რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 3:1 "ლეგანესი" რევიუ [ვიდეო]

image
გუშინ, თბილისის დროით 22:45 საათზე გაიმართა პრიმერა დივიზიონის მომდევნო შეხვედრა, სადაც "კამპ ნოუმ"ლეგანესს" უმასპინძლა.

მოლოდინასამებრ, მატჩი "ბარსას" უპირატესობით დაიწყო. "ლურჯ-ბროწეულიაფერები" "ლეგანესის" ნახევარზე განლაგდნენ და ბურთის გორებას მიჰყვეს ხელი, ხოლო სტუმრებს უბურთოდ უწევდათ სირბილი. ფილიპე კოუტინიომ და ლუის სუარესმა ნახევრად-მომენტები შექმნეს, თუმცა რეალურ ხიფათამდე საქმე არ მისულა. შესანიშნავი კომბინაციის მერე, იმავე სუარესს ჰქონდა გატანის შესაძლებლობა, მაგრამ "ელ პისტოლეროს" არ გაუმართლა. 27-ე წუთიდან მესის დრო დადგა. ხუთწუთიან მონაკვეთში, მან დუბლის შესრულება მოახერხა: ჯერ იყო და ბრწყინვალე საჯარიმო დარტყმით აიღო კუელარის კარი, ხოლო შემდეგ, ბრაზილიელი ნახევარმცველის პასი აქცია შედეგიან დარტყმამდე. ორბურთიანი უპირატესობის შემდგომ, "ბლაუგრანა" გაჩერდა და მშვიდად მიიყვანა ტაიმი დასასრულამდე.

მეორე ტაიმი "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" საკმაოდ დუნედ ჩაატარეს. გადატვირთული კალენდრიდან გამომდინარე, "ბლაუგრანა" მაქსიმალურად ცდილობდა, რომ ძალები დაეზოგა. მიუხედავად პასიურობისა, "ბარსას" მაინც შეექმნა რამდენიმე საგოლე მომენტი. "ლეგანესმა" 68-ე წუთზე, მაროკოელი შემტევის, ელ ჟარის შორეული დარტყმით მოახერხა სხვაობის შემცირება. მატჩში ინტრიგა დაბრუნდა, თუმცა სტუმრები ხეირიან შეტევებს ვეღარ ახორციელებდნენ. თავის მხრივ, "ბლაუგრანა" ცდილობდა, რომ გამარჯვება მალე დაებევებინა, თუმცა გადამწყვეტ ფაზაში, კატალონიელები მაინც სცოდავდნენ. საბოლოოდ, 87-ე წუთზე, უსმან დემბელეს გადაცემის შემდგომ, მესიმ მიიღო ბურთი და ჰეთ-თრიქი გაიფორმა. საბოლოო ჯამში, "ბარსელონამ" მორიგი 3 ქულა მოიპოვა და უახლოეს მდევართან სხვაობა 12 ქულამდე გაზარდა.

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
luka-barca 8 აპრილი 2018 11:17
tamashs ver vuyure da vinmem momentebi damilinket
lasha lionel 8 აპრილი 2018 10:04
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Lionel andres Messi
საბოლოო ჯამში კარგი თამაში გამოვიდა 3-1,ვერ ვიტყვი რო კარგად ითამაშეს თან ბოლომდეც არ დაიხარჯნენ, ლეო როგორც ყოველთვის საუკეთესო იყო 43-ე ჰეთ-თრიკი შეასრულა კარიერაში და სალაჰსაც დაეწია ოქროს ბუცის ბრძოლაში

გაშვებული გოლი მეწყინა, ობლაკს აქვს შტეგენზე უკეთესი შედეგი, არადა ბევრად სჯობს ტერი.

ობლაკი ხვალ მინიმუმ ერთ გოლს გაუშვებს გამოიცხული არაა ორიც გაუშვას ნუ რეალი დარწმუნებული ვარ ვერ მოიგებს მარა მინიმუმ ორ გოლს გაუტანს

"რეალმა" 2 თუ გაუტანა, "ატლეტიკო" როგორ მოიგებს მერე? სად იტანს სიმეონეს გუნდი გრანდებთან ამდენს?

გეუბნები 2-2 2-3 დამთავრდება ეგ იგრა

არამგონია.

ბარსელონასთვის უკეთესი იქნება თუ რეალი მოიჰებს ამ შეხვედრას.

სალამი ქულებს ახლა კი დავიწყებ გუშინდელი მატჩის შეჯამებას პირველი ტაიმი კარგი იყო ბარსელონამ ბევრი მომენტები შექმნა და საბოლოდ ორი გოლიც გავიტანეთ,მეორე ტაიმში უკვე ენერგის დაზვოჰაზე გადავედით და ლეგანეს მისცეს შეტევის შანსი და ერთი გოლიც გაიტანეს და ანგარიში 2-1 გახდა რაც ბარსელონას მშვიდათ თამაშის საშვალებას აღარ აძლევდა და კიდე ერთი გოლიც გავიტანეთ და სხვაობა კიდე ორბურთიანი გახდა,მესი საუყკეთესო იყო თავისი მე-43 ჰეტ-რიკი შეასრულა და გუნდს მოაგებინა ეს შეხვედრა,მთლიანობაში ძალიან კარგი მატჩი იყო და დიდი ენერგის დაზოგვა არ დასჭირდაგუსნდს.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia 8 აპრილი 2018 01:33
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Lionel andres Messi
საბოლოო ჯამში კარგი თამაში გამოვიდა 3-1,ვერ ვიტყვი რო კარგად ითამაშეს თან ბოლომდეც არ დაიხარჯნენ, ლეო როგორც ყოველთვის საუკეთესო იყო 43-ე ჰეთ-თრიკი შეასრულა კარიერაში და სალაჰსაც დაეწია ოქროს ბუცის ბრძოლაში

გაშვებული გოლი მეწყინა, ობლაკს აქვს შტეგენზე უკეთესი შედეგი, არადა ბევრად სჯობს ტერი.

ობლაკი ხვალ მინიმუმ ერთ გოლს გაუშვებს გამოიცხული არაა ორიც გაუშვას ნუ რეალი დარწმუნებული ვარ ვერ მოიგებს მარა მინიმუმ ორ გოლს გაუტანს

"რეალმა" 2 თუ გაუტანა, "ატლეტიკო" როგორ მოიგებს მერე? სად იტანს სიმეონეს გუნდი გრანდებთან ამდენს?

გეუბნები 2-2 2-3 დამთავრდება ეგ იგრა

არამგონია.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 01:24
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Lionel andres Messi
საბოლოო ჯამში კარგი თამაში გამოვიდა 3-1,ვერ ვიტყვი რო კარგად ითამაშეს თან ბოლომდეც არ დაიხარჯნენ, ლეო როგორც ყოველთვის საუკეთესო იყო 43-ე ჰეთ-თრიკი შეასრულა კარიერაში და სალაჰსაც დაეწია ოქროს ბუცის ბრძოლაში

გაშვებული გოლი მეწყინა, ობლაკს აქვს შტეგენზე უკეთესი შედეგი, არადა ბევრად სჯობს ტერი.

ობლაკი ხვალ მინიმუმ ერთ გოლს გაუშვებს გამოიცხული არაა ორიც გაუშვას ნუ რეალი დარწმუნებული ვარ ვერ მოიგებს მარა მინიმუმ ორ გოლს გაუტანს

"რეალმა" 2 თუ გაუტანა, "ატლეტიკო" როგორ მოიგებს მერე? სად იტანს სიმეონეს გუნდი გრანდებთან ამდენს?

გეუბნები 2-2 2-3 დამთავრდება ეგ იგრა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 8 აპრილი 2018 01:16
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Lionel andres Messi
საბოლოო ჯამში კარგი თამაში გამოვიდა 3-1,ვერ ვიტყვი რო კარგად ითამაშეს თან ბოლომდეც არ დაიხარჯნენ, ლეო როგორც ყოველთვის საუკეთესო იყო 43-ე ჰეთ-თრიკი შეასრულა კარიერაში და სალაჰსაც დაეწია ოქროს ბუცის ბრძოლაში

გაშვებული გოლი მეწყინა, ობლაკს აქვს შტეგენზე უკეთესი შედეგი, არადა ბევრად სჯობს ტერი.

ობლაკი ხვალ მინიმუმ ერთ გოლს გაუშვებს გამოიცხული არაა ორიც გაუშვას ნუ რეალი დარწმუნებული ვარ ვერ მოიგებს მარა მინიმუმ ორ გოლს გაუტანს

"რეალმა" 2 თუ გაუტანა, "ატლეტიკო" როგორ მოიგებს მერე? სად იტანს სიმეონეს გუნდი გრანდებთან ამდენს?
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 01:11
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Lionel andres Messi
საბოლოო ჯამში კარგი თამაში გამოვიდა 3-1,ვერ ვიტყვი რო კარგად ითამაშეს თან ბოლომდეც არ დაიხარჯნენ, ლეო როგორც ყოველთვის საუკეთესო იყო 43-ე ჰეთ-თრიკი შეასრულა კარიერაში და სალაჰსაც დაეწია ოქროს ბუცის ბრძოლაში

გაშვებული გოლი მეწყინა, ობლაკს აქვს შტეგენზე უკეთესი შედეგი, არადა ბევრად სჯობს ტერი.

ობლაკი ხვალ მინიმუმ ერთ გოლს გაუშვებს გამოიცხული არაა ორიც გაუშვას ნუ რეალი დარწმუნებული ვარ ვერ მოიგებს მარა მინიმუმ ორ გოლს გაუტანს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 8 აპრილი 2018 01:07
ციტატა: Lionel andres Messi
საბოლოო ჯამში კარგი თამაში გამოვიდა 3-1,ვერ ვიტყვი რო კარგად ითამაშეს თან ბოლომდეც არ დაიხარჯნენ, ლეო როგორც ყოველთვის საუკეთესო იყო 43-ე ჰეთ-თრიკი შეასრულა კარიერაში და სალაჰსაც დაეწია ოქროს ბუცის ბრძოლაში

გაშვებული გოლი მეწყინა, ობლაკს აქვს შტეგენზე უკეთესი შედეგი, არადა ბევრად სჯობს ტერი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 01:05
ციტატა: born to be cule
ციტატა: M10 S9 D11
ნეიმარმა ამაზე უარესად ითამაშა პირველ სეზონში პროსტა იმას გოლები გაქონდა დემბოსგან განსხვავებით დემბელე ასისტებს უფრო აკეთებს არაა ეგ გოლავიკი და ვერ გებულობენ ესენი მე კმაყოფილი ვარ დემბოს თამაშით პროსტა ბურთს კარგავს ხოლმე ხშირად მარა არაუშავს გამოსწორებადია ეგ

სემედუმ ნახე რა იყომარა? რობერტოს დიდი პატივის ცემის მიუხედავად, არაა ეგ ძირითადის კაცი მარჯვნივ და არც ცენტრში ეძლევა შანსი.

ცვეტში მაგარი იყო და მემგონი ვალიკო მოვიდა აზრზე რო რობერტოს მაგივრად სემედუ უნდა დააყენოს თან სემედუ და დემბელე მაგრად კომბინიერებენ ერთმანეთში მემგონი დემბო მარტო სემედუს უწყობს კარგად :დ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
საბოლოო ჯამში კარგი თამაში გამოვიდა 3-1,ვერ ვიტყვი რო კარგად ითამაშეს თან ბოლომდეც არ დაიხარჯნენ, ლეო როგორც ყოველთვის საუკეთესო იყო 43-ე ჰეთ-თრიკი შეასრულა კარიერაში და სალაჰსაც დაეწია ოქროს ბუცის ბრძოლაში
born to be cule 8 აპრილი 2018 00:49
ციტატა: M10 S9 D11
ნეიმარმა ამაზე უარესად ითამაშა პირველ სეზონში პროსტა იმას გოლები გაქონდა დემბოსგან განსხვავებით დემბელე ასისტებს უფრო აკეთებს არაა ეგ გოლავიკი და ვერ გებულობენ ესენი მე კმაყოფილი ვარ დემბოს თამაშით პროსტა ბურთს კარგავს ხოლმე ხშირად მარა არაუშავს გამოსწორებადია ეგ

სემედუმ ნახე რა იყომარა? რობერტოს დიდი პატივის ცემის მიუხედავად, არაა ეგ ძირითადის კაცი მარჯვნივ და არც ცენტრში ეძლევა შანსი.
მესსის პოკერიც შეეძლო დ. ხო ოქროსბუცის რეიტინგი დადეთ. პ.ს. აღდგომას გილოცავთ ყველა ქრისტიანს
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 00:46
ციტატა: born to be cule
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
მეგობრებო, ბოლო გოლზე ლეოს ვინ მისცა პასი? ბოლო პერიოდი არ მინახავს თამაშის.

დემბელემ

მანიაზე აგინებენ ახლა ვნახე დემბელეს, ნუ პირველი სეზონია ძმაო და ორი უმძიმესი ტრავმის შემდეგ ამ ასაკის იგროკს რა უნდა მოთხოვო?

ნეიმარმა ამაზე უარესად ითამაშა პირველ სეზონში პროსტა იმას გოლები გაქონდა დემბოსგან განსხვავებით დემბელე ასისტებს უფრო აკეთებს არაა ეგ გოლავიკი და ვერ გებულობენ ესენი მე კმაყოფილი ვარ დემბოს თამაშით პროსტა ბურთს კარგავს ხოლმე ხშირად მარა არაუშავს გამოსწორებადია ეგ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kortoxa23 8 აპრილი 2018 00:44
ქრისტე აღსდგააა, გილოცავთ
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
born to be cule 8 აპრილი 2018 00:42
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: born to be cule
მეგობრებო, ბოლო გოლზე ლეოს ვინ მისცა პასი? ბოლო პერიოდი არ მინახავს თამაშის.

დემბელემ

მანიაზე აგინებენ ახლა ვნახე დემბელეს, ნუ პირველი სეზონია ძმაო და ორი უმძიმესი ტრავმის შემდეგ ამ ასაკის იგროკს რა უნდა მოთხოვო?
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 00:41
ციტატა: born to be cule
მეგობრებო, ბოლო გოლზე ლეოს ვინ მისცა პასი? ბოლო პერიოდი არ მინახავს თამაშის.

დემბელემ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 8 აპრილი 2018 00:41
დღეს, ვერმალენმაც რა მაგარი ვარდნა განახორციელა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 00:40
მეორე ტაიმში აღარ შეაკლეს რა თავი ნუ არც პირველ ტაიმში იკლავდნენ დიდად მარა მეორე ტაიმი სრული ფორმალობა იყო დღევანდელ მატჩში სემედუს გამოვარჩევდი ძაან მაგრად ითამაშა აი ძაან მაგრად ხო რაც მთავარია სოსიედადის რეკორდი გავიმეორეთ და ვალენსიასთან მოვხსნით

პ.ს. ქრისტე აღსდგა გილოცავთ ყველას ამ ბრწყინვალე დღესასწაულს უფლის მადლი არ მოგკლებოდეთ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Giorgi Changelia 8 აპრილი 2018 00:39
ციტატა: kaizersoza
ქ რ ი ს ტ ე .... ა ღ ს დ გ ა !!!!!!!!!!! გილოცავთ !!!!

ციტატა: რაფა მარკესი N1
აღდგომას გილოცავთ! ქრისტე აღსდგა <3

ჭეშმარიტად!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
აღდგომას გილოცავთ! ქრისტე აღსდგა <3
born to be cule 8 აპრილი 2018 00:38
მეგობრებო, ბოლო გოლზე ლეოს ვინ მისცა პასი? ბოლო პერიოდი არ მინახავს თამაშის.
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 00:30
გოოოოოოოლ მესიიიი ჰეთ-თრიკიიიიიიიი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 8 აპრილი 2018 00:29
ლეოოოოოოოო!
M10 S9 D11 8 აპრილი 2018 00:08
მოვდუნდით და დავისაჯეთ ეს სუარესი გასაყვანია დღეს ზარალია მასტი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 8 აპრილი 2018 00:06
ქრისტე აღსდგა!
გილოცავთ აღდგომის ბრწინვალე დღესასწაულს, უფალმა დაგლოცოთ და გაგახაროთ, მრავალს დაესწარით!
kortoxa23 7 აპრილი 2018 23:50
სემედუ მაგრად თამაშობს, რას ერჩიან ამ კაცს ვერ გამიგია
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 23:42
იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 7 აპრილი 2018 23:41
სემედუ რა მაგარია, ვალვერდეს დიდი მინუსი მასთან მიმართებაში. ახლა მაინც მიხვდეს და ათამაშოს რეგულარულად, დემბელე და ეგ ძალიან კარგად კონბინირებენ ერთმანეთში.
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 23:40
სასტავ თამაშის დროს იაქტიურეთ რაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Sergio barca 7 აპრილი 2018 23:39
ჰეტრიკი რამდენი ხანია არ შეუსრულებია დრო მოვიდა
phillippe coutinho 7 აპრილი 2018 23:39
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: born to be cule
მანჩესტერს რო იღბალი იქვს ინატრებს კაცი + დე ხეაც რა ბურთებს იგერიებს ეგ ოხერი.

au ar mkitxo, magati deda.... maurinios avtobusa deda vatire. ertiani medo)))))))))))))) marto mag tamashze)))))))))))

მე ორიანი მედო და გავარტყი ვიცოდი რო სიტი ცააგებდა მაგას მანდ გარკვეული აკ ყველაფერი და ლიგაზე უნდა ეხა ლივერპულთან ამიტო მანდ რო ცააგებდა დარცმუნებული ვიყავი დავდე და გავარტყი კიდეც
--------------------
Phillippe coutinho
born to be cule 7 აპრილი 2018 23:38
რაკიტიჩმა რამდენიც წაიქლიავა ნახეთ? ელემენტარულ სიტუაციებში იბნევა, ნუ დაცვის მხრივ ვერ დაუკარგავ გარჯას, მაგრამ სხვა ასპექტებში ჩლუნგია.
phillippe coutinho 7 აპრილი 2018 23:36
მთელი გუნდი ყველანი ძაან კარგები არიან დღეს დემბელეც კოუტინიოც მესიზე საუბარიც ზედმეტია ზედმეტი გადაღლის და ძალების ხარჯვის გარესე ტენიან ლეგანესს როცა მოუნდებათ ესაა და ეს დღე მესის დღეა სალახუნას უნდა ჩახადოს რაის მაგის პიჩიჩი
--------------------
Phillippe coutinho
lasha lionel 7 აპრილი 2018 23:35
ბრავო ძალიან კარგი პირველი ტაიმი იყო ბევრი კარგი მომენტწბი შევქმენით და საბოლოდ გოლებიც გაიტანეს მესის ბრავო ძალიან ლამაზი გოლი გაიტანა,იმედია მეორე ტაიმი უფრო უკეთესი იქნება
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
kortoxa23 7 აპრილი 2018 23:35
ლეოდან ჰეთრიკი გვინდოდა მგონი პოკერზეცაა წამსვლელი მთავარია მოინდომოს
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
გილოცავთ სოსიედადის რეკორდის გამეორებას :დ წინ ვალენსიაა
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 23:33
მშვენიერი პირველი ტაიმი იყო ცალი ფეხით ვიგებთ ზედმეტი ძალების დახარჯვის გარეშე სემედუ სასწაული გვყავს რაა ძაან მაგრად დგას დაცვაში და შეტევაშიც საკაიფოა

პ.ს. თამაშის დროს იაქტიურეთ რაა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
nika 1899 7 აპრილი 2018 23:32
გამიჩითეთ ოდნოს ლინკი რა კაცურად
Giorgi Changelia 7 აპრილი 2018 23:29
ციტატა: levani neparidze
ბიჭებო ძმურად მითხარით როგორი თამაში მიდის ვერ ვუყურებ

თავზე ვაზივართ, 1-2-ჯერ გამდოვიდნენ ისინი აქეთ და ღირებული არაფერი. მესი, როგორც ყოველთვის, მოწოდების სიმაღლეზე. გენია!..
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 23:11
გოოოოოოლ მესიიიი რა ჯარიმააააა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
Sergio barca 7 აპრილი 2018 23:10
ლეგენდა
levani neparidze 7 აპრილი 2018 23:10
ბიჭებო ძმურად მითხარით როგორი თამაში მიდის ვერ ვუყურებ
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 23:04
რა ქნა ეს სუამ რა ვერ გაიტანააა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
nika 1899 7 აპრილი 2018 22:45
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: nika 1899
ბიჭებო ძაან გთხოვთ დღეს ოდნოს ლინკი გამიჩითეთ რა, სოფელში ვარ და სილკი არაჩვენებს, სხვა გზა არმაქვს ოდნოს გარდა

პირდაპირი ტრანსლაცია ჩვენს საიტზე იქნება, ძმა.

ვიცი ბრატ მარა ვერ მიქაჩავს სოფლის ინტერნეტი მაგდენზე, ოდნოზე კი თავისუფლად მუშაობს
Giorgi Changelia 7 აპრილი 2018 22:42
ციტატა: born to be cule
მანჩესტერს რო იღბალი იქვს ინატრებს კაცი + დე ხეაც რა ბურთებს იგერიებს ეგ ოხერი.

ცოტა კრიზისი აქვს გვარდის, ეტყობა. მოდუნდნენ. დე ხეა? მომკალით და ტერ შტეგენი ნაკლებად არ მიმაჩნია, რა ვქნა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 22:40
იწყება თამაში წარმატებები ბიჭებს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
born to be cule 7 აპრილი 2018 22:40
მანჩესტერს რო იღბალი იქვს ინატრებს კაცი + დე ხეაც რა ბურთებს იგერიებს ეგ ოხერი.
Giorgi Changelia 7 აპრილი 2018 22:39
ციტატა: kaizersoza
ra gomeshi denisa daayene ertxel mainc vyidit gomesshs atrakeb ra ernesto

ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: M10 S9 D11
რობერტო იდგება მარჯვნივ თუ სემედუ? დალშე კაი სასტავია

სემედუ მარჯვენა მცველი და რობერტო - ნახევარმცველი, ვინგერი.

ise sheidzleba gomeshi awios marjvniv da roberto centrshi

მარჯვნივ პაულინიო უფრო, წინათ ასე დააყენა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
lasha lionel 7 აპრილი 2018 22:38
ზუსტად ეგეთი შემადგენლობა მინდოდა
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Giorgi Changelia 7 აპრილი 2018 22:35
ციტატა: nika 1899
ბიჭებო ძაან გთხოვთ დღეს ოდნოს ლინკი გამიჩითეთ რა, სოფელში ვარ და სილკი არაჩვენებს, სხვა გზა არმაქვს ოდნოს გარდა

პირდაპირი ტრანსლაცია ჩვენს საიტზე იქნება, ძმა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Giorgi Changelia 7 აპრილი 2018 22:34
ციტატა: M10 S9 D11
რობერტო იდგება მარჯვნივ თუ სემედუ? დალშე კაი სასტავია

სემედუ მარჯვენა მცველი და რობერტო - ნახევარმცველი, ვინგერი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 22:32
რობერტო იდგება მარჯვნივ თუ სემედუ? დალშე კაი სასტავია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
კაი სასტავია ვალო. უბრალოდ სემედო რამდენად ითამაშებს მანდ ვნახოთ... დანარჩენი ნორმალურია
nika 1899 7 აპრილი 2018 22:23
ბიჭებო ძაან გთხოვთ დღეს ოდნოს ლინკი გამიჩითეთ რა, სოფელში ვარ და სილკი არაჩვენებს, სხვა გზა არმაქვს ოდნოს გარდა
69DITO69 7 აპრილი 2018 21:58
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: born to be cule
გვარდიოლა ასამარებს და ატახსირებს მანიუს!

გათანაბრა ანგარიში მანჩესტერმა 2-2

ukve 3-2 :D
lasha lionel 7 აპრილი 2018 21:52
ციტატა: born to be cule
გვარდიოლა ასამარებს და ატახსირებს მანიუს!

გათანაბრა ანგარიში მანჩესტერმა 2-2
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 7 აპრილი 2018 21:17
გვარდიოლა ასამარებს და ატახსირებს მანიუს!
kortoxa23 7 აპრილი 2018 20:31
ციტატა: born to be cule
საიტის ფუნქციონირება უკეთესია საკმაოდ, რეიტინგშიც წინ წავიციეთ და უახლოს პერიოდში საკმაოდ დიდი ნაბიჯის გადადგმა შეგვიძლია წინ. ადმინისტრაციას მადლობა გაწეუული შრომისთვი, აგრეთვე მწერლებს რადგან არ გვაკლებენ სიახლეებს დღის განმავლობაში. ქართლი კლავიატურა დაემატოს ერთადეთი პრობლემა ეგაა და სმაილები, დანარჩენი ყველაფერი კარგად მიდის. ახლა კონკურსიც საკმაოდ გააქტიურებს საიტს, უბრალოდ ჩვენც უნდა მოვინდომოთ და შეძლებისდაგვარად დავეხმაროთ საიტს.

წარმატებები საიტს!

კონკურსი ნამდვილად გააქტიურებს ბევრ მომხმარებელს, ავარიამ მომაცლევინა საიტისთვის, მერე შვებულებაში ვარ და 10-დღე მცალია მერე ისევ გავქრები
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 D11 7 აპრილი 2018 20:08
მიდით ლომებოოო გადაუარეთ ლეგანეს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
BlauGrana_DS 7 აპრილი 2018 20:07
ყანამადრიდ.გე-ზე კრისტინას მაკრატელაზე ათავებენ და წერენ, ჯუჯა ასეთ გოლს ვერსდროს გაიტანსო.
თუ ვინმეს შეგიძლიათ მანდ დააკომენტოთ, აი ეს ვიდეოები შესთავაზეთ:
https://www.youtube.com/watch?v=K-EsbYEbUxs
https://www.youtube.com/watch?v=s4Mio51n8mc
https://www.youtube.com/watch?v=sbmYbfFerL4
ეგებ ყანაში გაიგონ, სად ნახა კრისტინა სი-რო-7-მა პირველად მაკრატელა (Bicycle kick-удар ЧЕРЕЗ СЕБЯ)?!
Sergio barca 7 აპრილი 2018 19:52
მესი ძირითადიდან დაიწყებს თუ ასვენებს?
lasha lionel 7 აპრილი 2018 19:16
ციტატა: იმედა ტოფაძე
დღეს მგონია რომ თამაშს ისე მოვიგებთ გოლს არ გავუშვებთ დ. + 3. 5 ზე მეტს ველოდები

მეც ზუსტად ეგ პროფნოზი მიწერია ბილეთში
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
დღეს მგონია რომ თამაშს ისე მოვიგებთ გოლს არ გავუშვებთ დ. + 3. 5 ზე მეტს ველოდები
born to be cule 7 აპრილი 2018 18:30
საიტის ფუნქციონირება უკეთესია საკმაოდ, რეიტინგშიც წინ წავიციეთ და უახლოს პერიოდში საკმაოდ დიდი ნაბიჯის გადადგმა შეგვიძლია წინ. ადმინისტრაციას მადლობა გაწეუული შრომისთვი, აგრეთვე მწერლებს რადგან არ გვაკლებენ სიახლეებს დღის განმავლობაში. ქართლი კლავიატურა დაემატოს ერთადეთი პრობლემა ეგაა და სმაილები, დანარჩენი ყველაფერი კარგად მიდის. ახლა კონკურსიც საკმაოდ გააქტიურებს საიტს, უბრალოდ ჩვენც უნდა მოვინდომოთ და შეძლებისდაგვარად დავეხმაროთ საიტს.

წარმატებები საიტს!
luisito;l.messi;jr 7 აპრილი 2018 18:25
ციტატა: nelson semedo 2
ციტატა: born to be cule
სიტი მოიგებს თქვენი აზრით დღეს?

ki

dges eseti shemadgenloba minda

ter stegen

semedo mina umtiti alba

dembele raketa paulinio koutinio

mesi sua

მინა განაცხადში არაა, რაც შეეხება სიტის მოგებას, ფსიქოლოგიურად ძალიან ჭირდება სიტის გამარჯვება, იმედია მოუგებს მანჩესტერს...
nelson semedo 2 7 აპრილი 2018 18:20
ციტატა: born to be cule
სიტი მოიგებს თქვენი აზრით დღეს?

ki

dges eseti shemadgenloba minda

ter stegen

semedo mina umtiti alba

dembele raketa paulinio koutinio

mesi sua
born to be cule 7 აპრილი 2018 17:55
სიტი მოიგებს თქვენი აზრით დღეს?
luisito;l.messi;jr 7 აპრილი 2018 17:48
ციტატა: lasha lionel
ციტატა: luisito;l.messi;jr
გილოცავთ ყველა მართლმადიდებელს მაცხოვრის საფლავზე წმინდა ცეცხლის გარდამოსვლას!!!ჩვენთან არს ღმერთი!!! არს და იყოს!!!
ქრისტე აღსდგა!!!..

შენც გილოცავ ამ დღეს და წარმატებებს გისურვებ ცხოვრებაში

მადლობა, გაიხარე...
lasha lionel 7 აპრილი 2018 17:47
ციტატა: luisito;l.messi;jr
გილოცავთ ყველა მართლმადიდებელს მაცხოვრის საფლავზე წმინდა ცეცხლის გარდამოსვლას!!!ჩვენთან არს ღმერთი!!! არს და იყოს!!!
ქრისტე აღსდგა!!!..

შენც გილოცავ ამ დღეს და წარმატებებს გისურვებ ცხოვრებაში
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 7 აპრილი 2018 17:41
ლივერპულს არადა აქვს სუსტი წერტილები, მაინც მჯერა რო სიტის შეუძლია შემოატრილოს მატჩი.
luisito;l.messi;jr 7 აპრილი 2018 17:37
გილოცავთ ყველა მართლმადიდებელს მაცხოვრის საფლავზე წმინდა ცეცხლის გარდამოსვლას!!!ჩვენთან არს ღმერთი!!! არს და იყოს!!!
ქრისტე აღსდგა!!!..
born to be cule 7 აპრილი 2018 15:52
ციტატა: kortoxa23
წელსაც არავის მოიყვანენ, არტური იყიდეს და რავი არამგონია ვინმე მიაყოლონ, არ ვიცი არტური როგორ განვითარდება მაგრამ ჯობდა უკვე შემდგარი ვარსკვლავი ეყიდათ მაგრამ ამათ რას გაუგებ, რაც შეეხება სალაჰზე რო მკითხე რავი კლოპმა შეიძლება მერსისაიდულ დერბიში ითამაშოსო მაგრამ თუ არ იქნა ბოლომდე მზად არ გავრისკავ რათა სიტისთან მწყობში იყოსო, სავარაუდოთ სიტისთვის ამზადებს და დღეს არ გარისკა რითიც სწორადაც მოიქცა

სავარაუდოდ გრიზმანი და არტური დაიდება ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე. ალბათ დააკვირდებიან არტურს და მაგის მიხედვით გადაწყვეტენ მომდევნო ზაფხულს იყიდონ თუ არა ნახევარმცველი. გრიზმანს რაც შეეხება, ბოლოს ნათამაშები რაც ვნახე სუასი, გრიზმანი სჭირდება გუნდს ჩემი აზრით.
kortoxa23 7 აპრილი 2018 15:47
ციტატა: born to be cule
ციტატა: kortoxa23
არადა ხავის მერე გუნდმა მოიყვანა
რაკიტიჩი
თურანი
გომეში
პაულინიო
2015-წლის მერე ველით რაკიტიჩის ღირსეულ შემცვლელს

რამდენი ხელიდან გაუშვეს არადა, ძალიან სამწუხაროა ხავის ადგილზე რაკიტიჩი რო დგას მეოთხე წელია. ნუ მაგას აღარ ვჩივი, ახლა მაინც მოიყვანონ.

წელსაც არავის მოიყვანენ, არტური იყიდეს და რავი არამგონია ვინმე მიაყოლონ, არ ვიცი არტური როგორ განვითარდება მაგრამ ჯობდა უკვე შემდგარი ვარსკვლავი ეყიდათ მაგრამ ამათ რას გაუგებ, რაც შეეხება სალაჰზე რო მკითხე რავი კლოპმა შეიძლება მერსისაიდულ დერბიში ითამაშოსო მაგრამ თუ არ იქნა ბოლომდე მზად არ გავრისკავ რათა სიტისთან მწყობში იყოსო, სავარაუდოთ სიტისთვის ამზადებს და დღეს არ გარისკა რითიც სწორადაც მოიქცა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
born to be cule 7 აპრილი 2018 15:43
ციტატა: kortoxa23
არადა ხავის მერე გუნდმა მოიყვანა
რაკიტიჩი
თურანი
გომეში
პაულინიო
2015-წლის მერე ველით რაკიტიჩის ღირსეულ შემცვლელს

რამდენი ხელიდან გაუშვეს არადა, ძალიან სამწუხაროა ხავის ადგილზე რაკიტიჩი რო დგას მეოთხე წელია. ნუ მაგას აღარ ვჩივი, ახლა მაინც მოიყვანონ.
kortoxa23 7 აპრილი 2018 15:39
ციტატა: born to be cule
ციტატა: ani-barca
rakitichi daasvene rac icis imasac vegar aketebs gadaiwva

ეგ სულ გადამწვარია lol იტყვი ახლა ამოჩემებული გყავსო, მაგრამ ხავის მერე მართლა არ უნდა ვუყურებდეს რაკიტიჩისნაირ მძორს.

არადა ხავის მერე გუნდმა მოიყვანა
რაკიტიჩი
თურანი
გომეში
პაულინიო
2015-წლის მერე ველით რაკიტიჩის ღირსეულ შემცვლელს
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
born to be cule 7 აპრილი 2018 15:39
ციტატა: kortoxa23
ლივერპულს სალაჰი განაცხადში არ ყავს, ლეოს ბრწყინვალე შანსი აქ ოქროს ბუცის რეიტინგში პირველზე გადავიდეს თუ რათქმაუნდა ჰეთრიქს შეასრულებს, სამაგიეროდ დაბრუნდა კეინი რომელიც მესსის მხოლო 2-გოლით ჩამორჩება ასე რო ლეოს დღეს გოლები ჭირდება თუ რათქმაუნდა სრულ ფიზიკურ კონდიციებშია

სიტისთან იქნება სალაჰი?
kortoxa23 7 აპრილი 2018 15:37
ლივერპულს სალაჰი განაცხადში არ ყავს, ლეოს ბრწყინვალე შანსი აქ ოქროს ბუცის რეიტინგში პირველზე გადავიდეს თუ რათქმაუნდა ჰეთრიქს შეასრულებს, სამაგიეროდ დაბრუნდა კეინი რომელიც მესსის მხოლო 2-გოლით ჩამორჩება ასე რო ლეოს დღეს გოლები ჭირდება თუ რათქმაუნდა სრულ ფიზიკურ კონდიციებშია
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
born to be cule 7 აპრილი 2018 15:34
ციტატა: ani-barca
rakitichi daasvene rac icis imasac vegar aketebs gadaiwva

ეგ სულ გადამწვარია lol იტყვი ახლა ამოჩემებული გყავსო, მაგრამ ხავის მერე მართლა არ უნდა ვუყურებდეს რაკიტიჩისნაირ მძორს.
lasha lionel 7 აპრილი 2018 15:23
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
უნდა შევძლოთ ლიგა მაშინებს ცოტა შემადგენლობა არ გვყავს ისეთი როგორიც თუნდაც რეალს ან ბაიერნს (მოთუმეტეს კოუტინიო ლიგაზე ჩერ თამაშობს) მარა ველი რო მესი კიდე ერთხელ გიბრწყინებს და მოვიგებთ ლიგასაც

ძლიერი დაცვა გვყავს ამ სეზონში და ეს ფაქტორიც მნიშვნელოვანია. ასეთი დაცვა ოდესმე ჰყოლია ბარსას? აგრეთვე გუნდი ძალიან ჭკვიანურად ანაწილებს ძალებს, მშვიდად და წყანარად მოვედით ნახ ფინალამდე და აწი ვალვერდე ვნახოთ როგორ ტაქტიკას შემოგვთავაზებს, ნუ მესის ფაქტორის გათვალიწინებით ნებისმიერი გუნდის მუხლზე გადამტვრევა შეგვიძლია.

გეთახმები ბარსელონა ფაქტიურად მთელი სეზონია ენერგის დაზოგვით იგებს შეხვედრებს,ბარსელონას დაცვა მათლაც ბრწყინვალეა და ამ სეზონში ძალიან ცოტა გოლს ვუშვებთ,ასევე ტერ შტეგენის ფაქტორიც უნდა გავითვალისწინოთ რომელიც ამ სეზონში თავის კარიერის საუკეთესო სეზონს ატარებს,ნახევარდაცვაც გამოსწორდა და შეტევაც საკამოდ მრისხანეა და ამ სეზონში ტრიპლენტის დადება შეგვიძლია და უნდა შევძლოთ კიდეც
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Barcelona1987 7 აპრილი 2018 15:20
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Barcelona1987
Ise dges cota gadaxalisebuli shemadgenloba ro daayenos valom ar mgonia vinanot.silessni.semedo.mina.verma.vidali.denisi.alenia.koutinho.dembele.sua.pa
ko.4-4-2.

მთლად მასეც არ ღირს გარისკვა, წაუგებელი სერიის დამთავრება ნამდვილად არ მინდა. დღევანდელი მოგებით ფაქტიურად ვინაღდებთ ლა ლიგას და ჯობია ნორმაულური შემადგენლობა დააყენოს ვალომ. ნუ ლა ლიგაზე მერე უკვე თუ ხალხის დასვენება დაივიწყეთ ლიგის მოსამზადებელი მატჩებისთვის ალბათ ვინმე დაგვამარცხებს, თუ ტრიპლეტს დავდებთ ამაზეც თანახმა ვარ მამენტ.

Mara saqme isaa,alenia ar yavs gamozaxebuli,me chavsvi.am ini atamashos,da mesi suas dueti isev,da tu kargad wavida pirvelive taimshi 2-3 goli tu shevugdet,mere sheizleba mesi gaiyvanos da pako atamaahos.
ani-barca 7 აპრილი 2018 15:13
rakitichi daasvene rac icis imasac vegar aketebs gadaiwva
born to be cule 7 აპრილი 2018 14:57
ციტატა: Tsotne-13
უნდა შევძლოთ ლიგა მაშინებს ცოტა შემადგენლობა არ გვყავს ისეთი როგორიც თუნდაც რეალს ან ბაიერნს (მოთუმეტეს კოუტინიო ლიგაზე ჩერ თამაშობს) მარა ველი რო მესი კიდე ერთხელ გიბრწყინებს და მოვიგებთ ლიგასაც

ძლიერი დაცვა გვყავს ამ სეზონში და ეს ფაქტორიც მნიშვნელოვანია. ასეთი დაცვა ოდესმე ჰყოლია ბარსას? აგრეთვე გუნდი ძალიან ჭკვიანურად ანაწილებს ძალებს, მშვიდად და წყანარად მოვედით ნახ ფინალამდე და აწი ვალვერდე ვნახოთ როგორ ტაქტიკას შემოგვთავაზებს, ნუ მესის ფაქტორის გათვალიწინებით ნებისმიერი გუნდის მუხლზე გადამტვრევა შეგვიძლია.
Tsotne-13 7 აპრილი 2018 14:51
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
Tsotne-13

ტრიპლეტს დავდებთ შენი აზრით ამ სეზონში?

უნდა შევძლოთ ლიგა მაშინებს ცოტა შემადგენლობა არ გვყავს ისეთი როგორიც თუნდაც რეალს ან ბაიერნს (მოთუმეტეს კოუტინიო ლიგაზე ჩერ თამაშობს) მარა ველი რო მესი კიდე ერთხელ გიბრწყინებს და მოვიგებთ ლიგასაც
born to be cule 7 აპრილი 2018 14:38
ციტატა: Barcelona1987
Ise dges cota gadaxalisebuli shemadgenloba ro daayenos valom ar mgonia vinanot.silessni.semedo.mina.verma.vidali.denisi.alenia.koutinho.dembele.sua.pa
ko.4-4-2.

მთლად მასეც არ ღირს გარისკვა, წაუგებელი სერიის დამთავრება ნამდვილად არ მინდა. დღევანდელი მოგებით ფაქტიურად ვინაღდებთ ლა ლიგას და ჯობია ნორმაულური შემადგენლობა დააყენოს ვალომ. ნუ ლა ლიგაზე მერე უკვე თუ ხალხის დასვენება დაივიწყეთ ლიგის მოსამზადებელი მატჩებისთვის ალბათ ვინმე დაგვამარცხებს, თუ ტრიპლეტს დავდებთ ამაზეც თანახმა ვარ მამენტ.
Barcelona1987 7 აპრილი 2018 14:32
Ise dges cota gadaxalisebuli shemadgenloba ro daayenos valom ar mgonia vinanot.silessni.semedo.mina.verma.vidali.denisi.alenia.koutinho.dembele.sua.pa
ko.4-4-2.
born to be cule 7 აპრილი 2018 14:05
ციტატა: Tsotne-13
Tsotne-13

ტრიპლეტს დავდებთ შენი აზრით ამ სეზონში?
LIONEL MESSI 7 აპრილი 2018 14:05
ეს მატჩი სილკ უნივერსალზე იქნება.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Tsotne-13 7 აპრილი 2018 14:04
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
სუა არ დაჯდება როგორც კი იგრძნობს რო ძირითადში აღარ იქნება ეგრევე წავა თან ხელმძღვანელობაც აღარ დაუშლის იმდენი ფული აქვთ გადახდილი ურუგვაელში რო უეჭველი შეეცდებიან ამოღებას

რავიცი რადგან ასეა საქმე, მაშინ შეიძლება მასე მოხდეს. უბრალოდ ჩანს ეო მოკლებული აქვს, თავიდან მეც ვფიქრობდი რო არ გვჭირდებოდა გრიზმანი, მაგრამ ახლა სხვა აზრზე. პირველ რიგში მაინც ნახევარმცველი გვჭირდება.

კი ნახევარმცველი უეჭველი
born to be cule 7 აპრილი 2018 14:03
ციტატა: Tsotne-13
სუა არ დაჯდება როგორც კი იგრძნობს რო ძირითადში აღარ იქნება ეგრევე წავა თან ხელმძღვანელობაც აღარ დაუშლის იმდენი ფული აქვთ გადახდილი ურუგვაელში რო უეჭველი შეეცდებიან ამოღებას

რავიცი რადგან ასეა საქმე, მაშინ შეიძლება მასე მოხდეს. უბრალოდ ჩანს ეო მოკლებული აქვს, თავიდან მეც ვფიქრობდი რო არ გვჭირდებოდა გრიზმანი, მაგრამ ახლა სხვა აზრზე. პირველ რიგში მაინც ნახევარმცველი გვჭირდება.
Tsotne-13 7 აპრილი 2018 14:00
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
Tsotne-13

სუარესი უკლებს ნელ-ნელა და აქედან გამომდინარე გვჭირდება გრიზმანი. სუა ზამენისთვის გამოგვადგება და გრიზი კიდე ძირითადში იქნება. მის მოსვლას ის პლიუსი აქვს, რომ ტიტულებს მოწყურებულია და ბარსასთან ერთად არაფერს თავს არ დაზოგავს.

სუა არ დაჯდება როგორც კი იგრძნობს რო ძირითადში აღარ იქნება ეგრევე წავა თან ხელმძღვანელობაც აღარ დაუშლის იმდენი ფული აქვთ გადახდილი ურუგვაელში რო უეჭველი შეეცდებიან ამოღებას
born to be cule 7 აპრილი 2018 13:53
ციტატა: Tsotne-13
Tsotne-13

სუარესი უკლებს ნელ-ნელა და აქედან გამომდინარე გვჭირდება გრიზმანი. სუა ზამენისთვის გამოგვადგება და გრიზი კიდე ძირითადში იქნება. მის მოსვლას ის პლიუსი აქვს, რომ ტიტულებს მოწყურებულია და ბარსასთან ერთად არაფერს თავს არ დაზოგავს.
Tsotne-13 7 აპრილი 2018 13:51
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
ტიაგო ძაან კარგია მარა არა მგონი დათმოს ეგ ბაიერნმა მარა ვიღაც მოსაყვანია უეჭველი რაკიტიჩი მეტს ვეღარ გაქაჩავს

მნიშვნელოვანი ფიგურაა კი და მეც მეეჭვება მარტივად დათმოს. ნუ რაკიტიჩს რაც შეეხება, ეგ კაცი არასდროს ყოფილა ბარსას დონე და ვერც ვერასდროს გახდება. რაბიოზე რას იტყვი? გრიზმანი და ერთი ნახევარმცველი თუ მოვიდა დავიხატებით + დე ვრეი და შოუც გაასწორებდა.

რაბო კარგი ვარიანტია ვერატიც ნუ ხალეიფს თუ გამოვღლიტეთ შოუს მოსვლის შემთხვევაში დინი იჯარით სადმე აი გრიზმანი მიუხედავად იმისა რო ძაან მონწონს არ ვიცი უგრალოდ სად უნდა ითამაშოს? მირჩევნია მარსიალი მოიყვანობ მოურინიოც შეელევა ახაგაზრდაა მაცხენა ფლანგზე თამაშობს (სადაც არავინ გვყავს) ცენტრ ფორვარდადაც და სუასაც შეცვლის როცა დრო მოვა და გრიზმანის მოყვანის შემთხვევაში სუა ან დემბელე უნდა წავიდეს

ციტატა: lasha lionel
ციტატა: Tsotne-13
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
სემედუმ უეჭველი ძირითადში უნდა დაიწყოს კარგად ითამაშა რომასთან დემბელემაც ოდესმე ხო უნდა გაიხსნას ბოლომდე და რატომღაც მგონია რო სერხი რობერტო ბუსკეტსის ადგილზე უნდა მოსინჯონს მემგონი მაგისგან კარგი საყრდენი დადგება არაა ეგ კაცი ფლანგისტი

რობერტოს ხილვა უფრო რაკიტიჩის პოზიციაზე მაინტერესებს, ბუსის შემცვლელად არ ვიცი რამდენად გამოგვადგება.

დაცვაში კარგია და მაგიტო თან თუ არა ლეგანესთან სხვასთან ვისთან უნდა სცადოს და რაკიტიჩის პოზიციაზე ახალი ხავი გვყავს მასაძებნი ჩემი აზრიდ დღეს ბარსაში ეგეთი არავინაა აი დაახლოებით კროოსის სტილის ნაცევარმცველი გვინდა

ციტატა: lasha lionel
დღეს საკმაოდ მარტივი შეხვედრა გველოდება,ვალვედემ ყნდა დასვენოს რაკირიჩი,უმტიტი,პიკე,ბუსკეტსი და ინიესტა, ასეთი შემადგენლობით უნდა ითამაშოს დღეს გუნდმა:
-----------------------ტერ შტეგენი---------------
---------სემედუ-------მინა------ვერმაელენი----ალბა
--დემბელე--პაულინიო--გომეში---კოუნტინიო
---------------------მესი-----------სუარესი---------.

მინა განაცხადშიც არაა და რას ერჩის არ ვიცი

მაშინა პიკე დაყენოს,ისე მათლა ძან აითვალწუნა ეს მინა არადა ხეტაპესთან ეგრე ცუდათ არ უთამაშია რომ ამდენი ხანი არ ათამაშებ

მართალია მინას დრო უნდა მისცეს ვერმალენს მაინცაჯობებს ჩვეულებრივად
lasha lionel 7 აპრილი 2018 13:48
ციტატა: Tsotne-13
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
სემედუმ უეჭველი ძირითადში უნდა დაიწყოს კარგად ითამაშა რომასთან დემბელემაც ოდესმე ხო უნდა გაიხსნას ბოლომდე და რატომღაც მგონია რო სერხი რობერტო ბუსკეტსის ადგილზე უნდა მოსინჯონს მემგონი მაგისგან კარგი საყრდენი დადგება არაა ეგ კაცი ფლანგისტი

რობერტოს ხილვა უფრო რაკიტიჩის პოზიციაზე მაინტერესებს, ბუსის შემცვლელად არ ვიცი რამდენად გამოგვადგება.

დაცვაში კარგია და მაგიტო თან თუ არა ლეგანესთან სხვასთან ვისთან უნდა სცადოს და რაკიტიჩის პოზიციაზე ახალი ხავი გვყავს მასაძებნი ჩემი აზრიდ დღეს ბარსაში ეგეთი არავინაა აი დაახლოებით კროოსის სტილის ნაცევარმცველი გვინდა

ციტატა: lasha lionel
დღეს საკმაოდ მარტივი შეხვედრა გველოდება,ვალვედემ ყნდა დასვენოს რაკირიჩი,უმტიტი,პიკე,ბუსკეტსი და ინიესტა, ასეთი შემადგენლობით უნდა ითამაშოს დღეს გუნდმა:
-----------------------ტერ შტეგენი---------------
---------სემედუ-------მინა------ვერმაელენი----ალბა
--დემბელე--პაულინიო--გომეში---კოუნტინიო
---------------------მესი-----------სუარესი---------.

მინა განაცხადშიც არაა და რას ერჩის არ ვიცი

მაშინა პიკე დაყენოს,ისე მათლა ძან აითვალწუნა ეს მინა არადა ხეტაპესთან ეგრე ცუდათ არ უთამაშია რომ ამდენი ხანი არ ათამაშებ
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 7 აპრილი 2018 13:43
ციტატა: Tsotne-13
ტიაგო ძაან კარგია მარა არა მგონი დათმოს ეგ ბაიერნმა მარა ვიღაც მოსაყვანია უეჭველი რაკიტიჩი მეტს ვეღარ გაქაჩავს

მნიშვნელოვანი ფიგურაა კი და მეც მეეჭვება მარტივად დათმოს. ნუ რაკიტიჩს რაც შეეხება, ეგ კაცი არასდროს ყოფილა ბარსას დონე და ვერც ვერასდროს გახდება. რაბიოზე რას იტყვი? გრიზმანი და ერთი ნახევარმცველი თუ მოვიდა დავიხატებით + დე ვრეი და შოუც გაასწორებდა.
Tsotne-13 7 აპრილი 2018 13:38
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
დაცვაში კარგია და მაგიტო თან თუ არა ლეგანესთან სხვასთან ვისთან უნდა სცადოს და რაკიტიჩის პოზიციაზე ახალი ხავი გვყავს მასაძებნი ჩემი აზრიდ დღეს ბარსაში ეგეთი არავინაა აი დაახლოებით კროოსის სტილის ნაცევარმცველი გვინდა

ბურთის დამჭერი გვჭირდება, ხავის სტილის ფეხბურთელი. რაკიტიჩი კარგია, მაგრამ ბარსელონას დონისგან შორსაა ეგ კაცი. ამიტომ უნდა მოვნახოთ ვარიანტები, მე პირადად ყველაზე მეტად ტიაგო ალკანტარას ვარიანტს ვემხრობი.

ტიაგო ძაან კარგია მარა არა მგონი დათმოს ეგ ბაიერნმა მარა ვიღაც მოსაყვანია უეჭველი რაკიტიჩი მეტს ვეღარ გაქაჩავს
born to be cule 7 აპრილი 2018 13:32
ციტატა: Tsotne-13
დაცვაში კარგია და მაგიტო თან თუ არა ლეგანესთან სხვასთან ვისთან უნდა სცადოს და რაკიტიჩის პოზიციაზე ახალი ხავი გვყავს მასაძებნი ჩემი აზრიდ დღეს ბარსაში ეგეთი არავინაა აი დაახლოებით კროოსის სტილის ნაცევარმცველი გვინდა

ბურთის დამჭერი გვჭირდება, ხავის სტილის ფეხბურთელი. რაკიტიჩი კარგია, მაგრამ ბარსელონას დონისგან შორსაა ეგ კაცი. ამიტომ უნდა მოვნახოთ ვარიანტები, მე პირადად ყველაზე მეტად ტიაგო ალკანტარას ვარიანტს ვემხრობი.
Tsotne-13 7 აპრილი 2018 13:32
ციტატა: born to be cule
ციტატა: Tsotne-13
სემედუმ უეჭველი ძირითადში უნდა დაიწყოს კარგად ითამაშა რომასთან დემბელემაც ოდესმე ხო უნდა გაიხსნას ბოლომდე და რატომღაც მგონია რო სერხი რობერტო ბუსკეტსის ადგილზე უნდა მოსინჯონს მემგონი მაგისგან კარგი საყრდენი დადგება არაა ეგ კაცი ფლანგისტი

რობერტოს ხილვა უფრო რაკიტიჩის პოზიციაზე მაინტერესებს, ბუსის შემცვლელად არ ვიცი რამდენად გამოგვადგება.

დაცვაში კარგია და მაგიტო თან თუ არა ლეგანესთან სხვასთან ვისთან უნდა სცადოს და რაკიტიჩის პოზიციაზე ახალი ხავი გვყავს მასაძებნი ჩემი აზრიდ დღეს ბარსაში ეგეთი არავინაა აი დაახლოებით კროოსის სტილის ნაცევარმცველი გვინდა

ციტატა: lasha lionel
დღეს საკმაოდ მარტივი შეხვედრა გველოდება,ვალვედემ ყნდა დასვენოს რაკირიჩი,უმტიტი,პიკე,ბუსკეტსი და ინიესტა, ასეთი შემადგენლობით უნდა ითამაშოს დღეს გუნდმა:
-----------------------ტერ შტეგენი---------------
---------სემედუ-------მინა------ვერმაელენი----ალბა
--დემბელე--პაულინიო--გომეში---კოუნტინიო
---------------------მესი-----------სუარესი---------.

მინა განაცხადშიც არაა და რას ერჩის არ ვიცი
lasha lionel 7 აპრილი 2018 13:28
დღეს საკმაოდ მარტივი შეხვედრა გველოდება,ვალვედემ ყნდა დასვენოს რაკირიჩი,უმტიტი,პიკე,ბუსკეტსი და ინიესტა, ასეთი შემადგენლობით უნდა ითამაშოს დღეს გუნდმა:
-----------------------ტერ შტეგენი---------------
---------სემედუ-------მინა------ვერმაელენი----ალბა
--დემბელე--პაულინიო--გომეში---კოუნტინიო
---------------------მესი-----------სუარესი---------.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
born to be cule 7 აპრილი 2018 13:24
ციტატა: Tsotne-13
სემედუმ უეჭველი ძირითადში უნდა დაიწყოს კარგად ითამაშა რომასთან დემბელემაც ოდესმე ხო უნდა გაიხსნას ბოლომდე და რატომღაც მგონია რო სერხი რობერტო ბუსკეტსის ადგილზე უნდა მოსინჯონს მემგონი მაგისგან კარგი საყრდენი დადგება არაა ეგ კაცი ფლანგისტი

რობერტოს ხილვა უფრო რაკიტიჩის პოზიციაზე მაინტერესებს, ბუსის შემცვლელად არ ვიცი რამდენად გამოგვადგება.
Tsotne-13 7 აპრილი 2018 13:20
სემედუმ უეჭველი ძირითადში უნდა დაიწყოს კარგად ითამაშა რომასთან დემბელემაც ოდესმე ხო უნდა გაიხსნას ბოლომდე და რატომღაც მგონია რო სერხი რობერტო ბუსკეტსის ადგილზე უნდა მოსინჯონს მემგონი მაგისგან კარგი საყრდენი დადგება არაა ეგ კაცი ფლანგისტი
born to be cule 7 აპრილი 2018 13:15
ციტატა: kortoxa23
დე ლიხტი თუ მოვიყვანეთ უმაგრესი იქნება, ღირსეული ზამენა და პიკეს ღირსეული შემცვლელი რამოდენიმე წელში 2-ცენტრალური მცველი გვჭირდება ზამენაზე დე ლიხტი და იერი მინა, იერი მინამ იცოდა რო გადმოდიოდა ბარსაში სათადარიგო იქნებოდა და შანსი არ ქინდა პიკესტან და უმტიტისთან მაგრამ საერთოდ არ ნდობა ხოტა არიყოს ურიგო საქციელია ვალვერდეს მხრიდან და თან განაცხადის მიღმანდატოვება ცოტა არიყოს აგდებაა ფეხბურთელის, ტიომა ერთხელ ითამაშა ძირითადში და იმ მატჩში ყველაზე დიდი შეფასება მიიღო მესსისთან ერთად, ამ თამაში მინასთვის შანსი უნდა მიეცა და დაესვენე ერთერთი პიკე უმტიტიდან, არც სემედუსთან მიმართებაში იქცევა ხოლმე სწორად, დღეს არ გამიკვირდება რომც არ დააყენო და როტაციას მიმართოს მარჯვენა მცველის პოზიციაზე და ვიდალი დააყენოს ვითო სემედუ ძირითადისბკაცი იყოს და ასვენებდეს

სემედუში დიდ პოტენციალს ვხედავ, ყველა ასპექტში მომწონს ტიპი და სწორად პროგრესის შემთხევაში ალვეშზე ნაკლები არც დადგება ჩემი აზრით. ერთი რამე კი აღსანიშნავია, ვალვერდეს ბარსელონა არის ძალიან ცბიერი გუნდი. რო მოვიდა ვალვერდე წარმოიდგინე რამდენი ხელისშემშლელი ფაქტორი დახვდა გუნდში. ჯერ იქიდან დავიწყოთ, რომ ბილბაო და ბარსელონა ცა და დედამიწაა. ბილბაოში დროს გაძლევენ როგორც საშუალო დონის გუნდში და ზეწოლაც არაა იმდენი, ბარსელონა სულ სხვა გარემოა, უდიდესი მწვერვალია სადაც პატარა ჩავარდნაც კი თანამდებობის დატოვებად დაგიჯდეს. მერე კიდე გუნდის უმნიშვნელოვანესი წევრი ტოვებს გუნდს, მისი შემცვლელი მოჰყავთ და უმძიმეს ტრამვას იღებს + ვინც გვჭირდება ერთი ნახევარმცველი ცენტრში არ გვყავდა მოყვანილი და ურთულეს მდგომარეობაში ჩავარდა ფაქტიურად. ამ ყველაფერის ფონზე გუნდს გადაალახვინა ეს პერიოდი და ლა ლიგის სათავეში ვართ, კოპას ფინალში და ლიგის ნახევარფინალში. ძალიან ჭკვიანურად ანაწილებს გუნდი ძალებს და ფავორიტობის გარეშე ვუახლოვდებით ტრიუმფს, მჯერა ვალვერდესი და ბიჭების, ტრიპლეტის დიდ მოლოდინში ვარ.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK