რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 3:0 "ლევანტე"

image
გუნდების შემადგენლობები
"ბარსელონა": ტერ შტეგენი, რობერტო, მასკერანო, ვერმალენი, ალბა, რაკიტიჩი, პაულინიო, ინიესტა, დემბელე, სუარესი, მესი.
"ლევანტე": ოიერი, მური, ალმადა, პოსტიგო, ლუნა, ლერმა, ლუკიჩი, დუკურე, ხასონი, ბოატენგი, ივი.

გოლები: მესი 11'; სუარესი 38'; პაულინიო 90+3';

ბარათები: ლერმა 8'; პოსტიგო 30'; ბოატენგი 70'; რობერი 84';

ცვლილებები: ლერმა - რობერი 62'; დემბელე - სემედუ 67'; ბოატენგი - ნანო 74'; ინიესტა - გომეში 77'; ჯეისონი - სამუელი 83'; რობერტო - არნაისი 85';скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
LIONEL MESSI 8 იანვარი 2018 11:24
კარგი თამაში იყო.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 00:54
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ტოტენჰემში გაცილებით კარგი იყო. რეალში ბოლომდე ვერ გაამართლა. ტრამვებმაც შეუშალა ხელი რა თქმაუნდა. სწრაფი როა ბეილი პრემიერ ლიგა უფროა მისი სტილი.

"ინტერთან" რა ითამაშა ტო.

4-0-დან მაინც რთული იყო დაქაჩვა, მაგრამ მაინც საღოლ, 3 რო გაიტანა.

თან რა დრიბლინგები...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 8 იანვარი 2018 00:52
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ტოტენჰემში გაცილებით კარგი იყო. რეალში ბოლომდე ვერ გაამართლა. ტრამვებმაც შეუშალა ხელი რა თქმაუნდა. სწრაფი როა ბეილი პრემიერ ლიგა უფროა მისი სტილი.

"ინტერთან" რა ითამაშა ტო.

4-0-დან მაინც რთული იყო დაქაჩვა, მაგრამ მაინც საღოლ, 3 რო გაიტანა.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 00:47
ციტატა: P.Dybala
ტოტენჰემში გაცილებით კარგი იყო. რეალში ბოლომდე ვერ გაამართლა. ტრამვებმაც შეუშალა ხელი რა თქმაუნდა. სწრაფი როა ბეილი პრემიერ ლიგა უფროა მისი სტილი.

"ინტერთან" რა ითამაშა ტო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 8 იანვარი 2018 00:41
ციტატა: I.Rakitic4
ციტატა: P.Dybala

არაფერი, wink პროსტა, გოლი რო გაუტანა სელტამ მეთქი ქულებს დააკარგვინებს, თორე მოხვნიათ პატრონი ერთსაც და მეორესაც....


იმ ბარსას დედავატირე ამ რეალს ჩემპიონობის გაფიქრების საშუალება რომ მიცეს და ჩამორჩენა შეუმციროს

ნუ, ნახევარი სეზონი წინაა და ჩავარდნა შეიძლება დაგვეწყოს, მაგრამ ეგ ჩემპიონობის დაკარგვად არ უნდა დაგვიჯდეს. უბრალოდ სასაცილო იქნება 14 (პოტენციურად 11) ქულიანი უპირატესობა რომ გავანიავოთ. 2015-16 წლებში კინაღამ მოხდა ესე და წელს ესე არ უნდა განმეორდეს.

ციტატა: Tigresa
Ise mecodeboda beili ai xo kule var da gamixarda magis goli:) sacyali sezonis mesameds tamashobs da imasac zlivs, arada magari fexburyelia

ტოტენჰემში გაცილებით კარგი იყო. რეალში ბოლომდე ვერ გაამართლა. ტრამვებმაც შეუშალა ხელი რა თქმაუნდა. სწრაფი როა ბეილი პრემიერ ლიგა უფროა მისი სტილი.
--------------------
Mes Que Un Club
Tigresa 8 იანვარი 2018 00:35
Ise mecodeboda beili ai xo kule var da gamixarda magis goli:) sacyali sezonis mesameds tamashobs da imasac zlivs, arada magari fexburyelia
I.Rakitic4 8 იანვარი 2018 00:33
ციტატა: P.Dybala

არაფერი, wink პროსტა, გოლი რო გაუტანა სელტამ მეთქი ქულებს დააკარგვინებს, თორე მოხვნიათ პატრონი ერთსაც და მეორესაც....


იმ ბარსას დედავატირე ამ რეალს ჩემპიონობის გაფიქრების საშუალება რომ მიცეს და ჩამორჩენა შეუმციროს
P.Dybala 8 იანვარი 2018 00:33
ციტატა: I.Rakitic4
ციტატა: P.Dybala

არაფერი, wink პროსტა, გოლი რო გაუტანა სელტამ მეთქი ქულებს დააკარგვინებს, თორე მოხვნიათ პატრონი ერთსაც და მეორესაც....


იმ ბარსას დედავატირე

რომლის?!
--------------------
Mes Que Un Club
I.Rakitic4 8 იანვარი 2018 00:33
ციტატა: P.Dybala

არაფერი, wink პროსტა, გოლი რო გაუტანა სელტამ მეთქი ქულებს დააკარგვინებს, თორე მოხვნიათ პატრონი ერთსაც და მეორესაც....


იმ ბარსას დედავატირე
P.Dybala 8 იანვარი 2018 00:29
საღოლ რელს... ერთპიროვნულად იკავებს მეოთხე ადგილს.. wink

ციტატა: I.Rakitic4
ციტატა: P.Dybala
გაათანაბრა ბეილმა, მაგის დედა....

ეეეეე..... მიადუბლა ბეილმა რა!!!....

რა განერვიულებს

არაფერი, wink პროსტა, გოლი რო გაუტანა სელტამ მეთქი ქულებს დააკარგვინებს, თორე მოხვნიათ პატრონი ერთსაც და მეორესაც....
--------------------
Mes Que Un Club
I.Rakitic4 8 იანვარი 2018 00:27
ციტატა: P.Dybala
გაათანაბრა ბეილმა, მაგის დედა....

ეეეეე..... მიადუბლა ბეილმა რა!!!....

რა განერვიულებს
Football Is My Life 8 იანვარი 2018 00:26
საღოლ ბეილ..
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
P.Dybala 8 იანვარი 2018 00:26
გაათანაბრა ბეილმა, მაგის დედა....

ეეეეე..... მიადუბლა ბეილმა რა!!!....
--------------------
Mes Que Un Club
I.Rakitic4 8 იანვარი 2018 00:22
რეალის სანაქებო დაცვა :/ ბევრს უშვებს
M10 S9 D11 8 იანვარი 2018 00:22
რა გოლი თხარა სელტამ რეალა ჰაჰა 1-0
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Football Is My Life 8 იანვარი 2018 00:21
რეალს შეუგდეს lol wink საღოლ ვასს, მესის სტილში გადაუგდო თავზე.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
kaizersoza 8 იანვარი 2018 00:17
ციტატა: born to be cule
იმით დავიწყებ, რომ ვალვერდე მაღალი დონის მწვრთნელია. როცა ვალო ბარსაში მოვიდა თავიდანვე დაატყო გუნდს ხელი და ამხანაგურებში მაგრად ათამაშა. გუნდს თამაშის ხალისი მიეცა რასაც ჰქვია და მოვიგეთ ეგ თასი. ამის შემდეგ მესის მერე ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ფეხბურთელი ტოვებს გუნდს და მთლიანად იცვლება გუნდში ყველაფერი. მითუმეტეს ისედაც გვჭირდებოდა ნახევარმცველი და ახლა ნეიმარის წასვლამ უფრო გაართულა საქმე. ვიყიდეთ დემბელე რომელმაც მალევე ტრავმა მიიღო და ახლა 4 თვის შემდეგ დაბრუნდა. ამ დროში გუნდს აქვს ასეთი შედეგი და ვისი დამსახურებაა ეს? სუარესის ამ ფორმის, დემბელეს არ ყოფნის, რაკიტიჩის არასტაბილურობის, ინის ტრამვიანობის და ასე შემდეგ გუნდს მარცხი არ აქვს. ლიგაზე პირველი ადგილით გავიდა ჯგუფიდან და ლა ლიგას დამაჯერებლად ლიდერობს. აღარაა ძველი დრო, დაბერდა ინიესტა, წავიდა ხავი, პუიოლი, ალვეში და იმიტომ ვეღარ ვაჩვენებთ ძველებურ ფეხბურთს. ნუ ვალვერდე არაა გვარდიოლა და რაც მოეთხოვება კაცს კიდე ასრულებს ფაქტია. მაქსიმალურად ცდილობს ეს კაცი და ყველაფერს აკეთებს გუნდისთვის. ახლა კოუ დავიმატეთ, დემბო დაბრუნდა და ყველაფერი კარგად იქნება. ამ რობერტოწ განაპირა მცველობაშიც ეტყობა ხედავს ვალვერდე იმას, რასაც ჩვენ ვერ ვხედავთ. ყველაფერს გაანალიზებს ვალვერდე და სეზონის ბოლოს კარგი შედეგი გვექნება. უბრალოდ დემბელე მალე უნდა ჩადგეს ფორმაში, გრანდებთან დაგვჭირდება მისი დამაჯერებელი თამაში.

ai sworad ambob rameni xelis shemshleli faqtori qonda vallverdes,
1. neimaris wasvla gundis fsiqologia dacemuli, (vernayidi fexburtelebi da ase shemdeg)
2. suas uformoba,
3.iniestas tramva
4. dembeles tramva
5 umtitis damtvreva tan klasikos win.
ai exla sezoni rom iwyebodes da vinmes etqva barsadan wava neimari, sawiro feburtelebs ar mogyidian shegecvlebat mwvrtnelic, mere ert fexburtels iyidt dzvlivs, da isis dagetramvebat sezonis dasawyishi, dagetramvebat iniesta, suarsei formashi ver mova pirvel wreshi, umtitic tramavas miigebs.
da rom ekitxa es tu moxdeba ase romel adgilze iqnebodit la ligashi da ra adgils daikavebdit chempionta ligaze jgufshio ras etyodit))))))))))) imena magar espanel fanats kaplebi dawirdeboda)))
P.Dybala 8 იანვარი 2018 00:10
ციტატა: THE_BARCA
დემბელე ძაან მეიმედება,ყოველთვის შეუძლია თამაშის გამწვავება,ძალიან სწრაგია,და სტარტი აქვს უძლიერესი,რაც დიდი პლიუსია....დაფრინავს ტიპი...ეხლა კოუც შემოგვიერთდა და ვნახოთ აბაა,ძალიან კარგადაა ყველაფერი...

სად ნახე მეგობარო დემბელეს ფრენა? ჯერ დიდ ვერაფერს აკეთებს, თუმცა ცუდიც არაა. ამდენი ხანი არ უთამაშია და ბევრს არც უნდა მოველოდოთ. ნუ მე მჯერა რომ მოუმატებს და ათამაშდება ისე, როგორც უნდა თამაშობდეს, თანაც მალე. პოტენციალი რო აქ ამაზე არავინ დაობს. უდავოდ ნიჭიერია და ჩვენთვის მნიშვნელოვანი ფიგურა წესით უნდა გახდეს.
--------------------
Mes Que Un Club
born to be cule 8 იანვარი 2018 00:04
იმით დავიწყებ, რომ ვალვერდე მაღალი დონის მწვრთნელია. როცა ვალო ბარსაში მოვიდა თავიდანვე დაატყო გუნდს ხელი და ამხანაგურებში მაგრად ათამაშა. გუნდს თამაშის ხალისი მიეცა რასაც ჰქვია და მოვიგეთ ეგ თასი. ამის შემდეგ მესის მერე ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ფეხბურთელი ტოვებს გუნდს და მთლიანად იცვლება გუნდში ყველაფერი. მითუმეტეს ისედაც გვჭირდებოდა ნახევარმცველი და ახლა ნეიმარის წასვლამ უფრო გაართულა საქმე. ვიყიდეთ დემბელე რომელმაც მალევე ტრავმა მიიღო და ახლა 4 თვის შემდეგ დაბრუნდა. ამ დროში გუნდს აქვს ასეთი შედეგი და ვისი დამსახურებაა ეს? სუარესის ამ ფორმის, დემბელეს არ ყოფნის, რაკიტიჩის არასტაბილურობის, ინის ტრამვიანობის და ასე შემდეგ გუნდს მარცხი არ აქვს. ლიგაზე პირველი ადგილით გავიდა ჯგუფიდან და ლა ლიგას დამაჯერებლად ლიდერობს. აღარაა ძველი დრო, დაბერდა ინიესტა, წავიდა ხავი, პუიოლი, ალვეში და იმიტომ ვეღარ ვაჩვენებთ ძველებურ ფეხბურთს. ნუ ვალვერდე არაა გვარდიოლა და რაც მოეთხოვება კაცს კიდე ასრულებს ფაქტია. მაქსიმალურად ცდილობს ეს კაცი და ყველაფერს აკეთებს გუნდისთვის. ახლა კოუ დავიმატეთ, დემბო დაბრუნდა და ყველაფერი კარგად იქნება. ამ რობერტოწ განაპირა მცველობაშიც ეტყობა ხედავს ვალვერდე იმას, რასაც ჩვენ ვერ ვხედავთ. ყველაფერს გაანალიზებს ვალვერდე და სეზონის ბოლოს კარგი შედეგი გვექნება. უბრალოდ დემბელე მალე უნდა ჩადგეს ფორმაში, გრანდებთან დაგვჭირდება მისი დამაჯერებელი თამაში.
kaizersoza 8 იანვარი 2018 00:04
da davamateb rom klasiko ugulod moigo shemtxvevit ))))))))) es aris gamoricxuli)))))))))
P.Dybala 8 იანვარი 2018 00:04
ციტატა: THE_BARCA
გაიხარე

რისთვის? lol
--------------------
Mes Que Un Club
THE_BARCA 8 იანვარი 2018 00:03
დემბელე ძაან მეიმედება,ყოველთვის შეუძლია თამაშის გამწვავება,ძალიან სწრაგია,და სტარტი აქვს უძლიერესი,რაც დიდი პლიუსია....დაფრინავს ტიპი...ეხლა კოუც შემოგვიერთდა და ვნახოთ აბაა,ძალიან კარგადაა ყველაფერი...
THE_BARCA 7 იანვარი 2018 23:58
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ჰაკიმ ზიეჩს არ ვისურვებდი მე. ჯარიმებსაც კარგად ურტყამს, მაგრამ "ბარსაში" არავინ დაარტყმევინებს.

ზამენაზე რო გვეჯდეს ეგეთი არ იქნებოდა ცუდი. მარტო ჯარიმები ხო არაა. კუთხურებსაც აწოდებს. wink კაი ტექნიკა აქვს. შორიდანაც კარგი დარტყმა აქვს, მაგის უფლებას ხო მაინც მისცემენ. :) დენისს, გომეშს, რაფინიას მირჩევნია.
პ.ს. ეხლა ვუყურებ ატლეტიკის თამაშს და ინიაკიმ ეხლაც კარგად იოქმედა. დღეს კარგად ყომარობს.


ციტატა: THE_BARCA
რასაც ეხლა ბარსელონა აკეთებს,ანუ ამ .ოგებული თამაშებით და ესე შემდეგ,ვალვერდე რამდენადაა ამ ყველაფრის მიზეზი როგორ ფიქრობთ?....მიდა ჩემი აზრი დავაფიქjjjjjjjjjj,მგონია რომ ეს კაცი გავლენას ვერ ახდენს კლუბზე,და არც ის მიმაჩნია რომ ვალვერდეს დამსახურებაა ეს ყველაფერი,რატო არ მევასება ეს კაცი არვიცი რა,მარა ვერ მოდის რააა,უიმედოდ ვარ ეგ ეგ რო ჩანს კადრში,იმედია მალე მოსაზრება შემეცვლება და ფაქტიც იქნება სახეზე

მეც თავიდან ეგრე ვიყავი განწყობილი ვალოს მიმართ, მაგრამ ბოლოსკენ დავრწმუნდი რომ ჭკვიანი მწვრთნელია და კარგად ათამაშებს გუნდს. ამ რესურსით მაქსიმუმზე მეტს აკეთებს ეს კაცი. ნუ, არის რაღაც დეტალები რაშიც არ ვეთანხმები. მაგ.: სემედოს დაიგნორება და რობერტოს მცველად თამაში. კიდე, დაცვაში რო ჩაჯდება ხოლმე და თითქოს (ზოგჯერ) ინიციატივას თმობს ხოლმე. 4-4-2-საც ათამაშებდა, მაგრამ ეს ვინგერი რო არ გვყავს მაგიტო. ნუ ეს გამოსწორდება, დემბო ჩადგება ფორმაში, კოუტინიოც დაიწყებს... მაგრამ რობერტოზე და სემედოზე არ ვიცი რა მოხდება. ფაქტია ეს კაცი რობერტოს (დაცვაში) უფრო ენდობა. ბაზარი არაა, რობერტო დაცვაში კარგია, მაგრამ სემედოც არანაკლებია. თან სერხი ნახევარში გაცილებით პროდუქტიული იქნება. ნუ, ჯერ ადრეა ვალვერდეს მოღვაწეობის შეფასება, რადგან ჯერ ნახევარი სეზონი გავიდა მხოლოდ, მაგრამ რაც ზევით ავღნიშნე, ის დეტალები თუ გამოსწორდება გუნდს გაცილებით მეტი რესურსი ექნება და ტიტულების მოგების უფრო რეალური შანსი გაგვიჩნდება.

ვნახოთ რა იქნება მომავალში,იმედია ისეთი იქნება როგორიც საჭიროა....გაიხარე

ციტატა: kaizersoza
ციტატა: THE_BARCA
რასაც ეხლა ბარსელონა აკეთებს,ანუ ამ .ოგებული თამაშებით და ესე შემდეგ,ვალვერდე რამდენადაა ამ ყველაფრის მიზეზი როგორ ფიქრობთ?....მიდა ჩემი აზრი დავაფიქjjjjjjjjjj,მგონია რომ ეს კაცი გავლენას ვერ ახდენს კლუბზე,და არც ის მიმაჩნია რომ ვალვერდეს დამსახურებაა ეს ყველაფერი,რატო არ მევასება ეს კაცი არვიცი რა,მარა ვერ მოდის რააა,უიმედოდ ვარ ეგ ეგ რო ჩანს კადრში,იმედია მალე მოსაზრება შემეცვლება და ფაქტიც იქნება სახეზე

didi wvlilia valverdesi, ai dzaan didi pasuxismgeblobit udgeba yvela tamashs, rasac enrike ar aketebda, miatxlishavda sastavs autcaidertan , xan dublebs xan asnavnois, xan sami mcvelit xan otxit, da amaze magari sastavi gvyavda da sezonis startze ramden autcaidertan chatexa tamashi, valverde ufro mowesrigbuli da disciplinis mastia, yvela tamashis win mushaobs, ganixilavs mowinaagmdege gunds da ise uyenebs sastavs es chans imena, da did pasuxismgeblobas grdznobs titoeul tamashze da magradac nerviulobs tumca simshvidit faravs, me momwons, atiani jerjerobit

გაიხარე ბრატ,ვნახოთ
kaizersoza 7 იანვარი 2018 23:57
yvelaferi taqtikaa, shen ra gonia is reals rato dautmo tamashi, egre amxanaguri tu ragac xom movuget valverdes dros reals egre atamasha barsa imena presingi da mteli dzalebi miafshvna tamashis shua nawilamde valverdem, mere reals ufro meti dzala shemorcha, da kingam amogvitriales, xeli, tu daakvirdebi reali sul meore taimshi didi dzalebit utevs sul dzala aqvs shemonaxuli tamashis bolostvis, valverdesac bevri aq nafiqrali da me egre vfiqrob erterti davaleba iyo valverdesi, rom tempi daegdot, realma rac itamasha udidesi presingi iyo, amas wirdeba udidesi energia, da daigalnen, meore taimshi imena dacvivdnen, da gadauara barsam, egec mgonia rom gatvlili qonda, icoda shegvitevda reali didi dzalebit, sxva gza ar qonda zizus, tviton tamashis taqtika ra qonda ici? flangebi amouketa, paulinio marjvniv exmareboda mcvelebs busketsi marcxniv, imena marselo da ronaldu rom daeketa, da gamouvida marselom veraferi qna me ganxilva vnaxe da gamovshterdi iseti ragaceebi qonda valverdes danamozgi, busketsis modzraobis sitburi sqema rom vnaxe gamovshterdi tamashi ar shemimchnevia es, kraize ufro meti qonda namodzravebi da burtebi anartmevi , vidre centrshi, imena taqtika sheaxvedra magari, wkviani kacia magari es araa shemtxvevit vigaca kvercxi 27 tamashs la ligashi ver moigebs da klasikos ugolod mogeba tqvi marto, agar vachvene is sqemebi aq xalxs vinc valverdes landzgavda aq, da damekarga mere, ra gauketa zizus valverdem. yvelaferi ar maxsovs, magram rac mivxvdi dziritadi aqcenti iyo gaetisha shemtevi mcvelebi karvaxali-marselo naxevarmcvelebisagan tavdamsxmelebisagan, da gamouvida kidec sheasrules biwebma magrad da daido shedegi da dado iseti shedegi romelsac aravin eloda 3-0 golic kiar gaushva barsam, vinc tvlis rom vigaca ziplipito mwvrtnelia valverde cdeba dzalian.
P.Dybala 7 იანვარი 2018 23:35
ციტატა: kaizersoza
didi wvlilia valverdesi, ai dzaan didi pasuxismgeblobit udgeba yvela tamashs, rasac enrike ar aketebda, miatxlishavda sastavs autcaidertan , xan dublebs xan asnavnois, xan sami mcvelit xan otxit, da amaze magari sastavi gvyavda da sezonis startze ramden autcaidertan chatexa tamashi, valverde ufro mowesrigbuli da disciplinis mastia, yvela tamashis win mushaobs, ganixilavs mowinaagmdege gunds da ise uyenebs sastavs es chans imena, da did pasuxismgeblobas grdznobs titoeul tamashze da magradac nerviulobs tumca simshvidit faravs, me momwons, atiani jerjerobit

აი, მე რაც ვთქვი ქვემოთ, ეგენი რო გამოასწოროს უკეთესი არ იქნება?!

ციტატა: Tigresa
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2487113851514242&id=100006469535899

Kouuuuuuu, naxet es video a axalia,

love love love love love ... love love love love love

Xoooo sacaa vitiroo, metireba barcas zedashi ro vxedav amdeni lodinis mere:)

სიხარულის ცრემლებია ეგ. wink მართლა მაგრა მიხარია რა. ამ წელს ესე არაფერი გამხარებია lol
--------------------
Mes Que Un Club
Tigresa 7 იანვარი 2018 23:34
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2487113851514242&id=100006469535899

Kouuuuuuu, naxet es video a axalia,

love love love love love ... love love love love love

Xoooo sacaa vitiroo, metireba barcas zedashi ro vxedav amdeni lodinis mere:)
kaizersoza 7 იანვარი 2018 23:32
ციტატა: THE_BARCA
რასაც ეხლა ბარსელონა აკეთებს,ანუ ამ .ოგებული თამაშებით და ესე შემდეგ,ვალვერდე რამდენადაა ამ ყველაფრის მიზეზი როგორ ფიქრობთ?....მიდა ჩემი აზრი დავაფიქjjjjjjjjjj,მგონია რომ ეს კაცი გავლენას ვერ ახდენს კლუბზე,და არც ის მიმაჩნია რომ ვალვერდეს დამსახურებაა ეს ყველაფერი,რატო არ მევასება ეს კაცი არვიცი რა,მარა ვერ მოდის რააა,უიმედოდ ვარ ეგ ეგ რო ჩანს კადრში,იმედია მალე მოსაზრება შემეცვლება და ფაქტიც იქნება სახეზე

didi wvlilia valverdesi, ai dzaan didi pasuxismgeblobit udgeba yvela tamashs, rasac enrike ar aketebda, miatxlishavda sastavs autcaidertan , xan dublebs xan asnavnois, xan sami mcvelit xan otxit, da amaze magari sastavi gvyavda da sezonis startze ramden autcaidertan chatexa tamashi, valverde ufro mowesrigbuli da disciplinis mastia, yvela tamashis win mushaobs, ganixilavs mowinaagmdege gunds da ise uyenebs sastavs es chans imena, da did pasuxismgeblobas grdznobs titoeul tamashze da magradac nerviulobs tumca simshvidit faravs, me momwons, atiani jerjerobit
P.Dybala 7 იანვარი 2018 23:30
ციტატა: Tigresa
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2487113851514242&id=100006469535899

Kouuuuuuu, naxet es video a axalia,

love love love love love ... love love love love love
--------------------
Mes Que Un Club
Tigresa 7 იანვარი 2018 23:26
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2487113851514242&id=100006469535899

Kouuuuuuu, naxet es video a axalia,
P.Dybala 7 იანვარი 2018 23:25
ციტატა: Giorgi Changelia
ჰაკიმ ზიეჩს არ ვისურვებდი მე. ჯარიმებსაც კარგად ურტყამს, მაგრამ "ბარსაში" არავინ დაარტყმევინებს.

ზამენაზე რო გვეჯდეს ეგეთი არ იქნებოდა ცუდი. მარტო ჯარიმები ხო არაა. კუთხურებსაც აწოდებს. wink კაი ტექნიკა აქვს. შორიდანაც კარგი დარტყმა აქვს, მაგის უფლებას ხო მაინც მისცემენ. :) დენისს, გომეშს, რაფინიას მირჩევნია.
პ.ს. ეხლა ვუყურებ ატლეტიკის თამაშს და ინიაკიმ ეხლაც კარგად იოქმედა. დღეს კარგად ყომარობს.


ციტატა: THE_BARCA
რასაც ეხლა ბარსელონა აკეთებს,ანუ ამ .ოგებული თამაშებით და ესე შემდეგ,ვალვერდე რამდენადაა ამ ყველაფრის მიზეზი როგორ ფიქრობთ?....მიდა ჩემი აზრი დავაფიქjjjjjjjjjj,მგონია რომ ეს კაცი გავლენას ვერ ახდენს კლუბზე,და არც ის მიმაჩნია რომ ვალვერდეს დამსახურებაა ეს ყველაფერი,რატო არ მევასება ეს კაცი არვიცი რა,მარა ვერ მოდის რააა,უიმედოდ ვარ ეგ ეგ რო ჩანს კადრში,იმედია მალე მოსაზრება შემეცვლება და ფაქტიც იქნება სახეზე

მეც თავიდან ეგრე ვიყავი განწყობილი ვალოს მიმართ, მაგრამ ბოლოსკენ დავრწმუნდი რომ ჭკვიანი მწვრთნელია და კარგად ათამაშებს გუნდს. ამ რესურსით მაქსიმუმზე მეტს აკეთებს ეს კაცი. ნუ, არის რაღაც დეტალები რაშიც არ ვეთანხმები. მაგ.: სემედოს დაიგნორება და რობერტოს მცველად თამაში. კიდე, დაცვაში რო ჩაჯდება ხოლმე და თითქოს (ზოგჯერ) ინიციატივას თმობს ხოლმე. 4-4-2-საც ათამაშებდა, მაგრამ ეს ვინგერი რო არ გვყავს მაგიტო. ნუ ეს გამოსწორდება, დემბო ჩადგება ფორმაში, კოუტინიოც დაიწყებს... მაგრამ რობერტოზე და სემედოზე არ ვიცი რა მოხდება. ფაქტია ეს კაცი რობერტოს (დაცვაში) უფრო ენდობა. ბაზარი არაა, რობერტო დაცვაში კარგია, მაგრამ სემედოც არანაკლებია. თან სერხი ნახევარში გაცილებით პროდუქტიული იქნება. ნუ, ჯერ ადრეა ვალვერდეს მოღვაწეობის შეფასება, რადგან ჯერ ნახევარი სეზონი გავიდა მხოლოდ, მაგრამ რაც ზევით ავღნიშნე, ის დეტალები თუ გამოსწორდება გუნდს გაცილებით მეტი რესურსი ექნება და ტიტულების მოგების უფრო რეალური შანსი გაგვიჩნდება.
--------------------
Mes Que Un Club
THE_BARCA 7 იანვარი 2018 23:19
რასაც ეხლა ბარსელონა აკეთებს,ანუ ამ .ოგებული თამაშებით და ესე შემდეგ,ვალვერდე რამდენადაა ამ ყველაფრის მიზეზი როგორ ფიქრობთ?....მიდა ჩემი აზრი დავაფიქjjjjjjjjjj,მგონია რომ ეს კაცი გავლენას ვერ ახდენს კლუბზე,და არც ის მიმაჩნია რომ ვალვერდეს დამსახურებაა ეს ყველაფერი,რატო არ მევასება ეს კაცი არვიცი რა,მარა ვერ მოდის რააა,უიმედოდ ვარ ეგ ეგ რო ჩანს კადრში,იმედია მალე მოსაზრება შემეცვლება და ფაქტიც იქნება სახეზე
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 23:15
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kaizersoza
ar davkvirvebivar kai teqnaria magram efeqturi marjvena vingerze uweria

ეგ კაი, და ჰაკიმ ზიეჩს არ ხარ დაკვირვებული? :) ეგეც კაი ბიჭია.

ჰაკიმ ზიეჩს არ ვისურვებდი მე. ჯარიმებსაც კარგად ურტყამს, მაგრამ "ბარსაში" არავინ დაარტყმევინებს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 7 იანვარი 2018 23:14
ციტატა: kaizersoza
ar davkvirvebivar kai teqnaria magram efeqturi marjvena vingerze uweria

ეგ კაი, და ჰაკიმ ზიეჩს არ ხარ დაკვირვებული? :) ეგეც კაი ბიჭია.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 23:13
ციტატა: kaizersoza
ar davkvirvebivar kai teqnaria magram efeqturi marjvena vingerze uweria

ჩვენ გაგვიტანა ერთხელ ინიაკიმ და მარცხნიდან იყო :D

ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
ისე, ნეის გოლი ჯობდა თუ ეს? :D

ინიაკის ჯობდა მაინც, უფრო რთული იყო და დარტყმაც უფრო ლამაზი.

ხო, უფრო სხვანაირადაც აიგდო. ლა ლიგის ტოპ 5 გოლში, ეგ იყო პირველზე და მეორე ნეი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 7 იანვარი 2018 23:10
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
კაიზერ ისე, რო ამბობდი ერთი კაი ვინგერიო, ორივე ფლანგზე რო ითამაშებსო. ან სისტო, ან ასპასიო. კარგი ვარიანტი იქნება ეგენი, მაგრამ ინიაკი ვილიამსზე რას იტყვი? კაი ბიჭია ესეც. თან ორივე ფლანგზე თამაშობს.

აუ, ეგ სულ არ გამხსენებია, მართლა მაგარია, მაგრამ, სამწუხაროდ, პროგრსი შეწყვიტა, თუმცა ახაც არაუშავს.

ისე, ნეიმარმა "ვილიარეალს" რომ გაუტანა გახსოვთ? ერთ მეტოქეს რო თავზე გააუგდო და მიწაზე დაუშვებლად, რა დაგვავიწყებს მაგ გოლს... ზუსტად მაგ ტურში გაიტანა ინიაკი ვილიამსმა თითქმის ანალოგიური გოლი, ბევრი ლაპარაკი მიდიოდა, მარა მაინც ესპანელის გოლი გავიდა პირველ ადგილზე.

https://www.youtube.com/watch?v=Oh0t_mmRdP0

მეც მომწონს, კაი ბიჭია. რავი ისე, შეიძლება მოყვანა, თუ დაინტერესდნენ. ბევრს აჯობებს ბარსადან. ცხრიანსაც თამაშობს მგონი.

ar davkvirvebivar kai teqnaria magram efeqturi marjvena vingerze uweria
P.Dybala 7 იანვარი 2018 23:09
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
კაიზერ ისე, რო ამბობდი ერთი კაი ვინგერიო, ორივე ფლანგზე რო ითამაშებსო. ან სისტო, ან ასპასიო. კარგი ვარიანტი იქნება ეგენი, მაგრამ ინიაკი ვილიამსზე რას იტყვი? კაი ბიჭია ესეც. თან ორივე ფლანგზე თამაშობს.

აუ, ეგ სულ არ გამხსენებია, მართლა მაგარია, მაგრამ, სამწუხაროდ, პროგრსი შეწყვიტა, თუმცა ახაც არაუშავს.

ისე, ნეიმარმა "ვილიარეალს" რომ გაუტანა გახსოვთ? ერთ მეტოქეს რო თავზე გააუგდო და მიწაზე დაუშვებლად, რა დაგვავიწყებს მაგ გოლს... ზუსტად მაგ ტურში გაიტანა ინიაკი ვილიამსმა თითქმის ანალოგიური გოლი, ბევრი ლაპარაკი მიდიოდა, მარა მაინც ესპანელის გოლი გავიდა პირველ ადგილზე.

https://www.youtube.com/watch?v=Oh0t_mmRdP0

მეც მომწონს, კაი ბიჭია. რავი ისე, შეიძლება მოყვანა, თუ დაინტერესდნენ. ბევრს აჯობებს ბარსადან. ცხრიანსაც თამაშობს მგონი.

ისე, ნეის გოლი ჯობდა თუ ეს? :D

ბიჭო, მიჭირს შედარება :). ინიაკის გოლი ეხლა პირველად ვნახე და მართლა რა მაგარი გაუტანია. რავი 50-50-ზე მაინც.
--------------------
Mes Que Un Club
Football Is My Life 7 იანვარი 2018 23:08
ციტატა: Giorgi Changelia
ისე, ნეის გოლი ჯობდა თუ ეს? :D

ინიაკის ჯობდა მაინც, უფრო რთული იყო და დარტყმაც უფრო ლამაზი.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 23:06
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
კაიზერ ისე, რო ამბობდი ერთი კაი ვინგერიო, ორივე ფლანგზე რო ითამაშებსო. ან სისტო, ან ასპასიო. კარგი ვარიანტი იქნება ეგენი, მაგრამ ინიაკი ვილიამსზე რას იტყვი? კაი ბიჭია ესეც. თან ორივე ფლანგზე თამაშობს.

აუ, ეგ სულ არ გამხსენებია, მართლა მაგარია, მაგრამ, სამწუხაროდ, პროგრსი შეწყვიტა, თუმცა ახაც არაუშავს.

ისე, ნეიმარმა "ვილიარეალს" რომ გაუტანა გახსოვთ? ერთ მეტოქეს რო თავზე გააუგდო და მიწაზე დაუშვებლად, რა დაგვავიწყებს მაგ გოლს... ზუსტად მაგ ტურში გაიტანა ინიაკი ვილიამსმა თითქმის ანალოგიური გოლი, ბევრი ლაპარაკი მიდიოდა, მარა მაინც ესპანელის გოლი გავიდა პირველ ადგილზე.

https://www.youtube.com/watch?v=Oh0t_mmRdP0

მეც მომწონს, კაი ბიჭია. რავი ისე, შეიძლება მოყვანა, თუ დაინტერესდნენ. ბევრს აჯობებს ბარსადან. ცხრიანსაც თამაშობს მგონი.

ისე, ნეის გოლი ჯობდა თუ ეს? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 7 იანვარი 2018 23:06
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
კაიზერ ისე, რო ამბობდი ერთი კაი ვინგერიო, ორივე ფლანგზე რო ითამაშებსო. ან სისტო, ან ასპასიო. კარგი ვარიანტი იქნება ეგენი, მაგრამ ინიაკი ვილიამსზე რას იტყვი? კაი ბიჭია ესეც. თან ორივე ფლანგზე თამაშობს.

აუ, ეგ სულ არ გამხსენებია, მართლა მაგარია, მაგრამ, სამწუხაროდ, პროგრსი შეწყვიტა, თუმცა ახაც არაუშავს.

ისე, ნეიმარმა "ვილიარეალს" რომ გაუტანა გახსოვთ? ერთ მეტოქეს რო თავზე გააუგდო და მიწაზე დაუშვებლად, რა დაგვავიწყებს მაგ გოლს... ზუსტად მაგ ტურში გაიტანა ინიაკი ვილიამსმა თითქმის ანალოგიური გოლი, ბევრი ლაპარაკი მიდიოდა, მარა მაინც ესპანელის გოლი გავიდა პირველ ადგილზე.

https://www.youtube.com/watch?v=Oh0t_mmRdP0

მეც მომწონს, კაი ბიჭია. რავი ისე, შეიძლება მოყვანა, თუ დაინტერესდნენ. ბევრს აჯობებს ბარსადან. ცხრიანსაც თამაშობს მგონი.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 23:05
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: P.Dybala
ინიაკი ვილიამსზე

ar minaxia vinaa eg))))

chemi favoriti gindat gitxra vinaa? david neresi, ))) ogond eg mesi rom wava mere unda moiyvanon))))))

როგორ არ იცი ტო? "ბილბაოს" შემტევი, ზანგია.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 7 იანვარი 2018 23:04
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: P.Dybala
ინიაკი ვილიამსზე

ar minaxia vinaa eg))))

chemi favoriti gindat gitxra vinaa? david neresi, ))) ogond eg mesi rom wava mere unda moiyvanon))))))

მეც მაგრად მევასება ეგ ბიჭი. აიაქსში რომაა 7 ნომერი ხო? მაგარი გაიზრდება ეგ. ისე აიაქსიდან ნახევარმცველი, მე-10 ნომერი როა ჰაკიმ ზიეჩი ეგეც მევასება, არ დაკვირვებიხარ?
ინიაკი ატლეტიკში თამაშობს. სილქზე გადართე, ატლეტიკი თამაშობს 16 წუთიღაა დარჩენილი და ნახავ ინაკის თამაშს, ცოტას. wink
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 23:01
ციტატა: P.Dybala
კაიზერ ისე, რო ამბობდი ერთი კაი ვინგერიო, ორივე ფლანგზე რო ითამაშებსო. ან სისტო, ან ასპასიო. კარგი ვარიანტი იქნება ეგენი, მაგრამ ინიაკი ვილიამსზე რას იტყვი? კაი ბიჭია ესეც. თან ორივე ფლანგზე თამაშობს.

აუ, ეგ სულ არ გამხსენებია, მართლა მაგარია, მაგრამ, სამწუხაროდ, პროგრსი შეწყვიტა, თუმცა ახაც არაუშავს.

ისე, ნეიმარმა "ვილიარეალს" რომ გაუტანა გახსოვთ? ერთ მეტოქეს რო თავზე გააუგდო და მიწაზე დაუშვებლად, რა დაგვავიწყებს მაგ გოლს... ზუსტად მაგ ტურში გაიტანა ინიაკი ვილიამსმა თითქმის ანალოგიური გოლი, ბევრი ლაპარაკი მიდიოდა, მარა მაინც ესპანელის გოლი გავიდა პირველ ადგილზე.

https://www.youtube.com/watch?v=Oh0t_mmRdP0
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 7 იანვარი 2018 22:58
ციტატა: P.Dybala
ინიაკი ვილიამსზე

ar minaxia vinaa eg))))

chemi favoriti gindat gitxra vinaa? david neresi, ))) ogond eg mesi rom wava mere unda moiyvanon))))))
P.Dybala 7 იანვარი 2018 22:56
კაიზერ ისე, რო ამბობდი ერთი კაი ვინგერიო, ორივე ფლანგზე რო ითამაშებსო. ან სისტო, ან ასპასიო. კარგი ვარიანტი იქნება ეგენი, მაგრამ ინიაკი ვილიამსზე რას იტყვი? კაი ბიჭია ესეც. თან ორივე ფლანგზე თამაშობს.
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 22:43
ციტატა: Football Is My Life
Modrichi wels saertod amovardnilia, tanac iniestaze 2 wlit umcrosia. Modrichis asakshi iniesta saocar sezonebs atarebda. Daberda ini da dzveleburad moqnili veraa, magram am asakshic ki modrichze uketesia.

კლასი არ ბერდება. ინი რასაც ერთი შეხებით აკეთებს, იამს მოდრიჩი...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 7 იანვარი 2018 22:41
http://goal.ge/news/83272-koutiniom-barselonashi-gadasvlis-gamo-10-milioni-tava
d-gaigo.html


Es maetalia vitom??? Yichag kous
Football Is My Life 7 იანვარი 2018 22:34
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
რეალის" ათიანია

Xo reals magari atianebi yavda, modrichidan dawyebuli lasana diarati damtavrebuli lol wink

ხამესი? wink ეგ ჯობდა კიდე და გაუშვეს. დაიბრუნებენ ნეტა?

Jamesi ar dabrundeba, shansi araa.

ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
რეალის" ათიანია

Xo reals magari atianebi yavda, modrichidan dawyebuli lasana diarati damtavrebuli lol wink

ხამესი? wink ეგ ჯობდა კიდე და გაუშვეს. დაიბრუნებენ ნეტა?

Jamesi ar dabrundeba, shansi araa.

Exla davgugle realis atianebivda dzalian saxelovani siaa.

Ozil, Modric, James, Sneijder, Robinho, Figo, da rac mtavaria Lass Diarra! lol

P.S. 2000 wlis merea es sia, magram arc iqamde iyvnen saswaulebi.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 22:20
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
რეალის" ათიანია

Xo reals magari atianebi yavda, modrichidan dawyebuli lasana diarati damtavrebuli lol wink

ხამესი? wink ეგ ჯობდა კიდე და გაუშვეს. დაიბრუნებენ ნეტა?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 7 იანვარი 2018 22:20
დღეს დაიღალა შტანგა და მიუხედავად იმისა რო მოხვდა, გავიდა გოლი wink
kiar daigala shercxva da gverdze gaiwia)))))))))
Tigresa 7 იანვარი 2018 22:19
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Tigresa
Vinnem icit alba rogoraa? Gaagrzela? Vegar davinaxe shemobrunda tu ara moedanze, zaan itkiebda..

კი, გააგრძელა.

Kide kai, magar formashia, magis tramva gvinda chven..
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 22:16
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
მშვენიერი თამაში იყო ნუ გასაგებია მეორე ტაიმში აღარ ითამაშეს თავი არ შაკლეს ყველამ კარგად ითამაშა ესეც 27-ე წაუგებელი თამაში

27 jer gaumartla valverdes es kaci namdvili yismataa ra

და ფბ-ზეც მაგარი კომები ეძრობა. რონალდუ 4 გოლი და პაულინიო 7 ეწერა, ერთი წერდა როგორ უმართლებსო. მე მივუწერე: ხო აბა, როგრო გაუმართლა შვიდივეში-თქო :D

benzema mecodeba 4 welia ar umartlebs)))))))
4 weliwadshi rac gaitana is ert sezonshi gaitana totehemis rigebidan hari keinma)))))))))

wink

ციტატა: kaizersoza
yvelaze uigblo fexburteli mesia me16-jer gaartya dges shtangas nu mainc gavida goli magram es me 16 iyo da mainc bombardiria tipi

დღეს დაიღალა შტანგა და მიუხედავად იმისა რო მოხვდა, გავიდა გოლი wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Football Is My Life 7 იანვარი 2018 22:14
ციტატა: Giorgi Changelia
რეალის" ათიანია

Xo reals magari atianebi yavda, modrichidan dawyebuli lasana diarati damtavrebuli lol wink
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
kaizersoza 7 იანვარი 2018 22:14
yvelaze uigblo fexburteli mesia me16-jer gaartya dges shtangas nu mainc gavida goli magram es me 16 iyo da mainc bombardiria tipi
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 22:12
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
მაგარი მარგალიტი Fb-დან:

Iniesta vs modrichi

kaii ra sad iniesta sad modrichii... inis klass sheadare exla luka ghadaoob?

Bolo wlebshi sheadare aba zamenaze mets arafers aletebs iniesta modrichi kide stabilitadaa yvela kimponentshi.nanamdvilad shesadarebelia modrichi iniestastan


თან გოგო უმტკიცებდა, სად ინიესტა და სად მოდრიჩიო. ლუკა როგორ უნდა შეადაროო ანდრესთან და ბიჭი კომენტარს კი ხედავთ lol

Modrichi wels saertod amovardnilia, tanac iniestaze 2 wlit umcrosia. Modrichis asakshi iniesta saocar sezonebs atarebda. Daberda ini da dzveleburad moqnili veraa, magram am asakshic ki modrichze uketesia.

რას ამბობ ტო?! "რეალის" ათიანია lol wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 7 იანვარი 2018 22:11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
მშვენიერი თამაში იყო ნუ გასაგებია მეორე ტაიმში აღარ ითამაშეს თავი არ შაკლეს ყველამ კარგად ითამაშა ესეც 27-ე წაუგებელი თამაში

27 jer gaumartla valverdes es kaci namdvili yismataa ra

და ფბ-ზეც მაგარი კომები ეძრობა. რონალდუ 4 გოლი და პაულინიო 7 ეწერა, ერთი წერდა როგორ უმართლებსო. მე მივუწერე: ხო აბა, როგრო გაუმართლა შვიდივეში-თქო :D

benzema mecodeba 4 welia ar umartlebs)))))))
4 weliwadshi rac gaitana is ert sezonshi gaitana totehemis rigebidan hari keinma)))))))))
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 22:08
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
მშვენიერი თამაში იყო ნუ გასაგებია მეორე ტაიმში აღარ ითამაშეს თავი არ შაკლეს ყველამ კარგად ითამაშა ესეც 27-ე წაუგებელი თამაში

27 jer gaumartla valverdes es kaci namdvili yismataa ra

და ფბ-ზეც მაგარი კომები ეძრობა. რონალდუ 4 გოლი და პაულინიო 7 ეწერა, ერთი წერდა როგორ უმართლებსო. მე მივუწერე: ხო აბა, როგრო გაუმართლა შვიდივეში-თქო :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Football Is My Life 7 იანვარი 2018 22:08
ციტატა: Giorgi Changelia
მაგარი მარგალიტი Fb-დან:

Iniesta vs modrichi

kaii ra sad iniesta sad modrichii... inis klass sheadare exla luka ghadaoob?

Bolo wlebshi sheadare aba zamenaze mets arafers aletebs iniesta modrichi kide stabilitadaa yvela kimponentshi.nanamdvilad shesadarebelia modrichi iniestastan


თან გოგო უმტკიცებდა, სად ინიესტა და სად მოდრიჩიო. ლუკა როგორ უნდა შეადაროო ანდრესთან და ბიჭი კომენტარს კი ხედავთ lol

Modrichi wels saertod amovardnilia, tanac iniestaze 2 wlit umcrosia. Modrichis asakshi iniesta saocar sezonebs atarebda. Daberda ini da dzveleburad moqnili veraa, magram am asakshic ki modrichze uketesia.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
kaizersoza 7 იანვარი 2018 22:07
ციტატა: M10 S9 D11
მშვენიერი თამაში იყო ნუ გასაგებია მეორე ტაიმში აღარ ითამაშეს თავი არ შაკლეს ყველამ კარგად ითამაშა ესეც 27-ე წაუგებელი თამაში

27 jer gaumartla valverdes es kaci namdvili yismataa ra
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 22:03
მაგარი მარგალიტი Fb-დან:

Iniesta vs modrichi

kaii ra sad iniesta sad modrichii... inis klass sheadare exla luka ghadaoob?

Bolo wlebshi sheadare aba zamenaze mets arafers aletebs iniesta modrichi kide stabilitadaa yvela kimponentshi.nanamdvilad shesadarebelia modrichi iniestastan


თან გოგო უმტკიცებდა, სად ინიესტა და სად მოდრიჩიო. ლუკა როგორ უნდა შეადაროო ანდრესთან და ბიჭი კომენტარს კი ხედავთ lol
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
beqa13-13 7 იანვარი 2018 21:46
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D

ეხა ვიცი გარანტირებული რომ არაქვს ასე თუ გაგრძელებს თამაშს მაშინ ექნება

ცუდად არ უთამაშია არასდროს, როცა დააყენეს, მაგრამ ვალვერდე აჩემებულია რა.

ხო რატომღაც არ ათამაშებს სასტარტოში არადა ცუდად არ თამაშობს
Paulinho 7 იანვარი 2018 21:44
Gilocavt mshvidad aviget 3 qula
Dembo sheva fomashi male
beqa13-13 7 იანვარი 2018 21:43
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D

შენ რას ფიქრობ? სემედუ უნდა იყოს ძირითადში თუ რობერტო?

სემედუმ თუ ასე გაგრძელა თამაში მაშინ სემედუ ითამაშოს სასტარტოში
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 21:43
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D

ეხა ვიცი გარანტირებული რომ არაქვს ასე თუ გაგრძელებს თამაშს მაშინ ექნება

ცუდად არ უთამაშია არასდროს, როცა დააყენეს, მაგრამ ვალვერდე აჩემებულია რა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
beqa13-13 7 იანვარი 2018 21:42
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D

ეხა ვიცი გარანტირებული რომ არაქვს ასე თუ გაგრძელებს თამაშს მაშინ ექნება
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 21:42
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D

შენ რას ფიქრობ? სემედუ უნდა იყოს ძირითადში თუ რობერტო?

სემედუ რათქმაუნდა

რა თქმა უნდა, უნდა იყოს, მაგრამ ვალვერდეს როგორ გავაგებინო ეს? ძალიან კარგად თამაშობს, რობერტოც მშვენიერია, მაგრამ კიდევ უფრო მაგარი არის ნახევარდაცვაში. რატო უნდა ვათამაშოთ უკანა ხაზში, როცა სემედუა და სკამზე ვიდალი. ყოველთვის ცვლილებაზე შემოყავს ნელსონი და მერე აწევს ხოლმე სერხის. საყრდენად მაინც დააყენოს რობერტო, თან დღეს ბუსკეტსი არ იყო...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 7 იანვარი 2018 21:39
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D

შენ რას ფიქრობ? სემედუ უნდა იყოს ძირითადში თუ რობერტო?

სემედუ რათქმაუნდა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 7 იანვარი 2018 21:35
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D

შენ რას ფიქრობ? სემედუ უნდა იყოს ძირითადში თუ რობერტო?
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 21:33
ციტატა: beqa13-13
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

სად აქ გარანტირებული? თორე კი :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 7 იანვარი 2018 21:30
დემბელე მონდონებული იყო და ასეთი ტრამვის შემდეგ უკეთეს არც ველოდი. მაგრამ ნეიმარის დონემდე მისასვლელად მაინც ბევრი მუშაობა ჰმართებს. საერთო ჯამში ყველაფერი კარგად მიდის, უბრალოდ სემედუს ამბავი მაწუხებს მე.
beqa13-13 7 იანვარი 2018 21:30
ციტატა: Monadire
სრულათ თავისუფლად მივიღეთთ 3 კულაა

კი გეთანხმები მარტივად ავიღეთ 3 ქულა და იმედია ასე გავაგრძელებთ
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 21:29
ციტატა: Tigresa
Vinnem icit alba rogoraa? Gaagrzela? Vegar davinaxe shemobrunda tu ara moedanze, zaan itkiebda..

კი, გააგრძელა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 7 იანვარი 2018 21:29
Vinnem icit alba rogoraa? Gaagrzela? Vegar davinaxe shemobrunda tu ara moedanze, zaan itkiebda..
beqa13-13 7 იანვარი 2018 21:28
ყოჩაღ ბიჭებო დღეს კარგად ითამაშეთ სემედუმ დღეს ძალიან კარგად ითამაშა მომეწონა მისსი დღევანდელი თამაში და იმედია ასე გაგრძელებს და სასტარტოში ადგილი გარანტირებული აქვს

ციტატა: Monadire
არაუშავდა დღევადელ თამაშისს წყობასსს ისედაც პაულინიო როგორც ყოველთვის თმაშის ბოლოს მაინც იტანსს მესსის პასიი კარგი იყოო არადა რა უკნა დაცვას დატრიალა ეშმაკის ბორბლივით

არაუშავდა რატო ძმა ძან კარგად ითამაშეს ბიჭებმა მე ძალიან მომეწონა
luisito;l.messi;jr 7 იანვარი 2018 21:27
აფსოლიტურად ლოგიკური ანგარიშია კარგი თამაში ჩავატარეთ ლევანტესთან მეტად თავის დახარჯვა არ ღირდა, იმედია დემბელე მალე შევა ფორმაში, ლუისიტო უბრუნდება თავის ფორმას მშვენიერი გოლი გაიტანა, სემედუს მეტი დრო ჭირდება ეგ უნდა იდგეს ძირითადში და რობერტო ნახევარდაცვაში, პაულინიო ნამდვილი ლომია:) ძალიან სწორად არჩევს პოზიციას საჭირო დროს საჭირო ადგილასაა ხოლმე, გომეშსაც შეძლებია ფინტაობა:) უფრო ხშირად უნდა სცადოს ხოლმე დრიბლინგების კეთება იქნებ გამოუვიდეს რამე...
born to be cule 7 იანვარი 2018 21:23
სემედუმ ნახეთ რეები აკეთა? არაა სკამზე დასასმელი ეგ კაცი და რა ვქნა. რობერტოც მომეწონა დღეს, მაგრამ სემედუ აშკარად აღემატება და სწორედ ის უნდა იყოს ძირითადში. რობერტოს არ აყენებს თავის პოზიციაზე და რაციცი. ვალვერდე ისეა მაინც რობერტოს დააყენებს მნიშვნელოვან იგრებშ, მარა სემედუსი უფრო მეიმედება მოკლედ მე.
Monadire 7 იანვარი 2018 21:21
არაუშავდა დღევადელ თამაშისს წყობასსს ისედაც პაულინიო როგორც ყოველთვის თმაშის ბოლოს მაინც იტანსს მესსის პასიი კარგი იყოო არადა რა უკნა დაცვას დატრიალა ეშმაკის ბორბლივით
Tigresa 7 იანვარი 2018 21:20
Ao yvela momevona dges absoliturad, da es arnaisi sascrafodaa gadmosayvani pirvel gundsho, 5 cutit shemovifa da am 5 cutshi sheatyob rac aris. Yochag bichebs

Dembele's stats
100% passing accuracy(28/28)
1 key pass
3 duels won.
2 dribbles completed.
Time:45 mins.


Es naxet??
ani-barca 7 იანვარი 2018 21:15
wynarad moiges 3-0 :d dembele ligamde su dziritadshi unda ayenos :d da chelsistan tamashamde tu iqneba formashi mandac tu arada isev ise rogorc realtan daayena :d
M10 S9 D11 7 იანვარი 2018 21:14
მშვენიერი თამაში იყო ნუ გასაგებია მეორე ტაიმში აღარ ითამაშეს თავი არ შაკლეს ყველამ კარგად ითამაშა ესეც 27-ე წაუგებელი თამაში
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Monadire 7 იანვარი 2018 21:13
სრულათ თავისუფლად მივიღეთთ 3 კულაა
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 21:13
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: THE_BARCA
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: THE_BARCA
სამედუს სულ მოსპობს ეს ვალიკო

რატო?

რატო?...უნდა ათამაშოს,ეგ ბიჭი უნდა გახდეს ძირითადი

ძირითადშია...

ვინაა ძირითადსში,სამედუ?...

აუ, უყურადღებოდ ვიყავი. დემბელეზე ამბობდი მეგონა :D თამაშის დროს არ მიყავრს წერა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Viva-Catalonia 7 იანვარი 2018 21:12
ციტატა: Giorgi Changelia
პაულინიო lol wink მე-7 გოლი...

ლოლ :დდდდ
Monadire 7 იანვარი 2018 21:12
პაულინიოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო გიჯია ვიგაცა გოოოოოოოოოოოლლლლლლლლლლ ამარტლებს ეს ოხერი ბარსაშიიიიიიიი გილოცავთ გამარჯვებასს 3-0 ხირსეული გამარჯვებააა
P.Dybala 7 იანვარი 2018 21:12
პაუუუუ!!!!!!!!!!!!!
--------------------
Mes Que Un Club
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 21:10
პაულინიო lol wink მე-7 გოლი...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 7 იანვარი 2018 21:09
გოოოოოოოოოლ პაულინიოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
del piero 7 იანვარი 2018 21:09
pauliniooo
kule forever 7 იანვარი 2018 21:09
sagol pau
--------------------
მეტი ვიდრე კლუბი
P.Dybala 7 იანვარი 2018 21:03
ციტატა: visca el barca
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: visca el barca
გომეშმა ნეიმარის დედაცო, აგერ არ ვარ მეო wink

რა ქნა? ვეღარ ვუყურებ...

საჯარიმოში ცრუ მოძრაობა გაუკეთა მცველს ორჯერ

ვა, ეგეთებიც უსწავლია... wink
--------------------
Mes Que Un Club
visca el barca 7 იანვარი 2018 21:02
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: visca el barca
გომეშმა ნეიმარის დედაცო, აგერ არ ვარ მეო wink

რა ქნა? ვეღარ ვუყურებ...

საჯარიმოში ცრუ მოძრაობა გაუკეთა მცველს ორჯერ
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
P.Dybala 7 იანვარი 2018 21:01
ციტატა: visca el barca
გომეშმა ნეიმარის დედაცო, აგერ არ ვარ მეო wink

რა ქნა? ვეღარ ვუყურებ...
--------------------
Mes Que Un Club
visca el barca 7 იანვარი 2018 20:57
გომეშმა ნეიმარის დედაცო, აგერ არ ვარ მეო wink
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 20:56
გომეში ნახეთ wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kule forever 7 იანვარი 2018 20:47
boatengs tamashi chidaoba gonia tu ra pontia?
--------------------
მეტი ვიდრე კლუბი
Sergio barca 7 იანვარი 2018 20:47
dembelem ra qna?
kule forever 7 იანვარი 2018 20:42
vaa sagol shtegoo
--------------------
მეტი ვიდრე კლუბი
Giorgi Changelia 7 იანვარი 2018 20:42
საღო შტეგო!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 7 იანვარი 2018 20:41
საღოოოოლ შტეგოო რა ბურთი აიღოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
beqa13-13 7 იანვარი 2018 20:27
ციტატა: M10 S9 D11
იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს

წარმატებები და უფრო დიდი ანგარიშით მოვიგებთ მეორე ტაიმს :დდდ

სახოლ ტერ ურთულესი ბურთი მოიგერია
visca el barca 7 იანვარი 2018 20:25
ეს დე ხეას რომ აეღო ერთი კვირა ილაპარაკებდნენ ამაზე ))
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
10
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK