რეგისტრაცია

"ბარსელონამ" "ეიბარის" ნახევარმცველი დაიმატა

image
ოფიციალურად დადასტურდა, რომ "ბარსელონამ" "ეიბარის" ახალგაზრდა ესპანელი ნახევარმცველი, კრისტიან რივერა იჯარით აიყვანა. "ეიბარის" 19 წლამდელთა გუნდის ყოფილი ფეხბურთელი "ბლაუგრანას" B გუნდის წევრად განიხილება.

20 წლის მოთამაშე "ელჩეს" რიგებში სადებიუტო მატჩი გასული სეზონის მიმდინარეობისას ჩაატარა და საბოლოოდ, მშობლიური კლუბის მაისური 24-ჯერ მოირგო. დიდია ალბათობა იმისა, რომ 2018 წლის ზაფხულში "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" რივერა გამოისყიდონ კიდეც.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 14 იანვარი 2018 22:10
იმედია ბგუნდში კარგად ითამაშებს და დააწინაურებენ.ბარსა ბ-მ უნდა მოუმატოს და მოწინავე ადგილები დაიკავოს სეგუნდაში
luisito;l.messi;jr 13 იანვარი 2018 23:23
ვნახოთ რას იზავს ბარსელონა B-ში იქნებ გამოგვადგეს...
lasha lionel 13 იანვარი 2018 11:43
კარგია ბე გუნდსაც რომ აძრიელებენ,იმედია კარგად ითამაშებს და თუ კარგად ითამაშებს მაშინ გამოისყიდონ.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Monadire 13 იანვარი 2018 00:55
ციტატა: beqa13-13
იმედიაა კარგად ითამაშებს და გომეშისნაირად არ წაუვა თამაში

მართლაც იმედია კარგად ითამაშებს და გამოადგება ბარსასს ეს ნახევარმცველი მართლაც გომეშისნაირად არ იორთხიალებსს და ვნახოთ იკნებ მართლაც შესაფერისია ბარსათვისსს
Arnaiz 13 იანვარი 2018 00:04
ციტატა: Tedishaa
ბარსამანიას თუ დავუჯერებთ ეს ფეხბურთელი ეიბარიდან არის და 20წლისაა აქ კიდე ელჩედანაა და 19ისაა ;დდდდდ

20 წერია აქაც, 19 წლამდელებში თამაშობდაო. "ელჩეს" რაც შეეხება შეიძლება საიდანაც სტატია ითარგმნა არასწორად ეწერა და არაუშავს. ისე ეიბარიდანაა.
beqa13-13 13 იანვარი 2018 00:02
იმედიაა კარგად ითამაშებს და გომეშისნაირად არ წაუვა თამაში
LIONEL MESSI 12 იანვარი 2018 23:44
კარგია, ტალანტების შეძენა გააძლიერებს როგორც ბარსა ბ_ს ასევე ბარსელონას პირველ გუნდსაც.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
M10 S9 D11 12 იანვარი 2018 23:10
ციტატა: Tedishaa
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tedishaa
ბარსამანიას თუ დავუჯერებთ ეს ფეხბურთელი ეიბარიდან არის და 20წლისაა აქ კიდე ელჩედანაა და 19ისაა ;დდდდდ

ეიბარიდანაა

ხოო მარა აქ ელჩე წერია :დ და თან ასაკებშიც განსხვავებაა საიტებზე... გააქ ნანახი ამბიჭის თამაში? მე პირველად გავიგე, როგორი იგროკია ხომარიცი?

არ მაქვს ნანახი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Monadire 12 იანვარი 2018 23:06
ოო ცუდდი არასდროსა ახალგაზრდების დამატება მაგრამ იმედია არის ბარსას ისეთი რო ბარსას გამოადგება მომავალში
Football Is My Life 12 იანვარი 2018 23:03
კარგია, რომ აკადემიასაც აქცევენ ყურადღებას.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Tedishaa 12 იანვარი 2018 23:00
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Tedishaa
ბარსამანიას თუ დავუჯერებთ ეს ფეხბურთელი ეიბარიდან არის და 20წლისაა აქ კიდე ელჩედანაა და 19ისაა ;დდდდდ

ეიბარიდანაა

ხოო მარა აქ ელჩე წერია :დ და თან ასაკებშიც განსხვავებაა საიტებზე... გააქ ნანახი ამბიჭის თამაში? მე პირველად გავიგე, როგორი იგროკია ხომარიცი?
--------------------
ronaldinho gauchoo
M10 S9 D11 12 იანვარი 2018 22:58
ციტატა: Tedishaa
ბარსამანიას თუ დავუჯერებთ ეს ფეხბურთელი ეიბარიდან არის და 20წლისაა აქ კიდე ელჩედანაა და 19ისაა ;დდდდდ

ეიბარიდანაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tedishaa 12 იანვარი 2018 22:57
ბარსამანიას თუ დავუჯერებთ ეს ფეხბურთელი ეიბარიდან არის და 20წლისაა აქ კიდე ელჩედანაა და 19ისაა ;დდდდდ
--------------------
ronaldinho gauchoo
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 12 იანვარი 2018 22:51
ციტატა: frombarselona
ბეგუნდმა რო სეგუნდა მოიგოს რახდება მაგ შემთხვევაში
~

დარჩება ისევ ლიგა სანტანდერ 2-ში.
beqa13-13 12 იანვარი 2018 22:36
ციტატა: Tedishaa
პირველად გავიგე და იცით თქვენ ვინაა? როგორიიგროკია?

მეც ეხა გავიგე ძმა ამის შესახებ და იმედია კარგად ითამაშებს მაგრამ მეჭვება
frombarselona 12 იანვარი 2018 22:29
ბეგუნდმა რო სეგუნდა მოიგოს რახდება მაგ შემთხვევაში
~
visca el barca 12 იანვარი 2018 22:28
ელჩეს არა, ეიბარის
--------------------
"საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
M10 S9 D11 12 იანვარი 2018 22:22
რა მადა გაეხსნა ასეთი ბართომეუს მოყავს და მოყავს იგროკები
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 12 იანვარი 2018 22:11
კარგია, რომ ბე გუნდს ყურადღებას აქცევენ. გვჭირდება იქიდან ტალანტები. ახლაც არის რამოდენიმე და აუცილებლად უნდა დააწინაურონ ისინი.
Rivaldo 12 იანვარი 2018 22:06
am fexburtelis shesaxeb aqamde araferi msmenia imedia kargi igrokia da aq ganvitarebis perspeqtiva warmatebas vusurveb...!
Tedishaa 12 იანვარი 2018 21:58
პირველად გავიგე და იცით თქვენ ვინაა? როგორიიგროკია?
--------------------
ronaldinho gauchoo
beqa13-13 12 იანვარი 2018 21:34
კაია ახალგაზრდა ბიჭების დამატება მაგრამ არ ვიცი მისი თამაში და იმედია კარგად თამაშობსს
Arnaiz 12 იანვარი 2018 21:33
საინტერესოა საჭიროა ასეთი ახალგაზრდა ფეხბურთელები. რა იცი რას იზამს და როგორ განვითარდება.
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
9
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK