"ჩელსი" 1-1 "ბარსელონა" [ვიდეო] » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

"ჩელსი" 1-1 "ბარსელონა" [ვიდეო]

image
დღეს, თბილისის დროით 23:45 საათზე გაიმართა ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალური დაპირისპირება, სადაც "ჩელსი" "ბარსელონას" დაუპირისპირდა

შეხვედრის პირველი ტაიმი საბოლოო ჯამში, ბურთის ფლობის მხრივ კატალონიური კლუბის უპირატესობით წარიმართა, თუმცა ბურთის ბადეში გახვევა ვერც ერთმა მოთამაშემ ვერ მოახერხა. როგორც ჩანს, ვალვერდეს შეგირდების მთავარი მიზანი სათამაშო ტემპის დაგდება იყო. ყველაზე რეალური შანსები კი "ჩელსის" ვინგერს, ვილიანს ჰქონდა, თუმცა "ბარსას" გაუმართლა და ორივე დარტყმა ძელმა მოიგერია.

რაც შეეხება შეხვედრის მეორე ნახევარს, ის "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" წინა ტაიმთან შედარებით აქტიურად დაიწყეს. კლუბი მთელი მატჩის განმავლობაში ბურთის კონტროლს ახერხებდა, თუმცა 62-ე წუთზე ვილიანმა ანგარიშის გახსნა მოახერხა. ამ ფაქტმა კატალონიელები კიდევ უფრო გამოაფხიზლა და დაახლოვებით 12 წუთის მოგვიანებით, ლიონელ მესიმ ლონდონელთა კარი კარიერაში პირველად აიღო.

როგორც მოსალოდნელი იყო, აღნიშნული დაპირისპირება ფრედ, 1-1 დასრულდა, ყველაფერი კი "ბარსელონას" საშინაო არენაზე, "კამპ ნოუზე" გადაწყდება.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
DON ANDRESS 21 თებერვალი 2018 18:32
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Giorgi Changelia
თამაში არ მომეწონა ნამდვილად. ასე არ გვეკადრება...

რეალურად ჩელსიმ მომენტებით ხო გვაჯობა? ჯერ მარტო პირველ ტაიმში ორჯერ შტანგას გაგვირტყეს ბურთი. მეორე ტაიმში გოლის გარდა ერთადერთი მომენტი გვქონდა, დალშე მაგ გოლის ეპიზოდშიც მაგრად გაგვიმართლა. ნახევარდაცვა რო სუსტია გუნდის გამოჩნდა, ისევ ინიესტაა თუ რამეს იზავს. ნუ შეიძლება ვალვერდესაც ჰქონდა რაღაც გათვლა და ასე იმიტომ ვითამაშეთ, მაგრამ მთლად კმაყოფილი არ ვარ. მესი სად ამოდიოდა და მერე უკვე ცენტრში მიდიოდა გორაობა ბურთის, ხიფათს ვერ ვქმნიდით. ჯერ მარტო ვილიანის გოლზე, ნახევარდაცვას მასე უსუსურად რატო უნდა ეთამაშა? ისე დაარტყმევინეს როგორც არაფერი.

ნახ.დაცვა არ მომეწონა.ბუსკეცი და ინიესტა კარგები იყვნენ აი რაკიტიჩი იყო საშინელება.ამ სეზონს მჯერა კარგად ჩაატარებს რაკეტა და უნდა აიბარგოს ზაფხულში.
kortoxa23 21 თებერვალი 2018 16:58
ციტატა: Tedishaa
უბრალოდ არ უნდა თქვა მესიზე რომ რამე არ აქვს გაკეთებული თორემ აუცილებლად გააკეტებს, იმდენი ტყნეს ტვინი ჯერ ჩეხიო გოლი არააქო მიაგნო არსენალში გაურჭო, მერე ბუფონიო ისიც იპოვა, დარჩა ჩელსი და ამათაც დააკრეჭინა კბილები

როგორ არა “გოგო არ ყავს გაკეთებული„lol
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Wtf man 21 თებერვალი 2018 16:43
ისე კოპაზე ესპანიოლთან სულელურად რო არ წაგვეგო ეხლა ვიქნებოდით დაუმარცხებლები და რეალის რეკორდსაც მოვხსნიდით
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 16:03
ციტატა: Tedishaa
უბრალოდ არ უნდა თქვა მესიზე რომ რამე არ აქვს გაკეთებული თორემ აუცილებლად გააკეტებს, იმდენი ტყნეს ტვინი ჯერ ჩეხიო გოლი არააქო მიაგნო არსენალში გაურჭო, მერე ბუფონიო ისიც იპოვა, დარჩა ჩელსი და ამათაც დააკრეჭინა კბილები

და ლიგაზე ინგლისური კლუბებისთვის ყველაზე მეტი გოლი მესის აქვს გატანილი 18 მერე მოდის რონალდო 11 გოლით
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Tedishaa 21 თებერვალი 2018 15:57
უბრალოდ არ უნდა თქვა მესიზე რომ რამე არ აქვს გაკეთებული თორემ აუცილებლად გააკეტებს, იმდენი ტყნეს ტვინი ჯერ ჩეხიო გოლი არააქო მიაგნო არსენალში გაურჭო, მერე ბუფონიო ისიც იპოვა, დარჩა ჩელსი და ამათაც დააკრეჭინა კბილები
--------------------
ronaldinho gauchoo
born to be cule 21 თებერვალი 2018 14:26
ციტატა: Giorgi Changelia
თამაში არ მომეწონა ნამდვილად. ასე არ გვეკადრება...

რეალურად ჩელსიმ მომენტებით ხო გვაჯობა? ჯერ მარტო პირველ ტაიმში ორჯერ შტანგას გაგვირტყეს ბურთი. მეორე ტაიმში გოლის გარდა ერთადერთი მომენტი გვქონდა, დალშე მაგ გოლის ეპიზოდშიც მაგრად გაგვიმართლა. ნახევარდაცვა რო სუსტია გუნდის გამოჩნდა, ისევ ინიესტაა თუ რამეს იზავს. ნუ შეიძლება ვალვერდესაც ჰქონდა რაღაც გათვლა და ასე იმიტომ ვითამაშეთ, მაგრამ მთლად კმაყოფილი არ ვარ. მესი სად ამოდიოდა და მერე უკვე ცენტრში მიდიოდა გორაობა ბურთის, ხიფათს ვერ ვქმნიდით. ჯერ მარტო ვილიანის გოლზე, ნახევარდაცვას მასე უსუსურად რატო უნდა ეთამაშა? ისე დაარტყმევინეს როგორც არაფერი.
Giorgi Changelia 21 თებერვალი 2018 14:16
თამაში არ მომეწონა ნამდვილად. ასე არ გვეკადრება...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
levani neparidze 21 თებერვალი 2018 14:02
ბარსელონას მწვრთნელი რომ ვალვერდეა სასაცილოა მეტი არაფერი. გუნდი არ იხარჯება მინიმალური შედეგით კმაყოფილდება. ძალიან იშვიათად ვთამაშობთ პრესინგს. უბრალოდ ვუცდით მეტოქის შეცდომას.. ცენტრის დაკავებას არ ვცდილობთ. გააზრებულ და კომბინაციურ შეტევებს ვერ ვაკეთებთ. და ამის მერე გამოდით ვალვერდეს ფანები და მითხარით რით განსვავდება ბარსა ატლეტიკოსგან და ჩელსისგან. ვხედავთ რომ ძირითადის ფეხბურთელები არ არიან ამ დაცვით ტაქტიკას მიევეულები და ვერ გადაეწყვნენ ამ სქემაზე. ვალვერდე ამდენს ვერ ხვდება????.? რატომ კლავს ახალგაზრდებს სკამის ხეხვაში როცა. მათი თამაშით არაფერი დაშავდებ როცა მათ სათამაშო დრო თუნდაც ბოლო 15 წუთ ჰაერივით ჭირდებათ. ყველა ახალ ჩავის და ინიესტას ეძებს გავიგეთ ეომ ასეთები აღარ იბადებიან და ისმის კითვა რაგავაკეთოთ. მივცეთ სანსი( დენისს ალენიას სემედუს არნაისს.) ვალვერდე ამას არ შვება იმიტომ რომ არიცის და არუყვარს გარისკვა ურჩევნია 30 წლის ოგროკით ითამაშოს 1-1 ვიდრე წააგოს და სამომავლოდ ახლგაზრდები განავითაროს ლაღი და ღია ფეხბურთი ითამაშოს. და უნდა ასეთი მწვრთნელი ბარსელონას?. მითხარით ვინმემ ძირითადის სასტავი რამდენი წელია არ შეცვლილა გუნდმა მარჯვენა მცველის პრობლემა ვერ მოაგვარა და პაილინიო უავს ძიროთადის იგროკად. და ამის მერე შედეგზე ორიენტირებულ მწვრთნელს აქებთ.??????
Giorgi Changelia 21 თებერვალი 2018 13:50
აეეე, გილოცავთ, კულეებო, მესის გოლს "ჩელსის" კარში. "სტემფორდ ბრიჯზე" ფრე კარგია და "კამპ ნოუზე" ამოვტენით!

კონტე, გაგრძელდა ლეოს "ტრადიცია" ხო?!

ისე, მაშინ ყურადღება არ გამიმახვილებია და ვილიანის საგოლე დარტყმის დროს, რიუდიგერი თამაშგარეში არ იყო, რომელიც მცველებსა და განსაკურთებით, მეკარეს ხელს უშლიდა?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
BlauGrana_DS 21 თებერვალი 2018 11:22
შეიძლება ვცდები, მაგრამ ასე ვფიქრობ და უნდა ვთქვა, რომ ვალიკო ბარსას ათამაშებს ე.წ. "რაციონალურ" თამაშს, როცა მინიმალური ძალებით მოიპოვებ რეზულტატს.
ჩვენ, კულეები კი მივეჩვიეთ ბარსელონას ისეთ თამაშს, როცა -მაქსიმალური ენერგიის დახარჯვით ბარსა მაქსიმალურ რეზულტატს ღებულობდა, ამიტომ გვიყვარს ეს გუნდი.
ვალიკოს ხელში კი ბარსელონა ნელა-ნელა ემსგავსება სიმეონეს ატლეტიკოს, რაც ჩემთვის სულ არ არის მოსაწონი.
მეტიც, ჩვენი ნერვიულობის ხარჯზე ასეთი ფეხბურთის თამაში უამრავ ფანს დააკარგვინებს ბარსას!
Football Is My Life 21 თებერვალი 2018 08:05
ვილიანი საუკეთესო იყო გუშინ, მართლაც მაგრად ითამაშა.
--------------------
გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხები :))
https://www.youtube.com/channel/UCzK-Kiow3h85iTbu6w0tp4A
https://www.youtube.com/channel/UC3lVD-Ghm6Q-6ZTkyu-UQWw
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 05:29
ციტატა: Messi.jordan.federer
Axla nostradamusi arc me var brat,magram me gpasuxob shens natqvamze gaumartka barsas chelsim ron sgecdoma daushvao.me geubnebi eg shecdoma daashvebines.3g shecdoma rom ara adre thu gvian ma8nc daashvebinebdnen brat didi albathobith. Ver gaudzlebdnen

Ra daashgebines shegvvchames burtianad eskante vabshe rasaswauli kacia to
kortoxa23 21 თებერვალი 2018 05:16
ანგარიშიდან გამომდინარე დამაკმაყოფილებელი შედეგია, ლალიგაში და ლიგაზე წაუგებლად მივდივართ, რო არა ესპანიოლთან მატჩი რეალის რეკორდს მოვხსნიდით რომელიც თუ სწორად მახსოვს 41-წაუგებელ თამაშს მოითვლის
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
gurgenidze 21 თებერვალი 2018 03:56
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Messi.jordan.federer
dzmobilo kidev gineoreb eg shecdoma rom ara barcelona kidev da kid3v gaadzlierebda zewolas da adre thu g ian mainc daashvebinebdnen shecdomas.

გასაგებია ძმაო, მაგრამ მე მაინტერესებს რის საფუძველზე შეიძლება იფიქრო ეგ? wink ბურთის გორაობის გარდა არაფერი გამოგვდიოდა. ამ შეტევების დროს ერთხელაც რო გადმოსულიყო კონკტრაზე ჩელსი არ იყო შანსი? არა არ გედავები და არც ვუარყობ რაც დაწერე, მაგრამ ასე დარწმუნებით მე ვერ ვიტყვი რა მოხდებოდა.

Axla nostradamusi arc me var brat,magram me gpasuxob shens natqvamze gaumartka barsas chelsim ron sgecdoma daushvao.me geubnebi eg shecdoma daashvebines.3g shecdoma rom ara adre thu gvian ma8nc daashvebinebdnen brat didi albathobith. Ver gaudzlebdnen

Au xvale ra pitalo tamashebia ddd
Ra uyurebs ori sirmanjo avtobusa mwvrtnelis dapirispirebas.
Shaxtari roma xom saertod ar mainteresebs.magat yurebas jonia karg kinos vuyuro. Ddd

seviliaa manChe arunda iyos cudi mgoni ..
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 03:44
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Messi.jordan.federer
dzmobilo kidev gineoreb eg shecdoma rom ara barcelona kidev da kid3v gaadzlierebda zewolas da adre thu g ian mainc daashvebinebdnen shecdomas.

გასაგებია ძმაო, მაგრამ მე მაინტერესებს რის საფუძველზე შეიძლება იფიქრო ეგ? wink ბურთის გორაობის გარდა არაფერი გამოგვდიოდა. ამ შეტევების დროს ერთხელაც რო გადმოსულიყო კონკტრაზე ჩელსი არ იყო შანსი? არა არ გედავები და არც ვუარყობ რაც დაწერე, მაგრამ ასე დარწმუნებით მე ვერ ვიტყვი რა მოხდებოდა.

Axla nostradamusi arc me var brat,magram me gpasuxob shens natqvamze gaumartka barsas chelsim ron sgecdoma daushvao.me geubnebi eg shecdoma daashvebines.3g shecdoma rom ara adre thu gvian ma8nc daashvebinebdnen brat didi albathobith. Ver gaudzlebdnen

Au xvale ra pitalo tamashebia ddd
Ra uyurebs ori sirmanjo avtobusa mwvrtnelis dapirispirebas.
Shaxtari roma xom saertod ar mainteresebs.magat yurebas jonia karg kinos vuyuro. Ddd
gurgenidze 21 თებერვალი 2018 03:26
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: gurgenidze
me kide mgonia rom dzaannn katastrofas xatavt... chelsistan ase rom iqnboda zepirad vicodi... da barcass realtan da sitistan gacilebit meti shansi aq vidre chelsistan... imitom rommm es is gundia vistanac sul gvichirda... verc gvardiolam ver gdauguna chelsis ase rom..

Ai brat 100% getanxmebi. Me rasac vfiqrob is dawere. Zustad mec aset tamashs movelodi brat.imiton rom jer erti chelsisthan yoveltvis gvichirda da meorec piradad kontes chelsi aris raghac siemanjo gundi dddsaertod ra taqtimith atamashebs konte chelsis tavadac ar icis albath.dddd aseth gundtan brat sadac arian shemsruleblebi unda itamasho ai rogorc barcam dghes itamasha dauchiro burthi da zusti pasebith tempi daugdo. Am tamadhis devizi iyo tamashis zwdmeti riskebis gareshe
Magram roca gunds dachirda momateba da zewolis gadzliereba chelsi egreve shecda. Egeni kamp nouze gaudzleben ba4celonas zewolas? Romc wagvego 1-2 darwmunebuli viyavi rom gavarghvevdith nou kampze.
Gaixare brat,momewona sheni komentari

paqtia gavcdiT chels gvardis xelshi da liga davdeto :D ki gavcdit mara gaachnia rogro... dgemde gvayvedrian mag gacdenass... dzvlivss gavcdit.. amzee upro dzlivss gvardis dros.. ase rom ragacc katastropas xataven
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 03:17
ციტატა: born to be cule
ციტატა: M10 S9 D11
ჩი კაი დაცვაში "ეხმარება" გუნდს

დღეს ყველამ ათრია რაცივი. ჯერ პირველი ყვითელიც რა სლეურად აიკიდა, არა უნდა იყოს ეგ ბარსას ძირითადის წევრი და ვსიო!

ბაზარი არაა მაგიტომაც დავწერე ბრჭყალებში სიტყვა ეხმარება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 21 თებერვალი 2018 03:16
ციტატა: M10 S9 D11
ჩი კაი დაცვაში "ეხლამრება" გუნდს

დღეს ყველამ ათრია რაცივი. ჯერ პირველი ყვითელიც რა სლეურად აიკიდა, არა უნდა იყოს ეგ ბარსას ძირითადის წევრი და ვსიო!
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 03:14
ციტატა: Busquets.16
Magorivetaktikashi da asnavnoiti gavtaxsirdebit ertipliusi iknebaro azars shechams semedu da shetevas azriekneba marjvnidan mara amrtmevi centrshi mag samidan marto buskecia roberto gamqcevi igrokia iniestaze agharavxsni xvdebialbat rastilis igrokia aserom igive wyoba momdevno matchsshi ubralod paulinio naxui da dembele dadges marjvniv da roberto naxui da semedo dadges asnavnoishi

რაკიტიჩი კაი დაცვაში "ეხმარება" გუნდს მარა ეს დედა ნაქაჩი ცენტრში ბურთს დაჭერა არ უნდა? აი მაგიტომაა რობარტო მანდ საჭირო რო ბურთი დაიჭიროს და თავდასხმაში აიტანოს რო მესის აღარ მოუწიოს ტრაკში ჩამოსვლა და ბურთის ამოტანა და დამიჯერე იმას რასაც რაკიტიჩი აკეთებს რობერტო უკეთესად გააკეთებს ბუსისთან ერთად რამდენად კარგადაც ეხმარება რაკიტიჩ დაცვა ორი იმდენად აზარალებს შეტევას
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 21 თებერვალი 2018 03:11
ციტატა: Messi.jordan.federer
dzmobilo kidev gineoreb eg shecdoma rom ara barcelona kidev da kid3v gaadzlierebda zewolas da adre thu g ian mainc daashvebinebdnen shecdomas.

გასაგებია ძმაო, მაგრამ მე მაინტერესებს რის საფუძველზე შეიძლება იფიქრო ეგ? wink ბურთის გორაობის გარდა არაფერი გამოგვდიოდა. ამ შეტევების დროს ერთხელაც რო გადმოსულიყო კონკტრაზე ჩელსი არ იყო შანსი? არა არ გედავები და არც ვუარყობ რაც დაწერე, მაგრამ ასე დარწმუნებით მე ვერ ვიტყვი რა მოხდებოდა.
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 03:06
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: born to be cule
არა, ნუ ბევრი მხრიდან შეიძლება შეხედო თამაშს. ჩელსისთან ყოველთვის გვიჭირდა ეს ხომ ერთი და მეორე ვალვერდემ ტაქტიკურად არ ითამაშა ცუდად. ამ რესურსით მეტს ვერ გააკეთებდა ფიზიკურად, უბრალოდ რაღაც-რაღაცეები მართლა საშინელება იყო. ჯერ გოლი როგორ გაატანინეს, ნუთუ უკეთესად არ უნდა დასდგომოდნენ ვილიანს? გოლის შემდეგ რთული იყო, იმიტომ რომ მთლიანად დაცვაში ჩადგა და ავტობუსი ჩააყენეს. ვალვერდეს უნდა გაეთრია რაკიტიჩი, პაულინიო და შემოეყვანა ვიდალი და დემბელე. ახლა ეგ გამართლება რო არა, ჩანდა ბარსა გოლის გამტანს? ერთ მომენტი მახსოვს სუარესის მხოლოდ. შეტევაში გაცილებით მეტი ფანტაზია სჭირდება გუნდს, ბევრი უზისტობები იყო ნახევარდაცვას და შეტევას შორის. ათამაშოს სამედუ, რობერტო აწიოს და დემბელეს შეუწყვილოს.

Jigaro ratom ggonia rom barcelonas gaumartla golis momentshi? Zewola imxela iyo chelsize mand thu ara mainc shecdeboda. Anu chelsim rom shecdoma daushva es barcelonas damsaxurebaa brat.

იმიტომ მგონია, რომ წინაპირობა ვერ დავინახე ნე გოლის. რა მომენტი შევქმენით მეორე ტაიმში ვილიანმა რო გაიტანა გოლი? მესის პასი და მიდიოდა მერე ბურთის გორაობა. როგორც ასეთი არ იყო გააზრებული შეტევები და ღმერთმა იცის დალშე რა იქნებოდა, მ საფუძველი არ იყო ჩემი აზრით რო უეჭველი გავიტანდით გოლს.

Ert shekitxvaze mipasuxe. Golis sh3mdeg barcelonam ar gaadzliera zewola?

ზეწოლა გააძლიერა, მაგრამ რა გარანტია გვქონდა გოლის? კი ვუტევდით კარგად, მაგრამ შედეგი იყო, აი რომელი მომენტი გვქონდა თუნდაც ერთი სახიფათო რო რამის გამო თქვას კაცმა ბარსა მაინც გაიტანდაო. ეგ მომენტი რო არა, შეიძლება მართლაც განვეტანა კი, მაგრამ ვერ ვიტყვი დარწმუნებით. იმიტომ რომ ჩელსი კარგად იდგა დაცვაში და კონტრაზეც პრობლემები შეგვექმებოდა, იქიდან გამომდინარე რო ბურთის გორაბით მივდიოთ მსთ საჯარიმომდე, რეალურად მომენტი არ გვქონია სახიფათო.

Jogaro rasac geubneba ufrosi dzma daujere da ar waageb dddd dzmobilo kidev gineoreb eg shecdoma rom ara barcelona kidev da kid3v gaadzlierebda zewolas da adre thu g ian mainc daashvebinebdnen shecdomas.
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 03:06
Magorivetaktikashi da asnavnoiti gavtaxsirdebit ertipliusi iknebaro azars shechams semedu da shetevas azriekneba marjvnidan mara amrtmevi centrshi mag samidan marto buskecia roberto gamqcevi igrokia iniestaze agharavxsni xvdebialbat rastilis igrokia aserom igive wyoba momdevno matchsshi ubralod paulinio naxui da dembele dadges marjvniv da roberto naxui da semedo dadges asnavnoishi
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 03:05
ციტატა: Busquets.16
ციტატა: M10 S9 D11
დღევანდელი სიტუაციის გამოსწორება ორად ორი ცლილებით შეუძლია ვალოს გინდაც 4-4-2 ტაქტიკა იყოს გინდაც 4-3-3
4-4-2
შტეგენი
სემედუ პიკე უტიტი ალბა
დემბელე რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
მესი სუარესი

4-3-3
შტეგენი
სემედუ პიკე უტიტი ალბა
რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
მესი სუარესი დემბელე

Dembele roberto buskeci iniesta roganalagos 100% garantias gadzlev rom 5burtiani sxvaobit wavagebt jer artmeva naxevardacvashi vinmem icis eseti buskeci da rakitichia dges egori da +sakmaodjaniani paulinioc gvedgamara daaxia vilianma mtelgunds burtitavze

მართალი ხარ 100%
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 03:02
ციტატა: M10 S9 D11
დღევანდელი სიტუაციის გამოსწორება ორად ორი ცლილებით შეუძლია ვალოს გინდაც 4-4-2 ტაქტიკა იყოს გინდაც 4-3-3
4-4-2
შტეგენი
სემედუ პიკე უტიტი ალბა
დემბელე რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
მესი სუარესი

4-3-3
შტეგენი
სემედუ პიკე უტიტი ალბა
რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
მესი სუარესი დემბელე

Dembele roberto buskeci iniesta roganalagos 100% garantias gadzlev rom 5burtiani sxvaobit wavagebt jer artmeva naxevardacvashi vinmem icis eseti buskeci da rakitichia dges egori da +sakmaodjaniani paulinioc gvedgamara daaxia vilianma mtelgunds burtitavze
born to be cule 21 თებერვალი 2018 02:59
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: born to be cule
არა, ნუ ბევრი მხრიდან შეიძლება შეხედო თამაშს. ჩელსისთან ყოველთვის გვიჭირდა ეს ხომ ერთი და მეორე ვალვერდემ ტაქტიკურად არ ითამაშა ცუდად. ამ რესურსით მეტს ვერ გააკეთებდა ფიზიკურად, უბრალოდ რაღაც-რაღაცეები მართლა საშინელება იყო. ჯერ გოლი როგორ გაატანინეს, ნუთუ უკეთესად არ უნდა დასდგომოდნენ ვილიანს? გოლის შემდეგ რთული იყო, იმიტომ რომ მთლიანად დაცვაში ჩადგა და ავტობუსი ჩააყენეს. ვალვერდეს უნდა გაეთრია რაკიტიჩი, პაულინიო და შემოეყვანა ვიდალი და დემბელე. ახლა ეგ გამართლება რო არა, ჩანდა ბარსა გოლის გამტანს? ერთ მომენტი მახსოვს სუარესის მხოლოდ. შეტევაში გაცილებით მეტი ფანტაზია სჭირდება გუნდს, ბევრი უზისტობები იყო ნახევარდაცვას და შეტევას შორის. ათამაშოს სამედუ, რობერტო აწიოს და დემბელეს შეუწყვილოს.

Jigaro ratom ggonia rom barcelonas gaumartla golis momentshi? Zewola imxela iyo chelsize mand thu ara mainc shecdeboda. Anu chelsim rom shecdoma daushva es barcelonas damsaxurebaa brat.

იმიტომ მგონია, რომ წინაპირობა ვერ დავინახე ნე გოლის. რა მომენტი შევქმენით მეორე ტაიმში ვილიანმა რო გაიტანა გოლი? მესის პასი და მიდიოდა მერე ბურთის გორაობა. როგორც ასეთი არ იყო გააზრებული შეტევები და ღმერთმა იცის დალშე რა იქნებოდა, მ საფუძველი არ იყო ჩემი აზრით რო უეჭველი გავიტანდით გოლს.

Ert shekitxvaze mipasuxe. Golis sh3mdeg barcelonam ar gaadzliera zewola?

ზეწოლა გააძლიერა, მაგრამ რა გარანტია გვქონდა გოლის? კი ვუტევდით კარგად, მაგრამ შედეგი იყო, აი რომელი მომენტი გვქონდა თუნდაც ერთი სახიფათო რო რამის გამო თქვას კაცმა ბარსა მაინც გაიტანდაო. ეგ მომენტი რო არა, შეიძლება მართლაც განვეტანა კი, მაგრამ ვერ ვიტყვი დარწმუნებით. იმიტომ რომ ჩელსი კარგად იდგა დაცვაში და კონტრაზეც პრობლემები შეგვექმებოდა, იქიდან გამომდინარე რო ბურთის გორაბით მივდიოთ მსთ საჯარიმომდე, რეალურად მომენტი არ გვქონია სახიფათო.
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 02:59
6 დრიბლინგი თორე რამე გააკეთა შორიდან დარტყმების გარდა ცენტრს ცდებოდა მარა დაცვაში უმტიტის ვერაფერი ვერ მოუხერხა
M10 S9 S11
Megobaro dzaan samarcxvino komentari giceria maniaze dges mag vilianma umtitic shemoixia buskecic da mteli barcelonac 1-2jer gvishvela albam da shtangam da ravici maincdamainc ronaldinho unda ikos igroki ro davinaxot misidone? Ara nu gasagebia sheniazria da mxolod amdoneze flob safexburto codnas mara kaira estamashi kakminimum 3-0unda dasrulebuliko chelsis sasargeblod
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 02:55
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: born to be cule
არა, ნუ ბევრი მხრიდან შეიძლება შეხედო თამაშს. ჩელსისთან ყოველთვის გვიჭირდა ეს ხომ ერთი და მეორე ვალვერდემ ტაქტიკურად არ ითამაშა ცუდად. ამ რესურსით მეტს ვერ გააკეთებდა ფიზიკურად, უბრალოდ რაღაც-რაღაცეები მართლა საშინელება იყო. ჯერ გოლი როგორ გაატანინეს, ნუთუ უკეთესად არ უნდა დასდგომოდნენ ვილიანს? გოლის შემდეგ რთული იყო, იმიტომ რომ მთლიანად დაცვაში ჩადგა და ავტობუსი ჩააყენეს. ვალვერდეს უნდა გაეთრია რაკიტიჩი, პაულინიო და შემოეყვანა ვიდალი და დემბელე. ახლა ეგ გამართლება რო არა, ჩანდა ბარსა გოლის გამტანს? ერთ მომენტი მახსოვს სუარესის მხოლოდ. შეტევაში გაცილებით მეტი ფანტაზია სჭირდება გუნდს, ბევრი უზისტობები იყო ნახევარდაცვას და შეტევას შორის. ათამაშოს სამედუ, რობერტო აწიოს და დემბელეს შეუწყვილოს.

Jigaro ratom ggonia rom barcelonas gaumartla golis momentshi? Zewola imxela iyo chelsize mand thu ara mainc shecdeboda. Anu chelsim rom shecdoma daushva es barcelonas damsaxurebaa brat.

იმიტომ მგონია, რომ წინაპირობა ვერ დავინახე ნე გოლის. რა მომენტი შევქმენით მეორე ტაიმში ვილიანმა რო გაიტანა გოლი? მესის პასი და მიდიოდა მერე ბურთის გორაობა. როგორც ასეთი არ იყო გააზრებული შეტევები და ღმერთმა იცის დალშე რა იქნებოდა, მ საფუძველი არ იყო ჩემი აზრით რო უეჭველი გავიტანდით გოლს.

Ert shekitxvaze mipasuxe. Golis sh3mdeg barcelonam ar gaadzliera zewola?
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 02:44
დღევანდელი სიტუაციის გამოსწორება ორად ორი ცლილებით შეუძლია ვალოს გინდაც 4-4-2 ტაქტიკა იყოს გინდაც 4-3-3
4-4-2
შტეგენი
სემედუ პიკე უტიტი ალბა
დემბელე რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
მესი სუარესი

4-3-3
შტეგენი
სემედუ პიკე უტიტი ალბა
რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
მესი სუარესი დემბელე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 21 თებერვალი 2018 02:41
ციტატა: Messi.jordan.federer
ციტატა: born to be cule
არა, ნუ ბევრი მხრიდან შეიძლება შეხედო თამაშს. ჩელსისთან ყოველთვის გვიჭირდა ეს ხომ ერთი და მეორე ვალვერდემ ტაქტიკურად არ ითამაშა ცუდად. ამ რესურსით მეტს ვერ გააკეთებდა ფიზიკურად, უბრალოდ რაღაც-რაღაცეები მართლა საშინელება იყო. ჯერ გოლი როგორ გაატანინეს, ნუთუ უკეთესად არ უნდა დასდგომოდნენ ვილიანს? გოლის შემდეგ რთული იყო, იმიტომ რომ მთლიანად დაცვაში ჩადგა და ავტობუსი ჩააყენეს. ვალვერდეს უნდა გაეთრია რაკიტიჩი, პაულინიო და შემოეყვანა ვიდალი და დემბელე. ახლა ეგ გამართლება რო არა, ჩანდა ბარსა გოლის გამტანს? ერთ მომენტი მახსოვს სუარესის მხოლოდ. შეტევაში გაცილებით მეტი ფანტაზია სჭირდება გუნდს, ბევრი უზისტობები იყო ნახევარდაცვას და შეტევას შორის. ათამაშოს სამედუ, რობერტო აწიოს და დემბელეს შეუწყვილოს.

Jigaro ratom ggonia rom barcelonas gaumartla golis momentshi? Zewola imxela iyo chelsize mand thu ara mainc shecdeboda. Anu chelsim rom shecdoma daushva es barcelonas damsaxurebaa brat.

იმიტომ მგონია, რომ წინაპირობა ვერ დავინახე ნე გოლის. რა მომენტი შევქმენით მეორე ტაიმში ვილიანმა რო გაიტანა გოლი? მესის პასი და მიდიოდა მერე ბურთის გორაობა. როგორც ასეთი არ იყო გააზრებული შეტევები და ღმერთმა იცის დალშე რა იქნებოდა, მ საფუძველი არ იყო ჩემი აზრით რო უეჭველი გავიტანდით გოლს.
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 02:38
ციტატა: born to be cule
არა, ნუ ბევრი მხრიდან შეიძლება შეხედო თამაშს. ჩელსისთან ყოველთვის გვიჭირდა ეს ხომ ერთი და მეორე ვალვერდემ ტაქტიკურად არ ითამაშა ცუდად. ამ რესურსით მეტს ვერ გააკეთებდა ფიზიკურად, უბრალოდ რაღაც-რაღაცეები მართლა საშინელება იყო. ჯერ გოლი როგორ გაატანინეს, ნუთუ უკეთესად არ უნდა დასდგომოდნენ ვილიანს? გოლის შემდეგ რთული იყო, იმიტომ რომ მთლიანად დაცვაში ჩადგა და ავტობუსი ჩააყენეს. ვალვერდეს უნდა გაეთრია რაკიტიჩი, პაულინიო და შემოეყვანა ვიდალი და დემბელე. ახლა ეგ გამართლება რო არა, ჩანდა ბარსა გოლის გამტანს? ერთ მომენტი მახსოვს სუარესის მხოლოდ. შეტევაში გაცილებით მეტი ფანტაზია სჭირდება გუნდს, ბევრი უზისტობები იყო ნახევარდაცვას და შეტევას შორის. ათამაშოს სამედუ, რობერტო აწიოს და დემბელეს შეუწყვილოს.

Jigaro ratom ggonia rom barcelonas gaumartla golis momentshi? Zewola imxela iyo chelsize mand thu ara mainc shecdeboda. Anu chelsim rom shecdoma daushva es barcelonas damsaxurebaa brat.
born to be cule 21 თებერვალი 2018 02:37
ციტატა: Messi.jordan.federer
gunds dachirda momateba da zewolis gadzliereba chelsi egreve shecda.

ეგ შეცდომა რო არა, გავიტანდით გოლს რო? ჩელსი თავს ძაან დამაჯერებლად იცავდა და ამიტომ არ ვარ დარწმუნებული მაგაში, მითუმეტეს მომენტიც არ გვქონდა ისეთი განსაკუთრებული. შეტევებიც ერთფეროვანი მომეჩვენა, მესის ბურთი და მერე ზედ 4 კაცი აჯდა ტიპს და იგივე ბურთის გორაობა მიდიოდა.
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 02:36
ისე ჩესნად რო ვთქვათ ენრიკეს ბარსა განადგურდებოდა დღეს ვალვერდემ კიდე სულ სხვანაირი მებრძოლი გუნდი ჩამოაყალიბა
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 02:33
ციტატა: gurgenidze
me kide mgonia rom dzaannn katastrofas xatavt... chelsistan ase rom iqnboda zepirad vicodi... da barcass realtan da sitistan gacilebit meti shansi aq vidre chelsistan... imitom rommm es is gundia vistanac sul gvichirda... verc gvardiolam ver gdauguna chelsis ase rom..

Ai brat 100% getanxmebi. Me rasac vfiqrob is dawere. Zustad mec aset tamashs movelodi brat.imiton rom jer erti chelsisthan yoveltvis gvichirda da meorec piradad kontes chelsi aris raghac siemanjo gundi dddsaertod ra taqtimith atamashebs konte chelsis tavadac ar icis albath.dddd aseth gundtan brat sadac arian shemsruleblebi unda itamasho ai rogorc barcam dghes itamasha dauchiro burthi da zusti pasebith tempi daugdo. Am tamadhis devizi iyo tamashis zwdmeti riskebis gareshe
Magram roca gunds dachirda momateba da zewolis gadzliereba chelsi egreve shecda. Egeni kamp nouze gaudzleben ba4celonas zewolas? Romc wagvego 1-2 darwmunebuli viyavi rom gavarghvevdith nou kampze.
Gaixare brat,momewona sheni komentari
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 02:30
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: born to be cule
მოკლედ, რაცაა ესაა. ვერაფერს შევცვლით რაც არ უნდა ვილაპარაკოთ ახლა. აღარაა გვარდიოლა გუნდში, წავიდა ბევრი ფეხბურთელი. წავიდა ის დრო და მორჩა. ახლა კი ის დაგვრჩენია ბოლომდე ვუქომაგოთ ჩვენს საყვარელ გუნდს, იმედია წარმატებით დამთავრდება სეზონი.

am gvardiolass ise axsenebt titqos misma barcamm su 5-0 lebit gamoagdo chelsi :D amaze dzlieri iyo mashin barcaa da ver gadauguna mainc ... sul asetimurtali metoqe iyo

Faqtia kakras chelsis gavcdit da liga pirvelivewels davdetmagis xelshi :D da udaod lurjebi dzalian kargi oponentebi arian ubralod gamocdilebit klasit minimum 3tavit magla dgas barcelona da istoriit minimum 10tavit magla damijere arcistoriashi arc momavali minimum 50weli arekolebat gundshi iniestas donis igroki mesisnairze agarvlaparakob
a.iniesta8 21 თებერვალი 2018 02:27
შეცდომები იყო ბევრი მთლიანობაში არაუშავს გასვლაზე ჩელსისთან არაა ცუდი შედეგი მთავარია ნოუ კამპზე ვითამაშოთ კარგათ დაახლოებით ასეთ თამაშს ველოდი კარგია რო არ წავაგეთ
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 02:26
ციტატა: იმედა ტოფაძე
ხალხო რაკეტა გომეში დენისი რობერტო გასშვებია. მოსაყვანია ტიაგო ერიკსენი და ვსო არაა ეს დედამოტყნული რობერტო ამ გუნდია დონის და ჰე კი ზოგჯერ კაია მარა არააა 25 წლისაა და ეხა ესპანეთის ნაკრებიწ ზამენაზეც არაა რაზეა ლაპარაკი. აი ცენტრს მესიმდე ბურთი ვერ მიაქ მერ გამოვა და იტყვიან **** ბავშვები მესიმ ვერ ითამაშაო არაა ეგრე არააა. უბრალოდ იცი რა მიტყდება გომეში რო შემოიყვანა და ვიდალი.****თა ჯოგი. გვარდიოლას სიტი იოლად მოგვოგებს ასე რომ ლიგის შანსი არ გვაქ. პეპი უნდა ამ გუნდს ისევ ცალოდია ****ა. აქვე ბოდიშს ვიხდი ემოციური სიტყვებისთვის. ადმინ ამ ერთხელ მაპატიე დ.

Robertos gashveba didishecdoma ikneba 2tamashi chaagdo wels erti dges da erti olimpiakostan amitovambob laligis donea pepi amgunds nagdad daakvdeboda gansakutrebit dembele umtits coutinios da semedos 100% dadebda es 4kaci tavis potencialisas zustad vici mara ardabrundeba xaviminda ra dzaan tvini igrokiiko da mwvrtnelad magrad ikochagebda
gurgenidze 21 თებერვალი 2018 02:25
ციტატა: born to be cule
მოკლედ, რაცაა ესაა. ვერაფერს შევცვლით რაც არ უნდა ვილაპარაკოთ ახლა. აღარაა გვარდიოლა გუნდში, წავიდა ბევრი ფეხბურთელი. წავიდა ის დრო და მორჩა. ახლა კი ის დაგვრჩენია ბოლომდე ვუქომაგოთ ჩვენს საყვარელ გუნდს, იმედია წარმატებით დამთავრდება სეზონი.

am gvardiolass ise axsenebt titqos misma barcamm su 5-0 lebit gamoagdo chelsi :D amaze dzlieri iyo mashin barcaa da ver gadauguna mainc ... sul asetimurtali metoqe iyo
born to be cule 21 თებერვალი 2018 02:24
მოკლედ, რაცაა ესაა. ვერაფერს შევცვლით რაც არ უნდა ვილაპარაკოთ ახლა. აღარაა გვარდიოლა გუნდში, წავიდა ბევრი ფეხბურთელი. წავიდა ის დრო და მორჩა. ახლა კი ის დაგვრჩენია ბოლომდე ვუქომაგოთ ჩვენს საყვარელ გუნდს, იმედია წარმატებით დამთავრდება სეზონი.
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 02:21
Treneri siri centri uaresi sirbanjo esroberto laligis donea 3welia vambob semedum tu barcashi vergakacha sruliad valodias braliikneba ramagrad daicko bijma da rasushvreba es degradiulikaci dembele ratoar shemoikvana martla armesmis tuar vendet gafuchdeba fsikologiuri temaa travmebi da uceb xedav gunds zustad shensadgilze uchirs da vigac aleqsvidali sheyavt ertaderti kitxva racmebadeba rogor verwavaget wels verc ligaze verc laligaze am denis suarezebit da deulifeuebit armesmis mara erti pasuximak albas umtitisda tershtegenis aranormaluri forma nuarvici sxva risi shedegia eskvelaferi faqtia arvagebt arc atletikostan realsvabshe dedisglandi davaxuret ager chelsistan arwavaget nuestamashi didwilad igbalma da vilianma ikisra mara realtan da atletikostan? Tundac valenciastan? Arvici arvici dzmao erti zustad vici gmertmac romoindomos citysverafers vuzamt absoliturad verafers
born to be cule 21 თებერვალი 2018 02:18
არა, ნუ ბევრი მხრიდან შეიძლება შეხედო თამაშს. ჩელსისთან ყოველთვის გვიჭირდა ეს ხომ ერთი და მეორე ვალვერდემ ტაქტიკურად არ ითამაშა ცუდად. ამ რესურსით მეტს ვერ გააკეთებდა ფიზიკურად, უბრალოდ რაღაც-რაღაცეები მართლა საშინელება იყო. ჯერ გოლი როგორ გაატანინეს, ნუთუ უკეთესად არ უნდა დასდგომოდნენ ვილიანს? გოლის შემდეგ რთული იყო, იმიტომ რომ მთლიანად დაცვაში ჩადგა და ავტობუსი ჩააყენეს. ვალვერდეს უნდა გაეთრია რაკიტიჩი, პაულინიო და შემოეყვანა ვიდალი და დემბელე. ახლა ეგ გამართლება რო არა, ჩანდა ბარსა გოლის გამტანს? ერთ მომენტი მახსოვს სუარესის მხოლოდ. შეტევაში გაცილებით მეტი ფანტაზია სჭირდება გუნდს, ბევრი უზისტობები იყო ნახევარდაცვას და შეტევას შორის. ათამაშოს სამედუ, რობერტო აწიოს და დემბელეს შეუწყვილოს.
jack slater 21 თებერვალი 2018 02:17
ბლიად ამ ვიდეოში რწყილის გოლი არაა.шо за на хуй
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 02:14
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Messi.jordan.federer
1-1 kargi shedegia.kamp nouze mivartmevth.

Ratom akritikebth valverdes da barcelonas naxevardacvas? Dzalian dznelia gaarghvio dacvashi damdgari gundi.me piriqith momewona barcelonas tamashi dghes. Swori taqtika airchia valom. Dauchira burthi da tempi daugdo.rac mtavqria yvelaferi sheasrules akadwmier stilshi.elodebodnen thu rodis daushvebda chelsi shecdomas.mudam zewolis da wnexis qvesh yavdath chelsis fexburtelebi.magram roca goli gayshves ukve sachiroc gaxda zewolis gadzliereba,romlis shedegad ukve veghar gaudzlo chelsim.

Chelsis winaaghmdeg sxvanairad verc itamasheb. Valverdem 100% swori taqtika airchia.

სემედუ საკუთარ პოზიციაზე ათამაშოს და რობერტო წინ აწიოს, ზოგადად და დღევანდელი თამაშიდან გამომდინარე ერთადერთია რაშიც ვალვერდეს ვაკრიტიკებ. რაკიტიჩზე რო ვამბობდი ხალხს ეგონა უბრალო ამოჩემება, მაგრამ კი გამოჩნდა რაცაა. კანტეს და სხვა გუნდის ნახევარმცველებს რო ვუყურებ შურზე ვსკვდები. რაკიტიჩიც და პაუც არ მომეწონა დღეს, ისევ ინია ლიდერი ნახევარდაცვის.

Ki getanzmebi brat pauliniom da raketam chaagdo dghevandeli tamashi ufro pauliniom.magram rasac qvia taqtika,valverdem swori taqtika airchia.sxva saqmea fexburtelebi rogor sheadruleben davalebas. Amas winath davwere rom paulinios ashkarad moklebuli aqvs da cota azrze unda movides.

Ver daakvirdi brst barcelona akademiur stilshi etamasha,zedmeti riskebis gareshe. Rogorc ki moumata barcelonam chelsim veghsr gaudzlo. Sheidzleboda 1-1 shemdeg daebolovebinath magram aghar gariskes. Kamp nouze mochimaven moshnad.
gurgenidze 21 თებერვალი 2018 02:13
me kide mgonia rom dzaannn katastrofas xatavt... chelsistan ase rom iqnboda zepirad vicodi... da barcass realtan da sitistan gacilebit meti shansi aq vidre chelsistan... imitom rommm es is gundia vistanac sul gvichirda... verc gvardiolam ver gdauguna chelsis ase rom..
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 02:11
Pirvelad vigrdzeni ro magar sqel ....... gundi
ხალხო რაკეტა გომეში დენისი რობერტო გასშვებია. მოსაყვანია ტიაგო ერიკსენი და ვსო არაა ეს დედამოტყნული რობერტო ამ გუნდია დონის და ჰე კი ზოგჯერ კაია მარა არააა 25 წლისაა და ეხა ესპანეთის ნაკრებიწ ზამენაზეც არაა რაზეა ლაპარაკი. აი ცენტრს მესიმდე ბურთი ვერ მიაქ მერ გამოვა და იტყვიან **** ბავშვები მესიმ ვერ ითამაშაო არაა ეგრე არააა. უბრალოდ იცი რა მიტყდება გომეში რო შემოიყვანა და ვიდალი.****თა ჯოგი. გვარდიოლას სიტი იოლად მოგვოგებს ასე რომ ლიგის შანსი არ გვაქ. პეპი უნდა ამ გუნდს ისევ ცალოდია ****ა. აქვე ბოდიშს ვიხდი ემოციური სიტყვებისთვის. ადმინ ამ ერთხელ მაპატიე დ.
ani-barca საიტზეა
ani-barca 21 თებერვალი 2018 02:08
ციტატა: born to be cule
ვალვერდე სადამაა ამ ტაქტიკით ვითამაშებთ და გრიზმანის ადგილი ნამდვილად არაა. სუას თამაში კიდე მომეწონა დღეს, ყველაფერს რო თავი დაანებო მონდომებულია და სულ იბრძვის ტიპი, მაქსიმუმი შეასრულა.

valverde egre imito tamashobs ro sxva gza ar aq tore aba neymari yavdes xo daayenebda 4-3-3s, 1 wreshi 4-3-3 ro etamashebina vin unda daeyenebina forvardad denisi tu deulufeu, magas amjobina 4-4-2 da paulinios naxevardacvashi dayeneba rac swori gamodga, mere dabrunda dembele mara jer gagebashi araa sadaa da egreve chelsistan ver gamoiyvans amitom swori taqtikit tamashobs da grizmani tu mova da gaamartlebs grizmani suaresi messi iqneba shemtevi trio da paulinios agar daayenebs
gurgenidze 21 თებერვალი 2018 02:06
shedegi samartliani iseti gundi rogroic chelsia amasac ar imsaxurebda
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 02:06
ციტატა: basa7
ციტატა: Messi.jordan.federer
1-1 kargi shedegia.kamp nouze mivartmevth.

Ratom akritikebth valverdes da barcelonas naxevardacvas? Dzalian dznelia gaarghvio dacvashi damdgari gundi.me piriqith momewona barcelonas tamashi dghes. Swori taqtika airchia valom. Dauchira burthi da tempi daugdo.rac mtavqria yvelaferi sheasrules akadwmier stilshi.elodebodnen thu rodis daushvebda chelsi shecdomas.mudam zewolis da wnexis qvesh yavdath chelsis fexburtelebi.magram roca goli gayshves ukve sachiroc gaxda zewolis gadzliereba,romlis shedegad ukve veghar gaudzlo chelsim.

Chelsis winaaghmdeg sxvanairad verc itamasheb. Valverdem 100% swori taqtika airchia.

დაცვის გარღვევაზე არაა საუბარი, კონტრშეტევებზე დაშვებულ შეცდომებზეა ლაპარაკი და პლიუს უფანტაზიობაში

Mikvirs shengan fexburtze asethi saubari simartle gitxra. Ar miwyino dzmuri siyvarulith geubnebi sheni komentarebidan gamomdinare shdabechdileba mrcheba rom fexburti ar gesmis.
born to be cule 21 თებერვალი 2018 02:04
ციტატა: ani-barca
ara rat undat grizmani 2 forvardic sakmarisia :ddd

ვალვერდე სადამაა ამ ტაქტიკით ვითამაშებთ და გრიზმანის ადგილი ნამდვილად არაა. სუას თამაში კიდე მომეწონა დღეს, ყველაფერს რო თავი დაანებო მონდომებულია და სულ იბრძვის ტიპი, მაქსიმუმი შეასრულა.
basa7 21 თებერვალი 2018 02:04
რას ზეწოლის გაძლიერებაზე და ვერ გაძლებაზე ლაპარაკობთ :)))))))))) ყარაულის თოფივით გაგვივარდა ეგ გოლი. გაგვიმართლა. ნახევარდაცვას რას ვერჩით და თუ ავტობუსი დგას და შეტევაში ვერ ახერხებ ვერაფერს დაცვაში მაინც არ უნდა ჩავარდე. ბოლომე იმ ავტობუსთან ისე უნდა იდგე რომ აქეთ ვერ გადმოსუნოს. ამ ჩავარდნაზეა ლაპარაკი

ციტატა: born to be cule
ციტატა: basa7
basa7

კანტე რო გვეყიდა თავის დროზე რას დავიხატებოდით, დღესდღეობით ტიპი უძლიერესი საყრდენია. დღეს პროსტა რა იყომარა და მესის რა მაგრად ეთამაშა, შეტევაშიც მაგრად გადადიოდა.

ეჰ კანტე ახლაც დაგვხატავდა მარა სადაა:)))))))
ani-barca საიტზეა
ani-barca 21 თებერვალი 2018 02:02
ara rat undat grizmani 2 forvardic sakmarisia :ddd
born to be cule 21 თებერვალი 2018 02:02
ციტატა: basa7
basa7

კანტე რო გვეყიდა თავის დროზე რას დავიხატებოდით, დღესდღეობით ტიპი უძლიერესი საყრდენია. დღეს პროსტა რა იყომარა და მესის რა მაგრად ეთამაშა, შეტევაშიც მაგრად გადადიოდა.
basa7 21 თებერვალი 2018 02:00
ციტატა: Messi.jordan.federer
1-1 kargi shedegia.kamp nouze mivartmevth.

Ratom akritikebth valverdes da barcelonas naxevardacvas? Dzalian dznelia gaarghvio dacvashi damdgari gundi.me piriqith momewona barcelonas tamashi dghes. Swori taqtika airchia valom. Dauchira burthi da tempi daugdo.rac mtavqria yvelaferi sheasrules akadwmier stilshi.elodebodnen thu rodis daushvebda chelsi shecdomas.mudam zewolis da wnexis qvesh yavdath chelsis fexburtelebi.magram roca goli gayshves ukve sachiroc gaxda zewolis gadzliereba,romlis shedegad ukve veghar gaudzlo chelsim.

Chelsis winaaghmdeg sxvanairad verc itamasheb. Valverdem 100% swori taqtika airchia.

დაცვის გარღვევაზე არაა საუბარი, კონტრშეტევებზე დაშვებულ შეცდომებზეა ლაპარაკი და პლიუს უფანტაზიობაში
born to be cule 21 თებერვალი 2018 01:59
ციტატა: Messi.jordan.federer
1-1 kargi shedegia.kamp nouze mivartmevth.

Ratom akritikebth valverdes da barcelonas naxevardacvas? Dzalian dznelia gaarghvio dacvashi damdgari gundi.me piriqith momewona barcelonas tamashi dghes. Swori taqtika airchia valom. Dauchira burthi da tempi daugdo.rac mtavqria yvelaferi sheasrules akadwmier stilshi.elodebodnen thu rodis daushvebda chelsi shecdomas.mudam zewolis da wnexis qvesh yavdath chelsis fexburtelebi.magram roca goli gayshves ukve sachiroc gaxda zewolis gadzliereba,romlis shedegad ukve veghar gaudzlo chelsim.

Chelsis winaaghmdeg sxvanairad verc itamasheb. Valverdem 100% swori taqtika airchia.

სემედუ საკუთარ პოზიციაზე ათამაშოს და რობერტო წინ აწიოს, ზოგადად და დღევანდელი თამაშიდან გამომდინარე ერთადერთია რაშიც ვალვერდეს ვაკრიტიკებ. რაკიტიჩზე რო ვამბობდი ხალხს ეგონა უბრალო ამოჩემება, მაგრამ კი გამოჩნდა რაცაა. კანტეს და სხვა გუნდის ნახევარმცველებს რო ვუყურებ შურზე ვსკვდები. რაკიტიჩიც და პაუც არ მომეწონა დღეს, ისევ ინია ლიდერი ნახევარდაცვის.
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 01:58
ვინმემ დისკვალოფოკაცოა ხოარ აიკიდა შემთხვევით? ბისკეცმა რო თამაში გამოტოვოს მერე ნახეთ თქვენ ცენტრში გაქცევები
basa7 21 თებერვალი 2018 01:56
თავდასხმას ვერ მოთხოვ პასუხს, როგორც ყოველთვის ახლაც მესი ნახევარდაცვის საქმეებით იყო დაკავებული, რაკიტიჩი და პაულინიო ვაფშე ვერ ართმევდნენ თავს, კი ამბობდა კომენტატორი რომ პაულინიო გააწიოს ბუსკეტსის გვერდზეო მაგრამ იმდენს ვერ ტვინავდა რომ პაულინიოს სისწრაფის ფეხბურთელს ჩახდიდნენ. მოკლედ ორივე ზამენის ფეხბურთელია, წინათ ვწერდი კიდეც რეალის მსგავს გუნდებთან რაკიტიჩი თამაშობს მარა ავტობუსებთან დედა არ ყავსთქო და აგერაც , კიდევ ერთხელ გამართლდა, მოკლედ ორივე როტაციის ფეხბურთელებად უნდა იყვნენ და რასაც ვუყურებ კიდევ ერთხელ ვრწმუნდები რომ არტურის გარდა არც ლემარი არ გვაწყენდა და კიდევ ვინმე გვინდა რა. რაკიტიჩი და პაულინიო მაქსიმუმ 2019 ში ორივე გასაშვები იქნება. გომეში და ვიდალი ამ ზაფხულს წავლენ და დენისა და პაკოც მიყვებიან სავარაუდოდ
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 01:56
პიკეს ტრამვა აქ ეგეც გასათვალისწინებელია ზოგი მაგის ადგილას წამოწვებოდა სახლში და ტელევიზორში უყურებდა თამაშშს
gurgenidze 21 თებერვალი 2018 01:54
dzaan martivi gasagebia es matchi.... dzaan icavda tavss chelsi ..... ki amboben raginda ramdenjerme shetevashic wavidao da avidoda aba ras izmadaa kontrze modioda sul.. kmayopili varr ... aset sitvaciashi metis gaketeba ubralod rtuli iqneboda.. ertaderti messis win rom burtma gaurbina da ar daartya sajarimoshi eg epizodi ver mivxvdi.. urtulesi meore tamashi gvelis ...
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 01:54
1-1 kargi shedegia.kamp nouze mivartmevth.

Ratom akritikebth valverdes da barcelonas naxevardacvas? Dzalian dznelia gaarghvio dacvashi damdgari gundi.me piriqith momewona barcelonas tamashi dghes. Swori taqtika airchia valom. Dauchira burthi da tempi daugdo.rac mtavqria yvelaferi sheasrules akadwmier stilshi.elodebodnen thu rodis daushvebda chelsi shecdomas.mudam zewolis da wnexis qvesh yavdath chelsis fexburtelebi.magram roca goli gayshves ukve sachiroc gaxda zewolis gadzliereba,romlis shedegad ukve veghar gaudzlo chelsim.

Chelsis winaaghmdeg sxvanairad verc itamasheb. Valverdem 100% swori taqtika airchia.
levani neparidze 21 თებერვალი 2018 01:51
ციტატა: M10 S9 D11
შედეგით კმაყოფილი ვარ თამაშის ხარისხით არა ნუ მამენტ რა უნდა ექნათ მეტი ჩინეთის კედელი ეყენა ჩელსის დაცვაში როგორ მეზიზღება ეგეთი გუნდები რაკიტიჩი კატასტორფა იმენა კატასტორფა არ მესმის მე იმ ხალხის ვინც მაგას იცავს ეხლა დემბელე უნდა ათმაშეოს განმეორებით თამაშამდე რო ცოტა შევიდეს ფორმაში მარჯვენა გლანგი მკვდარი იყო პაულინიო დააყენოს ბუსის გვერდით და რაკიტიჩი მოსვას სკამზე მამენტ რობერტოს დაყენება უფრო კარგი იქნება ბუსისი გვერდით ბურთს დაიჭერენ ამ თამაშში გამოჩნდა რო სემედუ რობერტოზე მნიშვნელოვანი იგროკია და იმედია მიხვდება ამას ვალო სრული პრახადნოი დვორი იყო დაცვაში რობერტო და იმიდეა აწი სემედუ დადგება დაცვაში


კაი რა რას მიხვდება ეგ ჩემისა გომეში გამოჩეკა მოედანზე გული გამისკდა.
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 01:44
შედეგით კმაყოფილი ვარ თამაშის ხარისხით არა ნუ მამენტ რა უნდა ექნათ მეტი ჩინეთის კედელი ეყენა ჩელსის დაცვაში როგორ მეზიზღება ეგეთი გუნდები რაკიტიჩი კატასტორფა იმენა კატასტორფა არ მესმის მე იმ ხალხის ვინც მაგას იცავს ეხლა დემბელე უნდა ათმაშეოს განმეორებით თამაშამდე რო ცოტა შევიდეს ფორმაში მარჯვენა გლანგი მკვდარი იყო პაულინიო დააყენოს ბუსის გვერდით და რაკიტიჩი მოსვას სკამზე მამენტ რობერტოს დაყენება უფრო კარგი იქნება ბუსისი გვერდით ბურთს დაიჭერენ ამ თამაშში გამოჩნდა რო სემედუ რობერტოზე მნიშვნელოვანი იგროკია და იმედია მიხვდება ამას ვალო სრული პრახადნოი დვორი იყო დაცვაში რობერტო და იმიდეა აწი სემედუ დადგება დაცვაში
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 01:43
აბა კიდე ვის კარში არ გაუტანია მესის გონი ჩამოწერონ სია არ აწყენიებს :დდდდ
levani neparidze 21 თებერვალი 2018 01:42
სირცხვილია პაულინიოზე ნორმალური ძირითადის ფეხბურთელი რომ არ ეყოლება ბარსელონას. რაკეტამ ითამაშა ძალიან ცუდად პირველი ტაიმი გაუაზრებელ სახიფათო პასებს აკეთებდა. ვინც ჩელსის გუნდი დაარქვა იმის სუყველაფერი კონტეც იდგა მემგონი კარებში. ვალვერდემ დემბელე უნდა მოხოდოს თორე პაულინიოს იმედზე გაგვიჭირდება
mari 21 თებერვალი 2018 01:40
მიხარია მაინც რომ მოვიგეთ მაგრაბ კამპნოუზე უფრო კაი თამაში იქნება
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 01:40
ციტატა: basa7
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: basa7
გაგვივარდა ყარაულის თოფივით :)))))))))))0

5-4-1 ze mase unda gagivardess

მაინც მაგარი უკმაყოფილო ვარ, ნახევარდავა მკვდარი გვყავს, იმენნა თითქმის 34 წლის ინიესტას იმედზე ვთამაშობთ

შეტევაც მკვდარია ნახევარდაცვის არიყოს სემედუ დიდი ძალა ყოფილა თუნდაც ზამენიდან კარგად გამოჩნდა დღეს და დემბელე შემდეგ მატჩში უკვე ძირითადში უნდა იყოს ცოტა აზრზე მოვიდეს არც კამპ ნოუზე იქნება მარტივი თამაში

და კიდე ვალვერდეს მაგარი ბედი და თან ჯინიანი ტრენერია არაფერს არ ცვლის ტაქტიკურად და ელოდება შედეგს დღეს მოვიდა შედეგი პრესინგმა თავისი ქნა ბოლოს
CuLe MSD 21 თებერვალი 2018 01:38
Auu 1:2 mindodaa ;(
magram am tamashit rom ar wavaket kargia :) kamp nouze mogilocavt :)
phillippe coutinho 21 თებერვალი 2018 01:36
ara ra chelseas karshi iniestas uyvars yomari xan tavad itans gadamcyvets da xan assists gadamcyvets

tu unda cavagot da es gviceria dges ertit nols orit erti cageba jobia at minda martalia mogeba ufro gamexardeba dedac vatire am fulis mara ise vtkvi ertit nols orit erti jobia rom rame

ai ela gvinda gomeshi jarimebe ro itamashos da romc gaagdon saxlshi didad arc dagvakldeba

mozes drinkuoter tkven dedebs davatake zlatanis cxviri

kide gava goli da mgoni gagvitaneben

barsa ati kacit darcha Chelsi 12 metit moedane shemodis andre gomeshi

tamashi a r momecona tumca shedegit kmayofili var shexvedramde visca barca
--------------------
Phillippe coutinho
basa7 21 თებერვალი 2018 01:22
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: basa7
გაგვივარდა ყარაულის თოფივით :)))))))))))0

5-4-1 ze mase unda gagivardess

მაინც მაგარი უკმაყოფილო ვარ, ნახევარდავა მკვდარი გვყავს, იმენნა თითქმის 34 წლის ინიესტას იმედზე ვთამაშობთ
CuLe MSD 21 თებერვალი 2018 01:21
P.Dybala :ddd xo vambobdi ;) dddd erti golic da egaa :ddd
gurgenidze 21 თებერვალი 2018 01:19
ციტატა: basa7
გაგვივარდა ყარაულის თოფივით :)))))))))))0

5-4-1 ze mase unda gagivardess
basa7 21 თებერვალი 2018 01:18
გაგვივარდა ყარაულის თოფივით :)))))))))))0
phillippe coutinho 21 თებერვალი 2018 01:18
arada 50 lari mak dadebuli bavariis da chelseas ertianze da mainc gamexarda leos golaso
--------------------
Phillippe coutinho
MagicSince1899 21 თებერვალი 2018 01:18
ლეოოოოოოოოოო <333
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 01:18
გოოოოოოოოოოოლ გოოოოოოოოლ გოოოოოოოოოოლ მესიიიიიიიი მესიიიი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
phillippe coutinho 21 თებერვალი 2018 01:17
leoooooooo leoooo leoooo iniestinio

gamoige konte zapakosta
--------------------
Phillippe coutinho
basa7 21 თებერვალი 2018 01:15
ეიბართან გამოჩნდა ნახევარდაცვის ჩავარდნა და დღესაც რისიც მეშინოდა ეს მოხდა. თან მაგარი ცუდი ანგარიშია 1 0. დღეს ჩაისვარა ვალოდიამ და ძვირი დაგვიჯდება ეს

იმენნა რაკიტიჩის დრო დამთავრდა და პაულინიოც მიუხედავად იმისა რომ არ ვარ უკმაყოფილო სასტავის ფეხბურთელი არანაირად არაა
phillippe coutinho 21 თებერვალი 2018 01:12
valverdes gamoucdeloba ucl e dagvgupavs
--------------------
Phillippe coutinho
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 01:08
რა ვიდალი რა ვიდალი ტოოო დემბელე გამოეყვანა რააა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
basa7 21 თებერვალი 2018 01:08
გამოსირდა ვალოდია, ვიდალის იმედზე თუ აპირებს მოგებას არ ვიცი
phillippe coutinho 21 თებერვალი 2018 01:07
ციტატა: MagicSince1899
ვინ წერდა ვილიანს მესამეჯერ არ დაარტყმევინოთ არ ააცილებსო(

me
--------------------
Phillippe coutinho
MagicSince1899 21 თებერვალი 2018 01:05
ვინ წერდა ვილიანს მესამეჯერ არ დაარტყმევინოთ არ ააცილებსო(
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 01:05
ფუ შენი რაააა მაინც გაიტანა ამ დედა აფეთქებუმა ვილიანმა შენი დდშვც მეეე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
phillippe coutinho 21 თებერვალი 2018 01:04
xo vtkvi ara at daartymevitot meti metki
--------------------
Phillippe coutinho
P.Dybala 21 თებერვალი 2018 00:47
რატო უნდა თამაშობდეს რაკიტიჩსნაირი ფეხბურთელი ბარსაში? :)) უკეთეს შემცვლელს არ იმსახურებს ჩავი? :D ამაზრზენია ტიპი. ყველა მატჩში ერთნაირია, მაგრამ გადაკიდებულია ვალვერდე მაგაზე. უაზრო ხუშტურები აქვს.
აზარი ერთხელ უკვე ჩაერთო სახიფათოდ ფლანგიდან. ეგ ფაქტორი იყო, რაც გვაშინებდა. კარგს ვერაფერს მიაღწევს ვალო რობერტოს დაცვაში თამაშით.
მეორე ტაიმის სტარტზევე რაკიტიჩი-დემბო ეს ცვლილება რო გააკეთოს არამგონია და ისევ პაუმ შემოიწიოს ცენტრში და რაკიტიჩი ფლანგზე.
ბურთი სულ ჩვენ გვაქვს, მაგრამ მომენტები იმათ უფრო შექმნეს და უფრო მწვავედ უტევდნენ. ნუ, როცა 11 კაცით დაცვაში დგანან, ძნელია მომენტების შექმნა, მაგრამ აუცილებლად უნდა იფიქრონ მწვავედ შეტევაზე და გოლზე. გასლვაზე გატანა გვჭირდება, რომ მშვიდად ვიყოთ.
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 00:46
იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lesane C 21 თებერვალი 2018 00:44
ციტატა: DonAndres
გომეშია სასწრაფოდ შემოსაყვანი, ეგ გვიშველის

:D:D კრისტალს ბაზრიბ :დ
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 00:42
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Sergio barca
მესის გარდა არავინ არაფერს აკეთებს შეტევაში ეგ თუ გაიქცა კიდე რაღაცას გავს შეტევა ისე ნოლია ბარსას შეტევაც და დაცვაც მემგონი ანგარიშზე თამაშობენ ვაფშე 0-0ზე თანახმა არიან

გასვლაზე გოლი გვინდა, უფრო მშვიდად ვიქნებით.

აბა რა გოლი გვჭირდება ახლა ვალვერდე რასიზავს მეორე ტაიმში ეგაა საინტერესომესი ინიესტა ბევრს არ დარბოდნენ სავარაუდოდ მეორე ტაიმში უფრო შეუტევენ
DonAndres 21 თებერვალი 2018 00:42
გომეშია სასწრაფოდ შემოსაყვანი, ეგ გვიშველის
sany 21 თებერვალი 2018 00:42
ვერაფერს ვხვდები ერათის გარდა ვერავინ ვერაფერს შვება ინესტას და მესის გარდა. კონტე აკონტროლებს თამაშს ძირითადად
P.Dybala 21 თებერვალი 2018 00:41
ციტატა: Sergio barca
მესის გარდა არავინ არაფერს აკეთებს შეტევაში ეგ თუ გაიქცა კიდე რაღაცას გავს შეტევა ისე ნოლია ბარსას შეტევაც და დაცვაც მემგონი ანგარიშზე თამაშობენ ვაფშე 0-0ზე თანახმა არიან

გასვლაზე გოლი გვინდა, უფრო მშვიდად ვიქნებით.
Sergio barca 21 თებერვალი 2018 00:39
მესის გარდა არავინ არაფერს აკეთებს შეტევაში ეგ თუ გაიქცა კიდე რაღაცას გავს შეტევა ისე ნოლია ბარსას შეტევაც და დაცვაც მემგონი ანგარიშზე თამაშობენ ვაფშე 0-0ზე თანახმა არიან
DonAndres 21 თებერვალი 2018 00:39
ასე ხეტაფეს რო ეთამაშებოდნენ, იმასთანაც ფრე ითამაშეს სახლში, ჩელსისთან რას აპირებენ ნეტა
M10 S9 D11 21 თებერვალი 2018 00:38
გაათრიოს ეს რაკიტიჩი და დემბელე შემოიყვანოს და ვიდალი შემოიყვანოს პაულინიოს მაგივრად და რობერტომ აიწიოს ბუსის გცვერდით ბურთს მაინც დაიჭერს ცენტრში
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 21 თებერვალი 2018 00:38
რაკიტიჩს რატო ვასხავ სულ იმედია ახლა მაინც მიხვდებით :))
CuLe MSD 21 თებერვალი 2018 00:37
Vtqvi reali moigebstqo? Vtqvi :) vtqvi magrad gagvichirdeba vaida wavagottqo? Vtqvi (magram mainc 1:2 mgonia mainc barcas mogebu rom minda tore am tamashit chelsisken vikavi bolo wutebze vidzaxdi gaitanet ragadagemartattqo :d meore taimshi tu gamovfxizldit xo kai da tu ara an meore qambeqis imedi unda gvqondes risi shansic 0% an ronis qlearis dadgma mogviwevs la ligis tasis gverdit :)))))
Messi.jordan.federer 21 თებერვალი 2018 00:36
Burtis flobith barcelonas tempis dagdebas cdilobs.winaaghmdeg shemtxvevashi chelsi fizikuri momzadwbith gadagvtelavs.
Meore taimshi chelsi ufro gaadzlierebs zewolas.
Midi feola rame moifiqre she chemis trampa cumpa shena ddd

Xo kide meore taimis shuashi raketas nacvlad dembele aucileblad.
Busquets.16 21 თებერვალი 2018 00:35
Neymar sheni gamzrdels sh.... asetdgeshi rochagvagde ;)))))))) dembeleshemoatriet estamashi araa chveni mosagebi bravo konte bravo genialuri mwvrtnelia nu arvici saghol iniestas imedimak dges daimedia dembo gamova