რეგისტრაცია

"სევილია" 2:2 "ბარსელონა" მიმოხილვა [ვიდეო]

image
შემადგენლობები:

"ბარსელონა" - ტერ შტეგენი, პიკე, რაკიტიჩი, ინიესტა, სუარესი, დემბელე, კოუტინიო, პაულინიო, ალბა, სერხი რობერტო.

"სევილია" - რიკო, კიაერი, ლენგლე, ბანეგა, კორეა, ნ'ზონზი, ნავასი, ესკუდერო, მურიელი, ვასკესი, მერკადო.

გოლები: ვასკესი ('36), მურიელი ('50), სუარესი ('88), მესი ('89)

მატჩის პირველი ტაიმი თანაბარი თამაშით წარიმართა. ლიონელ მესისა და სერხიო ბუსკეტსის დანაკლისის გამო, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" არცთუ დამაჯერებლად გამოიყურებოდნენ და მეტოქის კართან რეალურ ხიფათს ვერ ქმნიდნენ. "დალაქებმა" საწყისი ორმოცდახუთწუთეულის მეორე ნაწილში უფრო გამოკვეთეს თავიანთი უპირატესობა და ის გოლშიც გარდასახეს: ფრანკო ვასკესმა საჯარიმოში უპრობლემოდ მიიღო ბურთი და ტერ შტეგენის კარი აიღო. მიუხედავად იმისა, რომ მოედნი აღნიშნულ მონაკვეთში არანაკლებ ხუთი "ბლაუგრანელი" იმყოფებოდა, ფრანკოს მაინც არ გასჭირვებია ანგარიშის გახსნა,

მეორე ტაიმიც ანალოგიური სცენარით წარიმართა. 50-ე წუთზე, ლუის მურიელმა სხვაობა უფრო სოლიდური გახადა. კოლუმბიელმა "ბარსას" კიპერის მიერ აღებულ დარტყმას დაამატა. მას ხელი რიკოშეტმაც შეუწყო. ერნესტო ვალვერდე იძულებული გახდა, რომ მოედანზე "ლა პულგა" შემოეყვანა. არგენტინელის გამოჩენამ "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" შეტევები გაამწვავა. "ელ პისტოლეროს" ორჯერ ჰქონდა ერთი ბურთის გაქვითის შესაძლებლობა, თუმცა "დალაქელთა" უკანახაზელები არა და არ ცდებოდნენ. თავის მხრივ, ლაიუნს, მურიელს, ვასკესსა და ბანეგას უამრავი მომენტი შეექმნათ კონტრიერიშების დროს, მაგრამ მათ ყველაფრის დასრულება ვერ მოახერხეს.

იმ დროს, როდესაც ყველაფერი გადაწყვეტილი ჩანდა. ურუგვაელმა ცენტფორვარდმა აკრობატულ ნახტომში გაიტანა და ვითარება დაძაბა. ზუსტად ერთ წუთში, ოქროს ბურთის ხუთზგის მფლობელმა შორეული დარტყმა განახორციელა და პარიტეტი აღადგინა. 2:2 და მიუხედავად ცუდი თამაშისა, "ბარსელონას" წაუგებელი სერია გრძელდება.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
lasha lionel 1 აპრილი 2018 10:48
გუშინ მესის სუარესის და დენისის გარდა კარგად ვერავინ ითამაშა,დაცვა იყო საშინელი ორივე გოლი სწორედ დაცვის შეცდომის გამო გაუშვით,პულინიო კოუნტინიო არ მომწონა შეცდომები ბევეი ჰქონდათ ისე დემბელეს არ დაუტოვებია ცუდი შთაბეჭდილება,თლიანობაში არ ვარ ბარსელონას თამაშით კმაყოფილი და ამ შეხვედრის წაგებას ვიმსახურებდით.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 10:00
gushin cota nervebma mimtyuna u vsex proshu izvinenie magram valverdeze mainc vityvi ro is araa barsas stilis mcvrtnlli tundac trebli daidos
--------------------
Phillippe coutinho
gurgenidze 1 აპრილი 2018 09:43
Dembeles aravin gayidis amaze piqrric sisuleleaa... amxela.tanxa gadaixades igrokshi magas erti sezonis mere aravin gayidis..
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 02:53
დემბელეს გაყიდვაზე რატო მიდის საერთოდ ლაპარაკი? მაგის გაყიდვა არ შეიძლება და არც გაყიდიან გრიზმანი თუ მოვა დემბელეს კი არა სუას შეუმცირდება სათამაშო დრო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 02:46
ციტატა: kaizersoza
Giorgi Changelia დღეს, 02:33 პასუხი
neimari xom me gavushvi pirveli)))))))))))) dembeleze erti tvis ukan davwere daje mgoni, )))) esec tu gavartyi, safexburo eqspertta biuros gavxsni)))))))))))) ragac amdagvars, )))))))))) umtitic miayolon sheidzleba, )))) agar gadaixdis barsa uazro xelfasebs, mesis 100 milioni xom vabshe saswaulia)))
iyidis de ligti da vigac egetebs, vinc pirvel wlebshi dzalian mcire xelfasze dajerdeba, kliuverti da eget sastavs, da sworicaa.

aset patara asakshi amxela xelfasi ar unda moitxovo, tu titulebi ginda saxeli da prestijul gundshi tamashi, da tu fuli ginda chinetshi unda waxvide mashin))

wink wink wink

ნუ, მესიზე რა უნდა თქვა, მესია!..
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 1 აპრილი 2018 02:46
Giorgi Changelia დღეს, 02:33 პასუხი
neimari xom me gavushvi pirveli)))))))))))) dembeleze erti tvis ukan davwere daje mgoni, )))) esec tu gavartyi, safexburo eqspertta biuros gavxsni)))))))))))) ragac amdagvars, )))))))))) umtitic miayolon sheidzleba, )))) agar gadaixdis barsa uazro xelfasebs, mesis 100 milioni xom vabshe saswaulia)))
iyidis de ligti da vigac egetebs, vinc pirvel wlebshi dzalian mcire xelfasze dajerdeba, kliuverti da eget sastavs, da sworicaa.

aset patara asakshi amxela xelfasi ar unda moitxovo, tu titulebi ginda saxeli da prestijul gundshi tamashi, da tu fuli ginda chinetshi unda waxvide mashin))
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 02:33
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: basa7
ციტატა: kaizersoza
მე არ მომწონს ჯერჯერობით ლა მასია, ალენია არაა ჯერ მზად, დენისი კიდე არ მომწწონს, არ გაიზრდება ეგ მეტს მგონია, მოკლედ ერთი ორი წელი ლა მასიას იმედი არ მაქ რა დაგიმალოთ და
saerTod praqtikit da umaglesi donis tamashebshi iwvrtneba fexburteli, shansi ar edzlevat, alenia , oriol busketsi, kukurela da vitinio romelic arendit gvyavs iniestas poziciis fexburtelia, es fexburelebi shemidzlia shevaqo,

კი ეგენი უნდა გადმოიყვანოს მომავალ წელს უკვე წესით და იქ გამოჩნდებიან. სხვები უნდა გაუშვას. 2 3 წელი საკმარისი დროა რა შეუძლიათ რომ გამოჩნდეს

ragac darwmunebuli var dembeles gayidian, bevri mizezis gamo , jer grizmani rom gadmova amdens fizikurad ver atamasheb, mere im imedebs ver amartlebs tu ligaze ragac saswauli ar chaidina, da rac mtavaria, mtavari mizezi ristvisac sheidzleba gaushvan magali xelfasia, mgoni tu sworad maxsovs 18 milioni aqvs xelfasi, barselona gaxda gundi romelsac yvela wvelis xelfasebshi, yvelaze mets ixdis top klubebs shoris, am tendenciis mokvlac undat, da paxodu am magali xelfasebis gamo transferebis ganxorcielebashi xels ushlis, balansi irgveva, amito mgonia gaushveben.

თანაც, უკვე ხშირად იწერება "არსენალზე" და საერთოდ, მის ტრანსფერზე. ლონდონელებს რომ დავუბრუნდეთ, გავიხსენოთ, ვენგერმა რამდენი თანამემამულე გადაიბირა. + კოუტინიოს შეეძლება მომვალ წელს უჩლ-ზე თამაში და შესაძლოა, მართალი ხარ.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 1 აპრილი 2018 02:30
ციტატა: basa7
ციტატა: kaizersoza
მე არ მომწონს ჯერჯერობით ლა მასია, ალენია არაა ჯერ მზად, დენისი კიდე არ მომწწონს, არ გაიზრდება ეგ მეტს მგონია, მოკლედ ერთი ორი წელი ლა მასიას იმედი არ მაქ რა დაგიმალოთ და
saerTod praqtikit da umaglesi donis tamashebshi iwvrtneba fexburteli, shansi ar edzlevat, alenia , oriol busketsi, kukurela da vitinio romelic arendit gvyavs iniestas poziciis fexburtelia, es fexburelebi shemidzlia shevaqo,

კი ეგენი უნდა გადმოიყვანოს მომავალ წელს უკვე წესით და იქ გამოჩნდებიან. სხვები უნდა გაუშვას. 2 3 წელი საკმარისი დროა რა შეუძლიათ რომ გამოჩნდეს

ragac darwmunebuli var dembeles gayidian, bevri mizezis gamo , jer grizmani rom gadmova amdens fizikurad ver atamasheb, mere im imedebs ver amartlebs tu ligaze ragac saswauli ar chaidina, da rac mtavaria, mtavari mizezi ristvisac sheidzleba gaushvan magali xelfasia, mgoni tu sworad maxsovs 18 milioni aqvs xelfasi, barselona gaxda gundi romelsac yvela wvelis xelfasebshi, yvelaze mets ixdis top klubebs shoris, am tendenciis mokvlac undat, da paxodu am magali xelfasebis gamo transferebis ganxorcielebashi xels ushlis, balansi irgveva, amito mgonia gaushveben.
basa7 1 აპრილი 2018 02:23
ციტატა: kaizersoza
მე არ მომწონს ჯერჯერობით ლა მასია, ალენია არაა ჯერ მზად, დენისი კიდე არ მომწწონს, არ გაიზრდება ეგ მეტს მგონია, მოკლედ ერთი ორი წელი ლა მასიას იმედი არ მაქ რა დაგიმალოთ და
saerTod praqtikit da umaglesi donis tamashebshi iwvrtneba fexburteli, shansi ar edzlevat, alenia , oriol busketsi, kukurela da vitinio romelic arendit gvyavs iniestas poziciis fexburtelia, es fexburelebi shemidzlia shevaqo,

კი ეგენი უნდა გადმოიყვანოს მომავალ წელს უკვე წესით და იქ გამოჩნდებიან. სხვები უნდა გაუშვას. 2 3 წელი საკმარისი დროა რა შეუძლიათ რომ გამოჩნდეს
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 02:21
ციტატა: levani neparidze
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა

tviton ambob rom naxevardacva susti iyo, da kide centraluri naxevarmcveli pulinio gamoeklo da Shemtevi daetovebina? burTze kontrols vabShe davkargavdiT, da gagvitandnen uewveli.
absoliturad sworad moiqca tan dembele verafers aketebda. mesi da pako shemoiyvana, pakom sagole gadacema gaaketa, mesim goli gaitana, zamenebshi ver daadanashauleb)))

პაულინიო ამ თამაშში სრული ზარალი იყო

ვა-ბანკი იქნებოდა, კიდევ ნახევარმცველის გაყვანა. შეტევა საუკეთესო თავდაცვააო, მაგრამ ყოველთვის...


პაულინიოს თმაში დღეს არ წაუვიდა რბილად რომ ვთქვათ და ბარსელონას მწვრთნელს იმდენი უნდა ესმოდეს რო შევვალოს სხვა სქემა მოიფიქროს. არაფერი არ დაშავდებოდა გომეშის შემოყვანით პირიქით უკან დაწევდა და დაცვას მიეხმარებოდა პაულინიო ზევით ქვევით უაზროდ დარბოდა მეტი არაფერი. რობერტო იყო სრული საშინელება. დენისს მალადეს ამდენი ხანია არ უთამაშია და რა კლასნად შემოვიდა

ეგ ხო, მაგრამ ნახევარმცველის გაყვანა და დემბელეს დატოვება...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 1 აპრილი 2018 02:14
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: basa7
მე არ მომწონს ჯერჯერობით ლა მასია, ალენია არაა ჯერ მზად, დენისი კიდე არ მომწწონს, არ გაიზრდება ეგ მეტს მგონია, მოკლედ ერთი ორი წელი ლა მასიას იმედი არ მაქ რა დაგიმალოთ და

რა თქმა უნდა, პუიოლის, პიკეს, ბუსკეტსის, ჩავის, მესი და პერდოს მსგავსი მოთამაშეები არ წამოვიდნენ, მაგრამ შანსი უნდა მისცენ, თორემ არაფერი გამოვა.
ციტატა: kaizersoza
denisas rato ar endoba gaugebaria, gomeshis ufro ejera, magram exla chaiqnia xeli sabolood da gundsac ukve gadawyvetili aqvs gomeshis gayidva.

თუ გადაწყვეტილია გაყიდვა, მას მიაკვდა ვალვერდე?!

am sezonshi valverdes motxovnit datoves, rom aigo fexburteli universalia, orive fexit tamashobs da uamrav poziciaze, valverdes egona rom daqoqavda magram ar gamovida, misca shansi magram ert tamashze iseti miagina gomeshs kadri achvenes rom ravi))))))))) gomeshma ragac sisulele itamasha imena valverde egeti gamwarebuli ar minaxia imis mere agarc dauyenebia dziritadshi)))
levani neparidze 1 აპრილი 2018 02:14
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა

tviton ambob rom naxevardacva susti iyo, da kide centraluri naxevarmcveli pulinio gamoeklo da Shemtevi daetovebina? burTze kontrols vabShe davkargavdiT, da gagvitandnen uewveli.
absoliturad sworad moiqca tan dembele verafers aketebda. mesi da pako shemoiyvana, pakom sagole gadacema gaaketa, mesim goli gaitana, zamenebshi ver daadanashauleb)))

პაულინიო ამ თამაშში სრული ზარალი იყო

ვა-ბანკი იქნებოდა, კიდევ ნახევარმცველის გაყვანა. შეტევა საუკეთესო თავდაცვააო, მაგრამ ყოველთვის...


პაულინიოს თმაში დღეს არ წაუვიდა რბილად რომ ვთქვათ და ბარსელონას მწვრთნელს იმდენი უნდა ესმოდეს რო შევვალოს სხვა სქემა მოიფიქროს. არაფერი არ დაშავდებოდა გომეშის შემოყვანით პირიქით უკან დაწევდა და დაცვას მიეხმარებოდა პაულინიო ზევით ქვევით უაზროდ დარბოდა მეტი არაფერი. რობერტო იყო სრული საშინელება. დენისს მალადეს ამდენი ხანია არ უთამაშია და რა კლასნად შემოვიდა
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 02:13
ციტატა: basa7
მე არ მომწონს ჯერჯერობით ლა მასია, ალენია არაა ჯერ მზად, დენისი კიდე არ მომწწონს, არ გაიზრდება ეგ მეტს მგონია, მოკლედ ერთი ორი წელი ლა მასიას იმედი არ მაქ რა დაგიმალოთ და

რა თქმა უნდა, პუიოლის, პიკეს, ბუსკეტსის, ჩავის, მესი და პერდოს მსგავსი მოთამაშეები არ წამოვიდნენ, მაგრამ შანსი უნდა მისცენ, თორემ არაფერი გამოვა.
ციტატა: kaizersoza
denisas rato ar endoba gaugebaria, gomeshis ufro ejera, magram exla chaiqnia xeli sabolood da gundsac ukve gadawyvetili aqvs gomeshis gayidva.

თუ გადაწყვეტილია გაყიდვა, მას მიაკვდა ვალვერდე?!

ციტატა: kaizersoza
saerTod praqtikit da umaglesi donis tamashebshi iwvrtneba fexburteli, shansi ar edzlevat, alenia , oriol busketsi, kukurela da vitinio romelic arendit gvyavs iniestas poziciis fexburtelia, es fexburelebi shemidzlia shevaqo,

კიდევ დავამატებ, სემედუ თუ არ მოსწონს და მაგიტომ აყენებს რობერტოს (მეეჭვება, მაგრამ ამინც), პალენსიას მისცეს 1-2 მატჩი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kaizersoza 1 აპრილი 2018 02:10
მე არ მომწონს ჯერჯერობით ლა მასია, ალენია არაა ჯერ მზად, დენისი კიდე არ მომწწონს, არ გაიზრდება ეგ მეტს მგონია, მოკლედ ერთი ორი წელი ლა მასიას იმედი არ მაქ რა დაგიმალოთ და
saerTod praqtikit da umaglesi donis tamashebshi iwvrtneba fexburteli, shansi ar edzlevat, alenia , oriol busketsi, kukurela da vitinio romelic arendit gvyavs iniestas poziciis fexburtelia, es fexburelebi shemidzlia shevaqo,
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 02:08
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა

tviton ambob rom naxevardacva susti iyo, da kide centraluri naxevarmcveli pulinio gamoeklo da Shemtevi daetovebina? burTze kontrols vabShe davkargavdiT, da gagvitandnen uewveli.
absoliturad sworad moiqca tan dembele verafers aketebda. mesi da pako shemoiyvana, pakom sagole gadacema gaaketa, mesim goli gaitana, zamenebshi ver daadanashauleb)))

პაულინიო ამ თამაშში სრული ზარალი იყო

ვა-ბანკი იქნებოდა, კიდევ ნახევარმცველის გაყვანა. შეტევა საუკეთესო თავდაცვააო, მაგრამ ყოველთვის...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
basa7 1 აპრილი 2018 02:07
მოკლედ პირდაპირ გეტყვით დღევანდელი თამაშის ჩავარდნაც დიდწწილად ნახევარდაცვის დამსახურებაა, დაცვამაც ვერ ივარგა ფაქტია მაგრამ თავი ყოველთვის ნახევარდაცაა
kaizersoza 1 აპრილი 2018 02:06
denisas rato ar endoba gaugebaria, gomeshis ufro ejera, magram exla chaiqnia xeli sabolood da gundsac ukve gadawyvetili aqvs gomeshis gayidva.
basa7 1 აპრილი 2018 02:05
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა

კიდევ რაში ვადანაშაულებ, იცი?! "ლა მასია" საერთოდ უნდა დაგვავიწყდეს? კარგი, შეიძლება, ვთქვათ, რომ არაა როტაციების დრო... ასეთ მატჩებში მაინც ხომ შეიძლებოდა შანსი მიეცა, მაგ., ორიოლ ბუსკეტსისთვის? ვაზვიადებ, მაგრამ ახლა იქნებ კიდევ უკეთესია ჩვენი აკადემია? თუ შანსი არ მიეცი, როგორ გავიგოთ? რომ ვიძახით, "ლა მასია" დაიკარგაო, რის საფუძველზე ვამბობთ? გადაეწყო მთელი მსოფლიო ფულზე და დაავიწყდათ საუკთარი მოთამაშეების გაზრდა. დელე ალიო იძახდა ვიღაცა, მეორე სხვა იძახის... რად გვინდა? ჩვენ არ გვყავს ახალგაზრდები? რატომ გავუშვით მბულა? სადაა ადამა ტრაორე? ესაა რეალობა...

ციტატა: born to be cule
დენისი არ მოგეწონათ? მაგრად იყომარა, მითუმეტეს კაი ხანი ნათამაშები არ ჰქონდა ტიპს. რობერტო მარჯვნივ ძალიან სუსტია და რატომ ვერ შეიგნო ვალვერდემ? ათამაშოს სემედუ და თუ ასეა რობერტო აწიოს წინ. დღევანდელ თამაშს რაც შეეხება, გუნდმა ცუდი მატჩი ჩაატარა. აი სანაკრებო პაუზების შემდეგ სულ ასეა ხოლმე, ამასთან ერთად ბუსის და ლეოს არ ყოფნამ (პირველ ტაიმში) არია საქმე და ბევრ მომენტში გაგვიმართლა კიდეც. მადლობა ლეოს, შეგვინარჩუნა წაუგებელი სერია! მალე ყველაფერი ჩადგება კალაპოტში, უბრალოდ სემედუ უნდა ათამაშოს აწი, თორემ რობერტოთი გრანდი გაგვაფარჩაკებს.

გომეშის დრო დენის უნდა მიეცეს. დიდ შანს აძლევენ პორტუგალიელს და ფაქტია, რომ მაინც ვერაფერს შვება, ნაყიდი ინდაურივით იყურება. ეს სეზონიც და მერეც თუ ვერაფერი, გასაყიდი არის. ალენიაც დასაწინაურებელია. მეტი რა გითხრა, გეთანხმები ყველაფერში.

მე არ მომწონს ჯერჯერობით ლა მასია, ალენია არაა ჯერ მზად, დენისი კიდე არ მომწწონს, არ გაიზრდება ეგ მეტს მგონია, მოკლედ ერთი ორი წელი ლა მასიას იმედი არ მაქ რა დაგიმალოთ და
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 01:59
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა

კიდევ რაში ვადანაშაულებ, იცი?! "ლა მასია" საერთოდ უნდა დაგვავიწყდეს? კარგი, შეიძლება, ვთქვათ, რომ არაა როტაციების დრო... ასეთ მატჩებში მაინც ხომ შეიძლებოდა შანსი მიეცა, მაგ., ორიოლ ბუსკეტსისთვის? ვაზვიადებ, მაგრამ ახლა იქნებ კიდევ უკეთესია ჩვენი აკადემია? თუ შანსი არ მიეცი, როგორ გავიგოთ? რომ ვიძახით, "ლა მასია" დაიკარგაო, რის საფუძველზე ვამბობთ? გადაეწყო მთელი მსოფლიო ფულზე და დაავიწყდათ საუკთარი მოთამაშეების გაზრდა. დელე ალიო იძახდა ვიღაცა, მეორე სხვა იძახის... რად გვინდა? ჩვენ არ გვყავს ახალგაზრდები? რატომ გავუშვით მბულა? სადაა ადამა ტრაორე? ესაა რეალობა...

ციტატა: born to be cule
დენისი არ მოგეწონათ? მაგრად იყომარა, მითუმეტეს კაი ხანი ნათამაშები არ ჰქონდა ტიპს. რობერტო მარჯვნივ ძალიან სუსტია და რატომ ვერ შეიგნო ვალვერდემ? ათამაშოს სემედუ და თუ ასეა რობერტო აწიოს წინ. დღევანდელ თამაშს რაც შეეხება, გუნდმა ცუდი მატჩი ჩაატარა. აი სანაკრებო პაუზების შემდეგ სულ ასეა ხოლმე, ამასთან ერთად ბუსის და ლეოს არ ყოფნამ (პირველ ტაიმში) არია საქმე და ბევრ მომენტში გაგვიმართლა კიდეც. მადლობა ლეოს, შეგვინარჩუნა წაუგებელი სერია! მალე ყველაფერი ჩადგება კალაპოტში, უბრალოდ სემედუ უნდა ათამაშოს აწი, თორემ რობერტოთი გრანდი გაგვაფარჩაკებს.

გომეშის დრო დენის უნდა მიეცეს. დიდ შანს აძლევენ პორტუგალიელს და ფაქტია, რომ მაინც ვერაფერს შვება, ნაყიდი ინდაურივით იყურება. ეს სეზონიც და მერეც თუ ვერაფერი, გასაყიდი არის. ალენიაც დასაწინაურებელია. მეტი რა გითხრა, გეთანხმები ყველაფერში.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 01:55
ციტატა: kaizersoza
M10 S9 D11 დღეს, 01:43
yvela egre iyo, raketaze meti shecdoma ar daushvia yovelshemtxvevashi, da raketas rato ayenebs chamshlelad ver vxdebi paulinio bevrad ufro kargi chamshlelia vidre raketa.

ეგ ხო რაკიტიჩი ბუსითან ერთად ჩანს მაგარი თორე მაგის გარეში 0-ია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 1 აპრილი 2018 01:54
M10 S9 D11 დღეს, 01:43
yvela egre iyo, raketaze meti shecdoma ar daushvia yovelshemtxvevashi, da raketas rato ayenebs chamshlelad ver vxdebi paulinio bevrad ufro kargi chamshlelia vidre raketa.
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 01:43
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა

tviton ambob rom naxevardacva susti iyo, da kide centraluri naxevarmcveli pulinio gamoeklo da Shemtevi daetovebina? burTze kontrols vabShe davkargavdiT, da gagvitandnen uewveli.
absoliturad sworad moiqca tan dembele verafers aketebda. mesi da pako shemoiyvana, pakom sagole gadacema gaaketa, mesim goli gaitana, zamenebshi ver daadanashauleb)))

პაულინიო ამ თამაშში სრული ზარალი იყო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 1 აპრილი 2018 01:37
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა

tviton ambob rom naxevardacva susti iyo, da kide centraluri naxevarmcveli pulinio gamoeklo da Shemtevi daetovebina? burTze kontrols vabShe davkargavdiT, da gagvitandnen uewveli.
absoliturad sworad moiqca tan dembele verafers aketebda. mesi da pako shemoiyvana, pakom sagole gadacema gaaketa, mesim goli gaitana, zamenebshi ver daadanashauleb)))
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 01:21
ციტატა: givi pavlovichi
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.

კი გეთნხმები რო გადავრჩით მარა ვალვერდე იმაშა დამნაშავე რო პაულინიო დატოვა და დემბელე გაიყვანა მე დღევანდელ თმაშს დაღლილობას და ბუსის არ ყოფნას ვაბრალებ უბრალოდ ნახ დაცვაში ძაან დიდი ხვრელი გვქონდა და დაცვასა და ნახევარ დაცვას შორის ბუსის არ ყოფნის გამო კავშირი იყო გაწყვეტილი ეს რაკიტიჩი ბუსის გარეშე 0-ია რობერტო კიდე პრახადნოი დვორ დაცვაში ორივე გოლი მაგის ფლანგიდან გავიდა ასე რომ სამი ფაქტორი რის გამოც დღეს ცუდად ვითამაშეთ არის დაღლილობა ბუსის არ ყოფნა და სერხი რობერტოს ვაიმველობა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 1 აპრილი 2018 01:20
დენისი არ მოგეწონათ? მაგრად იყომარა, მითუმეტეს კაი ხანი ნათამაშები არ ჰქონდა ტიპს. რობერტო მარჯვნივ ძალიან სუსტია და რატომ ვერ შეიგნო ვალვერდემ? ათამაშოს სემედუ და თუ ასეა რობერტო აწიოს წინ. დღევანდელ თამაშს რაც შეეხება, გუნდმა ცუდი მატჩი ჩაატარა. აი სანაკრებო პაუზების შემდეგ სულ ასეა ხოლმე, ამასთან ერთად ბუსის და ლეოს არ ყოფნამ (პირველ ტაიმში) არია საქმე და ბევრ მომენტში გაგვიმართლა კიდეც. მადლობა ლეოს, შეგვინარჩუნა წაუგებელი სერია! მალე ყველაფერი ჩადგება კალაპოტში, უბრალოდ სემედუ უნდა ათამაშოს აწი, თორემ რობერტოთი გრანდი გაგვაფარჩაკებს.
givi pavlovichi 1 აპრილი 2018 01:16
გადავრჩით. დღეს ბარსა იყო მძორი; 1.დაცვა საშინელებაა. 2.ინიესტა საცოდაობა. 3. ვალიკო შტერი-ქლიავი.4.გუნდი არ-ვერ დარბის. იმედია გამოსწორდებიან.
kaizersoza 1 აპრილი 2018 01:12
ციტატა: kortoxa23
კარგია რო არ წავაგეთ, ყოველთვის მოგება გვინდა მაგრამ სევილიაში მოგება გაგვიჭირდებოდა და მთავარი იყო არ წაგება და ბევჯერაც ავღნიშნე, კმაყოფილი ვარ რო წაუგებელი სერია გავაგრძელეთ და რეკორდთან ახლოს ვართ

ბუსკეტსი გვაკლდა თორე რა ჯანდაბის გუნდია, თან სანაკრებო თამაშების მერე შეხვდით და სულ გვიჭირს ამ პერიოდში, აი თასზე ნახავთ როგორ გადაახევს ბარსა ბურთს თავზე, ლეგანესი და ვიღაც ფარჩაკა გუნდები უგებენ, არაა სევილია ძლიერი ყოველშემთხვევაში ბარსასთვის პრობლემას არ წარმოადგენს.
kortoxa23 1 აპრილი 2018 00:56
კარგია რო არ წავაგეთ, ყოველთვის მოგება გვინდა მაგრამ სევილიაში მოგება გაგვიჭირდებოდა და მთავარი იყო არ წაგება და ბევჯერაც ავღნიშნე, კმაყოფილი ვარ რო წაუგებელი სერია გავაგრძელეთ და რეკორდთან ახლოს ვართ
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
gnidius 1 აპრილი 2018 00:55
რეალ ტაში ტაში ბარსამ შეგცათ კარგის ტრაკ...ი
lasha lionel 1 აპრილი 2018 00:52
გილოცავთ ყველას,წაუგებელი სერია გძელდება ლალიგაში,ლიგაზე რომას თქვზე უნდა გდავახიოთ ბურთი.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
dato112 1 აპრილი 2018 00:52
vinmem valverdes 4-4_2 ar gaakritikos daayena 4-3-3 da ra araferi gadaawyo 4-4-2ze da 1wutshi 2 goli ai mwvrtnelis klasi sagol valikos vin metanxmebit
LIONEL MESSI 1 აპრილი 2018 00:46
ციტატა: kaizersoza
ნემსი და ძაფი გაუგზავნეთ მადრიდელებს გახეული იქნებიან ბოღმისგან ერთ ადგილას)))))))))

:D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
kaizersoza 1 აპრილი 2018 00:43
ნემსი და ძაფი გაუგზავნეთ მადრიდელებს გახეული იქნებიან ბოღმისგან ერთ ადგილას)))))))))
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 00:42
სემდუ უნდა დააყენოს აწი დაცვაში თორე ეს რობერტო ყველამ ათრია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
სულხო 1 აპრილი 2018 00:40
es ukve meore tamashi istoriuli pesejes mere aseti magari tamashi ar minaxavs saagol barsa da mogebis tolfasia mokled ar vici ra magari gamisworda da magaria barsa :)
lesane C 1 აპრილი 2018 00:40
ციტატა: Clever Liar
valverde gadamifxike erti bileti po bracki, jekpoti tuar movigo pirvelive cdaze me viyo baloteli :D

:DDD
kaizersoza 1 აპრილი 2018 00:39
რაკეტა იმენა დასხვრეტი იყო დღეს, მეორე გოლზე იმენა იდგა და უყურებდა როგორ განვითარდებოდა მოვლენები. ინიესტაც დზალიან ცუდი იყო იმენა საშინელი, კოუც ბერვ შეცდომებს უშვებს პასებში მაგრამ ირბინა მთელი თამაში, მესის სუას და კოუტინიოს გარდა ყველას ნოლები, ტერ შტეგენმაც გადაგვარჩინა პირისპირ არ გაატანინა ესეც აღსანიშნავია
Clever Liar 1 აპრილი 2018 00:39
valverde gadamifxike erti bileti po bracki, jekpoti tuar movigo pirvelive cdaze me viyo baloteli :D
lesane C 1 აპრილი 2018 00:38
ციტატა: kule forever
Denisma daamtkica ramxela talantis matarebelia eg bichi,rogor amwvavebda shetevebs,imsaxurebs dziritads

dziritads jer vera mara ufro met dros ashkarad imsaxurebs vidre gomeshi,kochebshi etyoba ro sheudzlia tamashi
LIONEL MESSI 1 აპრილი 2018 00:37
სასწაულ ქამბექი, რა ქნეს 1 წუთში ორი გოლი გაიტანეს, მართლაც გამარჯვების ტოლფასი ფრე იყო.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
levani neparidze 1 აპრილი 2018 00:37
იმ ვალვერდეს დაექცა ოჯახი პაულინიო საერთოდ მოედანზე თუ შეუშვას. ნახეთ რა ქნა დენისმა ამ თამაშის გადარჩენაში უდიდესი როლი შეიტანა გააჯვა პაულინიომ და გუნდი რაღცას დაემსგავსა. ჩინეთშიც არა მაგის დონეე
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 00:36
ბიჯოოო ეს რა იყოოოოო ჰაა ჰუუუჰ რა იგრა მოვატრიალეთ ბიჯოოო მესიიიი მესიიი მესიიიი ნუ არ ვიცი რააა რანაირად შევაქო ეს არაადამიანი

რაც შეეხება თამაშს აშკარად გადაიღალა გუნდი ვინც ეს სანაკრებო პაუზა მოიგონა იმის დდშვც ბუსკეცი დაგვაკლდა ძაან ცენტრი პრახადნოი დვორია მაგის გარეშე და რაკიტიჩი 0 რობერტო სუფთა დირკა დაცვაში იმედია რომასთნ სემედუს დააყენებს ვალო მოკლედ ამ სანაკრებო პაუზას დავაბრალებ ჩვენს დღევანდელ თამაშს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kule forever 1 აპრილი 2018 00:36
Denisma daamtkica ramxela talantis matarebelia eg bichi,rogor amwvavebda shetevebs,imsaxurebs dziritads
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
kaizersoza 1 აპრილი 2018 00:35
გამარჯვების ტოლფასი ფრე)))
kule forever 1 აპრილი 2018 00:35
1 wutshi ori goli ragac saocreba Eseti rame psj s mere agar minaxia
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
DON ANDRESS 1 აპრილი 2018 00:34
კი დამაგჯა ნერვები მაგრამ უფლის წყალობით გადავარჩინეთ ეს მატჩი.ვალვერდემაც გამოიცნო ცვლილებები დენისი კარგად შემოვიდა კოუ ისედაც კარგი იყო და სუა-მესის დუეტი სასწაული.
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:34
DILIT ADRE YANASHI UNDA CAVSUKLIYAVI TXILIC MOVTYAN DA FAROSANAC ARC SHEVCAMLAV MAGISDEDASC UNDA DAVLIO, MARA JOBIA DAVIDZNO AM MILIONEREBS FULI RO AQ ME RA? EX GLEXIS DEDAVATIRE ME TOXIA CHEMI PRODFESIA. SBOGAM
Giorgi JR 1 აპრილი 2018 00:33
ai mesis aravin shemidarot tore agkuwavt :D :D ra qna tipma :D 3 wutshi movatrialet tamashi
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 00:32
აეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე, ხო ვიძახი ფერგი თაიმი-თქო!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ლეოოოოოო!!!! გაგრძელდა სერია!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 00:30
dedac movtyan biletis davai mesamec
--------------------
Phillippe coutinho
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:29
VAIME DEDAAAAA GENAVCALET BIJO
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 00:29
es ra iko gaficebt mibckinet vinme es ra iko es raari gaficebt ai isevv messi da ara is cenzura valverde es raari vaax chemi biletic movige laivze nichia davdeeee
--------------------
Phillippe coutinho
Giorgi JR 1 აპრილი 2018 00:29
megadavebit? gijia es adamiani ubralod araamqveyniuria <3
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:29
GENACVALE JUJA
kule forever 1 აპრილი 2018 00:29
Goool me viyoku
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 00:29
გოოოოოოოოოოოოოლ მესიიიიიიიიიიიი გოოოოოოოლ გოოოოოოლ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 00:28
ციტატა: M10 S9 D11
გოოოოლ სუაა დავაი მიაწექით ფრე მაინ გააგორეთ

Fergi Time!!!!!!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 00:28
imedi mizeruli mara mainc imedi
--------------------
Phillippe coutinho
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:28
SHENI CHIRIME SHENI JUJAAAA
M10 S9 D11 1 აპრილი 2018 00:28
გოოოოლ სუაა დავაი მიაწექით ფრე მაინ გააგორეთ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi JR 1 აპრილი 2018 00:24
rekordamde es gvqonda cota rtuli tamashi marto es da esec gaafuwes :/ ristvis vuyure :/
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:24
WAUGEBEL SERIAZE MWYDEBA GULI TORE METI ARAFERI BRATCI MAGRAD GAMITYDA
Clever Liar 1 აპრილი 2018 00:22
ციტატა: phillippe coutinho
axla vinc ityvis grizmani araa sachiroo momecit is xelshi

da sad daayenebdi hrizmans am tamashshi marjvrna flangze robertos nacvlad, marcxenaze albas tu sayrdenze buskecis? ras izams ahemtevi tu centrshi ver daabalanse tamashi :D
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:21
ERTIANS RAMDENI QONDA? FYULI AR MQONDA TORE VCERDI BRAT ASIANI LARSHI AR GIRDA TORE:d
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 00:21
axla vinc ityvis grizmani araa sachiroo momecit is xelshi

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: phillippe coutinho
gaakete ra is ori cvlilebac xo xedav a midis es tamasha ra ro vambob cenzuraa es valverde metki gamomixteba mere ak bareuli da es ratkvio es daumarcxebeli seeriac vitom valverdes gaketebuli ikos es messis faktoria da mis xarjze xdeboda es daumarcxebloba tu simartle gindat da arc denisas adzlevs shans da arc axvebs amat kide at midit es tamasha gaatraka sakme ra es maurinios kloni es

es momentebi rac sevilias xonda sxva romelimes an romas konoda akamde jeko minimum hetriks gagvtenida marto

semedu denisi shemoikvane she cenzura shen ra

ახლა, რო დააკვირდე, გრანდთან შეუძლებელია თამაში, მესის გარეშე. ბევრი არ აღიარებს ამას. ვალვერდე? შედარებით დაცვითი სტილი შემოიტანა, რავიცი. ჯობია, რომ დენისს მისცეს გომეშის დრო, ასევე ალენია დააწინაუროს, სემედუ ათამაშოს. მგონია, ჩავის მოსვლის შემდეგ, კვლავ დაიწყებს ათვლას ოქროს ხანა!

ლა ლიგა მოგებულია, მაგრამ წაუგებლად მინდოდა. ასევე "სოსიედადის" წაუგებელი მატჩების სერიის მოხსნა (38).

magaze meshleba mec nervebi brat tore laliga ro mogebulia eg iasnia
--------------------
Phillippe coutinho
levani neparidze 1 აპრილი 2018 00:19
პაულინიო მოედანზეა და განაგრძობს ძღნერის ჭამას ამ დებილმა მწვრთნელმა კიდე დემბელე გაიყვანა.

არისსს ღმერთმა გადმოგვხედაა გაეთრა ეს სიიიიიიირიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 1 აპრილი 2018 00:18
ციტატა: phillippe coutinho
gaakete ra is ori cvlilebac xo xedav a midis es tamasha ra ro vambob cenzuraa es valverde metki gamomixteba mere ak bareuli da es ratkvio es daumarcxebeli seeriac vitom valverdes gaketebuli ikos es messis faktoria da mis xarjze xdeboda es daumarcxebloba tu simartle gindat da arc denisas adzlevs shans da arc axvebs amat kide at midit es tamasha gaatraka sakme ra es maurinios kloni es

es momentebi rac sevilias xonda sxva romelimes an romas konoda akamde jeko minimum hetriks gagvtenida marto

semedu denisi shemoikvane she cenzura shen ra

ახლა, რო დააკვირდე, გრანდთან შეუძლებელია თამაში, მესის გარეშე. ბევრი არ აღიარებს ამას. ვალვერდე? შედარებით დაცვითი სტილი შემოიტანა, რავიცი. ჯობია, რომ დენისს მისცეს გომეშის დრო, ასევე ალენია დააწინაუროს, სემედუ ათამაშოს. მგონია, ჩავის მოსვლის შემდეგ, კვლავ დაიწყებს ათვლას ოქროს ხანა!

ლა ლიგა მოგებულია, მაგრამ წაუგებლად მინდოდა. ასევე "სოსიედადის" წაუგებელი მატჩების სერიის მოხსნა (38).
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:17
GVIXMARES RASAC QVIA:d 10 - 0 UNDA IYOS:ddd
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 00:16
valverde aramc gagiketebia es shecvla he sheni deda movtyan me

x se vdeb laivze kristalze
--------------------
Phillippe coutinho
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:13
AMAT AR XVDEBA MOGEBA DA MINDA DAISAJON RAMDENS MAZAVEN:dddd
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 00:10
gaakete ra is ori cvlilebac xo xedav a midis es tamasha ra ro vambob cenzuraa es valverde metki gamomixteba mere ak bareuli da es ratkvio es daumarcxebeli seeriac vitom valverdes gaketebuli ikos es messis faktoria da mis xarjze xdeboda es daumarcxebloba tu simartle gindat da arc denisas adzlevs shans da arc axvebs amat kide at midit es tamasha gaatraka sakme ra es maurinios kloni es

es momentebi rac sevilias xonda sxva romelimes an romas konoda akamde jeko minimum hetriks gagvtenida marto

semedu denisi shemoikvane she cenzura shen ra
--------------------
Phillippe coutinho
dato112 1 აპრილი 2018 00:04
gagvedo :D mesi tu gvishvelis
phillippe coutinho 1 აპრილი 2018 00:01
egre ra egre ra ai ras nishnavs messi
--------------------
Phillippe coutinho
kako-barca 1 აპრილი 2018 00:01
JUJA RA UCEB DAETYO:dddd
M10 S9 D11 31 მარტი 2018 23:55
რა ქნა ეს სევილიამ :დდდდდდდდდდ რა ვერ გაიტანა :დდდდდდდდდდდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi JR 31 მარტი 2018 23:52
erti didi dirka gvaqvs dacvashi fu :/ damtavrda waugebeli seria :/

pike umtits koridori aqvt dges
Clever Liar 31 მარტი 2018 23:50
pikem me araferi damabralot ar viyavio :)))
M10 S9 D11 31 მარტი 2018 23:49
პიკე შე ქაჯოოო ესეც 2-0 ფუ რაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kako-barca 31 მარტი 2018 23:48
GAATRIET DEMBELE METIS METIA UKVE

ERTI SCORI PASI ARAAQ DA TU AQ ISIC UKAN
kaizersoza 31 მარტი 2018 23:45
ციტატა: phillippe coutinho
ra donis xalia mokled am barsamaniaze Roberto dedit unichoao da karoche tipi gatartxes talaxshi erti arasruli matchis gamo akamde ro gunds at caugia arc ligaze arc laligaze is daavicydat ukve es umadurobaa tanac dzaan didi

ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
საშინელი პირველი ტაიმი იყო ბუსი გვაკლია ძლიან რობერტო გასაყვანია იმენა პრახადნოი დვორია სემედუ და მესი უდნა შემოვიდნენ მეორე ტაიმში აუცილებლად

vabshe veravin ver tamashobs, ra iniesta mogwont/? samedu shemoiyvanos, da raketa moxsnas, da mis nacvlad roberto awios,

ხო ბუსიც ძაან გვაკლია რაკიტიჩი მაგის გარეშე იმენა 0-ია რობერტო დემბელეს ვერ უწყობს სემედუ და დემბელე ერთად კარგად კომბინირებენ

taqtikitac sworad gvetamashes, 4-5 fexburtelit gviketeben presings chvens sajarimostan, , gaazrebuli kombinaciis dawyebas ar gvaclian, aseti presingit mtel tamashs ver itamasheben gauwirdebat meore taimshi, daajdes unda wesit barsa,

deniss mices shansi

ვაბშე ყველამ ცუდათ ითამაშა და გოლი არც რობერტოს არც პაულლინიოს ბრალი არ იყო, ცენტრალური დაცვის პიკე-უმტიტის ბრალი იყო.
M10 S9 D11 31 მარტი 2018 23:44
იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
ციტატა: levani neparidze
მიუხედავად იმისა რომ მთელმა გუნდმა საშინლად ითამაშა ეს გოლი არის დებილი და იმბევილი უინტელექტო პაულინიოს ბრალი. პოზიციური შეცდომა დაუშვა კაცი არ აიყვანა თავის საჯარიმოში და გაეპარა ცარიელში დარჩა ფეხბურთელი და დაარტყა. ეს ლენჩი რომ გუნდში იქნება სადაა სამართალი. დანრობერტო სკამზეც არ უნდა იჯდეს.

პაულინიო რა შუაშია რობერტო გაბერეს მაგ ფლანგინდან და თუ ვინმემ გოლი ჭამა ეს რობერტოა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
ra donis xalia mokled am barsamaniaze Roberto dedit unichoao da karoche tipi gatartxes talaxshi erti arasruli matchis gamo akamde ro gunds at caugia arc ligaze arc laligaze is daavicydat ukve es umadurobaa tanac dzaan didi

ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
საშინელი პირველი ტაიმი იყო ბუსი გვაკლია ძლიან რობერტო გასაყვანია იმენა პრახადნოი დვორია სემედუ და მესი უდნა შემოვიდნენ მეორე ტაიმში აუცილებლად

vabshe veravin ver tamashobs, ra iniesta mogwont/? samedu shemoiyvanos, da raketa moxsnas, da mis nacvlad roberto awios,

ხო ბუსიც ძაან გვაკლია რაკიტიჩი მაგის გარეშე იმენა 0-ია რობერტო დემბელეს ვერ უწყობს სემედუ და დემბელე ერთად კარგად კომბინირებენ

taqtikitac sworad gvetamashes, 4-5 fexburtelit gviketeben presings chvens sajarimostan, , gaazrebuli kombinaciis dawyebas ar gvaclian, aseti presingit mtel tamashs ver itamasheben gauwirdebat meore taimshi, daajdes unda wesit barsa,

deniss mices shansi

dges denisi gamova da gaitans da robertoc gaitans an sagoles gaaketebs
--------------------
Phillippe coutinho
kaizersoza 31 მარტი 2018 23:41
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
საშინელი პირველი ტაიმი იყო ბუსი გვაკლია ძლიან რობერტო გასაყვანია იმენა პრახადნოი დვორია სემედუ და მესი უდნა შემოვიდნენ მეორე ტაიმში აუცილებლად

vabshe veravin ver tamashobs, ra iniesta mogwont/? samedu shemoiyvanos, da raketa moxsnas, da mis nacvlad roberto awios,

ხო ბუსიც ძაან გვაკლია რაკიტიჩი მაგის გარეშე იმენა 0-ია რობერტო დემბელეს ვერ უწყობს სემედუ და დემბელე ერთად კარგად კომბინირებენ

taqtikitac sworad gvetamashes, 4-5 fexburtelit gviketeben presings chvens sajarimostan, , gaazrebuli kombinaciis dawyebas ar gvaclian, aseti presingit mtel tamashs ver itamasheben gauwirdebat meore taimshi, daajdes unda wesit barsa,
levani neparidze 31 მარტი 2018 23:40
მიუხედავად იმისა რომ მთელმა გუნდმა საშინლად ითამაშა ეს გოლი არის დებილი და იმბევილი უინტელექტო პაულინიოს ბრალი. პოზიციური შეცდომა დაუშვა კაცი არ აიყვანა თავის საჯარიმოში და გაეპარა ცარიელში დარჩა ფეხბურთელი და დაარტყა. ეს ლენჩი რომ გუნდში იქნება სადაა სამართალი. დანრობერტო სკამზეც არ უნდა იჯდეს.
LIONEL MESSI 31 მარტი 2018 23:38
ლეო უნდა ამ საქმეს ცუდი პირველი ტაიმი ჩავატარეთ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
M10 S9 D11 31 მარტი 2018 23:37
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: M10 S9 D11
საშინელი პირველი ტაიმი იყო ბუსი გვაკლია ძლიან რობერტო გასაყვანია იმენა პრახადნოი დვორია სემედუ და მესი უდნა შემოვიდნენ მეორე ტაიმში აუცილებლად

vabshe veravin ver tamashobs, ra iniesta mogwont/? samedu shemoiyvanos, da raketa moxsnas, da mis nacvlad roberto awios,

ხო ბუსიც ძაან გვაკლია რაკიტიჩი მაგის გარეშე იმენა 0-ია რობერტო დემბელეს ვერ უწყობს სემედუ და დემბელე ერთად კარგად კომბინირებენ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 31 მარტი 2018 23:36
ცუდი ტაიმი არ იყო ორივე გუნდი კარგად თამაშობდა,სევილია ძალიან კარი მომენტწბი შემქმნა და გოლიც ეკუთვნოდა,ბარსელონს დაცვამ ყურადღებით უნდა ითამაშონ რადგან გოლი სწორედ მათი შეცდომის გამო გავიდა,მესი მეორე ტქიმში უნდა გამოვიდეს აუცილებლად იმედია მოერე ტაიმში შევძლებთ გათანაბრებას და თუ გავათანაბრებთ მერე მოგებაზეც ვიფიქროთ იქნებს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
kaizersoza 31 მარტი 2018 23:33
ციტატა: M10 S9 D11
საშინელი პირველი ტაიმი იყო ბუსი გვაკლია ძლიან რობერტო გასაყვანია იმენა პრახადნოი დვორია სემედუ და მესი უდნა შემოვიდნენ მეორე ტაიმში აუცილებლად

vabshe veravin ver tamashobs, ra iniesta mogwont/? samedu shemoiyvanos, da raketa moxsnas, da mis nacvlad roberto awios,
M10 S9 D11 31 მარტი 2018 23:31
საშინელი პირველი ტაიმი იყო ბუსი გვაკლია ძლიან რობერტო გასაყვანია იმენა პრახადნოი დვორია სემედუ და მესი უდნა შემოვიდნენ მეორე ტაიმში აუცილებლად
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
aha gagvitanes kidec
--------------------
Phillippe coutinho
Clever Liar 31 მარტი 2018 23:23
valikom dges dacvis nacvlad sapatio koridori gveqneba da ar inerviulotooo
guli migrdznobs am tamashs cavagebt
--------------------
Phillippe coutinho
M10 S9 D11 31 მარტი 2018 23:21
ჯანდაბა გაგვიტანეს ბუსი გვაკლია ბუსიიი მეორე ტაიმში მესი უნდა შემოვიდეს ყველა ვარიანტში და სემედუ რობერტო დირკაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 31 მარტი 2018 23:13
ციტატა: SHOTAMESSI10
"გინგამის" 12 წლის ფეხბურთელი გარდაიცვალა დღეს ფრანგული "გინგამის" ოფიციალურმა საიტმა სამწუხარო ინფორმაცია გაავრცელა.

ფრანგული კლუბის 12 წლის ფეხბურთელი, ბაპტისტ ლე ფოლი ხუთშაბათს გამთენიისას მოულოდნელად გარდაიცვალა. ჯერ-ჯერობით უცნობია, თუ რა გახდა ახალგაზრდა ბიჭუნას გარდაცვალების მიზეზი.

როგორც ცნობილია, ამ სამწუხარო ფაქტის გამო "გინგამის" მოთამაშეები შავი სამკლაურებით გამოვლენ მომავალ შეხვედრაში.

რა ხდება რა, რამდენი მსგავსი შემთხვევა დაფიქსირდა, შორს რომ არ წავიდეთ, მარტო წელს...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
johan cruyff^^ 31 მარტი 2018 22:58
ციტატა: LukaCule
Telefonis linki momet ra


http://bit.ly/2FS5iZ2 სრულ ვერსიაზე გადაიყვანე საიტი და გაგიხსნის
LukaCule 31 მარტი 2018 22:53
Telefonis linki momet ra
M10 S9 D11 31 მარტი 2018 22:39
იწყება თამაში წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
SHOTAMESSI10 31 მარტი 2018 22:38
"გინგამის" 12 წლის ფეხბურთელი გარდაიცვალა დღეს ფრანგული "გინგამის" ოფიციალურმა საიტმა სამწუხარო ინფორმაცია გაავრცელა.

ფრანგული კლუბის 12 წლის ფეხბურთელი, ბაპტისტ ლე ფოლი ხუთშაბათს გამთენიისას მოულოდნელად გარდაიცვალა. ჯერ-ჯერობით უცნობია, თუ რა გახდა ახალგაზრდა ბიჭუნას გარდაცვალების მიზეზი.

როგორც ცნობილია, ამ სამწუხარო ფაქტის გამო "გინგამის" მოთამაშეები შავი სამკლაურებით გამოვლენ მომავალ შეხვედრაში.
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 31 მარტი 2018 22:35
ციტატა: kortoxa23
ბომბარდირებმა ყველამ გაიტანა ვინც ოქროს ბუცზე იბრძვის
სალაჰი-1 (29)
იმობილე-2 (26)
იკარდი-2 (24)
ლევანდოვსკი-3 (26)
ლეოს სერიიზული ბრძოლა გაუჩაღეს იმედია დღეს გაიტან მეორე ტაიმში

საერთოდ არ აინტერესებს ეგ, "რუსეთშია".
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Tigresa 31 მარტი 2018 22:27
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: Tigresa
ციტატა: kortoxa23
სადაა აქტიურობა რაიყოთ ასე ელოდებით სევილიასთან თამაშს? ეს გადამწყვეტი მატჩია რეკორდის მოსახსნელად ურთულესი თამაში გველის თუ სევილია შესაძლო ყველა მოთამაშე გამოიყენა

Ver vitmen ise mainteresebs ras izaven, cesit ar unda gavtexot, ziritadi shemadgenlobit vart (mesis garda, cesit mesis gareshec unda moigon). Visca barca! Midit bichebo

4-3-3 სქემით აპირებს თამაშს
______კოუტინიო__სუარესი__დემბელე
მეფე მეორე ტაიმში შემოვა და გამარჯვებისას გაისვრის

Mec egre mgonia.. tu ver gaitanes mesis aucileblad shemoiyvans
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK