მსოფლიო ჩემპიონატი - დღევანდელი მატჩები » ყველაფერი "ბარსელონას" შესახებ - WWW.VIVABARCA.GE
რეგისტრაცია

მსოფლიო ჩემპიონატი - დღევანდელი მატჩები

image
დღეს, მუნდიალზე 3 მატჩი გაიმართა.

დანია 1:1 ავსტრალია (C ჯგუფი)

სამარაში გამართულ მატჩში ავსტრალიელებმა პირველივე წუთებზე 2-ჯერ დაარტყეს, ჯერ ტომ როგიჩმა გაისროლა, ხოლო ამ დარტყმის შემდეგ, აარონ მუის ჩაწოდებას ლეკი გამოეხმაურა. 7-ე წუთზე ანგარიში კრისტიან ერიქსენმა გახსნა, ნიკოლაი იორგენსენმა შესანიშნავად დაამუშავა ბურთი და "ტოტენჰემის" ფეხბურთელმა ერთი შეხებით ბრწყინვალედ დაარტყა. შემდეგ პიონე სისტომ გაისროლა, მაგრამ ბურთს მეთიუ რაიანი დაეუფლა. შანსი რობი კრუზსაც ჰქონდა. 37-ე წუთზე, ვიდეო რეფერის დახმარებით, მატეო ლაოსმა კასპერ შმეიხელის კარში პენალტი დანიშნა, ბურთთან მილე იედინიაკი მივიდა და გაიტანა. მეორე ტაიმში თანაბარი თამაში წავიდა, ავსტრალიელთა მხრიდან ძალიან სახიფათოდ დაარტყა აარონ მუიმ, რომელიც კარს სანტიმეტრებით აცდა. აქტიური იყო, ამ მუნდიალზე ყველაზე ახალგაზრდა ფეხბურთელი, არზანიც. უპირატესობას ავსტრალია დაეუფლა. ფანების მხრიდან დიდი მოლოდინის მიუხედავად, ავსტრალიელთა ჰოლანდიელმა მწვრთნელმა მოედანზე ოკეანელთა ლეგენდა, ტიმ კეჰილი არ გამოიყვანა, რომელიც რიგით მე-4 მსოფლიო ჩემპიონატს ჩაატარებს კარიერაში.

გოლები: ერიქსენი 7', იედინიაკი 38' (P)

ცვლილებები: იუსუფ იურაი პოულსენი-ბრეითვეითი 59', ნ. იორგენსენი-კორნელიუსი 68', რობი კრუსი-დ. არზანი 68', ნაბუტი-ტომი იურიჩი 75', ტომ როგიჩი-ირვინი 82'

მსაჯი: მატეო ლაოსი (ესპანეთი).

ბარათები: იურაი პოულსენი 37', სისტო 85'



საფრანგეთი 1:0 პერუ (C ჯგუფი)

ეკატერინბურგში გამართული მატჩი პერუელებმა მაღალ ტემპში დაიწყეს. სამხრეთ ამერიკელებმა მოედნის ცენტრიდან დაარტყეს, მაგრამ აცდა. ფრანგთა მხრიდან რაფაელ ვარანმა დაარტყა თავით, თუმცა პერდო გალიესის კარს ააცილა. ვარანის ჩაგდების შემდეგ, ოლივიე ჟირუმ ანტუან გრიზმანს დაუგდო, მაგრამ მეკარემ აიღო. 31' წუთზე გერეროს შეეძლო გატანა - უგო ლორისმა ბრწყინვალედ ითამაშა. ამის შემდეგ კილიან მბაპე ლოტინი ურტყამდა ქუსლით, ზლატან იბრაჰიმოვიჩის სტილში, მაგრამ გალიესმა კარგად ითამაშა, ისევე, როგორც ლუკას ერნანდესის დარტყმის შემდეგ. 34' წუთზე მპაბემ მაინც გაიტანა, ჟირუს დარტყმისა და რიკოშეტის შემდეგ, ბურთი კარში შედიოდა, მაგრამ მბაპემ თვითონ მოისურვა გატანა და ტყავის სფეროს მიასწრო... პერუელები კვლავ აქტიურად უტევდნენ, პირველ ნახევარში, განსაკუთრებით აქტიურები იყვნენ კარილიო და ადვინკულა. მეორე ტაიმის დასაწყისში შორიდან აკინომ გაისროლა, უგო ლორისი ვერც გაინძრა, მაგრამ ბურთი ძელების გადაბმას მოხვდა და პერუს არ გაუმართლა. კარილიოს დარტყმა კი კარს აცდა, ისევე, როგორც ადვინკულას... საბოლოოდ, ფრანაგებმა მოიგეს.

გოლები: მბაპე 34'

ცვლილებები: იოტუნი-ფარფანი 45', ა. როდრიგესი-სანტამარია 45', მბაპე-უსმან დემბელე 75', გრიზმანი-ფეკირი 80', კუევა-რუიდიასი 82', პოგბა-ნ'ზონზი 89'

მსაჯი: მ. აბდულა ჰასანი (არაბთა გაერთიანებული საამიროები).

ბარათები: მატუიდი 16', პაულო გერერო 23', აკინო 81', პოგბა 86'



არგენტინა 0:3 ხორვატია (D ჯგუფი)

ნიჟნი ნოვგოროდში გამართულ დაპირისპირებაში, პირველ წუთებზე არგენტინელებმა შეუტიეს და, რა თქმა უნდა, განსაკუთრებით ლეო მესი აქტიურობდა. კონტრშეტევაზე ხორვატია გადავიდა და ვილი კაბალიერომ შესანიშნავი დარტყმა მოიგრია პერიშიჩის დარტყმის შემდეგ. მაქსიმილიანი მესას დარტყმას კი, ლოვრრნი გადაეფარა, რომელიც მესიმ წამოიწყო. აკუნიას გასროლა უცნაური ტრაექტორიით წავიდა და ხარიხას მიხვდა. ენცო პერეს არგენტინელთა დაწინაურების კარგი შანსი ჰქონდა, მაგრამ ცარიელ კარში ვერ მოარტყა. მომენტი შეექმნათ მარიო მანჯუკიჩსა და ანტე რებიჩსაც. საბოლოოდ, პირველი ტაიმი უგოლო ფრედ დასრულდა. მეორე ტაიმში სერხიო აგუერომ დაარტყა, მაგრამ ბურთს სუბაშიჩი დაუეფლა. 53' წუთზე, კაბალიერომ საშინელი შეცდომა დაუშვა და რებიჩმა გაიტანა. გათანაბრების შანსი მესას და ლეო მესის ჰქონდა, მაგრამ სუბაშიჩმა და რაკიტიჩმა გუნდი გადაარჩინეს. შემდეგ ოტამენდიმ დაარტყა, მაგრამ კვლავ უიღბლობა... დიბალას დარტყმაც აცდა. მესის ძალიან უკან უწევდა ჩამოსვლა, სტრინიჩი მას ძალიან უხეშად ეთამაშა, რამაც ის გააბრაზა და ხორვატს ხელი კრა. სიტუაცია ძალიან დაიძაბა. 81' წუთზე ლუკა მოდრიჩმა შორიდან დაარტყა და გაიტანა. რაკიტიჩმა ჯარიმა შეასრულა და ძელს გაარტყა. არგეტინელთა მხრიდან მესას არ გაუმართლა. ბოლო წუთზე რაკიტიჩმა შეაგდო.

გოლები: რებიჩი 53', მოდრიჩი 81', რაკიტიჩი 90'

ცვლილებები: აგუერო-იგუაინი 54', სალვიო-პავონი 56', რებიჩი-კრამარიჩი 57', ენცო პერესი-დიბალა 69', პერიშიჩი-კოვაჩიჩი 84', ჩორლუკა 90'

მსაჯი: რავშან ირმატოვი (უკბეკეთი).

ბარათები: ანტე რებიჩი 39', გაბრიელ მერკადო 51', მანჯუკიჩი 58', ვრსალკო 67', ოტამენდი 85', აკუნია 87', ბროზოვიჩი 90'[/i]скачать dle 10.5фильмы бесплатно
კომენტარის დამატება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ს წევრებს ამ სიახლეზე კომენტარის გაკეთების უფლება არ აქვთ, გთხოვთ
დარეგისტრირდეთ საიტზე
CuLe MSD 23 ივნისი 2018 00:15
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
auuuuu :D:D:D shutkovichixar imena :ddd am monebze nu macineb tavi rasistimgonia :ddd 'dzalian gulianad gamecina' :ddddd

iugoslavieli ar var me, shutkovidze mojna kide :D

vime :ddd chemi arabiologiurimamikoxarshen :dddddddddddd <3 :D
CuLe MSD 23 ივნისი 2018 00:06
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
me shexeba ar monia magram visacmovusmine ravicierti :/ zangebs ar vaknineb ra sisulelea magram es shotikos aforizmebit molaparake tipi romelic 'ra petebziebi gaq saqartvelo' idzaxis sircxvlia vistapretenziabiaq magastan :/ rac sheexeba aqrtveli erti rac vart vici :/ gadashenebis garda araferi gveshveleba :))

saqartveloshi udzvelesi eris berisa da kulturis mqone 3 milionian qveyanashi ro gadtyao xolme santlit yvrlaferi, 3 bednieri saxis kacs ver shexvdebi quchashi da 185 milionian monebis modgmashi erti shteri ram gagakvira she kai qalo :DDD

auuuuu :D:D:D shutkovichixar imena :ddd am monebze nu macineb tavi rasistimgonia :ddd 'dzalian gulianad gamecina' :ddddd
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 23:08
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
es is momentia aravitari 'pretenziebi' rom ar aq saqartvelos :dddd isedacchlungieri vart da esetebi rom gvematebian modi da ar gqondes 'pretenzia'
p.s rasistobaradamabralot axla :dd

ravici aba, teoriulad mec ki chavitvlebi magat heiterad, mara ki praktikashi feradebtan urtiertoba mqonia, yvela bevrad ufro ahegnebuli da chamoyalibebuli mechvrna vidre zombi ertiujrediani qartvelta xrovis umravlesobaaa

me shexeba ar monia magram visacmovusmine ravicierti :/ zangebs ar vaknineb ra sisulelea magram es shotikos aforizmebit molaparake tipi romelic 'ra petebziebi gaq saqartvelo' idzaxis sircxvlia vistapretenziabiaq magastan :/ rac sheexeba aqrtveli erti rac vart vici :/ gadashenebis garda araferi gveshveleba :))
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 22:57
ციტატა: Clever Liar
nigeria nigeriao da am nigeriam ki gamogviso ukve amxanagurshi da mundialze rato gagvepranjeba neta ro :DDD

es is momentia aravitari 'pretenziebi' rom ar aq saqartvelos :dddd isedacchlungieri vart da esetebi rom gvematebian modi da ar gqondes 'pretenzia'
p.s rasistobaradamabralot axla :dd
kaizersoza 22 ივნისი 2018 22:27
aqedan Tu argentina daZvra Cempioni gaxdeba))))))) ase iyo italia Zvlivs rom miChanChalebda da mere Cempionebi gaxdnen, fabio grosom rom gautana avstralias aTi kacit rom iyvnen italielebi))))))) im italias gavs dgevandeli argentina.)))) jgufidan Tu dazvrnen magar fsiqologiur bariers gadalaxaven, da tu dawyva sastavi Shorsac wavidnen SeiZleba.
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 21:20
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: CuLe MSD
chemibrazilia <3 martoesenirommabedniereben am gamocdebisjams <3

მაგათ ვგულშემატკივრობ უკვე, ამ მუნდიალზე. wink ნუ, სანამ არგენტინა იქნება, ვიქნები მაგათკენ, მაგრამ მაქსიმუმ ჯგუფიდა გავიდნენ და მერე იქ საფრანგეთი მოუგებს.
ისეკი, ნიგერიამ მაგრად გვიჯიგრა. ახლა ხორვატიამაც მინიმუმ ფრე გაუგოროს ისლანდიას, არგენტინამ ნიგერიას მოუგოს და ეგაა. ჯგუფში მაინც არ ჩარჩნენ. :) მართლა ცოდო იქება მესი.

me braziliis fani var magram mesispontshi vikavi argentinisken :) martlagulimwkdeba mesisgamo magram ra vqna tvitonacarindomens dabodialobs stadionze sheidzleba uxeshinatqvamia ar indomebs magram ravi ra :/ ara codva aris ki :dd
P.Dybala 22 ივნისი 2018 20:54
ციტატა: CuLe MSD
chemibrazilia <3 martoesenirommabedniereben am gamocdebisjams <3

მაგათ ვგულშემატკივრობ უკვე, ამ მუნდიალზე. wink ნუ, სანამ არგენტინა იქნება, ვიქნები მაგათკენ, მაგრამ მაქსიმუმ ჯგუფიდა გავიდნენ და მერე იქ საფრანგეთი მოუგებს.
ისეკი, ნიგერიამ მაგრად გვიჯიგრა. ახლა ხორვატიამაც მინიმუმ ფრე გაუგოროს ისლანდიას, არგენტინამ ნიგერიას მოუგოს და ეგაა. ჯგუფში მაინც არ ჩარჩნენ. :) მართლა ცოდო იქება მესი.

CuLe MSD 22 ივნისი 2018 20:41
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ

გიო არის შანსი რათქმაუნდა რომ გავიდეთ მერვედფინალში მაგრამ უდიდესი ალბათობით საფრანგეთს შევხვდებით და ასეთი თამაშით საფრანგეთი გადაგვივლის.

თუ გულშემატკივრობთ, ბოლომდე!..

kargi ra changel ar fiqrom rom axlaa swored bolo? :/ mesis chempionoba mecminda magram am tamashit (tuqvia tamashi) ushansodaa da ravqna :/ cota obieqturobaa sachiro

ბურთი მრგვალია...

sampaolisnairi chobaloc ertia dedamiwaze da isec argentinashi :/ mgoni abatilebsertmanets :)

chemibrazilia <3 martoesenirommabedniereben am gamocdebisjams <3
P.Dybala 22 ივნისი 2018 20:21
ციტატა: Giorgi Changelia

ბურთი მრგვალია...

სამპაოლი უტვინო და ხისთავიანი..

+ბევრი არგენტინელი, მესი მაგარი უხასიათოდაა... :/
Giorgi Changelia 22 ივნისი 2018 18:18
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ

გიო არის შანსი რათქმაუნდა რომ გავიდეთ მერვედფინალში მაგრამ უდიდესი ალბათობით საფრანგეთს შევხვდებით და ასეთი თამაშით საფრანგეთი გადაგვივლის.

თუ გულშემატკივრობთ, ბოლომდე!..

kargi ra changel ar fiqrom rom axlaa swored bolo? :/ mesis chempionoba mecminda magram am tamashit (tuqvia tamashi) ushansodaa da ravqna :/ cota obieqturobaa sachiro

ბურთი მრგვალია...
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
kortoxa23 22 ივნისი 2018 15:50
დონ ბალონის არაფელი დაიჯერება მაგრამ მაგრად მინდა რო გამართლდეს!
Don Balon"-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" პოლ პოგბას შეძენას შეეცდება, რომელიც ამჟამად "მანჩესტერ იუნიატედის" ღირსებას იცავს. წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანას" ხელმძღვანელობა ფრანგი ნახევარმცველის თამაშით მოხიბლულია და აგენტებს მსოფლიო ჩემპიონატზე აგზავნის, რომელსაც რუსეთი მასპინძლობს.

როგორც ირკვევა, პოგბას შეძენა პირადად ვალვერდეს ინტერესშია და მის სანაცვლოდ 120 მილიონი ევროს გადახდას აპირებს. ჯერჯერობით უცნობია შედეგბა თუ არა ტრანსფერი, თუმცა არაა გამორიცხული ჟოზე მოურინიომ სოლიდურ თანხაზე უარი ვერ სთქვას და პოლი "წითელი ეშმაკებიდან" ისევ წავიდეს.

შეგახსენებთ, პოგბა ინგლისელთა რიგებში პირველად 2011-2012 წლებში ასპარეზობდა. 2012-2016 წლებში კი იუვენტუსის ღირსებას იცავდა და ბოლოს ისევ "ოლდ ტრაფორდზე" დაბრუნდა.
--------------------
მესსი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს
(ჩავი ერნანდესი)
LIONEL MESSI 22 ივნისი 2018 15:50
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ

გიო არის შანსი რათქმაუნდა რომ გავიდეთ მერვედფინალში მაგრამ უდიდესი ალბათობით საფრანგეთს შევხვდებით და ასეთი თამაშით საფრანგეთი გადაგვივლის.

თუ გულშემატკივრობთ, ბოლომდე!..

კი ვგულშემატკივრობ მაგრამ ვხვდები რომ ასეთი თამაშით არგენტინა ვერაფერს ვერ გააკეთებს.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 15:48
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ

გიო არის შანსი რათქმაუნდა რომ გავიდეთ მერვედფინალში მაგრამ უდიდესი ალბათობით საფრანგეთს შევხვდებით და ასეთი თამაშით საფრანგეთი გადაგვივლის.

თუ გულშემატკივრობთ, ბოლომდე!..

kargi ra changel ar fiqrom rom axlaa swored bolo? :/ mesis chempionoba mecminda magram am tamashit (tuqvia tamashi) ushansodaa da ravqna :/ cota obieqturobaa sachiro
Giorgi Changelia 22 ივნისი 2018 15:44
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ

გიო არის შანსი რათქმაუნდა რომ გავიდეთ მერვედფინალში მაგრამ უდიდესი ალბათობით საფრანგეთს შევხვდებით და ასეთი თამაშით საფრანგეთი გადაგვივლის.

თუ გულშემატკივრობთ, ბოლომდე!..
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 15:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ

arada martla getanxmebi :) :dddd
LIONEL MESSI 22 ივნისი 2018 15:38
ციტატა: Giorgi Changelia
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ

გიო არის შანსი რათქმაუნდა რომ გავიდეთ მერვედფინალში მაგრამ უდიდესი ალბათობით საფრანგეთს შევხვდებით და ასეთი თამაშით საფრანგეთი გადაგვივლის.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
Giorgi Changelia 22 ივნისი 2018 15:31
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

ჰმ
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 15:31
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
aeroportidan xo? getanxmebi :ddd

yvela ar gava, zogi gayveba kanalizaciidan sakutar mofufuls :D

fuu ra sazizgrobebdwer magas jobia cenzura daargvio :ddd
LIONEL MESSI 22 ივნისი 2018 15:19
პროსტა სირცხვილია მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელის ნაკრები ასეთ სავალალო მდგომარეობაში რომ არის და სხვა ნაკრებების თამაშებზე რომ არის დამოკიდებული მისი ჯგუფში ჩარჩენის ან ჯგუფიდან გასვლის საკითხი.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 15:14
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

aeroportidan xo? getanxmebi :ddd
LIONEL MESSI 22 ივნისი 2018 15:14
ციტატა: P.Dybala
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

რომც გავიდეთ, რა...

romc gavidet mervedfinalshi safrangets vxvdebit. :D
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
P.Dybala 22 ივნისი 2018 15:00
ციტატა: Giorgi Changelia
მაინც გავალთ!

რომც გავიდეთ, რა...
Giorgi Changelia 22 ივნისი 2018 14:54
მაინც გავალთ!
--------------------
LIONEL ANDRES LEO MESSI
FC Barcelona
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 14:41
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD

gache mesias xsenebaze rame cudis tqma mindeba da mere pirjvars viwer gmerto mapatietqo

tqvi rac ginda kaco, mainc ver gaigonebs, eg romidan kiar chamosula jer, kolizeumshi daseirnobs isev :D

:D:Dratoundadaaqrvashvils mesia vervxvdebi :/ ara ertitnaklebma ki agina magram mainc :dddd
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 14:03
ციტატა: Clever Liar
ციტატა: CuLe MSD
rato? Mesi rom kavdt? Vafshe sadiko mesi? Mesi rom kofiliko ki izavda rames argentina :

shen genacvale mama.. :*** mesia turme codva agueros ro 14 goli ver gaaq tamashi da marto ar igebs matchebs.. aba akunia da peresebi ra arian, mesi ro yavt da shua tamashshi alagebs chemodans saxshi gasaqcevat :D

gache mesias xsenebaze rame cudis tqma mindeba da mere pirjvars viwer gmerto mapatietqo // xo mesi magito darboda chafiqrebuli chemi windebi sad davde ar damrcheso :dddddd
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 13:23
ციტატა: LIONEL MESSI
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: P.Dybala
ახლა, დეპრესიაში ჩავარდება მესი. :) :((( კოპა ამერიკა მაინც მოეგო, როცა კარგი შანსი ჰქონდა, ეგ სანაკრებო ტიტული მაინც ექნებოდა...

პირველად დავეჭვდი მესის საუკეთესოობაში... :/

mesi aris imena xasiatis motamashe tuxasiatzea mashin aris lomi da mefe tu arada kata da vasali :ddd
tan cota obieqturobac gamovichinot axla shesanishnavi gunia xorvatia

ara xorvatiis nakrebs ar vakninebt, dzalian magari shemadgenloba hyavs, arcerti nakrebistvis ar aris sasurveli metoqe magram argetina mainc favoriti iyo.

rato? Mesi rom kavdt? Vafshe sadiko mesi? Mesi rom kofiliko ki izavda rames argentina :/ vafshe es msoflio dzan saintereso iqneba echvi maq verc argentina (tavistavad agarcaa) verc brazilia espaneti germania moigebs :/
LIONEL MESSI 22 ივნისი 2018 13:02
ციტატა: CuLe MSD
ციტატა: P.Dybala
ახლა, დეპრესიაში ჩავარდება მესი. :) :((( კოპა ამერიკა მაინც მოეგო, როცა კარგი შანსი ჰქონდა, ეგ სანაკრებო ტიტული მაინც ექნებოდა...

პირველად დავეჭვდი მესის საუკეთესოობაში... :/

mesi aris imena xasiatis motamashe tuxasiatzea mashin aris lomi da mefe tu arada kata da vasali :ddd
tan cota obieqturobac gamovichinot axla shesanishnavi gunia xorvatia

ara xorvatiis nakrebs ar vakninebt, dzalian magari shemadgenloba hyavs, arcerti nakrebistvis ar aris sasurveli metoqe magram argetina mainc favoriti iyo.
--------------------
ფეხბურთი მეტია ვიდრე სპორტი.
CuLe MSD 22 ივნისი 2018 01:41
ციტატა: P.Dybala
ახლა, დეპრესიაში ჩავარდება მესი. :) :((( კოპა ამერიკა მაინც მოეგო, როცა კარგი შანსი ჰქონდა, ეგ სანაკრებო ტიტული მაინც ექნებოდა...

პირველად დავეჭვდი მესის საუკეთესოობაში... :/

mesi aris imena xasiatis motamashe tuxasiatzea mashin aris lomi da mefe tu arada kata da vasali :ddd
tan cota obieqturobac gamovichinot axla shesanishnavi gunia xorvatia
luisito;l.messi;jr 22 ივნისი 2018 01:02
საშინელება იყო კაბალიეროსაც რაღა ეხლა დაემართა კარიუსი, სამპაოლმა ხო მთლად გარეკა რადროს 3 ცენტრალური მცველით თამაში იყო მესი ფსიქოლოგიურად აშკარად არაა კარგად იმის მაგივრად რომ გაცხარებული იბრძოდეს დასამარჯვებლად უმოტივაციოდ თამაშობს, იმედია გავლენ ჯგუფიდან იქნებ ფლეი ოფში მაინც მოხდეს სასწაული, მესი უნდა მოერიოს საკუთარ თავს და მებრძოლი ხასიათი დაგვანახოს მაქსიმალურად უნდა დაიხარჯოს!!...
P.Dybala 22 ივნისი 2018 01:00
კრიტიკის ქარცეცხლში გაატარებენ მესის და სამპაოლის. განსაკუთრებით, სამპაოლის. მესისაც. რაც არ უნდა ვთქვათ, რომ მისი ბრალი არაა (თუმცა არის) და მარტოს რა უნდა ექნაო, მაინც... ლიდერია და გუნდს უნდა ულიდეროს. მარტო კაპიტნის სამკლავურის კეთება არაა.

ეჰ, ლეო.. :((((
P.Dybala 22 ივნისი 2018 00:26
მე-6 ოქროს ბურთსაც დაემშვიდობა მესი. :((((
lasha lionel 22 ივნისი 2018 00:22
არ ვიცი მე არგენტინას მესის გამო გულშემატკვირობდი და იმედები მქონდა მაგრამ აი ამ მატჩში დავწმუნდი რომ არგენტინას არაფერი ეშველება მართალია შანსი კიდევ რჩება მაგრამ ისიც ძალიან მცირე,მოკლედ მვთნელი არ უვარგათ არ იცის შემადგენლობის არჩევა ტაქტიკის დაყენება,თან აათამაშებს ვიღაც იდიოტებს ხოლო კარგ ფეხბურთელებს სკამზე სვამს,აკუნიაო ბაკუნიაო,დაცვა ჩავაედნილი ნახევარდაცვა ცუდი შეტევა უარგისი,მესიც ჩამქრალი იყო და ახლა ყველა მას ლანძღაავს და აკრიტიკებს,მოკლედ მესი კიბატობო ძალიან მაგარი ფეხბურთელია,საკლუბო და ინნდივიდუალურად წარამატებული,მაგრამ ნაკრებში ვერაფერს მიახწია რაც მის კარიარაში დიდ შავ ლაქად დარჩება,საფრაგეთი პერუ კარგი თამაში იყო,უამრავი მომენტი და ორივე გინდი კარგ თამაშს აჩვენებდა,დანი ავსტრალიაც ასევე კაეგი მატჩი იყო რავი გირჩევთ არგეტინის გამო ნერვები არ მოიშალოთ არ იმსახურებენ არაფეეს,და დავივიწყოთ,ისე კარგი ინფორმაცია შევიტყვე მგონი არტურის ტრასფერი დადასტურდა
--------------------
"მესის გარეშე არგეტინა და ბარესლონა 10 წუთსაც ვერ გაძლებენ".-აცხადებს ხავი ჰერნადესი.
P.Dybala 22 ივნისი 2018 00:19
ახლა, დეპრესიაში ჩავარდება მესი. :) :((( კოპა ამერიკა მაინც მოეგო, როცა კარგი შანსი ჰქონდა, ეგ სანაკრებო ტიტული მაინც ექნებოდა...

პირველად დავეჭვდი მესის საუკეთესოობაში... :/
სატურნირო ცხრილი

N
ფეხბურთელები
1
მესი
14
2
სისტო
9
3
ვასკესი
7
4
ანგელი
7
5
ვასი
7
FACEBOOK