"ბარსელონა" 1:0 "ატლეტიკო" [ვიდეო] » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 1:0 "ატლეტიკო" [ვიდეო]

image
დღეს, თბილისის დროით 19:15 საათზე გაიმართა ლა ალიგის 27-ე ტური, სადაც "ბარსელონამ" "ატლეტიკო" ანგარიშით, 1-0 დაამარცხა.

მატჩის პირველი ტაიმი "ბარსელონას" სრული უპირატესობით წარიმართა. "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" ბურთზე სრული კონტროლი დააწესეს და "როხიბლანკოს" შეტევის განხორციელების საშუალება არ მისცეს. მიუხედავად იმისა, რომ "ბლაუგრანა" ერთი თავით აღემატებოდა მეტოქეს, კატალონიელებს ბევრი საგოლე შანსი მაინც არ მისცემია და გოლი მათ მხოლოდ ლიონელ მესის ოსტატობის შედეგად გაიტანეს, რომელმაც სტანდარტული უზადოდ შეასრულა. "ბარსას" ქომაგთათვის სამწუხაროდ, მატჩის 30-ე წუთზე მოედანი გუნდის კაპიტანმა, ანდრეს ინიესტამ დატოვა და მის ნაცვლად მოედანზე ანდრე გომეში გამოვიდა.

მეორე ტაიმის დასაწყისი "ბლაუგრანამ" ინერტულად ჩაატარა და ინიციატივა "ატლეტიკოს" დაუთმო. სტუმრებმა ბურთი დაიჭირეს, თუმცა რიგიანი შეტევები მაინც ვერ განახორციელეს. ვითარების გამოსწორება ჩოლო სიმეონემ მოედანზე ანხელ კორეასა და კევინ გამეიროს შეყვანით სცადა, მაგრამ ვერც ამ ცვლილებებმა გამოიღო შედეგი. შეხვედრის 75-76 წუთებზე ანდრე გომეშსა და სერხიო ბუსკესტს კარგი შანსები ჰქონდათ, მაგრამ ტაბლოზე კვლავ 1:0 ენთო. 86-ე წუთზე არბიტრმა დიეგო კოშტას გატანილი გოლი თამაშგარე მდგომარეობის გამო არ ჩათვალა. დარჩენილ დროში აღარაფერი შეცვლილა. "ბარსამ" მორიგი მატჩი მოიგო და უახლოეს მდევართან სხვაობა 8 ქულამდე გაზარდა.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
გი გა 5 მარტი 2018 12:25
მშვენიერი შემადგენლობა გვყავს, იდეალურთან მიახლოებული. უმტიტი ნამდვილი აღმოჩენაა, სრულფასოვანი მცველია, არვიცი ძალიან დიდი წვლილი შეაქვს წაუგებელ სერიაში და უდიდეს როლს ასრულებს დაცვის გამყარებაში, შეუცვლელია. იგივე მეთქმის სემედუზეც ოღონდ თავისი პოზიციის გათვალისწინებით, მომდევნო სეზონზე აუცილებლად ნომერ პირველი ფლანგელი იქნება.
ეს აღნიშვნები იმას მოვაყოლე, რომ არ არის საჭირო მილიონების ფლანგვა ტრანსფერებისთვის, შეიძლება ავტორიტეტი არ ჰქონდეთ, მაგრამ ვნახეთ როგორ მოერგნენ გუნდს. აგენტებმა უნდა იმუშაონ დაბალი დონის კლუბებთან და დააკვირდნენ ყველას, დარწმუნებული ვარ 'კაპიკეპად' გაჩარხული ყოველი მეორე ტრანფერი მაინც ამართლებს და რამდენად მომგებიანიც ხდება, ძირითად თერთმეტეულში ვხედავთ.
21 saukunis sauketeso gundi chamoceret tkveni azrit romelia

ციტატა: phillippe coutinho
21 saukunis sauketeso gundi chamoceret tkveni azrit romelia

ჩემი თერთმეტეული ასე გამოიყურება 3-5-2....3-3-2-2 და ამ გუნდს არამგონია რო ვინმემ მოუგოს 21 საუკუნის რაცარუნდა გუნდი შეკმნა ნუ ყველას თკვენთკვენი აზრი გაკვთ...3-5-2 ბუფონი...კარლოსი-მალდინი-პუიოლი....ხავი-ჯერარდი-ზიდანი-რონალდინიო-ინიესტა....რო
ნალდუ-მესი...და 3-3-2-2 ბუფონი...კარლოსი-მალდინი-პუიოლი...ხავი-ჯერარდი-ზიდანი...რონალდინიო-ინიესტა....რ
ონალდუ-მესი...ნუ რავიცი ამ სასტავს ვინ უნდა მოუგოს
--------------------
Phillippe coutinho
ციტატა: M10 S9 D11
უფრო უკანა ტრენეს სასტავი ყავდა დედის მსერავი ახალგაზრდა ხავი ინიესტა ბუსკეცი ახალგაზრდა მესი ალვეში პუიოლი
M10 S9 D11 დღეს, 22:17

ახლაც მშვენიერი შემადგენლობაა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
მე პირადად კმაყოფილი ვარ დღევანდელი თამაშით, ატლეტიკოსთან მთავარი შედეგის დადება იყო და დაიდო კიდეც, დიდად თავს არ იკლავდნენ მესის გოლის შემდეგ გატანაზე დიდად აღარ ფიქრობდნენ, მალე ჩელსისთან გვიწევს შეხვედრა და არ ღირდა დიდი ძალების დახარჯვა თან საკმაოდ ხისტად თამაშობდა ატლეტიკო...
basa7 4 მარტი 2018 22:20
ციტატა: born to be cule
ამ რესურსით ვალვერდე მაქსიმუმს დებს. რაკიტიჩით და პაულინიოთი გინდათ ტიკი-ტაკა? ინიესტაც ასაკშია და ბუსი ხანდახან უაზრობების კეთებას დაეჩვია. დემბელე რო გამოეყვანა დღეს, ისე ახვრულად თამაშობდა ატლე კიდევ დაიმტვრევოდა და ეგ გინდოდათ? მითუმეტეს დღეს გუნდმა საკმაოდ კარგად ითამაშა. აშკარად ჩანდა, რომ მესის გოლის მერე გუნდი აღარ თამაშობდა მონდონებით და წყნარად იგებდნენ, პახოდუ რამდენიმე ბურთიც ვმაზეთ, სხვა რა გინდათ, როცა ატლეტიკომ მომენტი ვერ შექმნა? დაცვა იყო შესანიშნავი და ზოგადად გუნდის თამაშით კმაყოფილი ვარ, არ დაგავიწყდეთ მალე ჩელსისთან ურთულესი მატჩი გვაქ სადაც ძალების დახარჯვა იქნება. მომდევნო სეზონში კოუ და დემბელე ადაპტირებულები იქნებიან, სემედუ დაგვიბრუნდება და + ერთი ნახევარმცველი დიდი ალბათობით. აი მერე შევაფასოთ ვალვერდე. ბილბაოს დონის გუნდიდან ეგრევე გრანდში იჩითები, ამხელა ხელისშემშლელი ფაქტორები გაქვს და გუნდის შედეგი არის იდეალური. არაა მარტივი ნამდვილად ეს ყველაფერი, აქედან კი მარტივია განსჯა და რეალურად ყველაფერი სხვაგვარადაა.

მოკლედ როგორც გითხარი , რაკიტა აურჩევიათ მატჩის საუკეთესოდ:)))
რაც შეეხება ზემოთ ასიანს ლაპარაკობ

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ხოდა სწორედ მაგასაა, ხალხი მიჩვეული რომ არაა. მიჩვეული ვართ, მაქსიმალურო ძალით მაქსიმალური რეზულტატის მიღებას.

ხოდა ეგ მაქსიმალური რეზულტატი იყო 2016 წელს ლიგის გარეშე რო დავრჩით და 2017 წელს მარტო კოპა რო შეგვრჩა

ლუის ენრიკეს რატომ ფიქრობთ მაინცდამაინც? უფრო უკანაც გაიხედე.

ციტატა: basa7
38 ტურია

ეს 36 სადაა? რომ მახსოვს..

მგონი გერმანიაშია გიო არც მე არ მახსოვს ზუსტად
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 22:17
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ხოდა სწორედ მაგასაა, ხალხი მიჩვეული რომ არაა. მიჩვეული ვართ, მაქსიმალურო ძალით მაქსიმალური რეზულტატის მიღებას.

ხოდა ეგ მაქსიმალური რეზულტატი იყო 2016 წელს ლიგის გარეშე რო დავრჩით და 2017 წელს მარტო კოპა რო შეგვრჩა

ლუის ენრიკეს რატომ ფიქრობთ მაინცდამაინც? უფრო უკანაც გაიხედე

უფრო უკანა ტრენეს სასტავი ყავდა დედის მსერავი ახალგაზრდა ხავი ინიესტა ბუსკეცი ახალგაზრდა მესი ალვეში პუიოლი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 4 მარტი 2018 22:17
ციტატა: born to be cule
ამ რესურსით ვალვერდე მაქსიმუმს დებს. რაკიტიჩით და პაულინიოთი გინდათ ტიკი-ტაკა? ინიესტაც ასაკშია და ბუსი ხანდახან უაზრობების კეთებას დაეჩვია. დემბელე რო გამოეყვანა დღეს, ისე ახვრულად თამაშობდა ატლე კიდევ დაიმტვრევოდა და ეგ გინდოდათ? მითუმეტეს დღეს გუნდმა საკმაოდ კარგად ითამაშა. აშკარად ჩანდა, რომ მესის გოლის მერე გუნდი აღარ თამაშობდა მონდონებით და წყნარად იგებდნენ, პახოდუ რამდენიმე ბურთიც ვმაზეთ, სხვა რა გინდათ, როცა ატლეტიკომ მომენტი ვერ შექმნა? დაცვა იყო შესანიშნავი და ზოგადად გუნდის თამაშით კმაყოფილი ვარ, არ დაგავიწყდეთ მალე ჩელსისთან ურთულესი მატჩი გვაქ სადაც ძალების დახარჯვა იქნება. მომდევნო სეზონში კოუ და დემბელე ადაპტირებულები იქნებიან, სემედუ დაგვიბრუნდება და + ერთი ნახევარმცველი დიდი ალბათობით. აი მერე შევაფასოთ ვალვერდე. ბილბაოს დონის გუნდიდან ეგრევე გრანდში იჩითები, ამხელა ხელისშემშლელი ფაქტორები გაქვს და გუნდის შედეგი არის იდეალური. არაა მარტივი ნამდვილად ეს ყველაფერი, აქედან კი მარტივია განსჯა და რეალურად ყველაფერი სხვაგვარადაა.

გეთახმები ჯერ სეზონი არა დამთავრებული და ვალვედეს რომ უკვე აკრიტიკებენ,არ იმსახურებს ეს კაცი და ეს სეზონი რომ დამთავრდება ყველა ერთად შევაფასებთ ვალვედეს და მის ბარსელონას.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ხოდა სწორედ მაგასაა, ხალხი მიჩვეული რომ არაა. მიჩვეული ვართ, მაქსიმალურო ძალით მაქსიმალური რეზულტატის მიღებას.

ხოდა ეგ მაქსიმალური რეზულტატი იყო 2016 წელს ლიგის გარეშე რო დავრჩით და 2017 წელს მარტო კოპა რო შეგვრჩა

ლუის ენრიკეს რატომ ფიქრობთ მაინცდამაინც? უფრო უკანაც გაიხედე.

ციტატა: basa7
38 ტურია

ეს 36 სადაა? რომ მახსოვს..
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 22:15
ციტატა: born to be cule
ამ რესურსით ვალვერდე მაქსიმუმს დებს. რაკიტიჩით და პაულინიოთი გინდათ ტიკი-ტაკა? ინიესტაც ასაკშია და ბუსი ხანდახან უაზრობების კეთებას დაეჩვია. დემბელე რო გამოეყვანა დღეს, ისე ახვრულად თამაშობდა ატლე კიდევ დაიმტვრევოდა და ეგ გინდოდათ? მითუმეტეს დღეს გუნდმა საკმაოდ კარგად ითამაშა. აშკარად ჩანდა, რომ მესის გოლის მერე გუნდი აღარ თამაშობდა მონდონებით და წყნარად იგებდნენ, პახოდუ რამდენიმე ბურთიც ვმაზეთ, სხვა რა გინდათ, როცა ატლეტიკომ მომენტი ვერ შექმნა? დაცვა იყო შესანიშნავი და ზოგადად გუნდის თამაშით კმაყოფილი ვარ, არ დაგავიწყდეთ მალე ჩელსისთან ურთულესი მატჩი გვაქ სადაც ძალების დახარჯვა იქნება. მომდევნო სეზონში კოუ და დემბელე ადაპტირებულები იქნებიან, სემედუ დაგვიბრუნდება და + ერთი ნახევარმცველი დიდი ალბათობით. აი მერე შევაფასოთ ვალვერდე. ბილბაოს დონის გუნდიდან ეგრევე გრანდში იჩითები, ამხელა ხელისშემშლელი ფაქტორები გაქვს და გუნდის შედეგი არის იდეალური. არაა მარტივი ნამდვილად ეს ყველაფერი, აქედან კი მარტივია განსჯა და რეალურად ყველაფერი სხვაგვარადაა.

100%-იანს ბაზრობ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 4 მარტი 2018 22:12
ამ რესურსით ვალვერდე მაქსიმუმს დებს. რაკიტიჩით და პაულინიოთი გინდათ ტიკი-ტაკა? ინიესტაც ასაკშია და ბუსი ხანდახან უაზრობების კეთებას დაეჩვია. დემბელე რო გამოეყვანა დღეს, ისე ახვრულად თამაშობდა ატლე კიდევ დაიმტვრევოდა და ეგ გინდოდათ? მითუმეტეს დღეს გუნდმა საკმაოდ კარგად ითამაშა. აშკარად ჩანდა, რომ მესის გოლის მერე გუნდი აღარ თამაშობდა მონდონებით და წყნარად იგებდნენ, პახოდუ რამდენიმე ბურთიც ვმაზეთ, სხვა რა გინდათ, როცა ატლეტიკომ მომენტი ვერ შექმნა? დაცვა იყო შესანიშნავი და ზოგადად გუნდის თამაშით კმაყოფილი ვარ, არ დაგავიწყდეთ მალე ჩელსისთან ურთულესი მატჩი გვაქ სადაც ძალების დახარჯვა იქნება. მომდევნო სეზონში კოუ და დემბელე ადაპტირებულები იქნებიან, სემედუ დაგვიბრუნდება და + ერთი ნახევარმცველი დიდი ალბათობით. აი მერე შევაფასოთ ვალვერდე. ბილბაოს დონის გუნდიდან ეგრევე გრანდში იჩითები, ამხელა ხელისშემშლელი ფაქტორები გაქვს და გუნდის შედეგი არის იდეალური. არაა მარტივი ნამდვილად ეს ყველაფერი, აქედან კი მარტივია განსჯა და რეალურად ყველაფერი სხვაგვარადაა.
basa7 4 მარტი 2018 22:11
ციტატა: P.Dybala
ბიჭებო, კარგად ვერ ვუყურე თამაშს, ჭედავდა და სუარესზე თამაშგარე იყო? :)

კი იყო კი

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: levani neparidze
ბიჭებო რამდენი თამაშის მოგება გვინდა ლა ლიგა რო გავინაღდოთ.?? ახლა წავიკითხე ინის მემგონი 3 4 კვირა უცდება

36 ტური ხოა სულ? 9 თამაში.

არა 11 თამაშია დარჩენილი. 38 ტურია
ციტატა: levani neparidze
ბიჭებო რამდენი თამაშის მოგება გვინდა ლა ლიგა რო გავინაღდოთ.?? ახლა წავიკითხე ინის მემგონი 3 4 კვირა უცდება

36 ტური ხოა სულ? 9 თამაში.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
P.Dybala 4 მარტი 2018 22:04
ბიჭებო, კარგად ვერ ვუყურე თამაშს, ჭედავდა და სუარესზე თამაშგარე იყო? :)
basa7 4 მარტი 2018 22:03
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ხოდა სწორედ მაგასაა, ხალხი მიჩვეული რომ არაა. მიჩვეული ვართ, მაქსიმალურო ძალით მაქსიმალური რეზულტატის მიღებას.

ციტატა: basa7
აგერ ახლაც ერთით ნოლი მოიგო , აბა ლოგიკა მითხარი ახლა, რა იწვევს ამას ისეთი გუნდისთვის როგორც სიტია ლოგიკურად. სხვებს 5 0 ებს უგებს ჩელსის 1 0 ძლივს უგებს:)))))))))))))

"სიტითი" ამასაც რომ შვება, ისიც მიკვირს. "მანჩესტერი" "ბარსელონა" არაა. ისე, "ბაიერნით" ბევრად მეტი შეეძლო, სტილი ცოტა განსხვავებული რომ არ ყოფოლიყო. გვარდიმ ამჟამინდელი კლუბით დაამტკიცა, რომ ნებისმიერ გუნდს გამოაცოცხლებს.

რატომ მე თუ მკითხავ ბაიერნზე ნაკლები ფეხბურთელები არ ყავს გვარდის წლევანდელ სიტიში. მარტო დე ბრუნეი და სანე რად ღირს სხვებს რო თავი დავანებოთ. სანეს არ ეხუმროთ, მაგ ბიჭზე ორ სამ წელიწადში ატყდება ამბავი, როგორ მინდოდა ეგ ბარსაში ვერ წარმოიდგენ
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 22:03
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ხოდა სწორედ მაგასაა, ხალხი მიჩვეული რომ არაა. მიჩვეული ვართ, მაქსიმალურო ძალით მაქსიმალური რეზულტატის მიღებას.

ხოდა ეგ მაქსიმალური რეზულტატი იყო 2016 წელს ლიგის გარეშე რო დავრჩით და 2017 წელს მარტო კოპა რო შეგვრჩა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ბიჭებო რამდენი თამაშის მოგება გვინდა ლა ლიგა რო გავინაღდოთ.?? ახლა წავიკითხე ინის მემგონი 3 4 კვირა უცდება
CuLe MSD 4 მარტი 2018 22:01
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
ara ra dzan shesaferisi saxeli mogifiqre :ddd
iko grizmanis dzebna gamocxadebuli :ddd araushavs barcastan vin ar dakargula :)

yvelgan mase ikargeba eg da malaga laspalmastan satamashod tu vyidulobt mxolod, uketess ver viyidit getanxmebi :))

la ligis mosagebad uketesi arc gvinda :) :dd
basa7 4 მარტი 2018 22:01
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ხოდა სწორედ მაგასაა, ხალხი მიჩვეული რომ არაა. მიჩვეული ვართ, მაქსიმალურო ძალით მაქსიმალური რეზულტატის მიღებას.

ეგა ზუსტად, ენრიკეს ბარსას პრობლემა იყო ეგ, არ შეიძლება ყველა გუნდს ერთნაირად ეთამაშო მოცემულ შემთხვევაში
ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ხოდა სწორედ მაგასაა, ხალხი მიჩვეული რომ არაა. მიჩვეული ვართ, მაქსიმალურო ძალით მაქსიმალური რეზულტატის მიღებას.

ციტატა: basa7
აგერ ახლაც ერთით ნოლი მოიგო , აბა ლოგიკა მითხარი ახლა, რა იწვევს ამას ისეთი გუნდისთვის როგორც სიტია ლოგიკურად. სხვებს 5 0 ებს უგებს ჩელსის 1 0 ძლივს უგებს:)))))))))))))

"სიტითი" ამასაც რომ შვება, ისიც მიკვირს. "მანჩესტერი" "ბარსელონა" არაა. ისე, "ბაიერნით" ბევრად მეტი შეეძლო, სტილი ცოტა განსხვავებული რომ არ ყოფოლიყო. გვარდიმ ამჟამინდელი კლუბით დაამტკიცა, რომ ნებისმიერ გუნდს გამოაცოცხლებს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
basa7 4 მარტი 2018 21:58
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: basa7
ეგ ეხლა რო მიდის ეგ ვიცი, ძველზე ვიძახი როგორც მახსოვს 1 0 მოიგო ხო სიტიმ? გვარდიოლა არაა მაგ სიტის მწღთვნელი? რატომ ვერ მოიგო შემტევი ფეხბურთით უფრო მეტი ეს მითხარით ვალვერდეს მაგინებლებო:)))))))))

კი, დე ბრუინის გოლით. ნუ, მაგ ლოგიკით, ყველას ერთნაირად ხომ ვერ მოიგებ?

აგერ ახლაც ერთით ნოლი მოიგო , აბა ლოგიკა მითხარი ახლა, რა იწვევს ამას ისეთი გუნდისთვის როგორც სიტია ლოგიკურად. სხვებს 5 0 ებს უგებს ჩელსის 1 0 ძლივს უგებს:)))))))))))))

ციტატა: born to be cule
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.

ასპროცენტიანი ხარ
ციტატა: kaizersoza
siti -chelsi 1-0 da 29 % aq chelss burTis floba da karSi saertod ver daartya, 2 dartyma karisken))))))))))))) ai es treneria dasxvreti konte, valverde kiara, grands rom ase atamasheb.. mogixant katenacho, vin moigona, yvellaze magrad eg mezizgeba

სიმეონეს კიდევ მესმის და მაურინიოს კატენაჩო - უკომენტაროდ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 4 მარტი 2018 21:56
გილოცავთ ყველას ამ მნიშვნელოვან გამარჯვებას
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 4 მარტი 2018 21:55
დღეს ატლეტიკოს მომენტი ჰქონდა? ენრიკე რო ათამაშებდა გუნდს სულ ლაღ და შემტევ ფეხბურთს, იმიტომ გადაიწვა გუნდი. ლიგაზე ატლეტიკოსთან ზუსტად კაგ ლაღმა და შემტევმა ფეხბურთმა დაგვღუპა, დღეს როგორც საჭირო იყო ისე ითამაშეს და თუ შეამჩნიეთ დიდი ძალებიც არ დაუხარჯია გუნდს.
ტერი ასრულებს კარიერას და "ჩელსის" ჩაიბარებს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 4 მარტი 2018 21:54
siti -chelsi 1-0 da 29 % aq chelss burTis floba da karSi saertod ver daartya, 2 dartyma karisken))))))))))))) ai es treneria dasxvreti konte, valverde kiara, grands rom ase atamasheb.. mogixant katenacho, vin moigona, yvellaze magrad eg mezizgeba
ციტატა: basa7
ეგ ეხლა რო მიდის ეგ ვიცი, ძველზე ვიძახი როგორც მახსოვს 1 0 მოიგო ხო სიტიმ? გვარდიოლა არაა მაგ სიტის მწღთვნელი? რატომ ვერ მოიგო შემტევი ფეხბურთით უფრო მეტი ეს მითხარით ვალვერდეს მაგინებლებო:)))))))))

კი, დე ბრუინის გოლით. ნუ, მაგ ლოგიკით, ყველას ერთნაირად ხომ ვერ მოიგებ?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
basa7 4 მარტი 2018 21:53
ეგ ეხლა რო მიდის ეგ ვიცი, ძველზე ვიძახი როგორც მახსოვს 1 0 მოიგო ხო სიტიმ? გვარდიოლა არაა მაგ სიტის მწღთვნელი? რატომ ვერ მოიგო შემტევი ფეხბურთით უფრო მეტი ეს მითხარით ვალვერდეს მაგინებლებო:)))))))))
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: soier
ციტატა: gurgenidze
romeli siti liverma rom 4-1 atria >? :D araa mase martivadd... sitiss jer uamrtlebs imashi rom mervedshi dzaan martivi metoqe shexvda... shexvedroda realii vnaxavdit mis saxes

ეხლა აზრი არაა ამაზე დავას ლიგის ფინაში გამოჯგიმული რომ იქნება და რომ გადახსნის ყველას მერე გაგახსენებ.

gamoricxuli araperia dzaan dzlieria da dzaan kai pexburtss tamashobss.. maraa chemi azrit barcastan eg paovoiti araa piriqit.. egeni tamashs ar chaketavenn da gia tamashshji ra sheudzlia gunds kiicit

შარშან მოვუგეთ 4:0 და მერე 3:1 მარცხი...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:50
ციტატა: soier
ციტატა: gurgenidze
romeli siti liverma rom 4-1 atria >? :D araa mase martivadd... sitiss jer uamrtlebs imashi rom mervedshi dzaan martivi metoqe shexvda... shexvedroda realii vnaxavdit mis saxes

ეხლა აზრი არაა ამაზე დავას ლიგის ფინაში გამოჯგიმული რომ იქნება და რომ გადახსნის ყველას მერე გაგახსენებ.

gamoricxuli araperia dzaan dzlieria da dzaan kai pexburtss tamashobss.. maraa chemi azrit barcastan eg paovoiti araa piriqit.. egeni tamashs ar chaketavenn da gia tamashshji ra sheudzlia gunds kiicit
ციტატა: soier
ციტატა: gurgenidze
romeli siti liverma rom 4-1 atria >? :D araa mase martivadd... sitiss jer uamrtlebs imashi rom mervedshi dzaan martivi metoqe shexvda... shexvedroda realii vnaxavdit mis saxes

ეხლა აზრი არაა ამაზე დავას ლიგის ფინაში გამოჯგიმული რომ იქნება და რომ გადახსნის ყველას მერე გაგახსენებ.

მაგას "პსჟ"-ზეც ამბობდა ხალხი და კი ვნახეთ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
soier 4 მარტი 2018 21:49
ციტატა: gurgenidze
romeli siti liverma rom 4-1 atria >? :D araa mase martivadd... sitiss jer uamrtlebs imashi rom mervedshi dzaan martivi metoqe shexvda... shexvedroda realii vnaxavdit mis saxes

ეხლა აზრი არაა ამაზე დავას ლიგის ფინაში გამოჯგიმული რომ იქნება და რომ გადახსნის ყველას მერე გაგახსენებ.
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: soier
ციტატა: basa7
ციტატა: Clever Liar
ai guli mcydeba ro am sacodavma da goucrelma jaiqvila chelma lamis pirvelive tamashit gamogvagdo ligidan :)) amistvis armeveseba valverdes maxinjuri dayenebuli sastavi da pragmatuli takimasxaraoba tore shedegs visze naklebad mixaria ro

შენ მითხარი ჩელსი სიტი ბოლო თამაში როგორ დამთავრდა

არადა ეგ სიტი გახდება წელს ლიგის გამარჯვებილი ბარსასაც გადახნია და რეალაც აგერ ნახავთ

romeli siti liverma rom 4-1 atria >? :D araa mase martivadd... sitiss jer uamrtlebs imashi rom mervedshi dzaan martivi metoqe shexvda... shexvedroda realii vnaxavdit mis saxes

"ბაზელით" ვერ განსაზღვრავ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lesane C 4 მარტი 2018 21:48
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: lesane C
ციტატა: M10 S9 D11
აი ანალოგიური თამაშია სიტი-ჩელსი რაც ჩელსი-ბარსა ანალოგიური იგრაა და სასტავი იძახის სიტი თავზე ახევს ბურთსო ანალოგიურად აგორავებს სიტი ბურთს და ანალოგიურად დგას დაცვაში ჩელსი მარა ბარსას დაასხეს თავზე და სიტის აქებენ მე ვერ გავიგე ამ ხალხის

რას თამაშობენ არ ვიცი მარა ტაბლოზე 1:0 თან ჩელსი ბარსას დროს მომენტები უფრო მეტად ჩელსის ჰქონდა ვიდრე ბარსას ის გოლიც მაგრად "გაგვივარდა" + ისიც ფაქტია რო ბარსა ზოგადად უფრო პრაგმატულ ფეხბურთს დამაშობს სიტისგან განსხვავებით

მაგ სამი მომენტის მეტი ჩელსიმ რამე გააკეთა? იძახეთ ეხლა პრაგმატული პრაგმატულიო აგერ გვარდიოლამ მაგ ლამაზი ფეხბურთით ერთი ტიტული დაკარგა უკვე მაგით კი არ ვაკნინებ გვარდის მარა ხანდახან პრაგმატულობაც საჭიროა ჩელსი და ატლეტიკოს ნაირ ავტობუსებს ზუსტად ესე უნდა ეთამაშო როგორც ვალვედრე თამაშობს გვარდიოლას ბარსა ვერაფერს ვერ უხერხებდა ჩელსის და ახლანდელმა რა უნდა უქნას? გახსნილ იგრაშიც ვნახეთ ჯირონასთან რაც ქნა გუნდმა მეტი რას ითხოვთ მე ვერ გავიგე

ეგ სამი მომენტია საქმე ზუსტად,რო არ გაგვმართლებოდა 3:1 ან 3:0 დამთავრდებოდა,იგივე იგრას თუ ითამაშებს ბარსა ჩელსისთან გავარდნის შანსები გაგვეზრდება,კი ბატონო ითამაშოს პრაგმატული ფეხბურტი ხანდახან,მარა ეს სულ მასე ათამაშებს გუნდს,კიდე ის არ მომწონს რო სასტავს არ აყენებს სწორად,ვერ ვხვდები რისთვის ყავს დემბელე,თუ არ უნდა ეთამაშებინა მაგის მაგივრად ფელაინი ეყიდათ :დდ მაინც მასეთ სასტავს ანიჭებს უპირატესობას,ლას პალმასთანაც არ ათამაშა წინაზე დემბო,როდის აპირებს მაგის თამაშს მე არ ვიცი,კიდე იმას ვწუწუნებ რო მე არ მაქ იმედი რო ამ თამაშით ,თუ რამე არ შეიცვალა,ლიგას მოვიგებთ
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:47
ციტატა: soier
ციტატა: basa7
ციტატა: Clever Liar
ai guli mcydeba ro am sacodavma da goucrelma jaiqvila chelma lamis pirvelive tamashit gamogvagdo ligidan :)) amistvis armeveseba valverdes maxinjuri dayenebuli sastavi da pragmatuli takimasxaraoba tore shedegs visze naklebad mixaria ro

შენ მითხარი ჩელსი სიტი ბოლო თამაში როგორ დამთავრდა

არადა ეგ სიტი გახდება წელს ლიგის გამარჯვებილი ბარსასაც გადახნია და რეალაც აგერ ნახავთ

romeli siti liverma rom 4-1 atria >? :D araa mase martivadd... sitiss jer uamrtlebs imashi rom mervedshi dzaan martivi metoqe shexvda... shexvedroda realii vnaxavdit mis saxes
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 21:47
ციტატა: soier
ციტატა: basa7
ციტატა: Clever Liar
ai guli mcydeba ro am sacodavma da goucrelma jaiqvila chelma lamis pirvelive tamashit gamogvagdo ligidan :)) amistvis armeveseba valverdes maxinjuri dayenebuli sastavi da pragmatuli takimasxaraoba tore shedegs visze naklebad mixaria ro

შენ მითხარი ჩელსი სიტი ბოლო თამაში როგორ დამთავრდა

არადა ეგ სიტი გახდება წელს ლიგის გამარჯვებილი ბარსასაც გადახნია და რეალაც აგერ ნახავთ

ფეხები არავის მოჭამოს მაგ სიტიმ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ციტატა: basa7
მითხარით კაცო ვინმემ როგორ დამთავრდა ჩელსი სიტი ბოლო თამაში:))))))))))

დე ბრუინის გოლით რომ მოიგეს 1:0, თუ დღევანდელი?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
soier 4 მარტი 2018 21:46
ციტატა: basa7
ციტატა: Clever Liar
ai guli mcydeba ro am sacodavma da goucrelma jaiqvila chelma lamis pirvelive tamashit gamogvagdo ligidan :)) amistvis armeveseba valverdes maxinjuri dayenebuli sastavi da pragmatuli takimasxaraoba tore shedegs visze naklebad mixaria ro

შენ მითხარი ჩელსი სიტი ბოლო თამაში როგორ დამთავრდა

არადა ეგ სიტი გახდება წელს ლიგის გამარჯვებილი ბარსასაც გადახნია და რეალაც აგერ ნახავთ
basa7 4 მარტი 2018 21:45
მითხარით კაცო ვინმემ როგორ დამთავრდა ჩელსი სიტი ბოლო თამაში:))))))))))
ციტატა: kaizersoza
ერთი სამი ქულით ბარსას მადრიდელი მეგობრები დაეხმარებიან, როცა ატლეტიკოს მიიღებენ ბერნაბეუზე, და ეგ არი 11 ქულიანი გახდება სხვაობა,))))))))) რამოსი ორ ცეცხლს შუა იქნება, თან რომ უნდა მოგება და თან არა))))

Lol
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
basa7 4 მარტი 2018 21:43
ციტატა: Clever Liar
ai guli mcydeba ro am sacodavma da goucrelma jaiqvila chelma lamis pirvelive tamashit gamogvagdo ligidan :)) amistvis armeveseba valverdes maxinjuri dayenebuli sastavi da pragmatuli takimasxaraoba tore shedegs visze naklebad mixaria ro

შენ მითხარი ჩელსი სიტი ბოლო თამაში როგორ დამთავრდა
kaizersoza 4 მარტი 2018 21:43
ერთი სამი ქულით ბარსას მადრიდელი მეგობრები დაეხმარებიან, როცა ატლეტიკოს მიიღებენ ბერნაბეუზე, და ეგ არი 11 ქულიანი გახდება სხვაობა,))))))))) რამოსი ორ ცეცხლს შუა იქნება, თან რომ უნდა მოგება და თან არა))))
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 21:42
ციტატა: lesane C
ციტატა: M10 S9 D11
აი ანალოგიური თამაშია სიტი-ჩელსი რაც ჩელსი-ბარსა ანალოგიური იგრაა და სასტავი იძახის სიტი თავზე ახევს ბურთსო ანალოგიურად აგორავებს სიტი ბურთს და ანალოგიურად დგას დაცვაში ჩელსი მარა ბარსას დაასხეს თავზე და სიტის აქებენ მე ვერ გავიგე ამ ხალხის

რას თამაშობენ არ ვიცი მარა ტაბლოზე 1:0 თან ჩელსი ბარსას დროს მომენტები უფრო მეტად ჩელსის ჰქონდა ვიდრე ბარსას ის გოლიც მაგრად "გაგვივარდა" + ისიც ფაქტია რო ბარსა ზოგადად უფრო პრაგმატულ ფეხბურთს დამაშობს სიტისგან განსხვავებით

მაგ სამი მომენტის მეტი ჩელსიმ რამე გააკეთა? იძახეთ ეხლა პრაგმატული პრაგმატულიო აგერ გვარდიოლამ მაგ ლამაზი ფეხბურთით ერთი ტიტული დაკარგა უკვე მაგით კი არ ვაკნინებ გვარდის მარა ხანდახან პრაგმატულობაც საჭიროა ჩელსი და ატლეტიკოს ნაირ ავტობუსებს ზუსტად ესე უნდა ეთამაშო როგორც ვალვედრე თამაშობს გვარდიოლას ბარსა ვერაფერს ვერ უხერხებდა ჩელსის და ახლანდელმა რა უნდა უქნას? გახსნილ იგრაშიც ვნახეთ ჯირონასთან რაც ქნა გუნდმა მეტი რას ითხოვთ მე ვერ გავიგე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
basa7 4 მარტი 2018 21:42
ხალხნო ვინც სიტის ადარებთ ბარსას და გვარდის ვალვერდეს, ბოლო თამაში ჩელსი სიტი როგორ დამთავრდა თუ შეგიძლიათ რომ გამახსენოთ?
ციტატა: born to be cule
ციტატა: BlauGrana_DS
მე მგონია ვალიკო უნდა მოშორდეს ბარსას.
რეზულტატი კი კაია,
თანაც ეჭვი მაქვს რო ეს ჩელსისთან სათამაშო თამაშის რეპეტიცია იყო,
მაგრამ ასეთი ბარსა რითი ჯიბია ავტობუსა გუნდებს ვერ გავიგე.
დამიბრუნეთ ჩემი ბარსა და მანახეთ ბარსას შემტევი თამაში!

რატომ უნდა მოშორდეს? გუნდი პირველ ადგილზე როა და მეორე ადგილონს 8 ქულით უსწრეფს, კოპას ფინალში როა და დიდი ალბათობით ლიგის 1/4? დაუნახავობაა უკვე.

ტოტალურ ფეხბურთს ითხოვს ეს კაცი და არა მაღალ რეზულტატს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
basa7 4 მარტი 2018 21:39
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: basa7
ციტატა: M10 S9 D11
აი ანალოგიური თამაშია სიტი-ჩელსი რაც ჩელსი-ბარსა ანალოგიური იგრაა და სასტავი იძახის სიტი თავზე ახევს ბურთსო ანალოგიურად აგორავებს სიტი ბურთს და ანალოგიურად დგას დაცვაში ჩელსი მარა ბარსას დაასხეს თავზე და სიტის აქებენ მე ვერ გავიგე ამ ხალხის

იმ განსხვავებით რომ ჩელსი ბევრად უფრო სწრაფად გადააქვს ბურთი და უფრო სწრაფი კონტრშეტევა აქ. ამიტომ ეს თამაში შეიძლება მინირეპეტიციად ჩავთვალოთ

ანალოგიური იგრაა ხო გეუბნები არაფერი განსხვავება მხოლოდ ტემპია ცოტა მაღალი და ყველა თამაშში ბარსას და ვალიკოს დასხმა რა მოდაშია ვერ გავიგე

ამ თამაშში ვალიკოს დასხმა სისულელეა და თუ ვინმეს გონია გვარდიოლა სხვას ითამაშებდა ძაან ცდება, თუ ითამაშებდა და საუკეთესო შემთხვევაში ფრე იქნებოდა
born to be cule 4 მარტი 2018 21:39
ციტატა: BlauGrana_DS
მე მგონია ვალიკო უნდა მოშორდეს ბარსას.
რეზულტატი კი კაია,
თანაც ეჭვი მაქვს რო ეს ჩელსისთან სათამაშო თამაშის რეპეტიცია იყო,
მაგრამ ასეთი ბარსა რითი ჯიბია ავტობუსა გუნდებს ვერ გავიგე.
დამიბრუნეთ ჩემი ბარსა და მანახეთ ბარსას შემტევი თამაში!

რატომ უნდა მოშორდეს? გუნდი პირველ ადგილზე როა და მეორე ადგილონს 8 ქულით უსწრეფს, კოპას ფინალში როა და დიდი ალბათობით ლიგის 1/4? დაუნახავობაა უკვე.
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:38
aqq kidev erti momenti dzaan gavda penalss...
lesane C 4 მარტი 2018 21:37
ციტატა: M10 S9 D11
აი ანალოგიური თამაშია სიტი-ჩელსი რაც ჩელსი-ბარსა ანალოგიური იგრაა და სასტავი იძახის სიტი თავზე ახევს ბურთსო ანალოგიურად აგორავებს სიტი ბურთს და ანალოგიურად დგას დაცვაში ჩელსი მარა ბარსას დაასხეს თავზე და სიტის აქებენ მე ვერ გავიგე ამ ხალხის

რას თამაშობენ არ ვიცი მარა ტაბლოზე 1:0 თან ჩელსი ბარსას დროს მომენტები უფრო მეტად ჩელსის ჰქონდა ვიდრე ბარსას ის გოლიც მაგრად "გაგვივარდა" + ისიც ფაქტია რო ბარსა ზოგადად უფრო პრაგმატულ ფეხბურთს დამაშობს სიტისგან განსხვავებით
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:36
ციტატა: lesane C
:დდ რა მნიშვნელობა აქვს ტაქტიკურად დაჯაბნა კონტემ... ფაქტია შტანგები დაღუნა ვილიანმა და მაგრად გაგვიმართლა რო ფრედ დასრულდა თამაში

mag tamashss calke axsna aq... gacilebit uketesi da dzlieri barca uketesi mwvrtnelit ver ushveboda verapers chelsis morcha gvichirs magattan tamashi da ....
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 21:36
ციტატა: basa7
ციტატა: M10 S9 D11
აი ანალოგიური თამაშია სიტი-ჩელსი რაც ჩელსი-ბარსა ანალოგიური იგრაა და სასტავი იძახის სიტი თავზე ახევს ბურთსო ანალოგიურად აგორავებს სიტი ბურთს და ანალოგიურად დგას დაცვაში ჩელსი მარა ბარსას დაასხეს თავზე და სიტის აქებენ მე ვერ გავიგე ამ ხალხის

იმ განსხვავებით რომ ჩელსი ბევრად უფრო სწრაფად გადააქვს ბურთი და უფრო სწრაფი კონტრშეტევა აქ. ამიტომ ეს თამაში შეიძლება მინირეპეტიციად ჩავთვალოთ

ანალოგიური იგრაა ხო გეუბნები არაფერი განსხვავება მხოლოდ ტემპია ცოტა მაღალი და ყველა თამაშში ბარსას და ვალიკოს დასხმა რა მოდაშია ვერ გავიგე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
BlauGrana_DS 4 მარტი 2018 21:36
მე მგონია ვალიკო უნდა მოშორდეს ბარსას.
რეზულტატი კი კაია,
თანაც ეჭვი მაქვს რო ეს ჩელსისთან სათამაშო თამაშის რეპეტიცია იყო,
მაგრამ ასეთი ბარსა რითი ჯიბია ავტობუსა გუნდებს ვერ გავიგე.
დამიბრუნეთ ჩემი ბარსა და მანახეთ ბარსას შემტევი თამაში!
basa7 4 მარტი 2018 21:35
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: basa7
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

eg tavistavad mara am tamashshi... naklebad itqmis egg imitom rom valverdem micaa mere golis mereee imis upleba atles rasac aketebdnen... kidevvv iyo sahnsi ertis shegdebis mara ver gamovida

racc sheexeba m xalxss vicn ambobda axla simeonee atrevs valverdes taqtikuradoo ... valverde is kaciaa racarunda ukmayopilo viyot bevvri ramit am kacss mase veravin atrevs..

სიმიონე ვალვერდეს თუ უგებდა რა გუნდებთან კი გახსოვთ. რეალურ გუნდთან კი ხედავთ აგერ.

nu ess brdzola ashkarad dajabna valverdem

კი კაცო, ინიესტას გასვლამ ცოტა გეგმები აურია ვალოდიას თორე შეიძლება მეტითაც მოგვეგო
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
ara ra dzan shesaferisi saxeli mogifiqre :ddd
iko grizmanis dzebna gamocxadebuli :ddd araushavs barcastan vin ar dakargula :)

yvelgan mase ikargeba eg da malaga laspalmastan satamashod tu vyidulobt mxolod, uketess ver viyidit getanxmebi :))

"ბაიერნი"? "ბარსას" არ გაუტანა? "რეალი"? ნაკრებში?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lesane C 4 მარტი 2018 21:34
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

eg tavistavad mara am tamashshi... naklebad itqmis egg imitom rom valverdem micaa mere golis mereee imis upleba atles rasac aketebdnen... kidevvv iyo sahnsi ertis shegdebis mara ver gamovida

racc sheexeba m xalxss vicn ambobda axla simeonee atrevs valverdes taqtikuradoo ... valverde is kaciaa racarunda ukmayopilo viyot bevvri ramit am kacss mase veravin atrevs..

მშვენივრად ათრია კონტემ წინა თამაშში უბრალოდ არ გაუმართლა ჩელსის და ჩვენ გაგვიმართლა ძალიან,იგივე იგრა თუ იქნება დიდი შანსი იქნება რო გამოვვარდეთ ლიგიდან,მიტუმეტეს (ღმერთმა ნუ ქნას) და ინი თუ დაგვაკლდა

eg tamashi kidev meore ukiduresobaa eg gacilebit didi avtobusi iyo vidree atle :D

:დდ რა მნიშვნელობა აქვს ტაქტიკურად დაჯაბნა კონტემ... ფაქტია შტანგები დაღუნა ვილიანმა და მაგრად გაგვიმართლა რო ფრედ დასრულდა თამაში
basa7 4 მარტი 2018 21:34
ციტატა: M10 S9 D11
აი ანალოგიური თამაშია სიტი-ჩელსი რაც ჩელსი-ბარსა ანალოგიური იგრაა და სასტავი იძახის სიტი თავზე ახევს ბურთსო ანალოგიურად აგორავებს სიტი ბურთს და ანალოგიურად დგას დაცვაში ჩელსი მარა ბარსას დაასხეს თავზე და სიტის აქებენ მე ვერ გავიგე ამ ხალხის

იმ განსხვავებით რომ ჩელსი ბევრად უფრო სწრაფად გადააქვს ბურთი და უფრო სწრაფი კონტრშეტევა აქ. ამიტომ ეს თამაში შეიძლება მინირეპეტიციად ჩავთვალოთ
basa7 4 მარტი 2018 21:32
ციტატა: born to be cule
რაკიტიჩმა რამდენჯერ დაკარგა ბურთი დათვალეთ? )

კი მაგრამ დღეს ართმევებში იყო დიდებული და ეპატიება. რაც ვალოდიამ დაავალ ეგ შეასრულა. ჩემი დამოკიდებულება კი იცი მარა დღეს მაგარი საქმე შეასრულა
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 21:32
აი ანალოგიური თამაშია სიტი-ჩელსი რაც ჩელსი-ბარსა ანალოგიური იგრაა და სასტავი იძახის სიტი თავზე ახევს ბურთსო ანალოგიურად აგორავებს სიტი ბურთს და ანალოგიურად დგას დაცვაში ჩელსი მარა ბარსას დაასხეს თავზე და სიტის აქებენ მე ვერ გავიგე ამ ხალხის
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:32
ციტატა: lesane C
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

eg tavistavad mara am tamashshi... naklebad itqmis egg imitom rom valverdem micaa mere golis mereee imis upleba atles rasac aketebdnen... kidevvv iyo sahnsi ertis shegdebis mara ver gamovida

racc sheexeba m xalxss vicn ambobda axla simeonee atrevs valverdes taqtikuradoo ... valverde is kaciaa racarunda ukmayopilo viyot bevvri ramit am kacss mase veravin atrevs..

მშვენივრად ათრია კონტემ წინა თამაშში უბრალოდ არ გაუმართლა ჩელსის და ჩვენ გაგვიმართლა ძალიან,იგივე იგრა თუ იქნება დიდი შანსი იქნება რო გამოვვარდეთ ლიგიდან,მიტუმეტეს (ღმერთმა ნუ ქნას) და ინი თუ დაგვაკლდა

eg tamashi kidev meore ukiduresobaa eg gacilebit didi avtobusi iyo vidree atle :D
soier 4 მარტი 2018 21:31
ციტატა: Clever Liar
Clever Liar

დღეს რაფერ შეაფასებდი ვალოდიას "გენიას" ? )))
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:31
ციტატა: basa7
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

eg tavistavad mara am tamashshi... naklebad itqmis egg imitom rom valverdem micaa mere golis mereee imis upleba atles rasac aketebdnen... kidevvv iyo sahnsi ertis shegdebis mara ver gamovida

racc sheexeba m xalxss vicn ambobda axla simeonee atrevs valverdes taqtikuradoo ... valverde is kaciaa racarunda ukmayopilo viyot bevvri ramit am kacss mase veravin atrevs..

სიმიონე ვალვერდეს თუ უგებდა რა გუნდებთან კი გახსოვთ. რეალურ გუნდთან კი ხედავთ აგერ.

nu ess brdzola ashkarad dajabna valverdem
lesane C 4 მარტი 2018 21:31
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

eg tavistavad mara am tamashshi... naklebad itqmis egg imitom rom valverdem micaa mere golis mereee imis upleba atles rasac aketebdnen... kidevvv iyo sahnsi ertis shegdebis mara ver gamovida

racc sheexeba m xalxss vicn ambobda axla simeonee atrevs valverdes taqtikuradoo ... valverde is kaciaa racarunda ukmayopilo viyot bevvri ramit am kacss mase veravin atrevs..

მშვენივრად ათრია კონტემ წინა თამაშში უბრალოდ არ გაუმართლა ჩელსის და ჩვენ გაგვიმართლა ძალიან,იგივე იგრა თუ იქნება დიდი შანსი იქნება რო გამოვვარდეთ ლიგიდან,მიტუმეტეს (ღმერთმა ნუ ქნას) და ინი თუ დაგვაკლდა
ციტატა: basa7
მოკლედ რაც ატლტიკოსთან უნდა ეთამაშათ ის ითამაშეს. როგორც ვამბობდი ატლე პოლუ ავტობუს ითამაშებს თქო და ეგრეც მოხდა, გომეშის თამაში კი მოგეწონათ და მეორე თაიმში მართლა არაუშავდა მაგრამ შეტევაში 0 ია ეს კაცი, საჭირო მომენტში გაგრძელებას ვერ პოულობს, ვერც ატყუებს და ვერც პას აკეთებს. რაკიტა იყო დღეს გადასარევი. უფრო უკნიდან თამაშობდა და დაცვას მაგრა ეხმარებოდა. ავტობუსებთან ვერ თამაშობს ეგ შეტევაში და ამიტომაც დაწია ფუნქციურად ვალოდიამ რამაც აშკარად გაამართლა. მთლიანობაში ტაქტიკურად ძალიან სწორი თამაში იყო. ცოტა ინიესტას გასვლამ აურია ვალოდიას გეგმები თორე შეიძლება უკეთესი ანგარიშიც დაფიქსირებულიყო

"ავტობუსიც" არ ჰქვია ამას უკვე, უფრო - "ტანკი".

ციტატა: ani-barca
grizmani messi ki araa :ddd dzaan svarka gundia atletico da magis bralia, ise nakrebshi ras erchi evropis chempionatis sauketeso fexburtelic grizmani gaxda da bombardiric :d

გეთანხმები.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
basa7 4 მარტი 2018 21:29
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

eg tavistavad mara am tamashshi... naklebad itqmis egg imitom rom valverdem micaa mere golis mereee imis upleba atles rasac aketebdnen... kidevvv iyo sahnsi ertis shegdebis mara ver gamovida

racc sheexeba m xalxss vicn ambobda axla simeonee atrevs valverdes taqtikuradoo ... valverde is kaciaa racarunda ukmayopilo viyot bevvri ramit am kacss mase veravin atrevs..

სიმიონე ვალვერდეს თუ უგებდა რა გუნდებთან კი გახსოვთ. რეალურ გუნდთან კი ხედავთ აგერ.
basa7 4 მარტი 2018 21:28
გრიზმანს რაც შეეხება დიდად არც მე ვგიჟდები მარა ეს თამაში გუნდის ბრალია. დამერწმუნეთ ბარსაში სხვა გრიზმანი გაიჩითება. თუმცა ყველა დარწმუნდით ალბათ რომ გრიზმანის გამო სუარესის გაშვება და თუნდაც ძირითადიდან ამოგდება უკიდეგანო სისულელე როა
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:28
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

eg tavistavad mara am tamashshi... naklebad itqmis egg imitom rom valverdem micaa mere golis mereee imis upleba atles rasac aketebdnen... kidevvv iyo sahnsi ertis shegdebis mara ver gamovida

racc sheexeba m xalxss vicn ambobda axla simeonee atrevs valverdes taqtikuradoo ... valverde is kaciaa racarunda ukmayopilo viyot bevvri ramit am kacss mase veravin atrevs..
born to be cule 4 მარტი 2018 21:26
რაკიტიჩმა რამდენჯერ დაკარგა ბურთი დათვალეთ? )
soier 4 მარტი 2018 21:25
ციტატა: ani-barca
inis gareshe magari erxeva centrs :d

++1
გრიზმანის ფანები დამენახეთ ყველა მნიშვნელოვან თამაშში ისე იკარგება ვერ მიაგნებ. 3 4 ჯერ მოვკარი თვალი.
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:24
da romeli pexburteli chanda atledan :D ar tamashobs eg gundi normalur pexburts tamashobs svarkas da rasac tamashobs unda arunda grizmans rasac avaleben aketebs magas..
CuLe MSD 4 მარტი 2018 21:24
ციტატა: Clever Liar
grizmanis 1000 procentiani saxe.. yvela karg gundtan ase tamashobs zustad. atleshic da nakrebshic

ara ra dzan shesaferisi saxeli mogifiqre :ddd
iko grizmanis dzebna gamocxadebuli :ddd araushavs barcastan vin ar dakargula :)
soier 4 მარტი 2018 21:24
ციტატა: M10 S9 D11
კიდე ვინმეს უნდა ეს გრიზმანი ბარსაში? ხო ვამბობ არა მასტი ლუზერია ყველა გრანდთან გამქრალია მოედნიდან

რა შუაი არის აქ გრიზმანი ვერ ხედავ რა საზიღარ ფეხბურტს ათამაშებს სიმეონე გუნდს მთელი თამში 11 კაცით იცავდნენ თავს ცალკარა რომ იყო პირველი ტაიმი ვერ ნახე?)) მარტო გრზმანს რა უნდა ექნა ფორვარდია ეგ მათლა მესი კიარა თუმცა მესიც ვერაფერს გახდებოდა მანდ ფორვარდამდე ბურთი თუა არ მიტანე გოლი როგორ გაიტანოს? მაგრამ რა ფროვადზეა საუბარი ფილიპე ლუის აზღვევდა)
ani-barca საიტზეა
ani-barca 4 მარტი 2018 21:23
inis gareshe magari erxeva centrs :d
basa7 4 მარტი 2018 21:22
მოკლედ რაც ატლტიკოსთან უნდა ეთამაშათ ის ითამაშეს. როგორც ვამბობდი ატლე პოლუ ავტობუს ითამაშებს თქო და ეგრეც მოხდა, გომეშის თამაში კი მოგეწონათ და მეორე თაიმში მართლა არაუშავდა მაგრამ შეტევაში 0 ია ეს კაცი, საჭირო მომენტში გაგრძელებას ვერ პოულობს, ვერც ატყუებს და ვერც პას აკეთებს. რაკიტა იყო დღეს გადასარევი. უფრო უკნიდან თამაშობდა და დაცვას მაგრა ეხმარებოდა. ავტობუსებთან ვერ თამაშობს ეგ შეტევაში და ამიტომაც დაწია ფუნქციურად ვალოდიამ რამაც აშკარად გაამართლა. მთლიანობაში ტაქტიკურად ძალიან სწორი თამაში იყო. ცოტა ინიესტას გასვლამ აურია ვალოდიას გეგმები თორე შეიძლება უკეთესი ანგარიშიც დაფიქსირებულიყო
რაქნას მეტი ჩელსიმ 10 მცველზე მეტი არ ყავს და როგორ ითამაშოს
kaizersoza 4 მარტი 2018 21:21
ციტატა: M10 S9 D11
კიდე ვინმეს უნდა ეს გრიზმანი ბარსაში? ხო ვამბობ არა მასტი ლუზერია ყველა გრანდთან გამქრალია მოედნიდან

რა უდა ქნას თავდამსხმელმა, როცა ორ მწკრივად დაცვაში დგას მთელი გუნდი.

ციტატა: Giorgi Changelia
გილოცავთ კულეებო! "ატლეტიკოც" დავდეთ! ლა ლიგა 99% ჩვენია. ახლა მთავარია, წაუგებლად მოვიგოთ და "რეალი" "კამპ ნოუზეც" დავამარცხოთ.

გილოცავ!!!! )))))))))
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 21:18
კიდე ვინმეს უნდა ეს გრიზმანი ბარსაში? ხო ვამბობ არა მასტი ლუზერია ყველა გრანდთან გამქრალია მოედნიდან
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 4 მარტი 2018 21:18
ციტატა: gurgenidze
ციტატა: kaizersoza
phillippe coutinho
............................................
ბარსა რომ ისე გამოეგდო ვალვერდეს თასიდან როგორც გუარდიოლამ , მესამე დივიზიონის გუნდ უიგანთან გამოაგდო, ჩახვიდოდით ესპანეთში და დახვრიტავდით სახალხოდ ვალვერდეს))))))
გუარდიოლამ უკვე წააგო ერთი ტიტული თავისი სანახაობრივი თამაშით))))

ციტატა: lesane C
gomeshas win waslvis ghilaki gafuchebuli aq :ddd

ერთი ტალჩოკი აშკარად დააკლო მამისმა გაკეთების ხანს გომეშს, და იმიტომაც არის საჯიკებელი))))))))))))

gvardiolaass gaqilikeba valverdes gamo sisulelea.. valverdee gvardiolamdee bevri aklia da verc miva chemi azrit mara valverdes gaqilikeba da landgva sisulelea

მე არ ვაკრიტიკებ ფაქტი მოვიყვანე, ვთქვი სადმე რომ ცუდი მწვრთნელია?
გილოცავთ კულეებო! "ატლეტიკოც" დავდეთ! ლა ლიგა 99% ჩვენია. ახლა მთავარია, წაუგებლად მოვიგოთ და "რეალი" "კამპ ნოუზეც" დავამარცხოთ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
ani-barca საიტზეა
ani-barca 4 მარტი 2018 21:17
ციტატა: Clever Liar
grizmanis 1000 procentiani saxe.. yvela karg gundtan ase tamashobs zustad. atleshic da nakrebshic

grizmani messi ki araa :ddd dzaan svarka gundia atletico da magis bralia, ise nakrebshi ras erchi evropis chempionatis sauketeso fexburtelic grizmani gaxda da bombardiric :d
born to be cule 4 მარტი 2018 21:16
ნამდვილად კმაყოფილი ვარ მე, საკმაოდ შეკრული გუნდია ბარსელონა. ყველა რგოლში ძლიერები ვართ და საკმაოდ დაბალანსებულები. რაკიტიჩის მაგიერ პოგბა თუ ვითრიეთ მერე ნახეთ, გრიზმანზე კიდე იმავე აზრზე ვარ. ერთი ნახევარმცველი გვჭირდება და ვსიო.

ციტატა: Clever Liar
grizmanis 1000 procentiani saxe.. yvela karg gundtan ase tamashobs zustad. atleshic da nakrebshic

მაგას ვიძახი ამდენი ხანია, ასეთ მატჩებში ტიპი ქრება. სუარესი ყველაფერს რო თავი დაანებეო, ბოლომდე იბრძვის ყოველთვის. მაგ ლუზერში უნდათ 100 მილიონი?
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:14
ციტატა: kaizersoza
phillippe coutinho
............................................
ბარსა რომ ისე გამოეგდო ვალვერდეს თასიდან როგორც გუარდიოლამ , მესამე დივიზიონის გუნდ უიგანთან გამოაგდო, ჩახვიდოდით ესპანეთში და დახვრიტავდით სახალხოდ ვალვერდეს))))))
გუარდიოლამ უკვე წააგო ერთი ტიტული თავისი სანახაობრივი თამაშით))))

ციტატა: lesane C
gomeshas win waslvis ghilaki gafuchebuli aq :ddd

ერთი ტალჩოკი აშკარად დააკლო მამისმა გაკეთების ხანს გომეშს, და იმიტომაც არის საჯიკებელი))))))))))))

gvardiolaass gaqilikeba valverdes gamo sisulelea.. valverdee gvardiolamdee bevri aklia da verc miva chemi azrit mara valverdes gaqilikeba da landgva sisulelea
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 21:14
მშვენივრად ათამაშებს გუნდს ვალო სადაც საჭიროა ქვას ქვაზე არ ტოვებს და სადაც საჭიროა ანგარიშზე თამაშობს დღეს როცა უნდოდა გუნდს მაშინ უმატებდა ტემპს და ეს ვერ გაიგეს ამ ვალიკოს მოძულება რო აღარაა გვარდის დრო აღარ მითუმეტეს მწვრთნელი გვყავს ესეთი სტილის ბოლობოლო ტოპ 5 ჩემპიონატში საუკეთესო შედეგი აქვს მეტი რა ქნას მე ვერ ვხვდები
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 4 მარტი 2018 21:14
phillippe coutinho
............................................
ბარსა რომ ისე გამოეგდო ვალვერდეს თასიდან როგორც გუარდიოლამ , მესამე დივიზიონის გუნდ უიგანთან გამოაგდო, ჩახვიდოდით ესპანეთში და დახვრიტავდით სახალხოდ ვალვერდეს))))))
გუარდიოლამ უკვე წააგო ერთი ტიტული თავისი სანახაობრივი თამაშით))))

ციტატა: lesane C
gomeshas win waslvis ghilaki gafuchebuli aq :ddd

ერთი ტალჩოკი აშკარად დააკლო მამისმა გაკეთების ხანს გომეშს, და იმიტომაც არის საჯიკებელი))))))))))))
lesane C 4 მარტი 2018 21:11
gomeshas win waslvis ghilaki gafuchebuli aq :ddd
LIONEL MESSI 4 მარტი 2018 21:11
გილოცავთ ამ გამარჯვებას, ძალიან მაგარი მატჩი ჩავატარეთ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:10
xarisxitac mshvenieri tamashi iyo chemi azrit
born to be cule 4 მარტი 2018 21:10
გილოცავთ. მშვენივრად ითამაშეს ბიჭებმა, თან მომეჩვენა რაც დასჭირდა ის ითამაშა გუნდმა.
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:09
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: gurgenidze
gomeshma kargad marto chems televizorshi itamasha ?? :D

erti periodi afafxurda))))))

meore taimshi ukve normalurad tamashobda namdvilad eg kiara ramdenjerme misi kargi tamasho momxvda tvalshi ..
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 21:09
ეგაა ლა ლიგა ჩვეინია საბოლოოდ ბრავო ბიჭებს და ბრავო ვალიკოს კარგი თამაში იყო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 4 მარტი 2018 21:09
ციტატა: gurgenidze
gomeshma kargad marto chems televizorshi itamasha ?? :D

erti periodi afafxurda))))))
gurgenidze 4 მარტი 2018 21:08
gomeshma kargad marto chems televizorshi itamasha ?? :D
soier 4 მარტი 2018 21:08
უფფ ამოვისუნთქე)))
kule forever 4 მარტი 2018 21:08
vso moviget la liga chvenia
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 20:55
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: kaizersoza
au vigaca ifiqrebs vaverdes vefarebi, valverdes dedac iq m.....n,
4-4-2 taqtika aris ori flangeli naxevramcvelit, romlidnac erterti iniesta iyo, marcxniv, marjvnidan koutinio tamashobda,, sawiro iyo flangelis gamoyvana, unda gamoeyvana an dembele an gomeshi, eg aris mokled.

daecevia marcxniv koutinio da gamoeyvana marjvniv paulinio at utamashia tu ra ase? da shen mogcons valverdes mcvrtneloba fexburti marto tablo ro araa ici eg shen?

eg skle valverdea chelsistanac chavisvaret da sxvebtana mere mxolosd messis klasma gvixsna eg ari maurinios kloni shedegze orientirebuli movst??an aseti shedegic da aseti mcvrtnelic

და რა ჩემს ფეხებად მინდა მარტო ლამაზი თამში შედეგი თუ არ მოიტანა? მშვენივრად თამაშობს გუნდი ვეღარ გაიგეთ რო აღარაა გვარდის დროინდელი ცენტრი რო ტიკი-ტაკა ითამშოს გუნდმა და აღარაა გვარდი ბარსას ტრრენერი

sitishi at yavs uketesi da at mitxra exla ro gundogani uketesia rameti vinmeze da sane da fernandinio magram sanaxaobrivsac atamashebs da shedegiansac mcvrtnelzea damokidebuli ra shuashia ak Guardiola ager milani naxet gatuzo rogor atamashebs da am centritac sheileba sanaaobrivi da shedegianic atamashos

სიტის რო ბარსაზე უკეთესი ცენტრი ყავს რათ უნდა ამას ლაპარაკი მერე მეორე ვალვერდე გვარდიოლა არაა და თავისი სათამაშო სტილი აქვს რომლითაც ტოპ 5 ჩემპიონატში საუკეთესო შედეგს დებს სადაც საჭიროა სანახაობრივ თამაშსაც ანახებს და სადაც საჭიროა შედეგზე თამაშობს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kule forever 4 მარტი 2018 20:54
ee penalti rato ar dado sudiam eg pidarasti
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: kaizersoza
au vigaca ifiqrebs vaverdes vefarebi, valverdes dedac iq m.....n,
4-4-2 taqtika aris ori flangeli naxevramcvelit, romlidnac erterti iniesta iyo, marcxniv, marjvnidan koutinio tamashobda,, sawiro iyo flangelis gamoyvana, unda gamoeyvana an dembele an gomeshi, eg aris mokled.

daecevia marcxniv koutinio da gamoeyvana marjvniv paulinio at utamashia tu ra ase? da shen mogcons valverdes mcvrtneloba fexburti marto tablo ro araa ici eg shen?

eg skle valverdea chelsistanac chavisvaret da sxvebtana mere mxolosd messis klasma gvixsna eg ari maurinios kloni shedegze orientirebuli movst??an aseti shedegic da aseti mcvrtnelic

და რა ჩემს ფეხებად მინდა მარტო ლამაზი თამში შედეგი თუ არ მოიტანა? მშვენივრად თამაშობს გუნდი ვეღარ გაიგეთ რო აღარაა გვარდის დროინდელი ცენტრი რო ტიკი-ტაკა ითამშოს გუნდმა და აღარაა გვარდი ბარსას ტრრენერი

sitishi at yavs uketesi da at mitxra exla ro gundogani uketesia rameti vinmeze da sane da fernandinio magram sanaxaobrivsac atamashebs da shedegiansac mcvrtnelzea damokidebuli ra shuashia ak Guardiola ager milani naxet gatuzo rogor atamashebs da am centritac sheileba sanaaobrivi da shedegianic atamashos

esec koutinio iko exla gomesh shen mogi??an dedis glandebi da amaze ro kide vinme ityvis feburtelia da barcas donisaao an moceuli ak an at icis fexburti da naxatebs uyurebs mxolod da kide tablo tu gindat da shedegi fifa2018 gvetamasha jobda
--------------------
Phillippe coutinho
a.iniesta8 4 მარტი 2018 20:38
Messis venacvale Ra goli sheugdia
sany 4 მარტი 2018 20:31
https://ok.ru/live/791876476664 სასწაული ხარისხია
M10 S9 D11 4 მარტი 2018 20:25
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: kaizersoza
au vigaca ifiqrebs vaverdes vefarebi, valverdes dedac iq m.....n,
4-4-2 taqtika aris ori flangeli naxevramcvelit, romlidnac erterti iniesta iyo, marcxniv, marjvnidan koutinio tamashobda,, sawiro iyo flangelis gamoyvana, unda gamoeyvana an dembele an gomeshi, eg aris mokled.

daecevia marcxniv koutinio da gamoeyvana marjvniv paulinio at utamashia tu ra ase? da shen mogcons valverdes mcvrtneloba fexburti marto tablo ro araa ici eg shen?

eg skle valverdea chelsistanac chavisvaret da sxvebtana mere mxolosd messis klasma gvixsna eg ari maurinios kloni shedegze orientirebuli movst??an aseti shedegic da aseti mcvrtnelic

და რა ჩემს ფეხებად მინდა მარტო ლამაზი თამში შედეგი თუ არ მოიტანა? მშვენივრად თამაშობს გუნდი ვეღარ გაიგეთ რო აღარაა გვარდის დროინდელი ცენტრი რო ტიკი-ტაკა ითამშოს გუნდმა და აღარაა გვარდი ბარსას ტრენერი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ციტატა: kaizersoza
au vigaca ifiqrebs vaverdes vefarebi, valverdes dedac iq m.....n,
4-4-2 taqtika aris ori flangeli naxevramcvelit, romlidnac erterti iniesta iyo, marcxniv, marjvnidan koutinio tamashobda,, sawiro iyo flangelis gamoyvana, unda gamoeyvana an dembele an gomeshi, eg aris mokled.

daecevia marcxniv koutinio da gamoeyvana marjvniv paulinio at utamashia tu ra ase? da shen mogcons valverdes mcvrtneloba fexburti marto tablo ro araa ici eg shen?

eg skle valverdea chelsistanac chavisvaret da sxvebtana mere mxolosd messis klasma gvixsna eg ari maurinios kloni shedegze orientirebuli movst??an aseti shedegic da aseti mcvrtnelic
--------------------
Phillippe coutinho
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK