"ბარსელონა" 2 - 1"სევილია" |Live » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

"ბარსელონა" 2 - 1"სევილია" |Live

image
დღეს, თბილისის დროით 24:00 საათზე გაიმართება ესპანეთის სუპერ თასის ფინალი (ერთ მატჩად), სადაც "ბარსელონა" "სევილიას" დაუპირისპირდება.

გთავაზობთ სასტარტო თერთმეტეულს: შტეგენი, სემედუ, პიკე, ბუსკეტსი, არტური, სუარესი,მესი, დემელე, რაფინია, ლენგლე ალბა

მატჩის პიდაპირ ტრანსლაციას წარმოგიდგენთ ჩვენი საიტიскачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
MaxoBarca 13 აგვისტო 2018 15:20
გილოცავთ ყველას ბიჭებოო, წელს ჩვენია ყველაფერი.
M10 S9 D11 13 აგვისტო 2018 02:06
გილოცავთ კულეებო ესეც პირველი ტიტული ამ სეზონში სეზონის ბოლოს ტრიპლეტი მომელოცოს
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kortoxa23 13 აგვისტო 2018 02:02
სეზონს კარგად ვიწყებთ, თამაში დიდათ ვერ იყო კარგი მაგრამ სტარტია ყველა ფეხბურთელი ფორმიდან შორსაა მოიხოდებიან და სილამაზეც იქნება, ლეოს კი ულოცავ 33-ტიტულს კარიერაში, 50-ტიტულამდე ასულიყავი ლომო
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
lasha lionel 13 აგვისტო 2018 02:00
დამთავრდა მატჩი პირველი ტიტული გვაქვს,გილოცავთ ყველას.
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
M10 S9 D11 13 აგვისტო 2018 01:45
გოოოოოლ დემბელეეე რაგაჭედა ბიჯოოოო
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 13 აგვისტო 2018 01:44
გოოოოოოოოოოო დელბელე რა გოლი შეაგდო,ჩემი სიტყვები უკან მიმაქვს რა მალკონი რის მალკონი როცა დემბელე აქ არის
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 01:09
ციტატა: couthinio
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: couthinio
ციტატა: LIONEL MESSI
მეორე ტაიმში რაკიტიჩი, კოუტინიო და უმტიტი უნდა გამოიყვანოს.

ჯერ სალამი ყველას ახალი ვარ მეორე უმტიტი საჭირო არაა ლენგლე ათამაშონ ფორმაში შევიდეს კოუ არტურის მაგვივრად და ვიდალი რაფინიასი

arturi araa cudi da vinc shesacvlelia es rafinia da dembelea arturis gayvana araa kargi naxevardacva unda gadzlierdes am tamashi da unda gamoicvalos dembele da rafinia da vabshe vidali kouti da roberto unda shemovides me rasac vuyureb pirvel taimSi semedo /robertoti dembele/coutinho da rafinia/vidali..da tu fred damtavrda mere meotxe kai ikneboda ukve arturi/rakitici mand ukve gamocdileba ufro sachiroa

მეგობარო რობერტოს დისკავლიფუკაცია აქვს

aha gasagebia da robertos nu shecvlis mere ar sheileba ro gamoiyvanos vidali rafas magivrad da kouti dembelsesi ? ertic lengle aradamajerebellia gasagebia pirveli matchia mara shecdomebi daushva yvelaze meti da dacvashi tu umtiti ara verma shemoiyvanos mere da iyos eg semedo

ციტატა: a.iniesta8
ციტატა: couthinio
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: couthinio
ციტატა: LIONEL MESSI
მეორე ტაიმში რაკიტიჩი, კოუტინიო და უმტიტი უნდა გამოიყვანოს.

ჯერ სალამი ყველას ახალი ვარ მეორე უმტიტი საჭირო არაა ლენგლე ათამაშონ ფორმაში შევიდეს კოუ არტურის მაგვივრად და ვიდალი რაფინიასი

arturi araa cudi da vinc shesacvlelia es rafinia da dembelea arturis gayvana araa kargi naxevardacva unda gadzlierdes am tamashi da unda gamoicvalos dembele da rafinia da vabshe vidali kouti da roberto unda shemovides me rasac vuyureb pirvel taimSi semedo /robertoti dembele/coutinho da rafinia/vidali..da tu fred damtavrda mere meotxe kai ikneboda ukve arturi/rakitici mand ukve gamocdileba ufro sachiroa

მეგობარო რობერტოს დისკავლიფუკაცია აქვს

Dembeles ras erchit? Meti Ra qnas burtis migebis dros ori Kaci azis da mainc modraobs da qmnis momentebs

arafers ar verchit magram shansi unda mieces vidalsac da koutinio ro dembeleze uketesia amaze ar unda dava da aset matchsi sachiroa cudi kiaraa dembele mara unda sheicvalos arto burtis migeba araa sakmarisi
--------------------
Phillippe coutinho
dato112 13 აგვისტო 2018 01:07
bichebibsagamo mshvidoba, kai linki damidet ra teleti ro vuyuro dzmurad
a.iniesta8 13 აგვისტო 2018 01:06
ციტატა: couthinio
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: couthinio
ციტატა: LIONEL MESSI
მეორე ტაიმში რაკიტიჩი, კოუტინიო და უმტიტი უნდა გამოიყვანოს.

ჯერ სალამი ყველას ახალი ვარ მეორე უმტიტი საჭირო არაა ლენგლე ათამაშონ ფორმაში შევიდეს კოუ არტურის მაგვივრად და ვიდალი რაფინიასი

arturi araa cudi da vinc shesacvlelia es rafinia da dembelea arturis gayvana araa kargi naxevardacva unda gadzlierdes am tamashi da unda gamoicvalos dembele da rafinia da vabshe vidali kouti da roberto unda shemovides me rasac vuyureb pirvel taimSi semedo /robertoti dembele/coutinho da rafinia/vidali..da tu fred damtavrda mere meotxe kai ikneboda ukve arturi/rakitici mand ukve gamocdileba ufro sachiroa

მეგობარო რობერტოს დისკავლიფუკაცია აქვს

Dembeles ras erchit? Meti Ra qnas burtis migebis dros ori Kaci azis da mainc modraobs da qmnis momentebs
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 01:05
ციტატა: kaizersoza
phillippe coutinho დღეს, 00:58 პასუხი
ვინაა ტოპ კლასი ტიაგო?

me vambob tiago kai variantia metki tore top igroki vincaa es yvelam kargat icis magalitad verati pianichi pogba da saertod ras ucuneb tiagos rato araa varskvlavi ra ak dasacuni?
--------------------
Phillippe coutinho
couthinio 13 აგვისტო 2018 01:04
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: couthinio
ციტატა: LIONEL MESSI
მეორე ტაიმში რაკიტიჩი, კოუტინიო და უმტიტი უნდა გამოიყვანოს.

ჯერ სალამი ყველას ახალი ვარ მეორე უმტიტი საჭირო არაა ლენგლე ათამაშონ ფორმაში შევიდეს კოუ არტურის მაგვივრად და ვიდალი რაფინიასი

arturi araa cudi da vinc shesacvlelia es rafinia da dembelea arturis gayvana araa kargi naxevardacva unda gadzlierdes am tamashi da unda gamoicvalos dembele da rafinia da vabshe vidali kouti da roberto unda shemovides me rasac vuyureb pirvel taimSi semedo /robertoti dembele/coutinho da rafinia/vidali..da tu fred damtavrda mere meotxe kai ikneboda ukve arturi/rakitici mand ukve gamocdileba ufro sachiroa

მეგობარო რობერტოს დისკავლიფუკაცია აქვს
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 01:03
ციტატა: couthinio
ციტატა: LIONEL MESSI
მეორე ტაიმში რაკიტიჩი, კოუტინიო და უმტიტი უნდა გამოიყვანოს.

ჯერ სალამი ყველას ახალი ვარ მეორე უმტიტი საჭირო არაა ლენგლე ათამაშონ ფორმაში შევიდეს კოუ არტურის მაგვივრად და ვიდალი რაფინიასი

arturi araa cudi da vinc shesacvlelia es rafinia da dembelea arturis gayvana araa kargi naxevardacva unda gadzlierdes am tamashi da unda gamoicvalos dembele da rafinia da vabshe vidali kouti da roberto unda shemovides me rasac vuyureb pirvel taimSi semedo /robertoti dembele/coutinho da rafinia/vidali..da tu fred damtavrda mere meotxe kai ikneboda ukve arturi/rakitici mand ukve gamocdileba ufro sachiroa
--------------------
Phillippe coutinho
kaizersoza 13 აგვისტო 2018 01:02
phillippe coutinho დღეს, 00:58 პასუხი
ვინაა ტოპ კლასი ტიაგო?
Sergio barca 13 აგვისტო 2018 01:01
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: baba
itokshi am gundit gvinda ramis mogeba ? dembele ras fafxurobs tvitonac ar icis

ორი დებიუტანტით თამაშობს და სეზონის სტარტია, ფორმაში არ არიან შესული, ამ თაამაშით დასკვნების გაკეთება არ შეიძლება))

და რაფინია თამაშობს კიდე ჩვენსკენ
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 00:58
ციტატა: kaizersoza
ციტატა: baba
itokshi am gundit gvinda ramis mogeba ? dembele ras fafxurobs tvitonac ar icis

ორი დებიუტანტით თამაშობს და სეზონის სტარტია, ფორმაში არ არიან შესული, ამ თაამაშით დასკვნების გაკეთება არ შეიძლება))

gasagebia egec mara ro vambob top naxevarmcveli gvinda kai pogba ara mara isi daris igroki metki aha agerac chans gasagebia ro ar arian formashi mara mainc etyoba ro sachiroa
--------------------
Phillippe coutinho
couthinio 13 აგვისტო 2018 00:57
ციტატა: LIONEL MESSI
მეორე ტაიმში რაკიტიჩი, კოუტინიო და უმტიტი უნდა გამოიყვანოს.

ჯერ სალამი ყველას ახალი ვარ მეორე უმტიტი საჭირო არაა ლენგლე ათამაშონ ფორმაში შევიდეს კოუ არტურის მაგვივრად და ვიდალი რაფინიასი
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 00:56
ციტატა: M10 S9 D11
გვიან ჩაირთო ჩემთან თაში და რასაც ვუყურე იმაზე გავაკეთებ შეფასებას რაფინია გასათრევია სასწრაფოდ და კოუ უნდა შემოიყვანოს დაცვაში გვაქვს ცოტა პრობლემა უმტოს არყოფნა გვეტყობა მაინც

მაგას ვამბობ მეც რაფა ვიდალით უნდა შეიცვალოს და დემბელე კოუტინიოთი დაცვაში ლენგლეს თუ არ ცვლიან მაშინ რობერტო უნდა შემოვიდეს სემედოს ნაცვლად
--------------------
Phillippe coutinho
kaizersoza 13 აგვისტო 2018 00:56
ციტატა: baba
itokshi am gundit gvinda ramis mogeba ? dembele ras fafxurobs tvitonac ar icis

ორი დებიუტანტით თამაშობს და სეზონის სტარტია, ფორმაში არ არიან შესული, ამ თაამაშით დასკვნების გაკეთება არ შეიძლება))
LIONEL MESSI 13 აგვისტო 2018 00:55
მეორე ტაიმში რაკიტიჩი, კოუტინიო და უმტიტი უნდა გამოიყვანოს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Sergio barca 13 აგვისტო 2018 00:54
სუარესი მაგარი გასუქებულია სავარუდოდ მთელი პირველი წრე ასე იფაფხურებს სანამ ფორმაში არ შევა რაფინია ხო ვერ მოვიშორეთ კიბოა ამ გუნდში რაფინია მოსაშორებელია სასწრაფოდ
lasha lionel 13 აგვისტო 2018 00:54
ცუდი არ იყო პირველი ტაიმი სევილიამ თავიდანვე აქტირურად დაიწყო და გოლიც გაიტანა მაგრმა მერე ბარსა მიაწვა მაჰრად და გავათანაბრებთ,მეირე ტაიმში უნდა შევჭამით,დემბელე ძალიან არ მომეწონა ჯობდა მალკონია დაეყენა ამის მაგივრად
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 00:54
ნუ პირველ ტაიმში სემედო არ დამევასა რაფინია ვაბშე არტური კაია არადა როგორ მინდოდა ის გოლი პიკეს არდა და მას გაეტანა მეორე ტაიმში ვალვერდეს ადგილას გამოვიყვანდი კოუტინიოს ვიდალს და სერხი რობერტოს ან კოუტინიოს ვიდალს და მალკომს
--------------------
Phillippe coutinho
G.M. 13 აგვისტო 2018 00:54
ეს ლენგლე მაგარი ნიჭიერი გვიყიდია :))
baba 13 აგვისტო 2018 00:54
itokshi am gundit gvinda ramis mogeba ? dembele ras fafxurobs tvitonac ar icis
M10 S9 D11 13 აგვისტო 2018 00:53
გვიან ჩაირთო ჩემთან თაში და რასაც ვუყურე იმაზე გავაკეთებ შეფასებას რაფინია გასათრევია სასწრაფოდ და კოუ უნდა შემოიყვანოს დაცვაში გვაქვს ცოტა პრობლემა უმტოს არყოფნა გვეტყობა მაინც
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
kaizersoza 13 აგვისტო 2018 00:53
ra Wirs am mesis ramdeni shtanga unda gaartyas, erti dartymit orjer erti da igive shtangas gaartya tipma))))))) albat 20 mde shtangas gaartya 2017-2018 wels.
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 00:52
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: kortoxa23
როგორახართ? ეხლა მოვიცალე საყურებლად და თან გავათანაბრე კიდეცlol ლაივი სადაა რო ვერ ვაგნებ

zemoT citlad ceria live

sul zemot kontakti cesebi ro ceria mand gverdit citlad ceria
--------------------
Phillippe coutinho
kule forever 13 აგვისტო 2018 00:52
ციტატა: kortoxa23
როგორახართ? ეხლა მოვიცალე საყურებლად და თან გავათანაბრე კიდეცlol ლაივი სადაა რო ვერ ვაგნებ

http://www.vivabarca.ge/live.html
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
phillippe coutinho 13 აგვისტო 2018 00:51
ციტატა: kortoxa23
როგორახართ? ეხლა მოვიცალე საყურებლად და თან გავათანაბრე კიდეცlol ლაივი სადაა რო ვერ ვაგნებ

zemoT citlad ceria live
--------------------
Phillippe coutinho
kortoxa23 13 აგვისტო 2018 00:46
როგორახართ? ეხლა მოვიცალე საყურებლად და თან გავათანაბრე კიდეცlol ლაივი სადაა რო ვერ ვაგნებ
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
kule forever 13 აგვისტო 2018 00:46
imena vgrdznobdi mesi ro ragacas izamda :d
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
CuLe MSD 13 აგვისტო 2018 00:38
Kvelastvis saocnebo starti gvaq :d
kule forever 13 აგვისტო 2018 00:37
dembelem es sezoni ese tu unda itamashos mashin exave wavides
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
CuLe MSD 13 აგვისტო 2018 00:37
ციტატა: phillippe coutinho
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: phillippe coutinho
ბარო ძმებო სასტავ დღეს ვინ იგებს????????

ბარო ბრატცი დღეს უნდა დაიდოსტიტული და რეალს გადავასცრებთ ყველა დროისყველაზე ტიტულოვანი ვიკნებით ნუ ატლესთან თუ მოიგეს მანამდე მაინც აბა ამსეონზე რო ჩავხდით ყველასეგ იასნია უკვე

urono realis kureba momiwevs dges :/ ragacnairi grdznobaa :/ tanromgixaria da tan magrad gwkins :(

თან რო გიხარია და თან რო გცყინს? ეგ როგორი სიტუაციაა იცი ჩემი სიდედრი მიფრინავს ხრამში ჩემივე მანკანით დდ მაგრამ ურონო რეალი თან დღეს რა შუაშია დღეს ბარსა სევილიაა რაშუაშია რეალი?

au ra damemarta :dd ra reali da uceb chamovkevi dges universalze ra tamashenia gavigotqo da vkitxulob reali atletiko metqi ramaga daiwk laligatqo gamibrwkinda tvalebi 1taims ver miviswari da meore rom daiwko zizus gundio komentatorebma da metqi uechveli amat eshlebattqo da davcine da mere romi rom davinaxe mivxvdi rom ganmeorebit tamashs achvenebda da live megona :( 10000 ert emarteba magavsi sisulele da isic ager var :ddd
kule forever 13 აგვისტო 2018 00:30
au suarezi reebs aketebs
--------------------
უყურებ თამაშს არ ჩანს ბუსკეტსი.უყურებ ბუსკეტსს ჩანს მთელი თამაში-ვისენტე დელ ბოსკე
phillippe coutinho 12 აგვისტო 2018 23:59
ისე ლენგლემ რო გაუტანოს კაი იკნება მაგრა მინდა დღეს არტურმა გაინავარდოს და ნახევარდაცვაში აღარავინ რო აღარ მოგვინდეს
--------------------
Phillippe coutinho
7MALCOM7 12 აგვისტო 2018 23:54
Malcomsadaato???
phillippe coutinho 12 აგვისტო 2018 23:53
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: phillippe coutinho
ბარო ძმებო სასტავ დღეს ვინ იგებს????????

ბარო ბრატცი დღეს უნდა დაიდოსტიტული და რეალს გადავასცრებთ ყველა დროისყველაზე ტიტულოვანი ვიკნებით ნუ ატლესთან თუ მოიგეს მანამდე მაინც აბა ამსეონზე რო ჩავხდით ყველასეგ იასნია უკვე

urono realis kureba momiwevs dges :/ ragacnairi grdznobaa :/ tanromgixaria da tan magrad gwkins :(

თან რო გიხარია და თან რო გცყინს? ეგ როგორი სიტუაციაა იცი ჩემი სიდედრი მიფრინავს ხრამში ჩემივე მანკანით დდ მაგრამ ურონო რეალი თან დღეს რა შუაშია დღეს ბარსა სევილიაა რაშუაშია რეალი?
--------------------
Phillippe coutinho
luisito;l.messi;jr 12 აგვისტო 2018 23:51
ციტატა: Tedishaa
Romelarxzea bichebo match planetis garda

ტელევიზორში არ არის...
Tedishaa 12 აგვისტო 2018 23:47
Romelarxzea bichebo match planetis garda
--------------------
ronaldinho gauchoo
M10 S9 D11 12 აგვისტო 2018 23:36
კაი კამანდაა მარა რაფინიას მაგივრად კოუ რო დაეყენებინა უკეთესი იქნებოდა
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
LukaCule 12 აგვისტო 2018 23:24
ციტატა: G.M.
უნივერსალზე არაა ხო?

ara
G.M. 12 აგვისტო 2018 23:22
უნივერსალზე არაა ხო?
johan cruyff^^ 12 აგვისტო 2018 23:18
http://bit.ly/2HnBqTK
LukaCule 12 აგვისტო 2018 23:02
gurgenidze sad gaqra >?
kaizersoza 12 აგვისტო 2018 22:38
https://www.facebook.com/fcbarcelona/videos/10157036503394305/
სუარესი ფინავს ისეთ ფორმაშია)))
a.iniesta8 12 აგვისტო 2018 22:23
Vixodebit vixodebt uechveli vigebt
CuLe MSD 12 აგვისტო 2018 21:46
ციტატა: phillippe coutinho
ბარო ძმებო სასტავ დღეს ვინ იგებს????????

ბარო ბრატცი დღეს უნდა დაიდოსტიტული და რეალს გადავასცრებთ ყველა დროისყველაზე ტიტულოვანი ვიკნებით ნუ ატლესთან თუ მოიგეს მანამდე მაინც აბა ამსეონზე რო ჩავხდით ყველასეგ იასნია უკვე

urono realis kureba momiwevs dges :/ ragacnairi grdznobaa :/ tanromgixaria da tan magrad gwkins :(
phillippe coutinho 12 აგვისტო 2018 21:27
ციტატა: M10 S9 D11
ციტატა: phillippe coutinho
სასტავ დღეს ვინ იგებს????????

რა კითხვაა ახლა ეს იასნა წნორის მილანი :დდდდ

დდდდდდდდდდდ

12ზე აკ ვარ და გავაჯაზოთ
--------------------
Phillippe coutinho
M10 S9 D11 12 აგვისტო 2018 21:19
ციტატა: phillippe coutinho
სასტავ დღეს ვინ იგებს????????

რა კითხვაა ახლა ეს იასნა წნორის მილანი :დდდდ
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
phillippe coutinho 12 აგვისტო 2018 21:19
ბარო ძმებო სასტავ დღეს ვინ იგებს????????

ბარო ბრატცი დღეს უნდა დაიდოსტიტული და რეალს გადავასცრებთ ყველა დროისყველაზე ტიტულოვანი ვიკნებით ნუ ატლესთან თუ მოიგეს მანამდე მაინც აბა ამსეონზე რო ჩავხდით ყველასეგ იასნია უკვე
--------------------
Phillippe coutinho
Poulinho 12 აგვისტო 2018 19:34
ა იბნ ბატუტა შიგ ხო არ გაქვთ
lionel meesi 12 აგვისტო 2018 17:34
აბა თქვენ იცით ლომებო სეზონის პირველი ტიტულის დროა
LIONEL MESSI 12 აგვისტო 2018 17:23
ახალი სეზონის პირველი ტიტული უნდა დავდოთ დღეს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
M10 S9 D11 12 აგვისტო 2018 17:07
ციტატა: CuLe MSD
universalze iqneba? :/
auu rogor momenatra am kitxvis dasma :ddd

არ იქნება
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
CuLe MSD 12 აგვისტო 2018 16:42
universalze iqneba? :/
auu rogor momenatra am kitxvis dasma :ddd
M10 S9 D11 12 აგვისტო 2018 16:01
მიდით ლომებოოო დიდი ანგრიშით უნდა მოვიგოთ დღეს
სილესენი
სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
არტური ბუსკეცი კოუტინიო
მესი
დემბელე სუარესი
--------------------
1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
lasha lionel 12 აგვისტო 2018 14:23
წარმატებები ბიჭებს,მე ასეთ შემადგენლობას დავაყენებდი:
-----------------------სილესენი----------
-------სემედუ-------პიკე-----ლეგლე---------ალბა
-------------არტური------ბუსკეტსი-------კოუნტინიო
-------------მესი---------სუარესი----------დემბელე
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
luisito;l.messi;jr 12 აგვისტო 2018 14:03
წარმატებები ბარსელონას სეზონის პირველი ტიტული უნდა ავღმართოთ...
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK