რეგისტრაცია

კეინი: "ლივერპული" სწორად მოიქცა"

image
ლონდონის "ტოტენჰემის" ახალგაზრდა ცენტრალური თავდამსხმელი, ჰარი კეინი ბრაზილიელი შემტევი ნახევარმცველის, ფილიპე კოუტინიოს "ლივერპულიდან" "ბარსელონაში" ტრანსფერს ეხმაურება.

"თუ ფეხბურთელს წასვლა სურს, რატომ უნდა შეაჩერო ის? მოთამაშეს აღარ სურს კლუბში ყოფნა და თითოეული მატჩში სულისა და გულის ჩადება, ამიტომ მისი დაკავებაც აზრსმოკლებულია.

კოუტინიოს მდგომარეობის გათვალისწინებით, ფილიპემ გასული 6 თვე პროფესიონალურად ჩაატარა. მერსესაიდელებმა "ლურჯ-ბროწეულისფერებისგან" კარგი შეთავაზება მიიღეს და მას დასთანხმდნენ კიდეც.

არ ვამბობ, რომ კლუბებს საკმარისი ძლევამოსილება არ გააჩნიათ, მაგრამ ჩემი აზრით, თუ ფეხბურთელს გუნდის დატოვება განუზრახავს, ამის ნება უნდა მიეცეს კიდეც." - განაცხადა კეინმა.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 9 იანვარი 2018 22:41
ეს ახლა ნამიოკებს ურტყამს ტოტენჰემს რეალში უნდა ალბათ მაგრამ რაც მაგათ ჯგუფურ ეტაპზე რეალში წასვლა რატო უნდა მოგინდეს.იმაში ვეთანხმები რომ უმოტივაციო ფეხბურთელის გუნდში ყოლას აზრი არ აქვს
Monadire 9 იანვარი 2018 01:22
ლივერპული იმდენი ებრძოლა მაიც დანებდა ბოლოს დაა და კოუტინო გამოშვვა ბარსააშიი
luisito;l.messi;jr 8 იანვარი 2018 23:56
ლივერპული სწორადმაშინ მოიქცეოდა თუ ზაფხულშივე გაუშვებდა კოუტინიოს რაღატო დატანჯა ნახევარი სეზონი კოუტინიო ჩემპიონთა ლიგაზე ლივერპული მაინც ვერ მიაღწევს წარმატებას და ტყილად ჩვენთანაც ვეღარ ითამაშებს...
P.Dybala 8 იანვარი 2018 20:21
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
მართალც ბაზრობს ეს კაცი. ფეხბურთელს, რომელსაც აღარ სურს გუნდში გაჩერება არ უნდა შეინარჩუნო. კოუ საკუთარი კარიერისთვის კარგ გადაწყვეტილებას იღებდა და ლივერპული აჩერებდა. ეხლა კიდე კაი დაარწმუნეს ბოლო ბოლო...

იმედია, ალექსის სანჩესსაც გაათავისუფლებენ "ტყვეობიდან".

ურჩევნიათ. ეგ ახალი კონტრაქტის გამფორმებელი არაა და უფულოდ მაინც არ გაუშვან.

კონტრაქტის მიწურულს აპირებს "სიტი", რო დაბალ ფასად ჩაიგდოს.

იძულებულები იქნებიან გაუშვა. სხვა გზა არ ექებათ. ისე, "ბავარიასაც" უნდა ხო მგონი?
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 19:48
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
მართალც ბაზრობს ეს კაცი. ფეხბურთელს, რომელსაც აღარ სურს გუნდში გაჩერება არ უნდა შეინარჩუნო. კოუ საკუთარი კარიერისთვის კარგ გადაწყვეტილებას იღებდა და ლივერპული აჩერებდა. ეხლა კიდე კაი დაარწმუნეს ბოლო ბოლო...

იმედია, ალექსის სანჩესსაც გაათავისუფლებენ "ტყვეობიდან".

ურჩევნიათ. ეგ ახალი კონტრაქტის გამფორმებელი არაა და უფულოდ მაინც არ გაუშვან.

კონტრაქტის მიწურულს აპირებს "სიტი", რო დაბალ ფასად ჩაიგდოს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 8 იანვარი 2018 19:41
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
მართალც ბაზრობს ეს კაცი. ფეხბურთელს, რომელსაც აღარ სურს გუნდში გაჩერება არ უნდა შეინარჩუნო. კოუ საკუთარი კარიერისთვის კარგ გადაწყვეტილებას იღებდა და ლივერპული აჩერებდა. ეხლა კიდე კაი დაარწმუნეს ბოლო ბოლო...

იმედია, ალექსის სანჩესსაც გაათავისუფლებენ "ტყვეობიდან".

ურჩევნიათ. ეგ ახალი კონტრაქტის გამფორმებელი არაა და უფულოდ მაინც არ გაუშვან.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 19:30
ციტატა: gurgenidze
Es minda dzalian..

"ბარსაში"?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
gurgenidze 8 იანვარი 2018 19:28
Es minda dzalian..
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 19:16
ციტატა: P.Dybala
მართალც ბაზრობს ეს კაცი. ფეხბურთელს, რომელსაც აღარ სურს გუნდში გაჩერება არ უნდა შეინარჩუნო. კოუ საკუთარი კარიერისთვის კარგ გადაწყვეტილებას იღებდა და ლივერპული აჩერებდა. ეხლა კიდე კაი დაარწმუნეს ბოლო ბოლო...

იმედია, ალექსის სანჩესსაც გაათავისუფლებენ "ტყვეობიდან".
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 8 იანვარი 2018 19:14
მართალც ბაზრობს ეს კაცი. ფეხბურთელს, რომელსაც აღარ სურს გუნდში გაჩერება არ უნდა შეინარჩუნო. კოუ საკუთარი კარიერისთვის კარგ გადაწყვეტილებას იღებდა და ლივერპული აჩერებდა. ეხლა კიდე კაი დაარწმუნეს ბოლო ბოლო...
PAULINHO15 8 იანვარი 2018 19:14
keini realshi gadava didi albatobit asec imitom ibazra
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 18:37
ციტატა: beqa13-13
კეინი ისე საუბრობს ეტყობა თოთეჰემიდან წასვლა უნდა და მისი ერთ ერთი მყიდველი მადრიდის რეალი და დიდი ალბათობით კეინი წავა მადრიდში დიდი ალბათობით ეს საფხულშ მოხდება

ბენზემა "ლიონში" დაბრუნდება ან "მილანში" წავაო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
beqa13-13 8 იანვარი 2018 18:32
კეინი ისე საუბრობს ეტყობა თოთეჰემიდან წასვლა უნდა და მისი ერთ ერთი მყიდველი მადრიდის რეალი და დიდი ალბათობით კეინი წავა მადრიდში დიდი ალბათობით ეს საფხულშ მოხდება
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 18:31
ციტატა: LIONEL MESSI
ვეთანხმები კეინს, ეტყობა ამასაც წასვლა უნდა ისე ლაპარაკობს.

wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
სერგია
სერგია 8 იანვარი 2018 18:24
მოკლედ შევდივარ halamadrid-ზე და მხვდება მთელი კომედიების კორიანტელი...აი ძაან მაგრად ვღადაობ მე მანდ არსებულ მდგომარეობაზე...ეძებენ ახლა მიზეზებს თუ რატომ არის რეალი ამ დღეში...ისე თქვენ რას იტყვით მეგობრებო რა შეიძლება იყოს ამის მიზეზი?...შეიძლება იყოს ბენზემას ბრალი, კაცი რომელიც შარშან იმ გუნდის წევრი იყო რომელმაც ლიგა მოიგო, იგივე კეილორ ნავასი...იქნებ სხვაა მიზეზი? ზიდანი? ... რეალურად მიზეზი რაცაა ყველა თვალთხილულმა იცის და ხვდება...მიზეზი არის მსაჯები ისევ და ისევ რომლებმაც რეალს შესტენეს წინა ლა ლიგა როცა ამდენი ქულები გვაკარგინეს და ლიგაზე კაშაის და ლაინსმენის საჩუქარი... რა მნისვნელობა აქვს კეინი იქნება თუ ბენზემა? ან ნავასი თუ დეხეა? ან ზიდანი რა შუაშია? თემურ ქეცბაიას რო ჰქონდეს ასეთი პრივილეგია რა ნაკლები იქნებოდა თქვენი აზრით? ზიდანმა თვითონ იცის ვითომ ან სჯერა საუკეთესო მწვრთნელობის? მადლობა პერეს... ასევე რონალდოსგან... 5 გზის იქროს ბურთის მფლობელი რომელიც კარის ჩარჩოში ვერ არტყავს ბურთს და კაცს ვერ ატყუებს... wink ბიძია პერესმა გასაკეთებელი გააკეთა და აწი დამანებეთ თავიო და მის გარეშე ჩანს ყველაფერი... მადრიდისტებმს არ იციან მიზეზი თქვენი აზრით და ვერ ხვდებიან? უბრალოდ ვერ ამბობენ და არ უნდა თქვან... ბოლო ორი ლიგა და ის ისტორია კიდე არა რეალმა, არამედ ვიქტორ კაშაიმ და პერესმა დაიწერეს... არავითარი ზიდანი რონალდო, პერსია რეალის წარმატების შემოქმედი და აქეთ მადრიდისტა მაგას ფეხებზე უნდა კოცნიდეს...
M10 S9 D11 8 იანვარი 2018 18:21
მართალია კეინი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 8 იანვარი 2018 18:09
ციტატა: LIONEL MESSI
ვეთანხმები კეინს, ეტყობა ამასაც წასვლა უნდა ისე ლაპარაკობს.

სავარაუდოთ რეალში წავა ეს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
LIONEL MESSI 8 იანვარი 2018 18:01
ვეთანხმები კეინს, ეტყობა ამასაც წასვლა უნდა ისე ლაპარაკობს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK