რეგისტრაცია

რაკიტიჩი: "მოდრიჩს "ბარსა" ჩემზე მეტად უყვარს"

image
კატალონიის "ბარსელონას" ხორვატმა ნახევარმცველმა, ივან რაკიტიჩმა "რეალის" ფეხბურთელზე იხუმრა:

"ლუკა მოდრიჩთან ხშირად ვხუმრობ და ვეუბნები რომ არ გაგიჟდეს, რადგან მას "ბარსა" ჩემზე მეტად უყვარს. როცა ახალგაზრდები ვიყავით, ორივეს ლურჯ-ბროწეულისფერი მაისურის ტარება გვინდოდა.

ხანდახან, როცა ერთამანეთის პირისპირ ვთამაშობთ და მაისურებს ვცვლით, ვეუბნები: "ახლა შეგიძლია ოცნების მაისური სახლში წაიღო". სირცხვილია, რომ მას "კამპ ნოუზე" თამაშის უფლება არ მისცეს"скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
LIONEL MESSI 14 ივლისი 2018 12:13
ციტატა: luisito;l.messi;jr
ეჰ რამდენია ვინც ბარსელონას ფანი იყო და რეალში თამაში გადაწყვიტა, სამწუხაროდ ხშირად ბავშვობის ოცნებებს ღალატობენ ხოლმე, მოდრიჩი მართლა საოცარი ფეხბურთელია, ლამაზი სათამაშო სტილი აქვს...

ნამდვილად.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
M10 S9 D11 14 ივლისი 2018 00:22
მაშინ რათ გვინდოდა მოდრიი ხავი და ინიესტა აზანზარებდნენ ყველაფერს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 14 ივლისი 2018 00:15
6 ესპანეთის ჩმპიონატიდან ერთი მოიგო რაც გადმოსულია, ისიც მსაჯებმა 15 ქულა წაგვართვა , )))))))
ამ 6 წელიწადში 12 კლასიკოდან 3 მოიგო მხოლოდ, და დარწმუნებული ვარ ბურთის ფლობა არცერთ კლასიკოში არ ექნება მონაგები, ბარსასთან არაფერი აქვს სატრაბახო, და არც გვჭირდებოდა იმ ეტაპზე ეგ რომ რეალში გადავიდა. ერთერთ ფარჩაკ ფეხბურთელად ვთვლიდი ხავი ინესტას ფონზე, მართლა ოღონდ. ეს 2-3 წელია ათამაშდა.


რა ჯანდაბად გვინდოდა მოდრიჩი, კლასიკოში ხავის და ინიესტას ეხვეწებოდა ბურთი მაჩვენეთ რა ფერისააო )))))) ორი წელია რაც თამაშობს, მანამდე გადაახია ხვაიმ ბურთი თავზე და მერე ინიესტამ,
Everithing For Barcelona საიტზეა
Everithing For Barcelona 13 ივლისი 2018 22:48
es ro mosuliko reals 13 nacvladd 10 ligistasi ekneboda da barcelonas kak minimum 7 ;))) da mesis 6 oqrosburti minimum geniosi kacia luka tumca iniestamde dzalian dzalian bevri aklia ubralod logikurad vinc azrovnebs amashi arc ikadrebs da arshemedaveba iniesta sulsxva doneiko

ციტატა: luisito;l.messi;jr
ეჰ რამდენია ვინც ბარსელონას ფანი იყო და რეალში თამაში გადაწყვიტა, სამწუხაროდ ხშირად ბავშვობის ოცნებებს ღალატობენ ხოლმე, მოდრიჩი მართლა საოცარი ფეხბურთელია, ლამაზი სათამაშო სტილი აქვს...

moica moica msoplioze centri magas da xavis marto ro echirat 7ve tamasshi da win marto vila ro fafxurobda da ukan 1 kasilasi puioli roikvnen da anu amit imistkma minda ro 7-8 kacit msoplio chempionati moiges da dirijori iniesta iko araushavs? an 2 evropis chempionati ro moigo iniestam da mag 2 chempionatshi 1 tamashic ro ardausvenia mtlianad?? da lukam miagwia amdens? bazariaaraa am 4 ligidan 3 imena maagan daadebina gunds tundac atletikostan bolowamze chawodebuli kutxuri avigot nu geniosia luka magram jer msoplio moigos mere 2 evropa mere 3 jer moxdes wlis sauketeso 3 igrokshi mere msoplios pinalshi sheagdos mere barsas gulshematkivari camp nouze wamoakenos da mere shevadarot iniestas dzalian gtxovt ragaceebi nu gvaviwydebaa ra odesme messic wava da egec unda dagvaviwkdes tu ragauketebia? da vigac axlad gamomdzvral dembele mbape asensioebs unda vadarot? egeti pontia iniestas da modrichis shedareba mtlad cada dedamiwao verityvi mara kak minimum karieris mxriv 2 tavit magla dgas !
--------------------
S.B 5
lasha lionel 13 ივლისი 2018 22:18
ციტატა: SHOTAMESSI10
2007 წელს მოლრიჩს შეეძლო ბარსაში თამაში

2007 არა 2012 იყო ინტერესდებოდა მოდრიჩით მაგრამ ტრასფერი არ შედგა არადა ეხ რომ გვეყიდა ბარსას ეყოლებიდა ხავი ინი და მოდრიჩი
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 13 ივლისი 2018 22:02
ეს რომ გადმოსულიყო, ახლა რაკიტიჩის ფაფხურის ნაცვლად, მოდრიჩის ჯადოქრობებს ვუყურებდით. winked
MaxoBarca 13 ივლისი 2018 21:57
ეს ინი და ხავი აუუ ^_^...
SHOTAMESSI10 13 ივლისი 2018 20:12
2007 წელს მოლრიჩს შეეძლო ბარსაში თამაში
--------------------
BARTOMEU OUT!!! LAPORTA IN!!!
luisito;l.messi;jr 13 ივლისი 2018 19:51
ეჰ რამდენია ვინც ბარსელონას ფანი იყო და რეალში თამაში გადაწყვიტა, სამწუხაროდ ხშირად ბავშვობის ოცნებებს ღალატობენ ხოლმე, მოდრიჩი მართლა საოცარი ფეხბურთელია, ლამაზი სათამაშო სტილი აქვს...
born to be cule საიტზეა
born to be cule 13 ივლისი 2018 19:18
ლუკა ძალიან მევასება. უმაღლესი დონეა უდაოდ და ინის შემდეგ საუკეთესო თავის პოზიციაზე. ნუ ამ ორი ფეხბურთელის შედარება შეიძლება გემოვნებასაც მივანდოთ, მაგრამ ინიესტა მაინც სხვა დონეა ჩემი აზრით. ინიესტას მოძრაობების გამო გვიყვარს სპორტის ეს სახეობა. ანუ მოდრიჩის თამაშის სტილსაც არაფერი დაეწუნება, მაგრამ საკმარისია დაჯდე ორივეს თამაშს უყურო და ნამდვილი ფეხბურთის გურმანი მიიღებს პასუხს, იმაზე თუ ვინაა უკეთესი.
mentalist 13 ივლისი 2018 19:14
Ert erti yvelaze didi shecdoma iyo. Xalxs modrici iniestas duetis xilvis sashualeba waartves. Saswauli iqneboda
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK