რეგისტრაცია

ლუის სუარესმა ეტო'ს გადაუსწრო

image
კატალონიის "ბარსელონას" ურუგვაელმა თავდამსხმელმა, ლუის სუარესმა "ბლაუგრანას" ყოფილ კამერუნელ ცენტრ-ფორვარდს, სამუელ ეტო'ოს გადაუსწრო.

სუარესმა ლა ლიგის მე-18 ტურის ეგიდით, გუშინდელ, "ლევანტესთან" გამართულ შეხვედრაში ულამაზესი გოლი გაიტანა, რომელიც მისთვის "ბარსელონას" მაისურით, ოფიციალურ მატჩებში 132-ე აღმოჩნდა. ამ მაჩვენებლით "ელ პისტოლერომ" ეტო'ს შედეგი გააუმჯობესა, რომელსაც 131 გოლი ჰქონდა გატანილი. სუარესმა "ბარსელონას" ყველა დროის საუკეთესო ბომბადირთა შორის, მე-7 ადგილი დაიკავა, იუწყება კლუბის ოფიციალური საიტი.

"ბარსელონას" ისტორიაში საუკეთესო ბომბარდირი ლიონელ მესია, რომლის აქტივშიც 527 გოლია. "ლა პულგამ" პრიმერა დივიზიონის გუშინდელ შეხვედრაში, სუარესის მსგავსად, 1 გოლის გატანა შეძლო და ლეგენდარული გერმანელი თავდამსხმელის, გერდ მიულერის რეკორდი დაამხო.

შეგახსენებთ, რომ ლუის სუარესი "ბარსელონას" ღირსებას 2014 წლიდან იცავს, სამუელ ეტო'ო კი კატალონიურ კლუბში 2004-2009 წლების სეზონში ასპარეზობდა.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 9 იანვარი 2018 22:49
სუარესი ბარსას ისტორიაში საუკეთესო ცხრიანია.საღოლ სუა.ჯერ კიდევ დიდხანს იქნება ბარსაში და იმედია არ მოგვაკლებს გოლებს.
fara 9 იანვარი 2018 15:14
diax martlac kargia rom suaresi uswrebs
Monadire 9 იანვარი 2018 01:40
კარგია სუარესიი ესეთ წარმატებეს რო აღწევს მაგარად გამართლა სუამ ბარსაში მაგარი კაცია ესე გაგრძელოს და დიდ წარმატებასაც მიაღწევს
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 01:39
ციტატა: M10 S9 D11
200 გოლზე უნდა ავიდეს სუა ბარსაში ან მეტი მარა მინიმუმ 200 გოლი უნდა ქონდეს გატანილი სანამ ბარსელონურ კარიერას დაასრულებს

მინიმუმ მე-5 ადგილზე უნდა გადაინაცვლოს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
luisito;l.messi;jr 9 იანვარი 2018 00:07
კარგია, სუარესი უბრუნდება ნელ ნელა თავის ძველ ფორმას ძალიან მებრძოლი ფეხბურთელია სუარესი და ფარხმალს არ დაყრის ჩადგება უწინდებურ ფორმაში...
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:40
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
სუარესმა.მოუმატა უკვე 11 გოლი აქვს გატანილი ნელ ნელა იბრუნებს ფორმას ეგრე გაგძელოს სუარესმა

გუშინ რა დააჭედა...

რიკოშეტი იყო მაგრამ მაინც ლამაზი გოლი იყო

აუ, მაგას ვერც შეამჩნევს კაცი, თუ იყო, ძალიან მცირე, არც შეუცლია მიმართულება.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 8 იანვარი 2018 23:00
200 გოლზე უნდა ავიდეს სუა ბარსაში ან მეტი მარა მინიმუმ 200 გოლი უნდა ქონდეს გატანილი სანამ ბარსელონურ კარიერას დაასრულებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel საიტზეა
lasha lionel 8 იანვარი 2018 22:20
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: lasha lionel
სუარესმა.მოუმატა უკვე 11 გოლი აქვს გატანილი ნელ ნელა იბრუნებს ფორმას ეგრე გაგძელოს სუარესმა

გუშინ რა დააჭედა...

რიკოშეტი იყო მაგრამ მაინც ლამაზი გოლი იყო
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
LIONEL MESSI 8 იანვარი 2018 21:22
მაგარი გოლი შეაგდო გუშინ სუამ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 20:30
ციტატა: lasha lionel
სუარესმა.მოუმატა უკვე 11 გოლი აქვს გატანილი ნელ ნელა იბრუნებს ფორმას ეგრე გაგძელოს სუარესმა

გუშინ რა დააჭედა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel საიტზეა
lasha lionel 8 იანვარი 2018 20:23
სუარესმა.მოუმატა უკვე 11 გოლი აქვს გატანილი ნელ ნელა იბრუნებს ფორმას ეგრე გაგძელოს სუარესმა
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 20:06
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემი მე-200 საიხლე ამ საიტზე...

გილოცავ გიო... lol

გაიხარეlove laughing
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 8 იანვარი 2018 20:05
მაგარია ჯეკა! სეზონი ცუდად დაიწყო, მაგრამ ყველას დაანახა, რომ ადრეა ჯერ მისი ჩამოწერა. უკვე ზედიზედ რამდენი მატჩია გოლებს იტანს. ისეც აღარ არის, ბურთს რომ ვეღარ აჩერებდა ნორმალურად. ფსიქოლოგიური პრობლემაც ჰქონდა, თორემ მარტო უფორმობის ბრალი არაა, 3-4 მეტრიდან კარში რომ ვერ არტყამდა. ასეა თუ ისე, მოუმატა და მჯერა ამ სეზონს კარგად ჩაამთავრებს.
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემი მე-200 საიხლე ამ საიტზე...

გილოცავ გიო... lol
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 19:59
ციტატა: beqa13-13
ციტატა: Giorgi Changelia
ჩემი მე-200 საიხლე ამ საიტზე...

გილოცავვ წრმატებებიიი

მადლობა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona