რეგისტრაცია

როგორი იქნება "ბარსას" თერთმეტეული კოუტინიოს გადმოსვლის შემდეგ

image
როგორც იცით, კატალონიურმა გრანდმა მერსისაიდული "ლივერპულიდან" 160 მილიონი ევროს სანაცვლოდ ბრაზილიელი ვარსკვლავი, ფელიპე კოუტინიო შეიძინა.

ტრანსფერის გაოფიციალურების შემდეგ, ცნობილმა ბრიტანულმა გამოცემამ Mirror-მა გამოაქვეყნა ფოტო, სადაც ასახულია "ბარსელონას" შესაძლო თერთმეტეული კოუტინიოს გადმოსვლის შემდეგ.

გაგაცნობთ Mirror-ის ვერსიას, სადაც "ბარსელონას" შესაძლო თერთმეტეულია წარმოდგენილი: მეკარე - ტერ შტეგენი; ცენტრალური მცველები - უმტიტი და პიკე; მარჯვენა მცველი - რობერტო; მარცხენა მცველი - ალბა; ნახევარმცველი - ბუსკეტსი; ცენტრალური ნახევარმცველები - პაულინიო და ინიესტა; შემტევი ნახევარმცველი - ფელიპე კოუტინიო; თავდამსხმელები - ლიონელ მესი და ლუის სუარესი.

როგორი იქნება "ბარსას" თერთმეტეული კოუტინიოს გადმოსვლის შემდეგскачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
beqa13-13 10 იანვარი 2018 22:04
დიდი წარმატებას მივაღწევთ ამ ფეღბურთლებით
DON ANDRESS 10 იანვარი 2018 17:45
ციტატა: Forever barca
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

გრიზმანი რომ მოვიდეს სკამზე არ დაჯდება, არც სუა დაჯდება და 5 შემტევით მოგვიწევს თამაში რომ მოვიდეს.ამას ჯობია ზაფხულში მოვიყვანონ ტიაგო და ვინმე კარგი ფორვარდი ან არნაისი დააწინაურონ.კიდე სილესენის შემცვლელი. დანარჩენი კარგია

.............ტერ შტეგენი..................
.სემედუ....პიკე....უმტიტი....ალბა.
...........რობერტო..ბუსკეცი..........
.მესი....კოუტინიო...დემბელე......
............სუარესი.........................
ან
.........................ტერ შტეგენი........................
.სემედუ........პიკე.........უმტიტი...........ალბა...
.კოუტინიო.....რობერტო..ბუსკეცი...დემბელე.
.....................მესი..............სუარესი.............

ამ სეზონში კიდე იერი მინა უნდა ვიყიდოთ და არნაისი დავაწინაუროთ საბოლოოდ.
წყობა 4-3-3მინდა რომ დარჩეს.
ძირითადი:
ტერ შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
პაულინიო ბუსკეცი კოუტინიო/ინიესტა
მესი სუარესი დემბელე

სათადარიგო:
სილესენი
ვიდალი მინა ვერმალენი დინი
რაკიტიჩი რობერტო დენისი
დეულოფეუ ალკასერი არნაისი.
ინიესტა და კოუტინიო ძირითადში დაიწყებენ ხან ერთი ხან მეორე.რობერტო ბუსკეცის შემცვლელად.დეულოფეუ არაა გასაშვები ჩემი აზრით
Forever barca 10 იანვარი 2018 17:05
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

გრიზმანი რომ მოვიდეს სკამზე არ დაჯდება, არც სუა დაჯდება და 5 შემტევით მოგვიწევს თამაში რომ მოვიდეს.ამას ჯობია ზაფხულში მოვიყვანონ ტიაგო და ვინმე კარგი ფორვარდი ან არნაისი დააწინაურონ.კიდე სილესენის შემცვლელი. დანარჩენი კარგია

.............ტერ შტეგენი..................
.სემედუ....პიკე....უმტიტი....ალბა.
...........რობერტო..ბუსკეცი..........
.მესი....კოუტინიო...დემბელე......
............სუარესი.........................
ან
.........................ტერ შტეგენი........................
.სემედუ........პიკე.........უმტიტი...........ალბა...
.კოუტინიო.....რობერტო..ბუსკეცი...დემბელე.
.....................მესი..............სუარესი.............
--------------------
პელე:''მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მარადონა:მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
რონალდო:"მე ვარ მსოფლიოში სუკეთესო"
მესი:"იმაზე უფრო ვზრუნავ რომ კარგი ადამიანი ვიყო ვიდრე მსოფლიოს საუკეთესო"
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 15:58
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

duglasi ati milioni kai iyo))) maskerano 5-6 milionze saubari chinelebtan , duglasis vabshe ertcal fexburtis burtshi gavcvalot tuar gagvicvlian gavachuqoto egeti bazaria)))
danarchenshi getanxmebi fasebshi, magram tiago ravi, axlander gijur fasebshi 190 milioni aqvs gamosasyidi ramdenad mogvcemen 100 milionad, an kide feirpleis ras vuzamt nayidi fexburtelebi naxevarmiliards miagwevs))) aramgonia dagviregistriron romc viyiddot)

აი მასკე 5-6 მილიონად რატო უნდა მისცენ? ჩინელები მასეთ ფეხბურთელებში 50-ზე მეტს იხდიან და ჩვენ უნდა გავაკეთოთ ასეთი სისულელეები?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
saba barca 10 იანვარი 2018 15:25


დემბელე სად არის?
ყველაზე კარგი ეს იქნება
შტეგო
რობერტო პიკე უმტიყი ალბა
დემბელე პაულინიო(ინიესტა) ბუსი კოუ
ლეო სუა


ინიესტა მთელ მატჩს ვეღარ ქაჩავს და იმიტომ დავაყენიე პაულინიო, რაც შეეხება რობერტოს ვალო სემედუს მაინც არ დააყენებს.
--------------------
მეტი ვიდრე კლუბი!
Visca barca!!!
levani neparidze 10 იანვარი 2018 15:00
არანაირად არ იქნება ეს შემადგენლობა მერე დემბელე სად წაიყვანეთ105 მილიონი სკამზე მშვენიერია. პაულინიო ძირითადში და რობერტო სკამზე სასაცილოა რაა. ყველა ვარიანტში ვალოდია 442 ტაქტიკით ითამაშებს და ამ ფორმაციის ბარსაში ჩემი აზრით იდეური შემადგენლობა იქნება
_·---------------------. შტეგენი
---------. სემედუ პიკე უმტიტს ალბა ------
--------- დემბელე რობერტო ბუსი კოუ ------
--------. მესი სუა ---------
Tedishaa 10 იანვარი 2018 13:19
დემბელემ ბოზიშვილივიყო მომტეხესო :დ
--------------------
ronaldinho gauchoo
Heisenberg 10 იანვარი 2018 12:34
ციტატა: kaizersoza
azrze xart sharshan realis tavdasxmis triom gaitana 42 goli benzema-ronaldu-beili,
mesim 37 goli,)))) mesi-sua- neimarma 79 goli anu orjer meti titqmis da chempionebi mainc isini gaxdnen))))))) pirvelma as golian nishnuls evropashi chven mivagwiet paxodu,

ბეილმა წინა სეზონში ითამაშა ვაფშე ? :დდფ ან ბენზემა როგორი მაზილაა არ იციი ? :დდ და ბბც მ ერთად როდის ითამაშეს გახსოვს ?? ისე 2014 წელს კარგი ტრიო იყოო მაგრამ მერე ტრავმებმა დაშალა
Monadire 10 იანვარი 2018 11:58
ცუდი არარის მაგრამმ დემბელე სად მიყავთთ
kortoxa23 10 იანვარი 2018 11:50
________________შტეგენი_________
___სემედუ____პიკე____უმტიტი___ალბა
________________ბუსკეცი_______
_______ინიესტა__________კოუტინიო
____მესსი______სუარესი____დემბელე
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 10 იანვარი 2018 11:48
ციტატა: lasha lionel
-----------------------ტერ შტეგენი----------
---------სემედუ------პიკე------უმტიტი-------ალბა
---------- ---------------ბუსი------------------
-----------პაულინიო----------------კოუნტინიო
------------ -მესი--------------------დემბელე
-----------------------------სუარესი----------------------

ეს ჯობია. 140 მილიონიან დემბელეს სკამზე ვერ დასვამ. ამავროულად, მარცხენა ფლანგსაც უნდა შეეჩვიოს.
--------------------
Mes Que Un Club
lasha lionel 10 იანვარი 2018 11:46
არა ცუდი ტაქტიკა მაგრამ ბარსას სტილი არა ამას ჯობია ამ ტაქტიკით ითამაშონ
--------------------------ტერ შტეგენი------------
----------სემედუ---პიკე-----უმტიტი------ალბა
---------- ------------------ბუსი---------------------
------------------პაულინიო-------------ინიესტა
-- ----------მესი------------------კოუნტინიო
----------------------------სუარესი----------
ან
-----------------------ტერ შტეგენი----------
---------სემედუ------პიკე------უმტიტი-------ალბა
---------- ---------------ბუსი------------------
-----------პაულინიო----------------კოუნტინიო
------------ -მესი--------------------დემბელე
-----------------------------სუარესი----------------------
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
totaluripexburti111 10 იანვარი 2018 09:01
arada magrad ar minda ro mina moiyvanon, mgonia ro ver gaamartlebs
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 04:27
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
tiago tramviani mastia eg da rafinia erti ponti tramvebshi, ragaca wirt magat genshi)) mshvenieri resursi gvaq minas iyidian da yvela rgolshi zamenac gvyavs da imaze meti resursic vidre gvwirdeba, vigac xom unda amoqachon kide, radd gvinda amdeni transferi vegar ganvitardeba gundi mtels pleadas moklav barsa b-shi. unda amoqachon awe alenia, oriol busketsi, kukurela,, da ase shemdeg, is kiara dini gayidon jobia da kukurela amoqachon mainc tyuilad gvizis dini, zafxulshi gaushvan vinme centridan raketa magalitad da alenia amowion, tan iseti kontraqti aqvs uewveli unda gadmoiyvanon didebshi an gayidon, egre wavkari tvali magis kontraqts

ჯერ მარტო კუკურელა როა გვარად მაგიტო არ მონდა ბარსას ძირითად გუნდში დინი კიდე მშვენიერი წამენაა

is bavshvi bevrad ufro swrafia da teqnikuri,

მაინც არ მინდა არ მევასება კუკურელა არა შარაკუკარელა ლიდე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 10 იანვარი 2018 04:18
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
tiago tramviani mastia eg da rafinia erti ponti tramvebshi, ragaca wirt magat genshi)) mshvenieri resursi gvaq minas iyidian da yvela rgolshi zamenac gvyavs da imaze meti resursic vidre gvwirdeba, vigac xom unda amoqachon kide, radd gvinda amdeni transferi vegar ganvitardeba gundi mtels pleadas moklav barsa b-shi. unda amoqachon awe alenia, oriol busketsi, kukurela,, da ase shemdeg, is kiara dini gayidon jobia da kukurela amoqachon mainc tyuilad gvizis dini, zafxulshi gaushvan vinme centridan raketa magalitad da alenia amowion, tan iseti kontraqti aqvs uewveli unda gadmoiyvanon didebshi an gayidon, egre wavkari tvali magis kontraqts

ჯერ მარტო კუკურელა როა გვარად მაგიტო არ მონდა ბარსას ძირითად გუნდში დინი კიდე მშვენიერი წამენაა

is bavshvi bevrad ufro swrafia da teqnikuri,
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 04:13
ციტატა: kaizersoza
tiago tramviani mastia eg da rafinia erti ponti tramvebshi, ragaca wirt magat genshi)) mshvenieri resursi gvaq minas iyidian da yvela rgolshi zamenac gvyavs da imaze meti resursic vidre gvwirdeba, vigac xom unda amoqachon kide, radd gvinda amdeni transferi vegar ganvitardeba gundi mtels pleadas moklav barsa b-shi. unda amoqachon awe alenia, oriol busketsi, kukurela,, da ase shemdeg, is kiara dini gayidon jobia da kukurela amoqachon mainc tyuilad gvizis dini, zafxulshi gaushvan vinme centridan raketa magalitad da alenia amowion, tan iseti kontraqti aqvs uewveli unda gadmoiyvanon didebshi an gayidon, egre wavkari tvali magis kontraqts

ჯერ მარტო კუკურელა როა გვარად მაგიტო არ მონდა ბარსას ძირითად გუნდში დინი კიდე მშვენიერი წამენაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 10 იანვარი 2018 04:09
tiago tramviani mastia eg da rafinia erti ponti tramvebshi, ragaca wirt magat genshi)) mshvenieri resursi gvaq minas iyidian da yvela rgolshi zamenac gvyavs da imaze meti resursic vidre gvwirdeba, vigac xom unda amoqachon kide, radd gvinda amdeni transferi vegar ganvitardeba gundi mtels pleadas moklav barsa b-shi. unda amoqachon awe alenia, oriol busketsi, kukurela,, da ase shemdeg, is kiara dini gayidon jobia da kukurela amoqachon mainc tyuilad gvizis dini, zafxulshi gaushvan vinme centridan raketa magalitad da alenia amowion, tan iseti kontraqti aqvs uewveli unda gadmoiyvanon didebshi an gayidon, egre wavkari tvali magis kontraqts
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 04:05
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
M10 S9 D11 დღეს, 03:45 პასუხი
ver dairegistrireb dzmas venacvale,
dembele 140 milioni
koutinio 160 milioni
paulinio 40 milioni
mina 12 milioni
tiago 130 milioni
480 milioni evroa grubad ar dagiregistrireben naxevari miliardis fexburtelebs. feirpleis wesebi irgveva, magisi 80 procenti shemosavali unda qondes ragac balansia zustad ar vici,

კოუს და დემბოს ბონუსები არ ითვლება ანუ -75 მილიონი

tu bonusebze avidnen da gadauricxe gunds xom dagiangarisheben, ukve gdametebashi waxval ra mnishvneloba aqvs. reali da aseti gunddebi mets ras aketebs gvichivleben da egaa, is e rogorc maxsovs psj-ea adre danajarimebi, 600 000 gadaaxdevines mgoni, 600 atasad ki girs dajarimeba tu eg gakmares))))))

ხო მარა ფეარფლეის წესებს რატო დავარღვევთ დემბელე ზაფხულში ვიყიდეთ და მომავალი ზაფხულის ტრანსფერების ფულთან რა შუაშია თან ლიგაზდ უკვე დარეგისტრირებულია ანუ ეგეც შენი -140 მილიონი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gurgenidze 10 იანვარი 2018 04:02
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
Chemi azrit tiago ki kargia mara misi moyvana arevs sitvacias.. da dzaan bevris gashveba mogviwevs dzalian bevriss.. amitim.tiagos. moyvanas me mircheviaa mieces dro robertos.. da daayenos mwvrtnelma.koutinio roberto.busi nax dacvashi

ეგეც შეიძლება მარა თუ ტიაგო არ მოიყვანეს და რობერტო დააყენეს ნახ დაცვაში მაშინ ვიდალი აღარ უნდა გაყიდონ ესენი კიდე ვიდალს ყიდიან ზნაჩიტ რობერტო ისევ დაცვის მარჯვენა ფლანგზე დადგება

Ara rato.dadgeba dzaan tu dachirda gunds daayenebs tramva tu miigo samedum ..
kaizersoza 10 იანვარი 2018 04:02
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
M10 S9 D11 დღეს, 03:45 პასუხი
ver dairegistrireb dzmas venacvale,
dembele 140 milioni
koutinio 160 milioni
paulinio 40 milioni
mina 12 milioni
tiago 130 milioni
480 milioni evroa grubad ar dagiregistrireben naxevari miliardis fexburtelebs. feirpleis wesebi irgveva, magisi 80 procenti shemosavali unda qondes ragac balansia zustad ar vici,

კოუს და დემბოს ბონუსები არ ითვლება ანუ -75 მილიონი

tu bonusebze avidnen da gadauricxe gunds xom dagiangarisheben, ukve gdametebashi waxval ra mnishvneloba aqvs. reali da aseti gunddebi mets ras aketebs gvichivleben da egaa, is e rogorc maxsovs psj-ea adre danajarimebi, 600 000 gadaaxdevines mgoni, 600 atasad ki girs dajarimeba tu eg gakmares))))))
gurgenidze 10 იანვარი 2018 04:01
ციტატა: kaizersoza
550-600 milions urtyams eg transferebi, manchetsersac psj-sac yvelas shezgudvebi aqvs, sitisac ravi am raodenobis transferi aravis gauketebia.

Shen magdens ver gaaketeb tu ver miige shemosavali mara. Magden transpers ro ajeteb... gaitvaliswine is rom .. 220 milioni neimarisaa daa sadgac 200 milionis gasayidi gyavs kide .. imitim.rom axla.grizmani tiagos moyvanis shemtxvevashi nagdad bevri iqneba gasashvebi... tan mag shens datvlilsji 70 milioni bonisia
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 04:01
ციტატა: gurgenidze
Chemi azrit tiago ki kargia mara misi moyvana arevs sitvacias.. da dzaan bevris gashveba mogviwevs dzalian bevriss.. amitim.tiagos. moyvanas me mircheviaa mieces dro robertos.. da daayenos mwvrtnelma.koutinio roberto.busi nax dacvashi

ეგეც შეიძლება მარა თუ ტიაგო არ მოიყვანეს და რობერტო დააყენეს ნახ დაცვაში მაშინ ვიდალი აღარ უნდა გაყიდონ ესენი კიდე ვიდალს ყიდიან ზნაჩიტ რობერტო ისევ დაცვის მარჯვენა ფლანგზე დადგება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:59
550-600 milions urtyams eg transferebi, manchetsersac psj-sac yvelas shezgudvebi aqvs, sitisac ravi am raodenobis transferi aravis gauketebia.
gurgenidze 10 იანვარი 2018 03:58
Chemi azrit tiago ki kargia mara misi moyvana arevs sitvacias.. da dzaan bevris gashveba mogviwevs dzalian bevriss.. amitim.tiagos. moyvanas me mircheviaa mieces dro robertos.. da daayenos mwvrtnelma.koutinio roberto.busi nax dacvashi
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 03:58
ციტატა: kaizersoza
M10 S9 D11 დღეს, 03:45 პასუხი
ver dairegistrireb dzmas venacvale,
dembele 140 milioni
koutinio 160 milioni
paulinio 40 milioni
mina 12 milioni
tiago 130 milioni
480 milioni evroa grubad ar dagiregistrireben naxevari miliardis fexburtelebs. feirpleis wesebi irgveva, magisi 80 procenti shemosavali unda qondes ragac balansia zustad ar vici,

კოუს და დემბოს ბონუსები არ ითვლება ანუ -75 მილიონი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gurgenidze 10 იანვარი 2018 03:56
ციტატა: kaizersoza
M10 S9 D11 დღეს, 03:45 პასუხი
ver dairegistrireb dzmas venacvale,
dembele 140 milioni
koutinio 160 milioni
paulinio 40 milioni
mina 12 milioni
tiago 130 milioni
480 milioni evroa grubad ar dagiregistrireben naxevari miliardis fexburtelebs. feirpleis wesebi irgveva, magisi 80 procenti shemosavali unda qondes ragac balansia zustad ar vici,

Balamsi.ari mara jer erti mand bevri bomusia mara kai.. 220 milioni gaqq neidan migebuli .. kide tu moindomebs gundi da tiagos moiyvans erti 150 milionia igorkss gayidis

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

ver gayidian magaliTad deulofeuSi magxela Tanzasss ver gadaxdian.. mag igrokebidann didi didi 80 viSovoT

კაი ჯანდაბას თუნდაც 80 იშოვონ დაამატებენ 20 მილიონს და მოიყვანენ გრიზის და ტიაგოში მინიმუ 100 მილიონი იანგარიშე ანუ რეალურად გრიზი ტიაგოსთვის 120 მილიონს ჰაჰა 150 მილიონს გაისვრის ბართუშა

Anu grizmani tiago aris .. 200 milionis ambavi sadgac... nu mag igrokebi rom gayidon 80 milioni sadgac.. tiagos tu iyidian bevri nax mcveli grovdeba .. alabat raketas gayidian sadgac 50 milionadd. Tiagos moyvanis imito ar mhera rom qveyana nax mcvelia robertoc aqaa gundis momavali.. kou iyidesa tan .. mashin kide unda gaushvan raketas garda vinme

ხო ტიაგოს მოსვლის შემთხვევაში რაკიტიჩი წავა და დენისი იჯარით ნუ აქ ინის ფაქტორიცაა თუ ინი გადაწყვეტს ამ ზაფხულში წასვლას მაშინ დენისი არსად წავა ანუ ტიაგოს მოსვლის შემთხვევაში ასეთი სიტუაცია იქნება კოუ ბუსი რობერტო პაულინიო დენისი ინი (თუ არ წავიდა ინი და იმედია არ წავა დენისი იჯარით წავა) და ალენია

Tiago.tu moiyvanes mere busi tiago kou dafgeba nax dacvashi didi albatobit roberto wasvlas moindomebs drois simciris gamo.. imdeni naxm.mcvelia dzaan bevri iqneba gasayreli
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:53
plius grizmani 100 milioni daje 600 milions urtyams
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 03:53
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

ver gayidian magaliTad deulofeuSi magxela Tanzasss ver gadaxdian.. mag igrokebidann didi didi 80 viSovoT

კაი ჯანდაბას თუნდაც 80 იშოვონ დაამატებენ 20 მილიონს და მოიყვანენ გრიზის და ტიაგოში მინიმუ 100 მილიონი იანგარიშე ანუ რეალურად გრიზი ტიაგოსთვის 120 მილიონს ჰაჰა 150 მილიონს გაისვრის ბართუშა

Anu grizmani tiago aris .. 200 milionis ambavi sadgac... nu mag igrokebi rom gayidon 80 milioni sadgac.. tiagos tu iyidian bevri nax mcveli grovdeba .. alabat raketas gayidian sadgac 50 milionadd. Tiagos moyvanis imito ar mhera rom qveyana nax mcvelia robertoc aqaa gundis momavali.. kou iyidesa tan .. mashin kide unda gaushvan raketas garda vinme

ხო ტიაგოს მოსვლის შემთხვევაში რაკიტიჩი წავა და დენისი იჯარით ნუ აქ ინის ფაქტორიცაა თუ ინი გადაწყვეტს ამ ზაფხულში წასვლას მაშინ დენისი არსად წავა ანუ ტიაგოს მოსვლის შემთხვევაში ასეთი სიტუაცია იქნება კოუ ბუსი რობერტო პაულინიო დენისი ინი (თუ არ წავიდა ინი და იმედია არ წავა დენისი იჯარით წავა) და ალენია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:52
M10 S9 D11 დღეს, 03:45 პასუხი
ver dairegistrireb dzmas venacvale,
dembele 140 milioni
koutinio 160 milioni
paulinio 40 milioni
mina 12 milioni
tiago 130 milioni
480 milioni evroa grubad ar dagiregistrireben naxevari miliardis fexburtelebs. feirpleis wesebi irgveva, magisi 80 procenti shemosavali unda qondes ragac balansia zustad ar vici,
gurgenidze 10 იანვარი 2018 03:49
Bevri daxarja sakmaod.barcam.. ki gayida nei dzvirad mara maincc. Dzaan meechveba kide 200 milioni gaisrolon.. arada eg tu gaaketes dzaan magari iqneba da gundidan dzaan vevri iqneba gasashvebi
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:47
ციტატა: soier
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: soier
shen wer momavlis perseqtivaze da me exladel situaciaze geubnebi))

sheidzleeba welsve chempionta ligis finalebamde movides xodze, albam dawera chemze swrafiao ukve sheamchnies ra chiticaa, valverdem tqva exla bevrad karg formashia vidre mosvlis droso, nu vnaxott, rom ara es tramva exla normalurad iqneboda moxodili,

My Webpage

nu xo otx tviani ttramvis mere axal gunshi kargad gamoiyureba, mondomebulia da daakvirdi xan saidan utevs xan saidan , nebismier adgilas tamashobs, nu davaleba mrjvena frta qonda magram yvela poziciidan efeqturia, kai bavshvia dzan.
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 03:45
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

duglasi ati milioni kai iyo))) maskerano 5-6 milionze saubari chinelebtan , duglasis vabshe ertcal fexburtis burtshi gavcvalot tuar gagvicvlian gavachuqoto egeti bazaria)))
danarchenshi getanxmebi fasebshi, magram tiago ravi, axlander gijur fasebshi 190 milioni aqvs gamosasyidi ramdenad mogvcemen 100 milionad, an kide feirpleis ras vuzamt nayidi fexburtelebi naxevarmiliards miagwevs))) aramgonia dagviregistriron romc viyiddot)

არამგონია გამოსასყიდის გადახდა დაჭირდეს ბარსას ტიაგოს მოყვანაში მთავარია ტიაგომ უთხრას ბარსაში მინდა წასვლაო და 100-130 მილიონად ფრენა ფრენით გამოუშვებენ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gurgenidze 10 იანვარი 2018 03:45
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

duglasi ati milioni kai iyo))) maskerano 5-6 milionze saubari chinelebtan , duglasis vabshe ertcal fexburtis burtshi gavcvalot tuar gagvicvlian gavachuqoto egeti bazaria)))
danarchenshi getanxmebi fasebshi, magram tiago ravi, axlander gijur fasebshi 190 milioni aqvs gamosasyidi ramdenad mogvcemen 100 milionad, an kide feirpleis ras vuzamt nayidi fexburtelebi naxevarmiliards miagwevs))) aramgonia dagviregistriron romc viyiddot)

Xo deus 35 tshic etanxmebi ? Da 3 wlis utamashebeli ardas 20 shi ?

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

ver gayidian magaliTad deulofeuSi magxela Tanzasss ver gadaxdian.. mag igrokebidann didi didi 80 viSovoT

კაი ჯანდაბას თუნდაც 80 იშოვონ დაამატებენ 20 მილიონს და მოიყვანენ გრიზის და ტიაგოში მინიმუ 100 მილიონი იანგარიშე ანუ რეალურად გრიზი ტიაგოსთვის 120 მილიონს ჰაჰა 150 მილიონს გაისვრის ბართუშა

Anu grizmani tiago aris .. 200 milionis ambavi sadgac... nu mag igrokebi rom gayidon 80 milioni sadgac.. tiagos tu iyidian bevri nax mcveli grovdeba .. alabat raketas gayidian sadgac 50 milionadd. Tiagos moyvanis imito ar mhera rom qveyana nax mcvelia robertoc aqaa gundis momavali.. kou iyidesa tan .. mashin kide unda gaushvan raketas garda vinme
mentalist 10 იანვარი 2018 03:42
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

ver gayidian magaliTad deulofeuSi magxela Tanzasss ver gadaxdian.. mag igrokebidann didi didi 80 viSovoT

Xoo duglashi vin gadaixdis 10 s. An deulofeushi. Ginda kochl rafiniashi. Naxevari ijarit wava. Daamate vidali da 70 maximum
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 03:41
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

ver gayidian magaliTad deulofeuSi magxela Tanzasss ver gadaxdian.. mag igrokebidann didi didi 80 viSovoT

კაი ჯანდაბას თუნდაც 80 იშოვონ დაამატებენ 20 მილიონს და მოიყვანენ გრიზის და ტიაგოში მინიმუ 100 მილიონი იანგარიშე ანუ რეალურად გრიზი ტიაგოსთვის 120 მილიონს ჰაჰა 150 მილიონს გაისვრის ბართუშა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:41
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

duglasi ati milioni kai iyo))) maskerano 5-6 milionze saubari chinelebtan , duglasis vabshe ertcal fexburtis burtshi gavcvalot tuar gagvicvlian gavachuqoto egeti bazaria)))
danarchenshi getanxmebi fasebshi, magram tiago ravi, axlander gijur fasebshi 190 milioni aqvs gamosasyidi ramdenad mogvcemen 100 milionad, an kide feirpleis ras vuzamt nayidi fexburtelebi naxevarmiliards miagwevs))) aramgonia dagviregistriron romc viyiddot)
soier 10 იანვარი 2018 03:40
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: soier
shen wer momavlis perseqtivaze da me exladel situaciaze geubnebi))

sheidzleeba welsve chempionta ligis finalebamde movides xodze, albam dawera chemze swrafiao ukve sheamchnies ra chiticaa, valverdem tqva exla bevrad karg formashia vidre mosvlis droso, nu vnaxott, rom ara es tramva exla normalurad iqneboda moxodili,

My Webpage
gurgenidze 10 იანვარი 2018 03:37
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს

ver gayidian magaliTad deulofeuSi magxela Tanzasss ver gadaxdian.. mag igrokebidann didi didi 80 viSovoT
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:36
ციტატა: soier
shen wer momavlis perseqtivaze da me exladel situaciaze geubnebi))

sheidzleeba welsve chempionta ligis finalebamde movides xodze, albam dawera chemze swrafiao ukve sheamchnies ra chiticaa, valverdem tqva exla bevrad karg formashia vidre mosvlis droso, nu vnaxott, rom ara es tramva exla normalurad iqneboda moxodili,
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 03:36
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D

რატო თუ მოინდომებენ მაგ ფასებში თავისუფლად გაყიდიან ჩემს მიერ ჩამოთვლილ ყველა ფეხბურთელს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:35
ციტატა: kaizersoza
dembele rom gamogvadgeba da gaqachavs 100 %-it darwmunebuli var barsas stilia zustad , imena sigrmidan motamashea da tan tu imena shtevashi daayeneb magars utevs afsaidis zgvarze rogor ixsneboda daakvirdi, zustad mesis erti shexebit pasebs itxovs ra win rocaa, imena eg kontraze magari dedafetqebuli iqneba, rac gvaklia sua araa vabshe swrafi sxva tipisaa, eg da sua win magrad aawyoben is korpusit tamashob es siswrafit da teqnikit,

ფაქტიურად მთელ ფლანგსაც აკონტროლებს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
soier 10 იანვარი 2018 03:34
esec wava mgoni nu imedia)) კატალონიის "ბარსელონას" ნახევარმცველი ანდრე გომეში სათამაშო პრაქტიკის ნაკლებობას უჩივის და კლუბის შეცვლაზე ფიქრობს. Abola.pt-ს ცნობით, 24 წლის პორტუგალიელმა სამწვრთნელო შტაბს ტრანსფერზე დაყენება სთხოვა.
ძნელი სათქმელია, კატალონიელები გომეშს გაყიდიან თუ შეელევიან. რამდენადაც ცნობილია, პორტუგალიელის ხილვა ლონდონის "ტოტენჰემს" სურს.
მიმდინარე სეზონში, გომეშმა კატალონიელტა მაისურით 17 მატჩი ჩაატარა და მინდორზე
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:33
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

ზოგს არ უნდა ეგ ტრანსფერები (ანტუანი და ტიაგო), მაგრამ მაგარი იქნება. თან ალკანტარას "ბარსას" ფილოსოფია ძვალში აქვს გამჯდარი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:33
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
dzaan magari biwia dembele, da barsas stilisaa jer universalia tipi, orive fexit urtyams, orive flangze tamashobs shetevis, centrfoorvardic shegidzlia daje atamasho, da shemtevi naxevarmcvelis nebismier poziciaze tamashobs, 20 wlis bavshvia da dortmundshi daje 19 wlis iyo 22 asisti gaaketea 19 wlis bavshvma mgoni yyvela turnirze amaze meti talanti ra ginda es nishnavs rom dzalian wkviania safexburto inteleqti magali aqvs, exla garedan rac chans jer tans rom shexedav anris magonebs, adgilidan sprintitac magrad gavs anris, magari swrafia, teqnikuri da inteleqti aqvs erts rom mowydeba adgilidan apekunebs adgilze tovebs, mere sivrce tu naxa gaigdebs burts da gadis damkashi, amisi imedi rogor ar unda gqondes ravi, marto shexedulebit magar safexburto tanzea modzraobaze gereve etyoba rom kai sulis araa da nebismier dros ragacis gachalicheba sheudzlia))))

მეც მგონია, რომ ძაან გამოგვადგება. ვალვერდემ ლა ლიგაში უნდა ათამაშოს ყველა მატჩში. ტრამვა მოიშუშა უკვე და 90 წუთიც შეუძლია, "ლევანტესთან" გაიყვანეს 67-ე წუთზე... უნდა ათამაშდეს და მომავალი წლისთვის საოცარი შეტევა გვეყოლება, აქეთ კოუტინიო, იქით დემბელე, შუაში მესი, წინ სუა.

dembele rom gamogvadgeba da gaqachavs 100 %-it darwmunebuli var barsas stilia zustad , imena sigrmidan motamashea da tan tu imena shtevashi daayeneb magars utevs afsaidis zgvarze rogor ixsneboda daakvirdi, zustad mesis erti shexebit pasebs itxovs ra win rocaa, imena eg kontraze magari dedafetqebuli iqneba, rac gvaklia sua araa vabshe swrafi sxva tipisaa, eg da sua win magrad aawyoben is korpusit tamashob es siswrafit da teqnikit,
gurgenidze 10 იანვარი 2018 03:33
ციტატა: M10 S9 D11
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება

eg didi zgaparia :D
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:32
ციტატა: soier
shen wer momavlis perseqtivaze da me exladel situaciaze geubnebi))

ახლა ნამდვილად სხვაგანაა დემბო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
soier 10 იანვარი 2018 03:31
shen wer momavlis perseqtivaze da me exladel situaciaze geubnebi))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:30
ციტატა: kaizersoza
malagis fexburteli rom gadaaxta burts da ronaldus gaatanina?)))))))) msaji da mowinagmdege gundis fecburtelebi da mwvrtnelic romelic pirdapir ambobda realis chempionoba mindao, es xalxi ertad stadionze magari iyo))))))) fexburtelebi burts axtebodnen, msajebi afsaidebs ar debdnen da malagis mwvrtnels uxaroda tavisi gundi gols rom ushvebda))))))))) kloun mejik shou iyo imena)))))

მარტო სანდრო ცდილობდა გატანას და ისიც გაიყვანეს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
soier 10 იანვარი 2018 03:30
ციტატა: kaizersoza
kaizersoza

shen waikitxe saertod wesierad ra davwere?)) aba tavida gadaimeore
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 03:30
არდა 15-20 მილიონი
რაფინია 20-25 მილიონი
გომეში 25-30 მილიონი
დეულოფეუ 30-35 მილიონი
მასკერანო 10-15 მილიონი
მუნირი 15 მილიონი
დუგლასი 10 მილიონი
ჯამში: 125-160 მილიონი

100 მილიონი წავა გრიზიში დანარჩენს დაემატება და მოვა ტიაგო მერე მინიმუმ ორი სეზონი არავინ არ დაგვჭირდება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:29
ციტატა: kaizersoza
dzaan magari biwia dembele, da barsas stilisaa jer universalia tipi, orive fexit urtyams, orive flangze tamashobs shetevis, centrfoorvardic shegidzlia daje atamasho, da shemtevi naxevarmcvelis nebismier poziciaze tamashobs, 20 wlis bavshvia da dortmundshi daje 19 wlis iyo 22 asisti gaaketea 19 wlis bavshvma mgoni yyvela turnirze amaze meti talanti ra ginda es nishnavs rom dzalian wkviania safexburto inteleqti magali aqvs, exla garedan rac chans jer tans rom shexedav anris magonebs, adgilidan sprintitac magrad gavs anris, magari swrafia, teqnikuri da inteleqti aqvs erts rom mowydeba adgilidan apekunebs adgilze tovebs, mere sivrce tu naxa gaigdebs burts da gadis damkashi, amisi imedi rogor ar unda gqondes ravi, marto shexedulebit magar safexburto tanzea modzraobaze gereve etyoba rom kai sulis araa da nebismier dros ragacis gachalicheba sheudzlia))))

მეც მგონია, რომ ძაან გამოგვადგება. ვალვერდემ ლა ლიგაში უნდა ათამაშოს ყველა მატჩში. ტრამვა მოიშუშა უკვე და 90 წუთიც შეუძლია, "ლევანტესთან" გაიყვანეს 67-ე წუთზე... უნდა ათამაშდეს და მომავალი წლისთვის საოცარი შეტევა გვეყოლება, აქეთ კოუტინიო, იქით დემბელე, შუაში მესი, წინ სუა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:27
dzaan magari biwia dembele, da barsas stilisaa jer universalia tipi, orive fexit urtyams, orive flangze tamashobs shetevis, centrfoorvardic shegidzlia daje atamasho, da shemtevi naxevarmcvelis nebismier poziciaze tamashobs, 20 wlis bavshvia da dortmundshi daje 19 wlis iyo 22 asisti gaaketea 19 wlis bavshvma mgoni yyvela turnirze amaze meti talanti ra ginda es nishnavs rom dzalian wkviania safexburto inteleqti magali aqvs, exla garedan rac chans jer tans rom shexedav anris magonebs, adgilidan sprintitac magrad gavs anris, magari swrafia, teqnikuri da inteleqti aqvs erts rom mowydeba adgilidan apekunebs adgilze tovebs, mere sivrce tu naxa gaigdebs burts da gadis damkashi, amisi imedi rogor ar unda gqondes ravi, marto shexedulebit magar safexburto tanzea modzraobaze gereve etyoba rom kai sulis araa da nebismier dros ragacis gachalicheba sheudzlia))))

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
azrze xart sharshan realis tavdasxmis triom gaitana 42 goli benzema-ronaldu-beili,
mesim 37 goli,)))) mesi-sua- neimarma 79 goli anu orjer meti titqmis da chempionebi mainc isini gaxdnen))))))) pirvelma as golian nishnuls evropashi chven mivagwiet paxodu,

შარშან ვიქტორ კაშაი და მატეო ლაოსი გაეფორმებინა "რეალს" ბარემ და კიდევ სხვებიც, "მალაგასთან" ვინ იმსაჯა, არ მახსოვს.

malagis fexburteli rom gadaaxta burts da ronaldus gaatanina?)))))))) msaji da mowinagmdege gundis fecburtelebi da mwvrtnelic romelic pirdapir ambobda realis chempionoba mindao, es xalxi ertad stadionze magari iyo))))))) fexburtelebi burts axtebodnen, msajebi afsaidebs ar debdnen da malagis mwvrtnels uxaroda tavisi gundi gols rom ushvebda))))))))) kloun mejik shou iyo imena)))))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:17
ციტატა: kaizersoza
azrze xart sharshan realis tavdasxmis triom gaitana 42 goli benzema-ronaldu-beili,
mesim 37 goli,)))) mesi-sua- neimarma 79 goli anu orjer meti titqmis da chempionebi mainc isini gaxdnen))))))) pirvelma as golian nishnuls evropashi chven mivagwiet paxodu,

შარშან ვიქტორ კაშაი და მატეო ლაოსი გაეფორმებინა "რეალს" ბარემ და კიდევ სხვებიც, "მალაგასთან" ვინ იმსაჯა, არ მახსოვს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:14
azrze xart sharshan realis tavdasxmis triom gaitana 42 goli benzema-ronaldu-beili,
mesim 37 goli,)))) mesi-sua- neimarma 79 goli anu orjer meti titqmis da chempionebi mainc isini gaxdnen))))))) pirvelma as golian nishnuls evropashi chven mivagwiet paxodu,
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:14
ციტატა: kaizersoza
xo mag pontshi tan xoici ra tavmdabali mastia aramgonia vinmes atqmevinos wadi shechema daberdi rit ver xvdebio)

ეჰ :(

ციტატა: soier
ციტატა: kaizersoza
es sportuli gamocemis versiaa, sastavshia dembele 140 milionian kacs skamze ar dasvamen

mag dembeles rasac viyureb magis imedi ar maq me jerjerobi yovel shmtxvevashi formisgan shorsaa seriozulad tan fizikurad sashinlad sustia tan asakitac pataraa da dro dachirdeba kalapotshi chasadgomad da ise mshvenivrad dajdeba skamze eg 140 milioni rogorc dagibarebia zlier gundebtan vgulisxmob nu jerjerobit mainc. laligashi ki atamasheben sust gindebtan rom moixodos da gaixsnas. jer ver endoba magas kaci tan seriozuli tramva gadaitana sul maxlaxans

ჯერ ვერ შევაფასებთ. ფიზიკურად სუსტია, მაგრამ ძალიან სწარფია, ან რა დრიბლინგი აქვს და კონტრშეტევებზე თუ გაიქცა... ეგეთი ტრამვაც არ იყო, არ მეგონა ამდენი თუ გაუცდებოდა, კაცი იფიქრებდი კუნთი დაეჭიმა უბრალოდო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
soier 10 იანვარი 2018 03:11
ციტატა: kaizersoza
es sportuli gamocemis versiaa, sastavshia dembele 140 milionian kacs skamze ar dasvamen

mag dembeles rasac viyureb magis imedi ar maq me jerjerobi yovel shmtxvevashi formisgan shorsaa seriozulad tan fizikurad sashinlad sustia tan asakitac pataraa da dro dachirdeba kalapotshi chasadgomad da ise mshvenivrad dajdeba skamze eg 140 milioni rogorc dagibarebia zlier gundebtan vgulisxmob nu jerjerobit mainc. laligashi ki atamasheben sust gindebtan rom moixodos da gaixsnas. jer ver endoba magas kaci tan seriozuli tramva gadaitana sul maxlaxans
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:11
ციტატა: soier
ციტატა: Giorgi Changelia
არამგონია ინიმ წასვლა მოუსრვოს, რაც არ უნდა მოხდეს. ჩავიმ წასვლა გადაწყვიტა რატომღაც, ალბათ იმიტომ რომ გუნდისთვის არ "ევნო".

aravis ar unda iniestas wasvla arc tviton magram asaki da sheazlebloba sul sxva rames amtkicebs rogorc shen dawere arc iniesta daawveba gunds tvirtad da wava rogorc chavim gaaketa da wava sadme ara evropul klubshi da fuls gamoimushavebs. sheni azrit ratom iyides coutinio ese saswrafo zamtarshi?

ნუ, კოუტინიოს ყიდვა მაინცდამაინც მაგას არ ნიშნავს. ზაფხულში სხვებზეც უნდა ვიფიქროთ და რაც უფრო ადრე დასრულდა ეს "ეპოქა" (კოუს ყიდვა), მით უკეთესია. ფილიპე გუნდთან ერთად ათამაშდება, ლა ლიგაში პაქტიურად, დარჩენილი მატჩები ვარჯიში იქნება და ინეისტას დაასვნებენ უჩლ-სთვის, მაგრამ შეიძლება ბათომეუმ მართლაც იცის ანდრესზე რამე...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:06
ციტატა: gurgenidze
dembele sadaa ? :D

es sportuli gamocemis versiaa, sastavshia dembele 140 milionian kacs skamze ar dasvamen

შეიძლება ინიმაც იგივე იფიქროს მართლაც. ანუ, "ავნოში" ის ვიგულისხმე, რომ გუნდის სხვა ფეხბურთელებს არ შეუშალოს ხელი, ძირითად შემადგენლობაში მოხვედრაში, მისი ავტორიტეტის გამო ან რამე რა...
xo mag pontshi tan xoici ra tavmdabali mastia aramgonia vinmes atqmevinos wadi shechema daberdi rit ver xvdebio)
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 03:04
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
iniesta mgoni zafxulshi midis da mere ra moxdeba vnaxot

არამგონია წავიდეს, თან სამუდამო კონტრაქტი არ აქ?

samudamo ara uvado kontraqi aq da uvado imas nishn roca unda wava gundioda ufasod an sxvanairad rogorc uketesi iqneba xavistanac igive gaaketes

არამგონია ინიმ წასვლა მოუსრვოს, რაც არ უნდა მოხდეს. ჩავიმ წასვლა გადაწყვიტა რატომღაც, ალბათ იმიტომ რომ გუნდისთვის არ "ევნო".

sheidzleba tavisit wavides chavisavit, wels ise dawera, iset ragaceebs vaketeb rac adre ar gamiketebiao, anu vatyob rom asakshi var miwirso, sheidzleba wavides tan xedavs kou moiyvanes romelsac sheudzlia chaanacvlos

შეიძლება ინიმაც იგივე იფიქროს მართლაც. ანუ, "ავნოში" ის ვიგულისხმე, რომ გუნდის სხვა ფეხბურთელებს არ შეუშალოს ხელი, ძირითად შემადგენლობაში მოხვედრაში, მისი ავტორიტეტის გამო ან რამე რა...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
soier 10 იანვარი 2018 03:04
ციტატა: Giorgi Changelia
არამგონია ინიმ წასვლა მოუსრვოს, რა არ უნდა მოხდეს. ჩავიმ წასვლა გადაწყვიტა რატომღაც, ალბათ იმიტომ რომ გუნდისთვის არ "ევნო".

aravis ar unda iniestas wasvla arc tviton magram asaki da sheazlebloba sul sxva rames amtkicebs rogorc shen dawere arc iniesta daawveba gunds tvirtad da wava rogorc chavim gaaketa da wava sadme ara evropul klubshi da fuls gamoimushavebs. sheni azrit ratom iyides coutinio ese saswrafo zamtarshi?
kaizersoza 10 იანვარი 2018 03:03
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
iniesta mgoni zafxulshi midis da mere ra moxdeba vnaxot

არამგონია წავიდეს, თან სამუდამო კონტრაქტი არ აქ?

samudamo ara uvado kontraqi aq da uvado imas nishn roca unda wava gundioda ufasod an sxvanairad rogorc uketesi iqneba xavistanac igive gaaketes

არამგონია ინიმ წასვლა მოუსრვოს, რა არ უნდა მოხდეს. ჩავიმ წასვლა გადაწყვიტა რატომღაც, ალბათ იმიტომ რომ გუნდისთვის არ "ევნო".

sheidzleba tavisit wavides chavisavit, wels ise dawera, iset ragaceebs vaketeb rac adre ar gamiketebiao, anu vatyob rom asakshi var miwirso, sheidzleba wavides tan xedavs kou moiyvanes romelsac sheudzlia chaanacvlos

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
aha , ert adgilas weria tu finalshi gaxval azars giyidio peress utqvia zidanistvis)))))))))
zizus utqvia ar minda azari tartalioti miyideo)))))))))
egeti ragaca pirvelad vnaxe finalshi tu gaxval giyidio, ra sleobebs weren gagagijeben))

ტარტალიოტი :დდდდდდდდ ცუდად ვაარ

egeti pontia))) iseti statia iyo tartaliotma gamielva tavshi))))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:58
ციტატა: soier
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
iniesta mgoni zafxulshi midis da mere ra moxdeba vnaxot

არამგონია წავიდეს, თან სამუდამო კონტრაქტი არ აქ?

samudamo ara uvado kontraqi aq da uvado imas nishn roca unda wava gundioda ufasod an sxvanairad rogorc uketesi iqneba xavistanac igive gaaketes

არამგონია ინიმ წასვლა მოისურვოს, რაც არ უნდა მოხდეს. ჩავიმ წასვლა გადაწყვიტა რატომღაც, ალბათ იმიტომ რომ გუნდისთვის არ "ევნო".
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 02:57
ციტატა: kaizersoza
aha , ert adgilas weria tu finalshi gaxval azars giyidio peress utqvia zidanistvis)))))))))
zizus utqvia ar minda azari tartalioti miyideo)))))))))
egeti ragaca pirvelad vnaxe finalshi tu gaxval giyidio, ra sleobebs weren gagagijeben))

ტარტალიოტი :დდდდდდდდ ცუდად ვაარ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:55
ციტატა: kaizersoza
aha , ert adgilas weria tu finalshi gaxval azars giyidio peress utqvia zidanistvis)))))))))
zizus utqvia ar minda azari tartalioti miyideo)))))))))
egeti ragaca pirvelad vnaxe finalshi tu gaxval giyidio, ra sleobebs weren gagagijeben))

უთანხმოება ეწყებათ და ვაბშე არ გაუშვან ზიდანი :)
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
gurgenidze 10 იანვარი 2018 02:55
dembele sadaa ? :D
soier 10 იანვარი 2018 02:54
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: soier
iniesta mgoni zafxulshi midis da mere ra moxdeba vnaxot

არამგონია წავიდეს, თან სამუდამო კონტრაქტი არ აქ?

samudamo ara uvado kontraqi aq da uvado imas nishn roca unda wava gundioda ufasod an sxvanairad rogorc uketesi iqneba xavistanac igive gaaketes
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 02:54
ციტატა: soier
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: M10 S9 D11
დემბელე სადაა? ვიღაც სულელის შედგენილია ასეთი უმდა იყოს
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ბუსკეცი ინიესტა
დემბელე მესი კოუტინიო
სუარესი


ზოადად პოლემიკაში არ ვერევი ყველას თავიისი აზრიაქვს, თუმცა ეგეთ სუსტ ნახევარდაცვას ყველა გუნდი მოუგებს, გუნდი მხოლოდ შეტევა არარის და რაკიტიჩის ამოგდება 1/2 ად დაასუსტებს გუნდის უკანა მხარეს ეგ არგამოვა, სკამზე ან დემბელე იჯდება ანინიესტა

და რატო გგონია 4-2-3-1 შემტევი ტაქტიკა ძაან მაინტერესებს

ar ici Sen etyoba rakitiCis roli barselonashi da magito svam mag kitxvas plius ra shemadgenloba exla daxaze faqtiurad naxevar dacvis gareshe datove gundi da zlier gundebta centri iqneba praxadnoi dveri 4-2-3-1 taqtika sheileba ar iyos zann shemtevi magram am takstikashi iseti fexburtelebi sheiyvane xuti kacis garda yvela shemtevia da arcerti ar aris dacviti funqciebis matarebeli . rogroc zemot zemot gitxres an dembele dajdeba an iniesta sxvanairad ar gamova iniesta mgoni zafxulshi midis da mere ra moxdeba vnaxot

ხოდა დიდი ალბათობოთ ინი და კოუ ერთმანეთს შეცვლიან და ბუსი რაკიტიჩის დუეტი იქნება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:52
aha , ert adgilas weria tu finalshi gaxval azars giyidio peress utqvia zidanistvis)))))))))
zizus utqvia ar minda azari tartalioti miyideo)))))))))
egeti ragaca pirvelad vnaxe finalshi tu gaxval giyidio, ra sleobebs weren gagagijeben))
soier 10 იანვარი 2018 02:52
fatia rom vigacis adgili araa am zirid=tadbtertmeteulshi da damijeret es rakitichi ar iqneba nu mnishvnelovan shexvedrebs vgulisxmob plius paulinioc
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:51
ციტატა: soier
iniesta mgoni zafxulshi midis da mere ra moxdeba vnaxot

არამგონია წავიდეს, თან სამუდამო კონტრაქტი არ აქ?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 02:51
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
კეპა არისაბალაგას ოპერაცია სჭირდებაო და მერე არ ვიცი ყიდვაზე რა ამბებია.

ikardize weren titqos gadawyvetiliao, eg kepa asnavnois mainc araa, moiyvanen da gauketeben ra echqarebat tu egrea,

სხვადასხვა წყაროები წერენ, რომ მალე გაოფიციალურდება იკარდის ტრანსფერი "რეალში".

xo mec vnaxe, daje informacia gavrcelda rom samedicino shemowmeba gaiarao, magram mere interma da agentebma uaryves. tumca magari moxodlia es saqme gaiformeben uewveli da beznzos daapangureben albat))))))

იკარდი თუ გადავიდა რეალში ჩათვალე ნეიმარი კავანის სიტუაცია გაიჩითება მაგას და რონის შორის პენალდოს თუ გონია რო იკარდი ბენზემასავით თავზე ვაზელინ წასმული ტ****ი შეუძვრება ძაან ცდება მაგარი უთანხმოება ექნებათ მერე პენო დაიწყებს წუწუნს და მისი ავტორიტეტის გამო ამ იკარდისაც მოსვავენ სკამზე და პენოს დაუყენებენ ვაზელინას აი ამიტო მგონია რო იკარდის ტრანსფერი ერთი დიდი ჭორია და მეტი არაფერი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
soier 10 იანვარი 2018 02:48
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: GraciasXavi6
ციტატა: M10 S9 D11
დემბელე სადაა? ვიღაც სულელის შედგენილია ასეთი უმდა იყოს
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ბუსკეცი ინიესტა
დემბელე მესი კოუტინიო
სუარესი


ზოადად პოლემიკაში არ ვერევი ყველას თავიისი აზრიაქვს, თუმცა ეგეთ სუსტ ნახევარდაცვას ყველა გუნდი მოუგებს, გუნდი მხოლოდ შეტევა არარის და რაკიტიჩის ამოგდება 1/2 ად დაასუსტებს გუნდის უკანა მხარეს ეგ არგამოვა, სკამზე ან დემბელე იჯდება ანინიესტა

და რატო გგონია 4-2-3-1 შემტევი ტაქტიკა ძაან მაინტერესებს

ar ici Sen etyoba rakitiCis roli barselonashi da magito svam mag kitxvas plius ra shemadgenloba exla daxaze faqtiurad naxevar dacvis gareshe datove gundi da zlier gundebta centri iqneba praxadnoi dveri 4-2-3-1 taqtika sheileba ar iyos zann shemtevi magram am takstikashi iseti fexburtelebi sheiyvane xuti kacis garda yvela shemtevia da arcerti ar aris dacviti funqciebis matarebeli . rogroc zemot zemot gitxres an dembele dajdeba an iniesta sxvanairad ar gamova iniesta mgoni zafxulshi midis da mere ra moxdeba vnaxot
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:46
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
კეპა არისაბალაგას ოპერაცია სჭირდებაო და მერე არ ვიცი ყიდვაზე რა ამბებია.

ikardize weren titqos gadawyvetiliao, eg kepa asnavnois mainc araa, moiyvanen da gauketeben ra echqarebat tu egrea,

სხვადასხვა წყაროები წერენ, რომ მალე გაოფიციალურდება იკარდის ტრანსფერი "რეალში".

xo mec vnaxe, daje informacia gavrcelda rom samedicino shemowmeba gaiarao, magram mere interma da agentebma uaryves. tumca magari moxodlia es saqme gaiformeben uewveli da beznzos daapangureben albat))))))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:45
ციტატა: M10 S9 D11
იკარდის კიდე ექნება მიზეზი ლიგაზე ითამაშებს მარა რონალდოს ხუშტურების და ზიდანის ბოიფრენდის გამო არამგონია გადმოვიდეს

lol wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:44
sebaliosi varskvlavebs rom etamasheboda, barsa ar mindao rom ar gvikadra an liverpulshi wava an betishi isev))))) ushveben gundidan)))))))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:44
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
კეპა არისაბალაგას ოპერაცია სჭირდებაო და მერე არ ვიცი ყიდვაზე რა ამბებია.

ikardize weren titqos gadawyvetiliao, eg kepa asnavnois mainc araa, moiyvanen da gauketeben ra echqarebat tu egrea,

სხვადასხვა წყაროები წერენ, რომ მალე გაოფიციალურდება იკარდის ტრანსფერი "რეალში".
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:40
ციტატა: Giorgi Changelia
კეპა არისაბალაგას ოპერაცია სჭირდებაო და მერე არ ვიცი ყიდვაზე რა ამბებია.

ikardize weren titqos gadawyvetiliao, eg kepa asnavnois mainc araa, moiyvanen da gauketeben ra echqarebat tu egrea,
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 02:39
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ჩემი აზრით ყველაზე კარგი 4-2-3-1 ტაქტიკაა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ბუსკეცი ინიესტა
დემბელე მესი კოუტინიო
სუარესი

თამაშის მსცლელობის დროს გადაწყობაც მშვენივრად შეიძლება ბევრნაირად

ini mand codoa. mand wirdeba ori dacviti naxevarmcveli busketsis mewyviled, roberto paulinio mand da inim koutinio unda cvalos.)))

მაშინ დადგეს რაკიტიჩი დაცვაში მაინ გამოსდის თამაში მაგას ვერ დავუკარგავ
ციტატა: kaizersoza
me realis siaxleebs vecnobi))))))

ჭორია იკარდის ამბავი ესენი ამ ზამთარს მაქსიმუმ კეპას მოიყვანენ

kepa nayidi yavt bazari araa magram, azari tu ver moiyvanes exla , chelsi axla kontraqts udebs da vsio daemshvidobebian, balage ambobs azari keinis duets echalichebiano

შანსი არაა რისი გულისთვის წავა აზარი რეალში ლიგაზე ვერ ითამაშებს და ლა ლიგა დაკარგული აქვს რეალს და კოპას გამო არამგონია მოუნდეს ზამთარში რეალში გადასვლა იკარდის კიდე ექნება მიზეზი ლიგაზე ითამაშებს მარა რონალდოს ხუშტურების და ზიდანის ბოიფრენდის გამო არამგონია გადმოვიდეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:37
კეპა არისაბალაგას ოპერაცია სჭირდებაო და მერე არ ვიცი ყიდვაზე რა ამბებია.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:35
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ჩემი აზრით ყველაზე კარგი 4-2-3-1 ტაქტიკაა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ბუსკეცი ინიესტა
დემბელე მესი კოუტინიო
სუარესი

თამაშის მსცლელობის დროს გადაწყობაც მშვენივრად შეიძლება ბევრნაირად

ini mand codoa. mand wirdeba ori dacviti naxevarmcveli busketsis mewyviled, roberto paulinio mand da inim koutinio unda cvalos.)))

მაშინ დადგეს რაკიტიჩი დაცვაში მაინ გამოსდის თამაში მაგას ვერ დავუკარგავ
ციტატა: kaizersoza
me realis siaxleebs vecnobi))))))

ჭორია იკარდის ამბავი ესენი ამ ზამთარს მაქსიმუმ კეპას მოიყვანენ

kepa nayidi yavt bazari araa magram, azari tu ver moiyvanes exla , chelsi axla kontraqts udebs da vsio daemshvidobebian, balage ambobs azari keinis duets echalichebiano
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 02:33
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ჩემი აზრით ყველაზე კარგი 4-2-3-1 ტაქტიკაა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ბუსკეცი ინიესტა
დემბელე მესი კოუტინიო
სუარესი

თამაშის მსცლელობის დროს გადაწყობაც მშვენივრად შეიძლება ბევრნაირად

ini mand codoa. mand wirdeba ori dacviti naxevarmcveli busketsis mewyviled, roberto paulinio mand da inim koutinio unda cvalos.)))

მაშინ დადგეს რაკიტიჩი დაცვაში მაინ გამოსდის თამაში მაგას ვერ დავუკარგავ
ციტატა: kaizersoza
me realis siaxleebs vecnobi))))))

ჭორია იკარდის ამბავი ესენი ამ ზამთარს მაქსიმუმ კეპას მოიყვანენ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:31
ციტატა: kaizersoza
an azari, an wyvilshic sheidzleba iyidon manchesteri beils echalicheba da tu gayides azraarsac daayolebs)))

"გუანჩჟოუ ევერგრანდს" ობამეიანგი და ბეილი სურს. განობელში 72 მილიონს იხდიან, ხოლო უელსელში 96-ს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:28
me realis siaxleebs vecnobi))))))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:25
Goal.ge-ზე მარტო მე ვერ შევდივარ?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:20
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
4-2-3-1 -ic kargi satamashoa, busketsi roberto cayrdenze da iniesta kou cvalo, da roberto paulinioc shecvlebit. )))))) nu sieti sastavia rac ginda itamashe )))))) valverdes saqme gauadvilda)))

თან 2 საყრდენით "ბილბაოშიც" არ თამაშობდა ვალვერდე? სან ხოსე და ბენიატი ან მიკელ რიკო...

xo am taqtikas saertod ori sayrdeni wirdeba wesit))) da is sami kaci yvelaferia gundis naxevardcvac da tavdamsxmelic.
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:18
ციტატა: kaizersoza
4-2-3-1 -ic kargi satamashoa, busketsi roberto cayrdenze da iniesta kou cvalo, da roberto paulinioc shecvlebit. )))))) nu sieti sastavia rac ginda itamashe )))))) valverdes saqme gauadvilda)))

თან 2 საყრდენით "ბილბაოშიც" არ თამაშობდა ვალვერდე? სან ხოსე და ბენიატი ან მიკელ რიკო...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:18
an azari, an wyvilshic sheidzleba iyidon manchesteri beils echalicheba da tu gayides azraarsac daayolebs)))

ციტატა: M10 S9 D11
ჩემი აზრით ყველაზე კარგი 4-2-3-1 ტაქტიკაა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ბუსკეცი ინიესტა
დემბელე მესი კოუტინიო
სუარესი

თამაშის მსცლელობის დროს გადაწყობაც მშვენივრად შეიძლება ბევრნაირად

ini mand codoa. mand wirdeba ori dacviti naxevarmcveli busketsis mewyviled, roberto paulinio mand da inim koutinio unda cvalos.)))
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 02:16
ჩემი აზრით ყველაზე კარგი 4-2-3-1 ტაქტიკაა
შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
ბუსკეცი ინიესტა
დემბელე მესი კოუტინიო
სუარესი

თამაშის მსცლელობის დროს გადაწყობაც მშვენივრად შეიძლება ბევრნაირად
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:15
4-2-3-1 -ic kargi satamashoa, busketsi roberto cayrdenze da iniesta kou cvalo, da roberto paulinioc shecvlebit. )))))) nu sieti sastavia rac ginda itamashe )))))) valverdes saqme gauadvilda)))

ციტატა: Giorgi Changelia
იკარდი "რეალთან" ახლოსააო.

xo vigacas iyidian uewveli, cxel gulze ))))) aramgonia keinshi iseti dzviri gadaixadon rasac totenhemi itxovs))) me mgoni egaa ikardi
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:12
იკარდი "რეალთან" ახლოსააო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:10
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
tu dembele marjvniv mashin mesi centrshi da kou marcxniv sxva gza fizikurad araa.
da wesit mag taqtikas ori dacviti tipis centri wirdeba, pachti orive chamshleli))) ufro eg paulinios da robertos adgilia vidre iniestasi, an raketa. )))))

არა, მარჯვნივ არა, უბრალოდ ფოტოზე იყო ეგრე, მე ტაქტიკა ვიგულისხმე:

-------------ტერ შტეგენი--------------
--სემედუ--პიკე--უმტიტი--ალბა
--------ბუსკეტსი---ინიესტა---
------------------მესი-------------
-დემბელე---სუარესი----კოუტინიო

aaa me megona 4-2-3-1 -s gulisxmobdi, eg 4-3-3 -shi xo, ki sworia,
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:06
ციტატა: kaizersoza
tu dembele marjvniv mashin mesi centrshi da kou marcxniv sxva gza fizikurad araa.
da wesit mag taqtikas ori dacviti tipis centri wirdeba, pachti orive chamshleli))) ufro eg paulinios da robertos adgilia vidre iniestasi, an raketa. )))))

არა, მარჯვნივ არა, უბრალოდ ფოტოზე იყო ეგრე, მე ტაქტიკა ვიგულისხმე:

-------------ტერ შტეგენი--------------
--სემედუ--პიკე--უმტიტი--ალბა
--------ბუსკეტსი---ინიესტა---
------------------მესი-------------
-დემბელე---სუარესი----კოუტინიო
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 02:06
თუ პირველს დავუბრუნდით, აი, ოღონდ დემბელე მარჯვნივ არა და ინიესტა wink
tu dembele marjvniv mashin mesi centrshi da kou marcxniv sxva gza fizikurad araa.
da wesit mag taqtikas ori dacviti tipis centri wirdeba, pachti orive chamshleli))) ufro eg paulinios da robertos adgilia vidre iniestasi, an raketa. )))))

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
nu grizmanze ukve xelfasebs weren da oyavt iseti piri uchans, barto tavs gaimrtlebs ameni fuli davxarjeto da suas gashvebas shegvaparebs))) chemi azrit egre moxdeba, nu shenc xom xvdebi rom zedmeti shetevis xalxia, pakos gashvebas arc apireben, sua, pako grizmani dembele, mesi, kou nu ravi, me egre mgonia, ert variants vushveb, kou rawion qvemot da mashin iniesta amoagdon sastavidan, da mesisac daweva mouwevs da flangze mis ncvalad dembele,

მაგრა მევასება გრიზმანი და მივესალმები "ბარსელონაში", მაგრამ სუარესის წასვლა თუ მოჰყვება ამას... თან ხო ვიცით ჯეკა როგორია, თუ საჭირო გახდება, ნამდილად დაჯდება სათადარიგოზე, ზოგჯერ. შემოვა მეორე ტაიმში, იბრძოლებს... ნათქვამი აქვს, "ბარსელონას" სამმაგი ხელფასის სანაცვლოდ არ დავტოვებო!

me ar mevaseba)))))) ragac tipaji ar mevaseba, rac pliusi aq swrafi gdasvla shtevashi da momentebs iyenebs kargad sshemrulebeli aris magram ravi, as milionad ori bavshvi iyidon mirchevnia))))))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 02:03
ციტატა: kaizersoza
nu grizmanze ukve xelfasebs weren da oyavt iseti piri uchans, barto tavs gaimrtlebs ameni fuli davxarjeto da suas gashvebas shegvaparebs))) chemi azrit egre moxdeba, nu shenc xom xvdebi rom zedmeti shetevis xalxia, pakos gashvebas arc apireben, sua, pako grizmani dembele, mesi, kou nu ravi, me egre mgonia, ert variants vushveb, kou rawion qvemot da mashin iniesta amoagdon sastavidan, da mesisac daweva mouwevs da flangze mis ncvalad dembele,

მაგრა მევასება გრიზმანი და მივესალმები "ბარსელონაში", მაგრამ სუარესის წასვლა თუ მოჰყვება ამას... თან ხო ვიცით ჯეკა როგორია, თუ საჭირო გახდება, ნამდილად დაჯდება სათადარიგოზე, ზოგჯერ. შემოვა მეორე ტაიმში, იბრძოლებს... ნათქვამი აქვს, "ბარსელონას" სამმაგი ხელფასის სანაცვლოდ არ დავტოვებო!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 01:59
nu grizmanze ukve xelfasebs weren da oyavt iseti piri uchans, barto tavs gaimrtlebs ameni fuli davxarjeto da suas gashvebas shegvaparebs))) chemi azrit egre moxdeba, nu shenc xom xvdebi rom zedmeti shetevis xalxia, pakos gashvebas arc apireben, sua, pako grizmani dembele, mesi, kou nu ravi, me egre mgonia, ert variants vushveb, kou rawion qvemot da mashin iniesta amoagdon sastavidan, da mesisac daweva mouwevs da flangze mis ncvalad dembele,
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 01:57
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ki)))))) chemi azrit es sasatavi yvelaze dzlieri iqneba shetevashic sua marto ar iqneba, dembele miigebs burtebs gaiyolebs mcvellebs dapasasvs suas da eg ari, kontrazec kaia, mesi iniesta kou sheuyrian pasebs, sua dembele win dedas moxnaven)))

ანუ, მესი-კოუ AMF-ზე, დემბელე RWF ასე ვთქვათ და სუარესი SS, მთლად საჯარიმოში ჩაკეტილი არა - CF wink

aha, sworia, nu mesi kou, yvelaferia centric shemtevic da tavdamsxmelic razea saubari tamashs sadac dawirdeba iq chaiweven an aiweven, es idealuri sastavia, da sanaxaobrivatac es iqneba shou namdvili eseni yvela formashi)))

თუ პირველს დავუბრუნდით, აი, ოღონდ დემბელე მარჯვნივ არა და ინიესტა wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 01:55
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: kaizersoza
ki)))))) chemi azrit es sasatavi yvelaze dzlieri iqneba shetevashic sua marto ar iqneba, dembele miigebs burtebs gaiyolebs mcvellebs dapasasvs suas da eg ari, kontrazec kaia, mesi iniesta kou sheuyrian pasebs, sua dembele win dedas moxnaven)))

ანუ, მესი-კოუ AMF-ზე, დემბელე RWF ასე ვთქვათ და სუარესი SS, მთლად საჯარიმოში ჩაკეტილი არა - CF wink

aha, sworia, nu mesi kou, yvelaferia centric shemtevic da tavdamsxmelic razea saubari tamashs sadac dawirdeba iq chaiweven an aiweven, es idealuri sastavia, da sanaxaobrivatac es iqneba shou namdvili eseni yvela formashi)))
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 01:55
ციტატა: kaizersoza
magram didxans ver gastans es sastavi ertad, m mgoni suas zafxulshi gaushveben, aseve iniesta momavlidan ufro meti zamenebit itamashebs tu ar wavida vabshe, tu grizmani iyides suas gaushveben, chemi azrit, da sworicaa, marketinguli tvalsazrisit, sua ori wlis mere agar gaiyideba am fasad rac exlaa, sanam droa fulsac aigeben da chaanacvleben grizmanit, ukve rom moyavt ideashi suas gashveba aqvt, sua dembo, messi koutinio, grizmni ertad fizikurad ver itamasheben , zamenis kaci arcerti araa,

გაგვიჭირდება სუას გაშვება :( მირჩევნია არ მოვიდეს გრიზმანი და დარჩეს "ელ პისტოლერო", რომელსაც მთელი გულით უყვარს "ბარსელონა"!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 10 იანვარი 2018 01:52
magram didxans ver gastans es sastavi ertad, m mgoni suas zafxulshi gaushveben, aseve iniesta momavlidan ufro meti zamenebit itamashebs tu ar wavida vabshe, tu grizmani iyides suas gaushveben, chemi azrit, da sworicaa, marketinguli tvalsazrisit, sua ori wlis mere agar gaiyideba am fasad rac exlaa, sanam droa fulsac aigeben da chaanacvleben grizmanit, ukve rom moyavt ideashi suas gashveba aqvt, sua dembo, messi koutinio, grizmni ertad fizikurad ver itamasheben , zamenis kaci arcerti araa,
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 01:48
ციტატა: kaizersoza
ki)))))) chemi azrit es sasatavi yvelaze dzlieri iqneba shetevashic sua marto ar iqneba, dembele miigebs burtebs gaiyolebs mcvellebs dapasasvs suas da eg ari, kontrazec kaia, mesi iniesta kou sheuyrian pasebs, sua dembele win dedas moxnaven)))

ანუ, მესი-კოუ AMF-ზე, დემბელე RWF ასე ვთქვათ და სუარესი SS, მთლად საჯარიმოში ჩაკეტილი არა - CF wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
10
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK