რეგისტრაცია

სატრანსფერო ფასები CIES-ის მიხედვით

image
დადგა იანვარი და ტრადიციულად, CIES-ის საფეხბურთო ობსერვატორია მოთამაშეთა განახლებულ სატრანსფერო ფასებს გვთავაზობს, რომელიც ევროპის ტოპ 5 ლიგის მასშტაბითაა დათვლილი.

ალბათ გასაკვირი არ არის, რომ აღნიშნულ ჩამონათვალში პირველ ადგილს ყოფილი "ბარსელონელი" ნეიმარი იკავებს, რომლის ღირებულებაც 213 მილიონ ფუნტს შეადგენს. შემდეგ მოდიან ლიონელ მესი -202 მილიონი ევროთი და ჰარი კეინი - 195 მილიონი ევროთი.

კატალონიელთა დანარჩენი მოთამაშეები ადგილს სიის ტოპ 100 ფეხბურთელთა შორის იკავებენ:
მე-14 ადგილი - ლუის სუარესი 128 მილიონი ევრო
მე-16 ადგილი - ფილიპე კოუტინიო 123 მილიონი ევრო
25-ე ადგილი - სამუელ უმტიტი - 101 მილიონი ევრო
31- ე ადგილი - ტერ შტეგენი - 96 მილიონი ევრო
32-ე ადგილი - უმსან დემბელე - 96 მილიონი ევრო
58-ე ადგილი - ივან რაკიტიჩი - 72 მილიონი ევრო
85-ე ადგილი - სერხიო ბუსკეტსი - 58 მილიონი ევროскачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 9 იანვარი 2018 22:58
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: M10 S9 D11
ზაფხულში აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ ტიაგო და გრიზი მომავალი სეზონიდან ასეთი შემადგენლობა მინდა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ტიაგო ბუსკეცი კოუტინიო
მესი სუა/გრიზმანი დემბელე

სუამ და გრიზიმ დრო გაიყონ :)
ზამენა: სილესენი ვიდალი მინა დე ლიხტი დინი რობერტო პაულინიო ალენია დენისი ინიესტა არნაისი სუარესი

სუარესმა და გრიზმანმა დრო გაიყონ? მარტივი სათქმელია. აბა მაგათ ვკითხოთ... რომელია დამთანხმებელი დროის გაყოფაზე. ეგეთი მაღალი დონის ფეხბურთელები გუნდში ძირითადისთვის თამაშობენ და არა იმისთვის, რომ ხან იყვნენ ძირითადში და ხან არა. არ შედგება ეგ ტრანსფერი. ტიაგოს მოსვლა კიდევ შეიძლება.

გრიზმანის მაგივრად ბელოტი ან დოლბერგი მინდა.ამათ მომავალი აქვთ ძაან დიდი.გრიზმანი სკამზე არ დაჯდება და ისინი დაჯდებიან
temo 54 9 იანვარი 2018 17:27
და 49-ე, კრისტინკა ოქროს ბურთიანი, ფასით- 80,4 მლნ
Arnaiz 9 იანვარი 2018 15:20
ციტატა: M10 S9 D11
ზაფხულში აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ ტიაგო და გრიზი მომავალი სეზონიდან ასეთი შემადგენლობა მინდა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ტიაგო ბუსკეცი კოუტინიო
მესი სუა/გრიზმანი დემბელე

სუამ და გრიზიმ დრო გაიყონ :)
ზამენა: სილესენი ვიდალი მინა დე ლიხტი დინი რობერტო პაულინიო ალენია დენისი ინიესტა არნაისი სუარესი

სუარესმა და გრიზმანმა დრო გაიყონ? მარტივი სათქმელია. აბა მაგათ ვკითხოთ... რომელია დამთანხმებელი დროის გაყოფაზე. ეგეთი მაღალი დონის ფეხბურთელები გუნდში ძირითადისთვის თამაშობენ და არა იმისთვის, რომ ხან იყვნენ ძირითადში და ხან არა. არ შედგება ეგ ტრანსფერი. ტიაგოს მოსვლა კიდევ შეიძლება.
LIONEL MESSI 9 იანვარი 2018 14:02
მალე უნდა დარეგულირდეს სატრანსფერო ფასები თორემ ძალიან შორს წავიდა.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Football Is My Life 9 იანვარი 2018 11:24
ციტატა: M10 S9 D11
ზაფხულში აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ ტიაგო და გრიზი მომავალი სეზონიდან ასეთი შემადგენლობა მინდა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ტიაგო ბუსკეცი კოუტინიო
მესი სუა/გრიზმანი დემბელე

სუამ და გრიზიმ დრო გაიყონ :)
ზამენა: სილესენი ვიდალი მინა დე ლიხტი დინი რობერტო პაულინიო ალენია დენისი ინიესტა არნაისი სუარესი

გრიზმანი არანაირად არაა საჭირო გუნდში, სუარესი კიდე 2 წელი გაქაჩავს მაღალ დონეზე. ტიაგო კი ბატონო, ხავის კარგი შემცვლელი იქნება, რომელსაც ამდენი წელია ვეძებთ. თანაც, მესი ცენტრისკენ გადმოიწევს და ესეც ინიესტას შეცვლის. მარცხნივ კოუტინიო, მარჯვნივ დემბელე და შუაში ლუისი.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Sergio barca 9 იანვარი 2018 11:03
buskeci sheufasebelia mag donis sayrdeni kide didxans areyoleba fexburts
visca el barca 9 იანვარი 2018 09:02
ისე ვერმაელენმა მგონი ბოლო მოუღომაგ ტრავმებს და ცუდად არ გამოიყურება
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
Tedishaa 9 იანვარი 2018 04:58
ციტატა: M10 S9 D11
ზაფხულში აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ ტიაგო და გრიზი მომავალი სეზონიდან ასეთი შემადგენლობა მინდა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ტიაგო ბუსკეცი კოუტინიო
მესი სუა/გრიზმანი დემბელე

სუამ და გრიზიმ დრო გაიყონ :)
ზამენა: სილესენი ვიდალი მინა დე ლიხტი დინი რობერტო პაულინიო ალენია დენისი ინიესტა არნაისი სუარესი

ბართომ თუ ეგ იკისრაა საღოლ ძმაო :)))
--------------------
ronaldinho gauchoo
M10 S9 D11 9 იანვარი 2018 04:21
ზაფხულში აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ ტიაგო და გრიზი მომავალი სეზონიდან ასეთი შემადგენლობა მინდა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ტიაგო ბუსკეცი კოუტინიო
მესი სუა/გრიზმანი დემბელე

სუამ და გრიზიმ დრო გაიყონ :)
ზამენა: სილესენი ვიდალი მინა დე ლიხტი დინი რობერტო პაულინიო ალენია დენისი ინიესტა არნაისი სუარესი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tedishaa 9 იანვარი 2018 03:22
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Tedishaa
საკაიფოდ კოუტინიოს ტრანსფერის მერე ჯერ კიდე აგონიაში ვარ ბართუშას საღოლ :დდდ პრეზენტაციასაც ახლა ვუყურებდი ჩანაწერსს... მაგარი კაიტრანსფერია და იმედია მოიკიდებს ფეხს მარტივად და ტრამვები არ შეაწუხებს... ცოტა არ იყოს შუშაა ეგ ჩემისა.

ტრავმა აქვს ახლაც უკვე 2 კვირიანი. თავიდან ეგ რო წავიკითხე გადავყირავდი მეთქი ჯერ დემბელე და ახლა ესთქო wink კიდევ კარგი 2 კვირა არაფერია და გამოჯამრთელდება და მერე აღარ მიიღებს იმედია.

მიკროტრამვაა ეგ და სადაც 1წელი ველოდეთ 20დღის დდშვცც:დდდდდდდ
--------------------
ronaldinho gauchoo
Arnaiz 9 იანვარი 2018 03:09
ციტატა: Tedishaa
საკაიფოდ კოუტინიოს ტრანსფერის მერე ჯერ კიდე აგონიაში ვარ ბართუშას საღოლ :დდდ პრეზენტაციასაც ახლა ვუყურებდი ჩანაწერსს... მაგარი კაიტრანსფერია და იმედია მოიკიდებს ფეხს მარტივად და ტრამვები არ შეაწუხებს... ცოტა არ იყოს შუშაა ეგ ჩემისა.

ტრავმა აქვს ახლაც უკვე 2 კვირიანი. თავიდან ეგ რო წავიკითხე გადავყირავდი მეთქი ჯერ დემბელე და ახლა ესთქო wink კიდევ კარგი 2 კვირა არაფერია და გამოჯამრთელდება და მერე აღარ მიიღებს იმედია.
Tedishaa 9 იანვარი 2018 03:04
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: Tedishaa
კი კი, ბაროთ ძმებს დღეს ვერ შემოგიარეთ მთელი დღე საქმეები აქეთ იკით ძლივს მოვახერხე შემოსვლა... როგორ ხართ ბრატცი?

კარგად ვართ. თავად როგორ გიკითხოთ? wink

საკაიფოდ კოუტინიოს ტრანსფერის მერე ჯერ კიდე აგონიაში ვარ ბართუშას საღოლ :დდდ პრეზენტაციასაც ახლა ვუყურებდი ჩანაწერსს... მაგარი კაიტრანსფერია და იმედია მოიკიდებს ფეხს მარტივად და ტრამვები არ შეაწუხებს... ცოტა არ იყოს შუშაა ეგ ჩემისა.
--------------------
ronaldinho gauchoo
Arnaiz 9 იანვარი 2018 02:59
ციტატა: Tedishaa
კი კი, ბაროთ ძმებს დღეს ვერ შემოგიარეთ მთელი დღე საქმეები აქეთ იკით ძლივს მოვახერხე შემოსვლა... როგორ ხართ ბრატცი?

კარგად ვართ. თავად როგორ გიკითხოთ? wink
Tedishaa 9 იანვარი 2018 02:57
ციტატა: Giorgi Changelia
ხართ ვინმე?!

კი კი, ბაროთ ძმებს დღეს ვერ შემოგიარეთ მთელი დღე საქმეები აქეთ იკით ძლივს მოვახერხე შემოსვლა... როგორ ხართ ბრატცი?
--------------------
ronaldinho gauchoo
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 02:31
ხართ ვინმე?!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Monadire 9 იანვარი 2018 02:09
ციტატა: luisito;l.messi;jr
მაგრად არ მომწონს ამხელა ფასები ფეხბურთში, საშინელებაა!!!
VivaManager წარმატებებს გისურვებ:)...

მაგრამ მაგრად ამართლებს ეს ფეხბურთელები ბარსაშიიი
Coutinho7 9 იანვარი 2018 00:33
Dro mova da iset kvercxebs edebat 300 da 400 M.evro rom messis donemde yvela ertad ver miva... ubralod footbalshi motamasheebis pasebi dro da dro imatebs da yoveltvis moimatebsss
P.Dybala 9 იანვარი 2018 00:31
ციტატა: Coutinho7
es magari sikvercxe statistikaa.. chamotvlilragan yvelashi minimum 20 milionze mets daamateben. Kai raketa da Kane gamovaklot

ეგ CIES აფასებს მასე, თორემ გამოსასყიდი გაცილებით მეტი უწერიათ კონტრაქტში.
Coutinho7 9 იანვარი 2018 00:30
es magari sikvercxe statistikaa.. chamotvlilragan yvelashi minimum 20 milionze mets daamateben. Kai raketa da Kane gamovaklot

messi lijbi gaiyidos da 500ic rom daadon msoflioshi minimum 5 gundi gadaixdis mag tanxas
P.Dybala 9 იანვარი 2018 00:29
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Football Is My Life
მე პირადად არ მიკვირს და არც ვეწინააღმდეგები ფასების მატებას. ეს პროგრესული პროცესია, რაც მრავალი წლის განმავლობაში გრძელდება. მაგალითდ,მარადონაში გადახდილი 5 მილიონი იმ დროისთვის რეკორდი იყო. მერე 2000 წელს ფიგუში 60 მილიონი გადაიხადა რეალმა და ესეც ახალი რეკორდი იყო. როგორც ხედავთ, იმ დროსაც იზრდებოდა ღირებულება ფეხბურთელებზე. ასე, რომ ნუ გიკვირთ ფასების ამხელა ცვლილება, ეს სრულიად ნორმალურია ჩემთვის.

თან კლუბები იძულებულია გადაუხადონ. აი, კოუტინიო როგორ უნდა გვეყიდა სხვანაირად? არ იძლეოდნენ და ვსო...

ზოგადად რომ არ იზრდებოდეს, კოუც არ ეღირებოდა ეგრე ძვირი. მაგრამ დღითიდღე იმატებს არც შეწყვეტს ზრდა.
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 00:27
ციტატა: Football Is My Life
მე პირადად არ მიკვირს და არც ვეწინააღმდეგები ფასების მატებას. ეს პროგრესული პროცესია, რაც მრავალი წლის განმავლობაში გრძელდება. მაგალითდ,მარადონაში გადახდილი 5 მილიონი იმ დროისთვის რეკორდი იყო. მერე 2000 წელს ფიგუში 60 მილიონი გადაიხადა რეალმა და ესეც ახალი რეკორდი იყო. როგორც ხედავთ, იმ დროსაც იზრდებოდა ღირებულება ფეხბურთელებზე. ასე, რომ ნუ გიკვირთ ფასების ამხელა ცვლილება, ეს სრულიად ნორმალურია ჩემთვის.

თან კლუბები იძულებულია გადაუხადონ. აი, კოუტინიო როგორ უნდა გვეყიდა სხვანაირად? არ იძლეოდნენ და ვსო...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Football Is My Life 9 იანვარი 2018 00:23
მე პირადად არ მიკვირს და არც ვეწინააღმდეგები ფასების მატებას. ეს პროგრესული პროცესია, რაც მრავალი წლის განმავლობაში გრძელდება. მაგალითდ,მარადონაში გადახდილი 5 მილიონი იმ დროისთვის რეკორდი იყო. მერე 2000 წელს ფიგუში 60 მილიონი გადაიხადა რეალმა და ესეც ახალი რეკორდი იყო. როგორც ხედავთ, იმ დროსაც იზრდებოდა ღირებულება ფეხბურთელებზე. ასე, რომ ნუ გიკვირთ ფასების ამხელა ცვლილება, ეს სრულიად ნორმალურია ჩემთვის.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
luisito;l.messi;jr 9 იანვარი 2018 00:16
მაგრად არ მომწონს ამხელა ფასები ფეხბურთში, საშინელებაა!!!
VivaManager წარმატებებს გისურვებ:)...
rexach_N1
rexach_N1 9 იანვარი 2018 00:11
ციტატა: P.Dybala
VivaManager წარმატებები მენეჯრის პოსტზე...

ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: GraciasXavi6
მეგობრებო, კრუიფის წასვლის შემდეგ როგორც იცით საიტზე მხოლოდ ერთი მენეჯერი იყო და აქტიურობაცმე მიწევდა, დღეიდან კი ეს პრობლემა მოიხსნება, შესაბამისად ჩვენს საიტს ახალი მენეჯერიყავს. VivaManager-ი. იმედია თბილად მიიღებთ და ანახებთ ამ საიტის ყველა კარგ თვისებას.

წარმატებები.

ვუერთდები გრაციასჩავის და Vivamanager,წარმატებებს გისურვებ, დარწმუნებული ვარ საიტი იმაზე ბევრად უკეთესი გახდება,ვიდრე ახლაა/იყო

მადლობა ყველას, იმედი მაქვს
P.Dybala 9 იანვარი 2018 00:10
VivaManager წარმატებები მენეჯრის პოსტზე...
johan cruyff^^ 9 იანვარი 2018 00:08
ციტატა: GraciasXavi6
მეგობრებო, კრუიფის წასვლის შემდეგ როგორც იცით საიტზე მხოლოდ ერთი მენეჯერი იყო და აქტიურობაცმე მიწევდა, დღეიდან კი ეს პრობლემა მოიხსნება, შესაბამისად ჩვენს საიტს ახალი მენეჯერიყავს. VivaManager-ი. იმედია თბილად მიიღებთ და ანახებთ ამ საიტის ყველა კარგ თვისებას.

წარმატებები.

ვუერთდები გრაციასჩავის და Vivamanager,წარმატებებს გისურვებ, დარწმუნებული ვარ საიტი იმაზე ბევრად უკეთესი გახდება,ვიდრე ახლაა/იყო
Giorgi Changelia 9 იანვარი 2018 00:01
ციტატა: born to be cule
კოუტინიოს დებიუტი თებერვალში შედგება ხო? ეგ და დემბელე დიდ მუხტს შემოიტანენ და სანახაობის მხრივაც გამოსწორდება მდგომარეობა. ორივეს იმედი მაქვს, უბრალოდ დემბომ ბევრი უნდა იმუშაოს აუცილებლად. ცუდ დროს მიიღო ტრავმა, იმედია არ იმოქმედებს ცუდად და მალე ჩადგება ფორმაში.

შეიძლება უფრო ადრეც. კარგია ახალი სისხლი...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
born to be cule 9 იანვარი 2018 00:00
კოუტინიოს დებიუტი თებერვალში შედგება ხო? ეგ და დემბელე დიდ მუხტს შემოიტანენ და სანახაობის მხრივაც გამოსწორდება მდგომარეობა. ორივეს იმედი მაქვს, უბრალოდ დემბომ ბევრი უნდა იმუშაოს აუცილებლად. ცუდ დროს მიიღო ტრავმა, იმედია არ იმოქმედებს ცუდად და მალე ჩადგება ფორმაში.
M10 S9 D11 8 იანვარი 2018 23:54
ნეიმარი ერთ ასაკით ჯობია მესის დალშე რა პონტშია მესიზე ძვირი ვერ გავიგე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
rexach_N1
rexach_N1 8 იანვარი 2018 23:53
ციტატა: born to be cule
VivaManager-წარმატებები მეგობარო, კეთილი იყოს შენი მოსვლა ჩვენს საიტზე.

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: VivaManager
მადლობა, წარმატებები თქვენც და საიტს, იმედია ბევრი კარგი დღე გველის წინ

წარმატებები მეგობარო...

მადლობა ყველას
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:45
ციტატა: VivaManager
მადლობა, წარმატებები თქვენც და საიტს, იმედია ბევრი კარგი დღე გველის წინ

წარმატებები მეგობარო...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
rexach_N1
rexach_N1 8 იანვარი 2018 23:44
ციტატა: GraciasXavi6
მეგობრებო, კრუიფის წასვლის შემდეგ როგორც იცით საიტზე მხოლოდ ერთი მენეჯერი იყო და აქტიურობაცმე მიწევდა, დღეიდან კი ეს პრობლემა მოიხსნება, შესაბამისად ჩვენს საიტს ახალი მენეჯერიყავს. VivaManager-ი. იმედია თბილად მიიღებთ და ანახებთ ამ საიტის ყველა კარგ თვისებას.

წარმატებები.

მადლობა, წარმატებები თქვენც და საიტს, იმედია ბევრი კარგი დღე გველის წინ
GraciasXavi6 8 იანვარი 2018 23:42
ციტატა: Giorgi Changelia
ვიცნობთ? სხვა საიტებზე იყო?


არა
born to be cule 8 იანვარი 2018 23:42
VivaManager-წარმატებები მეგობარო, კეთილი იყოს შენი მოსვლა ჩვენს საიტზე.
Giorgi Changelia 8 იანვარი 2018 23:41
ციტატა: GraciasXavi6
მეგობრებო, კრუიფის წასვლის შემდეგ როგორც იცით საიტზე მხოლოდ ერთი მენეჯერი იყო და აქტიურობაცმე მიწევდა, დღეიდან კი ეს პრობლემა მოიხსნება, შესაბამისად ჩვენს საიტს ახალი მენეჯერიყავს. VivaManager-ი. იმედია თბილად მიიღებთ და ანახებთ ამ საიტის ყველა კარგ თვისებას.

წარმატებები.

ვიცნობთ? სხვა საიტებზე იყო?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
GraciasXavi6 8 იანვარი 2018 23:38
მეგობრებო, კრუიფის წასვლის შემდეგ როგორც იცით საიტზე მხოლოდ ერთი მენეჯერი იყო და აქტიურობაცმე მიწევდა, დღეიდან კი ეს პრობლემა მოიხსნება, შესაბამისად ჩვენს საიტს ახალი მენეჯერიყავს. VivaManager-ი. იმედია თბილად მიიღებთ და ანახებთ ამ საიტის ყველა კარგ თვისებას.

წარმატებები.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK