რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 0-0 (4-2) "ესპანიოლი"

image
დღეს, თბილისის დროით 21:45 საათზე გაიმართება კატალონიის თასის ფინალი, რომელშიც ერთმანეთს "ბარსელონა" და "ესპანიოლი" დაუპირისპირდებიან.

სასტარტო შემადგენლობა:
სილესენი, პალენსია, მინა, კუენკა, დინი, გომეში, დენის სუარესი, კარლეს ალენია, ალეიშ ვიდალი, პაკო ალკასერი, უსმან დემბელე


скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:46
ციტატა: Messiah
კიდე დემბელეს გაშვებაზე ლაპარაკობთ ხალხო ? ხოარ ღადაობთ სად უნდა გავუშვათ :დ

მანიაზე გამაგიჟეს ბოლო დონეზე ლანძღავენ დემბელეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Messiah 7 მარტი 2018 23:44
კიდე დემბელეს გაშვებაზე ლაპარაკობთ ხალხო ? ხოარ ღადაობთ სად უნდა გავუშვათ :დ
basa7 7 მარტი 2018 23:42
ციტატა: gnidius
კოუშიც მაგდენი მიცეს და მეტიც მარა ხო ხედავთ მოერგო გუნდს და კოჭებში ემჩნევა რო მაგრად გაგვახარებს.მე იმას კიარ ვიძახი დემბელეზე ცუდი ფეხბურთელიათქო მარა ასი მილიონი არ ღირს მაგ ასაკის ფეხბურთელი.დორტმუნდში რო ითამაშა იმას ხოარ ნიშნავს ბარსაშიც ითამაშებს.იმიტომ ვიძახი გაუშვან იჯარით რო მიხვდეს ტრაკი გაანძრიოს და დაბრუნდეს.მაგისთვის ჯობია

იჯარით კი არ უნდა გაუშვან მეტი დრო უნდა მიცენ რომ ადაპტირდეს
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:37
ციტატა: gnidius
არა ძმაო დაფასებაა კაპიტნის სამკლაური.თორე შენი თქმის არ იყოს ჟორა გაიჯეთებს თუ სერგეი რა აზრი აქ.

აქ თუ დამატებული დაინიშნა რა გვეშველება კიდე ნახევარი საათი ამათი ყურება.ნეტა პენლები იყოს

შენ რა სერიოზულად გგონია რო ბარსა თამაშობს? ამხანაგური იგრაა და პროსტა აგორავებენ თორე ვალვერდედან დაწყებული მასაჟისტებით დამთავრებული სუ ცალ წიხლზე კიდიათ ეს თამაში
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gnidius 7 მარტი 2018 23:34
არა ძმაო დაფასებაა კაპიტნის სამკლაური.თორე შენი თქმის არ იყოს ჟორა გაიჯეთებს თუ სერგეი რა აზრი აქ.

აქ თუ დამატებული დაინიშნა რა გვეშველება კიდე ნახევარი საათი ამათი ყურება.ნეტა პენლები იყოს
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:31
ციტატა: gnidius
ვინ უნდა გაიკეთოს და სილენსენმა.როჟას რაც შეეძლო თასის თამაშებში ყველა ითამაშა დამაჯერებლად

სილესენმა რო გაიკეთოს სამკლაური რა რას იზავს თამაშს მოვიგებთ? რა მნიშვნელობა აქვს ამ თამაშში კაპიტნის სამკლაურს პაკო გაიკეთებს სილესენი თუ ჟორა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gnidius 7 მარტი 2018 23:28
ვინ უნდა გაიკეთოს და სილენსენმა.როჟას რაც შეეძლო თასის თამაშებში ყველა ითამაშა დამაჯერებლად
born to be cule 7 მარტი 2018 23:28
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: levani neparidze
ვაიიიმეეე ცუდად ვარ კაპიტნის სამკლაური პაკო ალკასერს უკეთია. ეჰ ესააა ბარსელონააააა?? თფუიიიი მწვრთნელი და ამათი სუყველაფერიიი

ამხანაგური იგრაა და ძირითადი სასტავი არ თამაშობს და აბა ვინ უნდა გაიკეთოს კაპიტნის სამკლაური? გამაგიჟებს ეს ხალხი რა კომენტარებს წერთ ტოოო

+1
gnidius 7 მარტი 2018 23:27
როცა ას მილიონს იხდი და ამბიცია გაქ ბარსაში თამაშის სულ რომ 10 წუთი გათამაშოს ტრენერმა იმ ათ წუთში კეთილი უნდა ინებო და გაიქცე მაინც და ნორმალური პასი გააკეთო.თორე ეგრე მეც გავალ და შენც მარა აზრი.
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:26
ციტატა: levani neparidze
ვაიიიმეეე ცუდად ვარ კაპიტნის სამკლაური პაკო ალკასერს უკეთია. ეჰ ესააა ბარსელონააააა?? თფუიიიი მწვრთნელი და ამათი სუყველაფერიიი

ამხანაგური იგრაა და ძირითადი სასტავი არ თამაშობს და აბა ვინ უნდა გაიკეთოს კაპიტნის სამკლაური? გამაგიჟებს ეს ხალხი რა კომენტარებს წერთ ტოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ვაიიიმეეე ცუდად ვარ კაპიტნის სამკლაური პაკო ალკასერს უკეთია. ეჰ ესააა ბარსელონააააა?? თფუიიიი მწვრთნელი და ამათი სუყველაფერიიი
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:24
ციტატა: gnidius
კოუშიც მაგდენი მიცეს და მეტიც მარა ხო ხედავთ მოერგო გუნდს და კოჭებში ემჩნევა რო მაგრად გაგვახარებს.მე იმას კიარ ვიძახი დემბელეზე ცუდი ფეხბურთელიათქო მარა ასი მილიონი არ ღირს მაგ ასაკის ფეხბურთელი.დორტმუნდში რო ითამაშა იმას ხოარ ნიშნავს ბარსაშიც ითამაშებს.იმიტომ ვიძახი გაუშვან იჯარით რო მიხვდეს ტრაკი გაანძრიოს და დაბრუნდეს.მაგისთვის ჯობია

კოუტინიოს 5 თვე არ გამოუტოვებია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 7 მარტი 2018 23:24
ძმებო აქედან ლაპარაკი მარტივია და რეალურად ყველაფერი სხვაგვარადაა. ჩემი აზრით ამ სეზონში დემბელეს იმედი არ უნდა გვქონდეს, ძალიან ბევრი აქვს სამუშაო.
gnidius 7 მარტი 2018 23:24
კოუშიც მაგდენი მიცეს და მეტიც მარა ხო ხედავთ მოერგო გუნდს და კოჭებში ემჩნევა რო მაგრად გაგვახარებს.მე იმას კიარ ვიძახი დემბელეზე ცუდი ფეხბურთელიათქო მარა ასი მილიონი არ ღირს მაგ ასაკის ფეხბურთელი.დორტმუნდში რო ითამაშა იმას ხოარ ნიშნავს ბარსაშიც ითამაშებს.იმიტომ ვიძახი გაუშვან იჯარით რო მიხვდეს ტრაკი გაანძრიოს და დაბრუნდეს.მაგისთვის ჯობია
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:22
ციტატა: gnidius
დინამო რუსთავის თამაში ჯობდა ამას.ეს რა სვარკა თამაშია.და ამათ იმედზე ვართ ეს არის ბარსას მომავალი?დავღუპულვართ და ეგ არის.

65 წუთი ცოტაა ტო.რა გააკეთა ვაფშე.როცა მიიღო პასი რაქნა.

ესპანიოლის მაგ სასტავმა ატლეტიკოს ბარსას და რეალს მოუგო და რას თხოვ რეზერვისტებს რო 5-0 მოუგონ?
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gnidius 7 მარტი 2018 23:21
დინამო რუსთავის თამაში ჯობდა ამას.ეს რა სვარკა თამაშია.და ამათ იმედზე ვართ ეს არის ბარსას მომავალი?დავღუპულვართ და ეგ არის.

65 წუთი ცოტაა ტო.რა გააკეთა ვაფშე.როცა მიიღო პასი რაქნა.
born to be cule 7 მარტი 2018 23:19
ორი ტრავმა ჰქონდა დემბელეს, პლიუს ტრამვამდეც ვერ იყო დამაჯერებელი. შეიძლება მეტი სათამაშო დრო სჭირდება, მაგრამ საკუთარ თავზე ბევრი აქვს სამუშაო და მარტო ვალვერდეს ნუ დავაბრალებთ.
ვალვერდე აფუჭებს ბიჭებს დემბელესაც არ დაადგება კარგი დღე. 10 კაცით ვთამაშობთ პაკო არ არსებობს უბრალოდ სადა არიცის არავინ. უკვე ზედმეტია ვალვერდეს დებილობები მ.ეტს ვერ უწოდებ ამ. კაცის საქციელს დაღუპავს ბარსას.
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:13
აჰა გაიყვანა დემბელე აი რა უნდა გააკეთოს დემბელემ ამ თამაშშიც არ მისცა ბოლომდე თამაშის საშუალება დემბელე გაიყვანა და ეს მარჯენა ყ***ი ვიდალი დატოვა მე არ ვიცი რააა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
a.iniesta8 7 მარტი 2018 23:13
[quote=a.iniesta8]ბიჭო წერთ ვერაფერს აკეთებსო პასს არ აღირსეს და რა ქნას ცენტში უწევს მიღება და თვითონ წამოღება კიდევ ლანძღავთ დემბოზე ვიძახი
gnidius 7 მარტი 2018 23:13
აჰა მიცა დღეს დრო იმინა ჯოგებთან.და რაქნა პასი ვერ გააკეთა რომელ დრიბლინგზეა საუბარი
a.iniesta8 7 მარტი 2018 23:12
ბიჭო წერთ ვერაფერს აკეთებსო პასს არ აღირსეს და რა ქნას ცენტში უწევს მიღება და თვითონ წამოღება კიდევ ლანძღავთ
gnidius 7 მარტი 2018 23:09
სტაბილურს რას ეძახი რო სულ სასტა ში ყოს და თამაშობდეს?როჟა აზრზე არ არის და რისი დრო უნდა მიცეს.გომეშის არ იყოს 2 წელია როჟა წვალობს არაფრის გამკეთებელი არ არის.ეგ რო თამაშობს 10 კაცი ვართ.თამაშ ხო აფუჭებს და სხვასაც ნერვებს უშლის.შეხედე როცა ბურთს იღებს მთელი კამპ ნოუ უშტვენს.ატლწტიკოსთან შტეგო აწყნარებდა ხალხს.ეგრე იქნება ეგ დემბელეც ცოტახანში აგერ მე და აგერ თქვენ.ასი მილიონი მიცეს და სათამაშო დრო რაც აქ არაფერს აკეთებს.კაი რა.
xucika 7 მარტი 2018 23:05
იასპერ
gnidius 7 მარტი 2018 23:04
ეს გომეში ვაფშე გასაგდებია ვინმეს მაინც აჩუქონ.მადლობას მაინც გვეტყვიან.ვინ მოათრია აქ წასულიყო რეალში
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 23:01
ციტატა: gnidius
ისე მე თუ მეტყვით ჩემი აზრია დემბელე გაფუჭდება აქ.ჯერ ერთი ასი მილიონი ეგ პატარა ბავშვი არ ღირს.მეორე თავში აქ ავარდნილი ამხელა ხელფასი და მაგის ნახევარსაც ვერ აკეთებს.რო ვიძახით დრო უნდაო კაი რა როცა ასი მილიონი ღირხარ შეიძლება გოლები ვერ გაიტანო მარა ელემენტარული სირბილი და ბრძოლა ხო უნდა შეგეძლოს.უნდა გაუშვან იჯარით და მერე უნდა დაბრუნდეს.დღეს შეხედეთ ვის ვეთამაშებით არცერთი სასტავის კაცი არ ყავს ესპანიოლს და გოლს ვერ ვუტანთ.რამე ემჩნევა დემბელეს ასი მილიონი რო ღირს?

არაფერი არ გაფუჭდება სტაბილური სათამაშო დრო თუ მისცა ვალომ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
gnidius 7 მარტი 2018 22:59
ისე მე თუ მეტყვით ჩემი აზრია დემბელე გაფუჭდება აქ.ჯერ ერთი ასი მილიონი ეგ პატარა ბავშვი არ ღირს.მეორე თავში აქ ავარდნილი ამხელა ხელფასი და მაგის ნახევარსაც ვერ აკეთებს.რო ვიძახით დრო უნდაო კაი რა როცა ასი მილიონი ღირხარ შეიძლება გოლები ვერ გაიტანო მარა ელემენტარული სირბილი და ბრძოლა ხო უნდა შეგეძლოს.უნდა გაუშვან იჯარით და მერე უნდა დაბრუნდეს.დღეს შეხედეთ ვის ვეთამაშებით არცერთი სასტავის კაცი არ ყავს ესპანიოლს და გოლს ვერ ვუტანთ.რამე ემჩნევა დემბელეს ასი მილიონი რო ღირს?
born to be cule 7 მარტი 2018 22:56
ციტატა: Messiah
ციტატა: born to be cule
ვალვერდეს ბარსელონა არის ლა ლიგის სათავაში 8 ქულიანი უპირატესობით, გუნდი მიდის წაუგებლად და მთავარ კონკურენტს საკუთარ მოედანზე 3-0 ამარცხებს. კოპას ფინალშია და მალე ლიგის 1/4 ფინალში იქნება :) რა ლოგიკით ანადგურებს ვალვერდე გუნდს? ყველაფერი ვალვერდეს ბრალია? ნუ გჯერათ რო ფეხბურთელები იგებენ თამაშებს. შარშან ნეიმარიც გვყავდა და თითქმის იგივე შემადგენლობა, მაგრამ ისეთ გუნდებთან კარგეს ქულები და იმიტომ დაკარგეს ლა ლიგა. ვალვერდეს დამსახურებაა გუნდი დაცვაში ასეთ დონეზე როა, ახა რაკიტიჩის ადგილზე თვითონ ვერ დადგება ნაღდად. რეალი და უკვე დააყუდა 3-0, მართლა დაფიქრდით ნუთუ შემთხვევითობაა.


ძან ზედაპირულად უყურებ :)

რავიცი ჩემო ძმაო, არ მგონია შემთხვევითობა ეს ყველაფერი.
Sergio barca 7 მარტი 2018 22:54
ციტატა: born to be cule
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: born to be cule
ვალვერდეს ბარსელონა არის ლა ლიგის სათავაში 8 ქულიანი უპირატესობით, გუნდი მიდის წაუგებლად და მთავარ კონკურენტს საკუთარ მოედანზე 3-0 ამარცხებს. კოპას ფინალშია და მალე ლიგის 1/4 ფინალში იქნება :) რა ლოგიკით ანადგურებს ვალვერდე გუნდს? ყველაფერი ვალვერდეს ბრალია? ნუ გჯერათ რო ფეხბურთელები იგებენ თამაშებს. შარშან ნეიმარიც გვყავდა და თითქმის იგივე შემადგენლობა, მაგრამ ისეთ გუნდებთან კარგეს ქულები და იმიტომ დაკარგეს ლა ლიგა. ვალვერდეს დამსახურებაა გუნდი დაცვაში ასეთ დონეზე როა, ახა რაკიტიჩის ადგილზე თვითონ ვერ დადგება ნაღდად. რეალი და უკვე დააყუდა 3-0, მართლა დაფიქრდით ნუთუ შემთხვევითობაა.

გეთახმები ჯერ მოვიცადოთ დამთავრდეს ეს სეზონი და მერე ყველამ ერთად შევაფასით ვალვედე და მისი ბარსელონა.

რაციცი ძმაო, გუნდს აქვს იდეალური შედეგი. მთავარი კონკურენტი საკუთარ მოედანზე დავაჩოქეთ, გუნდს წაგება არ აქვს ლა ლიგაში და ეს შემთხვევითობა გონია ხალხს დავიჯერო? ლიგაზე პირველი ადგილი დამაჯერებელი და ახლა 1/4 ვართ დიდი ალბათობით, კოპას ფინალში ვართ.

ფინალში კი ვართ უკვე სემედუ კაია მომწონს მარა ვერ შეეწყო ჯერ გუნდს უაზროდ დარბის აქეთ იქით და მაგის ფლანგიდან შეტევები იპარება რობერტო ვაფშე სხვანაირად ალაგებს თამაშშს და არაფერი უჭირს 22 წლის ბიჭს ზამენიდან თუ შემოვა ხოლმე და დენისს იმაზე მეტი დრო და შანსი ქონდა ვიდრე საჭირო იყო მარა ვერ გამოიყენა ენრიკემ მემგონ იზედიზედ 11 თამაში დააწყებია ძირითადში მარა ვერაფერი გააკეთა ტიპმა და ახლა ვალვერდესგან არ უნდა გაგვიკვირდეს თუ აიგნორებს
a.iniesta8 7 მარტი 2018 22:52
Yvelanairad jobia dembo marjvniv dadges upro kargat uberavs iqidan am shemadgenlobit AR vtamashobt cudad magram meti mondomeba da sanaxaobrivi tamashi gvinda
Messiah 7 მარტი 2018 22:52
ციტატა: born to be cule
ვალვერდეს ბარსელონა არის ლა ლიგის სათავაში 8 ქულიანი უპირატესობით, გუნდი მიდის წაუგებლად და მთავარ კონკურენტს საკუთარ მოედანზე 3-0 ამარცხებს. კოპას ფინალშია და მალე ლიგის 1/4 ფინალში იქნება :) რა ლოგიკით ანადგურებს ვალვერდე გუნდს? ყველაფერი ვალვერდეს ბრალია? ნუ გჯერათ რო ფეხბურთელები იგებენ თამაშებს. შარშან ნეიმარიც გვყავდა და თითქმის იგივე შემადგენლობა, მაგრამ ისეთ გუნდებთან კარგეს ქულები და იმიტომ დაკარგეს ლა ლიგა. ვალვერდეს დამსახურებაა გუნდი დაცვაში ასეთ დონეზე როა, ახა რაკიტიჩის ადგილზე თვითონ ვერ დადგება ნაღდად. რეალი და უკვე დააყუდა 3-0, მართლა დაფიქრდით ნუთუ შემთხვევითობაა.


ძან ზედაპირულად უყურებ :)
born to be cule 7 მარტი 2018 22:52
ციტატა: Messiah 
დენის დენის ... რა ტალანტი წაართვა ვალვერდემ ბარსას .. მაგის და სემედუს სახით

სემედუზე გეთანხმები, მაგრამ დენისი მთლად დამაჯერებელი არ ყოფილა როცა ათამაშა. ვალვერდეს ერთადერთო დანაშაული რობერტოს რო არ წევს წინ და სემედუს ტყუილად სკამზე ალპობს, მაგრამ მომდევნო სეზონში იქნება ყველაფერი.
Messiah 7 მარტი 2018 22:49
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Messiah
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Messiah
ვალვერდე ბარსას ანადგურებს

რა გინდა ვერ ვავიგე ამ ვალვერდესგან ღირსი იყო რო გაიყვანა დენისი მასტი იმენა ღორობდა დემბელეს მოძრაობაშ არ აძლევდა ბურთს და სულ დამდგარ დემბელეს აჩეჩებდა და მერე ცარიელ დემბელეს არ მისცა და დაარტყა ტ***ი


საუკეთესო იყო დღეს. ყველაზე მეტად ამწვავებდა . დემბელე უფროა გასაყვანი . ჩა..ული დადის

ვალვერდეს მწრთვნელობა მოვ..ან .. ბარსა ჭ ს მწრთვნელი უნდა იყოს ეგ

ტრამვა მიუღია დენისს


ეჰ დენის დენის ... რა ტალანტი წაართვა ვალვერდემ ბარსას .. მაგის და სემედუს სახით
born to be cule 7 მარტი 2018 22:48
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: born to be cule
ვალვერდეს ბარსელონა არის ლა ლიგის სათავაში 8 ქულიანი უპირატესობით, გუნდი მიდის წაუგებლად და მთავარ კონკურენტს საკუთარ მოედანზე 3-0 ამარცხებს. კოპას ფინალშია და მალე ლიგის 1/4 ფინალში იქნება :) რა ლოგიკით ანადგურებს ვალვერდე გუნდს? ყველაფერი ვალვერდეს ბრალია? ნუ გჯერათ რო ფეხბურთელები იგებენ თამაშებს. შარშან ნეიმარიც გვყავდა და თითქმის იგივე შემადგენლობა, მაგრამ ისეთ გუნდებთან კარგეს ქულები და იმიტომ დაკარგეს ლა ლიგა. ვალვერდეს დამსახურებაა გუნდი დაცვაში ასეთ დონეზე როა, ახა რაკიტიჩის ადგილზე თვითონ ვერ დადგება ნაღდად. რეალი და უკვე დააყუდა 3-0, მართლა დაფიქრდით ნუთუ შემთხვევითობაა.

გეთახმები ჯერ მოვიცადოთ დამთავრდეს ეს სეზონი და მერე ყველამ ერთად შევაფასით ვალვედე და მისი ბარსელონა.

რაციცი ძმაო, გუნდს აქვს იდეალური შედეგი. მთავარი კონკურენტი საკუთარ მოედანზე დავაჩოქეთ, გუნდს წაგება არ აქვს ლა ლიგაში და ეს შემთხვევითობა გონია ხალხს დავიჯერო? ლიგაზე პირველი ადგილი დამაჯერებელი და ახლა 1/4 ვართ დიდი ალბათობით, კოპას ფინალში ვართ.
mushvann 7 მარტი 2018 22:48
ცუდია დენისი რო დაიმტვრა მარა მაინც არ ათმაშებს ცხვირა, არადა ძალიან ნიჭიერი ბიჭია პროსტა დემბელეს რაც გაუკეთა ეგ არის ნაბო%^$#ბა
--------------------
2007- ∞
_________

https://rumble.com/embed/u7par.vlgaf/
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: luisito;l.messi;jr
ციტატა: johan cruyff^^
სიახლეში რომ ლაივია, გიხსნით ხო?

კი ხსნის მაგრამ ჩემთან ცოტა ბუნდოვნად აჩვენებს:D...

quality- შეცვალე თვითონ ვიდეოსი

უი ეგ ვეღარ მოვიფიქრე:D...
lasha lionel 7 მარტი 2018 22:45
ციტატა: born to be cule
ვალვერდეს ბარსელონა არის ლა ლიგის სათავაში 8 ქულიანი უპირატესობით, გუნდი მიდის წაუგებლად და მთავარ კონკურენტს საკუთარ მოედანზე 3-0 ამარცხებს. კოპას ფინალშია და მალე ლიგის 1/4 ფინალში იქნება :) რა ლოგიკით ანადგურებს ვალვერდე გუნდს? ყველაფერი ვალვერდეს ბრალია? ნუ გჯერათ რო ფეხბურთელები იგებენ თამაშებს. შარშან ნეიმარიც გვყავდა და თითქმის იგივე შემადგენლობა, მაგრამ ისეთ გუნდებთან კარგეს ქულები და იმიტომ დაკარგეს ლა ლიგა. ვალვერდეს დამსახურებაა გუნდი დაცვაში ასეთ დონეზე როა, ახა რაკიტიჩის ადგილზე თვითონ ვერ დადგება ნაღდად. რეალი და უკვე დააყუდა 3-0, მართლა დაფიქრდით ნუთუ შემთხვევითობაა.

გეთახმები ჯერ მოვიცადოთ დამთავრდეს ეს სეზონი და მერე ყველამ ერთად შევაფასით ვალვედე და მისი ბარსელონა.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 7 მარტი 2018 22:44
ვალვერდეს ბარსელონა არის ლა ლიგის სათავაში 8 ქულიანი უპირატესობით, გუნდი მიდის წაუგებლად და მთავარ კონკურენტს საკუთარ მოედანზე 3-0 ამარცხებს. კოპას ფინალშია და მალე ლიგის 1/4 ფინალში იქნება :) რა ლოგიკით ანადგურებს ვალვერდე გუნდს? ყველაფერი ვალვერდეს ბრალია? ნუ გჯერათ რო ფეხბურთელები იგებენ თამაშებს. შარშან ნეიმარიც გვყავდა და თითქმის იგივე შემადგენლობა, მაგრამ ისეთ გუნდებთან კარგეს ქულები და იმიტომ დაკარგეს ლა ლიგა. ვალვერდეს დამსახურებაა გუნდი დაცვაში ასეთ დონეზე როა, ახა რაკიტიჩის ადგილზე თვითონ ვერ დადგება ნაღდად. რეალი და უკვე დააყუდა 3-0, მართლა დაფიქრდით ნუთუ შემთხვევითობაა.
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 22:43
ციტატა: luisito;l.messi;jr
ციტატა: johan cruyff^^
სიახლეში რომ ლაივია, გიხსნით ხო?

კი ხსნის მაგრამ ჩემთან ცოტა ბუნდოვნად აჩვენებს:D...

quality- შეცვალე თვითონ ვიდეოსი
lasha lionel 7 მარტი 2018 22:42
პირველი ტაიმი არც ისე კარგი იყო ორივე გუნდს ჰქონდა მომენტები და გოლების გატანა ორივე გუნდს შეძლო,დენისი არ მომეწონა საჭირო მომენტში დროული პასი რომ გაეკეთებინდა დემბელესთვის გოლს ვაიტანდა და ბარსელონა დაწინაურდებოდა და თვითონ საგოლე გადაცემას გაკეთებდა მაგრამ საკუთარ თავზე აიღი და არაფერი გამოუვიდა იმედია მოერე ტაიმში შევძლებთ გოლი გატანას.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
ციტატა: johan cruyff^^
სიახლეში რომ ლაივია, გიხსნით ხო?

კი ხსნის მაგრამ ჩემთან ცოტა ბუნდოვნად აჩვენებს:D...
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 22:39
ციტატა: Messiah
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Messiah
ვალვერდე ბარსას ანადგურებს

რა გინდა ვერ ვავიგე ამ ვალვერდესგან ღირსი იყო რო გაიყვანა დენისი მასტი იმენა ღორობდა დემბელეს მოძრაობაშ არ აძლევდა ბურთს და სულ დამდგარ დემბელეს აჩეჩებდა და მერე ცარიელ დემბელეს არ მისცა და დაარტყა ტ***ი


საუკეთესო იყო დღეს. ყველაზე მეტად ამწვავებდა . დემბელე უფროა გასაყვანი . ჩა..ული დადის

ვალვერდეს მწრთვნელობა მოვ..ან .. ბარსა ჭ ს მწრთვნელი უნდა იყოს ეგ

ტრამვა მიუღია დენისს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Messiah 7 მარტი 2018 22:38
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Messiah
ვალვერდე ბარსას ანადგურებს

რა გინდა ვერ ვავიგე ამ ვალვერდესგან ღირსი იყო რო გაიყვანა დენისი მასტი იმენა ღორობდა დემბელეს მოძრაობაშ არ აძლევდა ბურთს და სულ დამდგარ დემბელეს აჩეჩებდა და მერე ცარიელ დემბელეს არ მისცა და დაარტყა ტ***ი


საუკეთესო იყო დღეს. ყველაზე მეტად ამწვავებდა . დემბელე უფროა გასაყვანი . ჩა..ული დადის

ვალვერდეს მწრთვნელობა მოვ..ან .. ბარსა ჭ ს მწრთვნელი უნდა იყოს ეგ
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 22:37
სიახლეში რომ ლაივია, გიხსნით ხო?
xucika 7 მარტი 2018 22:37
ციტატა: xucika
ციტატა: Messiah
ციტატა: xucika
დენისი საუკეთესოა ჯერჯერობით

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: xucika
დემბელეს თამაში საზიზღრობაა

რა გინდა ნორმალურად თამაშობს პროსტა ერთი ორჯერ ვერ ჩააწოდა

ამ შემადგენლობაში უნდა იყოს ლიდერი და რავი რა ნორმალურზე კარგი თამაში გვინდა იმედია მალე მოიხოდება


დენისი კლასია <3

დემბელეს ამ თამაშში დახარჯვას და გაგიჟებას ნუ მოთხოვ...

ვალვერდე ყ.ეთა ბელადია
ესეთ თამაშებში უნდა დაამტკიცოს ბევრი რამე რო მწვრთნელის ნდობა მოიპოვოს რავი რა
მე პირადად საერთოდ არ მომწონს მაგის თამაში

ალენია უკეთ გამოიყურება
ჩემი აზრით ვიდალი და გომეში საერთოდ გააგდონ უნდა გუნდიდან
ვინმეს კაცურდ შეგიძლიად ცვლილების აზრი მითხრად? დებილია და ****კო ეს ცალვერდე
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 22:37
ციტატა: Messiah
ვალვერდე ბარსას ანადგურებს

რა გინდა ვერ ვავიგე ამ ვალვერდესგან ღირსი იყო რო გაიყვანა დენისი მასტი იმენა ღორობდა დემბელეს მოძრაობაშ არ აძლევდა ბურთს და სულ დამდგარ დემბელეს აჩეჩებდა და მერე ცარიელ დემბელეს არ მისცა და დაარტყა ტ***ი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lesane C 7 მარტი 2018 22:36
ამ დენისას წყევლა აქ თუ რას ერჩის ეს კაცი?
xucika 7 მარტი 2018 22:36
ციტატა: Messiah
ციტატა: xucika
დენისი საუკეთესოა ჯერჯერობით

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: xucika
დემბელეს თამაში საზიზღრობაა

რა გინდა ნორმალურად თამაშობს პროსტა ერთი ორჯერ ვერ ჩააწოდა

ამ შემადგენლობაში უნდა იყოს ლიდერი და რავი რა ნორმალურზე კარგი თამაში გვინდა იმედია მალე მოიხოდება


დენისი კლასია <3

დემბელეს ამ თამაშში დახარჯვას და გაგიჟებას ნუ მოთხოვ...

ვალვერდე ყ.ეთა ბელადია
ესეთ თამაშებში უნდა დაამტკიცოს ბევრი რამე რო მწვრთნელის ნდობა მოიპოვოს რავი რა
მე პირადად საერთოდ არ მომწონს მაგის თამაში
Messiah 7 მარტი 2018 22:35
ვალვერდე ბარსას ანადგურებს
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 22:35
ღორობის გამო გაიყვანეს მოედნიდან დენისა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Messiah 7 მარტი 2018 22:35
ციტატა: xucika
დენისი საუკეთესოა ჯერჯერობით

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: xucika
დემბელეს თამაში საზიზღრობაა

რა გინდა ნორმალურად თამაშობს პროსტა ერთი ორჯერ ვერ ჩააწოდა

ამ შემადგენლობაში უნდა იყოს ლიდერი და რავი რა ნორმალურზე კარგი თამაში გვინდა იმედია მალე მოიხოდება


დენისი კლასია <3

დემბელეს ამ თამაშში დახარჯვას და გაგიჟებას ნუ მოთხოვ...

ვალვერდე ყ.ეთა ბელადია
Sergio barca 7 მარტი 2018 22:30
აუ რა საშინელი თამაშია ამ დონის მოთამაშეები კარისკენ მაინც უნდ აურტყავდნენ წესიერად
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 22:27
დენისმა იღორა დემბოსთვის უნდა გაეკეთებინა პასი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
xucika 7 მარტი 2018 22:26
დენისი საუკეთესოა ჯერჯერობით

ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: xucika
დემბელეს თამაში საზიზღრობაა

რა გინდა ნორმალურად თამაშობს პროსტა ერთი ორჯერ ვერ ჩააწოდა

ამ შემადგენლობაში უნდა იყოს ლიდერი და რავი რა ნორმალურზე კარგი თამაში გვინდა იმედია მალე მოიხოდება
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 22:24
ციტატა: xucika
დემბელეს თამაში საზიზღრობაა

რა გინდა ნორმალურად თამაშობს პროსტა ერთი ორჯერ ვერ ჩააწოდა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
xucika 7 მარტი 2018 22:24
დემბელეს თამაში საზიზღრობაა
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 22:23
გააზიარეთ ლინკი :/ ვერ ნახულობენ
Messiah 7 მარტი 2018 22:20
ალენია ძააან მომწონს <3 სუფთა ბლაუგანაა და ბარსასს სტილია ..
დენისიც რა კარგია ტიპმა ბოლოს მეზოლითის ხანაში ჩაატარა თამაში და მაინც კარგია
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 22:19
დენიიის რა სოლო რეიდი იყოოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
P.Dybala 7 მარტი 2018 22:18
როგორი თამაშია? laughing
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 21:56
თვითნ სიახლეშია ლაივი აქ
jaysontatum 7 მარტი 2018 21:54
ragaca zevit ro live aweria is at rtavs da ise linkebs movdzebni sanam gamoswordeba
kako-barca 7 მარტი 2018 21:52
lonki dadet kacurad scori linki
კახა86 7 მარტი 2018 21:51
arc chemtan irtveba
DON ANDRESS 7 მარტი 2018 21:50
ver vrtav da rato?
basa7 7 მარტი 2018 21:44
რომელზე იწყება ზუსტად?
mushvann 7 მარტი 2018 21:43
ჩემთან მარტო არ ირთვება ლაივი? თუ ჯერ არ ჩართულა
--------------------
2007- ∞
_________

https://rumble.com/embed/u7par.vlgaf/
basa7 7 მარტი 2018 21:42
არ აჩვენებს, ფაილ ნე ნაიდენო ასე წერს
mushvann 7 მარტი 2018 21:39
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: mushvann
ლინკები სად იდება?

საიტზე რომ შემოხვალ ზემოთ აწერია live დაწვები და უყურებ შეხვედრას.

გაიხარე მადლობა
--------------------
2007- ∞
_________

https://rumble.com/embed/u7par.vlgaf/
mushvann 7 მარტი 2018 21:38
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: mushvann
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: mushvann
ლინკები სად იდება?

ჩავრთავ ლაივს 5წთ-ით ადრე

ამ საიტზე?

დიახ

კარგი, მადლობა.
--------------------
2007- ∞
_________

https://rumble.com/embed/u7par.vlgaf/
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 21:38
ციტატა: mushvann
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: mushvann
ლინკები სად იდება?

ჩავრთავ ლაივს 5წთ-ით ადრე

ამ საიტზე?

დიახ
lasha lionel 7 მარტი 2018 21:38
ციტატა: mushvann
ლინკები სად იდება?

საიტზე რომ შემოხვალ ზემოთ აწერია live დაწვები და უყურებ შეხვედრას.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
mushvann 7 მარტი 2018 21:37
ციტატა: johan cruyff^^
ციტატა: mushvann
ლინკები სად იდება?

ჩავრთავ ლაივს 5წთ-ით ადრე

ამ საიტზე?
--------------------
2007- ∞
_________

https://rumble.com/embed/u7par.vlgaf/
Messiah 7 მარტი 2018 21:37
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Messiah
ციტატა: born to be cule
ჯიგრებო, თქვენი აზრით ვინ მოიგებს ლიგას ამ სეზონში? მე ვფიქრობ სიტი იქნება ეს გუნდი. გვარდიოლამ მაგრად შეკრა, ყველანაირად დაბალანსებული გუნდია. ნუ ერთადერთი შემჩერებელი რეალის სიტია, დალშე არ ვიცი. ამ რეალთან შეხვედრა არ მსურს, ლიგაზე სხვა გუნდია და, თან კიდე რესურსი საკმაოდ დიდი აქვთ.


სიტი - იდეალურ ფეხბურთს თამაშობს და არ ვიცი ამ გუნდს რა გააჩერებს.. შეცდომების გარეშე თამაშობენ ... თუ რამე ლაფსუსი არ მოხდა ამათ წელს ვინმე ვერ გაუწევს კონკურენციას..

ბარსა - წელს ბარსა მომენტებს ვერ ქმნის .. მარტო მესის იმედზეა გუნდი წელსაც :) ასე რომ წელს ბარსა ვერ მოიგებს ლიგას ... გოლს არ უშვებს თორე 2013 წლის ბარსას ვერაფრით ჯობია ...

რეალი - იდეალურად გამოიყურება ბოლო ორ მატჩში ლიგაზე მაგრამ მაინც არამგონია მოიგოს ... ნუ თუ რამე არნახულად არ მოიხოდა გუნდი ... მაგრამ მესამედ ზედიზედ მოგება უკვე არარეალურზე მეტია... ბევრ გოლს უშვებს ... ვფიქრობ ყველაზე მეტად ეხლა რეალს სიტის უნდა ეშინოდეს .

ბაიერნი - იუპი ზუსტად იგივეს აკეთებს რაც ზიდანმა გააკეთა 2016 წელს როცა გაჩაჩანაგებული რეალი ჩიბარა ... იუპიც ეგრეა და ვნახოთ მუხტით და ხასიათით ბაირნი ყოველთვის ლიდერია ლიგაზე.

მერე მოდის სხვა დანარჩენი გუნდები .



სიტი -40 % მოგების შანსი

მეც სიტი მგონია მთავარი ფავორიტი,ბარსელონადან შეუძლია მაგრამ შანსი მცირეა ბარსელონას მაქსიმუმი ლიგაზე ნახევარ ფინალში გასვლა იქნება.



ბარსა წელს ძან სუსტია .. ძან ... რაცარუნდა კარგი იყო დაცვაში შეტევაშიც უნდა იყო კარგი ... მომენტს ვერ ქმნის გუნდი .. უბრალოდ მომენტს ვერ ქმნის 100 % იანს და რა უნდა გააკეთოს ამ მწრთვნელმა გრანდებთან ? ჩ..ულ ჩელსის ვერ ეთამაშება ისეთ დონეზე როგორც საჭიროა და სიტის რას უზამს ? ან ბაიერნს . ან ამ ფორმაში შესულ რეალს ?
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 21:37
ციტატა: mushvann
ლინკები სად იდება?

ჩავრთავ ლაივს 5წთ-ით ადრე
mushvann 7 მარტი 2018 21:36
ლინკები სად იდება?
--------------------
2007- ∞
_________

https://rumble.com/embed/u7par.vlgaf/
nika1899 7 მარტი 2018 21:35
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: nika1899
ბიჭებო ცეესკა ლიონსა და არსენალი მილანზე რას ფიქრობთ

არსენალი სახში მოიგებს მაგრამ ასევე ორივე გუნდი გაიტანს,ხოლო ცესკა ლითონზე ლიონის მოგება უეჭველი

გავითვალისწინებ ❤
lasha lionel 7 მარტი 2018 21:33
ციტატა: Messiah
ციტატა: born to be cule
ჯიგრებო, თქვენი აზრით ვინ მოიგებს ლიგას ამ სეზონში? მე ვფიქრობ სიტი იქნება ეს გუნდი. გვარდიოლამ მაგრად შეკრა, ყველანაირად დაბალანსებული გუნდია. ნუ ერთადერთი შემჩერებელი რეალის სიტია, დალშე არ ვიცი. ამ რეალთან შეხვედრა არ მსურს, ლიგაზე სხვა გუნდია და, თან კიდე რესურსი საკმაოდ დიდი აქვთ.


სიტი - იდეალურ ფეხბურთს თამაშობს და არ ვიცი ამ გუნდს რა გააჩერებს.. შეცდომების გარეშე თამაშობენ ... თუ რამე ლაფსუსი არ მოხდა ამათ წელს ვინმე ვერ გაუწევს კონკურენციას..

ბარსა - წელს ბარსა მომენტებს ვერ ქმნის .. მარტო მესის იმედზეა გუნდი წელსაც :) ასე რომ წელს ბარსა ვერ მოიგებს ლიგას ... გოლს არ უშვებს თორე 2013 წლის ბარსას ვერაფრით ჯობია ...

რეალი - იდეალურად გამოიყურება ბოლო ორ მატჩში ლიგაზე მაგრამ მაინც არამგონია მოიგოს ... ნუ თუ რამე არნახულად არ მოიხოდა გუნდი ... მაგრამ მესამედ ზედიზედ მოგება უკვე არარეალურზე მეტია... ბევრ გოლს უშვებს ... ვფიქრობ ყველაზე მეტად ეხლა რეალს სიტის უნდა ეშინოდეს .

ბაიერნი - იუპი ზუსტად იგივეს აკეთებს რაც ზიდანმა გააკეთა 2016 წელს როცა გაჩაჩანაგებული რეალი ჩიბარა ... იუპიც ეგრეა და ვნახოთ მუხტით და ხასიათით ბაირნი ყოველთვის ლიდერია ლიგაზე.

მერე მოდის სხვა დანარჩენი გუნდები .



სიტი -40 % მოგების შანსი

მეც სიტი მგონია მთავარი ფავორიტი,ბარსელონადან შეუძლია მაგრამ შანსი მცირეა ბარსელონას მაქსიმუმი ლიგაზე ნახევარ ფინალში გასვლა იქნება.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Messiah 7 მარტი 2018 21:30
ციტატა: born to be cule
ჯიგრებო, თქვენი აზრით ვინ მოიგებს ლიგას ამ სეზონში? მე ვფიქრობ სიტი იქნება ეს გუნდი. გვარდიოლამ მაგრად შეკრა, ყველანაირად დაბალანსებული გუნდია. ნუ ერთადერთი შემჩერებელი რეალის სიტია, დალშე არ ვიცი. ამ რეალთან შეხვედრა არ მსურს, ლიგაზე სხვა გუნდია და, თან კიდე რესურსი საკმაოდ დიდი აქვთ.


სიტი - იდეალურ ფეხბურთს თამაშობს და არ ვიცი ამ გუნდს რა გააჩერებს.. შეცდომების გარეშე თამაშობენ ... თუ რამე ლაფსუსი არ მოხდა ამათ წელს ვინმე ვერ გაუწევს კონკურენციას..

ბარსა - წელს ბარსა მომენტებს ვერ ქმნის .. მარტო მესის იმედზეა გუნდი წელსაც :) ასე რომ წელს ბარსა ვერ მოიგებს ლიგას ... გოლს არ უშვებს თორე 2013 წლის ბარსას ვერაფრით ჯობია ...

რეალი - იდეალურად გამოიყურება ბოლო ორ მატჩში ლიგაზე მაგრამ მაინც არამგონია მოიგოს ... ნუ თუ რამე არნახულად არ მოიხოდა გუნდი ... მაგრამ მესამედ ზედიზედ მოგება უკვე არარეალურზე მეტია... ბევრ გოლს უშვებს ... ვფიქრობ ყველაზე მეტად ეხლა რეალს სიტის უნდა ეშინოდეს .

ბაიერნი - იუპი ზუსტად იგივეს აკეთებს რაც ზიდანმა გააკეთა 2016 წელს როცა გაჩაჩანაგებული რეალი ჩიბარა ... იუპიც ეგრეა და ვნახოთ მუხტით და ხასიათით ბაირნი ყოველთვის ლიდერია ლიგაზე.

მერე მოდის სხვა დანარჩენი გუნდები .



სიტი -40 % მოგების შანსი
DON ANDRESS 7 მარტი 2018 21:29
uechveli movugebt espaniols.lamaz kombinaciur dabalancebul fexburts vitamashebt bevr gols gavitant da metoqes yvela komponentshi davjabnit.dacvashic shetevashic da naxevardacvashic tanabrad kargebi viqnebit
lasha lionel 7 მარტი 2018 21:28
ციტატა: nika1899
ბიჭებო ცეესკა ლიონსა და არსენალი მილანზე რას ფიქრობთ

არსენალი სახში მოიგებს მაგრამ ასევე ორივე გუნდი გაიტანს,ხოლო ცესკა ლითონზე ლიონის მოგება უეჭველი
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
a.iniesta8 7 მარტი 2018 21:14
Au dembo atamashos da unda gaibrcyinos mag shemaalam
Sashka 7 მარტი 2018 21:08
იქნებ დემბელემ აქ მაინც გაიბრწყინოს
nika1899 7 მარტი 2018 21:00
ბიჭებო ცეესკა ლიონსა და არსენალი მილანზე რას ფიქრობთ
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 20:59
ციტატა: born to be cule
ჯიგრებო, თქვენი აზრით ვინ მოიგებს ლიგას ამ სეზონში? მე ვფიქრობ სიტი იქნება ეს გუნდი. გვარდიოლამ მაგრად შეკრა, ყველანაირად დაბალანსებული გუნდია. ნუ ერთადერთი შემჩერებელი რეალის სიტია, დალშე არ ვიცი. ამ რეალთან შეხვედრა არ მსურს, ლიგაზე სხვა გუნდია და, თან კიდე რესურსი საკმაოდ დიდი აქვთ.

1. საიტის მუშაობას ნეგატიურად აფასებ და ჭიანჭველას სპილოდ ხდი.
2. როცა ამის დაკონკრეტებას გთხოვენ, "პროსტა" ატარებ.
:)))
born to be cule 7 მარტი 2018 20:44
ჯიგრებო, თქვენი აზრით ვინ მოიგებს ლიგას ამ სეზონში? მე ვფიქრობ სიტი იქნება ეს გუნდი. გვარდიოლამ მაგრად შეკრა, ყველანაირად დაბალანსებული გუნდია. ნუ ერთადერთი შემჩერებელი რეალის სიტია, დალშე არ ვიცი. ამ რეალთან შეხვედრა არ მსურს, ლიგაზე სხვა გუნდია და, თან კიდე რესურსი საკმაოდ დიდი აქვთ.
johan cruyff^^ 7 მარტი 2018 20:35
ციტატა: born to be cule
საიტზე რატომ მოიკლო აქტიურობამ? ძაან მოიკლო თან, ნეტავი რაარი მიზეზი?


კონკრეტულად რას გულისხმობ
nika1899 7 მარტი 2018 20:25
დღეს მინა გაიტანს, ხეტაფესთან როგორი მონდომებული იყო მაგრამ არ გამოუვიდა, მაგ ბიჭის დიდი იმედი მაქვს
gnidius 7 მარტი 2018 20:19
ისე მართლა რაარი რა.ამ დემბელემ ერთი მაინც გაიტანოს.ეს ესპანიოლიც სარეზერვო სასტავით არის და იწნებ შეუგდოს დემბომ
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: kortoxa23
დღეს რო დემბელემ გოლი არ გაიტანოს გავგიჟდები! უნდა იგრძნოს დღევანდელ მატჩში რო მასზე უკეთესი ძირითადი თერთმეტეულში არავინაა, რომც ვერ გაიტანოს ამით არც დაკნინდება მისი ტალანტი მაგრამ მისი კარგი თამაში მის ფსიქოლოგიურ მდგომარეობაზე დადებითად იმოქმედებს, დუბლი სრულად გამოუკეთებს ხასიათს როგორც სამწვრთნელო შტაბს და ხელმძღვანელობას ასევე ბარსას სრულიად ყველა გულშემატკივარს, აბა შენიცი დემბო შენი ფანი ვარ დღევანდელ მატჩში და იქნებ როგორმე არ გამაწბილო, როგორ მომენატრა საიტზე წერა სამწუხაროდ დროში შეზღუდული ვარ ბოლო თვეებია

იმედია გაიტანს დემბო



გატანა მთავარი არა მთავარია ბურთი სწორად გაანაწილოს და პოზიციურად სწორად ითამაშოს. მისი უპირველესი ფუნქცია ფლანგის ათვისება და გადაცემების გაკეთებაა.
nika1899 7 მარტი 2018 20:05
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: nika1899
ბიჭებო ასეთი ბილეთი დავწერე და რას იტყვით აბაა
1-- ატლეტიკოს 1x
2-- დორტმუნდის 1x
3-- სიტი ბაზელი-ბარათები 1.5-ზე მეტი
4-- სიტი ბაზელი კუთხურები 8.5-ზე მეტი
5-- დე ბრუინის პასები 99-ზე მეტი
6--ტოტენჰემი იუვეს კუთხურები 8.5-ზე მეტი
7-- ტოტენჰემი იუვე გოლები 2-ზე მეტი

ყველა კარგია 7ვეს მოგებას გისურვებ

სპასიბა ძმა ❤
lasha lionel 7 მარტი 2018 19:59
ციტატა: nika1899
ბიჭებო ასეთი ბილეთი დავწერე და რას იტყვით აბაა
1-- ატლეტიკოს 1x
2-- დორტმუნდის 1x
3-- სიტი ბაზელი-ბარათები 1.5-ზე მეტი
4-- სიტი ბაზელი კუთხურები 8.5-ზე მეტი
5-- დე ბრუინის პასები 99-ზე მეტი
6--ტოტენჰემი იუვეს კუთხურები 8.5-ზე მეტი
7-- ტოტენჰემი იუვე გოლები 2-ზე მეტი

ყველა კარგია 7ვეს მოგებას გისურვებ
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
საინტერესო თამაში იქნება საინტერესოა რას იზავენ სათადაროგო ფეხბურთელები, ესპანიოლი კომფორტული მეტოქე არასდროს ყოფილა მარტივი თამაში არ იქნება, მართალია დიდად მნიშვნელოვანი ჩემპიონატი არაა მაგრამ ყველა ფინალი მნიშვნელოვანია თან დერბია ყველა ვარიანტში უნდა მოვიგოთ...
nika1899 7 მარტი 2018 19:54
ბიჭებო ასეთი ბილეთი დავწერე და რას იტყვით აბაა
1-- ატლეტიკოს 1x
2-- დორტმუნდის 1x
3-- სიტი ბაზელი-ბარათები 1.5-ზე მეტი
4-- სიტი ბაზელი კუთხურები 8.5-ზე მეტი
5-- დე ბრუინის პასები 99-ზე მეტი
6--ტოტენჰემი იუვეს კუთხურები 8.5-ზე მეტი
7-- ტოტენჰემი იუვე გოლები 2-ზე მეტი
lasha lionel 7 მარტი 2018 19:30
ციტატა: kortoxa23
დღეს რო დემბელემ გოლი არ გაიტანოს გავგიჟდები! უნდა იგრძნოს დღევანდელ მატჩში რო მასზე უკეთესი ძირითადი თერთმეტეულში არავინაა, რომც ვერ გაიტანოს ამით არც დაკნინდება მისი ტალანტი მაგრამ მისი კარგი თამაში მის ფსიქოლოგიურ მდგომარეობაზე დადებითად იმოქმედებს, დუბლი სრულად გამოუკეთებს ხასიათს როგორც სამწვრთნელო შტაბს და ხელმძღვანელობას ასევე ბარსას სრულიად ყველა გულშემატკივარს, აბა შენიცი დემბო შენი ფანი ვარ დღევანდელ მატჩში და იქნებ როგორმე არ გამაწბილო, როგორ მომენატრა საიტზე წერა სამწუხაროდ დროში შეზღუდული ვარ ბოლო თვეებია

იმედია გაიტანს დემბო
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 7 მარტი 2018 19:28
მიდით ლომებო უნდა მოიგოთ დემბოს იმედი მაქვს დღეს უნდა ულიდეროს გუნდს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kortoxa23 7 მარტი 2018 19:16
დღეს რო დემბელემ გოლი არ გაიტანოს გავგიჟდები! უნდა იგრძნოს დღევანდელ მატჩში რო მასზე უკეთესი ძირითადი თერთმეტეულში არავინაა, რომც ვერ გაიტანოს ამით არც დაკნინდება მისი ტალანტი მაგრამ მისი კარგი თამაში მის ფსიქოლოგიურ მდგომარეობაზე დადებითად იმოქმედებს, დუბლი სრულად გამოუკეთებს ხასიათს როგორც სამწვრთნელო შტაბს და ხელმძღვანელობას ასევე ბარსას სრულიად ყველა გულშემატკივარს, აბა შენიცი დემბო შენი ფანი ვარ დღევანდელ მატჩში და იქნებ როგორმე არ გამაწბილო, როგორ მომენატრა საიტზე წერა სამწუხაროდ დროში შეზღუდული ვარ ბოლო თვეებია
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
gurgenidze 7 მარტი 2018 17:52
ციტატა: Clever Liar
swored 58shi axalgazrda pelem iTamasha mundialze yvelaze kargad tore 62shi travmirebuli iyo da garincha vavas miyavda paradi..70shi rivelinio jarzinioebs arc pele jirdebodat da arc garincha iset formashi iyo nakrebi. + sad 80 wlis winandeli fexburti da sad axlandeli.. imxela sxvaaobaa da imdeni cesia damatebuli romelic uazarmazar shesadzleblobebs uzgudavs tavis gamosachenad motamashes ro imdroindeli 20 goli axlandel 1_tan unda farddebodes..

+ maradona, ratmqunda unijieresi iyo da uasazgvro sportuli inteleqtis mqone mara qarishxala iyoo da daugalavio, mteli cxovreba dopingze da kokainze ijda da ra daglida :DDDD

Da plius ori goli xelit gaitana.. da vitom gmertis xeli shearqva magas magit moigo.eg msoplio
kortoxa23 7 მარტი 2018 17:37
ციტატა: gurgenidze
pivelis dros 17 wlis iyo pele ar atamashebdnen mesames dros iyo ukve asakshi da vabshe ar midioda da sapatiot waiyvanes msoplioze maq laparaki. Magitomac aris rom braziloashi daaxloebit 15 wlis win rom gaaketes gamokitxva pele tu garincha srulma umravlesobam garincha airchia. Da dzaan bevrisgan msmenia babuachemis taobisgan da mmachemis taobisganac yvela tuara dzaan didi nawili ambobs garincha upro magari iyoo. Ubralod pele mapiozi mela.iyo.. garincha kide bolos galotda pele erti didi mapiozia romlis piaric dgemde midis. Dasrulebulia pelea mepoba.. es erti. Rac sheexeba mis 1200 gols araopicialuri matchebianad.. dges rac weswbit daishvebelia mashin dasashvebi iyo.. dgess bevrad meti shwzgudvaa da bevrad met charchoahi jdebi rom gaitano.. mashin tamaahgarec ariyo 1 msaji iyo.. dges aris 5 .. aria tamashgarw.. dges tamashgare rom ar iyos messisac eqneboda 600 kiara bevrad meti opicialurahi.. da peles opicialjrshi 750 goloaq sadgac.. ase rom bevr rames unda mkaqciot.yuradgeba. arginaxavt es pele da agmertebt titqos. Uyurwbdit mks tamashs. Mag peles mesxma iseti gauketa moedanze ise xhearcxvina meti ar sheidzleba.. mesxi magalitad argaumartla.ro.sabchotakavshirshi daibada eg rom dabadebuliyo braziliashi an sadme evropashi dzaan mjera rom pele maradonas dones da saxels gaqachavda. Peles dro damtavrebulia.. mapiozi mela

Da kidev erti 3 dan romelshi gaxda pele turniris sauketeso oexburteli da bombardiri ?

მაგ თემასთად დაკავშირებით უკვე დავწერე სტატიაზე სადაც მესსის მოსალოდნელ რეკორდზე წერია
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK
გამოკითხვა