi..

მე არაფერს ველოდი მოსალოდლენი იყო რაც ითამაშა ტიპმა მაგრამ ამ წელს სანამ ეგ ფორმაში მოვა გუნდს შეეჩვევა მგონი ისევ პაკო დეულეფეუს იმედედად ვრჩებით

Pakosac ro travma akvs:)) ise me ratomgac mgonia male sheva formashi, mondomebulia zaan, didi xnis ocneba auxda
CuLe MSD 6 იანვარი 2018 00:05
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
saqartveloshi rom iyvnen da televizorit vuyurebdi da cremlebs vgvridi ra damaviwyebs magas :/ mteli dge xo vtirodi metqi axla dinamoze unda viyotqo da ara aqtqo mere shevegue azrs rom televizorit unda meyurebina mere shuqi wavida ormagad daviwye tirili mere shuqi movida gamixarda tamashs chavujeqi dnamoze rom davinaxe bichebi xelaxla avtirdi :/ da mteli 90 wuti vtirodi :( mere gamixarda rom saqartvelo kargad daamaxsovrdebodat am mogebit da gamixarda :)
P.S imdeni vwere aravin rom ar waikitxos mainc davdeb :)d chem tkivils giziarebt :ddd

რა მაგარი მატჩი, რა ცუდად მახსენდება...

;(
sany 6 იანვარი 2018 00:03
ციტატა: kaizersoza
arsenali, totenhemi, sauthemptoni omi chagdeba arnaisze))))))

დედიმისის არ უნდათ ნეტა
kaizersoza 6 იანვარი 2018 00:02
arsenali, totenhemi, sauthemptoni omi chagdeba arnaisze))))))
sany 6 იანვარი 2018 00:01
ციტატა: Tigresa
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Tigresa
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

Kai axla 4 tve ar utamashia, ikamdec 3 tveshi 2 matchi itamasha da mere tramva miigo da ras elodi? Me piradad saertod ar mkonda aranairi molodini dembistan mimartebashi am tamashshi, gamoiyvans aci cot-cota xani da sheachvevs nel-nela. Pirveli travma yofila tan mistvis, codoa, dro da motmineba chirdeba da gaxdeba iseti rogoric gvinda

საინტერესოა რას იზამს. იმედია ათამაშდება აქაც.

ნელ-ნელა უნდა შეეჩვიოს გუნდს. დაგვჭირდება მისი კარგი თამაში.

Chwmi azrit chelsistan ujve ukneba formashi..

მე არაფერს ველოდი მოსალოდლენი იყო რაც ითამაშა ტიპმა მაგრამ ამ წელს სანამ ეგ ფორმაში მოვა გუნდს შეეჩვევა მგონი ისევ პაკო დეულეფეუს იმედედად ვრჩებით
Tigresa 6 იანვარი 2018 00:01
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

dortmundshi rom miego tramva ra sheicvleboda? germaniashi male moushushebdnen tu ra? :/

ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd

რაღაცაში მართალი ხარ. :))

uazrobashic aris simartle da simartleshic chans uazroba :dddd chemeburi versia movifiqre am wams :dddd

ხო, მთლად უაზრობაც არ გამოგივიდა :)) აი, ეს ვარჯიში საქართველოში რო ჩატარებულყიო მაშინ უფრო მართალი იქნებოდი ://

saqartveloshi rom iyvnen da televizorit vuyurebdi da cremlebs vgvridi ra damaviwyebs magas :/ mteli dge xo vtirodi metqi axla dinamoze unda viyotqo da ara aqtqo mere shevegue azrs rom televizorit unda meyurebina mere shuqi wavida ormagad daviwye tirili mere shuqi movida gamixarda tamashs chavujeqi dnamoze rom davinaxe bichebi xelaxla avtirdi :/ da mteli 90 wuti vtirodi :( mere gamixarda rom saqartvelo kargad daamaxsovrdebodat am mogebit da gamixarda :)
P.S imdeni vwere aravin rom ar waikitxos mainc davdeb :)d chem tkivils giziarebt :ddd

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
:ddddd

?

gogo frchxilebshi gamecina meti araferi :d

Ai ise araferze damcydomia guli cxovrebashi im dges stadionze ro ar viyavi.. iseti xalxi iyo casuli cxovrebashi pirvelad ro uyurebdnen fexburts da ubralod "tbilisshi barca chamovida da yvela midis da me rogor unda gamovaklde" egre ro cavida.. anu ar ainteresebdat, magram radgan yvela laparakobda ifikres kargi ikneba ragacao da cavidnen:( me kide bileti ver vishove, imis dro ar mkonda im rigshi vmdgariyavi samsaxuris gamo da gadamyidvelebi sashinel fasebs adebdnen
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 23:59
ციტატა: CuLe MSD
saqartveloshi rom iyvnen da televizorit vuyurebdi da cremlebs vgvridi ra damaviwyebs magas :/ mteli dge xo vtirodi metqi axla dinamoze unda viyotqo da ara aqtqo mere shevegue azrs rom televizorit unda meyurebina mere shuqi wavida ormagad daviwye tirili mere shuqi movida gamixarda tamashs chavujeqi dnamoze rom davinaxe bichebi xelaxla avtirdi :/ da mteli 90 wuti vtirodi :( mere gamixarda rom saqartvelo kargad daamaxsovrdebodat am mogebit da gamixarda :)
P.S imdeni vwere aravin rom ar waikitxos mainc davdeb :)d chem tkivils giziarebt :ddd

რა მაგარი მატჩი, რა ცუდად მახსენდება...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 5 იანვარი 2018 23:58
sawyali ieri mina)))))))))))))))))) 22 milioni dolaris xelfasze moawera barsastan xelio, anu 5 weliwadshi 22 milion dolars gamoimushavebs barsashi))))))))))))) zogs naxevar welshi aqvs es xelfasi, ))))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 23:40
ციტატა: CuLe MSD
gogo frchxilebshi gamecina meti araferi :d

wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 5 იანვარი 2018 23:35
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

dortmundshi rom miego tramva ra sheicvleboda? germaniashi male moushushebdnen tu ra? :/

ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd

რაღაცაში მართალი ხარ. :))

uazrobashic aris simartle da simartleshic chans uazroba :dddd chemeburi versia movifiqre am wams :dddd

ხო, მთლად უაზრობაც არ გამოგივიდა :)) აი, ეს ვარჯიში საქართველოში რო ჩატარებულყიო მაშინ უფრო მართალი იქნებოდი ://

saqartveloshi rom iyvnen da televizorit vuyurebdi da cremlebs vgvridi ra damaviwyebs magas :/ mteli dge xo vtirodi metqi axla dinamoze unda viyotqo da ara aqtqo mere shevegue azrs rom televizorit unda meyurebina mere shuqi wavida ormagad daviwye tirili mere shuqi movida gamixarda tamashs chavujeqi dnamoze rom davinaxe bichebi xelaxla avtirdi :/ da mteli 90 wuti vtirodi :( mere gamixarda rom saqartvelo kargad daamaxsovrdebodat am mogebit da gamixarda :)
P.S imdeni vwere aravin rom ar waikitxos mainc davdeb :)d chem tkivils giziarebt :ddd

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
:ddddd

?

gogo frchxilebshi gamecina meti araferi :d
P.Dybala 5 იანვარი 2018 23:24
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd

რაღაცაში მართალი ხარ. :))

uazrobashic aris simartle da simartleshic chans uazroba :dddd chemeburi versia movifiqre am wams :dddd

ხო, მთლად უაზრობაც არ გამოგივიდა :)) აი, ეს ვარჯიში საქართველოში რო ჩატარებულყიო მაშინ უფრო მართალი იქნებოდი ://
CuLe MSD 5 იანვარი 2018 23:22
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd

რაღაცაში მართალი ხარ. :))

uazrobashic aris simartle da simartleshic chans uazroba :dddd chemeburi versia movifiqre am wams :dddd
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 23:20
ციტატა: CuLe MSD
:ddddd

?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 23:19
ციტატა: Tigresa
Chwmi azrit chelsistan ujve ukneba formashi..

იქამდე 7 თამაში გვაქვს ლა ლიგაში და წესით კი უნდა მოასწროს. ჩელსისთან ძირითადში უნდა იდგეს. იქამდე უმტიტიც დაბრუნდება და ერთ, რეგულარულ სასტავს დააყენებს ვალვერდე.
CuLe MSD 5 იანვარი 2018 23:18
[quote=Giorgi Changelia][quote=CuLe MSD]12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd[/quote]
აბა ბიჭო (გოგო).


:ddddd
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 23:15
ციტატა: Tigresa
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Tigresa
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

Kai axla 4 tve ar utamashia, ikamdec 3 tveshi 2 matchi itamasha da mere tramva miigo da ras elodi? Me piradad saertod ar mkonda aranairi molodini dembistan mimartebashi am tamashshi, gamoiyvans aci cot-cota xani da sheachvevs nel-nela. Pirveli travma yofila tan mistvis, codoa, dro da motmineba chirdeba da gaxdeba iseti rogoric gvinda

საინტერესოა რას იზამს. იმედია ათამაშდება აქაც.

ნელ-ნელა უნდა შეეჩვიოს გუნდს. დაგვჭირდება მისი კარგი თამაში.

Chwmi azrit chelsistan ujve ukneba formashi..

იმედია!..
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 5 იანვარი 2018 23:05
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Tigresa
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

Kai axla 4 tve ar utamashia, ikamdec 3 tveshi 2 matchi itamasha da mere tramva miigo da ras elodi? Me piradad saertod ar mkonda aranairi molodini dembistan mimartebashi am tamashshi, gamoiyvans aci cot-cota xani da sheachvevs nel-nela. Pirveli travma yofila tan mistvis, codoa, dro da motmineba chirdeba da gaxdeba iseti rogoric gvinda

საინტერესოა რას იზამს. იმედია ათამაშდება აქაც.

ნელ-ნელა უნდა შეეჩვიოს გუნდს. დაგვჭირდება მისი კარგი თამაში.

Chwmi azrit chelsistan ujve ukneba formashi..
P.Dybala 5 იანვარი 2018 23:01
ციტატა: CuLe MSD
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd

რაღაცაში მართალი ხარ. :))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 23:01
ციტატა: CuLe MSD
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd

აბა ბიჭო (გოგო).

ციტატა: P.Dybala
ნელ-ნელა უნდა შეეჩვიოს გუნდს. დაგვჭირდება მისი კარგი თამაში.

რაც მისი მატჩები მაქ ნანახი "დორტმუნდში" და ნაკრებში, თან რა ლამაზი თამაში, ეგრე თუ იასპარეზა აქაც, პრობლემა არ გვექნება.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 5 იანვარი 2018 22:58
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Tigresa
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

Kai axla 4 tve ar utamashia, ikamdec 3 tveshi 2 matchi itamasha da mere tramva miigo da ras elodi? Me piradad saertod ar mkonda aranairi molodini dembistan mimartebashi am tamashshi, gamoiyvans aci cot-cota xani da sheachvevs nel-nela. Pirveli travma yofila tan mistvis, codoa, dro da motmineba chirdeba da gaxdeba iseti rogoric gvinda

საინტერესოა რას იზამს. იმედია ათამაშდება აქაც.

ნელ-ნელა უნდა შეეჩვიოს გუნდს. დაგვჭირდება მისი კარგი თამაში.
CuLe MSD 5 იანვარი 2018 22:58
12000 gulshematkivari da arcerti me ;( rausamartloa cxovreba :( :dd
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 22:55
ციტატა: Tigresa
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

Kai axla 4 tve ar utamashia, ikamdec 3 tveshi 2 matchi itamasha da mere tramva miigo da ras elodi? Me piradad saertod ar mkonda aranairi molodini dembistan mimartebashi am tamashshi, gamoiyvans aci cot-cota xani da sheachvevs nel-nela. Pirveli travma yofila tan mistvis, codoa, dro da motmineba chirdeba da gaxdeba iseti rogoric gvinda

საინტერესოა რას იზამს. იმედია ათამაშდება აქაც.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 5 იანვარი 2018 22:41
ციტატა: sany
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო

Kai axla 4 tve ar utamashia, ikamdec 3 tveshi 2 matchi itamasha da mere tramva miigo da ras elodi? Me piradad saertod ar mkonda aranairi molodini dembistan mimartebashi am tamashshi, gamoiyvans aci cot-cota xani da sheachvevs nel-nela. Pirveli travma yofila tan mistvis, codoa, dro da motmineba chirdeba da gaxdeba iseti rogoric gvinda
sany 5 იანვარი 2018 22:31
აუ რა ბედი გვაქვს ამ დემბელეზე რა მოგვივიდა ტიპი გუშინ რეებს აკეთებთა ვაბშე სად იყო
lasha lionel 5 იანვარი 2018 22:19
აუ ნეტა მე ვიყო ამ გულშემატკივრების მაგივრად
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 5 იანვარი 2018 22:16
მეც მინდაა :(((((
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 5 იანვარი 2018 22:06
ციტატა: ani-barca
oficialurad barkli chelsis fexburtelia :d
oficialurad koutinio barcas fexburtelia ??? male moxsnodes es nishnebi :d

amin wink
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 22:06
ციტატა: ani-barca
oficialurad barkli chelsis fexburtelia :d
oficialurad koutinio barcas fexburtelia ??? male moxsnodes es nishnebi :d

მაგრა დააკლდება "ევერტონს", კლაასენმა ვერ გაამართლა.

ნეტა მართლა ვიზეიმოთ კოუს ტრანსფერი...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
ani-barca 5 იანვარი 2018 22:03
oficialurad barkli chelsis fexburtelia :d
oficialurad koutinio barcas fexburtelia ??? male moxsnodes es nishnebi :d
Football Is My Life 5 იანვარი 2018 21:55
ციტატა: ani-barca
mwerlebi tqven xart :dd me ki vici ukve eg statia mara xalxs ainteresebs siaxleebi kouze da imushavet :ddd liverpool eechos da sky sports miaqciet yuradgeba :dd da 2 jurnalists, balages da jeims pirss

Momxmareblebsac sheudzliat wera :D
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
ani-barca 5 იანვარი 2018 21:53
ციტატა: Football Is My Life
Shen ver dawer? :D

mwerlebi tqven xart :dd me ki vici ukve eg statia mara xalxs ainteresebs siaxleebi kouze da imushavet :ddd liverpool eechos da sky sports miaqciet yuradgeba :dd da 2 jurnalists, balages da jeims pirss
sany 5 იანვარი 2018 21:52
Ani barca mgoni kous ojaxs daungrevs :-D
Football Is My Life 5 იანვარი 2018 21:51
ციტატა: ani-barca
shedit axla sky sportze da daweret gilermo balages statia :d magan da jeims pirsma ician jurnalistebidan yvelaze kargad tu ra xdeba :d

Shen ver dawer? :D
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
ani-barca 5 იანვარი 2018 21:47
shedit axla sky sportze da daweret gilermo balages statia :d magan da jeims pirsma ician jurnalistebidan yvelaze kargad tu ra xdeba :d
luisito;l.messi;jr 5 იანვარი 2018 21:45
ვინ არ მივიდოდა მაგათ ვარჯიშზე, უდიდესი ბედნიერებაა...
Monadire 5 იანვარი 2018 21:43
ციტატა: Monadire
ციტატა: Giorgi Changelia
ოუ, იმ ფანების ადგილას ვიყოთ...

აბა ბიჩო იკ დაგვსვას ჩვენნ

გიოო იკ მესსისსს ხელმოწერაც კი არ გვაწყენდაა

იმედი მალე ასეთ ვარჯიშიც ვიხილავთ კოუტინიოსსსსსსსსსსსს
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 5 იანვარი 2018 21:24
ციტატა: Monadire
ციტატა: Giorgi Changelia
ოუ, იმ ფანების ადგილას ვიყოთ...

აბა ბიჩო იკ დაგვსვას ჩვენნ

შენ არაფერს არ მიხვდე აწი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Monadire 5 იანვარი 2018 21:23
ციტატა: Giorgi Changelia
ოუ, იმ ფანების ადგილას ვიყოთ...

აბა ბიჩო იკ დაგვსვას ჩვენნ
Giorgi Changelia საიტზეა