რეგისტრაცია

მინას მამა: "იერის სახელი "ტომი & ჯერიდან" ავიღეთ"

image
დღეს კატალონიის "ბარსელონამ" ოფიციალურად დაადასტურა ის ფაქტი, რომ იერი მინა პირველი კონტრაქტის გათვალისწინებით, მომდევნო ხუთნახევარი წლის განმავლობაში "ბარსას" მაისურს მოირგებს. გთავაზობთ ამ ფაქტით აღფრთოვანებული ხოსე მინას (მამა) კომენტარს:

"რას ვგრძნობ იმის გამო, რომ ჩემი შვილი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მოთამაშეა? ძალიან ბედნიერი ვარ. ამ კლუბში მოხვედრა ნებისმიერი ფეხბურთელისთვის მოლოდინის ახდენის მაქსიმუმია, დიდი პრივილეგიაა.

ჩემი შვილი თავმდაბალია, ბავშვობაში ყოველთვის გულმოდგინეთ ასრულებდა საქმეს. ახლა კი იერის არ სჯეროდა, გასახდელი ოთახი ლეო მესისთან, სუარესთან და კოუტინიოსთან რომ უნდა გაეზიარებინა. მან იცის, რომ აქ შემცვლელად მოვიდა და დარწმუნებული ვარ, დასახულ მიზანს მიაღწევს.

მის სახელს საინტერესო ისტორია აქვს. ჩვენ "ტომი & ჯერიდან" შევარჩიეთ და წინ ი ჩავუმატეთ, საბოლოოდ კი იერი მივიღეთ"скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
don pike 12 იანვარი 2018 11:52
მააქვს ამის იმედი მე რამდენიმე მიზეზით,მონდომება,კონკურეციის პირობებში უფრო და უფრო მეტის გაკეთება.ფიზიკური შესაძლებლობები..სიმაღლე და კორპუსი და თავით კარგად თამაში.დანარჩენი ვნახოთ რას იზავს თუ არა და ჰაიდააა.11.8 არც ისე დიდი ფულია რაა
beqa13-13 12 იანვარი 2018 00:17
ციტატა: born to be cule
მომდევნო ხუთნახევარი წლის განმავლობაში "ბარსას" მაისურს მოიგებს.-no

ხო რაც ძალიან კარგია ასეთი ნიჭიერი ბიჭი გყავს ტრამვის დროს გუნდს გამოადგებაა
M10 S9 D11 11 იანვარი 2018 23:43
მაგრად ყვარებია მამამისს ტომი და ჯერი wink
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
mentalist 11 იანვარი 2018 23:42
kide kai grendaizers ar uyurebdit tore ras daarqmevdit gmertma icis :D
beqa13-13 11 იანვარი 2018 23:35
იმედია კარგად ითამაშებს მინა და ბარსას გამოადგება წარმატება ვუსურვოთ მინას
leva 11 იანვარი 2018 23:02
mixvda achkeba ro tu ar gaatokebda aacmevinebdnen da moiyvana kai sastavi exla naxet tasebi
deu tu wava gatexavs mebrdzoli da jilkiania
kortoxa23 11 იანვარი 2018 22:31
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: THE BEST PLAYER IS ...
ver gavige suratze romelia mama da romeli shvili martla romelia mina? :D

ორივე მინაა გვარად. lol მარჯვნივ არის იერი, მარცხნივ - მამა, ხოსე მინა.

მამა შვილი ბაღაშვილებივითაა ვერ გაარჩევ ერთმანეთისაგან჻)
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
luisito;l.messi;jr 11 იანვარი 2018 22:15
ბედნიერი იქნება ხოსე რატოარა თავისი შვილი მსოფლიოში საუკეთესო ფეხბურთელების გვერდით ითამაშებს, აუ რა ისტორია ქონია იერის იმიტოა ეგეთი ცანცარა, ჯერის გავს:)...
Monadire 11 იანვარი 2018 21:46
გახარებული იქნება რა იქნება აბა მისი შვილი სოფლიოში საუკეთესო გუნდში იტამაშებს და ეხა თ არ ქნება ბედნიერი როდის უნდა იყოს აბა
P.Dybala 11 იანვარი 2018 21:38
ციტატა: basa7
Каспер Дольберг летом может стать игроком "Барселоны"
Летом следующего года каталонская "Барселона" планирует подписать форварда амстердамского "Аякса" Каспера Дольберга.
Как информирует испанская пресса, подписание 20-летнего нападающего уже одобрил главный тренер "сине-гранатовых" Эрнесто Вальверде.
В нынешнем сезоне Дольберг забил 8 мячей и сделал 2 результативные передачи в 25 матчах за "Аякс"

კაი იქნება სუას ზამენად. იმედია იყიდიან.
basa7 11 იანვარი 2018 21:32
Каспер Дольберг летом может стать игроком "Барселоны"
Летом следующего года каталонская "Барселона" планирует подписать форварда амстердамского "Аякса" Каспера Дольберга.
Как информирует испанская пресса, подписание 20-летнего нападающего уже одобрил главный тренер "сине-гранатовых" Эрнесто Вальверде.
В нынешнем сезоне Дольберг забил 8 мячей и сделал 2 результативные передачи в 25 матчах за "Аякс"
Tigresa 11 იანვარი 2018 21:32
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
Anu ver mivxvdi ra shuashia tomi da jeri, ranairad gamodis makedan ieri? Gamovshterdi vitom am sibereshi?

ჯერი-დან გამოვიდა იერი. -ს მაგივრად . wink

Davberebulvar martla da egaa:)) mtlianad saxels vukvirdebodi da ver mivxvdi ra shuashi iyo:)
P.Dybala 11 იანვარი 2018 21:30
ციტატა: Tigresa
Anu ver mivxvdi ra shuashia tomi da jeri, ranairad gamodis makedan ieri? Gamovshterdi vitom am sibereshi?

ჯერი-დან გამოვიდა იერი. -ს მაგივრად . wink
Tigresa 11 იანვარი 2018 21:28
Anu ver mivxvdi ra shuashia tomi da jeri, ranairad gamodis makedan ieri? Gamovshterdi vitom am sibereshi?
P.Dybala 11 იანვარი 2018 21:22
ციტატა: THE BEST PLAYER IS ...
ver gavige suratze romelia mama da romeli shvili martla romelia mina? :D

ორივე მინაა გვარად. lol მარჯვნივ არის იერი, მარცხნივ - მამა, ხოსე მინა.
lasha lionel საიტზეა
lasha lionel 11 იანვარი 2018 21:20
ვაა რა ისტორია ჰქონია ამის სახელს\დდდ
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
ver gavige suratze romelia mama da romeli shvili martla romelia mina? :D
P.Dybala 11 იანვარი 2018 21:13
ციტატა: born to be cule
მომდევნო ხუთნახევარი წლის განმავლობაში "ბარსას" მაისურს მოიგებს.-no

რ გამორჩათ, არაუშავრს. lol
born to be cule 11 იანვარი 2018 21:10
მომდევნო ხუთნახევარი წლის განმავლობაში "ბარსას" მაისურს მოიგებს.-no
Arnaiz 11 იანვარი 2018 21:07
რავარი ისტორია ქონია ამის სახელს wink მალადეც.
LIONEL MESSI 11 იანვარი 2018 21:07
დიდ წარმატებებს ვუსურვებ მინას თავის ახალ კლუბში.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK