რეგისტრაცია

მესიმ ექსკლუზიური საჩუქარი მიიღო

image
ლიონელ მესი რომ მსოფლიოში საკუთესო ფეხბურთელია, ამაში ნორმალურ ადამიანს ეჭვი ნამდვილად არ ეპარება. შესაბამისად, ის თავისი დიდებულების გამო, მრავალი ადამიანის შთაგონების წყარო გამხდარა.

გამონაკლისი არც პარაგვაელი მხატვარი და "ლა პულგას" გულშემატკივარი, ლილი განტეროა. ხელოვანმა ბუცები საკუთარი ხელით მოხატა, რომელიც არგენტინელი ფეხბურთელის ცხოვრებას აღწერს.

საბოლოოდ მიღებული ქმნილება ლიონელ მესის ხელებშიც აღმოჩნდა, რომელიც დიდი სიამოვნებით ათვალიერებდა ექსკლუზიური ბუცის მოხატულობას. იხილეთ ფოტოები:

მესიმ ექსკლუზიური საჩუქარი მიიღო


მესიმ ექსკლუზიური საჩუქარი მიიღო
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
fara 10 იანვარი 2018 22:58
es martlac didebuli sachuqaria aset fexburtels swirdeba eseti sachuqari
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 19:26
ციტატა: DON ANDRESS
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.

მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

ძაან სიღრმიდან ამოტანა აღარ გახდება საჭირო, როცა კოუტინიო გვეყოლება და საქმე შეუმსუბუქდება-თქო. თორე მესი მესია და მეტოქეებს ისედაც აფორთხებს. რეალურად რასაც მესი აკეთებს, იმას ნახევარდაცვა უნდა აკეთებდეს, მაგრამ კარგი ბურთის ამომტანი რომ არ გვყავს იმიტომ უწევს მასე.

შემსუბუქდება, მაგრამ ეს მისი სტილია!

მისი სტილი კი არის, მაგრამ ყოველთვის არ გახდება აუცილებელი. ახლა სხვა გზა რომ არაა მაგიტომ ამოაქვს, თორემ სულ წინ და უკან კი აღარ ირბენს.

სულ წინ და უკან არ ირბენს, მაგრამ ნორმალურად ყოველთვის გააკეთებს მაგას და სრული თავისუფლება აქვს.

ლეოს რომ ჩააბარო მარჯვენა ფლანგი და უთხრა აქ იმოძრავეო სადაც ბურთია იქ იქნება ლეოც ამიტომ ეგრე არაა.ყველგანაა მესი.მთავარია რომ დაცვაში მარჯვენა ფლანგზე ითამაშოს

მერე მაგას არ ვამბობ?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
DON ANDRESS 10 იანვარი 2018 17:53
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.

მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

ძაან სიღრმიდან ამოტანა აღარ გახდება საჭირო, როცა კოუტინიო გვეყოლება და საქმე შეუმსუბუქდება-თქო. თორე მესი მესია და მეტოქეებს ისედაც აფორთხებს. რეალურად რასაც მესი აკეთებს, იმას ნახევარდაცვა უნდა აკეთებდეს, მაგრამ კარგი ბურთის ამომტანი რომ არ გვყავს იმიტომ უწევს მასე.

შემსუბუქდება, მაგრამ ეს მისი სტილია!

მისი სტილი კი არის, მაგრამ ყოველთვის არ გახდება აუცილებელი. ახლა სხვა გზა რომ არაა მაგიტომ ამოაქვს, თორემ სულ წინ და უკან კი აღარ ირბენს.

სულ წინ და უკან არ ირბენს, მაგრამ ნორმალურად ყოველთვის გააკეთებს მაგას და სრული თავისუფლება აქვს.

ლეოს რომ ჩააბარო მარჯვენა ფლანგი და უთხრა აქ იმოძრავეო სადაც ბურთია იქ იქნება ლეოც ამიტომ ეგრე არაა.ყველგანაა მესი.მთავარია რომ დაცვაში მარჯვენა ფლანგზე ითამაშოს
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 17:30
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.

მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

ძაან სიღრმიდან ამოტანა აღარ გახდება საჭირო, როცა კოუტინიო გვეყოლება და საქმე შეუმსუბუქდება-თქო. თორე მესი მესია და მეტოქეებს ისედაც აფორთხებს. რეალურად რასაც მესი აკეთებს, იმას ნახევარდაცვა უნდა აკეთებდეს, მაგრამ კარგი ბურთის ამომტანი რომ არ გვყავს იმიტომ უწევს მასე.

შემსუბუქდება, მაგრამ ეს მისი სტილია!

მისი სტილი კი არის, მაგრამ ყოველთვის არ გახდება აუცილებელი. ახლა სხვა გზა რომ არაა მაგიტომ ამოაქვს, თორემ სულ წინ და უკან კი აღარ ირბენს.

სულ წინ და უკან არ ირბენს, მაგრამ ნორმალურად ყოველთვის გააკეთებს მაგას და სრული თავისუფლება აქვს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 10 იანვარი 2018 17:02
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.

მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

ძაან სიღრმიდან ამოტანა აღარ გახდება საჭირო, როცა კოუტინიო გვეყოლება და საქმე შეუმსუბუქდება-თქო. თორე მესი მესია და მეტოქეებს ისედაც აფორთხებს. რეალურად რასაც მესი აკეთებს, იმას ნახევარდაცვა უნდა აკეთებდეს, მაგრამ კარგი ბურთის ამომტანი რომ არ გვყავს იმიტომ უწევს მასე.

შემსუბუქდება, მაგრამ ეს მისი სტილია!

მისი სტილი კი არის, მაგრამ ყოველთვის არ გახდება აუცილებელი. ახლა სხვა გზა რომ არაა მაგიტომ ამოაქვს, თორემ სულ წინ და უკან კი აღარ ირბენს.
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 16:57
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.

მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

ძაან სიღრმიდან ამოტანა აღარ გახდება საჭირო, როცა კოუტინიო გვეყოლება და საქმე შეუმსუბუქდება-თქო. თორე მესი მესია და მეტოქეებს ისედაც აფორთხებს. რეალურად რასაც მესი აკეთებს, იმას ნახევარდაცვა უნდა აკეთებდეს, მაგრამ კარგი ბურთის ამომტანი რომ არ გვყავს იმიტომ უწევს მასე.

შემსუბუქდება, მაგრამ ეს მისი სტილია!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 10 იანვარი 2018 16:53
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: P.Dybala
შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.

მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

ძაან სიღრმიდან ამოტანა აღარ გახდება საჭირო, როცა კოუტინიო გვეყოლება და საქმე შეუმსუბუქდება-თქო. თორე მესი მესია და მეტოქეებს ისედაც აფორთხებს. რეალურად რასაც მესი აკეთებს, იმას ნახევარდაცვა უნდა აკეთებდეს, მაგრამ კარგი ბურთის ამომტანი რომ არ გვყავს იმიტომ უწევს მასე.
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 16:41
ციტატა: Football Is My Life
ციტატა: Giorgi Changelia
მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

კოუტინიოსაც ამოჰქონდა ხოლმე ლივერპულში ბურთი და ლეოს საქმე შეუმსუბუქდება.

პ.ს. მე არ მესმის იმ ხალხის, რონალდუს მშრომელ ფეხბურთელად რომ თვლის. რონალდუ ბევრს მუშაობს, მაგრამ მოედანზე ყველაზე მეტს მესი აკეთებს გუნდისთვის. ქვევით ჩამოდის დაცვას და ნახევარდაცვას ბურთის ამოტანაში ეხმარება, პასებს ანაწილებს, საგოლე შანსებს ქმნის, გოლებს იტანს. ამ ყველაფრის ერთად გაკეთებას რამდენი შრომა უნდა წარმოიდგინეთ, მაგრამ როცა ამას ლეო აკეთებს, ეს ყველაფერი მარტივად ჩანს.

"იმ ხალხს" ფეხბურთი არ ესმის და დაანებე თავი :)
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Football Is My Life 10 იანვარი 2018 16:39
ციტატა: Giorgi Changelia
Giorgi Changelia

LOL lol
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 16:37
ციტატა: solomon
აუ მესის და კოუტინიოს ერთად გადაღებული ფოტო ხოვერ ვნახე არ უნახიათ ჯერ ერთმანეთი ნეტა ?

My Webpagelol wink wink wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Football Is My Life 10 იანვარი 2018 16:35
ციტატა: Giorgi Changelia
მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!

კოუტინიოსაც ამოჰქონდა ხოლმე ლივერპულში ბურთი და ლეოს საქმე შეუმსუბუქდება.

პ.ს. მე არ მესმის იმ ხალხის, რონალდუს ყველაზე მშრომელ ფეხბურთელად რომ თვლის. რონალდუ ბევრს მუშაობს, მაგრამ მოედანზე ყველაზე მეტს მესი აკეთებს გუნდისთვის. ქვევით ჩამოდის დაცვას და ნახევარდაცვას ბურთის ამოტანაში ეხმარება, პასებს ანაწილებს, საგოლე შანსებს ქმნის, გოლებს იტანს. ამ ყველაფრის ერთად გაკეთებას რამდენი შრომა უნდა წარმოიდგინეთ, მაგრამ როცა ამას ლეო აკეთებს, ეს ყველაფერი მარტივად ჩანს.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 16:18
პარაგვაისთვის რა გოლებიც უტენია მესის, ასე ძალიან უყვარს ლილი განტეროს? wink (ხუმრობით, რა თქმა უნდა).
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Monadire 10 იანვარი 2018 16:11
მაგარი საჩუკარია რაა ესეთი ღირსეულ ფეხბურთელს საჩუკრებიი ყოველ დგე უნდა ჩუკნიდნენ
Giorgi Changelia 10 იანვარი 2018 16:10
ციტატა: P.Dybala
შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.

მესიმ თუ საკუთარი ნახევრიდან არ წამოიღო ბურთი და აფორთხა მეტოქე, აბა ეგ რა მესია? სხვანაირი გინახავს შენ?!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
solomon 10 იანვარი 2018 16:05
აუ მესის და კოუტინიოს ერთად გადაღებული ფოტო ხოვერ ვნახე არ უნახიათ ჯერ ერთმანეთი ნეტა ?
P.Dybala 10 იანვარი 2018 15:30
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.

თამასების რაოდენობითაც უსწრებენ მესის ასე რომ თავისუფლად შეუძლია ლომს მე-5 ოქროს ბუცი მოიგოს

შეუძლია, მაგრამ მე მაინც კავანი მგონია. სულ კაენებთან, ლორიენებთან გააქვს გოლები და... ნუ, მესი ახლა რეალურად ნახევარმცველია. მას ამოაქვს ბურთ სიღრმიდან და პახოდუ ბომბარდირიცაა. კოუს მოსვლის შემდეგ ცოტა მაინც შეუმსუბუქდება საქმე.
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 15:27
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.

თამასების რაოდენობითაც უსწრებენ მესის ასე რომ თავისუფლად შეუძლია ლომს მე-5 ოქროს ბუცი მოიგოს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LIONEL MESSI 10 იანვარი 2018 15:13
ძალიან კარგი საჩუქარია
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 10 იანვარი 2018 15:12
ციტატა: kortoxa23
ძაან ბევრი დასამახსოვრებელი რეკორდები უკეთებია მაგრამ წელს რო ლალიგაში შედეგი აქ მის დონის თავდამსხმელს არ ეკადრება, არც გრიზმანი წყვიტავს ვარსკვლავებს

სამაგიეროდ ბენზემა ბრდღვნის ყველაფერს..
kortoxa23 10 იანვარი 2018 15:07
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.

100-დარტყმიდან 4-გოლი გაიტანა჻)

სუპერ შედეგი lol

ძაან ბევრი დასამახსოვრებელი რეკორდები უკეთებია მაგრამ წელს რო ლალიგაში შედეგი აქ მის დონის თავდამსხმელს არ ეკადრება, არც გრიზმანი წყვიტავს ვარსკვლავებს

ისე საღოლ იმობილეს ხედავთ რა აიწყვიტა 19 მატჩში 20 გოლო შესანიშნავი შედეგია

წინა ტურში პოკერი შეასრულა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
lasha lionel 10 იანვარი 2018 15:02
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.

100-დარტყმიდან 4-გოლი გაიტანა჻)

სუპერ შედეგი lol

ძაან ბევრი დასამახსოვრებელი რეკორდები უკეთებია მაგრამ წელს რო ლალიგაში შედეგი აქ მის დონის თავდამსხმელს არ ეკადრება, არც გრიზმანი წყვიტავს ვარსკვლავებს

ისე საღოლ იმობილეს ხედავთ რა აიწყვიტა 19 მატჩში 20 გოლო შესანიშნავი შედეგია
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
kortoxa23 10 იანვარი 2018 14:58
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.

100-დარტყმიდან 4-გოლი გაიტანა჻)

სუპერ შედეგი lol

ძაან ბევრი დასამახსოვრებელი რეკორდები უკეთებია მაგრამ წელს რო ლალიგაში შედეგი აქ მის დონის თავდამსხმელს არ ეკადრება, არც გრიზმანი წყვიტავს ვარსკვლავებს
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 10 იანვარი 2018 14:50
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.

100-დარტყმიდან 4-გოლი გაიტანა჻)

სუპერ შედეგი lol
kortoxa23 10 იანვარი 2018 14:46
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.

100-დარტყმიდან 4-გოლი გაიტანა჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 10 იანვარი 2018 14:42
ციტატა: kortoxa23
იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))

ლეომ უნდა მოუმატოს გატანას. რამდენიმე მატჩი რომ იყო სადაც ვერ გაჰქონდა მაგან დასწია ცოტა, ტორემ სეზონი ძაან მაგრად დაიწყო.
რონალდოს სტატისტიკამ დაგლიჯა. wink თან აზრზე ხარ, ყველაზე მეტი დარტყმა აქვს ლა ლიგაში. wink ანტირეკორდი დაამყარა მაგით.
kortoxa23 10 იანვარი 2018 14:37
ციტატა: P.Dybala
აუ, ესენი ჩამაცვა ახლა..

ლეოს ნომერს მოგცემ დაურეკე და არაა პრობლემა გაჩუქებს჻) ოქრო უკვე ტონობითააქ და ეგ ნადღაპნი რაა მისთვის჻)

ციტატა: P.Dybala
ციტატა: kortoxa23
მშვენიერი საშობაო საჩუქარი გაუკეთებია, 4-ოქროს ბუცების გვერდით მიუჩენს ალბათ ადგილს, ნეტა წელს მეხუთე ოქროს ბუცი აიღოს და გაუთანაბრდეს ოქროს ბურთებს (5-5) მაგრამ როგორც ჩანს გაუჭირდება, ლევანტესთან უნდა შეეყარა გოლები სამწუხაროთ მხოლოდ 1-გოლიღა იკმარა, კოუტინიოსა და დემბელეს ფორმაში შესვლისთანავე დაიწყებს ლეო გოლების წვიმას

წელს ალბათ კავანი აიღებს. ლიგა 1-ში რა უნდა გოლების გატანას, თან უსამართლოდ გაუზარდეს კოეფიციენტი - 2.0.

იმობილე 20-გოლი 19-ტური
კავანი 19-გილი 19-ტური
იკარდი 18-გოლი 20-ტური
კეინი 18-გოლი 22-ტური
სალაში 17-გოლი 22-ტური
მესსი 16-გოლი 18-ტური
ლევანდოვსკი 15-გოლი 17-ტური
რონალდო 4-გოლი 17-ტური჻))
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 10 იანვარი 2018 14:20
ციტატა: kortoxa23
მშვენიერი საშობაო საჩუქარი გაუკეთებია, 4-ოქროს ბუცების გვერდით მიუჩენს ალბათ ადგილს, ნეტა წელს მეხუთე ოქროს ბუცი აიღოს და გაუთანაბრდეს ოქროს ბურთებს (5-5) მაგრამ როგორც ჩანს გაუჭირდება, ლევანტესთან უნდა შეეყარა გოლები სამწუხაროთ მხოლოდ 1-გოლიღა იკმარა, კოუტინიოსა და დემბელეს ფორმაში შესვლისთანავე დაიწყებს ლეო გოლების წვიმას

წელს ალბათ კავანი აიღებს. ლიგა 1-ში რა უნდა გოლების გატანას, თან უსამართლოდ გაუზარდეს კოეფიციენტი - 2.0.
kortoxa23 10 იანვარი 2018 14:16
მშვენიერი საშობაო საჩუქარი გაუკეთებია, 4-ოქროს ბუცების გვერდით მიუჩენს ალბათ ადგილს, ნეტა წელს მეხუთე ოქროს ბუცი აიღოს და გაუთანაბრდეს ოქროს ბურთებს (5-5) მაგრამ როგორც ჩანს გაუჭირდება, ლევანტესთან უნდა შეეყარა გოლები სამწუხაროთ მხოლოდ 1-გოლიღა იკმარა, კოუტინიოსა და დემბელეს ფორმაში შესვლისთანავე დაიწყებს ლეო გოლების წვიმას
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
P.Dybala 10 იანვარი 2018 14:15
აუ, ესენი ჩამაცვა ახლა..
luisito;l.messi;jr 10 იანვარი 2018 13:57
ძალიან მაგარი ბუცებია იმედია ამ ბუცებზე პატარა ადგილი კიდეა მესი მსოფლიოს თასით ხელში რომ მიახატოს:)...
Arnaiz 10 იანვარი 2018 13:53
ციტატა: M10 S9 D11
აუ რა მაგარი ბუცებია ამით ითამაშებს ვიტომ? :დ

არ ითამაშებს ამით. ესენი ბუცები ყოველ თამაშში ცვლიან პრობლემა, რომ არ შეექმნას ბუცს და თამაშის დროს რო არ გაუფუჭდეთ და ამას სუვენირად შეინახავს.
M10 S9 D11 10 იანვარი 2018 13:46
აუ რა მაგარი ბუცებია ამით ითამაშებს ვიტომ? :დ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued