მესი: "ხორვატია დიდი გუნდია, ნიგერია ძლიერი" » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

მესი: "ხორვატია დიდი გუნდია, ნიგერია ძლიერი"

image
"ბარსელონასა" და არგენტინის ნაკრების ლიდერი, ლეო მესი მუნდიალის ჯგუფზე საუბრობს.

"ხორვატია დიდი გუნდია. მათ მაღალი დონის მითამაშეები ჰყაბლვთ, რომლებიც ძლიერ გუნდებში ასპარეზობენ.

ნიგერიელები? მათ კარგად არ ვიცნობ, თუმცა, აფრიკული გუნდები, როგორც წესი, კომპაქტურები, შემტევები და ფიზიკურად ძლიერები არიან,"
- ციტირებს მესის სიტყვებს Express.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 15:41
ციტატა: luisito;l.messi;jr
ენერგიული გუნდია ძალიან ნიგერია, ბოლომდე უყვართ ბრძოლა ვნახოთ ერთი რას იზავენ...

ვერაფერს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
luisito;l.messi;jr 14 ივნისი 2018 15:40
ენერგიული გუნდია ძალიან ნიგერია, ბოლომდე უყვართ ბრძოლა ვნახოთ ერთი რას იზავენ...
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 14:40
ციტატა: Gold boy
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Gold boy
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Gold boy
Pirvel rigshi yvelas mogesalmebit axali daregistrirebuli var magram didi xania am saitze shemovdivar da infoebs vgebulob... Ragac grizmanze agareferi iwereba magram dges unda daadasturos gadmova tu ara me tu mkitxavt barsas kai naxevarmcveli yavs mosayvani tore grandebs shoris ert erti susti naxevardacva chven gvyavs me gamixardeboda erikseni da kou win waiwevda grizmani tu movida ertis mxriv kargic ki iqneba radgan jeka daberda da grizmani misi erterti shemcvlelia albat kidev gaqachavs erti sezoni da sanam kargi fasi adevs jobia gayidon...

ხომ დაიდო გრიზმანზე? მომავლის შესახებ გუშინდელ პრესკონფერენციაზე ესაუბრა, თუმცა არ შეასრულა პირობა.

ar sheasrula da didi albatobit ar gadmova eriksens jobia miawvnenn

http://www.vivabarca.ge/news/7831--.html

Sps eg ar wamikitxia

არაფერს.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Gold boy 14 ივნისი 2018 14:21
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Gold boy
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Gold boy
Pirvel rigshi yvelas mogesalmebit axali daregistrirebuli var magram didi xania am saitze shemovdivar da infoebs vgebulob... Ragac grizmanze agareferi iwereba magram dges unda daadasturos gadmova tu ara me tu mkitxavt barsas kai naxevarmcveli yavs mosayvani tore grandebs shoris ert erti susti naxevardacva chven gvyavs me gamixardeboda erikseni da kou win waiwevda grizmani tu movida ertis mxriv kargic ki iqneba radgan jeka daberda da grizmani misi erterti shemcvlelia albat kidev gaqachavs erti sezoni da sanam kargi fasi adevs jobia gayidon...

ხომ დაიდო გრიზმანზე? მომავლის შესახებ გუშინდელ პრესკონფერენციაზე ესაუბრა, თუმცა არ შეასრულა პირობა.

ar sheasrula da didi albatobit ar gadmova eriksens jobia miawvnenn

http://www.vivabarca.ge/news/7831--.html

Sps eg ar wamikitxia
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 14:02
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/

პორტუგალიასთან წაგება? LOL wink

xo :( imena charchenili var :/ :dddd

wink

dges tamashi 7zea? Shengecodineba :ddd

კი, მასპინძელი რუსეთისა, და საუდის არაბეთის მატჩი.

xo eg vicodi :dd au maswtan var mag dros da uxmoze momiwevs kureba :(

:D :D :D
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 14 ივნისი 2018 14:01
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/

პორტუგალიასთან წაგება? LOL wink

xo :( imena charchenili var :/ :dddd

wink

dges tamashi 7zea? Shengecodineba :ddd

კი, მასპინძელი რუსეთისა, და საუდის არაბეთის მატჩი.

xo eg vicodi :dd au maswtan var mag dros da uxmoze momiwevs kureba :(
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 13:58
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/

პორტუგალიასთან წაგება? LOL wink

xo :( imena charchenili var :/ :dddd

wink

dges tamashi 7zea? Shengecodineba :ddd

კი, მასპინძელი რუსეთისა, და საუდის არაბეთის მატჩი.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 14 ივნისი 2018 13:57
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/

პორტუგალიასთან წაგება? LOL wink

xo :( imena charchenili var :/ :dddd

wink

dges tamashi 7zea? Shengecodineba :ddd
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 13:55
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/

პორტუგალიასთან წაგება? LOL wink

xo :( imena charchenili var :/ :dddd

wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 14 ივნისი 2018 13:54
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/

პორტუგალიასთან წაგება? LOL wink

xo :( imena charchenili var :/ :dddd
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 12:58
ციტატა: Gold boy
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Gold boy
Pirvel rigshi yvelas mogesalmebit axali daregistrirebuli var magram didi xania am saitze shemovdivar da infoebs vgebulob... Ragac grizmanze agareferi iwereba magram dges unda daadasturos gadmova tu ara me tu mkitxavt barsas kai naxevarmcveli yavs mosayvani tore grandebs shoris ert erti susti naxevardacva chven gvyavs me gamixardeboda erikseni da kou win waiwevda grizmani tu movida ertis mxriv kargic ki iqneba radgan jeka daberda da grizmani misi erterti shemcvlelia albat kidev gaqachavs erti sezoni da sanam kargi fasi adevs jobia gayidon...

ხომ დაიდო გრიზმანზე? მომავლის შესახებ გუშინდელ პრესკონფერენციაზე ესაუბრა, თუმცა არ შეასრულა პირობა.

ar sheasrula da didi albatobit ar gadmova eriksens jobia miawvnenn

http://www.vivabarca.ge/news/7831--.html
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Gold boy 14 ივნისი 2018 12:34
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Gold boy
Pirvel rigshi yvelas mogesalmebit axali daregistrirebuli var magram didi xania am saitze shemovdivar da infoebs vgebulob... Ragac grizmanze agareferi iwereba magram dges unda daadasturos gadmova tu ara me tu mkitxavt barsas kai naxevarmcveli yavs mosayvani tore grandebs shoris ert erti susti naxevardacva chven gvyavs me gamixardeboda erikseni da kou win waiwevda grizmani tu movida ertis mxriv kargic ki iqneba radgan jeka daberda da grizmani misi erterti shemcvlelia albat kidev gaqachavs erti sezoni da sanam kargi fasi adevs jobia gayidon...

ხომ დაიდო გრიზმანზე? მომავლის შესახებ გუშინდელ პრესკონფერენციაზე ესაუბრა, თუმცა არ შეასრულა პირობა.

ar sheasrula da didi albatobit ar gadmova eriksens jobia miawvnenn
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 12:18
ციტატა: CuLe MSD
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/

პორტუგალიასთან წაგება? LOL wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 14 ივნისი 2018 11:43
Xorvatian evroze isetebi aketa axlac shokshi var :/
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 11:43
ციტატა: Gold boy
Pirvel rigshi yvelas mogesalmebit axali daregistrirebuli var magram didi xania am saitze shemovdivar da infoebs vgebulob... Ragac grizmanze agareferi iwereba magram dges unda daadasturos gadmova tu ara me tu mkitxavt barsas kai naxevarmcveli yavs mosayvani tore grandebs shoris ert erti susti naxevardacva chven gvyavs me gamixardeboda erikseni da kou win waiwevda grizmani tu movida ertis mxriv kargic ki iqneba radgan jeka daberda da grizmani misi erterti shemcvlelia albat kidev gaqachavs erti sezoni da sanam kargi fasi adevs jobia gayidon...

ხომ დაიდო გრიზმანზე? მომავლის შესახებ გუშინდელ პრესკონფერენციაზე ესაუბრა, თუმცა არ შეასრულა პირობა.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Gold boy 14 ივნისი 2018 11:02
Pirvel rigshi yvelas mogesalmebit axali daregistrirebuli var magram didi xania am saitze shemovdivar da infoebs vgebulob... Ragac grizmanze agareferi iwereba magram dges unda daadasturos gadmova tu ara me tu mkitxavt barsas kai naxevarmcveli yavs mosayvani tore grandebs shoris ert erti susti naxevardacva chven gvyavs me gamixardeboda erikseni da kou win waiwevda grizmani tu movida ertis mxriv kargic ki iqneba radgan jeka daberda da grizmani misi erterti shemcvlelia albat kidev gaqachavs erti sezoni da sanam kargi fasi adevs jobia gayidon...
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 02:45
ციტატა: M10 S9 D11
ისლანდიაც ხორვატიაც და ნიგერიაც უნდა მოჭიმო ლომო შენ ეგენი ვერ შეგაჩერებენ

აუ, ნიგერიას რომ დააჭედა 2014-ში, რა დამავიწყებს LOL wink
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
M10 S9 D11 14 ივნისი 2018 02:26
ისლანდიაც ხორვატიაც და ნიგერიაც უნდა მოჭიმო ლომო შენ ეგენი ვერ შეგაჩერებენ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LIONEL MESSI 14 ივნისი 2018 00:28
პირველი ადგილით უნდა გახვიდეთ ჯგუფიდან ლომო აუცილებლად.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK