"ატლეტიკომ" გრიზმანი დაივიწყა? [ფოტო] » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

"ატლეტიკომ" გრიზმანი დაივიწყა? [ფოტო]

image
მადრიდის "ატლეტიკომ" უკვე გააკეთა სარეკლამო პოსტერი, რომელზეც "როხიბლანკოს" ფეხბურთელები 2018-19 წლების სეზონისთვის განკუთვნილ ფორმაში არიან გამოწყობილნი. პლაკატზე ჩვენ საულ ნიგესს, დიეგო კოშტასა და ლუკას ერნანდეს ვხედავთ. როგორც ჩანს, "ინდიელებმა" რეკლამირებისთვის ანტუან გრიზმანი არ გამოიყენეს, რამაც მისი "ბარსელონაში" შესაძლო ტრანსფერი კიდევ უფრო მიუახლოვა რეალობას.

"ატლეტიკომ" გრიზმანი დაივიწყა? [ფოტო]скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
CuLe MSD 25 მაი 2018 19:45
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: M10 S9 D11
რა პოგბა ხალხო რა პოგბა ეგ გაპიარებული ზანგი რა ჯანდაბად უნდა ბარსას პახოდუ მაგარი ზარმაცია და სალონში უფრო მედ დროს ატარებს ვიდრე ვარჯიშზე მაგას სავიჩი მირჩევნია ასი თავით
ციტატა: CuLe MSD
davibeni tavidan :ddd sanam 'c14's ar davakvirdi erti megonet :/ ara ra amdenxans agar unda davikargo xolme :ddd

მე ერთი და განუმეორებელი ვარ :დდდ

aba aba :D < 3
ara ra martla ertaderti xar :D pogbaze getanxmebi :D iseti tipia ra ginda ginda ar ginda :dddd

ციტატა: phillippe coutinho
gaumarjo sastav dzaan momicia ar shemosvla ver vaxerxebdi ragac patar patara sakmeebi mkonda raxdeba rogoraxart mgobrebo ? erti omentaric minda davamato rodrigos kidva undato tu vigacaa santosidano da rodrigo realis faniao me mainteresbs rad gvinda neimarivit realis fanebis kidva mere iset dros dagidebs kvands da gaikceva realshi rogorc neimarma kna eg cava realshi shori gis movlit aseti igrokebi ara mgonia ro kai ikos ro vikidot dailia igrokebi realis fanebs ro miaskden mase tua asensio an isko daitrion ar mimachnia martebulad magis kidva sxva rogoraxart ra xdeba axali xo gilocavt chempionobas xval liverpuls vbaleshikob mara bileti realze mak dadebuli

neimari sad gadavida? :o gadaob? :/

gadavida? gadavida tko kiar mitkmia 70 procentit momaval cels realis maisurs moirgebs magassn figusavet ar damemartoso shori gzis movla archia mara goris tavi ar acdeba mainc egre knas icomac tko tore dges kiar gadasula realshi

fugu rom jer psjshi wasuliki da mere realshi darwmunebuli var igive reaqcia eqneboda fanebs :/ aramgonia neimari rame msgavs gegmavdes
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: M10 S9 D11
რა პოგბა ხალხო რა პოგბა ეგ გაპიარებული ზანგი რა ჯანდაბად უნდა ბარსას პახოდუ მაგარი ზარმაცია და სალონში უფრო მედ დროს ატარებს ვიდრე ვარჯიშზე მაგას სავიჩი მირჩევნია ასი თავით
ციტატა: CuLe MSD
davibeni tavidan :ddd sanam 'c14's ar davakvirdi erti megonet :/ ara ra amdenxans agar unda davikargo xolme :ddd

მე ერთი და განუმეორებელი ვარ :დდდ

aba aba :D < 3
ara ra martla ertaderti xar :D pogbaze getanxmebi :D iseti tipia ra ginda ginda ar ginda :dddd

ციტატა: phillippe coutinho
gaumarjo sastav dzaan momicia ar shemosvla ver vaxerxebdi ragac patar patara sakmeebi mkonda raxdeba rogoraxart mgobrebo ? erti omentaric minda davamato rodrigos kidva undato tu vigacaa santosidano da rodrigo realis faniao me mainteresbs rad gvinda neimarivit realis fanebis kidva mere iset dros dagidebs kvands da gaikceva realshi rogorc neimarma kna eg cava realshi shori gis movlit aseti igrokebi ara mgonia ro kai ikos ro vikidot dailia igrokebi realis fanebs ro miaskden mase tua asensio an isko daitrion ar mimachnia martebulad magis kidva sxva rogoraxart ra xdeba axali xo gilocavt chempionobas xval liverpuls vbaleshikob mara bileti realze mak dadebuli

neimari sad gadavida? :o gadaob? :/

gadavida? gadavida tko kiar mitkmia 70 procentit momaval cels realis maisurs moirgebs magassn figusavet ar damemartoso shori gzis movla archia mara goris tavi ar acdeba mainc egre knas icomac tko tore dges kiar gadasula realshi
--------------------
Phillippe coutinho
CuLe MSD 25 მაი 2018 16:53
ციტატა: temo 54
ამ პოსტერზე ატლეტიკოს დაახლოებით კიდევ 20 ფეხბურთელი არ არის და რა ყველანი მიდიან?

da atletikos 20 fexburtels grizmans rom adareb ara? :/ kvelaze uxeshi magalits getkvi bekos reklamashi dini da gomeshi rom davinaxo da mesi ara aq rom ragac rigze ver iqneba xo mivxvdebit ara :D
temo 54 25 მაი 2018 16:43
ამ პოსტერზე ატლეტიკოს დაახლოებით კიდევ 20 ფეხბურთელი არ არის და რა ყველანი მიდიან?
ციტატა: phillippe coutinho
gaumarjo sastav dzaan momicia ar shemosvla ver vaxerxebdi ragac patar patara sakmeebi mkonda raxdeba rogoraxart mgobrebo ? erti omentaric minda davamato rodrigos kidva undato tu vigacaa santosidano da rodrigo realis faniao me mainteresbs rad gvinda neimarivit realis fanebis kidva mere iset dros dagidebs kvands da gaikceva realshi rogorc neimarma kna eg cava realshi shori gis movlit aseti igrokebi ara mgonia ro kai ikos ro vikidot dailia igrokebi realis fanebs ro miaskden mase tua asensio an isko daitrion ar mimachnia martebulad magis kidva sxva rogoraxart ra xdeba axali xo gilocavt chempionobas xval liverpuls vbaleshikob mara bileti realze mak dadebuli

გაგიმარჯოს ძმა.ვუძლებთ ამ ცხოვრებას და ვართ.
ხვალ ყველამ ლივეს უნდა ვუბალეშიკოთ.მაგრამ რეალის ერთიანი მგონია.რეალი ამას გაუშვებს ხელიდან?
CuLe MSD 25 მაი 2018 09:30
ციტატა: M10 S9 D11
რა პოგბა ხალხო რა პოგბა ეგ გაპიარებული ზანგი რა ჯანდაბად უნდა ბარსას პახოდუ მაგარი ზარმაცია და სალონში უფრო მედ დროს ატარებს ვიდრე ვარჯიშზე მაგას სავიჩი მირჩევნია ასი თავით
ციტატა: CuLe MSD
davibeni tavidan :ddd sanam 'c14's ar davakvirdi erti megonet :/ ara ra amdenxans agar unda davikargo xolme :ddd

მე ერთი და განუმეორებელი ვარ :დდდ

aba aba :D < 3
ara ra martla ertaderti xar :D pogbaze getanxmebi :D iseti tipia ra ginda ginda ar ginda :dddd

ციტატა: phillippe coutinho
gaumarjo sastav dzaan momicia ar shemosvla ver vaxerxebdi ragac patar patara sakmeebi mkonda raxdeba rogoraxart mgobrebo ? erti omentaric minda davamato rodrigos kidva undato tu vigacaa santosidano da rodrigo realis faniao me mainteresbs rad gvinda neimarivit realis fanebis kidva mere iset dros dagidebs kvands da gaikceva realshi rogorc neimarma kna eg cava realshi shori gis movlit aseti igrokebi ara mgonia ro kai ikos ro vikidot dailia igrokebi realis fanebs ro miaskden mase tua asensio an isko daitrion ar mimachnia martebulad magis kidva sxva rogoraxart ra xdeba axali xo gilocavt chempionobas xval liverpuls vbaleshikob mara bileti realze mak dadebuli

neimari sad gadavida? :o gadaob? :/
gaumarjo sastav dzaan momicia ar shemosvla ver vaxerxebdi ragac patar patara sakmeebi mkonda raxdeba rogoraxart mgobrebo ? erti omentaric minda davamato rodrigos kidva undato tu vigacaa santosidano da rodrigo realis faniao me mainteresbs rad gvinda neimarivit realis fanebis kidva mere iset dros dagidebs kvands da gaikceva realshi rogorc neimarma kna eg cava realshi shori gis movlit aseti igrokebi ara mgonia ro kai ikos ro vikidot dailia igrokebi realis fanebs ro miaskden mase tua asensio an isko daitrion ar mimachnia martebulad magis kidva sxva rogoraxart ra xdeba axali xo gilocavt chempionobas xval liverpuls vbaleshikob mara bileti realze mak dadebuli
--------------------
Phillippe coutinho
Tatala 25 მაი 2018 01:27
movida da egaa
M10 S9 D11 25 მაი 2018 01:09
რა პოგბა ხალხო რა პოგბა ეგ გაპიარებული ზანგი რა ჯანდაბად უნდა ბარსას პახოდუ მაგარი ზარმაცია და სალონში უფრო მედ დროს ატარებს ვიდრე ვარჯიშზე მაგას სავიჩი მირჩევნია ასი თავით
ციტატა: CuLe MSD
davibeni tavidan :ddd sanam 'c14's ar davakvirdi erti megonet :/ ara ra amdenxans agar unda davikargo xolme :ddd

მე ერთი და განუმეორებელი ვარ :დდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lesane C 24 მაი 2018 23:11
ციტატა: kaizersoza
მაურინიომ პოგბას რაკეტაში გაგიცვლითო))))))))) ორ ადგილას წავიკითხე, სემოთავაზებას აპირებსო)))) დაითრიონ რა. მიდი ბართო გაუხეტქე პერესს ბოღმიანი გული)))))))))

არა რას ამბობ ძმა რაკიტიჩის გაშვება როგორ შეიძლება :დდდ,მითუმეტეს მაგ ფარჩაკ პოგბაში გაცვლა :დდ
kaizersoza 24 მაი 2018 23:07
მაურინიომ პოგბას რაკეტაში გაგიცვლითო))))))))) ორ ადგილას წავიკითხე, სემოთავაზებას აპირებსო)))) დაითრიონ რა. მიდი ბართო გაუხეტქე პერესს ბოღმიანი გული)))))))))
CuLe MSD 24 მაი 2018 22:18
ციტატა: M10 S9 D11 c14
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: ნიხრიკია
Sg sg pogbac barem da esa ra imena ze sastavi gveyoleba

pogba barcashi ar minda me :/

rato?

barcas stilis fexburtelad ver agviqvav ratomgac :/
adre dzan mindoda magram axla ar minda :/

M10 S9 D11
M10 S9 D11 c14

davibeni tavidan :ddd sanam 'c14's ar davakvirdi erti megonet :/ ara ra amdenxans agar unda davikargo xolme :ddd
Wtf man 24 მაი 2018 19:50
პოგბა ლენგლე და ერთი ნახმცველი გვინდა ის არტურაც ხო მოდის იმის გარდა ერთი ნახ მცველი გვინდა ნორმალური
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: ნიხრიკია
Sg sg pogbac barem da esa ra imena ze sastavi gveyoleba

pogba barcashi ar minda me :/

rato?
M10 S9 D11 24 მაი 2018 19:00
გრიზი ჩვენია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 24 მაი 2018 18:51
ციტატა: ნიხრიკია
Sg sg pogbac barem da esa ra imena ze sastavi gveyoleba

pogba barcashi ar minda me :/
Sg sg pogbac barem da esa ra imena ze sastavi gveyoleba
LIONEL MESSI 24 მაი 2018 17:55
ეს უკვე იმაზე მეტყველებს რომ გრიზმანი 100% ჩვენია.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
CuLe MSD 24 მაი 2018 17:52
Imena zoparki gvaq ra :dd axla frinvelebsac vimatebt ofofis saxit :ddd
kortoxa23 24 მაი 2018 17:32
ძაანაც კარგი, როგორც ჩანს ერთმანეთში გაარკვიეს ყველაფერი ახლა კი ბარსას ჯერია, მიაყოლე პოგბა და ეგაა რააა
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
lasha lionel 24 მაი 2018 16:47
გრიზი ჩვენია
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK