"რეალის" ფანები პიკეს: "ნაბი*****, მიესალმე ჩემპიონებს!" » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

"რეალის" ფანები პიკეს: "ნაბი*****, მიესალმე ჩემპიონებს!"

image
როგორც მოგეხსენებათ, დღეს, თბილისის დროით 22 საათსა და 45 წუთში კიევის ოლიმპიურ სტადიონზე, დაიწყება ჩემპიონთა ლიგის ფინალური მატჩი "ლივერპულსა" და მადრიდის "რეალს" შორის.

"ბლანკოსის" ქომაგებმა, რომლებიც საკუთარი საყვარელი გუნდის უკრაინის დედაქალაქში ჩასვლას ელოდნენ, "ბარსელონას" ესპანელი ცენტრალური მცველის, ხერარდ პიკეს სახელის სკანდირება არც თუ სასიამოვნო კონტექსტში დაიწყეს.

"ნაბიჭვარო, მიესალმე ჩემპიონებს!" - სკანდირებდნენ "მერენგები".

скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
თქვენთვითონვე ხართ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--------------------
"F.C. Barcelona." " უფრო მეტი ვიდრე კლუბი".
ციტატა: LIONEL MESSI
მაგრად შემეცოდა ლივერპული.

მეც, ლივერპულისკენ ვიყავი.
--------------------
"F.C. Barcelona." " უფრო მეტი ვიდრე კლუბი".
ხო ნახეს, რომ რეალმა ზედიზედ სამჯერ მოიგო ლიგა.ეხლა ხო მაინც უნდა მოვიდნენ აზრზე.
basa7 27 მაი 2018 14:06
ციტატა: kortoxa23
ციტატა: basa7
მოკლედ კლოპი გვინდა ბარსაში. მერე ნახავთ რეალის პოლნი დასამარებას. გუშინდელის მერე კი დიდია ალბათობა რომ კლოპმა თვითონაც მოინდომოს ბარსას მწვრთნელობა. გრიზმანიც ვიყიდოთ, კლუვერტიც, არტურიც დროზე გადმოვიყვანოთ და ერიქსენი პოგბაც მოვაყოლოთ თუ გინდათ. კი მაინც ძირითადიც და სათადარიგოც ძლიერი გვეყოლება. გავუშვათ ეს ბალასტი ერთხელ და სამუდამოთ

კლოპის მოყვანა მინდოდა გვარდიოლას წასვლის შემდეგ მაგრამ დღესაც ამაოდ, კლოპი არაა იმ ყაიდის მწვრთნელი რო მალე გამოიცვალოს ლივერპული, კლუბი აღზევების გზაზეა და ახლა არ მიატოვენს 2019-წელს ყველაფერია შესაძლებელი

იყოს 2019 ში. ახლა ლივერპულმა თუ ბალასტი არ მოიცილა და ახალი ფეხბურთელები არ იყიდა აუცილებლად წავა კლოპი. მანდ კი დამერწმუნე ძირითადის მინიმუმ 5 გასაშვებია. ლივერპული კიდევ შანსი არაა 5 კარგ ფეხბურთელს არ იყიდის
LIONEL MESSI 27 მაი 2018 13:51
მაგრად შემეცოდა ლივერპული.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
CuLe MSD 27 მაი 2018 12:17
ციტატა: lesane C
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: a.iniesta8
კლოპი მოიყვანეთ ხალხი არხაართ კიდე უნდა ვუყუროთ ვალვერდეს გუნდს?? მეკაიფებიიით

ise ambob gegoneba gushin chven vitamashet finali da ise wavaget roma sanatreli gagvixda :dd

გუშინდელი მარცხი უბრალოდ უიღბლობა იყო,მთელი ლივერპული სალაჰია და ეგ კაცი დაემტვრათ(კიდე იძახონ ახლა კოუტინიოს წასვლამ გააძლიერა გუნდიო...კოუტინიოს წასვლამ კი არა სალაჰმა გააზლიერა) + კიდე ორი უაზრო ბურთი

mag or gols tavi daanebe es tamashi ramosma moigo :/ salahi damtvrevam shedegi gamoigo :/ da es shemtxvevit rom ar gauketebia darwmunebili var chaixuta tipi
lesane C 27 მაი 2018 12:02
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: a.iniesta8
კლოპი მოიყვანეთ ხალხი არხაართ კიდე უნდა ვუყუროთ ვალვერდეს გუნდს?? მეკაიფებიიით

ise ambob gegoneba gushin chven vitamashet finali da ise wavaget roma sanatreli gagvixda :dd

გუშინდელი მარცხი უბრალოდ უიღბლობა იყო,მთელი ლივერპული სალაჰია და ეგ კაცი დაემტვრათ(კიდე იძახონ ახლა კოუტინიოს წასვლამ გააძლიერა გუნდიო...კოუტინიოს წასვლამ კი არა სალაჰმა გააზლიერა) + კიდე ორი უაზრო ბურთი
kortoxa23 27 მაი 2018 11:41
ციტატა: basa7
მოკლედ კლოპი გვინდა ბარსაში. მერე ნახავთ რეალის პოლნი დასამარებას. გუშინდელის მერე კი დიდია ალბათობა რომ კლოპმა თვითონაც მოინდომოს ბარსას მწვრთნელობა. გრიზმანიც ვიყიდოთ, კლუვერტიც, არტურიც დროზე გადმოვიყვანოთ და ერიქსენი პოგბაც მოვაყოლოთ თუ გინდათ. კი მაინც ძირითადიც და სათადარიგოც ძლიერი გვეყოლება. გავუშვათ ეს ბალასტი ერთხელ და სამუდამოთ

კლოპის მოყვანა მინდოდა გვარდიოლას წასვლის შემდეგ მაგრამ დღესაც ამაოდ, კლოპი არაა იმ ყაიდის მწვრთნელი რო მალე გამოიცვალოს ლივერპული, კლუბი აღზევების გზაზეა და ახლა არ მიატოვენს 2019-წელს ყველაფერია შესაძლებელი
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
lasha lionel 27 მაი 2018 11:03
ვუყურე გუშინდელ მატჩს და ვიტყვი კარიუსმა დაღუპა ლივერპული იმ შეხვედრაში 1 და 3 გოლი მისი სისულელის გამო გაუშვეს და რაც შეხება მეორეს მანდ კარიუს ნამდვილად ვერ დავადაშაულებ უბრალოდ ბეილს გამოუვიდა და გაიტანა ეგეთი ლამაზი გოლი,აი რამოსიზე რა ვთქვა გუშინდელ მატჩში კიდევ უფრო შემსისღრდა ასეთი ბინძური და უხეში მოთამაშე არ მინახავს პეპეს შემდეგ,მოკლედ რეალმა მოიგო ჩემპიონთა ლიგა,და რობალდუც ალბათ ჩაიხუტებს მე-6 ოქტოს ბურთს,მომავალ სეზონში ბარსელონამ უნდა მოიგოს ლიგა და დამთავაროს რეალის ბატონობა ლიგაზე,ამისთვის საჭიროა წესიერი და კარფი ტრასფერები უნდა იყიდონ:ლეგლე,გრიზმანი,რაბიო,არტური, და დე ლიხტი,ალენია აკადემიდან, უნდა გაუშვან გუნდიდან:ვიდალი,გომეში,მინა იჯარით ან ვერმაელენი გაყიდონ,თურანი,დეულეფუე,და პაკო ალკასერი, და დინი, გუნდი უნდა დაუბრუნდეს ძველ 4-3-3 ტაქტიკაზე შემადგენლობა უნდა იყოს ასეთი:
--------------------------ტერ შტეგენი---------
-----სემედუ------ლეგლე---უმტიტი------ალბა
-----------------რაბიო-----ბუსი-----კოუნტინიო
-----------მესი--------------------გრიზმანი----
-----------------------სუარესი--------------
სათადარიგო:სილესენი,პიკე,მინა ან ვერმაელენი,დე ლიხტიხტი რაკეტა,პაულინიო,ალენია,დემბელე,რობერტო, და არტური
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
CuLe MSD 27 მაი 2018 11:02
ციტატა: a.iniesta8
კლოპი მოიყვანეთ ხალხი არხაართ კიდე უნდა ვუყუროთ ვალვერდეს გუნდს?? მეკაიფებიიით

ise ambob gegoneba gushin chven vitamashet finali da ise wavaget roma sanatreli gagvixda :dd
basa7 27 მაი 2018 09:54
მოკლედ კლოპი გვინდა ბარსაში. მერე ნახავთ რეალის პოლნი დასამარებას. გუშინდელის მერე კი დიდია ალბათობა რომ კლოპმა თვითონაც მოინდომოს ბარსას მწვრთნელობა. გრიზმანიც ვიყიდოთ, კლუვერტიც, არტურიც დროზე გადმოვიყვანოთ და ერიქსენი პოგბაც მოვაყოლოთ თუ გინდათ. კი მაინც ძირითადიც და სათადარიგოც ძლიერი გვეყოლება. გავუშვათ ეს ბალასტი ერთხელ და სამუდამოთ
1)პუიგი ძურითადში დააწინაურონ არანაირი პერსები და ფულის ტომრები
2)რაკიტიჩისნაირი იგროკები ბარსას არ შეეფერება ამიტომ სჯობს კოუტინიო პუიგის წყვილი ნახ დაცვაში.
3)რაც შეეხება მარჯვენა ფლანგს კლიუვერტს მოვიყვანდი. ასეთი ბარსა მინდა
ტერ შტეგენი
სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
პუიგი ბუსკეცი კოუტინიო
დემბელე მესი კლიუვერტი
არანაირი გრიზმანი !!!
a.iniesta8 27 მაი 2018 08:56
კლოპი მოიყვანეთ ხალხი არხაართ კიდე უნდა ვუყუროთ ვალვერდეს გუნდს?? მეკაიფებიიით
kortoxa23 27 მაი 2018 07:27
კარიუსმა 2-უოატიებელი შეცდომა დაუშვა განსაკუთრებით პირველი გოლის დროს რავი ეს ამ დონის მეკარეს არ უნდა გემართებოდეს, კარიუსი არაა ტოპ მეკარე მაგრამ როცა ლივერპულის დარაჯი ხარ და ლიგის ფინალს თამაშობ ასეთი შეცდომა არ უნდა დაუშვა ტიპს თავი ნორმალურად არც აუწევია ისე გაისროლა ბურთი ხელიდან, ლივერპული მაგრად გატყდა როცა სალაჰი გავიდა მოედნიდან, ეგრევე დაეტყო ლივეს სალაჰის გასვლა ეს იყო გარდამტეხი მომენტი ისე ვგრძნობდი თავს თითქოს 10-კაცით იყვნენ, ბოლო 5-სეზონიდან რეალმა 4-ჯერ მოიგო იმედია აწი მაინც გამოფხიზლდებიან, გრიზმანი და ლენგლე სასწრაფოდ უნდა გაფორმდეს ხოლო ნახევარ დაცვაში პირველ რიგში ტოპ იგროკი გვჭწირდება რომელიც ბურთს დაიჭერს და გაათამაშებს, ვარიანტი ძაან ბევრია არტურს ან ფაბიანს აქედან ერთერთი მხოლოდ მას შემდეგ უნდა მოიყვანონ
დებრუინი
პოგბა
სავიჩი
ალკანტარა
საული
აქედან ერთერთი ამის შემდეგ იზრუნონ სხვა ნახევარ მცველზე, რუისი ფასიდან გამომდინარე არაა ხელიდან გასაშვები
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
Messiah 27 მაი 2018 05:57
ისე ეხლა ნახეთ.. ლივერპულიბარის მეკარის გარეშე.. სილესენი რო შევთავაზოთ იმ არარეალურ 60 მილიონ ფუნტსაც გადაიხდიან ესენი.. მაგ ფულიტ კიდე 1 კაი ტრანსფერს გავაკეთებთ ცოტასაც თუ დავამატებთ.. მეკარეს კიდე ვიპოვით ახალგაზრდას სკამისათვის .. აკადემიაშიც იქნება ვინმე სკამის კაცი
CuLe MSD 27 მაი 2018 01:33
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Clever Liar
gilocavt dgevandel dges did molenche kariusobas... uefam agiara oficialurad 10 cutis cin da akudtxa romis papmac

ციტატა: CuLe MSD
shveta karis mimartulebit daaaa gol gol gol gol gooooooollllllll :dddddddd

neta ra gixaria :DDD

kai ra me rom realis chemp ligebi vitvalo 5 wliani depresia garantirebuli maq da jobia ase gakrechili viko vidre dgevandeli ronis saxit viaro (ai is momenti fani rom sheuvarda da goli gaamazia :ddddd

ბოლო გაფართხალებაა რეალის , მომავლიდან უტიტულოდ დარჩებიან საერთოდ,))))))) ცოტაც მოითმინე ახალგაზრდა ხარ))))

bolo 3welia bolo gafartxaleba aqvt tu dakvirvebuli xar :ddd gavegargaifertxnen erti :ddd
kaizersoza 27 მაი 2018 01:23
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Clever Liar
gilocavt dgevandel dges did molenche kariusobas... uefam agiara oficialurad 10 cutis cin da akudtxa romis papmac

ციტატა: CuLe MSD
shveta karis mimartulebit daaaa gol gol gol gol gooooooollllllll :dddddddd

neta ra gixaria :DDD

kai ra me rom realis chemp ligebi vitvalo 5 wliani depresia garantirebuli maq da jobia ase gakrechili viko vidre dgevandeli ronis saxit viaro (ai is momenti fani rom sheuvarda da goli gaamazia :ddddd

ბოლო გაფართხალებაა რეალის , მომავლიდან უტიტულოდ დარჩებიან საერთოდ,))))))) ცოტაც მოითმინე ახალგაზრდა ხარ))))
CuLe MSD 27 მაი 2018 01:00
ციტატა: Clever Liar
gilocavt dgevandel dges did molenche kariusobas... uefam agiara oficialurad 10 cutis cin da akudtxa romis papmac

ციტატა: CuLe MSD
shveta karis mimartulebit daaaa gol gol gol gol gooooooollllllll :dddddddd

neta ra gixaria :DDD

kai ra me rom realis chemp ligebi vitvalo 5 wliani depresia garantirebuli maq da jobia ase gakrechili viko vidre dgevandeli ronis saxit viaro (ai is momenti fani rom sheuvarda da goli gaamazia :ddddd
CuLe MSD 27 მაი 2018 00:51
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
benzoze kiara xval mag kariusze ilaparakeben :dd visgaaxsendeba realis zedized mogebuli 3chemp liga kariusia aq mtavari :/ es mbjutav varskvlavze dabadebuli arseba :/ ara ra xo vtqvi ase uazrod moigebs realitqo ara :/ afsus chemi dinamo mkavdes realsac da livesac gadavaxevdit tavze burts :ddd

ahhahaa pirveli mercxalic camoidebda amat iasonas fintebit :D

shveta karis mimartulebit daaaa gol gol gol gol gooooooollllllll :dddddddd
kaizersoza 27 მაი 2018 00:41
პირველ ტაიმში იღლიაში ყავდა, სალახი სანამ იყო. იმენა კარისკენაც ვერ დაარტყეს, რამოს შენ და კარიუსის ***** გაარტყა ბალოტელიმ))))
CuLe MSD 27 მაი 2018 00:41
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
benzema isetia ubucotac unda icnos kacma :ddd daufasebeli legenda dafasebul motivebze ishviati shemtxvevaa :ddddd

raga daufasebeli mteli msoflio ilaparakebs xval magaze :)) au es kariusi da is bavariis mekares zeikidzec ro deicunebs iseti xorcia ra :DDDD

benzoze kiara xval mag kariusze ilaparakeben :dd visgaaxsendeba realis zedized mogebuli 3chemp liga kariusia aq mtavari :/ es mbjutav varskvlavze dabadebuli arseba :/ ara ra xo vtqvi ase uazrod moigebs realitqo ara :/ afsus chemi dinamo mkavdes realsac da livesac gadavaxevdit tavze burts :ddd
M10 S9 D11 27 მაი 2018 00:30
მეკარემ დაღუპა ლივერპული რა ბურთი გაუშვა ფუუ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 27 მაი 2018 00:23
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
dzegli ara biusti :dddd

biusti raari, skolis direqtori kiar iyo kaco :Dbuci xo unda gamoachino bolobolo ro gaarchio fexburteli iyo tu piloti :)))

benzema isetia ubucotac unda icnos kacma :ddd daufasebeli legenda dafasebul motivebze ishviati shemtxvevaa :ddddd
CuLe MSD 27 მაი 2018 00:14
Balee :o shoki piki panika :o ai ra vqna aseti reali mikvars :/ nu mtlad sikvarulsac ver vuwodeb vafaseb ra :ddd

ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
sheni leqskuri maragi rom amouwuravia vici :D
me sul vambobdi qarimi kargi fexburtelia tu ar waibenzematqo :Ddd

waubenzema kiara daidga bernabruze dzegli beilis gverdit da egaa :)))

dzegli ara biusti :dddd
M10 S9 D11 27 მაი 2018 00:10
ბრავოო ბეილიი რა ბურთი გაიტანააა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 27 მაი 2018 00:05
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
samagierot klopuniebi gvekoleboda bevri :dddd auu ramosi ra nagavi ragacaa raa :( salahis adgilas erts mainc vlewavdi (sxva sitkva ver shevufere) :Ddddd

eee sityvebi imdeni vici da isetebi mara yvelafers xo ver davcer axla :DDD

au benzi ra magari frxburtelia shemiyvarda am sibereshi :))))

sheni leqskuri maragi rom amouwuravia vici :D
me sul vambobdi qarimi kargi fexburtelia tu ar waibenzematqo :Ddd
M10 S9 D11 27 მაი 2018 00:03
გოოოლ მანეეე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 27 მაი 2018 00:02
ციტატა: M10 S9 D11
აუუ სად გადარჩა ლივერიიი

gaficeb sad? :ddd

msgavsi sisuleleebit moigebs reali is uazro goli mere amati tanjvit gatanili goli da bolosramosis an ronis ragac uazro golit waagebs live :( da ukve ganvicdi :(
M10 S9 D11 26 მაი 2018 23:53
აუუ სად გადარჩა ლივერიიი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 26 მაი 2018 23:49
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
ara ra erti welic mogvetmina da mere gvekida kou ufff raaa sadac amdenxans vitminet iqerti weli raa iko :(

aba, ertic ar gvindoda, naxevari amogvdioda yelshi :((

samagierot klopuniebi gvekoleboda bevri :dddd auu ramosi ra nagavi ragacaa raa :( salahis adgilas erts mainc vlewavdi (sxva sitkva ver shevufere) :Ddddd
lasha lionel 26 მაი 2018 23:45
რამოსისნაირი ბინძური ფეხბურთელი არ მინახავს არსად იმედია ლივერპული შეძლებს გამარჯვებას
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
CuLe MSD 26 მაი 2018 23:41
ციტატა: Clever Liar
ramos shen menaxe leninis gverdit gulagma dasvenebuli meore taimis dacyebamde she saaaxvretis dedofalo.

vax cudadvar :dddd
ramosis galandzgva mindoda magram verafers vamateb mag sitkvebs :dddd ara ra erti welic mogvetmina da mere gvekida kou ufff raaa sadac amdenxans vitminet iqerti weli raa iko :(
kaizersoza 26 მაი 2018 23:40
რამოსი ყველაზე ბინძური და არასპორტული ფეხბურთელია, იმენა სამუდამო დისკვალიფკაცია უნდა მისცენ ეგეთ ნაბო....რს

რონალდუს კიდე აფსაიდა გოლს უთვლიდნენ რომ გაეტანა_)))))))))))) ვაახ გავგიჯდი მსაჯებს რა მისცა ეეგეთი , მერამდენე აფსაიდი არ დაუფიქსირეს. იმენაქა ბენზემაზე ააწიეს პირველი დარტყმა რონალდუსი გაატარეს