რეგისტრაცია

რიბერი: "2013 წელს ოქროს ბურთს მე ან მესი ვიმსახურებდით"

image
მიუნჰენის "ბაიერნის" გამოცდილი გარემარბი, ფრანკ რიბერი ოქროს ბურთის 2013 წლის დაჯილდოებას იხსენებს, როდესაც მან მესამე ადგილი დაიკავა, ჩამორჩა რა ლიონელ მესისა და კრიშტიანუ რონალდუს.

"თავს ისე ვგრძნობდი, თითქოს წლის საუკეთესო ფეხბურთელის წოდება მომპარეს. ფრანგების გარკვეული ნაწილი გვერდში მედგა, თუმცა ჩემი სამშობლოსგან ერთსულოვანი მხარდაჭერა არ მოდიოდა. საკუთარი თვალებით ვუცქერდი თუ როგორ ასახელებდნენ ფრანგები და სხვა მწვრთნელები "რეალის" შვიდიანს ოქროს ბურთის მფლობელად. თქვენ მართლა ფიქრობთ, რომ პორტუგალიელი ან მე ან "ლა პულგას" სჯობდა?! ნამდვილად არა." - განაცხადა რიბერიმ.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 9 იანვარი 2018 22:43
რაც ბაიერნმა მაშინ გააკეთა იმსახურებდა რიბერი,მაგრამ რობენი უფრო მომწონდა მე.რა თქმა უნდა ლეო საუკეთესოა.
fara 9 იანვარი 2018 15:18
riberski ar unda aego oqros burti mesis unda aego imitom rom mesi milionjer jobia ribers ,dzalian didi gansxvavebaa argentinasa da safrangets shoria
kaizersoza 9 იანვარი 2018 05:58
Heisenberg გუშინ, 19:40 პასუხი
shen zedmetebi mogdis ukve tu atyob, ras ucinit aman dzaan gaijejila aq , shen rom wer barsaze rames gagineben aaq? jer realis gamo rato agineb xalxs biwo wesieri bavshvia metqi vambobdi ra saqcielia da ra sityvebi, sheni realis feburtelebs moxvda viris .. gawyobs? sheigine exla tu magari xar. vigac gandonebis gamo ra sityvebs wer biwo ra ari, vigaca cisferebis gamo qartvels ayeneb sheuracxyofas?
Arnaiz 9 იანვარი 2018 01:33
ზოგადად, რომ ვიმსჯელოთ და ვიფიქროთ, რომ ოქროს ბურთი მხოლოდ ინდივიდუალური ჯილდოა მაშინ მაინც რონალდუს ქონდა მეტი შანსი, მაგრამ თუ დღეს რონალდუ იღებს ოქროს ბურთს და ამის მიზეზი არის ის, რომ გუნდთან ერთად მოიგო თითქმის ყველაფერი მაშინ რატომაც არ უნდა მიეცათ მაშინ რიბერისთვის? როგორ უნდათ ისე ჭრიან და კერავენ.
Monadire 9 იანვარი 2018 01:29
მართალია რიბერი 2013 მართლაც ცუდად მოიკცნენ და კიდე 2017 შიც ესე უსამართლობაა
luisito;l.messi;jr 9 იანვარი 2018 00:19
ოქროს ბურთი ინდივიდუალური ჯილდოა და შესაბამისად ინდივიდუალურად ვინც უფრო კარგ შთაბეჭდილებას დატოვებს ის უნდა იგებდეს მაგრამ სამწუხაროდ ასე არაა...
M10 S9 D11 8 იანვარი 2018 22:50
ნაღდად არ ეკუთვნოდა მაგ წელს რონალდს ოქროს ბურთი და არც მესის რიბერის ამ ორზე გაცილებით კარგი სეზონი ჰქონდა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LIONEL MESSI 8 იანვარი 2018 21:17
ციტატა: lasha lionel
მაშინ ოქროს ბირთის იმას აძლევდნენ ვინც იმ სეზონში ინდივიდუალურად იყობკარფი არადა ეხლაც.რომ ესე იყოს.მაშინ ამ წელს რონალდო კიარა მესი აიღებდა ოქროს ბურთს

გეთანხმები.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
sandro 8 იანვარი 2018 21:05
welsac egrea arekutvnoda magis modeli dedas .........ci
P.Dybala 8 იანვარი 2018 19:59
ციტატა: Gio-Coutinho
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Heisenberg
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის

რიბერის აგინებ?

მიხვდება ვისზეც ვთქვიი . მარა მამენტ რიბერის ბოღმიანი დედაც

მე მივხვდი lol

msvhidoba xoa? :DDDd

კი. ყოველ შემთხვევაში ჩემს თავს მშვიდობაა. lol
--------------------
Mes Que Un Club
Gio-Coutinho 8 იანვარი 2018 19:43
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Heisenberg
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის

რიბერის აგინებ?

მიხვდება ვისზეც ვთქვიი . მარა მამენტ რიბერის ბოღმიანი დედაც

მე მივხვდი lol

msvhidoba xoa? :DDDd
P.Dybala 8 იანვარი 2018 19:42
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Heisenberg
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის

რიბერის აგინებ?

მიხვდება ვისზეც ვთქვიი . მარა მამენტ რიბერის ბოღმიანი დედაც

მე მივხვდი lol
--------------------
Mes Que Un Club
Heisenberg 8 იანვარი 2018 19:40
ციტატა: Barca-Gio
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Heisenberg
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის

რიბერის აგინებ?

მიხვდება ვისზეც ვთქვიი . მარა მამენტ რიბერის ბოღმიანი დედაც

chemze tqvi?

შენ რა შუაში ხარ :დდ
Barca-Gio 8 იანვარი 2018 19:38
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Heisenberg
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის

რიბერის აგინებ?

მიხვდება ვისზეც ვთქვიი . მარა მამენტ რიბერის ბოღმიანი დედაც

chemze tqvi?
Heisenberg 8 იანვარი 2018 19:36
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Heisenberg
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის

რიბერის აგინებ?

მიხვდება ვისზეც ვთქვიი . მარა მამენტ რიბერის ბოღმიანი დედაც
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 19:36
ციტატა: Gio-Coutinho
gamarjobat sastav axali var ketili iyos chemi pexi am saitze da gilocavt yvelapers plius koutinios transfers

ასევე...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Gio-Coutinho 8 იანვარი 2018 19:35
gamarjobat sastav axali var ketili iyos chemi pexi am saitze da gilocavt yvelapers plius koutinios transfers
lasha lionel 8 იანვარი 2018 19:33
ციტატა: Heisenberg
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის

რიბერის აგინებ?
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Heisenberg 8 იანვარი 2018 19:31
დედის მუტელს გაგინებენ და საღადაო იქნება შენთვის
Barca-Gio 8 იანვარი 2018 19:26
daikide riber mainc magari xar shen ronaldos ki jobdit shen da messi da axla messi gjobiat orives :DDD
სერგია 8 იანვარი 2018 19:21
ციტატა: P.Dybala
ამ პენალდოს ყველა ***აკში უძვრება და ტენიან ოქროს ბურთებს თორე ახლა 6-4-ზე იქნებოდა.

და რეალის ბოლო ორი ლიგაც მიამატე მაგას... მასეთ დაწერ ისტორიას შევე.ი მე მართლა, ახვრულად და მსაჯების წყალობით...
P.Dybala 8 იანვარი 2018 19:17
ამ პენალდოს ყველა ***აკში უძვრება და ტენიან ოქროს ბურთებს თორე ახლა 6-4-ზე იქნებოდა.
--------------------
Mes Que Un Club
სერგია 8 იანვარი 2018 19:15
ციტატა: Clever Liar
tu gavitvaliscinebt im faqts ro reali wina sezonshi mnishvnelovani tamashebis umetesobas cvlilebebis amowurvis, swored 75e zutis shemdeg igebda, calsaaxaa ro yvelafris mizezi satadarigota skamis ertiani gamoclaa.. ai tyis mefe pepe ki yvelaze didi danaklisi agmochnda

ვიქტორ კაშაი რომ არ ეხმარება ეგაა მიზეზი...

ჯერ წინა სეზონში როგორ მოიგეს ლიგა ეგ განვიხილოთ... ფინალამდე სოფლის გუნდებს შეხვდნენ და მიისეირნეს, ფინალში კიდე მსაჯთა ბრიგადა ამოქმედდა და თამაშგარედან გატანილი გოლით იგებს ფინალს სადაც ატლეტიკომ არაფერი დაუთმო... ნუ შარშანდელი ლიგა მეოეე საკითხია... მეოთხედ ფინალში სუსტი გუნდების მაგიერ შეხვდა 10 კაციან ბავარიას და + თამაშგარედან გატანილი გოლებით გავიდნენ ფონს. სუსტი გუნდების მაგიერ, ახა ამ სისტემით ამუშავდა... არ გაგდებული კაზემირო, ტყუილად გაგდებული ვიდალი, არ არსებული აფსადი ლევანდოვსკიზე (პირისპირ რო გადიოდა) + ორი იმ პიტალოს თამაშგარე....
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 19:09
ციტატა: Clever Liar
tu gavitvaliscinebt im faqts ro reali wina sezonshi mnishvnelovani tamashebis umetesobas cvlilebebis amowurvis, swored 75e zutis shemdeg igebda, calsaaxaa ro yvelafris mizezi satadarigota skamis ertiani gamoclaa.. ai tyis mefe pepe ki yvelaze didi danaklisi agmochnda

+ როგორ გამოიცნობდნენ ხოლმე ცვლილებებს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
სერგია 8 იანვარი 2018 19:06
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: სერგია
მოკლედ შევდივარ halamadrid-ზე და მხვდება მთელი კომედიების კორიანტელი...აი ძაან მაგრად ვღადაობ მე მანდ არსებულ მდგომარეობაზე...ეძებენ ახლა მიზეზებს თუ რატომ არის რეალი ამ დღეში...ისე თქვენ რას იტყვით მეგობრებო რა შეიძლება იყოს ამის მიზეზი?...შეიძლება იყოს ბენზემას ბრალი, კაცი რომელიც შარშან იმ გუნდის წევრი იყო რომელმაც ლიგა მოიგო, იგივე კეილორ ნავასი...იქნებ სხვაა მიზეზი? ზიდანი? ... რეალურად მიზეზი რაცაა ყველა თვალთხილულმა იცის და ხვდება...მიზეზი არის მსაჯები ისევ და ისევ რომლებმაც რეალს შესტენეს წინა ლა ლიგა როცა ამდენი ქულები გვაკარგინეს და ლიგაზე კაშაის და ლაინსმენის საჩუქარი... რა მნისვნელობა აქვს კეინი იქნება თუ ბენზემა? ან ნავასი თუ დეხეა? ან ზიდანი რა შუაშია? თემურ ქეცბაიას რო ჰქონდეს ასეთი პრივილეგია რა ნაკლები იქნებოდა თქვენი აზრით? ზიდანმა თვითონ იცის ვითომ ან სჯერა საუკეთესო მწვრთნელობის? მადლობა პერეს... ასევე რონალდოსგან... 5 გზის იქროს ბურთის მფლობელი რომელიც კარის ჩარჩოში ვერ არტყავს ბურთს და კაცს ვერ ატყუებს... wink ბიძია პერესმა გასაკეთებელი გააკეთა და აწი დამანებეთ თავიო და მის გარეშე ჩანს ყველაფერი... მადრიდისტებმს არ იციან მიზეზი თქვენი აზრით და ვერ ხვდებიან? უბრალოდ ვერ ამბობენ და არ უნდა თქვან... ბოლო ორი ლიგა და ის ისტორია კიდე არა რეალმა, არამედ ვიქტორ კაშაიმ და პერესმა დაიწერეს... არავითარი ზიდანი რონალდო, პერსია რეალის წარმატების შემოქმედი და აქეთ მადრიდისტა მაგას ფეხებზე უნდა კოცნიდეს...

რეალი დასუსტდა მორატა აუშვეს პეპე და ხამესი და ამან დასუსტა რეალი თან რონალოდც ვეღარ ქაჩავს და ბენზემა უკვე დაბერდა ვეღარაფერს აკეთებს და ვუნდი უდა დატოვოს და ასევე ბეილიც ნახევარი სეზონი ტრამვირებული იყო,ასევე რეალს დაცვის ხაზიც დასუსტდა პეპე გაყიდეს, ეს ვარანი და ნაჩო ვერ ქაჩავენ და ასევე მეკარეც აღარ ვარგა ნავსი გასაშვებია,არადა ზაფხულში მორატას,ხამესის, და პეპეს ნაცვლად ჯობდა ბეილი,ბენზემა,ნაჩო და ნავასი გაეშვათ.

ძმაო არაფერ შუაში არ არიან ეგ ყველაფერი რაც შენ დაწერე... ძირითადი შემადგენლობა ლიგა ვინც მოიგეს იგივეა, მარა მსაჯების გარეშე ვხედავთ რაცაა... მიზეზი მსაჯებია მსაჯები!

ციტატა: Giorgi Changelia
როგორი თამაშგარე

რას იზავ? პერესის გავლენით ყველაფერი შეიძლება... თორემ ზიდანი ვისმე ჰგონია მწვრთნელი? პერესს მადლობა უნდა უთხრას მანაც რეალმაც და რონალდომაც...
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 19:01
ციტატა: სერგია
თამაშგარედან გატანილი გოლებით დაამყარა რეკორდი რონალდომ... სირცხვილი უეფას მაგათ მოვუხან ყველაფერი და რეალის გაბლატავების გამო, გუნდმა რომელმაც ზედიზედ ლიგა მოიგო ახა ოთხეულში შესვლისვის იბრძვის...მარაზმი ბ.იად...

თან როგორი თამაშგარე.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 8 იანვარი 2018 18:59
ციტატა: სერგია
მოკლედ შევდივარ halamadrid-ზე და მხვდება მთელი კომედიების კორიანტელი...აი ძაან მაგრად ვღადაობ მე მანდ არსებულ მდგომარეობაზე...ეძებენ ახლა მიზეზებს თუ რატომ არის რეალი ამ დღეში...ისე თქვენ რას იტყვით მეგობრებო რა შეიძლება იყოს ამის მიზეზი?...შეიძლება იყოს ბენზემას ბრალი, კაცი რომელიც შარშან იმ გუნდის წევრი იყო რომელმაც ლიგა მოიგო, იგივე კეილორ ნავასი...იქნებ სხვაა მიზეზი? ზიდანი? ... რეალურად მიზეზი რაცაა ყველა თვალთხილულმა იცის და ხვდება...მიზეზი არის მსაჯები ისევ და ისევ რომლებმაც რეალს შესტენეს წინა ლა ლიგა როცა ამდენი ქულები გვაკარგინეს და ლიგაზე კაშაის და ლაინსმენის საჩუქარი... რა მნისვნელობა აქვს კეინი იქნება თუ ბენზემა? ან ნავასი თუ დეხეა? ან ზიდანი რა შუაშია? თემურ ქეცბაიას რო ჰქონდეს ასეთი პრივილეგია რა ნაკლები იქნებოდა თქვენი აზრით? ზიდანმა თვითონ იცის ვითომ ან სჯერა საუკეთესო მწვრთნელობის? მადლობა პერეს... ასევე რონალდოსგან... 5 გზის იქროს ბურთის მფლობელი რომელიც კარის ჩარჩოში ვერ არტყავს ბურთს და კაცს ვერ ატყუებს... wink ბიძია პერესმა გასაკეთებელი გააკეთა და აწი დამანებეთ თავიო და მის გარეშე ჩანს ყველაფერი... მადრიდისტებმს არ იციან მიზეზი თქვენი აზრით და ვერ ხვდებიან? უბრალოდ ვერ ამბობენ და არ უნდა თქვან... ბოლო ორი ლიგა და ის ისტორია კიდე არა რეალმა, არამედ ვიქტორ კაშაიმ და პერესმა დაიწერეს... არავითარი ზიდანი რონალდო, პერსია რეალის წარმატების შემოქმედი და აქეთ მადრიდისტა მაგას ფეხებზე უნდა კოცნიდეს...

რეალი დასუსტდა მორატა აუშვეს პეპე და ხამესი და ამან დასუსტა რეალი თან რონალოდც ვეღარ ქაჩავს და ბენზემა უკვე დაბერდა ვეღარაფერს აკეთებს და ვუნდი უდა დატოვოს და ასევე ბეილიც ნახევარი სეზონი ტრამვირებული იყო,ასევე რეალს დაცვის ხაზიც დასუსტდა პეპე გაყიდეს, ეს ვარანი და ნაჩო ვერ ქაჩავენ და ასევე მეკარეც აღარ ვარგა ნავსი გასაშვებია,არადა ზაფხულში მორატას,ხამესის, და პეპეს ნაცვლად ჯობდა ბეილი,ბენზემა,ნაჩო და ნავასი გაეშვათ.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
სერგია 8 იანვარი 2018 18:55
თამაშგარედან გატანილი გოლებით დაამყარა რეკორდი რონალდომ... სირცხვილი უეფას მაგათ მოვუხან ყველაფერი და რეალის გაბლატავების გამო, გუნდმა რომელმაც ზედიზედ ლიგა მოიგო ახა ოთხეულში შესვლისვის იბრძვის...მარაზმი ბ.იად...
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 18:52
ციტატა: lasha lionel
მაშინ ოქროს ბირთის იმას აძლევდნენ ვინც იმ სეზონში ინდივიდუალურად იყობკარფი არადა ეხლაც.რომ ესე იყოს.მაშინ ამ წელს რონალდო კიარა მესი აიღებდა ოქროს ბურთს

ბოლოდროს გუნდური ჯილდო უფრო გამოდის რატომღაც და "რეალისთვის" მიეცათ "ოქროს ბურთი" ბარემ, ტიტულებში ჩაეთვალათ...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
სერგია 8 იანვარი 2018 18:51
მოკლედ შევდივარ halamadrid-ზე და მხვდება მთელი კომედიების კორიანტელი...აი ძაან მაგრად ვღადაობ მე მანდ არსებულ მდგომარეობაზე...ეძებენ ახლა მიზეზებს თუ რატომ არის რეალი ამ დღეში...ისე თქვენ რას იტყვით მეგობრებო რა შეიძლება იყოს ამის მიზეზი?...შეიძლება იყოს ბენზემას ბრალი, კაცი რომელიც შარშან იმ გუნდის წევრი იყო რომელმაც ლიგა მოიგო, იგივე კეილორ ნავასი...იქნებ სხვაა მიზეზი? ზიდანი? ... რეალურად მიზეზი რაცაა ყველა თვალთხილულმა იცის და ხვდება...მიზეზი არის მსაჯები ისევ და ისევ რომლებმაც რეალს შესტენეს წინა ლა ლიგა როცა ამდენი ქულები გვაკარგინეს და ლიგაზე კაშაის და ლაინსმენის საჩუქარი... რა მნისვნელობა აქვს კეინი იქნება თუ ბენზემა? ან ნავასი თუ დეხეა? ან ზიდანი რა შუაშია? თემურ ქეცბაიას რო ჰქონდეს ასეთი პრივილეგია რა ნაკლები იქნებოდა თქვენი აზრით? ზიდანმა თვითონ იცის ვითომ ან სჯერა საუკეთესო მწვრთნელობის? მადლობა პერეს... ასევე რონალდოსგან... 5 გზის იქროს ბურთის მფლობელი რომელიც კარის ჩარჩოში ვერ არტყავს ბურთს და კაცს ვერ ატყუებს... wink ბიძია პერესმა გასაკეთებელი გააკეთა და აწი დამანებეთ თავიო და მის გარეშე ჩანს ყველაფერი... მადრიდისტებმს არ იციან მიზეზი თქვენი აზრით და ვერ ხვდებიან? უბრალოდ ვერ ამბობენ და არ უნდა თქვან... ბოლო ორი ლიგა და ის ისტორია კიდე არა რეალმა, არამედ ვიქტორ კაშაიმ და პერესმა დაიწერეს... არავითარი ზიდანი რონალდო, პერსია რეალის წარმატების შემოქმედი და აქეთ მადრიდისტა მაგას ფეხებზე უნდა კოცნიდეს...
lasha lionel 8 იანვარი 2018 18:49
მაშინ ოქროს ბირთის იმას აძლევდნენ ვინც იმ სეზონში ინდივიდუალურად იყობკარფი არადა ეხლაც.რომ ესე იყოს.მაშინ ამ წელს რონალდო კიარა მესი აიღებდა ოქროს ბურთს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
10
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK