რეგისტრაცია

რატომ გაიარა მინამ "კამპ ნოუზე" შიშველი ფეხებით?

image
დღეს "ბარსელონას" საშინაო არენაზე ახალწევეულის, იერი მინას პრეზენტაცია გაიმართა. საინტერესოა, რომ მოედანზე შებიჯებამდე კოლუმბიელმა ფეხბურთელმა გეტრები და ბუცები გაიხადა და მწვანე მინდორზე ფეხშიშველი გავიდა.

ამ ჟესტს, რასაკვირველია, რელიგიური ქვეტექსტი აქვს. ამას მინა მაშინ აკეთებს, როცა თავის ახალ კლუბში აგრძელებს კარიერას, რაც თავის დროზე "პალმეირასის" მოედანზეც გაუკეთებია. როგორც ჩანს, ფეხბურთელი ამას ყოველ ჩერზე "ბიბლიის" საფუძველზე იმეორებს:

"ადგილს, რომელსაც შენი ტერფით შეეხები, შენი იქნება - ლიბანის უდაბნოთი და ევრფრატის მდინარეთი დაწყებული, დასავლეთის ზღვით დამთავრებული"

"ფეხსაცმელს მხოლოდ ჩემ სახლში ვიხდი. მინდოდა, ფეხისგულებით გამევლო მინდორზე, რომლის დაპყრობაც ვაპირებ" -აცხადებს თავად ფეხბურთელი

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
BlauGrana_DS 17 იანვარი 2018 18:09
ცვრიან ბალახზე თუ ფეხშიშველა
არ გავიარე – რაა მამული?!
წინაპართაგან წავიდა ყველა,
სხვა ხალხის ისმის აქ ჟრიამული.
beqa13-13 13 იანვარი 2018 23:24
მჯერა ამ ბიჭის რომ კარგად ითამაშებსსს
luisito;l.messi;jr 13 იანვარი 2018 21:44
მაგრად მჯერა მინასი, ადრე თუ გვიან თავის სიტყვას აუცილებლად იტყვის...
sxartimari 13 იანვარი 2018 19:42
ციტატა: kaizersoza
actekia es chemisa,))) gadavedit sam mcvelze alba zemot awiet shemtev naxevarmcvead))))


ციტატა: sxartimari
ციტატა: kaizersoza
actekia es chemisa,))) gadavedit sam mcvelze alba zemot awiet shemtev naxevarmcvead))))

კიი, ძლიერ გუნდებთან ალბათ ესე ათამაშებს ვალოდიააა! სამი კედელიი!!!
უბრახუნონ ეხლა მათ ცხვირ-პირი ბენზო-კრისტინებმააა!!! ჰა-ჰაააა!
LIONEL MESSI 13 იანვარი 2018 19:33
ციტატა: basa7
თუ ფეხშიშველმა ცვრიან ბალახზე არ გაიარე, რაა მამული?
იერი მინა


wink wink wink

კარგი იყო.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Monadire 13 იანვარი 2018 19:00
მინას სახლია უკვე კპნოუუ გენაცვალე მაგარი მცველი გვყავს ბარსას ვნახოთთ როგორ ითამაშებს მოედნზეე
M10 S9 D11 13 იანვარი 2018 18:56
მაგარი მორწმუნე ყიფილა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
levani neparidze 13 იანვარი 2018 18:51
ეს ან ნამეტანი ჭკვიანია ან ნამეტანი აფრენს.
kaizersoza 13 იანვარი 2018 18:39
actekia es chemisa,))) gadavedit sam mcvelze alba zemot awiet shemtev naxevarmcvead))))
Coutinho7 13 იანვარი 2018 18:27
kai kaci:)
Wtf man 13 იანვარი 2018 18:22
ოო დიდი იმედებით არის იმედია ბევრს მიაღწევს და ეს და უმტიტი კედლები გახდებიან მომავალში
gio trapp 13 იანვარი 2018 18:12
magari rojaa raa
basa7 13 იანვარი 2018 18:11
თუ ფეხშიშველმა ცვრიან ბალახზე არ გაიარე, რაა მამული?
იერი მინა


wink wink wink
lasha lionel 13 იანვარი 2018 17:53
ეხლა გასაგებია ყველაფერი
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK