რეგისტრაცია

მომენტები, რომლითაც არტურმა "ბარსელონა" მოხიბლა (ვიდეო)

image
არტურ მელო არ არის ისეთივე ცნობილი ევროპელი გულშემატკივრებისთვის, როგორც კოუტინიო ან დემბელე, მაგრამ ეს სულაც არ ნიშნავს იმას, რომ "ბარსელონამ" უმნიშვნელო ტრანსფერი განახორციელა. ბრაზილიელი ჯერ 21 წლისაა, მას დიდ მომავალს უწინასწარმეტყველებენ და მისით მრავალი ტოპ კლუბი იყო დაინტერესებული. საბოლოოდ შეთანხმება "ბარსასთან" მოხერხდა და დიდად საამაყო ფაქტი იქნება კლუბის გულშემატკივრებისთვის ეს რამდენიმე სეზონის შემდეგ. იგი "ბარსას" ზაფხულში შეუერთდება და მომავალი სეზონიდან უკვე "ლურჯ-ბროწეულისფერი" მაისურით იასპარეზებს.

სანამ იგი "კამპ ნოუზე" შოუს დადგმას დაიწყებენ, მანამდე ვუყუროთ არტურის მომენტებს "გრემიოს" მაისურით. საუკეთესო მომენტებს, რომელმაც მოხიბლა კლუბის ხელმძღვანელობა:

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
LIONEL MESSI 12 მარტი 2018 12:25
ძალიან მაგარი ფეხბურთელია არტური, მაგარი ტრანსფერი გავჩარხეთ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
a.iniesta8 12 მარტი 2018 10:34
უკვე ნათელი ხდება მომავლის ბარსა მაგრამ მესი და სუარესი რო წავლენ მაგარი დაერხევა გუნდს ან ვაფშე ორივემ რო აქ დაამთავროს კარიერა
M10 S9 D11 12 მარტი 2018 00:46
ძაან მაგარი ბიჭია აი ძაან გამოგვადგება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 11 მარტი 2018 23:16
ციტატა: lasha lionel
გეთახმები მე სუარესის მჯერავს და ვიცი რომ კიდე დიდხანს ითამაშებს მაღალ დონეზე და არ მინდა რომ გრიზმანის გამო დემბელეს და სუარეს სათამაშო დრო შეუმცირდეს,არტური მათლა კარგი ბიჭია და აქვს იმის პოტენციალი რომ მსოფლიოში ერთ ერთი საუკეთესო გახდეს თავის პოზიციაზე,რაკეტა და გოკეში უნდა გაუშვან რადგან არტურს მეტი სათამაშო დრო მიეცეს.

სუარესი არის ისეთი, როგორიც უნდა იყოს ნამდვილი ფორვარდი. ხო ასაკშია უკვე, მაგრამ კლასი აქვს დიდი და ბოლო მომენტამდე იბრძვის!
lasha lionel 11 მარტი 2018 23:11
ციტატა: born to be cule
ციტატა: sxartimari
ციტატა: born to be cule
ხავის სტილია, პახოდუ ფიზიკურად ძლიერია და დაცვასაც კარგად დაეხმარება. ამ კაცის ყიდვით მოგვარდება ჩემი აზრით ნახევარდაცვის პრობლემა, ტიაგო ან ვერატი აღარ გვჭირდება.

რა ტიაგო და ვერატი, როდემდე უნდა ეხვეწოს ბარსა მაგათ! იყვნენ იქ სადაც არიან!!!

არცერთი არ გვჭირდება უკვე ნამდვილად, არტურს უნდა მიეცეს სრული ნდობა. გრიზმანი გვჭირდება ვითომ? სუარესი შესანიშნავ ფორმაშია და გაქაჩავს ჯერ, 100 მილიონი გრიზმანში რატომ უნდა გადავიხადოთ? მითუმეტეს რო არ აქვს დამტკიცებული მაგ კაცს არაფერი საოცარი, მაღალი დონის თამაშებში სულ ქრება.

გეთახმები მე სუარესის მჯერავს და ვიცი რომ კიდე დიდხანს ითამაშებს მაღალ დონეზე და არ მინდა რომ გრიზმანის გამო დემბელეს და სუარეს სათამაშო დრო შეუმცირდეს,არტური მათლა კარგი ბიჭია და აქვს იმის პოტენციალი რომ მსოფლიოში ერთ ერთი საუკეთესო გახდეს თავის პოზიციაზე,რაკეტა და გოკეში უნდა გაუშვან რადგან არტურს მეტი სათამაშო დრო მიეცეს.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 11 მარტი 2018 22:57
ციტატა: sxartimari
ციტატა: born to be cule
ხავის სტილია, პახოდუ ფიზიკურად ძლიერია და დაცვასაც კარგად დაეხმარება. ამ კაცის ყიდვით მოგვარდება ჩემი აზრით ნახევარდაცვის პრობლემა, ტიაგო ან ვერატი აღარ გვჭირდება.

რა ტიაგო და ვერატი, როდემდე უნდა ეხვეწოს ბარსა მაგათ! იყვნენ იქ სადაც არიან!!!

არცერთი არ გვჭირდება უკვე ნამდვილად, არტურს უნდა მიეცეს სრული ნდობა. გრიზმანი გვჭირდება ვითომ? სუარესი შესანიშნავ ფორმაშია და გაქაჩავს ჯერ, 100 მილიონი გრიზმანში რატომ უნდა გადავიხადოთ? მითუმეტეს რო არ აქვს დამტკიცებული მაგ კაცს არაფერი საოცარი, მაღალი დონის თამაშებში სულ ქრება.
sxartimari 11 მარტი 2018 22:54
ციტატა: born to be cule
ხავის სტილია, პახოდუ ფიზიკურად ძლიერია და დაცვასაც კარგად დაეხმარება. ამ კაცის ყიდვით მოგვარდება ჩემი აზრით ნახევარდაცვის პრობლემა, ტიაგო ან ვერატი აღარ გვჭირდება.

რა ტიაგო და ვერატი, როდემდე უნდა ეხვეწოს ბარსა მაგათ! იყვნენ იქ სადაც არიან!!!
born to be cule 11 მარტი 2018 22:35
ხავის სტილია, პახოდუ ფიზიკურად ძლიერია და დაცვასაც კარგად დაეხმარება. ამ კაცის ყიდვით მოგვარდება ჩემი აზრით ნახევარდაცვის პრობლემა, ტიაგო ან ვერატი აღარ გვჭირდება.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK
გამოკითხვა