რეგისტრაცია

არდა თურანის გულისამაჩუყებელი წერილი ფანებს

image
"ბარსელონას" ყოფილმა და აწ უკვე "ბაშაქშეჰირის" ფეხბურთელმა, არდა თურანმა კატალონიურ კლუბს გამოსამშვიდობებელი წერილი მიუძღვნა:

"ოცნება მაგიურად არ ხდება. როგორც მეოცნებემ, ვიცოდი, რომ ამას დიდი გამბედაობა და მუშაობა სჭირდებოდა. "ბარსელონას" მოთამაშედ ყოფნა ჩემი ყველაზე ძლიერი სურვილი იყო, რაც კი ოდესმე მქონია და ამით ყოველთვის ვიამაყებ, მაგრამ ახლა გამომშვიდობების დროა...

მადლობას ვუხდი მათ, ვინც აქ გატარებული თითოეული წუთით სიამოვნების მიღებაში დამეხმარა. თქვენს გვერდით თამაში ჩემთვის დიდი პრივილეგია იყო. ასევე მადლობელი ვარ კლუბის, რომელმაც არამარტო ჩემი, არამედ ბევრი თურქი ბავშვის ოცნება აახდინა. მადლობა, იმისთვის, რომ ჩემს მშობლიურ ქვეყანაში წასვლის უფება მომეცით. იმ ფეხბურთელად გასახდომად, რომელიც ერთხელ უკვე შეგიყვარდათ, ყველაფერს გავაკეთებ. ჩენს შორის არსებულ მანძილს მნიშვნელობა არ აქვს.

აქ გატარებული ყველა განსაკუთრებული მომენტი ჩემს გულში დარჩება, მომავალ გზაზე გამაძლიერებს და დამამშვიდებს"
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
smv1991 14 იანვარი 2018 01:13
ise davufiqrdi da swori qnes ro gaanatxovres da ar gayides 2 Welshi iq gamochndeba da 3jer dzvirad gayidian (axla movwvi
beqa13-13 13 იანვარი 2018 23:21
მშვიდობით არდა წარმატებას გისურვებ შენ ახალ კლუბში იმედია მანდ წარმატებას მიაღწევ
luisito;l.messi;jr 13 იანვარი 2018 21:51
წარმატებები...ცუდი ფეხბურთელი არ არის მაგრამ ბარსელონაში ვერ აეწყო მისი კარიერა თავიდან ცუდად არ დაიწყო მაგრამ ბოლოსკენ უკვე თავის დამკვიდრება ძალიან გაუჭირდა, ისე მინდოდა ერთი თამაში მაინც ჩაეტარებინა ამ სეზონში, რაღაც მენანება ბეშაქშეჰირში უმჯობესი იქნებოდა ბეშიქთაშში ან გალათასარაიში თუ წავიდოდა...
Arnaiz 13 იანვარი 2018 21:15
ციტატა: elenemesi10
მშვიდობით არდა!! წარმატებები ''ბეშიქთაშში''

"ბეშიქთაშში", რომ გადასულიყო რა უჭირდა ამას... ეგერ ლიგაზე იბრძვიან. არადა ისე კი იქნება კაი "ბეშიქთაშში" თუ მაინცდამაინც თურქულ გუნდში მიდიოდა, მოერგება კარგად.
P.Dybala საიტზეა
P.Dybala 13 იანვარი 2018 21:13
ციტატა: elenemesi10
მშვიდობით არდა!! წარმატებები ''ბეშიქთაშში''

"ბაშაქშეჰირი"
elenemesi10 13 იანვარი 2018 20:47
მშვიდობით არდა!! წარმატებები ''ბეშიქთაშში''
--------------------
ე.ხატისაშვილი.
LIONEL MESSI 13 იანვარი 2018 19:35
მშვიდობითა არდა, გმადლობ იმისთვის რაც აქამდე ბარსასთვის გააკეთე.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
EL PISTOLERO_9 13 იანვარი 2018 19:14
მშვიდობით არდა :(
ერთ დროს ძაან მევასებოდი.
lasha lionel 13 იანვარი 2018 19:13
მშვიდობით
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Monadire 13 იანვარი 2018 19:03
ცუდი ფეხბურტელი არიყო თვის დროზე ბარსაშ მაგრამ ეხლა აღარა ის არდა როგრიც იყო წინაად ამ სეზონში საერთოდ ერთი მაჩი არ ჩაუტარებია წარმატებები მინდა ვუსუვრო იკითაცც
M10 S9 D11 13 იანვარი 2018 19:01
სტარტინგ გულის ჩუყინ :დდდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 13 იანვარი 2018 18:58
es wavida da gomeshs itovebs valverde.

rafinia da delofeus gayidian
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
9
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK