რეგისტრაცია

ლეო მესის დასაფასებელი საქციელი

image
მოგეხსენებათ, "ბარსელონას" შემტევს, ლეო მესის ქალაქში რესტორანი აქვს გახსნილი. მისი ორგანიზებით, საშობაოდ შენობაში სათამაშოების შეგროვება დაიწყო, რომელიც საავადმყოფოს გადაეცემოდა,

უკანასკნელი ინფორმაციით, მესის ფონდმა 200-ზე მეტი ახალი სათამაშო შეაგროვა და მათ უკვე ბავშვების ჰოსპიტალში გადასატანად ამზადებენ.

საინტერესოა, რომ კლიენტი, რომელიც რესტორანში შევიდოდა და სათამაშოს დატოვება, სპეციალურ კუპონს იღებდა, რომლითაც მესის ხელმოწერილი მაისურის გათამაშებაში იღებდა მონაწილეობას.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Cule_Gio_Cule 11 იანვარი 2018 11:57
Perfect პიროვნება , Perfect ადამიანი ... ( ან უცხოპლანეტელი ...
beqa13-13 10 იანვარი 2018 22:11
მესი როგორ კარგი ფეღბურთელი ისევე კარგი ადამიანი
Tedishaa 10 იანვარი 2018 17:57
ციტატა: DON ANDRESS
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Tedishaa
დიდებული ფეხბურთელი დიდებული პიროვნება... მეზიზღება ის მადრიდისტები ამაზე რო იძახიან ცივი როჟააო და ხალხს რონალდო უფრო ეხმარებაო ვინ ვისზე მეტად ეხმარება ხალხს ეგ სხვა საქმეა მარა მესიზე რო იტყვი ცუდი ადამიანიაო რავი ძმაო რაა..

სიკეთე უნდა დაფასდეს მაშინ, როცა ადამიანი ამას ხმამაღლა არ აცხადებს და მსოფლიოს არ აგებინებს, აი, რა ჩავიდინეო. რახან მესის გაკეთებული კეთილი საქმეები არ ცხადდება, ე.ი. ცუდი ადამიანია? სასაცილო ლოგიკაა.

როსარიოში სადაც სწავლობდა იმ სკოლას უამრავი ფული გადაურიცხა.მსოფლიოში ბევრ უსახლკაროს და ბავშვთა სახლს ეხმარება.დიდებული კაცი და ღირსეული ადამიანია

ვიცი ვიცი მე ვიცი მართლა ძალლიან მაგარი ადამიანია... მარა მადრიდისტები რო მიედებიან და მოედებიან ხოლმე სისულელეებს ეგ მძულს.. ყველა მადრიდისტას რათქმაუნდა არ ეხება მარა ხშირად მსმენია მესი ბავშვებს ხელს არ ართმევსო და მსგავსი სისულელეები სასაცილოა სატირალი რომ არ იყოსს ასეთ სისულელეებს რო ლაპაარაკობენ... ძალიან მაგარი პიროვნებაა და ძალიან მაგარი ადამიანია ფეხბურთელი ხო საერთოდ მეტიროარ შეიძლება
--------------------
ronaldinho gauchoo
DON ANDRESS 10 იანვარი 2018 17:50
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Tedishaa
დიდებული ფეხბურთელი დიდებული პიროვნება... მეზიზღება ის მადრიდისტები ამაზე რო იძახიან ცივი როჟააო და ხალხს რონალდო უფრო ეხმარებაო ვინ ვისზე მეტად ეხმარება ხალხს ეგ სხვა საქმეა მარა მესიზე რო იტყვი ცუდი ადამიანიაო რავი ძმაო რაა..

სიკეთე უნდა დაფასდეს მაშინ, როცა ადამიანი ამას ხმამაღლა არ აცხადებს და მსოფლიოს არ აგებინებს, აი, რა ჩავიდინეო. რახან მესის გაკეთებული კეთილი საქმეები არ ცხადდება, ე.ი. ცუდი ადამიანია? სასაცილო ლოგიკაა.

როსარიოში სადაც სწავლობდა იმ სკოლას უამრავი ფული გადაურიცხა.მსოფლიოში ბევრ უსახლკაროს და ბავშვთა სახლს ეხმარება.დიდებული კაცი და ღირსეული ადამიანია
Football Is My Life 10 იანვარი 2018 16:37
ციტატა: Tedishaa
დიდებული ფეხბურთელი დიდებული პიროვნება... მეზიზღება ის მადრიდისტები ამაზე რო იძახიან ცივი როჟააო და ხალხს რონალდო უფრო ეხმარებაო ვინ ვისზე მეტად ეხმარება ხალხს ეგ სხვა საქმეა მარა მესიზე რო იტყვი ცუდი ადამიანიაო რავი ძმაო რაა..

სიკეთე უნდა დაფასდეს მაშინ, როცა ადამიანი ამას ხმამაღლა არ აცხადებს და მსოფლიოს არ აგებინებს, აი, რა ჩავიდინეო. რახან მესის გაკეთებული კეთილი საქმეები არ ცხადდება, ე.ი. ცუდი ადამიანია? სასაცილო ლოგიკაა.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Monadire 10 იანვარი 2018 16:08
მესსიი არის რაგაც საოცრება ბარსელონაში მესსი ბარსელონასთვის არის დაბადებული სიტყვები არ მყოფნის ეს ისეთი ფეხბურთელიაა მესსიზე ცუდს რო იტყვის ის კაცი დებილია ან სულელი
Philippe Coutinho 10 იანვარი 2018 15:31
ციტატა: EL PISTOLERO_9
აი ეს რომ გვყავს რააა <3
ბედნიერი უნდა იყო შენ კლუბში რომ თამაშობდეს ლეო...
იმ ტიპების არ მესმის და ვერასდროს ვერ გავუგებ ალბათ ვინ ამას ჯუჯას ეძახის და აგინებს
:/
ასე რამ გაგამწარა
**** ეგეთ გულშემატკივრობას
რონალდუ იმსახურებს დაცინვას და გინებას
თავისი საქციელებიდან გამომდინარე. მაგრამ მესის არასწორი საქციელი მე არ მახსოვს.

100%

ლეოოო მისაბაძი ადამიანიხარ ^_^

ლეოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო
ო ^_^
EL PISTOLERO_9 10 იანვარი 2018 15:21
აი ეს რომ გვყავს რააა <3
ბედნიერი უნდა იყო შენ კლუბში რომ თამაშობდეს ლეო...
იმ ტიპების არ მესმის და ვერასდროს ვერ გავუგებ ალბათ ვინ ამას ჯუჯას ეძახის და აგინებს
:/
ასე რამ გაგამწარა
**** ეგეთ გულშემატკივრობას
რონალდუ იმსახურებს დაცინვას და გინებას
თავისი საქციელებიდან გამომდინარე. მაგრამ მესის არასწორი საქციელი მე არ მახსოვს.
saba barca 10 იანვარი 2018 15:12
ბარსამ უნდა იამაყოს ასეთი ფეხბურთელი რომ ყავს.
--------------------
მეტი ვიდრე კლუბი!
Visca barca!!!
LIONEL MESSI 10 იანვარი 2018 15:11
უდიდესი სულის პატრონია ლეო.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
BlauGrana_DS 10 იანვარი 2018 14:35
უცხოპლანეტელი ამოუცნობი მფრინავი ობიექტია ჩვენი ლომი!
ლომია, ლომი!
kortoxa23 10 იანვარი 2018 14:11
ჩვენი ფაფრიანი ლომი჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
luisito;l.messi;jr 10 იანვარი 2018 13:52
ძაან მაგარი ადამიანია, ღირსეული ფეხბურთელი მილიონობით ფანს თავისი ღირსეულობითაც შეგვაყვარა თავი...
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 13:42
ყოჩაღ ლომო ძაან მაგარი ადამიანი ხარ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tedishaa 10 იანვარი 2018 13:17
დიდებული ფეხბურთელი დიდებული პიროვნება... მეზიზღება ის მადრიდისტები ამაზე რო იძახიან ცივი როჟააო და ხალხს რონალდო უფრო ეხმარებაო ვინ ვისზე მეტად ეხმარება ხალხს ეგ სხვა საქმეა მარა მესიზე რო იტყვი ცუდი ადამიანიაო რავი ძმაო რაა..
--------------------
ronaldinho gauchoo
lasha lionel საიტზეა
lasha lionel 10 იანვარი 2018 12:44
მესი როგორი კარგი ფეხბურთელიცა ისეთივე კარგი ადამიანია
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK