ანდრე გომეში "მონაკოს" უნდა » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

ანდრე გომეში "მონაკოს" უნდა

image
კატალონიის "ბარსელონას" პორტუგალიელმა შუახაზელმა, ანდრე გომეშმა, შესაძლოა, კარიერა საფრანგეთში გააგრძელოს, - იუწყება Le 10 Sport.

წყაროს თანახმად, გომეშს ახალი მსურველი - "მონაკო" გამოუჩნდა, რომელთანაც მოლაპარაკებებს ფეხბურთელის აგენტი, ჟირჟე მენდეში აწარმოებს.

გასულ სეზონში, გომეშმა "ბარსელონაში" 31 მატჩი ჩაატარა და 1 ასისტი მიითვალა
.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
lasha lionel 14 ივნისი 2018 23:52
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Y.mina
Ra gomesi griezmannze el mundo deportivom dawera ro gadadiso da rato ar debt griezmannze arapers

1 წუთში იწერება, გადადისო, მეორეში - "ატლეტიკოში" რჩებაო.

:D

მიდი და გაიგე რომელი ჟულრნალი წერს მართალს
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
Y.mina 14 ივნისი 2018 22:48
Griezmannze ra ismiiiiis??????????????
LIONEL MESSI 14 ივნისი 2018 22:42
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: Y.mina
Ra gomesi griezmannze el mundo deportivom dawera ro gadadiso da rato ar debt griezmannze arapers

1 წუთში იწერება, გადადისო, მეორეში - "ატლეტიკოში" რჩებაო.

:D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
CuLe MSD 14 ივნისი 2018 22:07
Uceb is simgera gamaxsenda wadi shors wadii iqneb sulac gadamaaviwkdeee :ddddd
Giorgi Changelia 14 ივნისი 2018 22:04
ციტატა: Y.mina
Ra gomesi griezmannze el mundo deportivom dawera ro gadadiso da rato ar debt griezmannze arapers

1 წუთში იწერება, გადადისო, მეორეში - "ატლეტიკოში" რჩებაო.
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
Y.mina 14 ივნისი 2018 21:48
Ra gomesi griezmannze el mundo deportivom dawera ro gadadiso da rato ar debt griezmannze arapers
kortoxa23 14 ივნისი 2018 21:29
რავი მონაკო ბოლო წლები ახალგაზდების სამჭედლო გახტა რომლებიც ვარსკვლავებად ჩამოყალიბდნენ და უკვე ჩობანად ჩამოყალიბებული გომეში სჭირდებათ? მეცოდება მონაკო თორე სიამოვნებით გავატანდით 30-მილიონად
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
M10 S9 D11 14 ივნისი 2018 21:25
გაატანეთ მერე ოღონდ შეუფუთეთ და ისე
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK