რეგისტრაცია

"ლევანტე" - "ბარსელონა" [შემადგენლობა ცნობილი]

image
დღეს, თბილისის დროით 22:45 საათზე გაიმართება პრიმერა დივიზიონის 37-ე ტური, სადაც "ლევანტე" "ბარსელონას" უმასპინძლებს.

"ბარსელონას"სასტარტო ; შტეგენი, სემედუ, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, ინიესტა, სუარესი, დემბელე, კოუტინიო, ხორდი ალბა, იერი მინა, ვერმალენი

მატჩის ლაივ ტრანსლაციას წარმოგიდგენთ "სილქ უნივერსალი" და ჩვენი საიტიскачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
kaizersoza 14 მაი 2018 00:43
ციტატა: Giorgi JR
ლევანტე რო 5 გოლს გაუტანს ეგეთი ბარსელონას დედა ვატირე მე :/ ვალვერდეს მომთრევის და მომავალ სეზონში გამჩერებლის კიდე :/ ფუ ესეთი ბარსელონა რა ვთქვი

KAI RA GOLI IYO SAMEDU ROM WAAQCIA DA ISE GAITANA? AN RAMDENI AR GAAGDO. PENALTIS DROS YVItELI AR IYO? MEORE YVItELI IYO EG DA 10 KACIt RCEBODNEN

VERMALENIS DEDASSS...... PROSTA RA JANDABIS GAMO DAAYENA
del piero 14 მაი 2018 00:40
ვალოდიამ თითო ჩემპიონატში თითოჯერ ჩაიჯვა აქედან 2 მძიმე აღმოჩნდა არ ყავდა მესი ჩაიჯვა ყავდა და მაინც ჩაიჯვა
a.iniesta8 14 მაი 2018 00:38
ნუ საშინელი მარცხი ესეთი წაგებები არ უნდა გვქონდეს კარგია რო იბრძოლეს პროსტა ერთი გოლის გატანა უნდა მოეხერხებინათ 15 წუთში და ვალვერდეს ვააახ რა შევაგინო მაგ მკვდარ ძაღლს ათამაშე მესი რა აჰა გუნდს რა მოუვიდა მის გარეშე დაინახეეეთ ესაა ვსო მორჩა მერე რა გვეშველება მესი რო წავა
Giorgi JR 14 მაი 2018 00:37
ლევანტე რო 5 გოლს გაუტანს ეგეთი ბარსელონას დედა ვატირე მე :/ ვალვერდეს მომთრევის და მომავალ სეზონში გამჩერებლის კიდე :/ ფუ ესეთი ბარსელონა რა ვთქვი
kaizersoza 14 მაი 2018 00:36
PROSTA LA LIGAS NAIRI NABOZARI MSAJEBI TU IYOS SADME, ERTI AFSAIDIDAN GAITANES, ERTI SAMEDUZE ASHKARA JARIMA IYO. UBIDZGA TIPMA DA BURTI ISE DAITRIA
Giorgi JR 13 მაი 2018 23:52
Naxvamdis oqros laligav da naxvamdis valverde es kaci momaval sezonshi klubshi ar damanaxot tore agar vugulshematkivreb gunds :/
a.iniesta8 13 მაი 2018 23:44
Es raari bicho svarkaaa Ra 2-1 vagebt pu mogity pexburti
Jeqsona 13 მაი 2018 23:39
აქციონერებსაც მაგრად უჭირთ :ddd და ბარსელონასაც ddd
kaizersoza 13 მაი 2018 23:37
VERMALENI cHAMOAXRCHVET RA... EG XO FEXBURTELI ARAA.
Tigresa 13 მაი 2018 22:17
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Tigresa
Chempionta ligis finali xo darcha satamasho? Egec xo etvleba?

არა. მარტო, ეროვნულ ჩემპიონატში გატანილი გოლები ითვლება.

Aaa madloba, sicrueshi micxovria aqamde:)
barcaman 13 მაი 2018 22:09
დენისი მინდა მეორე ტაიმში...ნიჭიერია ეგ ბიჭი და უნდა მიეცეს შანსი...თან თუ შესვენებაზე უპირატესობით გავალთ ლევანტე შეგვიტევს რააქვს დასაკარგი ხოდა კონტრშეტევებზე დენისი ძაან მაგარია ინის ნაცვლად უნდა შემოვიდეს და მარჯვნიდან დემბელე მარცხნიდან დენისი კოუტინიო გაანადგურებს ლევანტეს ისედაც სუსტ დაცვას
LIONEL MESSI 13 მაი 2018 22:07
მაგარი შემადგენლობა დააყენა ვალვერდემ უნდა გადავუაროთ ლევანტეს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
lasha lionel 13 მაი 2018 21:53
კარგი შემადგენლობა წარმატებებს ვუსურვებ ბიჭებს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 13 მაი 2018 21:13
იმედია, დღესც გაიბრწყინებს დემბელე. წინა თამაშში საოცრება იყო. ბოლომდე რომ გაიხსნება, უფრო კარგად ათამაშდება. ბევრი რამ კიდევ აქვს დასახვეწი.
a.iniesta8 13 მაი 2018 21:07
ციტატა: barcaman
დღეს დემბელე მინიმუმ ისე მაინც ითამაშებს როგორც წინა თამაშში...და მესის გარეშე დარჩნილი გუნდისთვის კოუსთან ერთად ერთ-ერთი მთავარი შემოქმედი იქნება ვარჯიშებზე ისე ლაღად მოძრაობდარო როგორციქნა დაძლია ფსიქოლოგიური პრობლემები მგონი და მეტი არცარაფერი ქონდა პრობლემა მაგას

გეთანხმები ძმა მესის გარეაშე უფრო გახსნილია ხოლმე და ველოდები დღეს ლევანტეს გულდაწყვეტას
P.Dybala 13 მაი 2018 20:59
ციტატა: Tigresa
Chempionta ligis finali xo darcha satamasho? Egec xo etvleba?

არა. მარტო, ეროვნულ ჩემპიონატში გატანილი გოლები ითვლება.
Tigresa 13 მაი 2018 20:48
ციტატა: BlauGrana_DS
მესი ოქროს ბუცის მფლობელია, სალაჰმა 1 ბურთი გაიტანა ბოლო თამაშში (რომელიც დღეს 4:0 მოიგო), ანუ 32 გოლით დაამთავრა პრემიერ ლიგა, მაშინ როცა ლომს 34 გოლი აქვს!

Chempionta ligis finali xo darcha satamasho? Egec xo etvleba?
barcaman 13 მაი 2018 20:45
დღეს დემბელე მინიმუმ ისე მაინც ითამაშებს როგორც წინა თამაშში...და მესის გარეშე დარჩნილი გუნდისთვის კოუსთან ერთად ერთ-ერთი მთავარი შემოქმედი იქნება ვარჯიშებზე ისე ლაღად მოძრაობდარო როგორციქნა დაძლია ფსიქოლოგიური პრობლემები მგონი და მეტი არცარაფერი ქონდა პრობლემა მაგას
შტეგენი
სემედუუ პიკე ვერმანელი ალბა
-- რაკეტა ბუსი
დემბელე ინი კოუ
--- სუა
დენისი - ინიესტა
პაულინიო-ბუსკეცი
პიკე-ვერმაბელი
მესის რომ არ ათამაშებს არაა სწორი. რისკის დრო არაა ახლა რო წაავაგოთ და.თავრდა მთელი სეზონის მუღამი
ჩემი აზრით 0-2-ს გავიმარჯვებთ!
--------------------
იცით, რა განსხვავებაა „ბარსელონასა“ და „რეალს“ შორის?

„ბარსელონა“ ერთი დიდი ოჯახია, რომელიც ლეგენდებს ზრდის და მათ გუნდიდან ფეხზე წამომდგარი აცილებს.
„რეალი“ კი ბიზნეს-გაერთიანებაა, რომელიც ლეგენდებს ყიდულობს და უბრალოდ გუნდიდან ყრის.
a.iniesta8 13 მაი 2018 20:13
მჯერა რო კოუ და დემბო თამაშს გაგვილამაზებენ და დაადუღებენ ლევანტეს სუარესის იმედი არ მაქ სირბილი მაგან არ იცის უკვე აღარც იკბინება ნუ უნდა მიუტანო ბურთი და გაიტანს მაგრამ კოღომ და კოუმ უნდა გააკეთონ ეს იმედია მოვიგებთ
BlauGrana_DS 13 მაი 2018 20:10
მესი ოქროს ბუცის მფლობელია, სალაჰმა 1 ბურთი გაიტანა ბოლო თამაშში (რომელიც დღეს 4:0 მოიგო), ანუ 32 გოლით დაამთავრა პრემიერ ლიგა, მაშინ როცა ლომს 34 გოლი აქვს!
kaizersoza 13 მაი 2018 19:21
კოუ-სუა-დემბო დატენის ლევანტეს.
დღეს ლუის სუარესი გაიბრწყინებს!
--------------------
იცით, რა განსხვავებაა „ბარსელონასა“ და „რეალს“ შორის?

„ბარსელონა“ ერთი დიდი ოჯახია, რომელიც ლეგენდებს ზრდის და მათ გუნდიდან ფეხზე წამომდგარი აცილებს.
„რეალი“ კი ბიზნეს-გაერთიანებაა, რომელიც ლეგენდებს ყიდულობს და უბრალოდ გუნდიდან ყრის.
ლევანტე არაა ძალიან რთული მეტოქე და შეგვიძლია როტაციებსაც მივმართოთ, მსოფლიო ჩემპიონატი იწყება და გასაგებია რომ დასვენება უნდა მესის მაგრამ სულ 2 თამაშიღა დარჩა და კარგი იქნებოდა ინიესტასთან ერთად ეთამაშა კიდევ...
ზარმაცობთ ხალხო ძალიან, ცუდი სიტუაციაა საიტზე. რაღაც ხელს უშლის საიტის პროგრესს ხელს და რა არ ვიცი, მაგრამ ჩვენი მიდგომაც არაა კარგი. ნუთუ დღეში ერთი კომენტარის დაწერა პრობლემაა თითოეული ჩვენგანისთვის?
LIONEL MESSI 13 მაი 2018 15:24
წარმატებები ბიჭებს, დღეს ლეოს გარეშე მაგრად უნდა ითამაშონ.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
მესი რო არ იქნება ოდნავ მოსაწყენი თამაში იქნება ალბათ მაგრამ სუარესის და კოუტიიოს შეთამაშებულობა იმედია გოლებს მოგვიტანს.

გამიხარდება თუ სასტარტო შემდეგი შემადგენლობით იქნა დაკომპლექტებული

კოუტინიო სუარესი დემბელე
ინისტა/დენისი რაკიტიჩი
სერხიო
ალბა მინა პიკე სემედუ
სილესენი
lasha lionel 13 მაი 2018 12:06
ლევანტე არა ხელ წამოსაკრავი გუნდი მაგრამ ბარსელონამ ისე უნდა ითამაშოს რომ მოწინაღმდეგეს არანაირი შანსი არ დაუტოვოს.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK
გამოკითხვა