რეგისტრაცია

მესი კოპა დელ რეის საუკეთესო ბომბარდირთა ათეულში შევიდა

image
როგორც მოგეხსენებათ, "ბარსელონას" არგენტინელმა მეგავარსკვლავმა, ლიონელ მესიმ კოპა დელ რეის მერვედფინალური ეტაპის საპასუხო მატჩში, ვიგოს "სელტას" წინააღმდეგ, დუბლი შეასრულა და გალისიელთა განადგურებაში ლომის წილი დაიდო.

"ლა პულგას" მიერ გატანილი ორი ბურთის შემდეგ მას სამეფო თასზე 46 შედეგიანი დარტყმა დაუგროვდა და ამ ტურნირის ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირთა სიაში მე-10 ადგილზე აინაცვლა. მომდევნო პოზიცია "ბლაუგრანას" ყოფილ ფეხბურთელს, სეზარ როდრიგესს უკავია და ის "რწყილს" ოდენ 1 გოლით უსწრებს. აღნიშნული სიის სათავეში კი ბილბაოს "ატლეტიკის" ლეგენდას, ტელმო ზარას უკავია, რომელსაც 81-ჯერ აქვს დამწუხრებული მეტოქე გუნდი.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 14 იანვარი 2018 21:08
ზარას რეკორდი უნდა დაამხოს.35გოლი სჭირდება.კიდე 5წელი უნდა ითამაშოს და ყველა სეზონში მინიმუმ 7გოლი უნდა.უპრობლემოდ დაამხობს
LIONEL MESSI 12 იანვარი 2018 17:26
ლეო მთავარ მატჩებში თამაშობს ხოლმე და ძალიან რთული იქნება ზარას რეკორდის მოხსნა.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: phillippe coutinho
dzmurad vinmem icit yanaze kontakti romaavin ari ? ani barsas cers ro ar grcxvenia unamusoebs ro baleshikobo?

ვერ გავიგე რა დაწერე wink

ახლა მივხვდი wink ყანამადრიდზე ვინ რას წერს რატო კითხულობ საერთოდ? მაქ იმდენჯერ შევსწრებულვარ კულეების "ლანძღვას" ყველას თუ გამოეკიდე არ გამოვა wink დაიკიდე რა.

dakidebuli mak realic da Yanac ubralodvikitxe tore ro mkidia REALZE magas rat unda bazari

yana kiara ჩალააა
M10 S9 D11 12 იანვარი 2018 16:04
მიდი ლომო ზარას რეკორდი უნდა დაამხო მართალია ძნელია მარა უნდა დაამხო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
phillippe coutinho 12 იანვარი 2018 15:59
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: phillippe coutinho
dzmurad vinmem icit yanaze kontakti romaavin ari ? ani barsas cers ro ar grcxvenia unamusoebs ro baleshikobo?

ვერ გავიგე რა დაწერე wink

ახლა მივხვდი wink ყანამადრიდზე ვინ რას წერს რატო კითხულობ საერთოდ? მაქ იმდენჯერ შევსწრებულვარ კულეების "ლანძღვას" ყველას თუ გამოეკიდე არ გამოვა wink დაიკიდე რა.

dakidebuli mak realic da Yanac ubralodvikitxe tore ro mkidia REALZE magas rat unda bazari
--------------------
Phillippe coutinho
Arnaiz 12 იანვარი 2018 15:56
ციტატა: phillippe coutinho
dzmurad vinmem icit yanaze kontakti romaavin ari ? ani barsas cers ro ar grcxvenia unamusoebs ro baleshikobo?

ვერ გავიგე რა დაწერე wink

ახლა მივხვდი wink ყანამადრიდზე ვინ რას წერს რატო კითხულობ საერთოდ? მაქ იმდენჯერ შევსწრებულვარ კულეების "ლანძღვას" ყველას თუ გამოეკიდე არ გამოვა wink დაიკიდე რა.
P.Dybala 12 იანვარი 2018 15:49
ციტატა: Couinbarca
ციტატა: P.Dybala
რა ცოტა?! 25 გოლი აკლია..

25 გოლი რო აკლდეს კიდე იფიქრებდა კაცი რაღაცაზე. 35 აკლია...

შემეშალა.. lol
--------------------
Mes Que Un Club
phillippe coutinho 12 იანვარი 2018 15:44
dzmurad vinmem icit yanaze kontakti romaavin ari ? ani barsas cers ro ar grcxvenia unamusoebs ro baleshikobo?
--------------------
Phillippe coutinho
Arnaiz 12 იანვარი 2018 15:37
ციტატა: P.Dybala
რა ცოტა?! 25 გოლი აკლია..

25 გოლი რო აკლდეს კიდე იფიქრებდა კაცი რაღაცაზე. 35 აკლია...
P.Dybala 12 იანვარი 2018 15:31
ციტატა: Monadire
ციტატა: beqa13-13
ცოტა ვაცადოთ მესის და იქაც პირველ ადგილს აიღებსს

მაგაშიც არა გამორიხული მართლაც ცოტააც და იკაც პირველზე იკნება

რა ცოტა?! 25 გოლი აკლია..
--------------------
Mes Que Un Club
Monadire 12 იანვარი 2018 15:22
ციტატა: beqa13-13
ცოტა ვაცადოთ მესის და იქაც პირველ ადგილს აიღებსს

მაგაშიც არა გამორიხული მართლაც ცოტააც და იკაც პირველზე იკნება
P.Dybala 12 იანვარი 2018 15:18
ციტატა: beqa13-13
ცოტა ვაცადოთ მესის და იქაც პირველ ადგილს აიღებსს

My Webpage
--------------------
Mes Que Un Club
beqa13-13 12 იანვარი 2018 15:12
ცოტა ვაცადოთ მესის და იქაც პირველ ადგილს აიღებსს
kortoxa23 12 იანვარი 2018 13:45
ზარას ამ შემთხვევაში ნაღდათ ვერ დაეწევა, მითუმეტეს რო ლეო მხოლოდ გადამწყვეტ მატჩებს თამაშობს
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
lasha lionel 12 იანვარი 2018 13:41
ცოტა მოიცადეთ და მესი მაგ დის პირველ ადგილზე აღმოჩნდება.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
10
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK