რეგისტრაცია

როგორია ლა ლიგის ცხრილის ამჟამინდელი მდგომარეობა?

image
პრიმერა დივიზიონის გუშინდელი ტური მადრიდის "რეალისთვის" სავალალო აღმოჩნდა - "სამეფო კლუბმა" თავისივე არენაზე ქულები "ვილიარეალთან" დაკარგა, რამაც "სევილიას" საშუალება მისც, ზიდანის კლუბი მე-4 ადგილამდე დაექვეითებინა. შესაბამისად, ლა ლიგის გასული სეზონის ჩემპიონები მე-18 ტურის შემდეგ მხოლოდ 32 ქულას სჯერდებიან, მაშინ, როცა პირველადგილოსან "ბარსელონას" 48 ქულა აქვს.

იმ შემთხვევაში, თუ კატალონიური კლუბი დღეს "ანოეტადან" 3 ქულის წამოღებას შეძლებს, მის ანგარიშზე 51 ქულა იქნება, რაც ამ ორი უშუალო კონკურენტს შორის სხვაობას 19 ქულამდე გაზრდის. თუმცა ნუ დაგვავიწყდება ის ფაქტი, რომ "თეთრებს" ერთი მატჩი თადარიგში აქვთ.

გთავაზობთ პრიმერა დივიზიონის სატურნირო ცხრილის პირველ 6 ლიდერ კლუბს:

როგორია ლა ლიგის ცხრილის ამჟამინდელი მდგომარეობა?


скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Luka tsikarishvili 16 იანვარი 2018 14:29
Memgoni am sezonshi tripleti iqneba (imedia)
DON ANDRESS 15 იანვარი 2018 18:49
ლა ლიგას უეჭველი დავდებთ.მესი გახდება ბომბარდირიც და ყველაზე მეტი საგოლე პასის ავტორიც
beqa13-13 14 იანვარი 2018 23:41
სეზონის ბოლოსაც ცხრილის სათავეში ვიქნებით
luisito;l.messi;jr 14 იანვარი 2018 17:02
მართალია ცხრილის ლიდერები ვართ თან კოუტინიო, მინა დავიმატეთ მაგრამ მაინც გვმართებს ყურადღება არ უნდა მოვდუნდეთ ძალები სამივე ტურნირზე უნდა გავანაწილოთ...
Arnaiz 14 იანვარი 2018 16:24
ციტატა: Football Is My Life
ნუ ჩქარობ ჯერ, 6 ქულაა ჯერჯერობით სხვაობა და არა 9.

და შენ გჯერა, რომ ატლეტიკო რამის მაქნისია? რა თამაშიც კი მოიგეს "ლა ლიგაში" ყველა ბეწვზე მოიგოს 1:0-ები. დაიწყებენ მაგენი მალე ქულების კარგვას ნახავ აგერ. "ბარსელონას" კიდე ამის მიუხედავად არანაირად არ ეპატიება ახლა ქულების დაკარგვა.
M10 S9 D11 14 იანვარი 2018 16:16
ლა ლიგა ჩვენია რეალი კიდე წააგებსთამაშებს და იმედია ევროპაზე ამოყოფს თავს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
SHOTAMESSI10 14 იანვარი 2018 15:15
მინდა რომ რეალმა 2 თამაში წააგოს და ვილიარეალმა 2 მოიგოს
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
Monadire 14 იანვარი 2018 13:50
ლა ლიგა ჩვენია აწი რის გამაკეტებელი არაიან ატლეტიკო და სხვებიი
smv1991 14 იანვარი 2018 12:58
ise ra gindat reals aqvs shansi 4eulshi darches da shemdeg chempionta ligaze imonawilovos
Football Is My Life საიტზეა
Football Is My Life 14 იანვარი 2018 12:31
ციტატა: lasha lionel
ფაქტიურად ლალიგა ჩვენია მართალია ატლეტიკოსთან შედარებით უფრო მცირეა სხვაობა მაგრამ ესენი 9 ქულის ამოქაჩველები არ არიან.

ნუ ჩქარობ ჯერ, 6 ქულაა ჯერჯერობით სხვაობა და არა 9.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
LIONEL MESSI 14 იანვარი 2018 12:09
ქულები არ უნდა ვკარგოთ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
lasha lionel 14 იანვარი 2018 11:59
ფაქტიურად ლალიგა ჩვენია მართალია ატლეტიკოსთან შედარებით უფრო მცირეა სხვაობა მაგრამ ესენი 9 ქულის ამოქაჩველები არ არიან.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
ბლოგი
ბომბარდირები
N
ფეხბურთელები
1
ლეო მესი
19
2
სუარესი
15
3
ასპასი
12
4
სტუანი
10
5
ძაძა
10
ასისტენტები
N
ფეხბურთელები
1
მესი
9
2
სისტო
9
3
გუედესი
6
4
ვასი
6
5
ფორნალსი
6
გამოკითხვა

ვინ უნდა დატოვოს კლუბი უახლოეს მომავალში?

FACEBOOK