რეგისტრაცია

სიმეონე: "კოუტინიოს ტრანსფერი ლა ლიგას უფრო ძლიერს გახდის"

image
მადრიდის "ატლეტიკოს" არგენტინელი მთავარი მწვრთნელი, დიეგო სიმეონე ესპანეთის თასზე, "ლიეიდასთან" კარსმომდგარი მატჩის წინ, მერსისაიდული "ლივერპულიდან" კატალონიის "ბარსელონაში" ფილიპე კოუტინიოს გადმოსვლაზე საუბრობს.

"ჩვენ მთლიანად ხვალინდელ მატჩზე ვართ კონცენტრირებულნი. რაც შეეხება კოუტინიოს, კარგია, როდესაც კლუბს აქვს შესაძლებლობა შეიძინოს მნიშვნელოვანი მოთამაშეები. კოუტინიოს "ბარსელონაში" ტრანსფერი ლა ლიგას უფრო ძლიერს გახდის. უპირატესობა, რომელიც "ბლაუგრანას" "პრიმერაში" გააჩნია, მნიშვნელოვანი ნაბიჯია ჩემპიონობისკენ." - ციტირებს სიმეონეს სიტყვებს Sport.es.

შეგახსნებთ, რომ სულ რამდენიმე საათის წინ შედგა კოუტინიოს პრეზენტაცია "კამპ ნოუზე" და მან კატალონიურ კლუბთან 2023 წლამდე გააფორმა ხელშეკრულება.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 00:37
ციტატა: DON ANDRESS
სიმეონე მაგარი კაცია ენერგოვამპირია ტიპი.ზოგ მატჩში ფეხბურთელზე მეტს დარბის.ცუდია ჩემპიონთა ლიგიდან რომ გავარდნენ მაგრამ ღირსები იყვნენ ამხელა გრანდი რომ ყარაბაღს ვერ მოუგებ იქ დამთავრდა ყველაფერი.წარმატებები ევროპალიგაზე

ფეხბურთელზე მეტს დარბის მართლა wink მე ეს დამჯადარი არ მინახავს wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DON ANDRESS 9 იანვარი 2018 22:55
სიმეონე მაგარი კაცია ენერგოვამპირია ტიპი.ზოგ მატჩში ფეხბურთელზე მეტს დარბის.ცუდია ჩემპიონთა ლიგიდან რომ გავარდნენ მაგრამ ღირსები იყვნენ ამხელა გრანდი რომ ყარაბაღს ვერ მოუგებ იქ დამთავრდა ყველაფერი.წარმატებები ევროპალიგაზე
beqa13-13 9 იანვარი 2018 13:40
კი ძლიერს გახდის რათქმაუნდა და ლალიგასაც კარგად მოუხდება
mentalist 9 იანვარი 2018 02:50
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Giorgi Changelia
ინიესტას ადგილას რობერტო უნდა გამოვიდეს (ზოგჯერ ძირითადშიც, რადგან ინი უნდა დავასვენოთ). ასევე ტიაგო გამოვა მოედანზე. გრძელი და ძლიერი სათადარიგო თუ გვეყოლება, მართლა ვეღარაფერი შეგვაჩერებს.

სკამი: სილესენი, მინა, ვერმალენი, დინი, რობერტო, ტიაგო, არტური და მომავალში გრიზმანიც არ იქნება ცუდი, ან დიბალა, თუნდაც დრაქსლერი.

წავიკითხე და გეთანხმები კი ბევრ რამეში გვარდიოლა ნამდვილად სხვანაირად იზამდა, მაგრამ რო ვაკვირდები ამ ვალვერდეს მაგარი ტაკტიკოსი გამოდგა და არაა ცუდი ხო იცი. ისე დიბალას გამოდოსვლის მეეჭვება ჯერ არც იუვეს სურვილი იქნება მაგის გამოშვება და ალბათ უკვე არც თავისი იმხელა კონკურენციაა უკვე "ბარსელონას" შეტევით ხაზში. კოუტინიო - სუარესი - მესი - დემბელე. აქედან ამოსაგდებად ვერავის გაიმეტებს ვალვე, თან ამხელა თანხები ამათში ტყვილა ხო არ დახარჯულა, დიბალასაც კაი თანხა დასჭირდება. სამომავლო პერსპექტივისთვის და მესის "შემცვლელად" ისე კი შეიძლება მოყვანა, მომავალში ოღონდ ახლა არა. შემცვლელი ბრჭყალებში ჩავშვი დღეს-დღეობით მაგის შემცვლელი ვინმეს თუ ეგულება რავი... wink

leos shecvlas 2-3 kaci tu gaartmevs tavs isic saechvoa ra tkma unda. me mivesalmebi yvela karg transfers. ai sezonis pirvel naxevarshi messi ro damtrvreuliyo ra darxeuli gvqonda igadave. arc exla iqneba advili mara coutinho suaresi dembele da magat ukan ini sakmarisia la ligis rigiti tamashebis mosagebad. tan titulebze damsheuli kou ifrens albat, liderobis tvisebebi aqvs da tavis tavze tamashis ageba sheudzlia. dembele mag mxriv ar momwons titkos ver bedavs bolomde mara gamoswordeba jer adrea magis shefaseba. grizi vafshe gaasworebda gundshi ramdeni kargi gamtani gveyoleboda mara vis magivrad unda movides magas ver vxvdebi. suam forma daibruna da skamze ar dagvijdeba. dybala exla siamovnebit wavidoda sadme, welsac iuve tu gavarda ligidan vsio dibala daikidebs mag gunds. daje seria ac agar aqvt garantirebuli. alegristan problemebi aqvs, bolo 4-5 tamashi skamze datova. 9 ze ver tamashobso, mesistan shedarebam avnoo da yvela interviushi tavze asxams. dibala wava mara barsashi momsvleli ar mgonia tu msoflioze magis da messis dueti ar shedga. reali machesteri psg da ravi, tundac city. 150 gadaixdian da egaa. grizi kide araa xelidan gasashvebi, martla girs 100 dgevandeli fasebit mara ravi. egec saechvo gaxda kous transferis mere
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 02:45
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Giorgi Changelia
ინიესტას ადგილას რობერტო უნდა გამოვიდეს (ზოგჯერ ძირითადშიც, რადგან ინი უნდა დავასვენოთ). ასევე ტიაგო გამოვა მოედანზე. გრძელი და ძლიერი სათადარიგო თუ გვეყოლება, მართლა ვეღარაფერი შეგვაჩერებს.

სკამი: სილესენი, მინა, ვერმალენი, დინი, რობერტო, ტიაგო, არტური და მომავალში გრიზმანიც არ იქნება ცუდი, ან დიბალა, თუნდაც დრაქსლერი.

წავიკითხე და გეთანხმები კი ბევრ რამეში გვარდიოლა ნამდვილად სხვანაირად იზამდა, მაგრამ რო ვაკვირდები ამ ვალვერდეს მაგარი ტაკტიკოსი გამოდგა და არაა ცუდი ხო იცი. ისე დიბალას გამოდოსვლის მეეჭვება ჯერ არც იუვეს სურვილი იქნება მაგის გამოშვება და ალბათ უკვე არც თავისი იმხელა კონკურენციაა უკვე "ბარსელონას" შეტევით ხაზში. კოუტინიო - სუარესი - მესი - დემბელე. აქედან ამოსაგდებად ვერავის გაიმეტებს ვალვე, თან ამხელა თანხები ამათში ტყვილა ხო არ დახარჯულა, დიბალასაც კაი თანხა დასჭირდება. სამომავლო პერსპექტივისთვის და მესის "შემცვლელად" ისე კი შეიძლება მოყვანა, მომავალში ოღონდ ახლა არა. შემცვლელი ბრჭყალებში ჩავშვი დღეს-დღეობით მაგის შემცვლელი ვინმეს თუ ეგულება რავი... wink

"საუკეთესო თავდაცვა შეტევაა". გვარდიოლას სტილი მაინც საუკეთესოა, შეიძლება (ათასში ერთელ) წააგო, მაგრამ რომელებსაც იგებ, სასწაულად და ულამაზესად, ისე რომ ნებისმიერ მეტოქეს ანადგურებ. დიბალას მოყვანა ახლა არ მითვქვამს მე, 1-2 ან 3 წელში, თუ ვინმემ არ აგვახია wink მესის შემცვლელს სად ნახავ, მაგრამ ვინე ხომ უნდა იყოს მრავალი წლის შემდეგ მის პოზიციაზე და ამჯერად დიბალაზე უკეთესი რავი, ვინაა?! ყოღაღ ბათომეუს, პროგრამა მინიმუმი შეასრულა და ეს შემტევი ოთხეული (დემბელე, მესი, სუარესი, კოუტინიო) კვლავ დაიპრყობენ მწვრვალებს. და შემადგენლობა, განლაგება ქვევით დავწერე. ხო, ბათოემუზე გამახსენდა, მინას გაფორმება დარჩა, რაც სხვადასხვა წყაროების მიხედვით, მალე მოხდება. არ მეგონა, თუ იერის ტრანსფერამდე ფილიპე გაოფიციალურდებოდა. შენ შეგიძლია ნიკი შეიცვალო აწი - "კოუტინიო "ბარსაში" wink ამ ზამთარში ბრავო ხოსეპ მარიას!

მოვრჩით ამ ღამით ბაზარს, ხვალამდე აბა wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Arnaiz 9 იანვარი 2018 02:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ინიესტას ადგილას რობერტო უნდა გამოვიდეს (ზოგჯერ ძირითადშიც, რადგან ინი უნდა დავასვენოთ). ასევე ტიაგო გამოვა მოედანზე. გრძელი და ძლიერი სათადარიგო თუ გვეყოლება, მართლა ვეღარაფერი შეგვაჩერებს.

სკამი: სილესენი, მინა, ვერმალენი, დინი, რობერტო, ტიაგო, არტური და მომავალში გრიზმანიც არ იქნება ცუდი, ან დიბალა, თუნდაც დრაქსლერი.

წავიკითხე და გეთანხმები კი ბევრ რამეში გვარდიოლა ნამდვილად სხვანაირად იზამდა, მაგრამ რო ვაკვირდები ამ ვალვერდეს მაგარი ტაკტიკოსი გამოდგა და არაა ცუდი ხო იცი. ისე დიბალას გამოდოსვლის მეეჭვება ჯერ არც იუვეს სურვილი იქნება მაგის გამოშვება და ალბათ უკვე არც თავისი იმხელა კონკურენციაა უკვე "ბარსელონას" შეტევით ხაზში. კოუტინიო - სუარესი - მესი - დემბელე. აქედან ამოსაგდებად ვერავის გაიმეტებს ვალვე, თან ამხელა თანხები ამათში ტყვილა ხო არ დახარჯულა, დიბალასაც კაი თანხა დასჭირდება. სამომავლო პერსპექტივისთვის და მესის "შემცვლელად" ისე კი შეიძლება მოყვანა, მომავალში ოღონდ ახლა არა. შემცვლელი ბრჭყალებში ჩავშვი დღეს-დღეობით მაგის შემცვლელი ვინმეს თუ ეგულება რავი... wink
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 02:31
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Giorgi Changelia
კოუტინიო ან ნეიმარის პოზიციაზე იქნება ან ინეისტას (თუ ორივე ერთად იქნებიან მოედანზე, კოუ წინ დადგება). ტიაგო კი უფრო სხვა პოზიციაა, ცენტრში მაინც. უნდაო დაბრუნება და ალბათ იცის რისთვისაც მოდის. ყველას მიეცემა დრო, და ძლიერი სათადარიგო, წარმატების მიღწევის ერთ-ერთი მთავრი გარანტია.

ხოდა მაგაზეა ზუსტად ლაპარაკი გადატვირთული შეტევა. უძლიერესი შეტევითი ხაზი ყოველთვის არ არის წარმატების გარანტი. ამბობ ალბათ ასე ხო.

კოუტინიო - სუარესი - დემბელე
ტიაგო - მესი

პირველ რიგში თუ მესის ვაყენებთ AMF-ზე ფლეიმეიკერად უნდა იყოს მარტო, არ სჭირდება მესის გვერდით მდგომი პირიქით ხელის შემშლელი ფაქტორი იქნება მესისთვის. ამავე დროს ნახევარდაცვის ხაზში აღარ გვრჩება დაცვითი სტილის ფეხბურთელი, ანუ ფეხბურთელი რომელსაც შეუძლია ბუსკეცსმ მიეხმაროს. არც ბუსკეცია ახლა კარიერის პიკში არც ბავშვი აღარ არის და გაუჭირდება ბუსკეცსაც, რაც დაცვაშ სერიოზული პრობლემებს შეგვიქმნის. მაგასაც, რომ თავი დავანებოთ ნახევარდაცვაში საჭიროა ტექნიკურის გარდა ერთი ჟილკიანი ფეხბურთელი ადრე ხავი იყო ეგეთი, რაკეტაც ეგეთისავითაა ახლა მარა გამონათებეი თუ არ აქ არაფრათ ვარგა ისე. აი პაულინიო კიდე მაგრად იყენებს შესაძლებლობებს. და დაჟე ამასაც, რომ თავი დავანებოთ ვალვერდე ეგეთ შეტევით გუნდს არასდროს გამოიყვანს მოედანზე დამიჯერე და სწორადაც მოიქცევა. ნუ ყველას განსხვავებული აზრია, მაგრამ ჩემს აზრებში ეგეთი შემტევი გუნდი არ ჯდება და რავი მომკალი თუ გინდა.

AMF-ზე მესი მარტო უნდა იყოს, რა თქმა უნდა, მეორე იქ არაა საჭირო და სრული თავისუფლება აქვს ყოველთვის; ბოლოს როდის ვნახე არც მახსოვს, ფორვარდის ქვევით ორი განთამაშებელი, ასე ვთქვათ. ვიცი ვალვერდეს სტილი, "ბილბაოშიც" ეგრე იყო, მაგრამ "ბარსელონა" სხვაა. გვარდიოლას მსგავსი მწვრთნელი რომ მოგვცა, სულ სხვანაირად იქნებოდა საქმე. აი, მე ჩავის ველოდები მოუთმენლად... ტიაგო თუ მოვა, ალბათ იცის რასაც აკეთებს. მე იმას არ გვულისხმობ, რომ ყველა ძირითადში იყოს, ასე რომ გახლავდეთ, სათადარიგოთა სკამი საერთოდ არ იქნებოდა საჭირო. თუ კლუბის მიმართ სიყვარული არ გააჩია და არ გააკეთებს იმას, რაც გუნდს დასჭირდება, იყოს მანდ. ასეთი ფეხბურთელი არ უნდა წუწუნებდეს (ახლა სულ როცა არ ათამაშებენ ვინმეს კი, მაგრამ ზოგჯერ უნდა დაჯდე, თუ საჭიროა). მე კი ასეთი შემადგენლობა და სათადარიგო მინდა:

-----------------ტერ შტეგენი--------------
---სემედუ----პიკე---უმტიტი---ალბა
--------------------ბუსკეტსი---------
---------------------ინიესტა------------------
------დემბელე-----მესი--------კოუტინიო------
---------------------სუარესი---------------

ინიესტას ადგილას რობერტო უნდა გამოვიდეს (ზოგჯერ ძირითადშიც, რადგან ინი უნდა დავასვენოთ). ასევე ტიაგო გამოვა მოედანზე. გრძელი და ძლიერი სათადარიგო თუ გვეყოლება, მართლა ვეღარაფერი შეგვაჩერებს.

სკამი: სილესენი, მინა, ვერმალენი, დინი, რობერტო, ტიაგო, არტური და მომავალში გრიზმანიც არ იქნება ცუდი, ან დიბალა, თუნდაც დრაქსლერი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Arnaiz 9 იანვარი 2018 02:14
ციტატა: Giorgi Changelia
კოუტინიო ან ნეიმარის პოზიციაზე იქნება ან ინეისტას (თუ ორივე ერთად იქნებიან მოედანზე, კოუ წინ დადგება). ტიაგო კი უფრო სხვა პოზიციაა, ცენტრში მაინც. უნდაო დაბრუნება და ალბათ იცის რისთვისაც მოდის. ყველას მიეცემა დრო, და ძლიერი სათადარიგო, წარმატების მიღწევის ერთ-ერთი მთავრი გარანტია.

ხოდა მაგაზეა ზუსტად ლაპარაკი გადატვირთული შეტევა. უძლიერესი შეტევითი ხაზი ყოველთვის არ არის წარმატების გარანტი. ამბობ ალბათ ასე ხო.

კოუტინიო - სუარესი - დემბელე
ტიაგო - მესი

პირველ რიგში თუ მესის ვაყენებთ AMF-ზე ფლეიმეიკერად უნდა იყოს მარტო, არ სჭირდება მესის გვერდით მდგომი პირიქით ხელის შემშლელი ფაქტორი იქნება მესისთვის. ამავე დროს ნახევარდაცვის ხაზში აღარ გვრჩება დაცვითი სტილის ფეხბურთელი, ანუ ფეხბურთელი რომელსაც შეუძლია ბუსკეცსმ მიეხმაროს. არც ბუსკეცია ახლა კარიერის პიკში არც ბავშვი აღარ არის და გაუჭირდება ბუსკეცსაც, რაც დაცვაშ სერიოზული პრობლემებს შეგვიქმნის. მაგასაც, რომ თავი დავანებოთ ნახევარდაცვაში საჭიროა ტექნიკურის გარდა ერთი ჟილკიანი ფეხბურთელი ადრე ხავი იყო ეგეთი, რაკეტაც ეგეთისავითაა ახლა მარა გამონათებეი თუ არ აქ არაფრათ ვარგა ისე. აი პაულინიო კიდე მაგრად იყენებს შესაძლებლობებს. და დაჟე ამასაც, რომ თავი დავანებოთ ვალვერდე ეგეთ შეტევით გუნდს არასდროს გამოიყვანს მოედანზე დამიჯერე და სწორადაც მოიქცევა. ნუ ყველას განსხვავებული აზრია, მაგრამ ჩემს აზრებში ეგეთი შემტევი გუნდი არ ჯდება და რავი მომკალი თუ გინდა.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 02:02
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Giorgi Changelia
უნდაო დაბრუნება და მე გამიხარდება, მაგალითად.

ეგ კოუტინიოს მოსვლამდე და მის შემდეგაც? თუ უნდა მოვა და ნაკლებ სათამაშო დროს დათანხმდება რა პრობლემაა კაცო, შეიძლება ვალვერდემ მოუძებნოს რამე, მაგრამ მეეჭვება მაინც არ უყვარს ვალვერდეს მოშიშვლებული უკანა ხაზი. ბუსკეცი - პაულინიოს დუეტი ამ მომენტისტთვის საუკეთესო მგონია უკან, პაულინიო უფრო წინაც დაეხმარება. ისე თუ მოვა რაც უფრო მეტი რესური გვექნება გუნდიც მეტად ძლიერი იქნება, გახარებით კი გამიხარდება მე.

კოუტინიო ან ნეიმარის პოზიციაზე იქნება ან ინეისტას (თუ ორივე ერთად იქნებიან მოედანზე, კოუ წინ დადგება). ტიაგო კი უფრო სხვა პოზიციაა, ცენტრში მაინც. უნდაო დაბრუნება და ალბათ იცის რისთვისაც მოდის. ყველას მიეცემა დრო, და ძლიერი სათადარიგო, წარმატების მიღწევის ერთ-ერთი მთავრი გარანტია.

ციტატა: Couinbarca
აგერ მე და აგერ შენ იქ კიდე "რეალი" და "პსჟ", დაველოდოთ და ვნახოთ. მე იმაზე უფრო ვღელავ "ბარსა" რას იზამს "ჩელსისთან"! ეგ ისეთი ნაგავი გუნდია მაგათთან თუ გასვლაზე წავაგეთ ან თუმდაც უბრალოდ 1 გოლი გავუშვით ჩაკეტავენ თამაშს და ძაან გაგვიჭირდება, კარგად გამოდით ეგ. მარა "ბარსასი" მჯერა კიდე და ვალვერდე კარგი ტაქტიკოსი აღმოჩნდა იზამენ რამეს. "მანჩესტერი" "ჩელსი" და "ატლეტიკო" ეს სამი გუნდი მეზიზღება თავისი სათამაშო სტილით, მხოლოდ მომდევნო ეტაპზე ხო არაა გასვლა მთავარი, სანახაობაც საჭიროა. ამ ბოლო დროს მოურინიო მაინც საშინელ ფეხბურთს ათამაშებს იუნაიტედს იმენა მაგაში ზის ეგ საზიზგარი სტილი.

ვნახოთ... რაც შეეხება "ჩელსის", ნუ ნერვიულობთ, გავხევთ მაგათ, მერე რა რომ 5 მცველი და 3 საყრდენი ჰყავთ, ეს "ბარსელონაა"! "ატლეტიკოს" სტილი არა, მაგრამ მწვრთნელი მაგრა მევასება მაინც, ნეტა არგენტინის ნაკრებში მივიდეს სიმეონე, მჯერა რიომ სულ სხვანაირი იქნება. რაც შეეხება "მანჩესტერ იუნაიტედს", მაურინიო გენიოსია არდა და არ ვიცი რა ემართება ხოლმე რა. თავის დროზე ბობი რობსონმა თარჯიმნად მოიყვანა "ბარსელონაში" და მერე მხვდა რაც შეეძლო; მომვალში ეგ ისე იჯდა და გვარდის და ჟოზეს მიჰყავდათ მატჩი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Arnaiz 9 იანვარი 2018 01:45
ციტატა: Giorgi Changelia
უნდაო დაბრუნება და მე გამიხარდება, მაგალითად.

ეგ კოუტინიოს მოსვლამდე და მის შემდეგაც? თუ უნდა მოვა და ნაკლებ სათამაშო დროს დათანხმდება რა პრობლემაა კაცო, შეიძლება ვალვერდემ მოუძებნოს რამე, მაგრამ მეეჭვება მაინც არ უყვარს ვალვერდეს მოშიშვლებული უკანა ხაზი. ბუსკეცი - პაულინიოს დუეტი ამ მომენტისტთვის საუკეთესო მგონია უკან, პაულინიო უფრო წინაც დაეხმარება. ისე თუ მოვა რაც უფრო მეტი რესური გვექნება გუნდიც მეტად ძლიერი იქნება, გახარებით კი გამიხარდება მე.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 01:42
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: unnamedS
ალკანტარაც დაბრუნდება და მერე შეგიძლიათ ტიტულები პირდაპირ მოგვცეთ

ალკანტარას დაბრუნება მეეჭვება რაღაც. ან რომც დაბრუნდეს სადღაც ვაყენებთ? ზედმეტად შემტევი გუნდი გვეყოლება და ამდენი შემტევი სტილის ფეხბურთელი გუნდში არც ვარგა. ახლა ალკანტარა, რომ არც საზამენო კაცია ეგეც კარგად ვიცით. აი კოუტინიო, რომ არ გადმოსულიყო და ეგ გვეყიდა კიდევ მოვიდოდა, მაგრამ ახლა მეეჭვება თავადაც ქონდეს სურვილი.

უნდაო დაბრუნება და მე გამიხარდება, მაგალითად.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Arnaiz 9 იანვარი 2018 01:42
ციტატა: unnamedS
ალკანტარაც დაბრუნდება და მერე შეგიძლიათ ტიტულები პირდაპირ მოგვცეთ

ალკანტარას დაბრუნება მეეჭვება რაღაც. ან რომც დაბრუნდეს სადღაც ვაყენებთ? ზედმეტად შემტევი გუნდი გვეყოლება და ამდენი შემტევი სტილის ფეხბურთელი გუნდში არც ვარგა. ახლა ალკანტარა, რომ არც საზამენო კაცია ეგეც კარგად ვიცით. აი კოუტინიო, რომ არ გადმოსულიყო და ეგ გვეყიდა კიდევ მოვიდოდა, მაგრამ ახლა მეეჭვება თავადაც ქონდეს სურვილი.

ციტატა: Couinbarca
არ მჯერა "პსჟ"-სი. მით უმეტეს, მათი მეტოქე "რეალია" და მადრიდელები ამ ეტაპზე არ გავარდებიან, გამორიცხულია, არ დათმობენ.

აგერ მე და აგერ შენ იქ კიდე "რეალი" და "პსჟ", დაველოდოთ და ვნახოთ. მე იმაზე უფრო ვღელავ "ბარსა" რას იზამს "ჩელსისთან"! ეგ ისეთი ნაგავი გუნდია მაგათთან თუ გასვლაზე წავაგეთ ან თუმდაც უბრალოდ 1 გოლი გავუშვით ჩაკეტავენ თამაშს და ძაან გაგვიჭირდება, კარგად გამოდით ეგ. მარა "ბარსასი" მჯერა კიდე და ვალვერდე კარგი ტაქტიკოსი აღმოჩნდა იზამენ რამეს. "მანჩესტერი" "ჩელსი" და "ატლეტიკო" ეს სამი გუნდი მეზიზღება თავისი სათამაშო სტილით, მხოლოდ მომდევნო ეტაპზე ხო არაა გასვლა მთავარი, სანახაობაც საჭიროა. ამ ბოლო დროს მოურინიო მაინც საშინელ ფეხბურთს ათამაშებს იუნაიტედს იმენა მაგაში ზის ეგ საზიზგარი სტილი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 01:37
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Giorgi Changelia
არ მოაჭამონ

"პსჟ" იხმარს "რეალს" ზემოდანაც და ქვემოდანაც, ნახავ აგერ. რამდენადაც გაბრაზებული არ უნდა ვიყოთ "პსჟ"-ზე იმის გამო, რომ თანამედროვების ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელი წაგვართვა, ფაქტი ფაქტად რჩება, რომ უძლიერესი გუნდია და ამ შემადგენლობით ბევრს მიაღწევენ. ფული აწყობილი გუნდი ვერ წავა წინო კი იძახიან, მაგრამ არაა სწორი წელს ჩვენც ბევრი დავხარჯეთ, არ ყავს მართალი "პსჟ"-ს თავისი გამოზრდილი ხალხი და მაგ ასპეკში ვერც მომდევნო რამდენიმე წელი დაიკვეხნიან, მაგრამ რაც ყავთ ის კი ყავთ და ლიგის ერთ-ერთი ფავორიტებიც უდავოდ არიან. ამ მომენტისთვის "რეალზე" მეტადაც კი.

არ მჯერა "პსჟ"-სი. მით უმეტეს, მათი მეტოქე "რეალია" და მადრიდელები ამ ეტაპზე არ გავარდებიან, გამორიცხულია, არ დათმობენ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
unnamedS 9 იანვარი 2018 01:34
ალკანტარაც დაბრუნდება და მერე შეგიძლიათ ტიტულები პირდაპირ მოგვცეთ
--------------------
როცა მე ვუყურებ ბარსელონას 11 მოთამაშეს,ვგრძნობ რომ მათ ვიღაც აკლია,მიუხედავად იმისა,რომ ისინი 11 არიან..
Arnaiz 9 იანვარი 2018 01:28
ციტატა: Giorgi Changelia
არ მოაჭამონ

"პსჟ" იხმარს "რეალს" ზემოდანაც და ქვემოდანაც, ნახავ აგერ. რამდენადაც გაბრაზებული არ უნდა ვიყოთ "პსჟ"-ზე იმის გამო, რომ თანამედროვების ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელი წაგვართვა, ფაქტი ფაქტად რჩება, რომ უძლიერესი გუნდია და ამ შემადგენლობით ბევრს მიაღწევენ. ფული აწყობილი გუნდი ვერ წავა წინო კი იძახიან, მაგრამ არაა სწორი წელს ჩვენც ბევრი დავხარჯეთ, არ ყავს მართალი "პსჟ"-ს თავისი გამოზრდილი ხალხი და მაგ ასპეკში ვერც მომდევნო რამდენიმე წელი დაიკვეხნიან, მაგრამ რაც ყავთ ის კი ყავთ და ლიგის ერთ-ერთი ფავორიტებიც უდავოდ არიან. ამ მომენტისთვის "რეალზე" მეტადაც კი.
luisito;l.messi;jr 9 იანვარი 2018 00:12
კოუტინიოს მოსვლით ფაქტიურად გავინაღდეთ ლა ლიგა:)...
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:49
ციტატა: lasha lionel
რეალი ზამთარში ფეხბურთელების ყიდვას არ აპირებსო არადა რეალს შჭირდებაგაძრიელება
პსჟ გადაუვლის

არ მოაჭამონ lol wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 8 იანვარი 2018 23:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: born to be cule
დემბელეს ფორმა მნიშვნელოვანი იქნება ძალიან. სასწრაფოდ უნდა აღიდგინოს ძალები და ჩელსისთან უკვე კარგ ფორმაში იყოს. დალშე ვნახოთ როგორ წავა მატჩის მსვლელობა, უბრალოდ პირველებმა ჩვენ უნდა გავუტანოთ გოლი ეგ იქნება მთავარი. იმათ თუ გაგვიტანეს, ისეთი ტაქტიკა აქვთ ურთულესი იქნება რამის გაწყობა. კონტე მაგარი ტრენერია და ყველაფერს გათვლის. ნუ ჩვენი თამაში უნდა ვაჩვენოთ ჩვენ, დალშე ყველაფერი იქნება. როგორც რეალს ვეთამაშეთ მასე ვითამაშოთ უნდა და მასე რათქმაუნდა ყველაფერი იქნება.

სწორად აღნიშნე. "რეალთან" რომ ვითამაშეთ ეგრე რომ ვითამაშოთ მოვუგებთ. პირველ ტაიმში დააკვირდება ვალვერდე (მთავარია არ გავუშვათ პირველში) და მეორე ტაიმში გაუტანენ. ნუ ისიც გასათვქლისწინებელია კონტე როგორ დაიწყებს. "რეალმა" პერსონალურ დაცვას და პრესინგს მიმართა პირველ ტაიმში და მერე დაიღალნენ. მაგანაც გაგვიადვილა საქმე.

"რეალს" დავახიეთ ბურთი თავზე და ესენი ვინ არიან. მოუთმენლად ველი დაპირისპირებას.

რეალი ზამთარში ფეხბურთელების ყიდვას არ აპირებსო არადა რეალს შჭირდებაგაძრიელება
პსჟ გადაუვლის
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:32
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: born to be cule
დემბელეს ფორმა მნიშვნელოვანი იქნება ძალიან. სასწრაფოდ უნდა აღიდგინოს ძალები და ჩელსისთან უკვე კარგ ფორმაში იყოს. დალშე ვნახოთ როგორ წავა მატჩის მსვლელობა, უბრალოდ პირველებმა ჩვენ უნდა გავუტანოთ გოლი ეგ იქნება მთავარი. იმათ თუ გაგვიტანეს, ისეთი ტაქტიკა აქვთ ურთულესი იქნება რამის გაწყობა. კონტე მაგარი ტრენერია და ყველაფერს გათვლის. ნუ ჩვენი თამაში უნდა ვაჩვენოთ ჩვენ, დალშე ყველაფერი იქნება. როგორც რეალს ვეთამაშეთ მასე ვითამაშოთ უნდა და მასე რათქმაუნდა ყველაფერი იქნება.

სწორად აღნიშნე. "რეალთან" რომ ვითამაშეთ ეგრე რომ ვითამაშოთ მოვუგებთ. პირველ ტაიმში დააკვირდება ვალვერდე (მთავარია არ გავუშვათ პირველში) და მეორე ტაიმში გაუტანენ. ნუ ისიც გასათვქლისწინებელია კონტე როგორ დაიწყებს. "რეალმა" პერსონალურ დაცვას და პრესინგს მიმართა პირველ ტაიმში და მერე დაიღალნენ. მაგანაც გაგვიადვილა საქმე.

"რეალს" დავახიეთ ბურთი თავზე და ესენი ვინ არიან. მოუთმენლად ველი დაპირისპირებას.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 8 იანვარი 2018 23:23
გრიზმანი მაგარია, თუმცა მე პირადად დიბალა ან იკარდი უფრო გამოსწორდებოდა. ეს ჩემი პირადი აზრია უბრალოდ და სხვა არაფერი, უბრალოდ გრიზმანი მგონია ბარსას ვერ მოერგება. დალშე ტიაგო ან არტური და ავეწყობით. ტიაგო კლასნა ძალიან, ჯერ მარტო სილამაზის მხრივ ერთი სიამოვნებაა მისი თამაშის ყურება, პახოდუ ზუსტად ჯდება ჩვენ სტილში. უბრალოდ ძაან მაღალ ფასს დაადებენ და გაგვიჭირდება მისი ყიდვა მაგრად, არტურს კიდე კაი ფასი აქვს და დიდი პერსპექტივა.
P.Dybala 8 იანვარი 2018 23:19
ციტატა: born to be cule
დემბელეს ფორმა მნიშვნელოვანი იქნება ძალიან. სასწრაფოდ უნდა აღიდგინოს ძალები და ჩელსისთან უკვე კარგ ფორმაში იყოს. დალშე ვნახოთ როგორ წავა მატჩის მსვლელობა, უბრალოდ პირველებმა ჩვენ უნდა გავუტანოთ გოლი ეგ იქნება მთავარი. იმათ თუ გაგვიტანეს, ისეთი ტაქტიკა აქვთ ურთულესი იქნება რამის გაწყობა. კონტე მაგარი ტრენერია და ყველაფერს გათვლის. ნუ ჩვენი თამაში უნდა ვაჩვენოთ ჩვენ, დალშე ყველაფერი იქნება. როგორც რეალს ვეთამაშეთ მასე ვითამაშოთ უნდა და მასე რათქმაუნდა ყველაფერი იქნება.

სწორად აღნიშნე. "რეალთან" რომ ვითამაშეთ ეგრე რომ ვითამაშოთ მოვუგებთ. პირველ ტაიმში დააკვირდება ვალვერდე (მთავარია არ გავუშვათ პირველში) და მეორე ტაიმში გაუტანენ. ნუ ისიც გასათვქლისწინებელია კონტე როგორ დაიწყებს. "რეალმა" პერსონალურ დაცვას და პრესინგს მიმართა პირველ ტაიმში და მერე დაიღალნენ. მაგანაც გაგვიადვილა საქმე.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:17
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
მე არ მეშინია რატომღაც :) თან შემადგენლობა მთლიანად შეიცვალა, ძველი "ჩელსიდან" არავინ დარჩა, ტერიც წავიდა. თუნდაც ეგ ფეხბურთელები იყვნენ, მერე რა?! უხერხული მეტოქე კი იყო, მაგრამ გადავხსნით...

დემბელეს ფორმა მნიშვნელოვანი იქნება ძალიან. სასწრაფოდ უნდა აღიდგინოს ძალები და ჩელსისთან უკვე კარგ ფორმაში იყოს. დალშე ვნახოთ როგორ წავა მატჩის მსვლელობა, უბრალოდ პირველებმა ჩვენ უნდა გავუტანოთ გოლი ეგ იქნება მთავარი. იმათ თუ გაგვიტანეს, ისეთი ტაქტიკა აქვთ ურთულესი იქნება რამის გაწყობა. კონტე მაგარი ტრენერია და ყველაფერს გათვლის. ნუ ჩვენი თამაში უნდა ვაჩვენოთ ჩვენ, დალშე ყველაფერი იქნება. როგორც რეალს ვეთამაშეთ მასე ვითამაშოთ უნდა და მასე რათქმაუნდა ყველაფერი იქნება.

დაგვეხიონ! "სტემფორდ ბრიჯზე" უნდა გავიტანოთ...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 8 იანვარი 2018 23:13
ციტატა: Giorgi Changelia
მე არ მეშინია რატომღაც :) თან შემადგენლობა მთლიანად შეიცვალა, ძველი "ჩელსიდან" არავინ დარჩა, ტერიც წავიდა. თუნდაც ეგ ფეხბურთელები იყვნენ, მერე რა?! უხერხული მეტოქე კი იყო, მაგრამ გადავხსნით...

დემბელეს ფორმა მნიშვნელოვანი იქნება ძალიან. სასწრაფოდ უნდა აღიდგინოს ძალები და ჩელსისთან უკვე კარგ ფორმაში იყოს. დალშე ვნახოთ როგორ წავა მატჩის მსვლელობა, უბრალოდ პირველებმა ჩვენ უნდა გავუტანოთ გოლი ეგ იქნება მთავარი. იმათ თუ გაგვიტანეს, ისეთი ტაქტიკა აქვთ ურთულესი იქნება რამის გაწყობა. კონტე მაგარი ტრენერია და ყველაფერს გათვლის. ნუ ჩვენი თამაში უნდა ვაჩვენოთ ჩვენ, დალშე ყველაფერი იქნება. როგორც რეალს ვეთამაშეთ მასე ვითამაშოთ უნდა და მასე რათქმაუნდა ყველაფერი იქნება.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:12
ციტატა: Wtf man
კაროჩე ზაფხულში გრიზმანი და ერთი ვინმე ხავის პოზიციაზე და ვსო არავინ აღარ გვინდა კაი ხანი

ტიაგო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 8 იანვარი 2018 23:12
ციტატა: Wtf man
კაროჩე ზაფხულში გრიზმანი და ერთი ვინმე ხავის პოზიციაზე და ვსო არავინ აღარ გვინდა კაი ხანი

არტური და კიდევ ერთი ნახევარმცველი. ტიაგო ან ერიქსენი იქნება კარგი.
Wtf man საიტზეა
Wtf man 8 იანვარი 2018 23:10
კაროჩე ზაფხულში გრიზმანი და ერთი ვინმე ხავის პოზიციაზე და ვსო არავინ აღარ გვინდა კაი ხანი
P.Dybala 8 იანვარი 2018 23:08
ციტატა: M10 S9 D11
ლა ლიგას არ ვიცი მარა ბარსას რო უფრო ძლიერს გახდის ეგ ნამდვილად ვიცი

და რაც უფრო მეტი კარგი ფებურთელები ითამაშებენ, მით უკეთესო ჩემპიონატი იქნება "ლა ლიგა".
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:07
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ერთი სული მაქვს ლიგა განახლდეს. საინტერესო იქნება წლევანდელო ლიგა, იმედია ბარსელონა გაგვახარებს და სიურპრიზს შემოგვთავაზებს. ლა ლიგა მოგებულია და მთელი ძალებით გადავერთოთ უნდა, რა გამოვა ეგ მეორე საკითხია. მაინც არის რაღაცეები რისიც მეშინია, მაგრამ არაფეუა გამორიცხული.

მეც მოუთმენლად ველი. განსაკუთრებით მესის გოლს "ჩელსის" კარში და "რეალი"- "პსჟ"-ს.

მე პირადად მეშინია ჩელსის. ყოველთვის უხერხული მეტოქე იყო ჩვენთვის და სულ გვიჭირდა მაგათთან. ახლა კიდე პრემიერ ლიგაში ოთხეული იქნება მაგათი მაქსიმუმი, ლიგაზე გადაერთვებიან მთელი ძალით და მაგრად გაგვიჭირდება. ულევი ენერგია აქვთ და ძაან ბევრს მოძრაობენ, დიდ ძალებს გამოგვაცლის ჩელსი თუნდაც გავცდეთ.

მე არ მეშინია რატომღაც :) თან შემადგენლობა მთლიანად შეიცვალა, ძველი "ჩელსიდან" არავინ დარჩა, ტერიც წავიდა. თუნდაც ეგ ფეხბურთელები იყვნენ, მერე რა?! უხერხული მეტოქე კი იყო, მაგრამ გადავხსნით...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 8 იანვარი 2018 23:06
ლა ლიგას არ ვიცი მარა ბარსას რო უფრო ძლიერს გახდის ეგ ნამდვილად ვიცი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 8 იანვარი 2018 23:02
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
ერთი სული მაქვს ლიგა განახლდეს. საინტერესო იქნება წლევანდელო ლიგა, იმედია ბარსელონა გაგვახარებს და სიურპრიზს შემოგვთავაზებს. ლა ლიგა მოგებულია და მთელი ძალებით გადავერთოთ უნდა, რა გამოვა ეგ მეორე საკითხია. მაინც არის რაღაცეები რისიც მეშინია, მაგრამ არაფეუა გამორიცხული.

მეც მოუთმენლად ველი. განსაკუთრებით მესის გოლს "ჩელსის" კარში და "რეალი"- "პსჟ"-ს.

მე პირადად მეშინია ჩელსის. ყოველთვის უხერხული მეტოქე იყო ჩვენთვის და სულ გვიჭირდა მაგათთან. ახლა კიდე პრემიერ ლიგაში ოთხეული იქნება მაგათი მაქსიმუმი, ლიგაზე გადაერთვებიან მთელი ძალით და მაგრად გაგვიჭირდება. ულევი ენერგია აქვთ და ძაან ბევრს მოძრაობენ, დიდ ძალებს გამოგვაცლის ჩელსი თუნდაც გავცდეთ.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 22:58
ციტატა: born to be cule
ერთი სული მაქვს ლიგა განახლდეს. საინტერესო იქნება წლევანდელო ლიგა, იმედია ბარსელონა გაგვახარებს და სიურპრიზს შემოგვთავაზებს. ლა ლიგა მოგებულია და მთელი ძალებით გადავერთოთ უნდა, რა გამოვა ეგ მეორე საკითხია. მაინც არის რაღაცეები რისიც მეშინია, მაგრამ არაფეუა გამორიცხული.

მეც მოუთმენლად ველი. განსაკუთრებით მესის გოლს "ჩელსის" კარში და "რეალი"- "პსჟ"-ს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 8 იანვარი 2018 22:51
ერთი სული მაქვს ლიგა განახლდეს. საინტერესო იქნება წლევანდელო ლიგა, იმედია ბარსელონა გაგვახარებს და სიურპრიზს შემოგვთავაზებს. ლა ლიგა მოგებულია და მთელი ძალებით გადავერთოთ უნდა, რა გამოვა ეგ მეორე საკითხია. მაინც არის რაღაცეები რისიც მეშინია, მაგრამ არაფეუა გამორიცხული.
P.Dybala 8 იანვარი 2018 22:49
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ვთქვათ, აიღო კოუმ 14, მერე არდა წავიდა, შეუძლია რომ შეცვალოს და 7 აიღოს?

კი.

ხოდა ძაან კარგი. მოაშორონ ეგ თურქი და მერე აიღოს კოუმ 7.
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 22:44
ციტატა: P.Dybala
ვთქვათ, აიღო კოუმ 14, მერე არდა წავიდა, შეუძლია რომ შეცვალოს და 7 აიღოს?

კი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 8 იანვარი 2018 22:43
აუ აახვიოს ამ არდამ რა. რა ჩემ ფეხებად უნდა ვაბშე ნომერი, მაინც არავინ ათამაშებს. ან რატო არსად მიდის ზამთარში? არ უნდა რომ ითამაშოს?!
პ.ს. ვთქვათ, აიღო კოუმ 14, მერე არდა წავიდა, შეუძლია რომ შეცვალოს და 7 აიღოს?
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 22:37
ციტატა: lasha lionel
http://goal.ge/news/83360-koutinio-barselonashi-kruifis-nomrit-itamashebs.html
კოუნტინიო 14 ნომრით ითამაშებს

კიდევ კარგი, 24-ს კი ჯობია, მაგრამ არდა თურანისთვის წაერთმიათ, მაინც არ ითამაშებს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Gio-Coutinho 8 იანვარი 2018 22:37
premier ligaze sanaxaobrivi chempionatia la liga chemi azrit
lasha lionel 8 იანვარი 2018 22:26
http://goal.ge/news/83360-koutinio-barselonashi-kruifis-nomrit-itamashebs.html
კოუნტინიო 14 ნომრით ითამაშებს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
LIONEL MESSI 8 იანვარი 2018 22:26
ციტატა: born to be cule
კოუ ტრამვებისკენ რომაა მიდრეკილი ეგ არ მსიამოვნებს, იმედია აწი აღარ შეაწუხებს ეს პრობლემა.

იმედია მეტ ტრავმას აღარ მიიღებს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
born to be cule 8 იანვარი 2018 22:15
კოუ ტრამვებისკენ რომაა მიდრეკილი ეგ არ მსიამოვნებს, იმედია აწი აღარ შეაწუხებს ეს პრობლემა.
lesane C 8 იანვარი 2018 22:12
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: lesane C
ციტატა: P.Dybala
ამის მერე მითუმეტეს ვეღარავინ წაგვართმევს ლა ლიგას. კოუტინიო ლიგაზე ვერ ითამაშებს და ვალოც არ დაასვენებს "პრიმერაში". ინიესტა ხშირად უნდა დაავენოს ხოლმე. საერთოდ არ უნდა გადაღალოს ხოლმე, რომ ლიგაზე დასვენებულმა ითამაშოს.

ხოო მარა მთლად უთამაშებლობამაც შეიძლება ფორმიდან ამოაგდოს ინი,შიგა და შიგ შეასვენებს ვალო ჭკვიანი კაცი ეგ არ შეეშლება, იმედია

ხო, მეც ვიგულისხმე ეგ. ხშირად არ უნდა ათამაშოს რა. ისე რო არც დაიღალოს და არც ფორმიდან ამოვარდეს. ან მეორე ტაიმში შემოიყვანოს ხოლმე ან შეცვალოს.

ხოო მოაგვარებს მაგას ვალოძია როგორმე
P.Dybala 8 იანვარი 2018 22:10
ციტატა: lesane C
ციტატა: P.Dybala
ამის მერე მითუმეტეს ვეღარავინ წაგვართმევს ლა ლიგას. კოუტინიო ლიგაზე ვერ ითამაშებს და ვალოც არ დაასვენებს "პრიმერაში". ინიესტა ხშირად უნდა დაავენოს ხოლმე. საერთოდ არ უნდა გადაღალოს ხოლმე, რომ ლიგაზე დასვენებულმა ითამაშოს.

ხოო მარა მთლად უთამაშებლობამაც შეიძლება ფორმიდან ამოაგდოს ინი,შიგა და შიგ შეასვენებს ვალო ჭკვიანი კაცი ეგ არ შეეშლება, იმედია

ხო, მეც ვიგულისხმე ეგ. ხშირად არ უნდა ათამაშოს რა. ისე რო არც დაიღალოს და არც ფორმიდან ამოვარდეს. ან მეორე ტაიმში შემოიყვანოს ხოლმე ან შეცვალოს.
lesane C 8 იანვარი 2018 22:08
ციტატა: P.Dybala
ამის მერე მითუმეტეს ვეღარავინ წაგვართმევს ლა ლიგას. კოუტინიო ლიგაზე ვერ ითამაშებს და ვალოც არ დაასვენებს "პრიმერაში". ინიესტა ხშირად უნდა დაავენოს ხოლმე. საერთოდ არ უნდა გადაღალოს ხოლმე, რომ ლიგაზე დასვენებულმა ითამაშოს.

ხოო მარა მთლად უთამაშებლობამაც შეიძლება ფორმიდან ამოაგდოს ინი,შიგა და შიგ შეასვენებს ვალო ჭკვიანი კაცი ეგ არ შეეშლება, იმედია
P.Dybala 8 იანვარი 2018 21:52
ამის მერე მითუმეტეს ვეღარავინ წაგვართმევს ლა ლიგას. კოუტინიო ლიგაზე ვერ ითამაშებს და ვალოც არ დაასვენებს "პრიმერაში". ინიესტა ხშირად უნდა დაავენოს ხოლმე. საერთოდ არ უნდა გადაღალოს ხოლმე, რომ ლიგაზე დასვენებულმა ითამაშოს.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK