"ლას პალმასი" 1:1 "ბარსელონა" » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

"ლას პალმასი" 1:1 "ბარსელონა"

image
დღეს,თბილისის დროით 23:55 საათზე ”გრან კანარია” ”ლას პალმასისა” და ”ბარსელონას” დაპირისპირებას უმასპინძლებს.

სასტარტო თერთმეტეული: შტეგენი, რობერტო, უმტიტი, ვერმალენი, დინი, პაულინიო, ბუსკეტსი, ინიესტა, ვიდალი, მესი, სუარესი

გოლები - მესი (22') კალერი (პენ. 48')

მატჩის პირდაპირ რეპორტაჟს წარმოგიდგენთ ჩვენი საიტი

შეხვედრის პირველი ნახევარი კატალონიელთა სრული უპირატესობით წარიმართა. მიუხედავად იმისა, რომ ერნესტო ვალვერდეს ბიჭებს რამდენიმე
კარგი შანსი ჰქონდათ, თავის გამოჩენა ინდივიდუალური კლასის ხარჯზე კვლავ ლეო მესიმ მოახერხა, რომელმაც მასპინძლებს საჯარიმო დარტყმიდამ ულამაზესი გოლი გაუტანა. აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ არგენტინელ შემტევს აქამდე ”გრან კანარიაზე” გოლი არ ჰქონდა გატანილი.

რაც შეეხება მეორე ნახევარს,ის პირველზე მეტად დაძაბული აღმოჩნდა. ”ლას პალმასმა” შეხვედრის 48-ე წუთზე თერთმეტმეტრიანი სწორად გამოიყენეს და ანგარიში გაათანაბრეს. მატჩის დარჩენილი დროის განმავლობაში ”ბარსა” გოლის გატანას ცდილობდა, თუმცა ისინი შეტევის ნორმალურად ორგანიზებას ვერ ახერხებდნენ. შეხვედრის ბედზე დიდი გავლენა იქონია მთავარი არბიტრის, მატეო ლაოსის შეცდომებმაც.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
born to be cule 2 მარტი 2018 15:11
ციტატა: DonAndres
ციტატა: dato112
bichebo varcamaniaze ertiambavia valverde debiliao aseo iseo da ravi gushin chavarda tamashi da vso aravis brali araa msajobis garda ara samartliani penalti dagvides da mekaren iseti seivi gaaketa sajarimos garet karvaxali monagonia da is ver shexeda an ar shexesa msajma sheveguot mere ra moxda realis panebs ar davemgvanot da ar gavlandzgot bichebi da valiko ara spirti

ნუ ატენით ყველაფერს მსაჯს რა, ცოტა მონდომებით რო ეთამაშათ ლას პალმასს მეტ გოლს ვერ გაუტანდნენ? რო არა მსაჯის შეცდომა ვიგებდით, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ დაფიქსირებული შედეგი ლაოსის ბრალია, ერთადერთი დამნაშავე ვალვერდეა.

ვალვერდეს დამსახურებაა გუნდს ამხელა წაუგებელი სერია რო აქვს. მესმის შეცდომები რო დაუშვა, მაგრამ ნამეტანია ამ კაცზე ასე ლაპარაკი. ატლეტიკოს მოვუგებთ და ყველაფერი დადგება თავის ადგილზე, მაგრად მჯერა რო მოვიგებთ.
DonAndres 2 მარტი 2018 15:08
ციტატა: dato112
bichebo varcamaniaze ertiambavia valverde debiliao aseo iseo da ravi gushin chavarda tamashi da vso aravis brali araa msajobis garda ara samartliani penalti dagvides da mekaren iseti seivi gaaketa sajarimos garet karvaxali monagonia da is ver shexeda an ar shexesa msajma sheveguot mere ra moxda realis panebs ar davemgvanot da ar gavlandzgot bichebi da valiko ara spirti

ნუ ატენით ყველაფერს მსაჯს რა, ცოტა მონდომებით რო ეთამაშათ ლას პალმასს მეტ გოლს ვერ გაუტანდნენ? რო არა მსაჯის შეცდომა ვიგებდით, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ დაფიქსირებული შედეგი ლაოსის ბრალია, ერთადერთი დამნაშავე ვალვერდეა.
dato112 2 მარტი 2018 15:00
bichebo varcamaniaze ertiambavia valverde debiliao aseo iseo da ravi gushin chavarda tamashi da vso aravis brali araa msajobis garda ara samartliani penalti dagvides da mekaren iseti seivi gaaketa sajarimos garet karvaxali monagonia da is ver shexeda an ar shexesa msajma sheveguot mere ra moxda realis panebs ar davemgvanot da ar gavlandzgot bichebi da valiko ara spirti
Tedishaa 2 მარტი 2018 14:46
კი მესმის რო ლას პალმასთან პენალტის დადებიიანადაც უნდა მოგვეგო და რაღაც მარა ფეხბურთი ყველა თამაშში ფეხბურთი უნდა იყოს, ჯერ მარტო რატო არ გააძევა ის მეკარე? მე მახსოვს ბრავომ მსგავსი რამ გააკეთა ბარსას წინააღმდეგ ლიგაზე და ეგრევე გააგდეს.. არაფრით არშეიძლება ასეთი ქცევა ეს თამაში რომც მოეგო ბარსას მაინც უნდა დაახურონ თავზე მაგ მსაჯს ყველაფერი, არ არსებული პენალტი, კაცის არ გაძევება, მაგ მომენტში მეკარეს როარ შეხებოდა ვინიცის სუარესი ცარიელ კარში დარჩენილიყო, ამიტომ არ შეიძლება მსაჯობა უნდა იყოს ყველგან ერთნაირი, ამ მსაჯს უნდა ჩამოართვან ლიცენზია ასეთ უაზრო მომენტებშI პენალტის მიცემა და ას პროცენტიანი გასაგდები კაცის არ გაგდება, სხვა რა ფუნქცია აქვს მსაჯს?? პროსტა უაზრობაა ასეთი მსაჯები რომ ყავს ფეხბურთს....
--------------------
ronaldinho gauchoo
lasha lionel 2 მარტი 2018 14:39
სალამი ბიჭებს, გუშინდელ შეხვედრაში ქულები არ უნდა დაგვეკარგა დაზოგადად ასეთ გუნდებთან ქულების დაკარგვა არშეიძლება,გასულ სეზონში ლალიგა იმიტომ ვერ მოვიგეთ რომ ასეთი დონის გუნდებთან დავკარგეთ ქულები,გუშინდელ შეხვედრაში მარტო მესი იყო კარგი დანარჩენებზე რა მოგახსენოთ....
ატლეტიკოსთან უეჭველი უნდა მოვიგოთ რადგან სხვაობა ისევ გავზარდოთ 8 ქულამდე და თავი რომ მშვიდათ ვიგძნოთ.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
kortoxa23 2 მარტი 2018 14:09
უადგილო დროს დავკარგეთ ქულები, ატლეტიკოსთან უეჭველიმოსაგები გვაქ რო თავი მშვიდათ ვიგრძნოთ
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Ra mateom roca minda davasrulebo da roca minda penalts davdebo?ddd mekareebsac ar vagdebo. Im nabotlarmA tebasma imdeni ibazra uazro chempionatia roca intriga ariso da aha intrigac.tebasis sagvareuloshi,jishshi da jilagshi vinc ki kabiani yavs mkvxari da cocxals miados kolo turem. Yvela imas vinc ki madridshi barcelonas dachagvraze fiqroben.

Yvelafers aketeben es axvrebi ratha rogorme xeli sheushalon barcelonas warmatebuli sezonshi.

Exla aravin gamoxtes da uazrod ar daiwyos barcelona msajis gareshe unda ugebdes las palmaso.mteli sezonis mandzilze ver ifrens gundi da zustad sadac chesni msajoba chirdeba zustad iq xmaroben barsas msajebi madrididan daprogramirebuli axvari msajebi.

Wina wels reals zustad aseth shexvedrebshi exmarebodnen.es aris gansxvaveba da thu vinme amas ver xedavs dzalian didi problemebi aqvs logikastan

Rac tebasma gaakeths gushin es aris araprofesionalizmi da unda isjebodes.magram samwuxarod espanetshi marto katalonielebis saqcielia dasjadi.

Madridelebo kidev ertxel mokitxva tqven dedebs

Xalifam neimari aucileblad itamashebs 1^4 finalshio?dddd opaaaaaa naaaaaa es ukve seriozuli ganacxadia.
Rakitichic idzaxda erti gundi aucileblad shexvdeba shoba axal wels cud xasiatzeo da ki asrulda.

Sityva aucileblad dzalian momwons roca saqme exeba realis gabaxebas.dddd
Sainteresoa xalifa haershi isvris sityvebs thu ara.rakitichi sityvis kaci gamodga.

Ise sxvathashoris zidanic roca ambobs xolme preskomferenciaze chemi gundi darwmunebuli var moigebso yovelrhvis igeben.

Ase rom dzalian saintereso gancxadeba gaaketa xalifam pirad chemtvis.dddd

Xalif she iyo dezli thu sityva ar sheasrulo ddd
DonAndres 2 მარტი 2018 10:34
ციტატა: leva
xalxo daikideet totalizatorebi xo gagigiat eg deda afetqebuli eg ambavia eapanioltanac anlogiur pontshi waago exla tqven valverdes aswavlet rogor igeba tamashebi.

ტოტალიზატორები ახალია ალბათ, ადრე პერესის მოსყიდვები იყო
leva 2 მარტი 2018 08:45
xalxo daikideet totalizatorebi xo gagigiat eg deda afetqebuli eg ambavia eapanioltanac anlogiur pontshi waago exla tqven valverdes aswavlet rogor igeba tamashebi.
CuLe MSD 2 მარტი 2018 08:27
Peresi fiqrobs :dddd
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:50
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: gurgenidze
kargii raa kargi ra, :D gvardiolass barcac an mougebda messi gareshe triplets an ara es erti mere meore... gvardiolas barcas resurs da dgevandels nu shemidareb dzaan gtxov... jer marto nax dacva gvyavda iseti rom ravici ... ase rommmm gibruneb an bevri gaq saswavli an cota meti :D

tu gvyavda gvardiolas agmochenili da damushavebuli iyo tavidan bolomde eg tore valverdesi mager gyvavs paulinio gomeshi vidali da arafers uwunebt ratomgac shen da kaizeri :))))

gomeshs da vidals ranairad ar vuwunebt.. paulinio kidevv uketesi iyo maraa agaraa egeti... gvardiolas kidee aravin akninebss... magramm aris didi magram is gundi resursit gacilebit dzlieri iyo amashia saqme da es cxadia

jer marto axalgazrda iniesta xavi da buskeci... axalgazrda pike da puioli axalgazrda alveshi.. axalgazrda mesi miuedavad imisa rom messi naklebi arapritaaa axla mainc axalgazrda iyo mashin// sadaa axla maseti resursi :D
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:38
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: gurgenidze
yvelaze pesimisti vinme xar visc ki shevxvedrivar :D ai tripleti rom dados mere sad midixar :D gagaxseneb yvelapers :D

triplets barselonashi gvardiolas mere mesi debs mxolod da sxva aravin :)) bevri gaqvt samecadino batono gurgen an cotati meti :D

kargii raa kargi ra, :D gvardiolass barcac an mougebda messi gareshe triplets an ara es erti mere meore... gvardiolas barcas resurs da dgevandels nu shemidareb dzaan gtxov... jer marto nax dacva gvyavda iseti rom ravici ... ase rommmm gibruneb an bevri gaq saswavli an cota meti :D
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:33
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: kaizersoza
valverdes espanetis chempionatshi da tasze tu rame mouva magaze mere vtqvat, da imaze axlla visa uve daemarta tavisi))) ligaze bodishi verafers getyvi))))))))) iq shansebi 50/50-zea yvela gundi dzlieria, ))))))))

eg axla chels tu gacda xma ar eqnebat amosagebi .. mag chelsma vardiolas mpinavi barca gamoagdo da amanamde ranaiadac gavcdit dgesac gvayvedrian ase rom

ვალვერდეზე ხმა ეხლაც არ გვაქ ამოსაღები წესით მაგრამ......))))))))))))

iseti surati daxates am preze vipiqre morcha sezoni davchit titulebis gareshetqo :D

ara valverde bevr rames qaravs ori azri araa magashi ..
kaizersoza 2 მარტი 2018 03:31
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: kaizersoza
valverdes espanetis chempionatshi da tasze tu rame mouva magaze mere vtqvat, da imaze axlla visa uve daemarta tavisi))) ligaze bodishi verafers getyvi))))))))) iq shansebi 50/50-zea yvela gundi dzlieria, ))))))))

eg axla chels tu gacda xma ar eqnebat amosagebi .. mag chelsma vardiolas mpinavi barca gamoagdo da amanamde ranaiadac gavcdit dgesac gvayvedrian ase rom

ვალვერდეზე ხმა ეხლაც არ გვაქ ამოსაღები წესით მაგრამ......))))))))))))
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:29
ციტატა: kaizersoza
valverdes espanetis chempionatshi da tasze tu rame mouva magaze mere vtqvat, da imaze axlla visa uve daemarta tavisi))) ligaze bodishi verafers getyvi))))))))) iq shansebi 50/50-zea yvela gundi dzlieria, ))))))))

eg axla chels tu gacda xma ar eqnebat amosagebi .. mag chelsma vardiolas mpinavi barca gamoagdo da amanamde ranaiadac gavcdit dgesac gvayvedrian ase rom
kaizersoza 2 მარტი 2018 03:27
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: kaizersoza
erti guardiolas kitxe tasze mesame divizionshi moaspareze uigantan greideri rato gaufuwda da rato daaxvevines tasidan , kvercxebi ar qonda mashin etyoba wagebuli?))))

daaxvevines tu daaxvia egec gamosarkvevia jer :)) valverdes uaresi mouva msgavsi midgomebistvis, araferia damtavrebuli .. sezoni ise daumtavtdeba arcerti 150 milioniani fexburteli ar eyoleba formashi.. mere moatreven grizmans da is su aurevs monasters

ციტატა: gurgenidze
ra msajze da igbalze laparakobb ver gavige

tu ver gaige eseigi arc tamashebi gaqvs valveddes barsasi nanxi

valverdes espanetis chempionatshi da tasze tu rame mouva magaze mere vtqvat, da imaze axlla visa uve daemarta tavisi))) ligaze bodishi verafers getyvi))))))))) iq shansebi 50/50-zea yvela gundi dzlieria, ))))))))
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:26
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: kaizersoza
erti guardiolas kitxe tasze mesame divizionshi moaspareze uigantan greideri rato gaufuwda da rato daaxvevines tasidan , kvercxebi ar qonda mashin etyoba wagebuli?))))

daaxvevines tu daaxvia egec gamosarkvevia jer :)) valverdes uaresi mouva msgavsi midgomebistvis, araferia damtavrebuli .. sezoni ise daumtavtdeba arcerti 150 milioniani fexburteli ar eyoleba formashi.. mere moatreven grizmans da is su aurevs monasters

ციტატა: gurgenidze
ra msajze da igbalze laparakobb ver gavige

tu ver gaige eseigi arc tamashebi gaqvs valveddes barsasi nanxi

yvelaze pesimisti vinme xar visc ki shevxvedrivar :D ai tripleti rom dados mere sad midixar :D gagaxseneb yvelapers :D

ციტატა: Clever Liar
u ver gaige eseigi arc tamashebi gaqvs valveddes barsasi nanxi

ra msajis daxmarebaze laparakob tu dzmaxar ert tmashshi gvijigra msajma samagierod or tamashshi misi shecdomit pre vitamashet.. rais msajze laparakob :D
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:22
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: gurgenidze
yvelaa mwvrtvneli ceba yvela cdilobs zog tamashshi dzalis dazogvas da xdeba xolme rom ar midis dagegmilad yvelaperi esaa pexburti aba meti ragindat yvela gindat moigot >?

shecdoma ertia, ar gamartleba meore, moulodneloba xo saertod sportis xvedria, magram unijo axirebuli da naprincip abuchad agdebuli midgoma ar ari gamartlebuli frofesionalizmi.. sheidzleba pirveladgilosani gundi chempionatshi upirobo aucaiderebtan da gasavardn gundebtan msajis da igblis cyalobit igebdes qulebs gamudmebit?

ra msajze da igbalze laparakobb ver gavige
Messiah 2 მარტი 2018 03:19
დემბელეს არ ათამაშებს... სკამიდან უნდა რო შეათამაშოს კაცი ...

სემედოს არ ათამაშებდა როცა ხოდზე იყო ...

დენისი ბბოლოს როდის ნახეთ მოედაზე ? დარწმუნებული ვარ პაულინიოზე და ვიდალზე უფრო უკეთ გააძლიერებდა ცენტრს... ორივე ერთად რო აიღო დენისზე უკეთესი მოედნის ხედვა არ აქვთ ! რას აკეთებს პაულინიო ან ვიდალი იმას რასაც დენისი ვერ გააკეთებდა ? როგორც მინიმუმ იმაზე ნაკლებს გააფუჭებდა ვიდრე ეგ ორნი :)

სულელური ცვლილებები ... კოუტინიო და დემბელე სკამიდან რატო უნდა სემოდიოდნენნ ?

ტიპმა 11 ქულიანი სხვაობა გაანიავა ატლეტიკოსთან ... 11 ქულით წინ ვიყავით ...

მომენტს ვერ ქმნის ვალვერდე მესის გარეშე ,...

ესპანიოლი, ხეტაფე, ეიბარი, ალავესი , ჩელსი , ლაას პალმასი ... ვერცერთ მატჩში ვერ შექმნეს 100% იანი მომენტი ! ფუი ამის მწრთვნელობა რა ვთქვი.. .

ამ ხისთავიანი უინტელექტო ამებას გამო რო დაკარგოს ბარსამ საპატიო დერეფანის შანსი არ ვაპატიებ...

შეეძლო წყნარად მშვიდად .. დემბელე და კოუ დაეყენებინა ასეთ მატჩებში .. ინიესტას დაესვენა ლიგისთვის .. მაგრამ არა ... ვიდალი , პაულინიო ... რობერტო დაცვაში .:@


არ აქვს არანაირი იდეა ამ კაცს როგორ უნდა გაიტანოს გოლი ... ურჩევნია სხვას შეუშალოს ხელი გოლის გატანაში და თვითონაც არ გაიტანოს ...

მესის გარეშე ვერც ბურთს აჭერინებს გუნდს , ვერც შეტევას უკეთებს ორგანიზებას , ვერც მომენტს ქმნის და ვერც ასრულებს მომენტს :@


სუარესმა და რობერტომ დაგვღუპა ...

სუარესის სიღორემ პირველრიგში .. მესის როგორ არ გაუკეთა პასი ცარიელ კარში .. ტიპს მეკარე და 2 მცველი ეჯდა ფეხზე და კარში დაარტყა როცა გვერდით ცარიელში მესი იდგა ... სულ რო ისიც ცარიელში ყოფილიყო მესიზე მაინც უნდა მიეცა მაგ ღორს მე-600-ე გოლს იტანდა კაცი კარერაში ...

მერე ვიღაც გამოვა და იტყვის გრიზმანი არაა საჭიროო ..
გრიზმანიც საჭიროა , არტურიც და სემედოს 100 % იანი სასტარტო ყველა მატჩში !
kaizersoza 2 მარტი 2018 03:17
ციტატა: Clever Liar
42 qulitaa meore adgilosanze cin gvardiola mara roa kvercxebiani kaci dadis daseirnobs greiderit premierligashi, es kide laspalmastan masxaraobs mtavar konkurentebtan tamashis cin. nagavi ... imis cordobostan cage uli 2-0 ebi tuar merchivnos amis cauvebel serias meviyo mario superic da balotelic


erti guardiolas kitxe tasze mesame divizionshi moaspareze uigantan greideri rato gaufuwda da rato daaxvevines tasidan , kvercxebi ar qonda mashin etyoba wagebuli?))))
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:15
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: gurgenidze
ai dzalian ameteb :D :D rogori rame sheqmeni ici :D aiii axla rommm gundi meore adgilze gadavides ligidan gamovardess da samepo tasis pinali waagoss aii magdagvari reaqcia unda gqondes adamians :D raa chamoangriet samyaro am preze :D

arada saertod ar maqvs me konkretul freze saubari. me mag fremde da saertod satamasho xarisxamde misadmi damokidebuleba magizianebs cinascari. bavshvma ro icis afujebs da magari gaitkuceba mara naprincip mainc gasafujeblad icevs, ai zustad aseti damokidebula aqvs valverdevs msgavsi tamashebis mimart da es magizianebs mxolod me.. xoda es umsgavsoba finiahis xazstan ro amogvartyams cixls, ai mand gagaxsendebi me turme raze vidzaxdi

yvelaa mwvrtvneli ceba yvela cdilobs zog tamashshi dzalis dazogvas da xdeba xolme rom ar midis dagegmilad yvelaperi esaa pexburti aba meti ragindat yvela gindat moigot >? :D

ციტატა: 3lf13
სახელი როგორ შევიცვალო მეგობრებო არ გაატაროთ <3

adminma unda shegicvalos vetyvi me
Messiah 2 მარტი 2018 03:11
სახელი როგორ შევიცვალო მეგობრებო არ გაატაროთ <3
kaizersoza 2 მარტი 2018 03:09
ციტატა: Busquets.16
Neimari menatreba (arasodesmifikria tuamasvitkodi) racarundaikos texavs mesi sua ini moedanzea da laspalmass 1gavutanet texavs


Shegaxseno TamaSebi Tundac sharshandeli neimartan ertad vabshe rom ver gavitanet? daaxloebit am poziciaze iyo sharshan malaga, da gasvlaze 2-0 wavaget am tamashi arc meti arc naklebi neimari vabshe gaazeva msajma))))) igive poziciaze iyo deporivoc gadarchenistvis ibrzoda gasvlaze 2-1 wavaget, barseloan betisi 1-1 , real sosiedadi barselona 1-1, barseloan da bolo adgilosani granada 1-0 )))))))))))) uamravi matchia sadac autcaidertan neimaris dros wavaget da an ertze meti ver gavitanet, vabshe herkulesma ar mogvigo da alavesma kide ? axalgadmosulma gundebma?
Busquets.16 2 მარტი 2018 03:02
ციტატა: Clever Liar
42 qulitaa meore adgilosanze cin gvardiola mara roa kvercxebiani kaci dadis daseirnobs greiderit premierligashi, es kide laspalmastan masxaraobs mtavar konkurentebtan tamashis cin. nagavi ... imis cordobostan cage uli 2-0 ebi tuar merchivnos amis cauvebel serias meviyo mario superic da balotelic

Nu rashedarebaa guardiola sulsxva donea rais valverde bilbaoskaci aman ratitulebi unda moigos ?chelsics ligidan
gurgenidze 2 მარტი 2018 03:02
ციტატა: Clever Liar
42 qulitaa meore adgilosanze cin gvardiola mara roa kvercxebiani kaci dadis daseirnobs greiderit premierligashi, es kide laspalmastan masxaraobs mtavar konkurentebtan tamashis cin. nagavi ... imis cordobostan cage uli 2-0 ebi tuar merchivnos amis cauvebel serias meviyo mario superic da balotelic

ai dzalian ameteb :D :D rogori rame sheqmeni ici :D aiii axla rommm gundi meore adgilze gadavides ligidan gamovardess da samepo tasis pinali waagoss aii magdagvari reaqcia unda gqondes adamians :D raa chamoangriet samyaro am preze :D
Busquets.16 2 მარტი 2018 03:00
Asetgundebtan qulas arunda vkargavdet dembele undasheachviosgunds da amisnacvlad vidals atamashebs nu armesmis ra
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:59
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: kaizersoza
კაიტ რა განგაში ატხეთ.

gaagdzelos aman bodiali ase da shens gangashsac davsqrinav da shevinaxav samaxsovrod me daica cotaxans jer :))))

პირობას გაძლევ ლა ლიგა ჩვენია და აპრილში წითელ პალასიანები თეთრ დროშას გადმოკიდებენ სტადიონზე დანებების ნიშნად აქედან დაახლოებით ერთ თვეში როცა ჯერ ჩვენ შგვხვდებიან და მერე რეალს))))))))))

isee ul dzabaven da araa gamoricxulii romm atlestanac davkargot qulebi
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:58
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: kaizersoza
კაიტ რა განგაში ატხეთ.

gaagdzelos aman bodiali ase da shens gangashsac davsqrinav da shevinaxav samaxsovrod me daica cotaxans jer :))))

პირობას გაძლევ ლა ლიგა ჩვენია და აპრილში წითელ პალასიანები თეთრ დროშას გადმოკიდებენ სტადიონზე დანებების ნიშნად აქედან დაახლოებით ერთ თვეში როცა ჯერ ჩვენ შგვხვდებიან და მერე რეალს))))))))))
Busquets.16 2 მარტი 2018 02:57
Neimari menatreba (arasodesmifikria tuamasvitkodi) racarundaikos texavs mesi sua ini moedanzea da laspalmass 1gavutanet texavs
lesane C 2 მარტი 2018 02:55
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
თქვენ აქ მთავარი ბრძანდებით? :დდ იქნებ ადმინი მპატიობს :დდ ეს ხუმრობით,რა თქმა უნდა, ამდენი თამაშებია ვითმენ და დღეს ძაან ამომასხა პროსტა,თან ისეთ საგანგაშოდ არ ვიგინები, გინება იუმორთან ერთად ! ჩემი დევიზია :დ

adminis moadgile :D vici romm sagangashos araperss wertt... ubralodd vinc wers ariqneba patiebatqo eg vigulisxme..

:დ სასიამოვნია:დ ხოო არა პროსტა იმაზე მეშლება ნერვები ხოლმე ვიღაც ინტრიგანი შემოვარდება მთელ საიტს აგინებს იმას არ ბლოკავენ და მე ამ პატიოსან კაცს:დ ერთხელ გადამეკეტა და ეგრევე დამბლოკეს,უფრო იმაზე დამწყდა გული უკვე ტექსტი დაწერილი მქონდა ვაციტირებდი და ვეღარ მოვახერხე:დდ აწი უფრო მოვთოკავ თავს შეძლებისდაგვარად სულ ასე კი არ ვაპირებ გაგრძელებას :დ

mecc ver vtokav xolmee .... ar mchvevia dida aq ginebeb da sxva saitebze upro tamashis dros ver vtokav da mesmis ... mara ras vizam axlaaa me emxeba es saitze :D

ვიცი და მესმის ეგ ამბავი,წესები მაგისთვის არის საიტზე რო დაიცვა,მარა ათასში ერთხელ დანდობაც უნდა იყოს ან ბანი ცოტა პატარა ვადით,იმათ 9 მდე დამბლოკეს რო ატლესთან თამაშზეც არ გავჭედო :დდ

axla ragacc cenzuris patara dargvevazee... 3 dgec sakmarisia...

+
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:54
არ წერს არავნ და ხვალამდე მაინც გაიგებთ , ლეომ 36-ე სტადიონზე მოახერხა გოლის გატანა რაც ლა ლიგის ისტორიაში უპრეცედენტო შემთხვევაა.
MeSi 10 2 მარტი 2018 02:54
დინი - 0
გომეში -0 და კიდე 0
რობერტო დაცვაში - სამი ასო
პაულინიო - რაც არუნდა კაი შესვლები ქონდეს და გოლის ალღო უბრალოდ არ შეეფერება ბარსას
რაკიტიჩი - ასრულებს თავის საქმეს მარა აღარაა სასტავის კაცი
ვიდალი - რავიცი ასეთი ცუდი სიტყვა არ მისწავლია ჯერ რომ ვთქვა
ალკასერი - 0

აქედან რობერტოს და რაკეტას გარდა სხვა ყველა უბრალოდ გასაშვები კიარაა იმენა გასაყრელია..რაკეტა ზამენა რობერტო რაკეტას ადგილზე თუ აითვისებს რავი..ბარსას ცენტრს ხო დედა არ ყავს ძმაო..ერთი ბურთის დამჭერი არ გვყავს ერთი მაგარი მეპასე ვინც ერთი-ერთზე დატოვებს ფორვარდს..კოუს იმედი მაქვს,დემბელესიც.ინიესტა რავი როგორ შეიძლება მაგაზე აუგი თქვა მარა ვსიო წავიდა მაგის დრო ბარსაში..სემედო რობერტოს მაგივრად,რობერტო რაკეტას მაგივრად ან ვაფშე იყიდონ ვინმე..ინიესტას მაგივრად კოუ..და დემბელე მიაჩვიონ სასტავს და გადაწიონ მარჯვნივ 4-3-3 ტაქტიკით..პროსტა უკვე არი რესურსი და მაინც ვერ ვიყენებთ გიჟს ვგავარ..მე თუ რამე მომკლავს უეჭველი ვალვერდე რა..
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:53
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
თქვენ აქ მთავარი ბრძანდებით? :დდ იქნებ ადმინი მპატიობს :დდ ეს ხუმრობით,რა თქმა უნდა, ამდენი თამაშებია ვითმენ და დღეს ძაან ამომასხა პროსტა,თან ისეთ საგანგაშოდ არ ვიგინები, გინება იუმორთან ერთად ! ჩემი დევიზია :დ

adminis moadgile :D vici romm sagangashos araperss wertt... ubralodd vinc wers ariqneba patiebatqo eg vigulisxme..

:დ სასიამოვნია:დ ხოო არა პროსტა იმაზე მეშლება ნერვები ხოლმე ვიღაც ინტრიგანი შემოვარდება მთელ საიტს აგინებს იმას არ ბლოკავენ და მე ამ პატიოსან კაცს:დ ერთხელ გადამეკეტა და ეგრევე დამბლოკეს,უფრო იმაზე დამწყდა გული უკვე ტექსტი დაწერილი მქონდა ვაციტირებდი და ვეღარ მოვახერხე:დდ აწი უფრო მოვთოკავ თავს შეძლებისდაგვარად სულ ასე კი არ ვაპირებ გაგრძელებას :დ

mecc ver vtokav xolmee .... ar mchvevia dida aq ginebeb da sxva saitebze upro tamashis dros ver vtokav da mesmis ... mara ras vizam axlaaa me emxeba es saitze :D

ვიცი და მესმის ეგ ამბავი,წესები მაგისთვის არის საიტზე რო დაიცვა,მარა ათასში ერთხელ დანდობაც უნდა იყოს ან ბანი ცოტა პატარა ვადით,იმათ 9 მდე დამბლოკეს რო ატლესთან თამაშზეც არ გავჭედო :დდ

axla ragacc cenzuris patara dargvevazee... 3 dgec sakmarisia...
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:50
კაიტ რა განგაში ატხეთ............... ატლეტიკოს ჩვენს მერე რეალთან ააქვს გასვლა, ბიჭები დერბიში ხომ არ წააგებენ და ხომ არ შერცხვებიან, )))))) დათვურ სამსახურს გაგვიწევს რეალი დაგვეხმარება რამოსმა არ ინერვიულოთო)))))))
lesane C 2 მარტი 2018 02:50
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
თქვენ აქ მთავარი ბრძანდებით? :დდ იქნებ ადმინი მპატიობს :დდ ეს ხუმრობით,რა თქმა უნდა, ამდენი თამაშებია ვითმენ და დღეს ძაან ამომასხა პროსტა,თან ისეთ საგანგაშოდ არ ვიგინები, გინება იუმორთან ერთად ! ჩემი დევიზია :დ

adminis moadgile :D vici romm sagangashos araperss wertt... ubralodd vinc wers ariqneba patiebatqo eg vigulisxme..

:დ სასიამოვნია:დ ხოო არა პროსტა იმაზე მეშლება ნერვები ხოლმე ვიღაც ინტრიგანი შემოვარდება მთელ საიტს აგინებს იმას არ ბლოკავენ და მე ამ პატიოსან კაცს:დ ერთხელ გადამეკეტა და ეგრევე დამბლოკეს,უფრო იმაზე დამწყდა გული უკვე ტექსტი დაწერილი მქონდა ვაციტირებდი და ვეღარ მოვახერხე:დდ აწი უფრო მოვთოკავ თავს შეძლებისდაგვარად სულ ასე კი არ ვაპირებ გაგრძელებას :დ

mecc ver vtokav xolmee .... ar mchvevia dida aq ginebeb da sxva saitebze upro tamashis dros ver vtokav da mesmis ... mara ras vizam axlaaa me emxeba es saitze :D

ვიცი და მესმის ეგ ამბავი,წესები მაგისთვის არის საიტზე რო დაიცვა,მარა ათასში ერთხელ დანდობაც უნდა იყოს ან ბანი ცოტა პატარა ვადით,იმათ 9 მდე დამბლოკეს რო ატლესთან თამაშზეც არ გავჭედო :დდ
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:47
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
თქვენ აქ მთავარი ბრძანდებით? :დდ იქნებ ადმინი მპატიობს :დდ ეს ხუმრობით,რა თქმა უნდა, ამდენი თამაშებია ვითმენ და დღეს ძაან ამომასხა პროსტა,თან ისეთ საგანგაშოდ არ ვიგინები, გინება იუმორთან ერთად ! ჩემი დევიზია :დ

adminis moadgile :D vici romm sagangashos araperss wertt... ubralodd vinc wers ariqneba patiebatqo eg vigulisxme..

:დ სასიამოვნია:დ ხოო არა პროსტა იმაზე მეშლება ნერვები ხოლმე ვიღაც ინტრიგანი შემოვარდება მთელ საიტს აგინებს იმას არ ბლოკავენ და მე ამ პატიოსან კაცს:დ ერთხელ გადამეკეტა და ეგრევე დამბლოკეს,უფრო იმაზე დამწყდა გული უკვე ტექსტი დაწერილი მქონდა ვაციტირებდი და ვეღარ მოვახერხე:დდ აწი უფრო მოვთოკავ თავს შეძლებისდაგვარად სულ ასე კი არ ვაპირებ გაგრძელებას :დ

mecc ver vtokav xolmee .... ar mchvevia dida aq ginebeb da sxva saitebze upro tamashis dros ver vtokav da mesmis ... mara ras vizam axlaaa me emxeba es saitze :D
lesane C 2 მარტი 2018 02:46
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
თქვენ აქ მთავარი ბრძანდებით? :დდ იქნებ ადმინი მპატიობს :დდ ეს ხუმრობით,რა თქმა უნდა, ამდენი თამაშებია ვითმენ და დღეს ძაან ამომასხა პროსტა,თან ისეთ საგანგაშოდ არ ვიგინები, გინება იუმორთან ერთად ! ჩემი დევიზია :დ

adminis moadgile :D vici romm sagangashos araperss wertt... ubralodd vinc wers ariqneba patiebatqo eg vigulisxme..

:დ სასიამოვნია:დ ხოო არა პროსტა იმაზე მეშლება ნერვები ხოლმე ვიღაც ინტრიგანი შემოვარდება მთელ საიტს აგინებს იმას არ ბლოკავენ და მე ამ პატიოსან კაცს:დ ერთხელ გადამეკეტა და ეგრევე დამბლოკეს,უფრო იმაზე დამწყდა გული უკვე ტექსტი დაწერილი მქონდა ვაციტირებდი და ვეღარ მოვახერხე:დდ აწი უფრო მოვთოკავ თავს შეძლებისდაგვარად სულ ასე კი არ ვაპირებ გაგრძელებას :დ
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:43
ციტატა: lesane C
თქვენ აქ მთავარი ბრძანდებით? :დდ იქნებ ადმინი მპატიობს :დდ ეს ხუმრობით,რა თქმა უნდა, ამდენი თამაშებია ვითმენ და დღეს ძაან ამომასხა პროსტა,თან ისეთ საგანგაშოდ არ ვიგინები, გინება იუმორთან ერთად ! ჩემი დევიზია :დ

adminis moadgile :D vici romm sagangashos araperss wertt... ubralodd vinc wers ariqneba patiebatqo eg vigulisxme..
MeSi 10 2 მარტი 2018 02:43
კაროჩე არვიცი რა დავწერო რა ამ სასტავით ესე გაქაჩვა არ მეგონა ნაღდად წელს მითუმეტეს რეალმა სეზონამე რომ გადაგვთელა მაგრამ ვალვერდეს ბევრი ეშლება რა..
1) ან რობერტო უნდა გაუყიდო ან უნდა დააგინო რომ მცველად არ დააყენოს..
2) როცა გაქ რესურსი და გყავს კოუ თან ეთამაშები გუნდს რომელიც ბევრ გოლს უშვებს ინიესტა არუნდა ტანჯო და ლიგისთვის შეინახო სადაც ზამენა არ გვყავს.
3) მთავარი..კოუ,დემბელე თუნდაც ალკასერი ზამენაზე ლას პალმასთან იმენა ლას პალმასთან და პაულინიო და ვიდალი სასტარტოში..ავღნიშნავ სუარესსაც რომელმაც დისკვალიფიკაციის შიშით გარდასახვა მოახდინა მისი თავის..
კაროჩე ვალვერდეს უნდა კითხო რა სქემით უნდა თამაში და სასტავი უნდა აურჩიოს თუნდაც თემურ ქეცბაიამ..მაგ საკითხში ნოლია..მაგრამ პრობლემა მარტო სასტავის არჩევაში არაა პრობლემა დღევანდელი მისი გაუგებარი საქციელია..ან სუას თამაში რაიყო რო ათამაშა და ან თუნდაც კოუტინიოს რაუნდოდა სკამზე..რობერტო ბევრს ქარავს დაცვაში და კიდე ბევრს მიქარავს დაიმახსოვრეთ
lesane C 2 მარტი 2018 02:40
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: Clever Liar
enrikes tripleti agmochnda gundis damsaxureba mteli 1000% turme da amis mojgvarkuli taqtika sadac tu mesi ara laspalmasze uaresi usaxuri da gaumartavia gundi, ra damsaxureba aq aseti.. jer realtan mogebuli ta.ashi raiyo, mere alavestan caglejili qulebi da ramdeni avtogolma gvachuqa qulebi imis naxevari ro vamaryleboda enrikos 3 triplets dadebda zedized kaci :D ra naxea vakverdeshi gasaocari

kargit ra... jerr imati pexburteli erti ainc gasagdebi iyo . mand araniri penali ariyo .. gundma paqtiaa ar iprina mara msajma metad miqara.. da enrikes amaze meti potenciali qonda shetevashi .. gaviwydebat mgoni shetevashi marto messi suas rom miyavs gundi .. dembeles su tramvaa aq d isic gaviwydebat mgoni koutinio axla rom movida...

ციტატა: lesane C
მაგრად ავიმყროლე დღეს კლავიატურა რა :დდ და კი დამაკრეს ბანი კონკურენტ საიტზე :დდ ერთს არ შეგარჩენენ რა :დდ

momavalshi arc aq iqneba patieba ...

თქვენ აქ მთავარი ბრძანდებით? :დდ იქნებ ადმინი მპატიობს :დდ ეს ხუმრობით,რა თქმა უნდა, ამდენი თამაშებია ვითმენ და დღეს ძაან ამომასხა პროსტა,თან ისეთ საგანგაშოდ არ ვიგინები, გინება იუმორთან ერთად ! ჩემი დევიზია :დ
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:39
ციტატა: givi pavlovichi
ხალხოოო...! ფრე მოსალოდნელი იყო.აბა...ესპანეთის ჩემპიონატს თებერვალში,ვინ დაამთავრებს,ვინ?! ბარსა-ატლეც ფრე მგონია.

sxvatashoris vpiqrobdi pre iqnebatqo.. axlaa dadzabaven maqsimalurad.. reals ver dagvaweven imxelaa sxvaoba da ager araa atletiko... ar wavagot axla amgattan magas vpiqrob
givi pavlovichi 2 მარტი 2018 02:37
ხალხოოო...! ფრე მოსალოდნელი იყო.აბა...ესპანეთის ჩემპიონატს თებერვალში,ვინ დაამთავრებს,ვინ?! ბარსა-ატლეც ფრე მგონია.
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:36
ციტატა: Clever Liar
enrikes tripleti agmochnda gundis damsaxureba mteli 1000% turme da amis mojgvarkuli taqtika sadac tu mesi ara laspalmasze uaresi usaxuri da gaumartavia gundi, ra damsaxureba aq aseti.. jer realtan mogebuli ta.ashi raiyo, mere alavestan caglejili qulebi da ramdeni avtogolma gvachuqa qulebi imis naxevari ro vamaryleboda enrikos 3 triplets dadebda zedized kaci :D ra naxea vakverdeshi gasaocari

kargit ra... jerr imati pexburteli erti ainc gasagdebi iyo . mand araniri penali ariyo .. gundma paqtiaa ar iprina mara msajma metad miqara.. da enrikes amaze meti potenciali qonda shetevashi .. gaviwydebat mgoni shetevashi marto messi suas rom miyavs gundi .. dembeles su tramvaa aq d isic gaviwydebat mgoni koutinio axla rom movida...

ციტატა: lesane C
მაგრად ავიმყროლე დღეს კლავიატურა რა :დდ და კი დამაკრეს ბანი კონკურენტ საიტზე :დდ ერთს არ შეგარჩენენ რა :დდ

momavalshi arc aq iqneba patieba ...
lesane C 2 მარტი 2018 02:33
მაგრად ავიმყროლე დღეს კლავიატურა რა :დდ და კი დამაკრეს ბანი კონკურენტ საიტზე :დდ ერთს არ შეგარჩენენ რა :დდ
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:29
Riquelme 10 დღეს, 02:22 პასუხი
aq sezonis startze optimisturi komentari ar minaxavs, martla vambob. aravis sjeroda arafris da msoflioshi veravin warmoidgenda, 16 qulian realis gaswrebas, bidzachemi kiaraa valverde aginet ramdenic gindat kiar mwyins prosta ver vxdebi rato aginebt, barsas istoriashi sauketeso shedegi daado waugebeli seriis da ar gvinda amis dedao))))
Laos sheni da twbasis 0
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:24
erti mitxarit suaress raze ar aginebt. imena tipma ra qna pirvel taimshi, mesim pasi rom gauketa chauketa dacvam da mekarem yvelaferi da mesis pasi ar misca sxodu egreve daartya, imena amtavrebda tamashs da goimi gols mowyurebuli bavshvivit itamasha.
Riquelme 10 2 მარტი 2018 02:22
ციტატა: kaizersoza
gurgenidze დღეს, 02:11
ai raze vkaifob ici? sezoni rom daiwyo tiroda aq xalxi gadagvivliano, )))))))))) imena ase werdnen yvela grandi mogvigebso, adga valverdem arcerti tamashi ar waago, ligaze shrashan neimarit rom gamogvagdo, im gunds 3-1 ataka, reals klasikoshi 3-0 , da chelsis gasvlaze 1-1 etamasha, rom rame 0-0 -ze gavdivart, shemdeg etapze da exla wert rat gvinda eseti titulebio, rato, ra gagviketa cuddi,

Aravin Ar Tiroda Uares Dgeshi Minaxia Barca Maram Tavis Sityvas Yoveltvis Izaxda
Am Sxva Mcvrtvneli Seltebtan Da Xetafebtan Maset Shedegebs Ar Dadebda Messi Sanam Xodze Iqneba Manamde Vsliverdesnair Mcvrtnelebs Problemebi Ar Sheqmnebat!
Chelsistan Vis Ayenebs Marjvnidan? Isev Rakitichs ? Tipi Sanam Moifiqrebs Burts Kargavs An Yvelas Amoketvas Ascreben Mocinagmdege Mcvelebi
Es gundi gadamwvaria.ar aris gamoricxuli atletikom a000 kamp nouze.
Dzalian magar formashia atle.

Vidzaxdi ianvarshi daikide tasi daikide tasi.ara imena am kuana tasis gamo rojam oqros sezons afuchebs.momindomes tripleti bliad.
Wels rogorme tasis gareshe gasuliyvnen fons da shemdeg sez9nshi daegegmath tripleti.
Atletikos shemdeg malagaaa,eg madrisis monebi rames datmoben ggoniath?
lesane C 2 მარტი 2018 02:20
ციტატა: kaizersoza
gurgenidze დღეს, 02:11
ai raze vkaifob ici? sezoni rom daiwyo tiroda aq xalxi gadagvivliano, )))))))))) imena ase werdnen yvela grandi mogvigebso, adga valverdem arcerti tamashi ar waago, ligaze shrashan neimarit rom gamogvagdo, im gunds 3-1 ataka, reals klasikoshi 3-0 , da chelsis gasvlaze 1-1 etamasha, rom rame 0-0 -ze gavdivart, shemdeg etapze da exla wert rat gvinda eseti titulebio, rato, ra gagviketa cuddi,

dacva moxoda mara ashkarad sle sastartos ayenebs xshir shentxvevashu,tore magas aravin ukargavs am resursit ro es shedegi dado,mara chempionta ligaze raghac meechveba vidalebis dayenebit fons gavidet
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:19
ციტატა: Clever Liar
jer vubdi romelic statistikurad yvelaze mwt gols ushvebs imastan gamoiyvana 7 chamshleli moedanze da yvela visac sheteviti potenciali qonda da plius haerivit jirdeba satamasho praqtika, yvela datova skamze 00 aba raari

kai chven nagdad ver vaswavlit taqtikas, ))))) busketsi iyo chemshleli, marto, paulinio raketas nacvlad daayena, da bolos raketa dawia qvemot da busketsi ufro shetevashi iyo.
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:18
ციტატა: kaizersoza
gurgenidze დღეს, 02:11
ai raze vkaifob ici? sezoni rom daiwyo tiroda aq xalxi gadagvivliano, )))))))))) imena ase werdnen yvela grandi mogvigebso, adga valverdem arcerti tamashi ar waago, ligaze shrashan neimarit rom gamogvagdo, im gunds 3-1 ataka, reals klasikoshi 3-0 , da chelsis gasvlaze 1-1 etamasha, rom rame 0-0 -ze gavdivart, shemdeg etapze da exla wert rat gvinda eseti titulebio, rato, ra gagviketa cuddi,

yvela tamashis mogeba undat ase saadaa...
da kidev gaprtxilebt yvelass an cenzura daicavitt ann kidev dagedebat bani...
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:15
gurgenidze დღეს, 02:11
ai raze vkaifob ici? sezoni rom daiwyo tiroda aq xalxi gadagvivliano, )))))))))) imena ase werdnen yvela grandi mogvigebso, adga valverdem arcerti tamashi ar waago, ligaze shrashan neimarit rom gamogvagdo, im gunds 3-1 ataka, reals klasikoshi 3-0 , da chelsis gasvlaze 1-1 etamasha, rom rame 0-0 -ze gavdivart, shemdeg etapze da exla wert rat gvinda eseti titulebio, rato, ra gagviketa cuddi,
Riquelme 10 2 მარტი 2018 02:14
300 Milioni Gadaixades Dedas Ixnavdnen Jer Dembeleze Mere Koutinioze Da Skamidan Ar Ayenebs Ma Amis Gamzrdeli Dedavatire
Rac Ar Unda Moigos Marcelonam Tundac Tripleti Dados Mainc Ar Minda Eg Barcelonas Mcvrtnelad Agaraqvs Is Xibli Gunds Rac Qonda 1-0 2-0 0-0 1-1 Kai Ra Kai Texavs Ukve Ra Vidali Rapontshi Dayena Sastavshi Chemamde Ar Dadissss Tipi Uburtod 3 Caiqca 150 milionad Nayidi Dembele 76 Cutze Gamoiyvana Shokshi Var Ra Am Martla 000 Chianchvelisgan Ra Rusebi Rom Ityvian Ia Prosto V Axueee

Barcelanaa Tu Iuventusi?
soier 2 მარტი 2018 02:11
traqtoris vidals ayeneb ziritadshi da koutinio da dembeles skamze svams romelta girebileba ertad 300 milions agemateba aset tamashebshi tu ar atamashe egeni aba rodis unda matamashos am vidal 0000n arsebam.
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: levani neparidze
ბიჭებო სრული სერიოზულობით შეგიძლიათ მითხრათ რატომ ქვია ვალვერდეს მწვრთნელი,,მ??? ასეთი დებილი არსება რატომაა ბარსას მწვრთ ელი????

ai rato qvia, da 15 welia laligis mwvrtnelia, marto la ligis tamashebze, sashualo gundebit bilbaoti da espaniolit, am txutmeti wlis ganmavlobashi, barsas da reals shexvda 60-jer minimum , tu tasebs mivatvlit ufro metjer, sashualo gundit xan ugebda am grandebs xan qulas artmevda, da 60 taqtika aq marto barsa realis mimart shemushavebuli, rogor etamasha, ara zidania mwvrtneli da valverde parikmaxeri,))))))) debilic rom yofiliyo amdnen xans nomer pirvel chempionatshi iswavlida ragacas,

ras ver vxvdebi cii ragindat yvela xeli gindat moigot >? aqamde rom ar wagigiat gaviwydebat mgoni aa eg arineba valverdes damsaxureba :D
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:09
ციტატა: levani neparidze
ბიჭებო სრული სერიოზულობით შეგიძლიათ მითხრათ რატომ ქვია ვალვერდეს მწვრთნელი,,მ??? ასეთი დებილი არსება რატომაა ბარსას მწვრთ ელი????

ai rato qvia, da 15 welia laligis mwvrtnelia, marto la ligis tamashebze, sashualo gundebit bilbaoti da espaniolit, am txutmeti wlis ganmavlobashi, barsas da reals shexvda 60-jer minimum , tu tasebs mivatvlit ufro metjer, sashualo gundit xan ugebda am grandebs xan qulas artmevda, da 60 taqtika aq marto barsa realis mimart shemushavebuli, rogor etamasha, ara zidania mwvrtneli da valverde parikmaxeri,))))))) debilic rom yofiliyo amdnen xans nomer pirvel chempionatshi iswavlida ragacas,
gurgenidze 2 მარტი 2018 02:09
umtiti veraa ragac iset xodze rogorzec iyoo... chemi azrit gunds ar utamashia cudadd pirvel taimshi magramm ar gagvimartla.. tan suaresi yvitlis shishit iyo chaketili da ver aqtiurobda....
soier 2 მარტი 2018 02:08
paulinio vidali dini da valverde dgevandeli 000 shemoqmedebi arian.. laosi da madrideli 000 calke temaa.
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 02:05
ციტატა: kaizersoza
nu daiwyebt exla bavshur ragaceebs, jer es aris fexburti, yvelaze amoucnobi sporti, romeli shedegic bevr faqtorzea damokidebuli, gamartlebaze sudiaze, mwvrtnelze amindze da ase shemdeg, da yvelaze mtavari es aris nomer pirveli chemionati, xalxma kbilebit ibrzola rom qula aegot, chexaobdnen garbodnen kvdebodnen cocxldebondnen, ))) mivulocot imena iomes tipebma.

გეთანხმები ეგრეა.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Tebas she da sruliad madrids mogmartavth tqveni .......... ......... ..........
kaizersoza 2 მარტი 2018 02:03
nu daiwyebt exla bavshur ragaceebs, jer es aris fexburti, yvelaze amoucnobi sporti, romeli shedegic bevr faqtorzea damokidebuli, gamartlebaze sudiaze, mwvrtnelze amindze da ase shemdeg, da yvelaze mtavari es aris nomer pirveli chemionati, xalxma kbilebit ibrzola rom qula aegot, chexaobdnen garbodnen kvdebodnen cocxldebondnen, ))) mivulocot imena iomes tipebma.
lesane C 2 მარტი 2018 02:01
ციტატა: basa7
ასეთი საშინელი თამაში ჯერ არ ქონიათ ამათ. იმენნ ყველა ცუდი იყო თითქმის, დინი პარურითაა გააშვები, რობერტოც ნული იყო დღეს და უმტიტმაც ცუდად ითამაშა. ვაფშე არცერთი არ ვარგოდა. ვალვერდემ ვაფშე ჩაასხა. ეს დედაფეთქებული ქვეშაჟვია ვიდალი ვერ მოვიშორეთ რო ვერ გამოიყვანოს რა.

აბა მაგის ***** ჩავახტი მე,იმედია გაყიდიან ზაფხულში მაინც
ბიჭებო სრული სერიოზულობით შეგიძლიათ მითხრათ რატომ ქვია ვალვერდეს მწვრთნელი,,მ??? ასეთი დებილი არსება რატომაა ბარსას მწვრთ ელი????
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 02:00
გუნდმა ითამაშა ცუდად ფაქტია მაგრამ დიდი წვლილი მიუძღვის მსაჯსაც, იმედია ატლეტიკოს მოვუგებთ კამპ ნოუზე და ცოტა დავწყარდებით.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Sergio barca 2 მარტი 2018 02:00
ჩემპიონი ბარსა როა კარგა ხნის წინ გადაწყდა ეგ ამბავი ეხლა უბრალოდ ძაბავენ ჩემპიონატს აბა რატო დატოვა ზამენაზე დემბელე ან კოუტინიო რომელი ყოველდღე ეგენი თამაშობენ სუდიამაც ყველაფერო გააკეთა რაც შეეძლო.ასერომ ვალვერდე ერთადერთი დამნაშავეა ამ ამბავში თუ მართლა ჩემპიონატის დაძაბვას არ აპირებენ პოპულარობის ამბავში ეგეც ვის მოსწონს ის ჩემპიონატი სადაც პირველადგილოსანი 15 ქულით გაიქცევა
M10 S9 D11 2 მარტი 2018 01:59
მსაჯს მ******ნ დედის მ****ი არარსებული პენალტის და ლას პალმასის მეკარის არ გაგდების გამო მსაჯმა დაგვაკარგვინა ქულები
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 2 მარტი 2018 01:59
shedegi valverdes bralia ra tqma unda, ra vidali, ra jandabis shemtevia tu raze ayenebs, koutinio dembele mesi sua daeyenebina, tu ayenebda baevois. wina tamashze shewama koutiniom xalxi, nu eg araferi, ar wavaget aseti msajobis xelshi, madloba fortunas)))))))))))))
basa7 2 მარტი 2018 01:58
ასეთი საშინელი თამაში ჯერ არ ქონიათ ამათ. იმენნ ყველა ცუდი იყო თითქმის, დინი პარურითაა გააშვები, რობერტოც ნული იყო დღეს და უმტიტმაც ცუდად ითამაშა. ვაფშე არცერთი არ ვარგოდა. ვალვერდემ ვაფშე ჩაასხა. ეს დედაფეთქებული ქვეშაჟვია ვიდალი ვერ მოვიშორეთ რო ვერ გამოიყვანოს რა.
Riquelme 10 2 მარტი 2018 01:57
Valiverdes Dedis Piri Movtyan Vidali Rom Ar Atamasha Da Iniesta Pirveli Taimi Rom Damtavrda Rom Ar Gaiyvana Egreve ************ Robertos Gamzrdeli
Ra 200 euro Amomiges Jibidan Magis Dedas Shevaxti me
kaizersoza 2 მარტი 2018 01:57
asec vicodi, vtqvi kidevac aset penalts rom dagideben da gasagdebs ar gaagdeben, egrec iyo mosalodneli,
soier 2 მარტი 2018 01:55
momishales nervebi amati deda 00 me es 000 fu amati
Sergio barca 2 მარტი 2018 01:55
შედეგი ვალვერდეს ბრალია თავიდან ბოლომდე რასაც ქვია მოიგონა
M10 S9 D11 2 მარტი 2018 01:11
რაზე დანიშნა პენალტი ამ პერესის ჯიბის მონამ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
M10 S9 D11 2 მარტი 2018 01:07
შიგ ხომ არ აქვს ამ მსაჯს რა პენალტი დადო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
soier 2 მარტი 2018 01:07
karoche gvichalicheben madrideli bosebi zemodan faqtia.
P.Dybala 2 მარტი 2018 01:04
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: P.Dybala
პაულინიოს რაღა რაკიტიჩი დაემართა ბოლო მატჩებში.

sheamchnie xo, dagomeshda mtlad, memgoni moawva nostalgiebi guanchjuze

ძაან მოუკლო. შეეტყო რო არაა ბარსას ძირითადის კაცი.. ეგ და ვიდალი გაიყვანოს.
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 01:02
წარმატებები მეორე ტაიმში.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 2 მარტი 2018 01:02
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: kaizersoza
estma xumrobebma icis bolos qulis dakargva

am xumrobis ragitxra da valikos xumrobam sheileba martla dagvakargios an kula an kaci am matchshi

suaresma waiwuwka ra, waiwuwka kiara magari igora, orive miaskda mekarec da mcvelic, mesistvis unda daebrunebina pasi, tan elodea mesi, da exla dembeles shemoiyvanda ukve da kouinios.
M10 S9 D11 2 მარტი 2018 01:01
იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 01:00
ციტატა: P.Dybala
პაულინიოს რაღა რაკიტიჩი დაემართა ბოლო მატჩებში.

კი ამ მატჩშიც ცუდად გამოიყურება.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 2 მარტი 2018 00:59
პაულინიოს რაღა რაკიტიჩი დაემართა ბოლო მატჩებში.
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 00:58
ციტატა: Riquelme 10
Es Vidali Supta Pitaloa Ra An Ratom Atamashebs Ver Vxvdebi Cin Chelsistan Tamashia Da atamashe Ra Es Dembele Shetamashdes Gundtan Da Cotas Moumatebs Ara Shesca Am Vidals Tipi Uburtod 3 Daeca

ვერაფერს ვერ აკეთებს ვიდალი.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Riquelme 10 2 მარტი 2018 00:57
Es Vidali Supta Pitaloa Ra An Ratom Atamashebs Ver Vxvdebi Cin Chelsistan Tamashia Da atamashe Ra Es Dembele Shetamashdes Gundtan Da Cotas Moumatebs Ara Shesca Am Vidals Tipi Uburtod 3 Daeca
kaizersoza 2 მარტი 2018 00:55
ციტატა: Clever Liar
las palmas kide kacis gagdeba unda ? maximum dut mama etqva sudias ra

estma xumrobebma icis bolos qulis dakargva
Modi da nu sheagineb exla mateo laoss? Rogor unda moitbino es marazmuli madrididan martuli msajebis qmedeba?
Msajma sruliad araprofesionalizmi gamoavlina bolo wutze. Kidev ertxel movisaqme madrididan martuli msajebis ojaxebshi da colshbilshi.
Es momenti fifas sadiswiplino organom unda gamoidzios da mateo laos saerthod aukrdzalon msajoba.es ra qajobaa? Mezizgheba ukve espanethis chempionatis yureba.
soier 2 მარტი 2018 00:53
ციტატა: Clever Liar
las palmas kide kacis gagdeba unda ? maximum dut mama etqva sudias ra

:D:D:D:D:D
mushvann 2 მარტი 2018 00:53
ასეთი სუარესის დაყენებას არ სჯობდა პაკო დაეყენებინა? თუ ჯანმრთელადაა...
ყველანაირ კონტაქტს ერიდება და თან ხო მაინც რისკია რო ყვითელს მიიღებს
--------------------
2007- ∞
_________

https://rumble.com/embed/u7par.vlgaf/
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 00:52
უნდა გაეგდო ჩირჩისოლა აუცილებლად ლაოსს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 2 მარტი 2018 00:52
ციტატა: Clever Liar
utxarit shtegens mowyenilobisgan roar mokvdes, gamovides xolme centrshi, aigos burti xelshi, akenclos, gaaketos erti ori sakalatburto finti celze shemotarebit da dabrundes mere isev karshi. ar ari problrma araferio laosim


laosi kiara kambojaa es chemisa , tipma orjer moigeria burti
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 00:51
ციტატა: kaizersoza
ra ar dado msajma, imena gasagdebi iyo tipi.

100% გასაგდები იყო.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
soier 2 მარტი 2018 00:51
rao mateo laosma ra mindao))
M10 S9 D11 2 მარტი 2018 00:51
ნორმალური პირველი ტაიმი იყო არ აკლავენ თავს მეორე ტაიმში კოუ და დემბო უნდა გამოვიდნენ ეს ვიდალი ზარალია

პ.ს. ბოლოში მაინც იპოდლა სუდიამ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 00:51
მაგარი არა მაგრამ კარგი პირველი ტაიმი ჩავატარეთ, მეორე ტაიმში კოუს და დემბოს ველოდები და იმედია შეყრიან გოლებს, სუა ფრთხილად თამაშობს და იმედია მეორე ტაიმში არ მიიღებს ყვითელს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 2 მარტი 2018 00:48
ra ar dado msajma, imena gasagdebi iyo tipi.
M10 S9 D11 2 მარტი 2018 00:25
გოოოლ რა ჯარიმა ტენა მესიიმ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 2 მარტი 2018 00:24
miahetrike barem da gdai ra mesi))))
LIONEL MESSI 2 მარტი 2018 00:24
გოოოლ ლეოოო რა ჯარიმა გაიტანა
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 2 მარტი 2018 00:22
yviteli feri evasebat))))))))))))
CuLe MSD 2 მარტი 2018 00:09
3:0 movogebt :) warmatebebi wavedi me :D
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK