რეგისტრაცია

სიახლე VIVABARCA.Ge-ზე

image
მოგესალმებით, ჩვენო მომხმარებლებო!

ვითვალისწინებთ რა, ჩვენი მომხმარებლების სურვილს და გაცნობებთ, რომ WWW.Vivabarca.geმსოფლიოს 2018 წლის ჩემპიონატის მნიშვნელოვან სიახლეებს აქტიურ რეჟიმში შემოგთავაზებთ. ასევე, სპეციალურ "Live" სექციაში შეგეძლებათ პირდაპირ შეხვედრებს თვალი ადევნოთ

ეს რუბრიკა არანაირად არ შეუშლის ჩვენს მთავარ მოვალეობას ხელს - სრულყოფილად მოგაწოდოთ სიახლეები ჩვენი საყვარელი კლუბის, "ბარსელონას" შესახებ. საიტზე ყველა ნიუსი დაიდება დაბალანსებულად.

გმადლობთ, ყურადღებისთვის!скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
CuLe MSD 17 ივნისი 2018 08:01
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
au xvalindeli ganrigi mitxarit ra :) :3

Au Changel !

საფრანგეთი - ავსტრალია 14:00
არგენტინა - ისლანდია 17:00
პერუ - დანია 20:00
ხორვატია - ნიგერია 23:00

madloba <3

არაფერს :D

://////////

რა? შემდეგი განრიგიც გინდა? :D

ara. :| dges braziliis garda verafers vukureb da tkvilaguliunda metkinos :( aee braziliatamashobss :) <3
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 16 ივნისი 2018 22:32
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
au xvalindeli ganrigi mitxarit ra :) :3

Au Changel !

საფრანგეთი - ავსტრალია 14:00
არგენტინა - ისლანდია 17:00
პერუ - დანია 20:00
ხორვატია - ნიგერია 23:00

madloba <3

არაფერს :D

://////////

რა? შემდეგი განრიგიც გინდა? :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 16 ივნისი 2018 14:25
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
au xvalindeli ganrigi mitxarit ra :) :3

Au Changel !

საფრანგეთი - ავსტრალია 14:00
არგენტინა - ისლანდია 17:00
პერუ - დანია 20:00
ხორვატია - ნიგერია 23:00

madloba <3

არაფერს :D

://////////
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 16 ივნისი 2018 12:02
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
au xvalindeli ganrigi mitxarit ra :) :3

Au Changel !

საფრანგეთი - ავსტრალია 14:00
არგენტინა - ისლანდია 17:00
პერუ - დანია 20:00
ხორვატია - ნიგერია 23:00

madloba <3

არაფერს :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 16 ივნისი 2018 09:06
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
au xvalindeli ganrigi mitxarit ra :) :3

Au Changel !

საფრანგეთი - ავსტრალია 14:00
არგენტინა - ისლანდია 17:00
პერუ - დანია 20:00
ხორვატია - ნიგერია 23:00

madloba <3
Giorgi Changelia საიტზეა
Giorgi Changelia 16 ივნისი 2018 00:46
ციტატა: CuLe MSD
au xvalindeli ganrigi mitxarit ra :) :3

Au Changel !

საფრანგეთი - ავსტრალია 14:00
არგენტინა - ისლანდია 17:00
პერუ - დანია 20:00
ხორვატია - ნიგერია 23:00
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 16 ივნისი 2018 00:10
Ai ar vici ra viwido portugalis da ronis bedic agar qnia amas magram erti unda vtqva axla vigrdzeni msoflios dawkeba :d

au xvalindeli ganrigi mitxarit ra :) :3

Au Changel !
P.Dybala 15 ივნისი 2018 22:54
ციტატა: Luis Suarez 9
აუ რა თოხლა დე ხეამ რა უბედურებაა.წინ ესპანეთო.მე მჯერა რომ მინიმუმ მოიგებს ან ფრეს ითამაშებს მარა ესპანეთს მპგება სჭირდებ.ისე ჩემი კლუბი როდის ითამაშებს ერთი სული მაქ <3

იმედია, მოიგებენ. არადა, თამაშით ზედ ასხედან. მარა, ჯერ, პენალტი, მერე, დე ხეას შეცდომა.. უმართლებთ იმათ. ისკოს დარტყმულიც ხაზზე დაეცა.. მაინც მოიგებენ!.. fellow
Luis Suarez 9 15 ივნისი 2018 22:49
აუ რა თოხლა დე ხეამ რა უბედურებაა.წინ ესპანეთო.მე მჯერა რომ მინიმუმ მოიგებს ან ფრეს ითამაშებს მარა ესპანეთს მპგება სჭირდებ.ისე ჩემი კლუბი როდის ითამაშებს ერთი სული მაქ <3
ციტატა: ბაჩო
bijebooo is mainteresrbs romelime qartul telebiziaze tu gaushveben pirdapir etere s msoflio chempionatis

ki pirvel arxze gava.
--------------------
ბარსელონა. მეტი ვიდრე კლუბი
ბაჩო 10 ივნისი 2018 18:44
bijebooo is mainteresrbs romelime qartul telebiziaze tu gaushveben pirdapir etere s msoflio chempionatis
vegassi54 7 ივნისი 2018 23:50
ძალიან კარგი.
baba 3 ივნისი 2018 23:14
espanetis tamashis linki dadet ra kacurad winaswar didi madloba

ციტატა: LIONEL MESSI
ძალიან კარგი სიახლეა.

espaneti tamashis linki ar ici ?
Sergi Roberto 3 ივნისი 2018 11:18
მშვენიერი და სასიამოვნო სიახლეა
a.iniesta8 2 ივნისი 2018 03:27
დემბელე რამაგრად თამაშობს რეები გაუკეთა იტალიას ლოლ
FcB 5-0 Rma :D 1 ივნისი 2018 01:47
ძააან კაი ^^
kortoxa23 29 მაი 2018 21:56
რაიყოთ ხალხო რატო არ წერთ? ნუთუ დაილია საფეხბურთო თემა, ერთმანეთს ნუ უყურბთ და ნუ ფიქრობთ ყველა ისე რო არავინ აქტიურობს და მეც ხალისი მეკარგებაო, ყველამ ერთმანეთს თუ უყურეთ ეს საიტი არ იარსებებს და ეს გვინდა? ნუ უყურებთ სხვას ყველამ ჩვენ ჩვენი გასაკეთებელი გავაკეთოდ რაც აქტიურობით შემოფარგვლით გავაკეთოდ, მესმის რო სიახლე რამოდენიმე საათია არ დადებულა მაგრამ ნუ ვიქნებით ოპოზიციაში და მარტო ცუდს ნუ ვეძებთ კარგიც ვეძიოთ საიტზე, გვაქ ქომაგებს ჩათი სადაც სიახლეების გარეშე ვწერთ ერთმანეთს აქაც იგივე გავაკეთოდ, ვერ დავიჯერებ იმას რო ჩემსავით მოუცლელი არის ვინმე? (გამონაკლისების გარდა)
დავიწყოთ თემა.... ბარსამ ერიქსენს დაადგა თვალი და მოყვანის შემთხვევაში ინიესტას ჩაანაცვლებს ხოლო კოუტინიო წინ აიწევს ეს მხოლოდ თუ გრიზმანი ვერ დავითრიეთ, არც ესაა ცუდი ვარიანტი მაგრამ ნახევარ დაცვაში საყიდელია მოთამაშე რომელიც გამთამაშებელი იქნება, არა პაულინიოსა და გომეშის მსგავსი არამედ ტოპ იგროკი რომელთა ვარიანტები ბევჯერ დავწერე კიდეც მარა მე არ ვარ სპორტული დირექტორი უბრალოდ ბარსას ფანი ვარlol
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
LIONEL MESSI 28 მაი 2018 23:43
ძალიან კარგი სიახლეა.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
M10 S9 D11 28 მაი 2018 21:52
ძაან მაგარია
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kortoxa23 28 მაი 2018 19:26
როგორახართ? 2-დღეა არ შემოვსულვარ იმედია კარგ სიახლეებს ვნახავ, საწყისად ეს სიახლე მშვენიაერია, რათქმაუნდა ბარსას ფანკლუბია და სხვა თემა არ გვაინტერესებს რათქმაუნდა ამ საიტზე მაგრამ როცა მთავარ მოვლენებს ეხება რაც ყველას აინტერესებს ესეთ სიახლეებს მივესალმები მეტად იაქტიურებს ფანობა ეს მხოლოდ მსოფლიო ჩემპიონატის მიმდინარეობისას უნდა მოხდეს, ეს ადმინმა იცის და გათვალოსწინებულიც აქ როგორც სიახლეშიც წერია
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
lionel meesi 28 მაი 2018 18:35
გაიხარე ადმინ!!!
lasha lionel 28 მაი 2018 17:53
ციტატა: THE BEST PLAYER IS ...
qartulad?

Ratqmaunda
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
CuLe MSD 28 მაი 2018 17:09
Au dzan magaria <3
warmatebebi <3
კარგია ძალიან<3 მსოფლიო ჩემპიონატის შესახებ ყველა სპორტულ საიტზე უნდა იყოს ნიუსები, წარმატებები...
lasha lionel 28 მაი 2018 16:47
ძალიან კარგი
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK